På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent på ca 50-75% hos vår kund i Skellefteå. Det är ett vikariat med stor chans till förlängning och chans till fast rad! Arbetstiderna är varierande mellan dagtid, kvällstid och vaken natt. Här kommer lite exempel på arbetstiderna: Kl 07:00-14:00 Kl 14:00-21:00 Kl 22:00-08:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en tjej i 12-årsåldern som gillar dans, tv-spel, pyssel och djur. Hon kan inte föra sin egen talan men visar sina känslor tydligt och gör lite ljud. Hon har nyligen fått en handdator med ögonstyrning som så småningom kommer vara till hjälp som kommunikationshjälpmedel. Kunden har epilepsi. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Kunden använder sig av elrullstol och kommunikationshjälpmedel. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lekfull, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Mycket goda kunskaper i det svenska språket Tåla pälsdjur - Katt finns i hemmet Kunden önskar kvinnliga assistenter MERITER Arbete med barn Arbete inom vård och omsorg Arbete med olika typer av hjälpmedel Sysselsättningsgrad: 50-75%. Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
Om tjänsten: Timanställning vid behov samt sommarvikariat från vecka 27-34. Arbetspassen är fördelade mån-fre 7:15-15:00 och 14.00-20.00. Om brukaren: Jag är en kvinna på i 50 års åldern, bor tillsammans med min man och katter på vackra Ersboda i Umeå. Som person är jag glad, utåtriktad och en riktigt djurvän. Några av mina största intressen är dans, träning, bakning och pyssel. Jag trivs väldigt bra i naturen och kyrkan, dit åker jag så ofta det går. Jag behöver stöd med mycket i min vardag men vill vara så självständig och delaktig som möjligt i alla moment för att känna mig inkluderad. Om dig: Det är ett högt meriterande om du innehar körkort och erfarenhet av jobb inom vård och omsorg, men inget krav. Du är noggrann, lyhörd, ansvarsfull, flexibel och kan rycka in vid behov. Assistans uppdraget är betydelsefullt och ställer krav på att du är empatisk och förstår andra människors behov. Den verbala kommunikationen är viktig, därför är det ett krav att du har goda språkkunskap i svenska språket. Då kunden har katter i hemmet får du inte ha någon djurallergi. Just nu söker vi främst sommarvikarier och kommer därför att prioritera ökande som har möjlighet att jobba mellan vecka 27-34. Övrigt Om du går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter är det en fördel om du har (mobilt) Bank-Id. Urval sker löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kommer rutinmässigt att begära ett utdrag ur belastningsregistret om ansökan leder till en anställning. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Välkommen med din ansökan
Personlig assistent sökes till Holmsund – Timanställning Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får vara en del av någons vardag och göra skillnad? Nu söker vi en personlig assistent till en trevlig kvinna i 70-årsåldern bosatt i Holmsund. Om tjänsten Vi erbjuder en timanställning vid behov, med arbetspass förlagda på dagtid, kvällar och helger. Som personlig assistent kommer du att ge stöd i vardagen och bidra till en trygg och meningsfull tillvaro för brukaren. Om brukaren Brukaren är en glad och trevlig kvinna som uppskattar samtal och gott sällskap. Hon bor ensam i en lägenhet i Holmsund, och därför är det en fördel om du bor i närheten eller har tillgång till bil för att lätt kunna ta dig till arbetsplatsen. Om dig Vi söker dig som: Är ansvarsfull, lyhörd och noggrann Har ett empatiskt förhållningssätt och en positiv inställning Är lösningsorienterad och ser möjligheter i arbetet Har erfarenhet inom vård och omsorg (meriterande, men inget krav) Om oss Vi är ett familjärt assistansbolag med över 26 års erfarenhet i branschen. Vi tror på att skapa den bästa assistansen genom nära samarbete och öppen dialog – både med våra brukare och våra medarbetare. Vår målsättning är att erbjuda en trygg och kvalitativ assistans där både brukare och assistenter trivs. Ansökan Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!
