Är du vår nästa Account Manager i Umeå? Är du en engagerad och målinriktad säljare som vill skapa värde för kunder och hjälpa dem att lyckas med sin produktutveckling? Har du koll på tech-konsultbranschen och förmågan att sälja tjänster inom olika tekniker och domäner? Vill du arbeta nära ledande R&D-kunder i norra Sverige och vara med och bygga upp något riktigt spännande från grunden? Då är det dig vi söker till vårt team i Umeå! Vilka vi ärPå Knowit Connectivity brinner vi för teknik, innovation och samarbete. Vi fungerar som en förlängning av våra kunders R&D-avdelningar och levererar tjänster inom digitalisering, mjukvaruutveckling, moln, IoT, inbyggda system och mycket mer. Vi är över 800 konsulter på 15 orter i Sverige, Polen och Tyskland. Våra kunder finns inom bland annat telecom, fordonsindustrin, hälsa, tillverkning, försvar och offentlig sektor. Vår vision? Att bidra till ett mänskligt och hållbart samhälle genom digitalisering och innovation – och det gör vi tillsammans. Umeå – en plats att växa medVårt kontor i Umeå är under uppbyggnad, vilket innebär att du får en unik möjlighet att vara med från början och sätta prägel på verksamheten. Du blir en nyckelspelare i att forma framtiden för vårt Umeå-kontor tillsammans med ett starkt, drivet och dynamiskt utvecklarteam som redan är på plats. Vi tror på att växa hållbart och långsiktigt – tillsammans. Har du ett befintligt nätverk inom branschen i regionen är det en stor tillgång, och något du får stor nytta av i denna roll. Vad du kommer att göraSom Account Manager i Umeå kommer du att vara kundens betrodda rådgivare och driva affärsutveckling med både nya och befintliga kunder i norra Sverige. Du arbetar nära våra tekniska experter och leveransteam för att ta fram lösningar som möter och överträffar kundernas förväntningar. Du kommer att: Identifiera kunders behov och utmaningar och erbjuda rätt lösningar ur vårt breda tjänsteutbud. Aktivt prospektera, bygga och vårda kundrelationer i regionen. Hålla säljpresentationer, skapa affärsförslag och driva förhandlingar i mål. Delta i workshops, utbildningar och andra säljinriktade initiativ. Samarbeta med vårt nationella försäljningsteam, samtidigt som du bygger upp och stärker vår närvaro i Umeå. Vem vi söker Vi söker dig som har: Minst 3–5 års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom tech- eller konsultbranschen. Ett starkt driv och en vana att ta initiativ, bygga relationer och leda försäljningsdialoger. Dokumenterad framgång i att nå och överträffa säljmål. En lösningsorienterad och rådgivande säljstil. Ett befintligt nätverk inom teknik- eller konsultbranschen i norra Sverige är mycket meriterande. Goda kommunikationskunskaper på svenska och engelska. Du är självgående, inspireras av att skapa nytt och vill vara med och bygga upp något tillsammans med ett kompetent och engagerat team. Vad vi erbjuderHos oss på Knowit Connectivity får du: En stimulerande arbetsmiljö där du får arbeta med drivna och kompetenta kollegor. En unik möjlighet att forma ett nytt kontor i Umeå. Tillgång till spännande kunder och projekt inom flera olika branscher. Möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling. Konkurrenskraftiga förmåner och lönevillkor. En värderingsdriven kultur som präglas av samarbete, innovation och hållbarhet. Vi tror på frihet under ansvar, att ha roligt tillsammans och på att utvecklas – både som individer och som bolag. Nästa stegVi kommer att rekrytera löpande, så vänta inte med att höra av dig. Vi är dessutom flexibla med anställningsformen– om du vill arbeta som konsult mellan 50–100% är det fullt möjligt för denna roll. Tveka inte att söka även om du har ett pågående uppdrag eller vill kombinera denna tjänst med annat – vi är öppna för olika lösningar. Känner du att detta är rätt steg för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Om oss på Capio Sports Medicine Umeå Capio Sports Medicine i Umeå är en högspecialiserad ortopedisk klinik som opererar och rehabiliterar patienter. Vi är ett dedikerat team läkare, sköterskor, fysioterapeuter och sekreterare som arbetar tillsammans för att stötta våra patienter i deras återhämtning och prestation. Vi strävar efter att alltid ligga i framkant med de senaste teknikerna och metoderna inom vår bransch. Din roll som OperationssjuksköterskaSom operationssjuksköterska hos oss kommer du att ha en nyckelroll i vårt operationslag. Du kommer att ansvara för att assistera under ortopediska ingrepp, förbereda operationssalen och säkerställa att alla procedurer följs enligt högsta kvalitetsstandard. Arbetet är varierande och innefattar planerade operationer, beställningar, sterilisering mm. Huvuddelen av arbetet sker dagtid mån-till fred. Vi erbjuder dig En dynamisk och inspirerande arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas. Stöd av en närvarande och engagerad ledning. Kompetensutveckling genom vår interna Academy samt externa utbildningar. Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och kollektivavtal. En god och inkluderande arbetsmiljö där alla värdesätts. Sjukvårdsförsäkring. Om dig vi söker Vi söker dig som är legitimerad operationssjuksköterska gärna med erfarenhet inom ortopedi. Du är noggrann och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Samarbetsförmåga och ett engagerat förhållningssätt är viktiga egenskaper. Din flexibilitet och vilja att lära kommer göra dig framgångsrik i rollen. Sista ansökningsdagRekryteringsprocessen kommer att börja i maj med tillträde i augusti. Vi ser fram emot att höra från dig! Observera att vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Rototilt Group AB i Vindeln är ett internationellt bolag med flera dotterbolag runt om i världen. Vi är en av världens ledande företag inom produktsegmentet tiltrotatorer. Vi arbetar aktivt med värdegrundsfrågor och strävar efter en miljö där alla trivs och har möjlighet att utvecklas. Vår vision är lika enkel som självklar- Rototilt på varje grävmaskin. Vi söker just nu montörer som är redo att anta nya, spännande och utvecklande utmaningar i ett företag med höga mål och ambitioner i en stark tillväxtfas. Vår arbetsplats kännetecknas av ett mycket gott kamratskap och en ständig strävan efter förbättring och utveckling. Arbetet kräver hög kvalitet och noggrannhet, och skiftarbete förekommer. Om dig Vi ser gärna att du som söker har en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet från yrkeslivet. Viktigast av allt är dock din personlighet och vilja att bidra. Som person är du noggrann och strukturerad, och du ser till att ordning och reda alltid råder på arbetsplatsen. Du har en naturlig förmåga att ta egna initiativ och kan arbeta både självständigt och i grupp för att nå uppsatta mål och deadlines. Din stresstålighet och höga servicekänsla gör att du hanterar pressade situationer med lätthet. Dessutom är det meriterande om du har truck- och traverskort. Vidare söker vi en engagerad, driven och initiativtagande person som verkligen vill vara en del av vår kultur på Rototilt. Här värdesätter vi alla medarbetares kompetens och strävar efter att skapa en arbetsplats där mångfald och inkludering är en självklarhet. Vi välkomnar alla sökande och ser fram emot att få just dig som en del av vårt team. Är du intresserad och vill veta mer hör av dig till Sandra Northman 072 0507594 Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan direkt. Urvalet sker löpande Välkommen till Rototilt Inför varje rekryteringsprocess har vi tagit ställning till val av rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
CyberPhoto AB är en av Skandinaviens största och äldsta leverantörer av fotografisk utrustning. Sedan 1955 har vi hjälpt våra kunder att fånga livets ögonblick med rätt utrustning. Med över 30 engagerade medarbetare arbetar vi varje dag för att överträffa kundernas förväntningar, något som resulterat i flera utmärkelser, bland annat "Årets butik - Foto & Video" under flera år. Vi har varit en pionjär inom e-handel sedan 1995 och ser fram emot att fortsätta utvecklas och växa. Läs gärna mer på www.cyberphoto.se Nu söker vi en lösningsorienterad och driven ekonomiassistent som vill bli en viktig del av vårt stabila och familjära team. Ditt nya arbete Efter att under flera år ha anlitat en extern redovisningsbyrå tar vi nu hem ekonomihanteringen och bygger upp en stark intern funktion. Vår nya ekonomichef Lisa behöver därför en ekonomiassistent vid sin sida. Som ekonomiassistent hos oss får du en bred och verksamhetsnära roll, där du främst kommer arbeta med löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra, hantering av