Vi Söker Köksbiträde
Yum Yum Hälla AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi Söker Köksbiträde! Gillar du att hjälpa till i köket? Vill du vara med i ett kul team? Då kan detta jobb vara något för dig! Jobbet: Du hjälper till i köket. Det innebär att förbereda mat, diska och hålla köket rent och hjälpa kockarna. Vi Söker Någon Som: Är glad och villig att lära sig nya saker. Kan jobba snabbt när det är mycket att göra. Har jobbat i kök förr, men det är inte ett måste. Vet hur man håller rent och säkert i köket. Vi Ger Dig: Ett roligt och omväxlande jobb. Chans att lära dig mer och bli bättre. Bra lön. Ett trevligt team som hjälper varandra. Vill du jobba med oss? Skicka ditt CV och berätta lite om dig själv. Vi hoppas att vi ses snart!

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Teknisk försäljning-beredning
Sjölanders Mekaniska AB
Ordersamordnare m.fl.

Vi söker en person som kommer jobba med Offert/ Order/Beredning ger offerter på de förfrågningar som erhålls samt har det övergripande ansvaret för order från mottagandet av en kundorder tills ordern är levererad till kund.

25 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Processoperatör till Hallstahammar
Jobwise AB
Övriga maskin- och processoperatörer vid stål- och metallverk

Om rollen Är du noggrann, har traverskort och trivs i en teknisk och praktisk roll? Nu söker vi två processoperatörer till en produktionsanläggning i Hallstahammar. Tjänsten är på heltid och innebär 3-skift. Start sker i slutet av augusti. Som processoperatör ansvarar du för att övervaka och styra delar av produktionen i en industriell miljö där säkerhet, kvalitet och samarbete står i fokus. Här har du möjligheten att aktivt bidrar till ett gott flöde i produktionen tillsammans med ditt skiftlag. Du kommer att arbeta med tydliga rutiner och få en god introduktion i verksamheten. Här finns möjlighet att utvecklas vidare för dig som är intresserad av teknik och processarbete. Vi söker dig som Har traverskort Har erfarenhet av industri- eller produktionsarbete Behärskar svenska i tal och skrift Om tjänsten Plats: Hallstahammar Omfattning: Heltid Arbetstider: 3-skift (dag, kväll, natt) Start: Slutet av augusti Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Senior Executive Assistant Västerås!
Sway Sourcing Sweden AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Uppdraget i korthet Vi söker nu en Senior Executive Assistant för ett uppdrag hos vår kund i Västerås! Du kommer att ersätta den ordinarie assistenten under hens planerade frånvaro. Perfekt tillfälle för dig som söker nya utmaningar till sommaren och som gillar struktur, service och tempoväxling! Vad du kommer att göra: Vara en viktig länk mellan Marketing- och Sales-teamet i Sverige Ge kvalificerat stöd till både chefer och team i det dagliga arbetet Boka resor, möten och event Stötta kontorsdrift och hantera fakturor Vara en aktiv del av Executive Assistant-nätverket och Travel Team Vi söker dig som har: Hög integritet och trygghet i en senior assistentroll. Tidigare erfarenhet från liknande roller där du stöttat ledningsgrupp med administrativa arbetsuppgifter. God datorvana med erfarenhet av SAP, MS365 och Salesforce. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Om du har en eftergymnasial utbildning inom inköp, ekonomi, marknadsföring eller business management ser vi det som starkt meriterande. Varför detta uppdrag? Det här är ett uppdrag med stor variation, ansvar och självständighet, där du får stötta ledande funktioner inom ett välkänt företag. Du får dessutom möjlighet att arbeta delvis på distans vilket ger flexibilitet i vardagen. Praktisk information: Plats: Västerås  Period: 11 augusti 2025 – 10 februari 2026 Omfattning: Heltid 100 % Sista ansökningsdag: 30 juni 2025, dock arbetar vi med löpande urval och intervjuer. Varmt välkommen med din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Produktionschef till Elcor i Västerås
We are Skills Mälardalen AB
Produktionschefer inom tillverkning

Produktionschef med framåtdrift till Elcor i Västerås The Future is Electric! Är du en engagerad ledare med passion för produktion och ledarskap? Vill du vara med och driva utveckling i en snabbrörlig verksamhet där kvalitet, laganda och teknik står i fokus? På Elcor – tidigare EA Elautomation – bygger vi kontrollskåp, elcentraler och lågspänningsställverk i absolut toppklass. Nu söker vi en Produktionschef som vill leda ett skickligt team av montörer och provare i en öppen och snabbfotad miljö, med möjlighet att påverka både lokalt och inom vår internationella koncern. Välkommen till en spännande framtid hos oss! Elcor Sverige består av cirka 50 medarbetare och har sitt huvudkontor i Västerås. Vår produktion finns både här i Västerås och i Litauen. Även om vi idag är en del av en större internationell koncern lever arvet från vårt familjeföretag kvar – vi värnar om en nära och inkluderande kultur där ärlighet, respekt och ansvar genomsyrar allt vi gör. Vi har kul på jobbet, ställer upp för varandra och jobbar tillsammans för att nå våra mål. Om rollen Som Produktionschef hos oss får du en nyckelroll i att leda och utveckla vår produktionsverksamhet i Västerås, med ansvar för tillverkning, provning och godsmottagning. Ditt uppdrag är att säkerställa hög leveransprecision, kvalitet och effektivitet i en tekniskt avancerad miljö där vi bygger kontrollskåp, elcentraler och lågspänningsställverk. Du ingår i företagets operativa ledningsgrupp och du kommer att ha ett nära samarbete med Projektledare och andra funktioner inom företaget. Du kommer även ha kontakt med produktionsenheter i Litauen, Norge, Danmark, Polen samt ingå i ett globalt Lean-nätverk. Exempel på arbetsuppgifter är: Ansvara för att skapa förutsättningar för en effektiv och flexibel produktion. Fullt personalansvar för ett team på 15-20 personer, där du leder och utvecklar teamet av montörer, provare, teamledare och godsmottagare. Leda daglig styrning, schemaläggning och prioritering i samråd med tre teamledare. Driva förbättringsarbete för högre effektivitet och kvalitet tillsammans med andra funktioner inom företaget. Etablera och följa upp KPI:er kopplat till effektivitet, kvalitet och leveranssäkerhet. Medverka i projektmöten och aktivt stödja projektleveranser. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från tillverkande industri i en ledande roll och som vill utvecklas tillsammans med oss. Du trivs med att arbeta nära ditt team, är kommunikativ och skapar engagemang. Som ledare är du närvarande och bygger starka team genom att skapa delaktighet och förtroende. Du har en strukturerad och problemlösande inställning samt förmågan att planera och prioritera i en dynamisk miljö – du leder förändring med trygghet och respekt. Du trivs i en roll där tempot är varierande och arbetsdagarna händelserika. Även kontaktytorna är många och omväxlande så du besitter en god kommunikationsförmåga och är skicklig på att anpassa kommunikation efter mottagare. För att trivas och bli framgångsrik i rollen behöver du även ha: Vana av att arbeta i projekt- och orderstyrd miljö. Förståelse för teknisk dokumentation, ritningar och kvalitetssystem inom el och automation. Erfarenhet av att följa upp och analysera nyckeltal. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. God IT-vana, särskilt affärssystem (gärna Monitor G5) samt Excel. På Elcor välkomnas du till en organisation som präglas av en öppen kultur där allas röster och bidrag värderas högt. Företagsandan är prestigelös och man tar tillvara på visat engagemang vilket gör att personalen trivs och känner att de bidrar. Varmt välkommen till teamet på Elcor! Låter det här intressant för dig? I det här uppdraget samarbetar vi med rekryteringsföretaget Skills Rekrytering. Din ansökan registrerar du på https://skillsrekrytering.se/lediga-jobb/ senast den 20/8. Vi kommer börja jobba aktivt med rekryteringen from den 1/8. Frågor om tjänsten besvaras gärna av rekryteringskonsult Annika Frii på 070-33 55 290. Elcor är Nordens ledande expert inom elcentraler med närvaro i Danmark, Norge, Sverige, Polen och Litauen samt omkring 1 100 anställda på 12 olika platser. Elcor Sverige (tidigare EA Elautomation) har över 70 års erfarenhet inom konstruktion, inköp, projektledning, montage och installation av elutrustning för elkraftfördelning och automation. Företaget har bred kompetens inom automationsskåp, ställverk och elcentraler och erbjuder kundanpassade lösningar. Huvudkontoret är beläget i Västerås och produktion bedrivs i Sverige och Litauen. Läs mer på www.elcor.se

25 juni 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Sprinkler- och brandtekniker till Pema Partner i Västerås
Jobandtalent Sweden AB
Brandingenjörer och byggnadsinspektörer m.fl.

OM PEMA PARTNER Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbar nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, modern maskinpark och inte minst engagerade medarbetare bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Pema Partner erbjuder dig en arbetsplats med ett självständigt och ansvarsfullt arbete där du tillsammans med ett erfaret team bidrar till ett säkrare samhälle, möjlighet till kompetensutveckling samt trygga anställningsvillkor med kollektivavtal. OM TJÄNSTEN Tjänsten innefattar ett helhetsansvar för kontroll, drift och underhåll av sprinkleranläggningar inom verksamhetens fastigheter. Arbetsuppgifterna omfattar att regelbundet utföra veckokontroller, månadskontroller och kvartalskontroller av sprinkleranläggningar i enlighet med gällande regelverk. I rollen som anläggningsskötare för sprinkler har du ett särskilt ansvar för att anläggningarna fungerar korrekt. Du kommer i tjänsten även arbeta aktivt med ett systematiskt brandskyddsarbete (SBA). Detta innefattar att följa upp rutiner, genomföra kontroller och säkerställa att förebyggande brandskyddsåtgärder är på plats och fungerar som de ska. Du rapporterar eventuella brister eller avvikelser i anläggningarna, vidtar enklare åtgärder för att åtgärda fel och samverkar vid behov med andra aktörer för att säkerställa ett tryggt och säkert brandskydd. Arbetet kräver självständighet, då du planerar och genomför kontroller och inspektioner på egen hand. Du kommer arbeta med en variation av fastigheter såsom skolor, förskolor och särskilda boenden, vilket ställer krav på god planeringsförmåga, flexibilitet och en hög grad av ansvarstagande. Det är också viktigt att du har god kommunikationsförmåga, då du ibland behöver samverka med både interna och externa parter för att säkerställa att brandskyddsarbetet håller hög kvalitet och uppfyller verksamhetens krav. DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av arbete med sprinkleranläggningar och kontroller enligt SBF-regelverk. Dokumenterad kompetens som anläggningsskötare för sprinkler.  Kunskap och erfarenhet av SBA-arbete. B-körkort. MERITERANDE Certifiering inom sprinklerteknik eller brandskydd.  God förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och kommunicera tydligt. Tidigare erfarenhet från arbete i skolor, förskolor eller vårdboenden. INFO Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placeringsort i Västerås. Provanställning tillämpas. Arbetstid är måndag-fredag under dagtid. Tillträde: Enligt överenskommelse. Frågor gällande tjänsten besvaras av Fadi Audesho: Mail: [email protected] tlf: 073-5822009 ANSÖKAN Vi tar inte emot ansökningar via mail, så vänligen skicka in din ansökan nedan. Varmt välkommen med din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Säljare med ambition att utvecklas i Sala
Finance Systems Sweden AB
Företagssäljare

Vill du vara med och göra en verklig skillnad för både människor och miljö? Hos Rhino Gate AB får du möjlighet att sälja en innovativ och hållbar produkt samtidigt som du utvecklas inom säljyrket. Om Rhino Gate AB Rhino Gate AB ingår i en global organisation med verksamhet i 53 länder och över 10 000 medarbetare. Vi marknadsför det kompletta rengöringssystemet Clear Sky NTS, som används för en rad olika rengöringsområden i hemmet. Vårt system renar luften och kan anpassas för olika funktioner, från att tvätta fönster och rengöra möbler till att rekonditionera bilar och rykta hästar. Som ett företag med starkt fokus på hållbarhet och miljövänliga lösningar är vår produkt både energieffektiv och helt kemikaliefri, vilket gör den till ett självklart val för medvetna konsumenter. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att: Aktivt marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till nya och befintliga kunder. Genomföra demonstrationer och ge rådgivning om produktens funktioner och fördelar. Driva och utveckla försäljningen inom din region. Arbeta mot uppsatta mål och ha möjlighet att påverka din egen inkomst genom provision. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil (ett krav för att kunna genomföra kundbesöken). Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Är självgående och har en vilja att lyckas – tidigare erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, då vi utbildar dig från grunden! Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder: Garantilön + Provision Provision på allt du säljer, med en möjlighet till kontinuerlig ökning baserat på prestation – ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna. Trygghet i form av trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Flexibilitet: Anpassat arbetsschema och varierande arbetsuppgifter. Personlig utveckling: Löpande säljutbildningar och möjligheter att klättra inom företaget. Säljtävlingar och teambuilding-aktiviteter för att stärka samhörigheten i vårt team. Så här ansöker du: Ansök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan snabbt ta beslut om anställning. Tveka inte att ta chansen att bli en del av vårt växande team och arbeta med produkter som verkligen gör skillnad – både för människor och miljön.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Trade & Transportation Specialist
ABB AB
Transportledare och transportsamordnare

At ABB, we help industries outrun - leaner and cleaner. Here, progress is an expectation - for you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll give you what you need to make it happen. It won’t always be easy, growing takes grit. But at ABB, you’ll never run alone. Run what runs the world. This Position reports to: Planning & Fulfillment Manager Your Role: Own the Challenge As a Trade & Transportation Specialist you will play a vital role for ABB Robotics. You will be a key player in local transport and warehousing management and supporting the trade compliance officer. You will take the lead in planning, executing, and monitoring logistics operations within the local unit, with a strong focus on inbound transportation and external warehouse management. A key part of your role will be driving continuous improvement initiatives to enhance the efficiency and quality of transport and warehousing processes. You'll manage operational relationships with transport and warehouse suppliers, ensuring effective plans and processes are in place. Monitoring key performance indicators such as transportation costs and CO₂ emissions will be essential to support accountability and performance improvements. You'll also oversee daily import and export shipments, ensuring smooth customs clearance through collaboration with appointed customs brokers. Applying relevant customs procedures accurately and maintaining up-to-date data in local trade and customs systems will be part of your daily routine. Additionally, you'll be responsible for reviewing and executing product classifications in accordance with Tulltaxan, ensuring all documentation is correct. Clear and effective communication with customs authorities and suppliers will be vital to ensure seamless transport and customs operations. Qualifications Degree in Engineering, Economics, Logistics, or equivalent work experience. Work experience in supply chain management, transportation, customs, or related fields, preferably within the manufacturing industry. Strong sense of ownership, attention to detail, and a self-driven personality. Ability to lead activities, demonstrating a results-oriented mindset and effective problem-solving skills. Proficiency with Excel and SAP is preferred. Good communication and presentation skills, both in English and Swedish. Why ABB? We empower you to take initiative, challenge ideas, and lead with confidence. You’ll grow through meaningful work, continuous learning, and support that’s tailored to your goals. Every idea you share and every action you take contributes to something bigger. Join us. Be part of the team where progress happens, industries transform, and your work shapes the world. Run What Runs the World. More about us ABB Robotics is a leading supplier of industrial robots and robot software, equipment and complete application solutions. We are a trusted partner who continues to redefine robotics automation, with a focus on collaborative solutions, which allow humans to work safely alongside robots without the need for barriers. Recruiting Manager Alaa Ibrahim, +46 722 08 02 07, will answer your questions about the position. Union representatives: Sveriges Ingenjörer: Pia Sandström, +46 725 25 90 30; Ledarna: Lenny Larsson, +46 706 32 85 47; Unionen: Roger L. Gustavsson, +46 730 30 30 36. Talent Partner: Anna Nordlund We look forward to reading your application in PDF format. Last day to apply is July, 11. Please note that the interview process is ongoing, apply now to secure your spot in the recruitment process! Please note that to be eligible for employment at ABB Sweden, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a drug test, and could also include an extended background check. We kindly decline direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements. We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.