Jag är en 23-årig tjej som letar efter vikarier som kan hjälpa mig i vardagen, med möjlighet till en fast anställning längre fram. Jag föddes med AMC, en led- och muskeldiagnos, och använder rullstol och permobil för längre sträckor. Till vardags jobbar jag som parasportsamordnare, spelar elinnebandy och hänger med min familj, flickvän och min extremt gosiga katt. I mitt vardagsliv behöver jag hjälp med personlig hygien, av- och påklädning, hushållssysslor och handräckning. Jag har högt i tak, gillar humor och tycker att bra personkemi är det viktigaste. Du som söker är gärna en positiv och ansvarsfull tjej i åldern 23–30 år med körkort. Du är lyhörd, stöttande utan att vara för på och tycker om att ha roligt på jobbet. Det är viktigt att du inte är allergisk mot djur och att du är rökfri (snus går bra). Detta är en perfekt möjlighet för dig som exempelvis studerar eller vill ha en extra inkomstkälla.Till en början kommer det att vara en vid behovs anställning/ timanställning, men det finns chans till en mer stadig anställning på sikt. Välkommen in med din ansökan om det låter intressant, så ser vi om vi klickar!
Sommarvikarie som personlig assistent hos Assistera Skandinavien AB – En meningsfull och givande upplevelse! Är du en empatisk, ansvarsfull och positiv person som vill göra skillnad i en annan människas vardag? Då är jobbet som sommarvikarie hos Assistera Skandinavien AB något för dig! Vi erbjuder en arbetsplats där engagemang, respekt och individens behov står i fokus. Som personlig assistent hos oss arbetar du nära våra kunder, personer med olika funktionsvariationer, och stödjer dem i deras dagliga liv. Dina arbetsuppgifter kan variera från att assistera vid personliga behov, matlagning och aktiviteter till att följa med på utflykter och sociala sammankomster. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att skapa starka och meningsfulla relationer. Vad vi erbjuder: Flexibilitet: Anpassade arbetstider som passar din sommarplanering. Utveckling: En chans att utveckla dina kommunikations- och samarbetsfärdigheter. Meningsfullhet: Varje arbetsdag ger dig möjligheten att göra skillnad i någon annans liv. Stöttande team: Du blir en del av en arbetsplats där du får stöd och utbildning från erfarna kollegor och handledare. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och självständig. Har du tidigare erfarenhet inom vård och omsorg är det meriterande, men det viktigaste är din inställning och viljan att lära. B-körkort är ett plus, men inget krav. Hos Assistera Skandinavien AB är vi övertygade om att varje individ förtjänar att leva sitt liv på sina egna villkor. Som personlig assistent är du en nyckelspelare i att förverkliga detta. Låter detta som något för dig?Ansök redan idag och bli en del av vår engagerade och omtänksamma arbetsplats. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team i sommar!
Vi söker en ny stjärna till baren! deltid, kvällar & helger! Är du en energifylld och serviceinriktad person som älskar att skapa bra stämning omkring dig? Då kanske du är den vi letar efter! Vi söker dig som har rätt attityd, är nyfiken och redo att lära dig allt om baren och gästupplevelsen. Erfarenhet är ett plus, men viktigast för oss är din inställning och viljan att utvecklas. I baren är du inte bara en drinkmakare – du är en del av helhetsupplevelsen för våra gäster. Vi vill ha någon som sprider positiv energi, har glimten i ögat och alltid gör sitt yttersta för att gästerna ska trivas. Resten kan vi lära dig! Vi erbjuder dig: En fartfylld och rolig arbetsplats Möjligheter att utvecklas och växa inom företaget Ett innovativt koncept och nya spännande drinkar Grymma kollegor och en stark teamkänsla För att trivas hos oss tror vi att du: Älskar att ge personlig service och skapa en härlig atmosfär Är snabb, noggrann och gillar att ha många bollar i luften Har ett driv att lära dig och utvecklas Sprider positiv energi och gillar att jobba i team Har en vilja att skapa riktigt bra drinkar (självklart lär vi dig recept och tekniker!) Låter det som något för dig? Då vill vi gärna träffa dig! Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!
Är du utbildad tandhygienist med minst ett års erfarenhet och drivs av att göra skillnad för människors hälsa? Då har du chansen att arbeta på en familjär privatklinik i Lövånger med kompetenta kollegor, bra förmåner och goda utvecklingsmöjligheter. Kliniken är en del av Dentalum som är en snabbväxande tandvårdsgrupp i Sverige. Tillsammans strävar vi efter att skapa en hållbar och långsiktig tandvård med patienternas och medarbetarnas välmående i fokus. ARBETSBESKRIVNING Tjänsten innebär ett roligt och meningsfullt arbete i ett tätt sammansvetsat team där vi strävar efter gemensamma mål. Vi är en flexibel verksamhet med korta beslutsvägar där vi som team utvecklar kliniken framåt. Arbetsuppgifterna kommer variera då vi utför alla typer av behandlingar, från allmäntandvård till avancerad specialistvård, men består i grunden av sedvanliga arbetsuppgifter som tandhygienist. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera förebyggande tandvård, undersökning och rengöring av tänder, samt utbilda patienter om god munhygien. Vi ser till att anpassa behandling efter varje individ för att uppnå bästa möjliga munhälsa. Vi på Lövånger Tandvård värdesätter kvalitet och behandlingar som förbättrar patientens hälsa på lång sikt. Vi ser därför gärna att du sätter patienten i första rummet och har en holistisk syn på vården. Det kan även förekomma resor i arbetet för exempelvis interna möten, leverantörsbesök, event och mässor. PERSONLIGA EGENSKAPER Du är en kvalificerad tandhygienist med passion för ditt yrke och genuin vilja att göra skillnad för dina patienter. Du är lyhörd och förtroendeingivande i ditt patientbemötande samt har en god förmåga att arbeta båda självständigt och i team. Du är strukturerad och noggrann och att hålla dig uppdaterad med det senaste inom tandvård och munhälsa är en självklarhet för dig. Du har vidare förmågan att förmedla information och kunskap på ett enkelt och lättförståeligt sätt till dina patienter. KVALIFIKATIONER Legitimerad tandhygienist Ett års erfarenhet inom yrket Mycket goda kunskaper i svenska OM KLINIKEN Lövånger Tandvård ligger centralt i Lövånger och består av 2 behandlingsrum. Du kommer att ingå i ett härligt team med 1 tandläkare och 2 tandsköterskor. På klinikerna använder vi Muntra som journalsystem, intraoral scanning och digital röntgen. Läs gärna mer om vår klinik här: https://lovangertandvard.se/ ANSTÄLLNING Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad: 100%, kan diskuteras. Start: Så snart som möjligt. Ersättningen: Fast månadslön där du också får del av andra konkurrenskraftiga anställningsförmåner. ANSÖK Skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! OM DENTALUM Dentalum är en snabbt växande tandvårdsgrupp i Sverige som vill skapa en hållbar och långsiktig tandvård där patienternas och medarbetarnas välmående är i fokus. Vi vill skapa den bästa möjliga miljön för både patienter och personal. Besök oss på www.dentalum.com för mer information!
Teknisk Supporter – Kvalitetsärenden Konsultuppdrag genom Northern Skill Plats: Vindeln Om tjänsten Är du tekniskt kunnig och har öga för kvalitet? Vi söker nu en engagerad teknisk supporter som vill bli en del av vårt kvalitetsteam. I denna roll arbetar du nära både interna avdelningar och externa kunder för att säkerställa att våra produkter och tjänster lever upp till högt ställda kvalitetskrav. Arbetsuppgifter Som teknisk supporter inom kvalitetsärenden kommer du att: Hantera tekniska frågor och reklamationer relaterade till produktkvalitet Felsöka, analysera och dokumentera kvalitetsbrister tillsammans med produktteam och leverantörer Föreslå och följa upp korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA) Bidra till förbättringsarbete inom processer och rutiner Kommunicera lösningar och åtgärdsplaner till kunder och återförsäljare Delta i kvalitetsmöten, interna revisioner och produktutvärderingar Kvalifikationer Vi tror att du har: Teknisk utbildning, gärna inom mekanik, elektronik eller liknande Erfarenhet av teknisk support, felsökning eller kvalitetsarbete Förståelse för kvalitetssystem och standarder (exempelvis ISO 9001) God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska Vana vid att dokumentera och arbeta strukturerat Meriterande: Erfarenhet av kundkontakt inom teknisk support Kunskap om Lean, Six Sigma eller andra förbättringsmetoder Tidigare arbete med reklamationshantering och rotorsaksanalyser Vi erbjuder En viktig roll i ett dedikerat kvalitetsteam Möjlighet att påverka och förbättra våra produkter och processer Kompetensutveckling och karriärmöjligheter Ett öppet och samarbetsinriktat arbetsklimat Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan senast [datum] via [länk eller mejladress]. Urval sker löpande. Kontakt Har du frågor om tjänsten? Kontakta [namn, titel, telefonnummer, e-postadress].