in- och utbetalningar, samt avstämningar. Du stöttar även i samband med månads- och årsbokslut, samt vid revision och annan ekonomisk dokumentation. Tillsammans med vår ekonomichef blir du en nyckelperson i det dagliga arbetet för att säkerställa korrekta underlag till bokföring och rapportering, och för att upprätthålla en effektiv och kontrollerad ekonomiprocess i ett bolag med låga marginaler och hög omsättning. Du kommer snabbt bli en viktig kugge i vår dagliga verksamhet, då arbetet kräver ett nära samarbete med ekonomichef, inköp, kundservice och logistik kring fakturor, returer och krediteringar. Din profil För att passa i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av liknande arbete, inom främst kund- och leverantörsreskontra. Har du erfarenhet av e-handel, detaljhandel eller liknande bransch med stora volymer och lägre marginaler, är det meriterande men inget krav. Din utbildningsbakgrund är inte avgörande, men vi tror att du har någon sorts ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå. Det är en fördel om du har goda kunskaper i Excel och att du arbetat i ett större affärssystem. Som person trivs du med ordning och reda, gillar siffror och är van att ta eget ansvar, med ett lösningsorienterat och prestigelöst förhållningssätt. Vi tror att du trivs med att arbeta självständigt, samtidigt som du är bra på att samarbeta och ser värdet i god kommunikation. Vad vi erbjuder Hos oss får du arbeta i ett väletablerat företag med snabba beslutsvägar, ett varmt arbetsklimat och engagerade kollegor. Vi värdesätter eget ansvar, engagemang och viljan att utvecklas. Du får möjlighet att växa i din roll och vara med och forma framtidens ekonomifunktion hos oss. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Din Rekryteringspartner. Vid frågor är du varm välkommen att kontakta Elin Wiklund på telefon 070-277 71 77. Ansök senast den 18/5 via länken.
Är du händig och älskar att göra ett bra jobb? Då är det dig vi söker! Vi söker nu en montör som vill vara med och installera garageportar och leverera toppservice till både företag och privatkunder. Tjänsten innebär att du är anställd av oss på Northern Skill och är uthyrd till arbetsgivaren, med möjlighet till fast anställning efter prövotiden. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas väldigt snabbt om vi hittar rätt person. Vad erbjuder vi? Ett varierande jobb där du får använda dina händiga färdigheter Trygga arbetsvillkor Möjlighet till fast anställning efter prövotiden Vad innebär det att arbeta som montör? Som montör kommer du att: Installera och serva garageportar och tillhörande utrustning Utföra enklare elinstallationer i samband med montage Arbeta både självständigt och tillsammans med ett team Ge kunderna en positiv och professionell upplevelse Bidra till att vi alltid levererar kvalitet och bra service Vem är du? Vi söker dig som: Trivs med att jobba fritt och hantera många uppgifter samtidigt, samtidigt som du har ett starkt ansvarstagande Är en social person som gärna kommunicerar och har kunden i fokus Har erfarenhet av snickeriarbeten och tycker om tekniska utmaningar Är noggrann, strukturerad och har en god förståelse för att planera och genomföra uppgifter effektivt Behärskar Word och Excel för enklare dokumentation och rapportering Har B-körkort, och det är ett plus om du även har BE-körkort Är lösningsorienterad, har en positiv inställning och gillar att arbeta både självständigt och som en del av ett team Lön & villkor Lön enligt kollektivavtal Försäkringar via AFA Semester enligt avtal Var finns jobbet? Placeringsort är Umeå men det kan även förekomma vissa resor i tjänsten. Ansök eller ställ frågor! Northern Skill är det personliga rekryteringsföretaget med norrländska som koncernspråk. Vi är mer intresserade om vem du är - än hur duktig du är på skriva CV. Har du inte världens snyggaste CV så kan du alltid presentera dig genom fritext i ansökan, en kort video - eller varför inte slå en signal! Vi hörs! Konsult (Vid det fallet det är ett konsultuppdrag) Som konsult genom oss på Northern Skill så ser vi till att du har dom absolut bästa villkoren. Det är samma upplägg och trygghet som i en "vanlig" anställning! Lägg där till att vi finns här för dig och jobbar aktivt för att tillsammans med dig ta nästa steg i karriären.
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Holmsund! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Kunden är en man i 30-års åldern som bor i Holmsund (1.5 mil utanför Umeå) Med ett omfattande vårdbehov så är det dubbel assistans dygnet runt. Assistansen utförs i hemmet. Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Du får gärna dela kundens intresse för film, data och historia. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker just nu assistenter för tillsvidareanställning samt vid behov med varierande arbetstider. Vi söker både dag och natt personal, dubbelassistans dygnet runt. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Vill du vara en del av ett expansivt företag inom tobaksbranschen och arbeta med några av marknadens mest välkända varumärken – Oden’s, Siberia och White Fox? Gajane Gross söker nu en engagerad och självgående utesäljare till distriktet Norrland, med ansvar för både befintliga kunder och nykundsbearbetning. Om rollen Som utesäljare blir du drivkraften av säljteamet med ambition att behålla och utveckla företagets ställning på marknaden. Du kommer att arbeta med våra befintliga kunder och hitta nya kunder, bygga långvariga relationer och öka företagets försäljningsvolymer. Du har ett tydligt försäljningsansvar där du arbetar mot uppsatta mål och driver din egen försäljningscykel – med stöd från din försäljningschef. Du kommer att: Besöka och utveckla långsiktiga relationer med befintliga kunder i distriktet Arbeta aktivt med nykundsbearbetning och skapa nya affärsmöjligheter Säkerställa synlighet, tillgänglighet och presentation av våra produkter i butik Samla in marknadsinsikter och följa upp resultat Planera och strukturera din arbetsdag självständigt – med fokus på kund, affär och resultat Du får en intern utbildning i produktkunskap och även coaching av gruppens försäljningschef för att från början ha rätt förutsättningar att lyckas hos oss. Arbetstiden är måndag till fredag, resor med övernattning kan förekomma. Arbetsdator, telefon och bil/bränsle ingår i tjänst. Bonussystem tillämpas. Vem är du? Du kommer snabbt att få ta ett stort eget ansvar, vilket kräver hög arbetsmoral, starkt driv och förmåga att planera och arbeta målinriktat. Rollen passar dig som är strukturerad, affärsdriven och trivs i en flexibel vardag där initiativtagande är en självklarhet. Arbetslivserfarenhet från dagligvaruhandeln och/eller servicehandeln är ett krav. Erfarenhet inom tobaksförsäljning är meriterande, men erfarenhet från närliggande branscher med liknande försäljningsstruktur, exempelvis dryckesindustrin eller andra delar av FMCG-sektorn kan också vara värdefull. För att trivas i rollen är du social, empatisk och har en god kommunikativ förmåga samt ett genuint intresse för människor och relationer. Om Gajane Gross Gajane Gross AB är en av Sveriges största tobaksleverantörer med ett flertal välkända varumärken, som t.ex. Odens Snus, Siberia, Islay Whisky m.fl. Idag expanderar vi ytterligare och behöver förstärka vår verksamhet med en fältsäljare i Västernorrlands, Västerbottens och Norrbottens län. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Gajane Gross med Rubino Rekrytering. För frågor, kontakta Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Harry Rubino, +46 73 376 39 30. Urval sker löpande.
Har du erfarenhet som revisor och söker ny möjlighet att utvecklas inom en prestigelös organisation som prioriterar sina kunder och anställda. Vi letar efter en driven och självständig revisor med erfarenhet inom revisionsyrket. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en utvecklande roll som revisor där du får arbeta med många olika kunder, i olika branscher. Vi arbetar utifrån våra ledord; kvalitet, engagemang och trivsel. Detta innebär att vi lägger stor vikt på det personliga engagemanget och proaktiviteten mot våra kunder. Vi erbjuder en personlig utbildningsplanering kombinerat med en individuell karriärsutvecklingsplan där balans mellan arbetsliv och privatliv är viktigt. Du får också möjligheter att vara delaktig i byråns framtida utveckling. Där du är en del av att möjliggöra att vi fortsätter att erbjuda en arbetsplats där vi har roligt tillsammans. Vilka är vi Baker Tilly Umeå är en revisions-, redovisnings- och rådgivningsbyrå med kontor i Umeå och Nordmaling. Vi är i dagsläget 22 anställda och expanderar löpande. Vi söker därför medarbetare som vill bli en del av vårat gäng. Om rollen Som revisor arbetar du i kunduppdrag med att granska företags redovisning och förvaltning. Du har direktkontakt med kund och har därmed ett stort utrymme till eget ansvar och bestämmande över ditt arbete. För att lyckas i rollen har du Minst en kandidatexamen om 180hp inom ekonomi. Åtminstone 2-3 års arbetslivserfarenhet av revisionsarbete. Ett stort intresse av att vilja utvecklas inom revision och rådgivning. Personliga egenskaper Våra medarbetare ska vara ansvarsfulla och ha en egen drivkraft att utvecklas i sin yrkesroll och tillsammans med våra kunder. Vi vill att du ska ha en analytisk förmåga och att du tycker om att arbeta och kommunicera med olika människor. Därför ser vi att du har god social kompetens och samarbetsförmåga. Du har ett affärsmässigt tänkande med intresset och viljan att leverera lösningar och hjälpa våra kunder att bli lönsamma. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom redovisning? Söker du nya möjlighet att utvecklas inom en prestigelös organisation som prioriterar sina kunder och anställda. Vi letar efter en driven och självständig medarbetare med erfarenhet inom redovisning och som vill jobba proaktivt för att leverera redovisningstjänster till våra kunder. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en utvecklande roll som redovisningskonsult där du får arbeta med olika kunder, i flera branscher. Vi arbetar utifrån våra ledord; kvalitet, engagemang och trivsel. Detta innebär att vi lägger stor vikt på det personliga engagemanget och proaktiviteten mot våra kunder. Vi erbjuder en personlig utbildningsplanering kombinerat med en individuell karriärsutvecklingsplan där balans mellan arbetsliv och privatliv är viktigt. Du får också möjligheter att vara delaktig i byråns framtida utveckling. Där du är en del av att möjliggöra att vi fortsätter att erbjuda en arbetsplats där vi har roligt tillsammans. Vilka är vi Baker Tilly Umeå är en revisions-, redovisnings- och rådgivningsbyrå med kontor i Umeå och Nordmaling. Vi är i dagsläget 22 anställda och expanderar löpande. Vi söker därför medarbetare som vill bli en del av vårat gäng. Om rollen Som redovisningskonsult arbetar du med att ansvara för kundens finansiella flöden, vilket är löpande bokföring, bokslut samt ekonomisk rapportering. I uppdragen som kundansvarig ligger stort fokus på kundnytta och kvalitet. En viktig del är att bibehålla starka relationer med kunder genom tydlig och effektiv kommunikation och ett proaktivt arbete för att underlätta och stödja beslutsfattande. Du blir också ett viktigt stöd för dina kollegor i deras karriärutveckling. Därför är det viktigt att du drivs av att se andra växa och utvecklas. För att lyckas i rollen har du Universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet inom redovisning. Åtminstone 2 års arbetslivserfarenhet av redovisningsarbete gärna med kundkontakt. Ett stort intresse av att vilja utvecklas inom redovisning och rådgivning. Personliga egenskaper Våra medarbetare ska vara ansvarsfulla och ha en egen drivkraft att utvecklas i sin yrkesroll och tillsammans med våra kunder. En naturlig nyfikenhet och att vara redo att samarbeta med andra och bygga relationer, såväl med kollegor som med kunder är något som vi anser vara viktigt för att trivas i rollen hos oss. Därför ser vi att du har god social kompetens och samarbetsförmåga. Du har ett affärsmässigt tänkande med intresset och viljan att leverera lösningar och hjälpa våra kunder att bli lönsamma. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan!
