Skadedjurstekniker
Nomor AB
Saneringsarbetare m.fl.

Om Rentokil Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team!  Vad vi erbjuder dig ett härligt gäng kollegor att arbeta med kollektivavtal friskvård årlig kick-off möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten  Vi söker en skadedjurstekniker för tjänstgöring i Umeå, som med stort engagemang, stark drivkraft och ansvarstagande kan leverera våra tjänster. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som sanerar mot flera typer av skadedjur som snabbt kan sprida sig i fastigheter men även utför en del skadeförebyggande inspektioner. Arbetet sker oftast självständigt och ställer därför stora krav på initiativförmåga, ansvarstagande, och kommunikation. Även saneringsarbete i projektform med kollegor och andra parter kan ske och då ställs krav på flexibilitet samt god återkoppling. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid, vardagar. Tjänsten är en tillsvidareanställning men möjlighet till andra anställningsformer finns.  Se videon som beskriver tjänsten närmare här.  Din profil   Du är kommunikativ, serviceinriktad och lösningsorienterad. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Du bör känna dig bekväm med svenska språket och ha kunskaper i engelska samt Microsoft Office-paketet. B-körkort för manuell växel är ett krav. Meriterande är vana av kundkontakt på olika nivåer vilket skapar god förståelse för hanteringen av våra beställare samt kontakten lokalt med den som är med vid leveranstillfället. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från servicebranschen.  Ansökan  Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt.  För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning.  Välkommen med din ansökan!

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Würth i Umeå söker en butikssäljare
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Om Würth Würth är en globalt ledande leverantör av produkter och tjänster inom hantverk, industri och fordonsbranschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av fästelement, verktyg, kemiska produkter och arbetskläder. Med en stark närvaro i Sverige och över 400 bolag världen över fokuserar Würth på kvalitet, innovation och kundservice. Genom sina butiker och e-handel erbjuder företaget skräddarsydda lösningar för att möta behoven hos både små och stora verksamheter. Arbetsuppgifter Som butikssäljare på Würth kommer du att vara en viktig del av teamet och ansvara för att leverera hög service till kunderna. Jobbet innebär även att hitta rätt produkter, erbjuda expertkunskap och säkerställa en positiv köpupplevelse. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Hantera kassa Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Vi söker dig som är självgående, ansvarsfull och trivs med ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Du brinner för service och är lugn, uppmärksam samt tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt att du visar intresse för butikens produkter och aktivt arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln eller sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning från den 1 juni till den 30 augusti med chans till förlängning. Arbetstiderna är förlagda mellan 06:30-15:00 och 08:00-17:00 måndag till fredag. Du kommer att vara anställd hos Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.  Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.  Varmt välkommen!

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Personliga assistenter till kvinna på Sandbacka/Haga, Umeå
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Om jobbet Vi är ett familjärt assistansbolag med ett stort hjärta för våra brukare och personliga assistenter. Vår erfarenhet talar för att vi skapar den bästa assistansen tillsammans, därför är vi mycket lyhörda och dialog är grunden för vår verksamhet. Vi har funnits i 26 år i branschen och strävar ständigt efter att utvecklas medan vi fortsätter leverera högkvalitet service gentemot våra brukare och personal. Om tjänsten Tjänsten är en behovsanställning med möjlighet till vikariat under sommarperioden med stor möjlighet till schemarad. Arbetspassen är förlagda vardagar dagtid 08:30-16:00, kvällstid 16:00-23:00. Helger dagtid 09:00-16:00 och kvällstid 16:00-23:00 Om brukaren Jag är en glad kvinna på 44 år som har ett stort intresse av bakning, skytte och tycker om att lyssna på poddar. Jag anser mig vara en djurvän och har marsvin. Jag är en aktiv person och går gärna på föreläsningar, föreställningar och tycker om att fika! Om dig Det är meriterande om du har erfarenhet av jobb inom vård och omsorg, men inget krav. Den verbala kommunikationen är extra viktig hos denna brukare och därför är det ett krav att du har goda språkkunskaper. Du är ödmjuk, lyhörd och ansvarsfull. Assistansuppdraget är betydelsefullt och ställer krav på att du är empatisk, förstår andra människors behov och försöker komma med lösningar i samråd med brukaren. Vi värdesätter att du är stöttande och har förmågan att motivera. Övrigt Brukaren ser gärna kvinnliga sökande. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Bakgrundskontroller kan förekomma i våra rekryteringar och polisutdrag (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/) begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. Välkommen in med din ansökan!

