Landrins Bil söker Billackerare, Västerås
Landrins Bil AB
Lackerare och industrimålare

Är du redo för nya utmaningar och ser en framtid på en arbetsplats och i en bransch med starka framtidsutsikter? Vi söker en billackerare till vår skadeverkstad i Västerås som tillsammans arbetar för att överträffa våra kunders förväntningar och leva upp till vår vision "nöjd kund". Vi erbjuder ett spännande arbete med marknadsledande produkter i en familjeägd organisation. Om tjänsten Som Lackerare hos oss på Landrins Bil kommer du arbeta i ett härligt kompetent arbetslag som består av billackerare, skadetekniker, skaderådgivare och en driven verkstadschef som tillsammans arbetar mot uppsatta mål. Dina arbetsuppgifter består av att åtgärda krockskadade bilar främst genom lackarbete i samtliga steg, såsom slipning, grundning, maskering, lackering. Tjänsten innebär även att bistå med hjälp till lättare plåtslageriarbeten. Placeringsort är på vår Mercedesanläggning i Västerås. Tjänsterna avser heltid och är tillsvidareanställningar, vi kan tillämpa 6 månaders provanställning. Lönen är fast månadslön med prestationsbaserad bonus. Din profil Du är noggrann, kvalitetsmedveten med hög servicekänsla och förstår värdet med nöjd kund. Du ska kunna arbeta självständigt, men uppskattar vikten av att vara en bra lagspelare. Du ska trivas i en miljö där du arbetar nära dina kollegor i ett litet team och motiveras av uppsatta mål. Du är utbildad lackerare eller likvärdig utbildning alternativt har några års arbetslivserfarenhet. Innehar B-körkort. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande arbete med ett företag och en anläggning som befinner sig i en spännande expansionsfas med stark tillväxt. Tjänsterna innebär goda förtjänstmöjligheter, självständigt arbete med goda förutsättningar och bra kollegor. Vi värdesätter hög medarbetarnöjdhet och främjar god hälsa och erbjuder friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi är kollektivanslutna med tjänstepension. Välkommen med din ansökan Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, senast 2025-08-17. Frågor angående tjänsten besvaras av verkstadschef Daniel Petersson, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om Landrins Bil Landrins Bil är ett familjeägt företag som grundades 1968. Vi finns i Sundsvall, Avesta, Västerås, Eskilstuna, Vimmerby, Västervik, Lund, Älmhult och Hässleholm. Vi erbjuder fullservicetjänster för personbilar, transportbilar samt fritidsfordon. I bolaget är vi ca 360 anställda och omsätter ca 2,5miljarder. Landrins Bil är en arbetsplats där vi uppskattar när hjulen snurrar snabbt och att vi alla gör den resan som ett stort team. Vi är en brokig skara yrkesgrupper, alla med sin specifika kompetens. Med en sak gemensamt – Passion för bilar och våra kunder. Det är något som vi värderar högt och som vi vet skapar en unik helhet som ger våra kunder bästa tänkbara service, kunskap och bemötande i sitt bilägande. Tillsammans arbetar vi mot morgondagens hållbara mobilitet - för våra kunder, medarbetare och vår planet. Besök vår hemsida www.landrinsbil.se för mer information om oss.

