Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att jobba som Miljöarbetare hos oss med insamling av hushållsavfall. Du kör enligt förplanerade rutter och hanterar extrahämtningar och eventuella avvikelser via datastöd i fordonet. Du utgår från våra lokaler i Fagersta, där vi bland annat har personalutrymmen för chaufförer, lager och uppställningsplatser för våra fordon. Våra insamlingsfordon är både av typen sidlastare och baklastare. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag. Vi söker dig som Har lite erfarenhet av att köra lastbil, gärna sidlastare eller baklastare. Du är intresserad av miljö och självklart trivs du med chaufförsyrket och är mån om att utföra ett bra jobb. Du är bekväm med att fatta egna beslut och känner ett engagemang för att jobben vi utför alltid håller en hög nivå. Du har som lägst C-kort samt giltigt YKB Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Allmiljö är ett helägt dotterbolag inom koncernen Kaj Johansson Gruppen AB. Företaget har huvudkontor i Umeå och filialer på flera orter i Sverige. Allmiljö AB har ca 100 anställda och ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Kaj Johansson Åkeri ingår. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Slam & Renhållning, Transport & Logistik, Mark & Anläggning samt Täkt & Maskin. I koncernen finns ca 100 lastbilar och ca 50 anläggningsmaskiner. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 500 tkr per år. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. har du frågor kontakta gärna Tommy Larsson
Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att jobba som Miljöarbetare hos oss med insamling av hushållsavfall. Du kör enligt förplanerade rutter och hanterar extrahämtningar och eventuella avvikelser via datastöd i fordonet. Du utgår från våra lokaler i Köping, där vi bland annat har personalutrymmen för chaufförer, lager och uppställningsplatser för våra fordon. Våra insamlingsfordon är både av typen sidlastare och baklastare. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag. Vi söker dig som Har lite erfarenhet av att köra lastbil, gärna sidlastare eller baklastare. Du är intresserad av miljö och självklart trivs du med chaufförsyrket och är mån om att utföra ett bra jobb. Du är bekväm med att fatta egna beslut och känner ett engagemang för att jobben vi utför alltid håller en hög nivå. Du har som lägst C-kort samt giltigt YKB Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Allmiljö är ett helägt dotterbolag inom koncernen Kaj Johansson Gruppen AB. Företaget har huvudkontor i Umeå och filialer på flera orter i Sverige. Allmiljö AB har ca 100 anställda och ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Kaj Johansson Åkeri ingår. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Slam & Renhållning, Transport & Logistik, Mark & Anläggning samt Täkt & Maskin. I koncernen finns ca 100 lastbilar och ca 50 anläggningsmaskiner. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 500 tkr per år. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. har du frågor kontakta gärna Tommy Larsson
Vi söker en Telefonist för en spännande och varierad roll i ett välkänt företag med stor samhällsrelevans. I denna roll blir du ansiktet utåt och spelar en viktig roll i att ge våra kunder och samarbetspartners ett professionellt och vänligt första intryck. Om Rollen:Som Telefonist kommer du att hantera ett stort antal samtal, där du fungerar som den första kontakten för en mångfald av individer och företag. Du kommer att arbeta i ett team om 6 personer och vara en del av en växel som tar emot cirka 8000 samtal per månad. Målet är att svara på 85% av samtalen inom 20 sekunder. Arbetet är både dynamiskt och ansvarsfullt, där din förmåga att vara lyhörd, effektiv och ge professionellt bemötande är avgörande. Du kommer att ta emot och koppla samtal till rätt funktion inom organisationen och vara en viktig del av företagets kommunikationsflöde. Arbetsuppgifter: Ta emot och koppla samtal till rätt avdelningar. Vara det första kontaktledet för kunder och samarbetspartners. Bidra till en god kundupplevelse genom att vara lyhörd och professionell. Ansvara för hantering av känslig information på ett ansvarsfullt sätt. Krav: Minst 1–3 års erfarenhet som telefonist eller i en liknande roll. Välorganiserad och effektiv med förmåga att hantera många samtal samtidigt. Teknisk kunnig och van vid att arbeta i telefonväxelsystem. Förmåga att bemöta olika personlighetstyper på ett professionellt och vänligt sätt. Lyhörd, flexibel och positiv attityd. Ansvarstagande när det gäller hantering av känslig information. Vi söker dig som: Vi söker dig som är serviceinriktad, trivs med att hjälpa människor och har god kommunikationsförmåga. Du hanterar samtal på ett professionellt sätt och har en flexibel och lösningsorienterad inställning till ditt arbete. Du har också en förmåga att snabbt anpassa dig till nya situationer och att prioritera i en hektisk miljö. Arbetstider: 07:20–16:05 eller 08:15–17:00. Telefonens öppettider är 07:30–17:00. Omfattning: Heltid (100%) Uppdragsperiod: 2025-05-01 till 2026-04-27. Plats: Västerås
