Regionsäljare mellersta Norrland
Hydroscand AB
Företagssäljare

Vill du spela en viktig roll på ett branschledande expanderande familjeföretag, där du arbetar med uppsökande försäljning ute i fält? Är du en social och serviceinriktad säljare som söker ett omväxlande arbete med mycket kundkontakt? Då kan det vara dig vi söker som vår nya regionsäljare i mellersta Norrland! Vad innebär tjänsten? Som regionsäljare på Hydroscand arbetar du målinriktat, i din strävan efter att utveckla försäljningen, med hjälp av företagets affärsidé. ”Hydroscand är ett internationellt familjeägt företag som erbjuder lösningar och tjänster för slangar, kopplingar och relaterade produkter genom en kunddriven och decentraliserad organisation.” Dina huvuduppgifter blir att arbeta med både uppsökande verksamhet och bearbetning/förvaltning av gamla kunder, där du i båda fall kommer att vara närvarande ute hos kunden. Du genomför och planerar aktiviteter som ska generera i lönsamma affärer för såväl kunden som företaget, på kort och lång sikt. Vidare deltar du på mässor och öppna hus. Du kommer att sälja in både våra produkter och våra tjänster, där stort fokus kommer ligga på att sälja in vår mobila slangservice SlangExpress. Utöver nykundbesök kommer du även ha återkommande besök hos förutbestämda kunder där du både tar beställningar, löser leveranser och följer upp förfrågningar. Du arbetar i ett område som innefattar Skellefteå och Umeå med omnejd. Du utgår från någon av våra filialer, i antingen Skellefteå eller Umeå och rapporterar till regionchef. Du har även ett nära samarbete med platschefer och filialmedarbetare i regionen. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Vem är du?För att trivas i rollen som regionsäljare bör du vara lyhörd och genuint intresserad av försäljning. Dessutom vill vi att du har en mycket god social kompetens och en förmåga att skapa och vårda goda relationer, med både kunder och medarbetare.Som person ser vi gärna att du är positiv, drivande, ansvarstagande och självgående Du bör ha följande bakgrund: Erfarenhet från industri- /verkstadsbranschen, gärna med hydraulik- och/eller fordonsteknisk bakgrund. Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Erfarenhet av nykundsbearbetning och uppsökande försäljning. Kunskap i avtalsskrivning och budgetering. B-körkort är ett krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av något affärs- och CRM-system. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Fredrik Jacobsson (regionchef) på telefon: 0911-21 16 23. Urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Behandlingsassistenter som vill arbeta som sommarvikarier sökes
Viljan Individ och Familj AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Om Viljan Stradivarius HVB Viljan Stradivarius HVB ligger cirka två mil norr om Skellefteå. Stradivarius har ett helhetskoncept med utredningsplaceringar, akutplaceringar, behandlingsplaceringar samt utslussningsplaceringar. Vi erbjuder vård och boende för ungdomar som placerats enligt SoL och LVU, via uppdrag av socialtjänsten. Viljan Stradivarius HVB har som grund att vara en flexibel verksamhet och tar emot ungdomar med stor variation av problematik. Det kan vara ungdomar med social problematik, tidiga relationsstörningar, ADHD, NPF, utåtagerande beteende, begynnande kriminalitet och riskbruk. Vår målgrupp är flickor och pojkar i åldrarna 13-20 år. Vi ser nu fram emot att välkomna digsom vill arbeta som sommarvikarie hos oss! Om rollen Viljan Stradivarius arbetar utifrån en psykodynamisk och systemteoretisk grund och baserar förståelse och behandling utifrån en miljöterapeutisk struktur. Vi utför en professionell vård i en hemliknande miljö där allting är skapat utifrån småskalighet. Detta då möjlighet till närhet och att bygga relationer är en grundförutsättning i förändringsarbetet för ungdomen. På Stradivarius HVB är behandlingen indelad i tre faser där varje fas innehåller tydliga mål som ungdomen, föräldrar, socialtjänst och Stradivarius HVB utvärderar tillsammans. Vi arbetar nära ungdomens nätverk, då vår utgångspunkt är att vårdnadshavare/andra personer som bedöms viktiga för ungdomen, ges möjlighet till delaktighet i förändringsarbetet. Vi arbetar utifrån den individuella planering och specifika uppdrag som finns kring den enskilde ungdomen utifrån BBIC. Där individens förmågor och förutsättningar är i fokus. Arbetsuppgifterna på Viljan Stradivarius HVB kan ha stor variation därmycket praktiskt arbete förekommer. Kvalifikationer Krav: B-körkort Mycket goda kunskaper i det svenska språket i tal såväl som i skrift Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga Meriterande: Erfarenhet av lågaffektivt bemötande Tidigare erfarenhet av arbete med barn och unga Är ellerstuderar till beteendevetare, socionom, behandlingspedagog eller annan liknande utbildning. Vad kan vi erbjuda dig? Viljan är en del av Attendogruppen, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och ett flertal andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 23 mars 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre! Om Viljan Vi på Viljan tror att alla har möjlighet till förändring. Därför jobbar vi varje dag för att ge alla människor den bästa chansen till ett nästa positivt steg i livet. Vi har det bredaste utbudet av specialiserad omsorg med bästa effekt för individ och samhället. Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens leder oss i vårt arbete, där delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap skapar trivsel och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Behandlingsassistent Anställningsform:Timanställning på schema under sommaren 2025 Tjänstgöringsgrad: 100 procent Arbetstid: Varierande dag, kväll, helg samt halvtidsjour Tillträde: 16 juni 2025

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Varuhuschef till Åhléns Umeå
Åhléns AB
Verkställande direktörer m.fl.

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framför allt inom ditt varuhus med Avdelningschefer , Säljare, och Visual Merchandisers och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen på ditt varuhus - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Du rapporterar till Regionchef. Vem är du? Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig - Flera års erfarenhet från ledande befattning i försäljning, gärna inom detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra ledare och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål - Meriterande med högskoleutbildning Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

17 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Embeddedutvecklare
Knightec AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Varför detta jobb är något för dig Du vill skapaprodukter som gör skillnad och trivs när du arbetar i team som stöttar, utmanar och har kul tillsammans.Hos oss jobbar vi med allt från att utveckla egna uppkopplade sensorer, smarta algoritmer för dataanalys och funktioner för styrsystem på både hög och låg nivå.Mindre bolag har använt oss som FoU-avdelning för att se vad de kan åstadkomma med elektronik ochvi har utvecklat system som får farkoster att färdas autonomt.Vi är en mix av glada utvecklare och innovatörer, och vi hoppas att du också har en genuin nyfikenhet för teknik och en vilja att skapa något bra! Vad du kommer att göra Använd din tekniska expertis för att hjälpa kunder optimera deras embeddedlösningar. Driva och bidra till utvecklingsprojekt – från att vidareutveckla befintliga produkter till att skapa nya från grunden. Samarbeta med kollegor över olika discipliner för att lösa verkliga utmaningar. Översätta komplexa tekniska idéer till begripligt språk, både för tekniker och icke-tekniker. Håll koll på ny teknik och metoder för att driva innovation och förbättringar. Vem vi tror att du är Erfarenhet av embeddedutveckling i språk som C, C++ eller Python. Erfarenhet av hela produktutvecklingscykeln, från idé till implementation. Stark bakgrund inom embedded eller mjukvaruteknik. Intresse för att jobba inom områden som MedTech, Automotive eller försvar. Kreativ problemlösare med en positiv inställning till teamwork. Flytande i svenska i tal och skrift. Vad vi erbjuder: På Knightec får du en arbetsplats där samarbete, innovation och personlig utveckling står i fokus. Vi tror starkt på att ge våra medarbetare frihet att växa och utvecklas mot sina professionella mål genom en variation av spännande projekt och uppdrag. Oavsett om du arbetar på vårt kontor i Örnsköldsvik eller i Umeå, kommer du att vara en del av ett engagerat team som stöttar varandra i att lösa tekniska utmaningar och skapa hållbara lösningar. Vi tror på värdet i att ta en kaffe tillsammans på kontoret och snickesnacka runt tekniska problem eller fritidsintressen. Om du också gillar att hänga med och cykla MTB, kolla på Formel 1 eller baka tyska kringlor så kan det här bli hur bra som helst! En spännande resa med Knightec Group Vi på Knightec går nu samman med vårt systerbolag Semcon och bildar Knightec Group. Tillsammans blir vi den ledande aktören i norra Europa inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Vårt gemensamma erbjudande blir både bredare och djupare, vilket gör att vi kan ta oss an stora, strategiska kundprojekt på högsta nivå av innovation och komplexitet. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar. Låter detta som platsen för dig? Häng med oss på denna spännande resa! Ansökningsprocessen: Skicka gärna in din ansökan med CV och personligt brev. Ansökningsperioden är öppen tillsvidare.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Vi söker vikarier till Frösunda Personlig Assistans i Umeå
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent i Umeå med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Varierande efter behov Tillträde: Snarast samt löpande under sommaren Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-05-30 OBS!! Ansökan sker via länk, ej mail.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Säljare till Niemi Bil Skellefteå
Niemi Bil 2 AB
Butikssäljare, fackhandel

Om rollen Vi utökar vårt säljteam i Skellefteå! Som säljare på Niemi Bil hjälper du privat- och företagskunder att hitta sin drömbil ur vårt stora utbud av bilar. Du vägleder kunden från första kontakt, där du lyssnar noga på kundens behov, till själva affären där du hjälper kunden med finansiering, garantier och försäkring. Slutligen ser du till att bilen är redo för leverans och överlämnar bilen till sin nye ägare. Att vara försäljare på Niemi Bil är ett arbete där du bygger långvariga relationer med kunder, och din förmåga att skapa ett gott rykte för både dig själv och Niemi Bil är det som avgör din framgång i det långa loppet. Vi arbetar alltid efter att ha branschens nöjdaste kunder och detta möjliggör vi tillsammans som ett lag - och vi tror att du som söker den här tjänsten motiveras av lagarbete och att arbeta i ett nära sammansvetsat team. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och viljan att lära sig. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Tidigare erfarenhet av bilar är inte ett krav, utan du kommer utbildas och introduceras på plats, och få den hjälp du behöver för att lyckas. Vi värdesätter att du är nyfiken och öppen för att alltid lära dig att lösa varje utmaning lite bättre än sist. Tidigare erfarenhet av försäljning Tjänsten är på heltid och utgår från 6 månaders provanställning. Exempel på arbetsuppgifter Försäljning av bilar till privat- och företagskunder Rådgivning om bilar, finansiering och leasing Hålla liv i kundrelationer Delta i marknadsföring och aktiviteter som driver försäljning Krav B-körkort (manuell krav) Flytande i tal och skrift för svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Minst två års arbetslivserfarenhet. Tidigare arbete med försäljning är meriterande. Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev i formuläret nedan.Rekrytering sker löpande. För frågor om tjänsten, kontakta Isak Holmbom, 070 320 09 05 Om Niemi Bil Niemi Bil är en modern arbetsgivare, där vi tror på att ett bra jobb erbjuder högt tempo, fantastiska kollegor, och stora möjligheter till personlig utveckling. Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling som arbetsgivare och företag, och genom att göra saker så bra som möjligt varje dag så lyckas vi med det. Förhoppningsvis är det just du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande gällande försäljning och kundnöjdhet! Niemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå och Luleå där vi har vårt huvudsäte.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Fordonstekniker / mekaniker
Adsup AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi erbjuder Som fordonstekniker på Motorcentralen i Umeå AB kommer du arbeta med service och reparationer av Volkswagen och Skodas bilar. Ett urval av arbetsuppgifter kan vara: • Service • Motor och växellådsreparationer • Avancerade felsökningar • Reparation på chassier, bromsar och komfortsystem Du kommer arbeta i ett trivsamt mekaniker-team i centralt belägna verkstadslokaler i Umeå. Volkswagengruppens bil program är en av de modernaste och våra produkter ligger bland de absolut främsta i dagens teknikutveckling. Hos oss kommer du därför erbjudas kontinuerlig utbildning och möjlighet förvidareutveckling i din roll. Vi söker Vi söker dig som är noggrann, ambitiös och som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du har en stark drivkraft och trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter och högt tempo. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av dagens bilteknik och är van att arbeta såväl självständigt som i team. Vi tror också att du har ett stort motorintresse och drivs av nyfikenhet och viljan att lösa problem. Rätt person för uppdraget har vår värdegrund i ryggmärgen – Trivsel, Utveckling, Trovärdighet, Ansvar. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Stämmer detta in på dig? Du har fordonsteknisk utbildning och har några års arbetslivserfarenhet som mekaniker. Utöver ditt tekniska kunnande så är du van vid att själv söka information och ta till dig skriftliga instruktioner på såväl svenska som engelska. Du kan även skriva på svenska, innehar B-körkort och en god datorvana. Vill du veta mer eller ansöka? Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Sören Jacobsson på telefonnummer 090-15 39 31. Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan omgående! Sista ansökningsdag är 2025-02-13. Eventuella fackliga frågor kan ställas till Ingemar Andersson på mejladressen [email protected]

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Sommar- och timvikarier inom vård och omsorg
Vännäs kommun
Vårdare, boendestödjare

Så roligt att just du funderar på att söka ett jobb hos oss! Vi har hand om den kommunala servicen för Västerbottens, till ytan, minsta kommun. Sett till befolkningsmängd är vi däremot fjärde störst och här bubblar det av möjligheter, gemenskap och framtidstro. Med bara lite drygt 20 minuter med tåget till Umeå är Vännäs en perfekt mix av det enkla, naturnära livet och den stora stadens myllrande möjligheter. Som medarbetare i vår organisation spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Vi bygger välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Beskrivning - Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med människor i behov av stöd och som vill vara med och göra skillnad. Vännäs kommun erbjuder en arbetsplats där du är delaktig i ett meningsfullt arbete. Du kommer att få ett arbete som är omväxlande, utvecklande och lärorikt. Vi erbjuder dig arbete under hela sommaren, delar av sommaren eller som timvikarie under andra perioder av året. Du kan arbeta inom äldreomsorg stöd och omsorg (LSS). Arbetet är förlagt under dag, kväll, helg och natt. Att arbeta inom äldreomsorg innebär ett självständigt arbete med äldre personer som behöver stöd i vardagen. Vi söker dig som vill stödja äldre personer i det egna hemmet eller på ett omsorgsboende. De äldres integritet, trygghet och välbefinnande kommer att vara fokus i ditt arbete. Arbete inom LSS innebär att arbeta med personer som har en funktionsnedsättning och behöver stöd i vardagen, antingen i det egna hemmet (personlig assistans) eller på gruppbostad. Arbetets fokus är att ge brukarna möjlighet att leva ett självständigt liv. Arbetsuppgifter Vanliga arbetsuppgifter är stöd/hjälp med - att ta på och av sig kläder - personlig hygien - måltider Du utför hushållssysslor, fungerar som stöd i utförande av fritidsaktiviteter (exempelvis bad, bowling, ridning eller bio) samt finns som generellt stöd i vardagen för brukarna. Kvalifikationer För att arbeta inom vård och omsorg behöver du ha goda kunskaper i det svenska språket. Det krävs kunskaper i både tal och skrift för att kunna utföra vårddokumentation, ta emot medicin delegering samt kommunicera med brukare. Meriterande om du har - studerat eller studerar på vård- och omsorgsprogrammet, alternativt att du har annan utbildning med inriktning omsorg eller socialt arbete - arbetslivserfarenhet inom stöd och omsorg. Din personliga lämplighet är viktig och vi vill att du är ansvarsfull, pålitlig och lyhörd. Det är mycket viktigt att du har ett respektfullt bemötande gentemot brukare och att du tar hänsyn till deras individuella behov och önskemål. Sommarbonus Du som arbetar hos oss i sommar under perioden 2025-06-23 - 2025-08-17 kan ha rätt till bonus om du arbetar minst 4 sammanhängande veckor. - Kravet för bonus är att du arbetar minst 75% och minst 4 veckor. - 4 veckor sammanhängande arbete 75% eller mer = 3000 kr bonus. - 8 veckor sammanhängande arbete 75% eller mer = 6000 kr bonus. Bonus utgår inte om du varit oplanerat frånvarande mer tid än vad som anges nedan: Arbete 4-7 veckor: 1 frånvarotillfälle om max 5 dagar. Arbete 8 veckor: 2 frånvarotillfällen om max 6 dagar Villkor Du ska ha fyllt 18 år. Till vissa av våra verksamheter krävs körkort. Observera att vi tar emot ansökningar endast via vårt rekryteringssystem, inga ansökningar via andra kanaler kommer att hanteras. Tillsättning sker löpande, vänta inte med att skicka in din ansökan då det finns stora möjligheter att börja arbeta som timvikarie under våren med fortsättning över sommaren. Välkommen med din ansökan! Våra förmåner Som medarbetare i Vännäs kommun får du flera förmåner. https://vannas.se/kommun-och-politik/ledigajobb/vart-erbjudande-som-arbetsgivare

13 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025