26 juni 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Systemingenjör inom radarsystem
Combitech AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vill du vara med och bidra till Sveriges säkerhet och säkerställa den tekniska förmågan i Försvarsmakten? Combitech i Arboga söker en ansvarstagande systemingenjör med intresse för säkerhet och teknik. Som systemingenjör kommer du ha det tekniska ansvaret för Försvarsmaktens radarsystem runt om i Sverige. Vi söker dig med en ingenjörsbakgrund och gärna erfarenhet av områden som underhållsteknik, elektronik, mjukvara, logistik eller projektledning. Bli en del av vårt team och gör skillnad i en värld som behöver trygghet och stabilitet. Din roll som systemingenjör inom radarsystem Som systemingenjör kommer du spela en central roll i att säkerställa att våra kunders behov av tekniska tjänster och support tillgodoses. Du kommer ha det övergripande tekniska ansvaret och fungera ägare av radarsystemet, där du säkerställer att det uppfyller fastställda kvalitetskrav. Som systemingenjör kommer du fungera som en viktig brygga mellan kund och teamet av tekniska specialister. Rollen innebär således både att leda ansvaret för systemet samt praktiskt tekniskt arbete, vilket kräver att du har förmågan att se både helheten och de detaljerade lösningarna. Dina arbetsuppgifter inkluderar planering och styrning av uppdrag samt utveckling av förbättringsförslag och tekniska lösningar. Du skapar konstruktions- och tillverkningsunderlag, samt tar fram tekniska order för reparationer, modifieringar och underhåll. Dessutom kommer du att ge teknisk support till användare och teknisk personal, genomföra utbildningar samt stödja verkstads- och fältservicepersonal. Vårt team i Arboga, bestående av cirka 20 engagerade medarbetare, stödjer Försvarsmakten och FMV med drift, underhåll och modifiering av markbaserade radarsystem. Resor inom Sverige är förekommande. Vem är du? Vi söker en ansvarstagande och handlingskraftig systemingenjör med några års erfarenhet av att arbeta med komplexa system och ett intresse för teknik. Du har en ingenjörsexamen eller motsvarande. Kompetens inom områden som mjukvara, elektronik, underhållsteknik, projektledning eller logistik är värdefullt. Du bör känna dig bekväm med att arbeta ute på militära anläggningar och andra fältplatser. Erfarenhet av radarunderhåll och tidigare arbete inom försvarsindustrin eller Försvarsmakten, särskilt inom teknisk tjänst, är meriterande. Du kan vara i början av din karriär eller ha kommit en bit på vägen; båda alternativen är intressanta. B-körkort är ett krav då tjänsten innefattar resor med bil. Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift, är ett krav, medan kunskaper i engelska är meriterande eftersom arbetet innebär omfattande dokumentation och kontakt med både nationella och internationella aktörer. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker efter sista ansökningsdag på grund av sommarledighet. Vi ser fram emot din ansökan! Kom & gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson: Jan Söderlund, +46 766371081 Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.

26 juni 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Account Manager (Promera) Västerås
Klinggruppen AB
Företagssäljare

🚀 Bli Säljare för Klinggruppens Promera – Och Gör Skillnad På Riktigt! Skapa Trygga, Smarta och Effektiva Arbetsplatser över hela Sverige Är du en driven person som vill sälja något med verklig betydelse? Vill du göra skillnad – på riktigt? Då är det här jobbet för dig. Som säljare på Promera, en del av Klinggruppen, får du inte bara arbeta med marknadsledande produkter inom första hjälpen, hjärtstartare, brandskydd och livräddande utbildningar – du blir en central del i att skapa tryggare och mer effektiva arbetsmiljöer för företag i hela landet. 💼 Om Oss Promera är en snabbväxande aktör med ett tydligt uppdrag: att göra arbetsplatser säkrare, smartare och mer förberedda. Vi är experter på livräddande produkter, utbildningar och lösningar – och vi älskar att göra skillnad varje dag. Vi erbjuder högkvalitativa produkter inom första hjälpen, hjärtstartare och brandskydd, men också praktiska och engagerande utbildningar i livräddning och brandkunskap – allt för att arbetsplatser ska kunna agera snabbt och rätt när det verkligen gäller. ⭐ Rollen – Mer än bara försäljning Som säljare hos oss är du inte någon vanlig orderplockare. Du är en rådgivare, en problemlösare och en trygghetspartner. Du jobbar tätt med kunderna, identifierar deras behov och levererar skräddarsydda lösningar. I praktiken innebär det att du: Bygger och utvecklar kundrelationer. Demonstrerar produkter och håller i livräddande utbildningar. Utför servicebesök och rådgivning på plats hos kund. Arbetar proaktivt för att hjälpa våra kunder bli ännu bättre och tryggare. 🧠 Vi söker dig som: Är en relationsbyggare med naturlig pondus och lyhördhet. Har förmåga att se helheten och föreslå rätt lösningar för varje kund. Gillar att ta ansvar, är självgående – och älskar att göra affärer. Har B-körkort och är redo att resa i tjänsten. 🎁 Vad du får hos oss: Ett starkt varumärke och ett branschledande produktsortiment i ryggen. Gedigen introduktion, utbildning och coachning – vi investerar i dig. Ett starkt team som stöttar och firar tillsammans. Konkurrenskraftig lön, bonusmöjligheter och bra förmåner. 🛠️ Tillsammans gör vi arbetsplatser säkrare. Varje dag. Låter det som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss redan idag! 👉 Vi ser fram emot att höra från dig – och att få in ännu en stjärna till vårt team!