Om tjänsten Nu vi en engagerad Testingenjör inom elektronik till ett ledande teknikföretag i Västerås. Här blir du en viktig del av deras R&D HW Test och Certification Team där du ansvarar för att säkerställa att deras nästa generations elektronikprodukter uppfyller alla krav och standarder. I rollen får du kombinera praktiskt arbete med att bygga och underhålla testsystem, med djupare analys och tolkning av standarder. Du kommer att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra specialister och externa parter vid tredjepartslabb, särskilt inom klimat- och EMC-testning. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du jobbar som konsult via Wrknest på uppdrag ute hos vår kund. Det finns stor chans till förlängning och långsiktighet hos vår kund. Dina framtida arbetsuppgifterSom Testingenjör kommer du att ha en bred och varierad roll som innefattar både praktiska och analytiska moment. Du kommer bland annat att: Förbereda och genomföra funktionstester och miljötester (klimat och EMC). Skriva och granska testspecifikationer samt dokumentation för tester. Bygga och underhålla testsystem och testriggar. Tolka och tillämpa standarder såsom CE, ATEX och UL. Arbeta operativt mot externa testföretag och driva diskussioner kring certifiering och testmetodik. Använda instrument, klimatskåp och programmeringsverktyg för att genomföra tester. Vi söker dig som För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: En högskole- eller universitetsutbildning inom elektronik eller liknande område. Erfarenhet av testning och verifiering av elektronikprodukter. Goda kunskaper i att läsa scheman och förstå komponenter. Erfarenhet av klimat- och EMC-tester, samt standarder som CE, ATEX och UL. En prestigelös och lösningsorienterad attityd. Stark vilja att lära och utvecklas inom testning. Meriterande är erfarenhet från arbete i tredjepartslabb och förmåga att snabbt sätta sig in i nya tekniska standarder och krav. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Västerås. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader via Wrknest, med mycket goda chanser till förlängning. Om kunden Företaget är en global aktör inom teknik och innovation som arbetar med att utveckla hållbara lösningar för framtiden. I Västerås erbjuder de en inspirerande och flexibel arbetsmiljö där kunskap och samarbete står i centrum. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Om rollen Vi söker en engagerad projektledare till en global aktör inom energilösningar och automation. I denna roll blir du en nyckelperson i att driva och leda projekt inom lågspänningsställverk och kontrollutrustningar i Sverige. Ditt arbete bidrar till att leverera högkvalitativa och hållbara lösningar som överträffar kundernas förväntningar. Som projektledare ansvarar du för hela projektcykeln, från planering och genomförande till avslut. Du kommer hantera flera projekt parallellt, med varierande storlek och komplexitet där du säkerställer att alla aktiviteter uppfyller kvalitetskrav, tidsramar och budget. Dina arbetsuppgifter: Du definierar och upprättar dokument som omfattar teknisk klarering, ekonomi, tidplan och riskhantering Du övervakar projektens framsteg, resursutnyttjande och ekonomi samt kontrollerar faktureringsstatus, kostnader, utgifter och kassaflöde Du identifierar, kvalificerar, kvantifierar och hanterar risker, samtidigt som du säkerställer att möjligheter identifieras och utnyttjas Du ansvarar för projektens avslut, inklusive formella godkännanden och kundtillfredsställelse, och säkerställer att kundens krav och förväntningar uppfylls Du ansvarar för inköp av tjänster, material och utrustning från både externa och interna leverantörer samt bygger och underhåller relationer med intressenter Du säkerställer att projekten genomförs enligt arbetsmiljöpolicy och företagets riktlinjer, samtidigt som du främjar företaget värderingar kring säkerhet och integritet Vi söker dig som: Har en relevant högskoleutbildning med examen inom elkraft, elektroteknik eller likvärdigt Har erfarenhet från elkraftsbranschen och är van vid att ha kundkontakt i samband med leveranser. Det är ett extra plus om du har god kännedom om elkraftsentreprenader Har dokumenterad bakgrund inom projektledning där du hanterat projektens omfattning, kostnader, tidplaner samt samverkat med leverantörer och entreprenörer inom tekniska projekt Har goda kunskaper i SAP och MS Office Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Som person ser vi att du har lätt för att samarbeta och har ett lösningsfokuserat synsätt. Du kommunicerar tydligt och engagerat, och för att trivas i rollen är det viktigt att du är en pålitlig lagspelare som uppskattar att jobba nära både kollegor, kunder och leverantörer i projektmiljö. Övrigt Placering: Västerås Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Anställningsform: Du kommer att arbeta som konsult i 12 månader, med ambitionen att därefter bli anställd direkt av kunden A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Är du den vi söker? Är du en kommunikativ person som trivs med att ge god service och hantera en varierad arbetsdag? Vi söker nu en engagerad telefonist till vår kunds koncernväxel i Västerås, Hacksta. Här får du chansen att vara en viktig del av ett engagerat team och vara den första kontakten för både kunder och medarbetare. Kunden har valt att vara anonym i första hand men du får veta mer om företaget i rekryteringsprocessen! Arbetsbeskrivning I rollen som telefonist kommer du att hantera ett högt antal samtal varje månad, där du fungerar som organisationens ansikte utåt. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot och koppla samtal på ett professionellt sätt, samtidigt som du alltid bemöter varje samtal med ett vänligt och serviceinriktat bemötande. Du kommer att arbeta i ett team om sex personer där ni tillsammans strävar efter att besvara 85% av samtalen inom 20 sekunder. Arbetstiden är förlagd till kontorstid, där växelns öppettider är vardagar mellan 07:30 och 17:00. Dina arbetspass kommer därmed att vara schemalagda mellan 07:20–16:05 och 08:15–17:00. Anställningsperiod: 2025-05-01 - 2026-04-27 Omfattning: heltid Kontor: Västerås, Hacksta Din profil Vi söker dig som är välorganiserad, effektiv och har en förmåga att möta olika personlighetstyper med ett lugnt och professionellt förhållningssätt. Det är viktigt att du trivs i en miljö där tempot kan vara högt och där din flexibilitet och problemlösningsförmåga verkligen kommer till användning. Vi tror att du som söker har en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, och att du är lugn och tålmodig även i stressiga situationer. Du är också lyhörd och kan anpassa dig till olika kunders behov och ge dem lösningar på deras frågor och problem. Vi ser gärna att du har grundläggande tekniska kunskaper och kan hantera de system som används i arbetet, men det viktigaste är att du har en positiv attityd och ett genuint intresse för att ge bra service. Om detta låter som en möjlighet för dig, tveka inte att ansöka och få möjligheten att ingå i ett härligt team! Om oss Talents by Inhouse rekryterar och hyr ut personer i början av sin karriär oavsett bransch eller inriktning. Exempel på områden är inköp, teknik, Office Management, kundservice och administration. Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande Konsultchef. Talents by Inhouse tillhör Inhouse som är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning mot branscher inom kommunikation, ekonomi, IT och tech, företagstjänster och HR. Övrigt/Vad händer nu? Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Talents By Inhouse och arbetar ute hos vår kund. Utgångspunkten för uppdraget är att det beräknas starta så snart som möjligt och är initialt heltid fram till 2026-04-27. Du kommer att utgå från företagets kontor på i Västerås. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt med ditt CV eller Linkedinprofil. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. För mer information eller frågor om testerna kontakta [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan.
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 2+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Description: Software Engineering consists of the development, introduction, and application of software to respond to customer requirements and to cost-effectively provide a means of analysing, producing, distributing, and storing information. Under general guidance of supervisor or more experienced engineer, perform various engineering duties requiring the exercise of judgment and application of standard engineering principles and practices. Pursue initiatives to improve effectiveness of the group and increase customer satisfaction or full fill legal or other agency requirements. Minimum requirements of education and experience: • 2-6 years of work experience within the relevant field and a bachelor or master’s degree, or • Another technical degree with 10-15 years of work experience within relevant field. • Working command of the English language. Additional information • Software development by coding different features for IdentiQ and as well developing script to connect different systems with each other. • Also, support the BIM and LCI team with automation tasks. • Position is based in Västerås. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Nu söker vi en noggrann och ansvarstagande montör med erfarenhet inom lödning för att förstärka vårt team. Som montör hos oss kommer du att vara en viktig del av produktionen. Arbetsuppgifter: Lödning av elektroniska komponenter enligt tekniska ritningar och arbetsinstruktioner. Arbeta med montage av komponenter i produktion. Dokumentation av arbetsprocessen och rapportering av eventuella avvikelser. Samarbeta med kollegor och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Vem du är Vi söker dig med tidigare erfarenhet av lödning, helst inom elektronikindustrin. Du kan läsa och följa ritningar enligt instruktioner. Du som söker har tidigare arbetat som montör eller liknande inom tillverkande industri. Då tjänsten innefattar mycket ritningsläsning ser vi gärna att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Arbetstider: 2-skift varannan vecka dag/kväll Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du sjuksköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg? En sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möta människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med omvårdnadsuppgifter, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Den legitimerade sjuksköterskans specifika kompetens är omvårdnad. Det omfattar både det vetenskapliga kunskapsområdet och det patientnära arbetet grundat i en humanistisk människosyn. Du ansvarar för att våra boendes behov av hälso- och sjukvård tillgodoses. Som sjuksköterska ansvarar du för och leder omvårdnadsarbetet. Detta innebär att självständigt, i teamsamverkan och i partnerskap med den boende och dennes närstående ansvara för bedömning, diagnostik, planering, genomförande och utvärdering av omvårdnaden. En viktig uppgift är också att handleda, stödja och utbilda övrig omvårdnadspersonal och vara ett gott föredöme för dina kollegor. Du arbetar med omtanke i allt du gör med stort eget ansvar och har förmågan att prioritera och leda andra även vid förändrade omständigheter. Flexibilitet och kollegialt samarbete är av stor vikt i uppdraget. Om Vedbo äldreboende Vedbo äldreboende är beläget på Eriksborg. Verksamheten har 98 platser fördelat på 4 avdelning. 