Jag är en 23-årig tjej som letar efter vikarier som kan hjälpa mig i vardagen, med möjlighet till en fast anställning längre fram. Jag föddes med AMC, en led- och muskeldiagnos, och använder rullstol och permobil för längre sträckor. Till vardags jobbar jag som parasportsamordnare, spelar elinnebandy och hänger med min familj, flickvän och min extremt gosiga katt. I mitt vardagsliv behöver jag hjälp med personlig hygien, av- och påklädning, hushållssysslor och handräckning. Jag har högt i tak, gillar humor och tycker att bra personkemi är det viktigaste. Du som söker är gärna en positiv och ansvarsfull tjej i åldern 23–30 år med körkort. Du är lyhörd, stöttande utan att vara för på och tycker om att ha roligt på jobbet. Det är viktigt att du inte är allergisk mot djur och att du är rökfri (snus går bra). Detta är en perfekt möjlighet för dig som exempelvis studerar eller vill ha en extra inkomstkälla.Till en början kommer det att vara en vid behovs anställning/ timanställning, men det finns chans till en mer stadig anställning på sikt. Välkommen in med din ansökan om det låter intressant, så ser vi om vi klickar!
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som apotekstekniker för Kronans Apotek i Ersboda Vi söker en driven och engagerad apotekstekniker till vårt apotek i Ersboda, Umeå. Du kommer vara vår expert på receptfria läkemedel och vårt egenvårdssortiment. Apoteket är beläget Ersbodas handelsområde och i närområdet finns det mataffärer, klädbutiker och systembolaget. Den typiska kunden hos oss är äldre och barnfamiljer. Du kommer arbeta tillsammans med ett stort härligt team bestående av 9 farmaceuter, 4 apotekstekniker och 2 kassapersonal som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån att erbjuda bästa möjliga rådgivning och försäljning av egenvårdsprodukter till att utföra tjänster som kolla prickar och hålltagning. I din roll ingår också följande arbetsuppgifter: - Jobba med exponering och beställning av varor. - Kassahantering och lagerhållning. - Utveckling av kampanjarbete och kvalité. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik med teamet där ni tillsammans skapar kundupplevelser i världsklass. Apoteket är öppet 08-20 Måndagar - Torsdagar, 08-19 Fredagar, 10-18 lördagar och söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du kommer tillhöra apotekschefen Alexander team. Vi söker dig som är apotekstekniker med apoteksteknikerutbildning på yrkeshögskolenivå eller motsvarande. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta apotekschefen Alexander Soccavo tel. 072-7428843 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Om tjänsten Som erfaren mark & anläggningsarbetare är du en nyckelperson i våra projekt. Du arbetar i projektform tillsammans med Projektchef, arbetsledare, mättekniker, andra yrkesarbetare samt maskinförare. Projekten är varierande och omfattar olika typer av mark- och anläggningarbeten såsom VA, vägar, gator, planer, rivningar och grundläggningar. Vi arbetar främst i Umeåområdet med omnejd, det kan förekomma uppdrag i andra närliggande regioner. Du är stationerad i hemmet. Tjänsten är en provanställning som efter 6 månader övergår till en tillsvidareanställning. Vem trivs här? Vi söker dig som har några års erfarenhet och vill prova på nya utmaningar. Du har erhållit en bred och god kunskap inom olika typer av VA- och markprojekt. Du har känsla för kvalitet, effektivitet, ansvar och planering av det egna arbetet. Du är kommunikativ, händig och har ett stort mått av eget driv. Du trivs att jobba med andra samt se resultatet av det ni tillsammans genomför. B-körkort är ett krav. Utöver allmänna markkunskaper ser vi gärna att du har erfarenhet inom ritningsläsning, laser, rörläggning, rörsvetsning sten- och plattsättning. Förutom dina kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökanden. Företaget Kaj Johanssons Åkeri är ett familjeföretag som nu är inne på tredje generationens företagare. Företaget ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Allmiljö är ett helägt dotterbolag. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Transport & Logistik, Mark & Anläggning, Täkt & Maskin och Slam & Renhållning. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter drygt 500 miljoner. Huvudkontor, verkstad och lager ligger i Vännäsby och ett kontor i Umeå. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår HR-chef Maria Forssell eller Affärsområdeschef Greger Hallnor