30 april 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Senior Lead Piping Engineer
Maandag Nordic AB
Övriga drifttekniker och processövervakare

Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays.  For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Additional information: Location: On-site work in Stockholm, Boden, or the Netherlands (depending on assignment needs) Scope: Full-time, 40 hours/week (Monday to Friday) Start date: ASAP Duration: 12 months, with possibility of extension   Are you a senior engineer with deep expertise in piping systems and looking to take a lead role in a large-scale, cutting-edge green hydrogen project? Our client is now seeking an experienced Lead Piping Engineer for a long-term consultancy assignment within a major capital investment initiative in Northern Sweden.   About the assignment: As Lead Piping Engineer, you will be a key part of the owner's engineering team for the Hydrogen Manufacturing Plant (HMP). Your main responsibility will be to coordinate and review all piping and layout-related deliverables from EPCm and OEM partners, ensuring compliance with applicable standards, timelines, budgets, and safety requirements. You will report to the Engineering Manager and act as the single point of contact for the Piping & Layout discipline. You will actively participate in 3D Model Reviews and Constructability Reviews, and make sure documentation and technical designs are aligned with the project's goals. Senior-level experience in piping engineering for industrial facilities Strong knowledge of design codes: EN 13480, ASME B31.3, ASME B31.12, and PED Experience working within EPCm environments and reviewing engineering deliverables Good understanding of piping design, materials, stress analysis & layout (not expected to be an expert in all) Merits: Knowledge of Swedish AFS standards and experience with documentation systems such as ACC and Omega Excellent communication skills; capable of leading technical discussions Fluent in English, both spoken and written

30 april 2025
Sista ansökan:
27 oktober 2025
Få Sveriges högsta lön som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

30 april 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Få Sveriges högsta lön som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

30 april 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Tandläkare sökes till OC klinik Renmarkstorget i Umeå

Vi på OC Renmarkstorget söker en tandläkare med gedigen erfarenhet till vår klinik i Umeå. Är du en noggrann och engagerad tandläkare med passion för patientvård? Då kan du vara den vi letar efter! Om oss OC Renmarkstorget i Umeå är en del av Oral Care. Oral Care är en av de största privata vårdgivare inom tandvård med över 35 års branscherfarenhet. Vi har över 750 engagerade medarbetare och erbjuder allmäntandvård samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Våra 29 kliniker finns från Umeå till Malmö, Norge och Nederländerna. Våra kontor för den mobila verksamheten finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Arbetsuppgifter och Ansvar Genomföra omfattande tandundersökningar och diagnostisera tandproblem. Utveckla behandlingsplaner och genomföra tandläkarbehandlingar av högsta kvalitet. Samarbeta med tandsköterskor och tandhygienister för att säkerställa en smidig patientupplevelse. Hålla dig uppdaterad med de senaste teknikerna och behandlingarna inom tandvård. Bidra till klinikens utveckling och upprätthålla vårt rykte för enastående patientvård. Vi söker dig som Är legitimerad tandläkare med minst 3 års erfarenhet i yrket. Har en stark kommunikativ förmåga och är skicklig på att bygga förtroende hos patienter. Är flexibel, lösningsorienterad och kan anpassa dig till nya situationer. Har goda färdigheter i både svenska i tal och skrift. Erfarenhet av digitala journalsystem är meriterande. Vad vi erbjuder En positiv och stödjande arbetsmiljö med engagerade kollegor Möjligheter till fortbildning och professionell utveckling Friskvårdsbidrag och andra anställningsförmåner Är du den vi söker? Skicka in ditt CV och personliga brev redan idag och berätta varför du vill bli en del av vårt team på OC Renmarkstorget i Umeå. Vi ser fram emot att träffa dig och välkomna dig till vårt team!

30 april 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Arbetsledare till Terranor
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vill du leda arbetet där ditt engagemang märks på riktigt? Som arbetsledare i Umeå södra får du driva drift- och underhållsarbetet tillsammans med ett erfaret team och vara en nyckelperson i samarbetet med Trafikverket. Här får du fullt ansvar och möjlighet att sätta din prägel på resultatet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Terranor. Om företaget Terranor är en ledande aktör inom drift och underhåll av vägar och infrastruktur i Sverige. De finns från norr till söder och tar ansvar för att vägar, broar och andra samhällsviktiga anläggningar fungerar varje dag, året om. Deras fokus ligger på säkerhet, kvalitet och att utveckla hållbara lösningar tillsammans med deras kunder. De är en del av en större nordisk koncern och kombinerar lokal närvaro med styrkan från en internationell organisation. Hos Terranor får du arbeta i en verksamhet där engagemang, yrkesstolthet och möjligheten att påverka är en självklar del av vardagen. Arbetsuppgifter Som arbetsledare i Umeå södra har du en central roll i att planera, leda och följa upp arbetet inom anläggning och vägunderhåll – från barmarksarbete till vinterväghållning. Du arbetar nära både ditt team och Terranors kunder och ansvarar för att arbetet flyter på i tid och med rätt kvalitet. Projektet i Umeå södra ska startas upp och löper 4+2 år. Beredskap förekommer i tjänsten, där du håller koll på väderläget, styr insatserna ute på vägarna och samordnar dialogen med underentreprenörer. Vid behov är du även stöd vid trafikolyckor. Planerar, leder och följer upp arbetet inom anläggning och vägunderhåll, från banarbete till vinterväghållning Nära arbete med ditt team och Terranors kunder Ansvarar för att arbetet flyter på i tid och med rätt kvalitet Beredskap förekommer i tjänsten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Några års erfarenhet av anläggningsarbete, VA-arbeten och/eller drift- och vägunderhållsarbete Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift B-körkort I rollen som arbetsledare är du initiativtagande, nyfiken och har vana av att självständigt driva ditt och andras arbete framåt. I din roll som ledare är du prestigelös och arbetar mot medlemmarna i projektets gemensamma mål. Du är van att anpassa dig efter nya situationer och arbetsuppgifter. På Terranor finns möjligheter att utvecklas och som person behöver du vara trygg i att självständigt utveckla arbetssätt och finna information du behöver. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Umeå  Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Platschef till Terranor
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vill du leda arbetet där ditt engagemang märks på riktigt? Som platschef i Umeå södra får du driva drift- och underhållsarbetet tillsammans med ett erfaret team och vara en nyckelperson i samarbetet med Trafikverket. Här får du fullt ansvar och möjlighet att sätta din prägel på resultatet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Terranor. Om företaget Terranor är en ledande aktör inom drift och underhåll av vägar och infrastruktur i Sverige. De finns från norr till söder och tar ansvar för att vägar, broar och andra samhällsviktiga anläggningar fungerar varje dag, året om. Deras fokus ligger på säkerhet, kvalitet och att utveckla hållbara lösningar tillsammans med deras kunder. De är en del av en större nordisk koncern och kombinerar lokal närvaro med styrkan från en internationell organisation. Hos Terranor får du arbeta i en verksamhet där engagemang, yrkesstolthet och möjligheten att påverka är en självklar del av vardagen. Arbetsuppgifter Som platschef i Umeå södra leder du arbetet med drift och underhåll i ett område där naturen ställer krav – och där resultaten märks direkt. Du ansvarar för planering, ledning och utveckling tillsammans med ett erfaret och självgående team. Uppdraget innebär att driva projektet i mål enligt tidplan och budget, samtidigt som du är arbetsplatsens kontaktperson mot Trafikverket. I rollen ser du till att dokumentation, kvalitets- och miljöarbete håller hög nivå, att förslag på åtgärder och beställningar tas fram och att arbetsplatsen utvecklas löpande. Du har både personal- och ekonomiansvar kopplat till underhållskontraktet. Projektet i Umeå södra ska startas upp och löper 4+2 år. Jour kan förekomma vid behov, men i praktiken är tjänsten till övervägande del jourfri. Leda arbetat inom drift och underhåll Planering, ledning och utveckling tillsammans med ett erfaret team Driva projektet i mål enligt tidsplan och budget samt vara kontaktperson mot Trafikverket Säkerställer dokumentation samt kvalitets- och miljöarbetet, liksom tar fram förslag på åtgärder och hanterar beställningar Personal- och ekonomiansvar kopplat till underhållskontraktet Jour kan förekomma, men i praktiken är tjänsten till övervägande den jourfri Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Högskoleutbildning inom väg och/eller anläggning och något års erfarenhet av vägunderhållsverksamhet eller några års erfarenhet av arbetsledning inom vägunderhållsverksamhet Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift B-körkort I rollen som platschef är du initiativtagande, nyfiken och har vana av att självständigt driva ditt och andras arbete framåt. I din roll som ledare är du prestigelös och arbetar mot medlemmarna i projektets gemensamma mål. Du är van att anpassa dig efter nya situationer och arbetsuppgifter. På Terranor finns möjligheter att utvecklas och som person behöver du vara trygg i att självständigt utveckla arbetssätt och finna information du behöver. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Umeå  Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Välkommen till Tandvård Bureå - Vi söker en Tandsköterska!