Balticgruppen är en framsynt samhällsutvecklare som arbetar kunskapsdrivet för det bästa Umeå – en attraktiv stad som genom hållbar tillväxt når 200 000 invånare år 2050. Våra investeringar är långsiktiga och vilar på insikter vi fått genom dialog med kunder, samarbetspartners, medarbetare, näringsliv, offentliga förvaltningar, akademi och medborgare. Vi vill ta tillvara stadens styrkor och bidra till ett samhälle där företag kan agera hållbart och människor kan leva ett hållbart liv. Läs gärna mer om oss på www.balticgruppen.se Balticgruppen söker dig som vill arbeta i en miljö som sjuder av kreativitet och nytänkande, med en stor laganda och arbetsglädje. Vill du vara med och skapa framtidens fastigheter med fokus på smart teknik, hållbarhet och långsiktig förvaltning? Med gemensamt ansvar bidrar vi till ett hållbart Umeå. Visst vill du vara med att utveckla Umeå tillsammans med oss? Som Driftingenjör med inriktning mot VVS får du en nyckelroll i ett företag där våra värdeord – handlingskraft, engagemang och professionalism – genomsyrar allt vi gör. Ditt nya arbete Med anledning av att Oskar går vidare inom Balticgruppen söker vi nu en ny närmaste kollega till vår andra driftingenjör Tore. I rollen som driftingenjör med inriktning mot VVS kommer du att ingå i vårt tekniska förvaltningsteam. Du kommer att ha ansvaret för att säkerställa att våra hel- och delägda fastigheter upprätthåller en hög teknisk standard, med fokus på funktionalitet, energieffektivitet och långsiktig hållbarhet. Dina ansvarsområden omfattar energiuppföjning, driftoptimering samt kvalitetssäkring av nya byggprojekt, där ditt deltagande blir en central del som kravställare från förvaltningen. Du kommer att ansvara för att OVK utförs och planeras samt samordna andra tekniska besiktningar inom beståndet. Du kommer också fungera som ett värdefullt stöd för våra tekniska förvaltare, fastighetstekniker och övriga kollegor inom organisationen. Mer konkret innebär rollen att du ansvarar för energiuppföljning samt utveckling av befintliga tekniska system inom teknikområdet. En viktig del av ditt arbete består av att komma med förslag på förbättringar och investeringar. Samt genomförande av driftoptimerande åtgärder och uppföljning av dessa för att bidra till en effektiv och hållbar förvaltning. Ekonomiskt ansvar ingår också i rollen, där du arbetar med budgetering, prognosarbete och hantering av fakturor inom ditt teknikområde. Vidare kommer du ha en central roll i att ta fram och strukturera dokumentation som säkerställer en hållbar och effektiv förvaltning – nu och i framtiden. Du rapporterar till Daniel som är teknisk förvaltare och ingår i ett team på 10 engagerade kollegor. Din profil Vi tror att du är en lösningsorienterad, analytisk och strukturerad person som trivs med att ta ansvar och driva utveckling. Du uppskattar variationen i att arbeta både operativt och strategiskt och har lätt för att samarbeta med andra. Med god kommunikativ förmåga bygger du starka relationer och bidrar aktivt till en positiv arbetsmiljö. För att lyckas i rollen är det viktigt att ha god teknisk kunskap. Främst inom VVS och energi. Det är dessutom meriterande om du har intresse för och erfarenhet av miljöcertifieringar. Vi tror att du tidigare i karriären har arbetat som installatör eller projektör på installations- eller konsultföretag. Har du erfarenhet från fastighetsbolag är det självklart meriterande. Även om din utbildningsbakgrund inte är avgörande, kan en utbildning som energiingenjör eller en YH-utbildning som VVS/VA-ingenjör vara relevant. Är du, liksom vi, handlingskraftig, engagerad och professionell – då kommer du att trivas och ha stor möjlighet att påverka och växa med oss. Vill du spela en viktig roll i att forma framtidens fastigheter och Umeå? Då är denna roll rätt för dig! Vi erbjuder Hos Balticgruppen blir du en del av ett företag som bygger för framtiden – med människan i centrum. Vi värderar din kompetens högt och ger dig förutsättningar att växa både personligt och professionellt. Du arbetar i ett sammansvetsat team där vi delar kunskap, hjälper varandra och har kul längs vägen. Välkommen till Balticgruppen – tillsammans utvecklar vi Umeå! Din ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Din Rekryteringspartner. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Elin Wiklund på tfn: 070-277 71 77. Vi arbetar med rekryteringen löpande, så ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 11/5 via länken.
Välj ett jobb för att visa detaljer