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Ledsagare söker i Västerås till kvinna
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten - Som ledsagare är din huvudsakliga uppgift att följa med på aktiviteter utefter kundens önskemål. Det innebär att du som ledsagare ska ge stöd till kunden i olika aktiviteter som till exempel simning, ridning, bio eller att gå och fika. Syftet är att möjliggöra kunden delaktighet i samhället. Antal arbetstimmar kan variera beroende på hur många timmar kunden är beviljad. Timmar kan variera mellan 5-20 timmar i månaden. Det finns ingen schemalagd arbetstid utan arbetstiderna varierar på vardagar och helger.  Om dig - Vi söker dig som har ett intresse för att arbeta med andra människor och vill vara ett stöd i kundens vardag. Du ska inte vara rökare och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från vård och omsorg.  Vår kund är en aktiv och träningsintresserad kvinna i 46 års åldern som tycker om att hitta på olika aktiviteter. Hon behöver stöd i att tolka och beskriva sin omgivning samt vid läsning av olika typer av texter. Det är också viktigt att du känner dig trygg i sällskap med barn. Vi lägger stor vikt vid personkemi – egenskaper som ett respektfullt bemötande, flexibilitet och ett omtänksamt förhållningssätt är särskilt betydelsefulla. Kunden önskar en kvinnlig ledsagare. Sysselsättningsgrad: 21 h/månad. Tillträde: Sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd ledsagare hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

26 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Kvälls-/nattjobb för dig med CE-kort
Jobwise AB
Lastbilsförare m.fl.

Om rollen Vill du bli en del av en trygg och välorganiserad arbetsplats där samarbete och säkerhet står i fokus? Nu söker vi dig som har CE-körkort och vill arbeta i en industriell miljö med tydliga rutiner, engagerade kollegor och ett arbete där du får vara i rörelse och ta ansvar. I den här rollen kommer du att lasta lastbilar med stålprodukter. Du jobbar med noggrant planerade flöden och säkerhetsrutiner och samarbetar tätt med andra för att allt ska fungera smidigt. Det är ett omväxlande arbete där du får använda både din precision och din förmåga att planera. Varför arbeta här? Du får arbeta i en stabil och inkluderande verksamhet där det finns en omtänksam kultur, tydlig introduktion och möjlighet att växa i din roll. Här värdesätts laganda, trygghet och respekt för allas arbetsinsatser. Arbetstider: Kvälls- eller nattskift – vi söker dig som är flexibel och kan tänka dig båda. Vi söker dig som har: CE-körkort Truckkort Traverskort God svenska i tal och skrift Erfarenhet av industri eller logistik Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Omgående -rad på deltid
Aberia AB
Personliga assistenter

Vi är arbetsgivaren som är små nog att vara nära och stora nog att verkligen göra skillnad. Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, kollektivavtal, friskvård och en mängd utbildningsmöjligheter. Vi har sedan 2001 varit verksamma inom personlig assistans. Våra kunder finns i hela Sverige och är barn, unga, vuxna, familjer och kommuner. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm. Tillsammans har vi en lång och gedigen erfarenhet av att leva med och arbeta inom personlig assistans. Aberia ägs av Aberia AS, ett norskt familjeägt bolag, med ca 1200 anställda och som startade 1981. Ägare är NHC Group som driver ett brett utbud av välfärdstjänster. Personlig assistent med hög kompetens Kolsva- Deltid – främst varannan helg Vi söker dig med stark professionell förankring och förmåga att arbeta stabilt i en miljö som kan vara utmanande. Du har god självkännedom, är trygg i dig själv och möter andra med respekt, lyhördhet och lugn. Som assistent är du en del av ett långsiktigt arbete där struktur, tydlighet och förståelse för självbestämmande är avgörande. Arbetet kräver att du kan agera professionellt även i pressade situationer och bidra till en trygg, hållbar vardag. Vi erbjuder: Gedigen introduktion och inskolning innan du arbetar självständigt Löpande handledning och nära stöd från team och arbetsledning En långsiktig och meningsfull tjänst i ett stabilt sammanhang Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av lågaffektivt bemötande, pedagogiskt arbete eller annan yrkesroll med krav på emotionell mognad Har en mycket god förmåga att hantera dig själv i relation till andra Förstår vikten av professionella gränser och kan följa riktlinjer med både precision och omdöme Är trygg, tydlig och stabil – även i situationer som kräver mycket av dig Arbetstid: Tjänsten omfattar ett fast eftermiddagspass i veckan (kl. 15–21) samt arbete varannan helg. Sovande jour förekommer enligt schema. Krav: Körkort och bil God svenska i tal och skrift Erfarenhet av hund är meriterande Välkommen med din ansökan – här gör du skillnad på riktigt, varje dag.

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sjuksköterska till Avdelning 3, Medicinkliniken Köping
REGION VÄSTMANLAND
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du bli en del av ett team där gemenskap, trygghet och möjligheten att utvecklas står i fokus? Då kan det här vara rätt plats för dig! Hos oss på avdelning 3 får du möjlighet att arbeta brett med många olika typer av medicinska och omvårdnadsmässiga uppgifter. Vi söker nu både nyutexaminerade och erfarna sjuksköterskor som vill vara med och bidra till vårt team. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter På Avdelning 3 på Medicinkliniken i Köping får du arbeta med en stor variation av internmedicinska sjukdomar med inriktning främst blod-, mag-/tarm-, njur- och diabetessjukdomar samt infektionssjukdomar, vilket gör att du får en bred kompetens och får lära dig om mycket. Som sjuksköterska hos oss arbetar du utifrån ett helhetsperspektiv med patienten i fokus och har ett arbetsledande ansvar i omhändertagande, behandling och omvårdnad av akut sjuka patienter. Vårdavdelningen har 16-18 patienter. Vi frågade två av våra sjuksköterskor vad det bästa är med att arbeta hos oss:  Det bästa med avdelning 3 är variationen av patienter och att man som sjuksköterska får en stor bredd i sin kompetens. Jag lär mig alltid något nytt vilket är väldigt roligt! Gemenskapen och det fina samarbetet gör att det alltid känns kul att gå till jobbet.- Frida, sjuksköterska Även fast jag bara har jobbat på avdelning 3 i ett halvår så får jag en känsla av att komma hem, det är en trygg plats eftersom man alltid känner sig välkommen, sedd och lyssnad på. - Clara, sjuksköterska Om arbetsplatsen Medicinkliniken Köping förser för den akuta internmedicinska vården i västra och norra Västmanland med ett upptagningsområde på ca 85 000 invånare. Inom Medicinkliniken Köping utreds och behandlas alla invärtes medicinska sjukdomar och varje avdelning har profilområden där personalen har fördjupade kunskaper inom sitt område. Vårdavdelning 3 är en akut internmedicinsk avdelning och har 16-18 vårdplatser för patienter med internmedicinska sjukdomar, främst blod-, mag-/tarm-, njur- och diabetessjukdomar samt infektionssjukdomar. Vi är i nuläget ca 40 medarbetare som jobbar tillsammans. Vi är ett team som brinner för att ge våra patienter bästa möjliga vård och omvårdnad och skapa en arbetsmiljö där trygghet och välbefinnande är centralt. Vi värderar en arbetsplats där du känner dig sedd, hörd och där vi hjälps åt att skapa en god teamkänsla. Oavsett om du är ny i yrket eller har flera års erfarenhet, erbjuder vi en arbetsplats där du får möjlighet att växa och utvecklas. För oss är det viktigt att du mår bra och trivs på jobbet därför erbjuder vi dig: • en stark teamkänsla och kollegor som stöttar varandra • ett brett spektrum av arbetsuppgifter med möjlighet att utveckla en bred och varierad kompetens • individuell introduktion och handledning – perfekt för dig som är ny i rollen • en närvarande ledning som lyssnar, uppmuntrar och finns på plats i vardagen • tvärprofessionellt samarbete med läkare, undersköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeuter, kuratorer, dietist, receptionist m.fl. • möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt • gratis träning på vårt fullt utrustade gym • friskvårdsbidrag 3000kr/år Mer om dina förmåner finner du här: https://regionvastmanland.se/jobba-med-oss/dina-formaner/ Nyfiken? Kontakta oss gärna om du vill boka ett förutsättningslöst samtal så berättar vi mer. Eller vill du komma och hospitera hos oss för att få en inblick i vårt arbete och se lokalerna? Kontakta oss så ordnar vi det! Kvalifikationer Vi söker nu både nyutexaminerade och erfarna sjuksköterskor som vill vara med och bidra till vårt team. Om du har tidigare erfarenhet av arbete inom liknande verksamhet är det meriterande. Vi värdesätter tidigare erfarenhet av och kunskap i journalsystemet Cosmic. Då du i rollen behöver kunna kommunicera i tal och skrift med patienter, anhöriga och kollegor krävs goda kunskaper i svenska språket. Övriga språkkunskaper är meriterande.  Som person är du trygg, stabil och har självinsikt. Du har förmågan att sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation och behandlar andra människor med ödmjukhet och respekt. Du bidrar till bra stämning i arbetsgruppen och har en god samarbetsförmåga och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du tar ansvar för dina uppgifter, har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan behålla ditt lugn i akuta situationer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Nyexaminerad sjuksköterska? I Region Västmanland erbjuds du ett professionsutvecklingsprogram för nyexaminerade sjuksköterskor. Programmet kombinerar teori med praktisk träning och syftar till att stärka dina kunskaper inom medicin, omvårdnad, ledarskap och samarbete. Läs mer om programmet här: https://regionvastmanland.se/jobba-med-oss/sjukskoterska/introduktionsar/ Anställningsvillkor Tillsvidareanställning, heltid. Vi erbjuder dag/kväll, natt alternativt rotationstjänst. Helgtjänstgöring ingår. Medicinkliniken Köping har helgtjänstgöring två helger av fem med möjlighet att jobba varannan helg om så önskas. Det finns möjlighet till rotation dag/natt enligt den nya arbetstidsmodellen med arbetstidsförkortning. Till sen höst kommer vi införa individuell schemaplanering med möjlighet att planera schemat utifrån verksamhetens behov. Detta genomförs som ett pilotprojekt fram till sommaren 2026. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 17 augusti 2025.  Intervjuer kan ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Bifoga relevanta intyg och betygshandlingar med din ansökan. Om regionen Om du vill veta mer om hur det är att jobba hos oss kan du se mer på regionens instagramkonto: https://www.instagram.com/regionvastmanland/ Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