Din roll Som Arbetsledare hos oss kommer du att få leda varierande projekt inom inom t.ex. Gata, Väg, VA, Rivning, marksanering, Kabel, kanalisation, Planer, ytor och grundläggning. Du ansvarar för den dagliga planeringen och leder och fördelar arbetet. På uppdrag av projektchef driver du projekten framåt enligt de ekonomiska ramarna och den tidplan ni har kommit överens om samt ansvar för KMA. Fördelen hos oss är att du får variation av olika projekt och en yrkesarbetargrupp som är årsanställd vilket ger dig möjlighet att skapa ett starkt team. Vi är övertygade om att en tät dialog internt och externt samt en god struktur gör oss effektiva, levererar hög kvalitet i våra uppdrag och höga betyg i våra kundutvärderingar. Vi utför främst egna projekt med egna maskiner vilket vi ser som en styrka både för oss och våra uppdragsgivare. Din närmsta chef är Affärsområdeschef inom Mark & Anläggning och din stationeringsort är Umeå. Vem trivs här? Du är kommunikativ och lösningsorienterad, skapar och utvecklar goda relationer med din omgivning. Du har också erfarenhet av att leda projekt inom Mark och Anläggning Du vill, precis som vi, att de projekt du leder genomförs lönsamt, till rätt kvalitet och med nöjda medarbetare. Vi vill att du trivs och drivs av att få vara en del av ett växande företag med ambitioner, och allt som det innebär med utveckling, utmaningar och engagemang. Företaget har funnits i mer än 60 år så förändringar är en del av företagskulturen och vi har ingen tanke på att slå av på takten! Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Kaj Johanssons Åkeri är ett familjeföretag som nu är inne på tredje generationens företagare. Företaget ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Allmiljö är ett helägt dotterbolag. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Transport & Logistik, Mark & Anläggning, Täkt & Maskin och Slam & Renhållning. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 500 miljoner. Huvudkontor, verkstad och lager ligger i Vännäsby och ett kontor i Umeå. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. Kontakta gärna Affärsområdeschef Greger Hallnor om du har frågor eller funderingar.
Om jobbet Som bildelssäljare hos oss ansvarar du för både hantering och försäljning av bildelar – både nya och begagnade. Din vardag kommer att vara varierad, med allt från beställningar och inleveranser till kundkontakt och samarbete med verkstadspersonal. Du kommer arbeta nära både verkstadschef och mekaniker – vi är ett sammansvetsat gäng där alla hjälps åt! Dina arbetsuppgifter Försäljning och hantering av bildelar, internt och externt Lagerhållning och artikeladministration i affärssystemet Returhantering Fakturering, garantihandläggning och kontakt med leverantörer Bidra till trivsel, struktur och ett gott arbetsklimat Vem söker vi? Vi tror att du är en person som gillar struktur, har god produktkännedom och ett stort engagemang. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta – oavsett om det är med kunder, mekaniker eller chefer. Du är trygg i både praktiska och administrativa uppgifter och tvekar inte att rycka in där det behövs. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Vårt motto är och har alltid varit: "Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra" och i din roll är det därför viktigt att du arbetar noggrant, och att du ständigt vill utvecklas. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av bildelshantering eller liknande arbetsuppgifter Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Engelska och fler språk är meriterande. God datorvana och erfarenhet av affärssystem B-körkort Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Skellefteå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Kontakt: Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Verstadschef Sara Berggren, [email protected], +46 70 – 213 21 65 Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är: Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Som medarbetare i Bjurholms kommun spelar du en viktig roll där du varje dag är med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Inför framtiden behöver vi fler duktiga och engagerade medarbetare som vill vara med och utveckla våra verksamheter. Vi står inför många spännande utmaningar och söker dig som kan ta initiativ, brinner för ditt uppdrag och gärna delar med dig av din kunskap. Tillsammans bidrar vi till en välfärd för Bjurholms cirka 2 400 invånare. I våra verksamheter arbetar omkring 350 personer inom olika yrken och samverkan sker med kommuner inom Umeåregionen. I Bjurholm finns ett gott näringslivsklimat och en god lokal service. Med närhet till vacker natur och aktiviteter inom fritid och kultur är Bjurholm en plats där det är lätt att trivas. Om tjänsten: Är du en omtänksam person som alltid vill hjälpa andra människor? Trivs du med varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik? Då kan du vara den vi söker! Bjurholm är en liten kommun där vi tar hand om varandra – och nu har du möjlighet att få vara en del av vårt fantastiska team då vi behöver förstärka verksamheten med ytterligare fyra medarbetare! Tillsammans med kollegor och övriga professioner inom äldreomsorgen kommer du att utföra vård- och omsorgsarbete, med vårdtagarnas bästa i fokus. Du arbetar utifrån de mål och insatser som är uppsatta i genomförandeplanen där brukarens medbestämmande är en central del. Vi jobbar hårt för att erbjuda den bästa livskvalitén som går att uppnå genom att erbjuda aktiviteter, omvårdnad och sällskap till våra äldre. I arbetsuppgifterna ingår även att, på delegering av ansvarig sjuksköterska, utföra vissa medicinska arbetsuppgifter samt fortlöpande föra social dokumentation i vårt verksamhetssystem. Du kommer att ha en fast avdelning som du arbetar på samt göra resurspass på andra avdelningar när det finns behov för det. Kvalifikationer: Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller har likvärdig utbildning eller erfarenhet, vi ser gärna att du har ett genuint intresse av att arbeta inom äldreomsorgen. Du ska vara flexibel och kunna arbeta på kommunens samtliga äldreboenden och avdelningar, även inom hemtjänsten. Erfarenhet av arbete med äldre samt individer med funktionsnedsättning eller demenssjukdom är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, mognad och empatisk förmåga. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp och kan ta egna initiativ samtidigt som du kan samverka bra med anhöriga, kollegor och andra professioner. Du bör även ha god förmåga att kommunicera och föra skriftlig dokumentation på svenska. Vi söker fyra medarbetare till dag-/kväll-/helgtjänstgöring. Alla medarbetare ska erbjudas förutsättningar till en god hälsa och därför arbetar vi aktivt med vår arbetsmiljö. Vi erbjuder förutom fantastiska kollegor också en timmes friskvårdstid i veckan samt friskvårdspeng och en rökfri arbetstid. För oss är det viktigt att våra medarbetare har en hälsosam balans mellan arbete och fritid. Vill du vara med och skapa framtidens Bjurholm – då är du välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Bjurholms kommun gör inför varje rekrytering ett aktivt val av annonsplats och eventuellt rekryteringsstöd. Vi kontaktar själva de vi väljer att annonsera hos. Därför undanber vi oss alla erbjudanden om köp av annonsplats eller rekryteringsstöd. Vi ber om respekt för detta.
Om oss På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall och Östersund. Om dig och om tjänsten Du har tidigare erfarenhet av arbete som diskare och kan hantera både fin- och grovdiskmaskiner inkl. rengöring/underhåll av dessa. Du är en glad och positiv lagspelare, är prestigelös och ansvarsfull. God svenska eller engelska är ett krav för att vi ska kunna förstå varandra. På Heat har vi väl utarbetade rutiner för arbetet i våra diskrum vilket underlättar ditt arbete och ger en hög kvalitet. Tjänsten är på 100 % förlagd på kväll och helg. Då delar av arbetet utförs inom säkerhetsklassat område kommer du att genomgå en säkerhetsprövning med registerkontroll. Varmt välkommen med din ansökan och till oss på Heat!
Om Heat På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta. Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Heat Umeå är belägen nära Östra Station och har sedan starten i november 2024 blivit en omtyckt mötesplats med nöjda gäster. Vi söker nu dig som vill ta ansvar för att ge våra kvälls- och helggäster en upplevelse som överträffar deras förväntningar! Om tjänsten Att arbeta med oss på Heat innebär omväxling och ett stundtals högt tempo. Du möter våra gäster i matsalen, tar hand om våra kalla och varma bufféer enligt Heats rutiner och ser till att de är snygga, påfyllda och rena. På Heat Umeå har vi både lunch- och middagsservering. Under middagsserveringen dukar vi borden och plockar tallrikar. Heat Umeå har fullständiga rättigheter så vi ser gärna att du har kunskap om och erfarenhet av alkoholservering, men är du rätt person så lär vi dig gärna det du inte kan. Tjänsterna (2 st) är på 80 % och förlagda till kväll och helg. Om dig Du har minst 2 års erfarenhet av liknande tjänst i branschen. Som person är du social, positiv, lösningsfokuserad, ansvarsfull och gillar att jobba i och leda team. All kommunikation hos oss såväl talad som skriven sker på svenska, så du behöver vara flytande i tal och skrift. Då delar av arbetet utförs inom säkerhetsklassat område kommer du att genomgå en säkerhetsprövning med registerkontroll. Vi erbjuder Ett roligt och omväxlande arbete i ett ambitiöst växande företag med kollektivavtal (Visita/Unionen), friskvårdsbidrag á 1500 kr/år, rabatterade naprapatbesök, rabatter på vårt sortiment, årlig kickoff och ett gott och roligt samarbete med kollegor och chefer. Goda utvecklingsmöjligheter finns för rätt person! Varmt välkommen med din ansökan och till Heatfamiljen!
Om oss Vi är ett familjärt assistansbolag med hjärtat på rätt ställe. I över 30 år har vi arbetat med personlig assistans där vi alltid sätter individen i centrum - både brukare och personal. Genom nära dialog och genuint engagemang strävar vi efter att skapa trygghet, kvalitet och värme i vardagen. Hos oss får du vara en del av ett team där din insats gör verklig skillnad. Beskrivning av sommarvikariatSöker du ett meningsfullt arbete under sommaren? Vi söker två personliga assistenter för ett vikariat i Åsele där du får chans att stötta och motivera i det dagliga livet. Som personlig assistent ger du stöd i vardagen och hjälper till att skapa en trygg och meningsfull tillvaro för vår brukare. Om brukaren Jag är en 49-årig man som efter en olycka är förlamad i armar och ben, detta innebär att jag sitter i rullstol. Jag behöver hjälp i olika situationer, som oftast är av mycket personlig karaktär för att klara av det mesta praktiska i mitt liv, med mig själv, mitt hem, men även på fritiden. Kvalifikationer och erfarenhet Erfarenhet av personlig assistans eller inom vård och omsorg är meriterande, men inget krav. Intresse för matlagning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett plus. Rökfri och med förmågan att skapa god kemi med brukaren är viktigt. Arbetstider och arbetsvillkor Vikariatet är en behovsanställning under sommarperioden. Arbetspassen är förlagda både vardagar och helger, antingen dagtid eller kvällstid. Övrig information Urval sker löpande - vänta inte med din ansökan! Du måste kunna styrka din identitet och ha rätt att arbeta i Sverige. Bakgrundskontroller kan förekomma i våra rekryteringar. Välkommen att skicka in din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig och potentiellt välkomna dig till vårt team!
C-Chaufför till snabbväxande budfirma – Konsultuppdrag genom Northern Skill Vi söker nu en C-chaufför till sommarperioden! Är du en trygg och serviceinriktad förare som gillar att ha ett varierande arbete med mycket frihet under ansvar? Då kan det vara just dig vi söker! Om oss:Vi är en etablerad och snabbväxande budfirma med stort fokus på punktlighet, service och nöjda kunder. Vår kundkrets är bred – allt från privatpersoner till stora företag – och våra uppdrag sträcker sig över hela regionen. Om tjänsten:Som C-chaufför hos oss kommer du att arbeta med distribution och budleveranser, främst inom storstadsområdet men även längre körningar kan förekomma. Du utgår från vårt kontor/lager i Umeå och jobbar dagtid, måndag till fredag – ibland även helger enligt schema. Dina arbetsuppgifter: Hämta och leverera gods enligt ruttplanering Säkerställa att leveranser sker på ett säkert och professionellt sätt Bära tungt och otympligt Vara företagets ansikte utåt mot kunder Kvalifikationer: C-körkort (krav) YKB God lokalkännedom är meriterande Erfarenhet från liknande arbete är ett plus Du talar och skriver svenska obehindrat Vi söker dig som: Har ett gott bemötande och är serviceinriktad Har hög arbetsmoral och god punktlighet Trivs med ett självständigt arbete men fungerar också i team Vi erbjuder: En trygg arbetsplats i ett härligt gäng Moderna och välskötta fordon Möjlighet till utveckling inom företaget Ansökan: Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt. Urval sker löpande – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer