Engagerade personliga assistenter till kvinna i Västerås!
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker nu flera personliga assistenter till vår kund i Västerås. Vi erbjuder två tjänster där arbetspassen är fördelade på både vardagar och helger, med en omfattning på cirka 80 %. Inledningsvis börjar du som timvikarie, med målet att gå över till ett fast schema. Vi söker även timvikarier som kan arbeta vid behov. Tillträde och introduktion sker enligt överenskommelse, men vi ser gärna att du kan påbörja introduktionen så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Vardagar: 07:00–15:00 eller 15:00–21:00 Helger: 07:00–19:00 OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 40-årsåldern som bor i Västerås. Hon har en aktiv vardag, och värdesätter fartfyllda dagar men även lugnare stunder. Hon gillar att hitta på olika aktiviteter och uppskattar att vara ute i naturen, som hennes assistenter följer man med på dessa aktiviteter. Hon är även en djurkär person och katt finns i hemmet. Kunden har en hög ryggmärgsskada och har dubbelassistans dygnet runt. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa henne med all omvårdnad, bland annat dagliga hygienrutiner, på- och avklädning och matsituationer. I hemmet finns lyfthjälpmedel som underlättar vid förflyttningar. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker efter dig som är ansvarsfull, pålitlig och lyhörd för kundens behov. Eftersom arbetet som personlig assistent ställer höga krav på att du är handlingskraftig, så behöver du vara trygg i dig själv samt kunna ta egna initiativ. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av yrket men det är inget krav för att söka tjänsten. Kunden önskar kvinnliga sökande och stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. KRAV Starka kunskaper i det svenska språket Rökfri B-körkort då kunden har egen bil som assistenterna kör Ej allergisk mot pälsdjur MERITERAND Vårdutbildning Vårderfarenhet Erfarenhet av sugmaskin, trakeostomi och/eller hostmaskin Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-... ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Butikssäljare ca 50% - Mälardalen
Northern Skill AB
Butikssäljare, dagligvaror

Sommarjobb som driven Butikssäljare!Plats: Västerås, Eskilstuna, Kungsör Anställningsform: Deltid, ca 50% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Juni 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Städare till Veterankraft i Västerås!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Västerås. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Metodtekniker i Eskilstuna
Cleverex Bemanning AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om tjänsten Vi söker en metodtekniker till vår kund i Eskilstuna. Har du en fordonsteknisk bakgrund och vill ta ett nästa steg i karriären? Då kan detta vara något för dig. Rollen innebär att identifiera och skriva olika metoder tillsammans med skribenten. Din vardag är varierande där ena dagen skruvar du på prototypen, och andra dagen korrekturläser du metoden. Vi söker dig som har en förståelse för hur tunga fordon fungerar och kan sätta sig in mekanikers perspektiv. Vår kund är en ledande internationell tillverkare av förstklassiga entreprenadmaskiner, och med över 14 000 anställda är de ett av de största företagen i branschen. Ett heltäckande produktprogram, med tillverkning, service och support i hela världen gör att vi har rätt maskin och rätt lösning för alla olika arbetsuppgifter. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta som konsult genom oss på Cleverex Bemanning. Därefter är det möjligt att bli överrekryterad till kunden. Du erbjuds • En roll där du får testa dina ideér • Du kan förvänta dig engagerat och moget ledarskap • Vara en del av ett mångfaldigt team med högt i tak Arbetsuppgifter Som metodtekniker hos eftermarknaden kommer du att identifiera behov av specifikationer, utföra metodstudier, verifiera underhållsgranskningar och identifiera behov av specialverktyg. Du kommer att samla data och bedöma teknisk tid för olika utföranden. Vidare kommer du identifiera initiala reservdelsbehov och arbeta med FMEA inom ditt kompetensområde. Tjänsten innebär stora kontaktytor där många kommer att vända sig till dig med frågor. Vidare kommer du att: • Bidra med tekniska lösningar som ger hög nivå av underhållsmöjligheter för maskiner och system • Ha löpande kontakt med företagets intressenter • Hålla dig uppdaterad om olika lagkrav Din profil Vi söker dig som: • Har arbetslivserfarenhet av ex. mekaniker, tunga fordon, servicetekniker, produktionstekniker eller liknande • Har förståelse och kan läsa av 3D- och 2D ritningar • Kan svenska och engelska flytande i tal och skrift • Erfarenhet av CAD är meriterande För denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att rätt person för denna roll är en individ med utmärkta systematiska färdigheter eftersom du kommer att metodiskt. Vi tror att du har ett fordonsintresse och gillar att skruva då det kan förekomma i tjänsten. Du är även pedagogisk och noggrann i ditt arbete. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Ort: Eskilstuna Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vår kund önskar att alla förfrågningar besvaras av oss. Du är välkommen att skicka eventuella frågor angående rollen till: [email protected] Om oss På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

23 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Städare
Beehem AB
Städare

Vi behöver personal som Städare/assistent. Om du är ny för Sverige, eller personer som inte har språk och inte har någon erfarenhet som du är intresserad med städare och ansvarig för jobbet. Välkommen till oss. Du är utbildad och arbetar rätt i vårt företag Behöver körkort

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kundkommunikatör till Västerås

Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som kundkommunikatör är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt - Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare - Ge support och svara på frågor från inringande personer - Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer - Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet Vem är du? Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat, och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs, men trivs också med att arbeta självständigt. Vi söker dig: - Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande. - Våra öppettider är 07:00-18:00 - Din svenska och engelska är god i både tal och skrift - Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Deltid/Heltid 75-100% - Arbetstid: 07:00-18:00 - Startdatum: 2025-07-14 - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Henrik Pettersson 010-5597553 eller mail [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

23 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Amanuens till kurs DVA117
MÄLARDALENS UNIVERSITET
Forskarassistenter m.fl.

Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad. Vill du vara med och bidra till vår utveckling? Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv och offentlig sektor såväl nationellt som internationellt. På akademin för innovation, design och teknik läser våra studenter bland annat till datavetare, innovatörer, entreprenörer, informationsdesigners, nätverkstekniker och ingenjörer. Hos oss finns fem forskningsinriktningar med olika forskningsprofiler och forskarskolor. Vi har ett stort antal internationella samarbeten både inom forskning och utbildning, samt i samverkan och i strategiska avtal med företag, organisationer och myndigheter i regionen.    Anställningsinformation Anställningsform: Tidsbegränsad anställning under höstterminen 2025 Omfattning: Deltid, 12,5% Antal anställningar: 2 Sista ansökningsdag: 10 augusti 2025 Stationeringsort: Västerås Akademi/enhet/sektion: Akademin för innovation, design och teknik (IDT) Arbetsuppgifter Arbetsuppgifter omfattar att handleda studenterna vid labbtillfällen i kursen Programmering (DVA117) samt sitta vakt vid kursinstansens LAB-examinationer. Uppdraget kan också innefatta att kontrollera studenternas labblösningar och markera dem som färdiga i Canvas då de är korrekta. Behörighetskrav/Kvalifikationer Bara den som är antagen till utbildning på grund eller avancerad nivå vid MDU kan anställas som amanuens. En anställning som amanuens regleras i Högskoleförordningen 5 kap § 8-12. Du som söker ska ha avslutat kursen programmering (DVA117) med betyg 4 eller högre (resultat i senare kurser som kräver kunskapen i DVA117 kan väga upp för ett lägre betyg i DVA117). Meriterande är att ha tidigare erfarenhet av att vara labbassistent på grundnivå.   Vid en samlad bedömning av lämplighet läggs även vikt vid personliga förmågor. Alla anställda vid MDU förväntas samarbeta och bemöta kollegor och studenter med respekt, ta ansvar för verksamheten och de egna arbetsuppgifterna samt bidra till en god arbetsmiljö. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför.  Ansökan Du gör din ansökan genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Fackliga representanter: Saco-S [email protected] Susanne Meijer ST-OFR/S, tel: 021-10 14 89 Vi undanber oss all kontakt med försäljare av annonser. Vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering. #LI-DNI

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Utställningsproducent till Västmanlands läns museum
REGION VÄSTMANLAND
Evenemangs- och reseproducenter m.fl.

Har du ett brinnande intresse för utställningsproduktion, samverkan och publik utveckling? Västmanlands läns museum söker en utställningsproducent som vill vara med och forma framtidens museiupplevelser. Nu vill vi ta nästa steg och strävar efter att våra utställningar ska nå ännu fler och vara relevanta, tillgängliga och engagerande för olika målgrupper.  Passa på och sök tjänsten redan idag!   Arbetsuppgifter Som utställningsproducent har du en central roll i en del av museets utställningsverksamhet. Du leder och samordnar arbetet med både egenproducerade och inhyrda utställningar, samt har det strategiska ansvaret för nya och kommande basutställningar på lång sikt. Du kommer att ingå i museets publika verksamhet och arbeta tillsammans med antikvarier, pedagoger, tekniker, kommunikatörer med flera.  I nära samarbete med dina kollegor, driver du processer för museets egenproducerade, inhyrda och tillfälliga utställningar. Dina arbetsuppgifter innebär att utveckla och upprätthålla en tydlig struktur som ramar in arbetet med utställningarna. Du kommer även ha ansvar för processen och utvecklingen av museets nya kommande basutställningar, en process som kommer att påbörjas de kommande åren. Du medverkar i budgetarbete, tidsplanering, underhåll och projektledning kopplat till utställningarna.   Om arbetsplatsen Västmanlands läns museum är ett kulturhistoriskt museum. Vi har verksamhet inom områdena pedagogik, utställningar, arkiv, föremålsmagasin, kulturmiljövård och har en bred programverksamhet. Hos oss får du arbeta i en kreativ miljö, fördjupa dig i Västmanlands kulturarv och samarbeta med kunniga och engagerade kollegor. Museets publika verksamhet ska vara baserad på kunskap, präglas av öppenhet och mångfald samt främja kunskapsuppbyggnad, kulturupplevelser och fri åsiktsbildning. Vi erbjuder ett brett utbud av utställningar. Från museets fem basutställningar som speglar länets historia och kulturarv, till 2-5 tillfälliga utställningar per år som museet producerar eller hyr in. Utställningarna är en viktig del av museets publika verksamhet och har en central plats för berättelser, upplevelser och reflektion. Museet strävar efter att erbjuda kulturupplevelser till länets invånare oavsett kön, etnisk och religiös tillhörighet, socioekonomiska villkor, sexuell läggning, funktionsvariation, bostadsort eller ålder.    För oss är det viktigt att du mår bra och trivs på jobbet så därför erbjuder vi dig: • En anpassad introduktion för att du ska bli trygg och säker i din yrkesroll • Möjlighet till kompetensutveckling genom exempelvis interna utbildningar • En arbetsplats för livets olika skeden • Gratis träning på vårt fullt utrustade gym • Friskvårdsbidrag 3000 kr/år Läs mer om förmånerna här: Dina förmåner - Region Västmanland (regionvastmanland.se)   Kvalifikationer Vi söker dig som har en godkänd kandidatutbildning inom design, historia, kulturvetenskap, museologi eller annan högskoleutbildning som anses vara relevant för tjänsten. Vidare ser vi att du har utbildning eller erfarenhet inom projektledning, samt har arbetat med utställningsprojekt från idé till färdig produktion. Har du erfarenhet av utställningsformgivning är det en fördel. Det är också fördelaktigt om du har erfarenhet av eller kunskap om deltagande designprocesser. Då en stor del av arbetet innebär att samverka med andra har du lätt för att uttrycka dig på svenska både i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. För att trivas i rollen ser vi att du som söker är van vid att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Du är initiativtagande och tar ansvar för ditt arbete genom att planera och prioritera det på ett effektivt sätt. Som person är du kreativ och lösningsorienterad, samtidigt som du har lätt för att engagera och entusiasmera andra.    Anställningsvillkor Tillsvidareanställning: 75-100%, sysselsättningsgrad går att diskutera Arbetstid: Dagtid, måndag till fredag Placeringsort: Västerås Tillträde från och med september 2025 eller efter överenskommelse.   Ansökan Välkommen med din ansökan senast 3 augusti 2025. Bifoga relevanta intyg och betygshandlingar med din ansökan. Går du vidare i rekryteringsprocessen kommer du bli inbjuden att svara på några videofrågor. Efter att du har svarat på videofrågorna kommer du att bli kontaktad om du går vidare till en intervju. Intervjuer är planerade att ske digitalt via Teams under vecka 33-34.  Om fackliga representanter är på semester, vänligen kontakta respektive fackförbund enligt nedan: • Fackförbundet DIK, [email protected], 08-480 040 00 • Fackförbundet Vision, [email protected], 0771 44 00 00    Om regionen Om du vill veta mer om hur det är att jobba hos oss kan du se mer på regionens instagramkonto: Klicka här Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

22 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Fysioterapeut, vikariat till Närvården Herrgärdet
REGION VÄSTMANLAND
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Skulle du vilja arbeta både självständigt och i team med bedömning och behandling av primärvårdspatienter? Då har du möjligheten till det på Närvården Herrgärdet. Vår fysioterapimottagning präglas av hög trivsel, god gemenskap och gott samarbete. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som fysioterapeut i primärvården kommer du främst i kontakt med patienter som har funktionsned-sättningar i rörelse-stödjeapparaten men det förekommer även besvär som är psykosomatiska, neurologiska och respiratoriska sjukdomar. Arbetet innebär att självständigt göra funktions-bedömningar, utföra behandlingar, ge råd och stöd om träning samt hålla i gruppverksamhet. Det krävs att du både kan arbeta individuellt och i team tillsammans med andra personalkategorier. I arbetsuppgifterna ingår även handledning av studerande samt kvalitets- och utvecklingsarbete i det dagliga arbetet. Om Arbetsplatsen De 11 regiondrivna vårdcentralerna i Västmanland samt Jourmottagningarna i Västmanland drivs som en intraprenad med en styrelse och Region Västmanland som ägare. Vi har ett gemensamt namn, Närvården Västmanland och vi arbetar tillsammans för att ge våra patienter den bästa primärvården i länet. Vi satsar kontinuerligt på utveckling av våra arbetsplatser för att möta framtidens primärvård. Närvården Herrgärdet är en väl inarbetad mottagning i centrum av Västerås. Vi ansvarar för cirka 12 900 listade patienter och vår mottagning omfattar läkar- och distriktssköterskemottagning, mödra- och barnhälsovård, fysioterapi- och arbetsterapiverksamhet samt kurator. Då samtliga yrkeskategorier på vårdcentralen är samlade i samma byggnad så kan vi erbjuda våra patienter ett professionellt omhändertagande på en och samma plats. Vi vill att våra medarbetare ska trivas, må bra och utvecklas med oss på Närvården Herrgärdet och därför verkar vi för att erbjuda trygga anställningar med bra förmåner och schyssta villkor. Mer om dina förmåner finner du här: Dina förmåner - Region Västmanland (regionvastmanland.se) Kvalifikationer Du som söker är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast med kandidatexamen och behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har gärna några års erfarenhet från primärvården och erfarenhet av artrosskola. Det är fördelaktigt om du har adekvat vidareutbildning om funktionsnedsättningar i rörelse/stödjeapparaten som t.ex. OMT 1, MDT A+B, träning om hälsa och ohälsa, psykosomatik, preventionsarbete, beteendemedicin eller samtalsmetodik. Du behärskar svenska språket i såväl tal som skrift och du har gärna erfarenhet av journalsystemet Cosmic. Du arbetar självständigt och strukturerat och tar gärna initiativ i olika sammanhang. Du har ett flexibelt arbetssätt samt en god förmåga att samarbeta med andra. Du är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande med andra människor och anpassar arbetet efter varje individs förutsättningar. Patientens behov ska stå i centrum för ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Tjänsten är ett vikariat på heltid under perioden 2025-09-01 -- 2026-06-07. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 18 juli 2025 Urval och intervjuer sker löpande.  Om regionen Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

22 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Elektriker entreprenad - Linköping
Btp Sweden AB
Installations- och serviceelektriker

Är du elektriker med minst 1 års erfarenhet och vill ha en arbetsplats med schyssta anställningsvillkor, härliga kollegor och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv? Just nu söker vi en erfaren och självständig elektriker till vår kund i Linköping. Arbetsuppgifter Som elektriker hos vår kund får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation och reparation, till underhåll och ombyggnationer. Du jobbar med ett sammansvetsat gäng, där ni tillsammans utför arbetsuppgifterna som tar teamet i mål. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter till att utvecklas! Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde snarast, eller enligt ÖK. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har minst 1-2 års erfarenhet inom yrket och som är sugen på att ta nästa steg, till ett företag som lägger stor kraft på att vidareutveckla dig! Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Vi lägger också stor vikt vid att du är en lagspelare. Krav: - ECY certifikat -B Körkort Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Elektriker Entreprenad Linköping i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 16 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

22 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025