26 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
B2B Account Manager - Digital annonsering i ICA

Är du en relationsbyggare med vinnarinstinkt? Brinner du för försäljning och vill jobba i en framtidssäker bransch med Sveriges starkaste varumärke? Då är det dig vi söker! Om oss ButiksDisplay är en del av koncernen Lifestyle Mediapartner som är ett nordiskt medie- och säljorganisation med specialisering inom digital annonsering. Genom våra digitala skärmar i ICA ger vi företag möjligheten att synas där kunderna är som mest köpbenägna – i butik! Vårt mål är att hjälpa företag att nå rätt kunder, på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi på ButiksDisplay erbjuder dig en unik chans att bli en del av ett framgångsrikt team som jobbar i hjärtat av svensk dagligvaruhandel. Som Account Manager hos oss får du sälja kraftfull synlighet till lokala företag via våra digitala skärma som är strategiskt placerade vid kassalinjerna i över 170 ICA-butiker runt om i Sverige. Varför ButiksDisplay? 🛒 Vi är officiell annons- och avtalspartner till ICA Sverige 📍 Vi erbjuder lokal närvaro med stor räckvidd 📈 Vi befinner oss i en växande bransch där dina insatser gör skillnad 🎯 Du får sälja ett konkret, synligt och efterfrågat produkt Vad innebär rollen? Hos oss är du spindeln i nätet – du identifierar affärsmöjligheter, bygger starka kundrelationer och guidar företag till smart exponering som når kunder precis när det räknas som mest. Ditt arbete är målinriktat, varierande och bär direkt resultat. 🔍 Identifiera potentiella företagskunder – prospektera i olika prospekterings kanaler för att hitta potentiella kunder att kontakta. 📞 Kontakta företag – nå ut till potentiella kunder genom kalla samtal, digitala möten kan även förekomma. 💡Värdebaserad försäljning – presentera vår digitala annonslösning och hur det kan hjälpa företag att nå sin målgrupp. 🧾Efterarbete – skicka offerter, orderbekräftelser och följa upp affärer för att säkerställa långsiktiga samarbeten. 🔁 Långsiktigt arbete – håll kontakten med befintliga kunder och arbeta för att förlänga deras annonseringsperiod. 🏆 Målinriktad arbete – ha tydliga mål och resultat att jobba mot, alltid med stöd av ett team som peppar och utvecklar dig. Är du den vi letar efter? Vi söker dig som inte ger upp i första taget, som drivs av att nå resultat och älskar att skapa kontakt med nya människor. Du är nyfiken, kommunikativ och ser varje kundsamtal som en chans att göra skillnad. För att lyckas i rollen tror vi att du: 🔥 Har ett starkt inre driv och motivation att prestera 💪 Är uthållig och ger inte upp även när det tar emot 🗣️ Är en vass kommunikatör som får andra att lyssna 📈 Har viljan att ständigt lära dig nytt och utvecklas tillsammans med oss Det viktigaste är inte vad du gjort tidigare, utan vad du vill framåt. Vi tror på potential och ger dig rätt verktyg för att lyckas. Vad vi erbjuder 🚀 En gedigen introduktion och kontinuerlig coachning – vi ser till att du får alla verktygen för att lyckas! 💰 Garantilön med provision utan tal – din prestation avgör din inkomst. 🏆 Tävlingar och teamaktiviteter – Vi firar framgång tillsammans! 📈 Goda utvecklingsmöjligheter – hos oss kan du växa och ta nästa steg i karriären. 🏅 En arbetsplats certifierad som Great Place to Work Övrig information 🕗 Arbetstider: Måndag–torsdag 8.00–17.00, fredagar 7.30–16.30 (heltid). 📄 Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Tillträde augusti 2025.

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Lärare i trä- och metallslöjd till Pettersbergsskolan
Västerås kommun
Grundskollärare

Västerås stad har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en bättre och mer rättvis rekryteringsprocess. När du skickar in din ansökan kommer du att få svara på ett antal frågor som blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Vill du bli en del av en skola med stor glädje och vilja att skapa den bästa möjliga grunden för ett livslångt lärande? Välkommen till Pettersbergsskolan! Dina arbetsuppgifter Som lärare hos oss kommer du att undervisa i trä- och metallslöjd. Du kommer att arbeta med undervisning, handledning, planering och värdegrundsarbete utifrån läroplanen. Att arbeta som lärare handlar om att ständigt utvecklas utifrån de elever vi möter. Att fånga elevernas intressen och utifrån det skapa utmanande undervisning. Det handlar också om att dokumentera elevernas lärande för att möjliggöra deras chanser till att nå sina mål. Du kommer ha en nära kommunikation och samarbete med övriga kollegor så som ämneslärare och socialpedagog/resurspedagog. Du ansvarar för bedömnin av elevernas kunskaper. Om du inte är legitimerad lärare så görs bedömningen i samråd med legitimerad lärare i slöjd. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet att undervisa elever i senare år. Vi välkomnar även dig som har erfarenhet av trä- och metallslöjd på annat sätt än genom lärarlegitimation där din praktiska kompetens och engagemang blir viktiga för oss. Du har goda kunskaper att hantera dator och andra tekniska hjälpmedel. Har du kunskap i material, maskin- och sal-skötsel ser vi det som meriterande. Erfarenhet av att undervisa elever med särskilda behov är meriterande.  Vi erbjuder På Pettersbergsskolan får du möjlighet att arbeta i en engagerad och samarbetsinriktad miljö där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra elever. Skolan har cirka 400 elever i årskurs F-9, där vi lägger stor vikt vid att bygga långvariga relationer med våra elever för att nå högsta möjliga måluppfyllelse. Vi fokuserar mycket på språkutveckling, vilket är särskilt viktigt på vår skola där majoriteten av våra elever har ett annat modersmål än svenska. Vår strävan är att varje elev ska nå sin fulla potential och vi har höga förväntningar på oss själva och stor tilltro till våra elever. Här blir du en del av något större! Med värme och respekt visar vi handlingskraft i det stora och det lilla. Vi lever vår värdegrund i mötet med varandra och de vi är till för. Varje dag, året runt ser vi till att Västerås fungerar. Tillsammans med dina ca 11 500 kollegor runt om i staden får du Sveriges viktigaste jobb. Läs mer om möjligheter, karriärvägar och om vårt erbjudande här:https://www.vasteras.se/jobbochkarriär (https://www.vasteras.se/jobbochkarriär)   Övrig information Innan du kan anställas behöver du visa upp ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Denna tjänst är ett vikariat som sträcker sig från 2025-08-07 t.o.m. 2026-06-12. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

26 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Arbetsledare El till Lambertsson
Awexia Executive Search AB
Installations- och serviceelektriker

Nu söker vi en arbetsledare inom el till Lambertsson i Västerås för att leda ett team av elektriker och driva spännande projekt framåt. Som arbetsledare hos Lambertsson får du en varierande roll där du kombinerar tekniskt kunnande med ledarskap, och du blir en central del av företagets tillväxtresa. Om rollen I rollen som arbetsledare på Lambertsson i Västerås kommer du att leda ett team av 4–5 elektriker i en snabbt utvecklande projektmiljö. Teamet är på väg att expandera, och du kommer att spela en nyckelroll i denna tillväxt genom att koordinera arbetet och bygga starka relationer med kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Leda och koordinera ett team av elektriker Planera det dagliga arbetet och samordna resurser samt kommunicera med kunder Ansvara för fakturering, kontering och andra ekonomiska frågor Självständigt hantera projekt samt anbud och prissättning Ha daglig kundkontakt och lösa uppkomna problem i projekten Delta och hålla i produktionsmöten, projektuppföljningar och utbildningar Administrera projekt, arbetsordrar och hantera löne- och tidssystem Du rapporterar till Distriktschef El. Om Lambertsson Lambertsson är en av Skandinaviens ledande aktörer inom uthyrning och tjänsteleveranser för bygg- och industriprojekt. Med en bred expertis och ett omfattande utbud hjälper Lambertsson sina kunder att genomföra effektiva och kvalitativa projekt. Företagets styrka ligger i att kombinera kvalitet och flexibilitet, vilket ger Lambertsson möjligheten att skapa lösningar anpassade efter varje kunds unika behov. Lambertsson är en del av Peab-koncernen, en av Nordens största bygg- och anläggningskoncerner och erbjuder stabilitet och långsiktiga utvecklingsmöjligheter för sina medarbetare. Företaget arbetar nära sina kunder och strävar efter att vara jordnära, pålitliga och utvecklande i varje aspekt. Lambertssons mål är att säkerställa högsta kvalitet i alla projekt, och samtidigt värna om att skapa en arbetsmiljö där medarbetare kan växa och utvecklas. Din profil Vi söker dig som är en naturlig ledare som trivs med att ta ansvar och coacha ditt team mot framgång. Med en lösningsorienterad och strukturerad inställning ser du till att projekten flyter på smidigt även när utmaningar uppstår. Du är kommunikativ och social, vilket gör att du lätt bygger goda relationer både inom teamet och med kunder. Din beslutsamhet och flexibilitet hjälper dig att hantera flera projekt parallellt, samtidigt som du stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Vi söker dig som är lika duktig på teknik som på att leda människor! För att kvalificera för rollen som arbetsledare ser vi att du har: Dokumenterad elektriker-utbildning Mångårig arbetserfarenhet som elektriker Erfarenhet av att leda och utveckla team Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Placeringsort för tjänsten är i Västerås. Denna roll erbjuder dig ett kvalificerat arbete i ett dynamiskt och utmanande arbetsklimat med goda utvecklingsmöjligheter. Lambertsson har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund som är ansvarig rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025