Teknisk Supporter – Kvalitetsärenden Konsultuppdrag genom Northern Skill Plats: Vindeln Om tjänsten Är du tekniskt kunnig och har öga för kvalitet? Vi söker nu en engagerad teknisk supporter som vill bli en del av vårt kvalitetsteam. I denna roll arbetar du nära både interna avdelningar och externa kunder för att säkerställa att våra produkter och tjänster lever upp till högt ställda kvalitetskrav. Arbetsuppgifter Som teknisk supporter inom kvalitetsärenden kommer du att: Hantera tekniska frågor och reklamationer relaterade till produktkvalitet Felsöka, analysera och dokumentera kvalitetsbrister tillsammans med produktteam och leverantörer Föreslå och följa upp korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA) Bidra till förbättringsarbete inom processer och rutiner Kommunicera lösningar och åtgärdsplaner till kunder och återförsäljare Delta i kvalitetsmöten, interna revisioner och produktutvärderingar Kvalifikationer Vi tror att du har: Teknisk utbildning, gärna inom mekanik, elektronik eller liknande Erfarenhet av teknisk support, felsökning eller kvalitetsarbete Förståelse för kvalitetssystem och standarder (exempelvis ISO 9001) God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska Vana vid att dokumentera och arbeta strukturerat Meriterande: Erfarenhet av kundkontakt inom teknisk support Kunskap om Lean, Six Sigma eller andra förbättringsmetoder Tidigare arbete med reklamationshantering och rotorsaksanalyser Vi erbjuder En viktig roll i ett dedikerat kvalitetsteam Möjlighet att påverka och förbättra våra produkter och processer Kompetensutveckling och karriärmöjligheter Ett öppet och samarbetsinriktat arbetsklimat Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan senast [datum] via [länk eller mejladress]. Urval sker löpande. Kontakt Har du frågor om tjänsten? Kontakta [namn, titel, telefonnummer, e-postadress].
Nu söker vi en Administratör med fokus på kundsupport till ett viktigt uppdrag hos en välkänd aktör inom dagligvaruhandeln! Som en del av vårt dedikerade team kommer du att arbeta i hjärtat av logistikflödet och bidra till en smidig och säker leverans till butiker över hela landet. Dina arbetsuppgifter: Ta emot och hantera ärenden via telefon, mejl, chatt och ärendehanteringssystem Ge professionell support kring reklamationer, orderstatus och leveranskvalitet Identifiera rotorsaker och bidra till förbättringsarbete i logistikkedjan Följa riktlinjer och rutiner inom logistikens ledningssystem Samarbeta tätt med kollegor inom logistik och andra funktioner Din profil: Vi söker dig som är: En lagspelare med förmåga att jobba självständigt Kommunikativ & pedagogisk i både tal och skrift Analytisk & lösningsorienterad Engagerad & prestigelös Krav och meriter: Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet. God vana av Officepaketet, särskilt Excel. Tidigare erfarenhet av kundservice och administrativt arbete. Kännedom om dagligvaruhandeln. Meriterande med bakgrund inom logistik och butiksarbete. Flytande svenska och goda kunskaper i engelska. Vi erbjuder:Ett meningsfullt uppdrag där du får vara med och göra skillnad – varje dag. Här värdesätter vi personligt engagemang, mångfald och samarbete. Din insats bidrar direkt till att förbättra våra butikers vardag och kundernas upplevelse. Praktisk information:Uppdragsperiod: 2025-05-26 - 2025-08-22 Omfattning: Heltid 100% Ort: Umeå Sista ansökningsdag: 6 maj 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer