Lediga jobb i Västernorrlands län

Sök totalt 1012 lediga jobb i Västernorrlands län

Gör skillnad i rollen som resande regionchef hos Sibylla!
Academic Work Sweden AB
Chefer inom handel

Vill du vara med och forma framtiden för Sveriges äldsta snabbmatskedja? I rollen som regionchef hos Sibylla får du en central roll där du gör skillnad. Du kommer att resa runt i landet och arbeta nära deras engagerade franchisetagare, stötta dem i att utveckla och driva sina restauranger framåt. Som en del av deras tighta och stöttande team får du möjlighet att bidra till gemensam framgång och samtidigt växa i ditt eget ledarskap. Här väntar en spännande utvecklingsresa där du kan göra din röst hörd, påverka och vara med och skapa framtidens Sibylla! OM TJÄNSTEN Redan 1932 serverades den första Sibylla-korven, och sedan dess har denna svenska klassiker förgyllt vardagen för miljontals människor. Idag består Sibylla-familjen av cirka 128 restauranger över hela Sverige, och oavsett var du befinner dig, möts du av den varma och välkomnande Sibylla-andan. Sibylla är ett franchiseföretag, vilket innebär att varje restaurang ägs och drivs av engagerade och passionerade företagare. Som regionchef har du en unik möjlighet att stötta dessa eldsjälar i deras dagliga arbete, bidra till deras framgång och hjälpa dem att utveckla sina verksamheter. Tillsammans driver ni försäljningen framåt och skapar förutsättningar för tillväxt och trivsel i din region. I denna roll kommer du att åka ut till restaurangerna, både planerat och spontant, för att vara en stöttande pelare i restaurangens vidareutveckling och förbättring. Du erbjuds 🚀 En varierad och dynamisk tjänst där du får möjlighet att växa tillsammans med dina kollegor, din närmaste chef och franchisetagarna 💡 Möjligheten att arbeta med kunniga, seniora kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap och stöttar varandra 🌭 Frihet under ansvar och schyssta förmåner ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som regionchef kommer du att vara en nyckelperson för Sibylla-restaurangerna i din region. Du kommer bland annat att: * Genomföra regelbundna besök på restaurangerna för att identifiera möjligheter till förbättring och ökad lönsamhet genom driftoptimering * Samarbeta med franchisetagare för att utveckla deras verksamheter, inklusive att skapa handlingsplaner och stödja deras långsiktiga mål * Stötta franschisetagaren gällande utbildning, optimering av drift, arbetsmiljö, personalfrågor bland annat * Ha budget och försäljningsansvar för enskilda Sibyllor och för regionen * Arbeta med uppstart av nya restauranger och ansvara för att varje ny restaurang får en stark och positiv start VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av franchiseverksamhet - Har god datavana, främst i Office-paketet - Innehar B-körkort, då det förekommer mycket resande (inklusive övernattningar) inom Sverige, främst i Norrland - Är van vid att arbeta med budget och lönsamhet, samt har god förståelse för företagsledning - Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska i tal Det är även meriterande med erfarenhet från snabbmatsbranschen eller liknande samt kunskaper i andra språk. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du är: - Målmedveten och har en stark drivkraft - Öppen, kommunikativ och självsäker i sociala sammanhang - Strukturerad och ordningsam med en god känsla för detaljer - En stabil och trygg ledare som inspirerar och engagerar andra Hos Sibylla får du inte bara en ny karriärmöjlighet – du får också vara med och bygga på en tradition som älskats i generationer. Vill du vara med på resan? Välkommen till Sibylla-familjen! Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Du kan läsa mer om Sibylla här!

1 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Mamma Augustas Kök söker kock
Hotell Baltic AB
Kockar och kallskänkor

Är du en person med höga ambitioner, brinner för matlagning och har passion för yrket? Då är du rätt person att söka jobbet. Restaurang Mamma Augustas Kök har 85 sittplatser och en bar, vi serverar lunch, middag, à la carte, afternoon-brunch, bufféer samt middagar med tema. Restaurangen finns på Best Western Hotel Baltic, Sjögatan 5. Hotellet och restaurangen har en modern miljö med inspiration från sent 1800-tal. Hotellet har 87 hotellrum, 7 lägenheter samt 2 konferenslokaler. Hotellet är präglat av det personliga mötet med gästen. Vi söker dig som tycker om att jobba med klassisk, kreativ matlagning och har ett starkt fokus på uppgiften och kan ge det lilla extra genom ditt sätt att se vad som är viktigt för våra gäster. För denna tjänst krävs det att du är en tydlig lagspelare och är kommunikativ även vid ett högre tempo. För att trivas hos oss tycker du om att jobba efter ett varierande schema, du har ett öga för det lilla extra, har ett starkt fokus och tycker att arbetsrutiner är minst lika viktiga för att kunna skapa ett bra teamwork samt en bra arbetsmiljö. Vi erbjuder dig ett utmanande och varierande jobb med möjlighet att vara en del i ett tight team och med expansiva ägare. Lön baseras på erfarenhet och gällande kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, Arbetstid: 100%, både dag- och kvällstid samt helger För mer information är du välkommen att kontakta vår Kökschef Kai Ahola eller vår F&B manager Gunnar Sjöblom på tel. nr 060-14 04 45 Välkommen att skicka ansökan via e-post till [email protected] Intervjuer sker löpande.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Interimschef Samhällsförvaltningen Härnösands kommun
Bemannia AB (Publ.)
Förvaltnings- och planeringschefer

Nu söker vi en chef på 50% till ett uppdrag på Samhällsförvaltningen i Härnösands kommun med start 11 augusti och fram till årsskiftet. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start 2025-08-11 tom 2025-12-31. Uppdraget är på deltid (50%) och arbetstiden förläggs på plats på Samhällsförvaltningen i Härnösand. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ha helt VEPA ansvar, det vill säga Verksamhet, Ekonomi, Personal och Arbetsmiljö. Du kommer att ansvara för två enheter, Teknikenheten samt Miljöenheten. I rollen kommer följande arbetsuppgifter att ingå: Du kommer att upprätta handlingsplan utifrån genomförd RKA, tillsammans med medarbetarna och skyddsombud. Kalla till och hålla i månatliga APT:er. Leda och fördela det dagliga arbetet. Göra verksamhetsplanering för 2026 tillsammans med medarbetarna. Kontinuerliga avstämningar med förvaltningschef varannan vecka. Följa upp arbetet löpande. Ingå i ledningsgruppen och delta i ledningsgruppens gemensamma aktiviteter/möten. Dina kvalifikationer Högskole-/universitetsexamen inom relevant område. Tänkbar examen inom området: teknik, miljöskydd, hälsoskydd, livsmedelsinspektion.  Tidigare chefs-och ledarerfarenhet om minst 3 år. Erfarenhet av förändringledning. Erfarenhet av myndighetsutövning. Erfarenhet av offentlig sektor.  Svenska flytande i såväl tal som skrift.  Vi ser att du som person är självgående med god omställningsförmåga. Du har förmåga att snabbt sätta sig in i en organisation och kultur. Du är kommunikativ och samarbetsvillig och är trygg i din ledarroll. Meriterande  Erfarenhet av chefsuppdrag inom kommunal verksamhet. Erfarenhet av myndighetsområdet teknik och-/eller miljö. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11/7. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0721945000  Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

1 juli 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Förskollärare Helgums förskola, vikariat 100%
Sollefteå kommun
Förskollärare

Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Sollefteå kommun. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. Helgums förskola Kråkan är samlokaliserad med skola och fritids. Det är 3 avdelningar, 1 avdelning med de mindre barnen, 1 avdelning för “mellan” barnen och 1 avdelning för de större barnen. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot kommunens övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro, välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Vi söker en förskollärare som är intresserad av att arbeta i vår fina förskola. Arbetet innebär att du tillsammans med barnen utforskar, upptäcker, argumenterar och lär i vardagen. Du arbetar dagligen med att skapa en trygg, rolig och lärorik miljö för våra barn i förskolan. Du skall tillsammans med dina kollegor ansvara för planering, uppföljning, utvärdering och utveckling av verksamheten. Tjänsten är ett vikariat perioden 2025-09-01 till och med 2026-06-05. Vi ser fram emot din ansökan! KVALIFIKATIONER Förskollärarexamen. Vi söker dig som har god samarbetsförmåga, är engagerad, positiv, lyhörd och nytänkande. Vi ser även att du är ansvarsfull och tydlig i din kommunikation. Du har en vilja att utvecklas tillsammans med teamet och är intresserad av ny kunskap och forskning inom förskolans område. ÖVRIGT I Sollefteå kommun är ett antal tjänster inplacerade i säkerhetsklass enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). För de tjänsterna ingår säkerhetsprövning i anställningsförfarandet. Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi strävar efter mångfald och jämn könsfördelning inom Sollefteå kommun. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.

1 juli 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Platsansvarig till Nordic Wellness Timrå Söråker
Sportlife M W AB
Chefer inom friskvård, sport och fritid

Är du en naturlig ledare som gillar att ta ansvar, jobba med människor och inspireras av träning? Då kan du vara vår nästa platsansvarig – en roll där du får kombinera team, utveckling och träningsglädje varje dag!  Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal – och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Vi söker nu en platsansvarig till vår klubb i Timrå. Det här är en perfekt möjlighet för dig som är redo att ta ditt första steg in i ledarskap – eller kanske redan har provat och vill växa vidare i en fartfylld och positiv miljö. Om rollenSom platsansvarig är du klubbens ledare och förebild. Du ansvarar för att skapa en klubbmiljö där både medlemmar och medarbetare trivs. Du jobbar nära teamet i receptionen, coachar i service och sälj och ser till att klubben håller högsta standard. Ansvaret vilar på dig, men inte exklusivt. Du arbetar tillsammans med din distriktschef, divisionschef och andra platsansvariga. Dessutom har ni hjälp av gemensamma system och stöd för att briljera inom HR, sälj, ekonomi, marknad och IT. Du jobbar din största del av tiden i receptionen under klubbens öppettider, vilket också betyder att du behövs på plats minst två kvällar per vecka och minst en helg per månad. Exempel på vad du kommer göra: Leda och stötta ditt team i det dagliga arbetet Bemanna och schemalägga Jobba praktiskt i receptionen – service, försäljning och medlemskontakt Ha koll på budget, administration och klubbens resultat Skapa lokala event och inspirera till träningsglädje Vara med och forma klubbens kultur och stämning                                                        Vi söker dig som: Vi söker dig med stort ansvarstagande som kan driva medlemsutvecklingen och klubbens träningsupplevelse framåt. Du är flexibel, gillar att arbeta i ett högt tempo och tycker det är roligt med förändringar i ditt arbete. Sälj och service är arbetsuppgifter du trivs med och är van vid samt att du tycker om att motivera och leda dina medarbetare i det dagliga arbetet. Tjänsten som platsansvarig sätter din förmåga att arbeta självständigt på prov och som person är du lösningsorienterad, positiv och professionell i alla möten med såväl medlemmar, medarbetade och kollegor.  Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Vad du får hos oss: En rolig och inspirerande arbetsplats där vi växer tillsammans Fri träning på alla våra klubbar Möjlighet att utvecklas – vi ser ofta våra platsansvariga ta nästa kliv inom företaget Stöd från chefer och kollegor som vill se dig lyckas Ett arbete där du gör skillnad – varje dag Ansökan Tjänsten är på 100 % Vi tillämpar 6 månaders provanställning Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: Fun. Movement. Strong. Together.

1 juli 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Platsansvarig till Nordic Wellness Sundsvall Skönsberg
Sportlife M W AB
Chefer inom friskvård, sport och fritid

Är du en naturlig ledare som gillar att ta ansvar, jobba med människor och inspireras av träning? Då kan du vara vår nästa platsansvarig – en roll där du får kombinera team, utveckling och träningsglädje varje dag!  Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal – och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Vi söker nu en platsansvarig till vår klubb i Sundsvall. Det här är en perfekt möjlighet för dig som är redo att ta ditt första steg in i ledarskap – eller kanske redan har provat och vill växa vidare i en fartfylld och positiv miljö. Om rollenSom platsansvarig är du klubbens ledare och förebild. Du ansvarar för att skapa en klubbmiljö där både medlemmar och medarbetare trivs. Du jobbar nära teamet i receptionen, coachar i service och sälj och ser till att klubben håller högsta standard. Ansvaret vilar på dig, men inte exklusivt. Du arbetar tillsammans med din distriktschef, divisionschef och andra platsansvariga. Dessutom har ni hjälp av gemensamma system och stöd för att briljera inom HR, sälj, ekonomi, marknad och IT. Du jobbar din största del av tiden i receptionen under klubbens öppettider, vilket också betyder att du behövs på plats minst två kvällar per vecka och minst en helg per månad. Exempel på vad du kommer göra: Leda och stötta ditt team i det dagliga arbetet Bemanna och schemalägga Jobba praktiskt i receptionen – service, försäljning och medlemskontakt Ha koll på budget, administration och klubbens resultat Skapa lokala event och inspirera till träningsglädje Vara med och forma klubbens kultur och stämning                                                        Vi söker dig som: Vi söker dig med stort ansvarstagande som kan driva medlemsutvecklingen och klubbens träningsupplevelse framåt. Du är flexibel, gillar att arbeta i ett högt tempo och tycker det är roligt med förändringar i ditt arbete. Sälj och service är arbetsuppgifter du trivs med och är van vid samt att du tycker om att motivera och leda dina medarbetare i det dagliga arbetet. Tjänsten som platsansvarig sätter din förmåga att arbeta självständigt på prov och som person är du lösningsorienterad, positiv och professionell i alla möten med såväl medlemmar, medarbetade och kollegor.  Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Vad du får hos oss: En rolig och inspirerande arbetsplats där vi växer tillsammans Fri träning på alla våra klubbar Möjlighet att utvecklas – vi ser ofta våra platsansvariga ta nästa kliv inom företaget Stöd från chefer och kollegor som vill se dig lyckas Ett arbete där du gör skillnad – varje dag Ansökan Tjänsten är på 100 % Vi tillämpar 6 månaders provanställning Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: Fun. Movement. Strong. Together.

1 juli 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Stödassistent till Daglig verksamhet
Härnösands kommun
Vårdare, boendestödjare

Är du en engagerad person som vill göra skillnad? Nu söker vi en ny medarbetare till Korvettens dagliga verksamhet i Härnösand! Om verksamheten: Vill du vara med och bidra till att personer med funktionsnedsättning får en meningsfull vardag fylld av gemenskap, trygghet och utveckling? Då kan det här vara jobbet för dig! Funktionsstöd är en del av kommunens utförarenhet och arbetar på uppdrag av biståndsenheten. Vårt mål är att skapa delaktighet, jämlikhet och gemenskap – och att människor med funktionsnedsättning ska kunna leva ett liv så likt andra som möjligt. Daglig verksamhet riktar sig till personer i arbetsför ålder med kognitiva funktionsnedsättningar som till exempel utvecklingsstörning, autism eller autismliknande tillstånd. Vi erbjuder olika typer av arbetsliknande aktiviteter inom produktion, service samt andra verksamheter för individer med större funktionsnedsättningar.  Om tjänsten: Vi söker nu en ny kollega till Korvettens dagliga verksamhet – en plats där vi tillsammans skapar en trygg och stimulerande miljö med fokus på varje individs behov och möjligheter.  Arbetsuppgifter: Arbetet innebär att ge stöd till deltagarna och utveckla meningsfulla arbetsuppgifter. Du handleder i arbetet samt deltar i friskvårdsaktiviteter. Du skapar struktur och trygghet genom den individuella planeringen som utgår från genomförandeplanen. Du kör bil/buss, ibland med släp, där vi hämtar källsortering från skolor, gruppbostäder förskolor mm. I din roll har du kontaktpersonalansvar där interna och externa kontakter ingår tex med företrädare, gruppbostadspersonal och verksamhetsstöd. Du ansvarar även för att regelbundet dokumentera och planera arbetet kring brukare.  Vi välkomnar sökande med: • examen från Barn- och fritidsprogrammet eller Omvårdnadsprogrammet med inriktning funktionsnedsättning, eller har arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig • dokumenterad erfarenhet från arbete med personer med kognitiva funktionsnedsättningar • grundläggande datakunskap och dokumentationsvana • B-körkort Har du kunskap i teckenspråk eller erfarenhet av stödtecken, bildstöd och tydliggörande pedagogik? Det ser vi som ett stort plus och är därmed meriterande!  Vem är du? Du har ett genuint intresse för människor och tycker om att arbeta i ett nära samspel med andra. Du är ansvarstagande, lyhörd och ser styrkor, där andra ser hinder.  Vi värdesätter den personliga lämpligheten högt i vår bedömning. Arbetstid/varaktighet Heltid. Tillsvidare Tillträde enligt överenskommelse Lön Individuell lönesättning. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Du kan därför bli kontaktad före sista ansökningsdag. Välkommen att söka och bli en del av vårt viktiga arbete! Tillsammans gör vi skillnad – varje dag. För att bli aktuell för anställning krävs det att du vid intervjutillfället: - Visar giltig ID-handling. - Vid behov uppvisar en kopia av ditt betyg/examensbevis. - Har rätt att arbeta i Sverige och kan uppvisa giltigt arbetstillstånd. - Vid behov uppvisar giltigt körkortstillstånd. - Vid behov uppvisar giltig yrkeslegitimation. Vid vissa tillsättningar sker säkerhetsprövning. Om du bli aktuell för en sådan tjänst krävs det att du: - Genomgår och godkänns vid en säkerhetsprövning Du behöver i vissa fall vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen vill vi att du söker tjänsten via denna annons. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Om du har skyddad identitet kontakta ansvarig rekryterare.

1 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Administratör till konsultuppdrag
Promediqa Group Sweden AB
Övriga handläggare

Administrativ konsult med fokus på skolverksamhet Vi söker nu en självständig och strukturerad administratör till ett uppdrag inom skolverksamhet. Du kommer att ha en viktig roll i att stötta verksamheten med en rad administrativa uppgifter – där både struktur, flexibilitet och samarbetsförmåga är nycklar till framgång. Arbetsuppgifter: Administrativ samordning kopplat till placering av barn och bemanning av personal Framtagande av anställningsavtal Tillsättning av korttidsvikarier Medverkan i introduktion och rekrytering av vikarier Beställning av material till verksamheten Allmän administrativ support till skolledare Kvalifikationer: Fullständig gymnasieutbildning. Erfarenhet av administrativt arbete Erfarenhet av personaladministration eller vikariehantering Tidigare arbete inom förskola, skola eller annan pedagogisk verksamhet Vi erbjuder : Maximal ersättning - slipp långa förhandlingar Engagerad kontaktperson - tillgänglig 24/7 Boende på arbetsorten samt reseersättning Ett brett utbud av förmåner på hotell, gym och restauranger Start: Augusti eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Viktigt att du är flexibel för att arbeta på annan ort och bo där under veckorna. Vi erbjuder boende på arbetsorten och reseersättning.

1 juli 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Registrator till konsultuppdrag
Promediqa Group Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Administrativ konsult med ansvarskänsla och god samarbetsförmåga sökes Vi söker en strukturerad och självgående administrativ konsult till ett längre uppdrag i offentlig verksamhet. Du kommer att arbeta med varierade kontors- och serviceuppgifter där noggrannhet, ansvarstagande och ett gott bemötande är centralt. Arbetsuppgifter: Registrera inkommande dokument i relevanta system Hantera inkommande ärenden via digital brevlåda Förbereda och skicka ut beslut och annan dokumentation Ta ansvar för att arbetet blir utfört med kvalitet och i tid Kvalifikationer: Avslutad gymnasieutbildning är ett minimikrav Relevant erfarenhet av administrativt arbete Tidigare erfarenhet från politiskt styrda organisationer Kunskap om offentlig förvaltning och lagar som styr kommunal verksamhet är ett plus Erfarenhet inom samhällsbyggnadsfrågor Vi erbjuder : Maximal ersättning - slipp långa förhandlingar Engagerad kontaktperson - tillgänglig 24/7 Boende på arbetsorten samt reseersättning Ett brett utbud av förmåner på hotell, gym och restauranger Start: september Omfattning: Heltid Plats: exakt ort fås vid kontakt. Viktigt att du är flexibel på att arbeta på annan ort och bo där under veckorna. Vi erbjuder boende på arbetsorten och reseersättning.

1 juli 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Medicinsk sekreterare till Kirurgi och Urologi och ÖNH, Sundsvall
REGION VÄSTERNORRLAND
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Vi tillhör länsverksamhet kirurgi/urologi/ÖNH och har ett gott samarbete över hela kliniken. Totalt arbetar idag 20 medicinska sekreterare inom området Kirurgi/Urolog och ÖNH i Sundsvall. Våra medicinska sekreterare arbetar nära verksamheten och har en viktig funktion för att vi ska kunna bedriva en god och patientsäker vård. I och med vårt nya journalsystem finns möjligheter att få vara med när vi nu utvecklar nya arbetssätt och rutiner. Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu en medicinsk sekreterare för att utöka vårt team och tillsammans med oss fortsätta att driva verksamheten framåt. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse, placeringsort i Sundsvall. Medicinsk sekreterare till Kirurgi och Urologi och ÖNH, Sundsvall Arbetsuppgifter Som medicinsk sekreterare hos oss kommer du att arbeta med: Journaldokumentation efter diktat Diagnosregistrering Remisshantering Övriga administrativa arbetsuppgifter Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Har en utbildning som medicinsk sekreterare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Har goda kunskaper i medicinsk terminologi Det är meriterande om du Har tidigare erfarenhet av arbete som medicinsk sekreterare Har erfarenhet av journalsystemet Cosmic Är utbildad diagnoskodare För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Självgående Flexibel Samarbetsförmåga Lojal Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland.  Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

1 juli 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025