Receptionister och konferensvärdar sökes på heltid!

Brinner du för att leverera hög service och har ett genuint intresse för att hjälpa människor? Gillar du att arbeta flexibelt och har enkelt för att anpassa dig till olika tider och miljöer? Just nu söker vi drivna receptionister och konferensvärdar som är intresserande av en anställning med omfattning 75%-100%. Som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för verksamheten och ansvara för att skapa en välkomnande och professionell atmosfär. Tjänsten är ambulerande och arbetsuppgifterna är varierande beroende på slutkundens behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist kommer bland annat innebära: - Ta emot och dirigera besökare/kollegor - Assistera med administrativa uppgifter och koordinera möten - Säkerställa ordning och reda i receptionsområdet - Erbjuda högkvalitativ service till både interna och externa kunder - Duka upp och förbereda inför konferenser Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men jobbar tillsammans med kund ute hos deras slutkund. Arbetstiderna beror på omfattningen av tjänsten men det kommer vara kontorstider. Tjänsten förväntas starta upp omgående och är ett långsiktigt behov. Din profil För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en utpräglad förmåga att arbeta strukturerat och hantera uppgifter med hög precision. Du har även utmärkta kommunikationsfärdigheter på såväl svenska som engelska. Du är serviceminded och har en förmåga att skapa positiva interaktioner med besökare och kollegor. Vidare besitter du förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och ordning och reda i din arbetsmiljö. Du är ambitiös och ansvarstagande, redo att ta initiativ för att säkerställa ett smidigt kontorsflöde. Har du tidigare erfarenhet inom receptionsarbete eller motsvarande är detta meriterande. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag. Urval sker löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Materialdataingenjör

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Vill du jobba med hela världen men samtidigt ha en trygg samhörighet i ett härligt team med andra specialister där alla bidrar med värdefull kompetens, erfarenhet och glädje? Till ett specifikt kunduppdrag söker vi nu en Materialdataingenjör. Du kommer att ingå i ett team där du arbetar tillsammans med erfarna ingenjörer med djup kunskap om mekanisk provning och materialdataanalys. I takt med att du bygger kunskap om materialdata och företagets produkter kommer du att kunna ta dig an alltmer utmanande uppgifter i projekten. Du kommer att driva testprogram för provning av fysikaliska egenskaper, hållfasthet och utmattning i nära samarbete med företagets mekaniska testlabb och/eller externa testleverantörer. Vidare kommer du att analysera testresultat och dokumentera materialdata som används för livslängdsberäkningar och tillverkningssimulering. Tillsammans med dina kollegor utvecklar du testmetoder, metoder för att analysera materialdata och kundens interna materialdatabas. Placeringsort kan vara både Göteborg och Trollhättan, men uppdraget i sig är i Trollhättan. Kravspecifikation Lämplig utbildning för tjänsten är en MSc eller PhD inom maskinteknik, materialteknik eller fysik. Du har goda kunskaper i materialvetenskap och statistiska metoder. Erfarenhet av materialegenskaper, beräkning eller programmering är meriterande. Du behöver ha förmågan att arbeta självständigt och i tvärfunktionella team, att ta dig an uppgifter och leverera resultat enligt överenskomna planer och målsättningar. God kommunikationsförmåga både på svenska och engelska är ett krav. För att vara aktuell för denna tjänst godkänns enbart svenskt medborgarskap. Du kan behöva genomgå en säkerhetsprövning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Ytterligare information Är du intresserad av att jobba i ett teknikintresserat gäng med kunniga specialister, där vi lär av varandra och det ges goda möjligheter för utveckling? Då söker du dig till rätt team! Vi erbjuder ett varierat arbete med roliga och utmanande arbetsuppgifter. Vårt marknadsområde Quality Engineering (QE) är utspridda över hela landet och nu söker vi fler medarbetare till vår sektion i väst. I vårt team är vi allt från nyexaminerade till seniora med en bred kompetens inom kvalitet, svets och material. Quality Engineering erbjuder en mångfald bland kollegor med olika specialistområden, en bredd på uppdrag och en möjlighet att själv utvecklas åt det håll man vill! Läs mer om oss på Quality Engineering och våra spännande satsningar här: https://afry.com/sv/kompetens/quality-engineering Vi erbjuder också en arbetsplats med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för samtliga av våra medarbetare. Vår personalklubb arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor, sjunga i kör till att spela brädspel – det finns något för alla. Har du frågor gällande tjänsten, kontakta rekryterande chef Fredrik Videll på [email protected] Har du frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta rekryterare Fanny Sjödell på [email protected] Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan, senast den 31 maj! Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Kinesiska Kock

Kinesiska kockar 2st för personal matsal (inte restaurang) laga traditionellt kinesiska mat Viktigt med utbildingscertifikat från Kina

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Nu söker vi drivna säljare till Albatros lokalservice 24/7 AB

Driven Telefonförsäljning sökes för växande flytt- och städfirma Om Företaget Albatros lokalservice 24/7 AB är ett ambitiöst företag inom flytt- och städtjänster som är redo att ta verksamheten till nästa nivå. Vi letar efter en självgående och dedikerad telefonförsäljare som vill vara en del av vårt dynamiska och otroligt drivna team. Som telefonförsäljare kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder och marknadsföra våra uppdragsgivares tjänster. Vi ser efter någon som har en stark förmåga att bygga relationer, är övertygande och har en passion för försäljning. Detta är ett heltidsarbete och lämpar sig för dem som är engagerade och resultatorienterade. Hos oss kommer du att arbeta i en liten grupp bestående av 3-4 personer. Vi sätter stort värde på personligheten. Utöver det så vill vi att du är effektiv, målinriktad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du kommer att kontakt både gamla och nya kunder per telefon, så det är viktigt att du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift. Erfarenhet/Kvalifikationer: • Tidigare erfarenhet inom telefonförsäljning är krav • Flyttande Svenska och Engelska • Förmåga att arbeta under eget ansvar och hålla sig motiverad • Goda försäljningstekniker och en stark vilja att lyckas. Arbetsuppgifter Hantera inkommande kundförfrågningar via samtal, mail och SMS. Sälja in relevanta lösningar utifrån kundens behov. Skicka order och offerter. Vår kontoret ligger i Solna. Låter detta kul? Skicka då in en ansökan till [email protected] 073-4174119

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Sommarjobb kundsupport

Arbetsbeskrivning Är du en flexibel teamspelare som söker en arbetsplats med god sammanhållning? Vill du ha ett arbete där fokus är på högklassig service i kombination med administrativa uppgifter? Har du tidigare arbetat med kundservice? Då har vi rätt tjänst för dig!  Vi på Randstad söker nu kundservicemedarbetare till vår kund för rollen som vågoperatör under sommaren med fortsatt deltidsarbete efter sommaren. I rollen som vågoperatör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundsupport där du tar emot samtal från kunder vid någon av NCC:s anläggningar och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer att ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom servicecentret vid behov. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter såsom försäljning eller liknande. Som person söker vi dig som är ansvarstagande, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att bemöta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datorvana och är van vid att arbeta i flera affärssystem samtidigt. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet. Uppdraget som anställd konsult via Randstad är på heltid under sommaren med fortsatt deltid vid behov efter sommaren. Vi ser därför att du har en annan sysselsättning vid sidan av på minst 50% som tex studier. Arbetet är förlagt i olika pass måndag-fredag dagtid med start tidigast 05.30 och slutar senast 18:15. Start för uppdraget kommer att vara omgående/ enligt överenskommelse där du blir anställd av oss på Randstad. Urval sker löpande, vilket innebär att uppdraget kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Välkommen med din ansökan redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Emma Eriksson på [email protected] Ansvarsområden Ta emot inkommande samtal från kunder Väga ankommande och utgående fordon Administration av statistik och rapportering Kvalifikationer Genomförd gymnasieutbildning Flytande svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av kundservice eller andra serviceyrken där du jobbat med kundkontakt så som försäljning eller liknande God datorvana Om företaget NCC Industry AB På NCC blir du en del i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas tillsammans Varje dag tar våra över 14 500 medarbetare beslut som förbättrar människors vardag, både idag och i morgon. Här arbetar du i en stark gemenskap tillsammans med engagerade och professionella kollegor som drivs av att lära sig nytt, nå uppsatta mål, dela erfarenheter och göra verklig skillnad tillsammans. Vi utmanar oss själva för att driva utvecklingen och skapar hållbara lösningar som för samhället framåt med ny kunskap. Som ett av Nordens ledande bygg- och fastighetsutvecklingsföretag utvecklar vi kommersiella fastigheter, bygger skolor, sjukhus, bostäder, vägar, broar och annan infrastruktur som formar vårt sätt att leva, arbeta och resa i samhället. Genom vår industriverksamhet erbjuder vi produkter och tjänster med inriktning på stenmaterial och asfalt produktion, beläggningsuppdrag.

7 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Forskningsassistent i miniatyriserade levermodeller