25 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
R&D Software Developer
ABB AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At ABB, we help industries outrun - leaner and cleaner. Here, progress is an expectation - for you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll give you what you need to make it happen. It won’t always be easy, growing takes grit. But at ABB, you’ll never run alone. Run what runs the world. This Position reports to: R&D Team Lead Roll och ansvarsområden Vi söker en engagerad och erfaren mjukvaruutvecklare som brinner för problemlösning. Om du är nyfiken, driven och gillar att sätta dig in i olika programspråk och tekniker, är detta en roll där du kommer att trivas och växa. Du blir en viktig del av vår dynamiska grupp där din flexibilitet och lösningsorienterade inställning kommer att vara avgörande, då vi är en liten grupp som arbetar i en miljö med varierade och utmanande uppgifter. En mångfacetterad roll som täcker hela utvecklingsprocessen – från felsökning och buggrättning till kompilering, konfigurationshantering och cybersäkerhet. Du får möjlighet att ta ägarskap över hela produktmjukvaran, både närmare hårdvaran och närmare användaren. Vi ansvarar för dokumentation och testning, vilket gör att du får varierande arbetsdagar. Fokus på att underhålla och förbättra våra system för att göra dem mer hållbara och lättare att hantera. Arbeta med mjukvarureleaser för Advant Master-produkter som är en del i System 800xA, samt utföra regressionstester i vårt moderna labb. Utmaningen att felsöka och lösa avancerade tekniska problem inom Level 4-supportärenden, där din kompetens verkligen gör skillnad för vår stora installerade kundbas. Din bakgrund Vi söker dig som erfaren mjukvaruutvecklare med stark teknisk förståelse; erfarenhet av hårdvarunära utveckling är meriterande. Du har tidigare arbetat med distribuerade kontrollsystem och har djup erfarenhet av att hantera komplexa tekniska miljöer. Erfarenhet av C/C++ är ett krav, och kunskap i C#, VB.net och .NET är meriterande. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift, då du kommer att arbeta i en internationell miljö. Du har arbetat med källkodshantering och har erfarenhet av Microsoft Visual Studio. Det här erbjuder vi dig Vi uppmuntrar dig till att ta initiativ, våga utmana idéer och driva ditt arbete framåt. Här växer du genom meningsfullt arbete och livslångt lärande, där vi stöttar dig längs vägen. Varje idé du delar och varje steg du tar bidrar till något större. Mer om oss Process Control Platform (PCP) ligger till grund för Process Automations verksamhet. Med beprövade och innovativa teknologier är vårt uppdrag att forma framtidens styrsystem och digitala lösningar, där PCP är den värdeskapande partnern för digitala styrsystemlösningar till industrin. Enheten säkerställer ett omfattande och konkurrenskraftigt produktutbud, som vårdar den installerade basen och tidigare släppta system - som utvecklas i enlighet med marknadens krav i nära samarbete med affärsområdena. PCP:s organisation innefattar även Kvalitet och Operations, och stöttar affärsenheterna med produktutbildning, säljstöd och marknadskommunikation. Rekryterande chef Johan Majtorp +46 725 189 551, svarar gärna på frågor om positionen. Fackliga kontaktpersoner - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Krista Andersson, +46 706 44 02 85. Övriga frågor ställs till Talent Partner Irma Leijon, +46724612314. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser. Vi ser fram emot att läsa din ansökan i PDF-format. Sista ansökningsdag är 11 augusti. Observera att intervjuprocessen kommer att påbörjas som tidigast i slutet av augusti. Välkommen in med din ansökan. Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Bli en del av något större. Här driver vi framsteg, tar initiativ och för världen framåt tillsammans. Run what Runs the world. We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.

25 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Yrkeslärare/Instruktör till Edströmska gymnasiet
Västerås kommun
Lärare i yrkesämnen

Västerås stad har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en bättre och mer rättvis rekryteringsprocess. När du skickar in din ansökan kommer du att få svara på ett antal frågor som blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Vill du arbeta på ett yrkesgymnasium i absolut framkant? Vi söker nu en Yrkeslärare/Instruktör till vuxenutbildning på Edströmska gymnasiet. Dina arbetsuppgifter Som yrkeslärare/instruktör hos oss kommer du i huvudsak att hålla i undervisning på vuxenutbildningen med inriktning yrkesförare, lastbil och buss. Som medarbetare hos oss får du möjlighet till personlig utveckling och arbete i en varierad verksamhet med en härlig stämning tillsammans med engagerade kollegor.  Din kompetens Vi söker dig med gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har en yrkeslärarexamen med relevant branschkunskap inom fordon och transportbranschen. Du goda kunskaper inom fordon och transportbranschen samt tidigare erfarenhet av pedagogiskt arbete med ungdomar eller vuxna. Du har goda kunskaper att hantera dator och andra tekniska hjälpmedel och system. Det är ett krav att du har B-körkort samt C och CE körkort. Det är meriterande om du har behörighet för D-körkort, är certifierad kran- eller truckinstruktör, samt har behörighet för hjullastare och truckkort.  Som person är du trygg, stabil och trivs att samarbeta med dina kollegor. Du är drivande och är beredd att arbeta systematisk med våra processer genom att följa upp resultat och komma med utvecklingsidéer som bidrar till ett gott resultat för våra studerande och även vår verksamhet. I din lärarroll leder, driver och motiverar du dina elever så att ett lärande och innovativt klimat skapas, ser varje individ för den den är och skapar goda förutsättningar för lärande. Du lägger stor vikt vid att hålla en hög kvalité med ett långsiktigt perspektiv. Du kommunicerar på ett inlyssnande sätt och värdesätter goda relationer. Vi erbjuder Edströmska är en skola som har cirka 400 ungdomsstuderande och 100 vuxenstuderande. Vi erbjuder gymnasie- och vuxenutbildningar samt YH-utbildning inom flyg. Inom vår gymnasieverksamhet erbjuder vi utbildning som förbereder för arbete inom fordons-, transport-, flygmekaniker och bygg- och anläggningsbranschen. För oss är det centralt att ha nära kontakt och samarbete med branschen och näringslivet i synnerhet i Västmanlands län. Detta innebär att vi kan erbjuda intressanta och framtidsinriktade utbildningar och kurser till våra elever och samtidigt vara en viktig aktör som tillgodoser branschens behov av arbetskraft. Läs gärna mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida https://skola.vasteras.se/gymnasieskolor/edstromska.html (https://skola.vasteras.se/gymnasieskolor/edstromska.html) Här blir du en del av något större! Med värme och respekt visar vi handlingskraft i det stora och det lilla. Vi lever vår värdegrund i mötet med varandra och de vi är till för. Varje dag, året runt ser vi till att Västerås fungerar. Tillsammans med dina ca 11 500 kollegor runt om i staden får du Sveriges viktigaste jobb. Läs mer om möjligheter, karriärvägar och om vårt erbjudande här:https://www.vasteras.se/jobbochkarriär (https://www.vasteras.se/jobbochkarriär)   Övrig information Innan du kan anställas behöver du visa upp ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Svarstiden kan komma att förlängas med anledning av semestertider. Intervjuer genomförs efter att ansökningstiden har gått ut. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

25 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025