23 platser av dessa är vigda för personer med demens sjukdom. Omvårdnadspersonalen består av undersköterskor och vårdbiträden. Vår Hälso-och sjukvårdspersonal består av fyra sjuksköterskor, en arbetsterapeut och en fysioterapeut. Du är omvårdnadsansvarig sjuksköterska för max 26 patienter. Vedbo Äldreboende ligger nära allmänna kommunikationer, busshållplats för linje nr 3 finns inom ett kort promenadavstånd. Ett stenkast från Vedbo finner du både grönområden och Erikslunds shoppingcenter. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/vedbo Vi erbjuder dig: Ett större HSL team som tillsammans arbetar nära våra boende och personal Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund CARE. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet som sjuksköterska inom äldreomsorg Du behöver ha god kunskap om hälso- och sjukvårdens regelverk Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har kunskap att dokumentera utifrån ICF och KVÅ (internationella och nationella klassifikationer och kodverk) Du behöver ha god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar 6 månaders provanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-05-15 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Jessica Yttring Telefonnummer: 010-7612756 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har erfarenhet som maskinoperatör eller kanske är i början av din karriär. Du är noggrann, självständig och trivs bra med att arbeta i en dynamisk och tekniskt utmanande miljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och bidra till effektiv produktion? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Du kommer att arbeta med bearbetning, traverskörning och andra centrala produktionsuppgifter hos vår kund. Det är ett tekniskt utmanande och varierande arbete där du får vara delaktig i maskinövervakning, brädkapning och olika moment inom tillverkningsprocessen. Tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor säkerställer du att produktionen löper effektivt. Jobbet är både fysiskt och tempofyllt, vilket gör det perfekt för dig som trivs i en dynamisk och händelserik arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Ställa in och kalibrera maskiner för produktion. Övervaka maskinernas drift och kvalitetssäkra produktionen. Utföra dagligt underhåll och felsökning på maskiner. Dokumentera produktion och följa upp på driftstatus. Säkerställa att arbetsplatsen hålls ren och säker. Rapportera tekniska problem och avvikelser. Om dig: Vi värdesätter personliga egenskaper högt och tror att rätt inställning är nyckeln till framgång. Du trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö, där du alltid håller hög kvalitet och säkerhet i fokus. Engagemang, arbetsmoral och en positiv inställning är självklarheter för oss, likaså att du är en samarbetande och trevlig kollega. Vi söker en ansvarstagande och lösningsorienterad person som är redo att ta ansvar och bidra till vårt teams framgång. Kvalifikationer: Körkort Truckkort A1-4 samt B1-4 Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Ritläsning Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har ett bra ordningssinne Arbetstid: Dagtid + tre skift Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Vi erbjuder: En heltidstjänst Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag En arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att arbeta för ett av de största företagen i branschen, där säkerhet och kvalitet är i fokus. Om oss Nexify är ett bemannings- och rekryteringsföretag med huvudkontor i Mälardalen. Vi har över ett decennium av erfarenhet inom bemanning och logistik, vilket har gett oss en stabil grund att stå på och en djup förståelse för branschens behov. Vi strävar efter att leverera skräddarsydda och högkvalitativa lösningar för både kunder och kandidater. Vår flexibilitet och lokala förankring gör oss till en smidig och pålitlig samarbetspartner, särskilt inom logistik och produktion. Med vårt omfattande nätverk och engagemang för att hitta rätt person för rätt uppdrag, kan vi snabbt matcha kundernas behov med de bästa kandidaterna. Vår långa erfarenhet och personliga engagemang säkerställer att vi alltid levererar lösningar som skapar långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de kandidater vi överväger inte har en bakgrund som strider mot Nexifys värdegrund. För oss är en trygg arbetsmiljö av största vikt, och vi har därför nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys följs kan det komma att genomföras alkohol- och drogtester både innan och under anställningen. Välkommen till Nexify, där vi skapar framgång tillsammans!
Välj ett jobb för att visa detaljer