Tandvård Bureå är en privat tandläkarklinik i Bureå. Vår mission att förbättra munhälsan och bidra till det allmänna välbefinnandet i vårt samhälle. Vi erbjuder en varm och välkomnande miljö där våra patienter känner sig som hemma. Nu söker vi engagerade medarbetare till vårt team. Är du den hängivna lagspelare som trivs i en stödjande roll? Som tandsköterska hos oss spelar du en central del i att erbjuda sömlösa tandbehandlingar, skapa komfort för våra patienter och bidra till en positiv atmosfär. Vad erbjuder vi? Samarbetande och stödjande miljö Vi värderar lagarbete och strävar efter en stark teamkänsla. Patientcentrerat tillvägagångssätt Vi ser våra patienter som en del av vår familj och erbjuder personlig vård. Ny teknologi Utrustade med den senaste tandtekniken för att erbjuda bästa möjliga vård. Professionell tillväxt Vi investerar i din utveckling genom kontinuerliga utbildningsmöjligheter. Balans mellan arbete och privatliv Vi stödjer en hälsosam balans för vårt team. Heltid eller Deltid Va med och påverka dina arbetstimmar Mycket bra lön Är du den personen som vi söker så kommer du inte nöja dig med mindre. Din profil Motiverad och engagerad i ditt arbete med en positiv inställning. Utmärkt i kommunikation och teamwork. Relevant utbildning och/eller erfarenhet Intresse för tandvård och patientvård. Du är intresserat av att lära dig nya saker och utvecklas. Vi välkomnar alla att ansöka och är särskilt intresserade av att öka mångfalden i vårt team. Så ansöker du Är du redo att bli en del av vårt team och bidra till att skapa leenden som håller hela livet? Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected]. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla trivs, ett leende i taget. Välkommen med din ansökan redan idag. Vi kommer att intervjua löpande under ansökningstiden och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Tandvård Bureå

29 april 2025
Sista ansökan:
1 september 2025