Vill du bidra till medicinsk forskning av toppkvalitet? Du kommer att vara en del av https://ki. se/en/research/groups/precision-cancer-medicine-olli-kallioniemis-group#tab-start. Vår grupp fokuserar på att optimera behandlingar för individuella cancerpatienter baserat på molekylär profilering och funktionell läkemedelstestning. Vårt mål i detta projekt är att karakterisera högt miniatyriserade levermodeller för framtida precisionsmedicinska insatser inom läkemedelssäkerhet.  Din roll Kallioniemi-gruppen söker en motiverad och engagerad kandidat för att arbeta med ett samarbetsprojekt för att utveckla, karakterisera och screena högt miniatyriserade levermodeller. Fokus kommer att ligga på funktionell läkemedelstestning, fenotypisk profilering och bildanalys. Sökanden förväntas regelbundet presentera och kommunicera de vetenskapliga resultaten som uppnåtts både skriftligt och muntligt, utveckla nuvarande protokoll för hantering av primära mänskliga leverceller och samverka med det större projektteamet från andra akademiska institutioner och industrier. Vem är du? En framgångsrik kandidat bör vara mycket ambitiös och motiverad. Vid anställningens början bör du ha en masterexamen inom ett relevant område såsom farmaceutisk, medicinsk eller biologisk vetenskap. Hands-on-erfarenhet av primär mänsklig cellodling, mikrofluidik och höginnehållsmikroskopi krävs, och erfarenhet av högkapacitetsläkemedelsscreening och bildanalys är mycket värdefullt. Erfarenhet av att analysera stora dataset är också mycket värdefullt. Expertis inom molekylärbiologiska tekniker är också värdefullt. Erfarenhet och kunskap från projekt relaterade till läkemedelssäkerhet och precision i cancermedicin är meriterande. Kunskap inom områdena läkemedelsupptäckt och -utveckling samt lever sjukdomar är meriterande. Kandidaten bör ha dokumenterad förmåga att genomföra experimentella forskningsprojekt och självständig projektledning. Sökanden bör vara flytande i engelska och ha kunskaper i skriftlig/muntlig svenska är meriterande. Kandidaten bör besitta utmärkta mellanmänskliga och kommunikativa färdigheter, trivas med att arbeta i en samarbetsinriktad miljö och vara mycket driven. Individen bör också vara organiserad och ansvarstagande, visa utmärkta forskningslaboratoriepraktiker och sätta höga standarder för alla i gruppen. Förmågan att arbeta på ett teamvetenskapligt sätt kommer att vara mycket värderad Vad erbjuder vi? En kreativ, internationell och inspirerande miljö fylld av kompetens och nyfikenhet. Karolinska Institutet är ett av världens ledande medicinska universitet. Vår vision är att driva utvecklingen av kunskap om livet och verka för en bättre hälsa för alla. Här bedriver vi framgångsrik medicinsk forskning och har det största utbudet av medicinska utbildningar i Sverige. Som universitet är Karolinska Institutet en statlig myndighet. Det gör att du får goda förmåner genom vårt kollektivavtal. Medarbetare på KI erbjuds också möjlighet till ett flexibelt arbetssätt. Det innebär att om den verksamhet du jobbar i tillåter, så kan du arbeta en del av din arbetstid på distans. Du får även träna fritt i våra moderna friskvårdsanläggningar där utbildad personal finns på plats.   Ditt arbete kommer att utföras vid Science for Life Laboratory (https://www.scilifelab.se/), som är en ledande nationell infrastruktur för forskning inom livsvetenskaperna i Sverige. SciLifeLab drivs gemensamt av de fyra värduniversiteten: Karolinska Institutet, KTH Royal Institute of Technology, Stockholms universitet och Uppsala universitet, och det har faciliteter vid fyra andra universitet över hela Sverige. Det finns över 1000 personer som arbetar vid SciLifeLab, antingen i forskargrupper eller i infrastrukturfaciliteter, de flesta av dem på KI Solna campus och i Uppsala. Den här positionen är belägen på Solna campus.  Placering: SciLifeLab, Solna https://ki.se/om-ki/tio-skal-att-valja-karolinska-institutet https://www.scilifelab.se/researchers/olli-kallioniemi/ Ansökan Varmt välkommen med din ansökan senast den 21 maj. Ansökan ska göras via rekryteringssystemet Varbi. I denna rekrytering söker du med ditt CV utan personligt brev. I ansökningsformuläret kommer du istället att få svara på några frågor om varför du söker jobbet.  Anställningen är en sommaranställning max 3 månader.  Vill du göra skillnad – och bidra till en bättre hälsa för alla? Sök jobb hos oss

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Product Manager Credit

Product Manager Credit We’re looking for a talented and open-minded product manager to lead our joint product and IT department in driving and supporting our digitized credit decisioning process. Telia Finance is a licensed credit market company providing financial services for Telia, and as such we have great opportunities for developing financial products that our customers love. At the same time, we have a responsibility towards society as well as legal requirements to stay compliant. We prioritize people over processes and are transitioning towards an empowered, autonomous cross functional team structure. Our focus is on addressing company challenges, not just ticking off feature lists. Team members are encouraged to be inquisitive, learn about customer issues, and actively participate in product discovery. In your day to day work you will work closely with our group of talented product managers, suppliers, and various subject matter expert within the credit domain as well as risk, legal, compliance and data to solve problems in ways that our users love yet work for our business. You need to have several years of experience within product management and at least a few years specifically within the credit domain. While not being a specialist, you need to have both a drive to stay on top of trends and legislation within your area and the ability to discuss technical solutions with engineers, on a high level. You need to speak English fluently. We are passionate about fostering a diverse and inclusive workplace. We actively welcome and encourage candidates from all backgrounds, regardless of gender, age, ethnicity, religion, or any other aspect that makes you unique. We want diversity to be our strength, and we believe it enhances our team's creativity and effectiveness. What happens next? If you find this interesting, don’t hesitate to apply! Selection will take place on an ongoing basis and this position might be filled before the application deadline. In the last steps of the recruitment process, required controls will be performed. If you have any questions or just want to hear more, reach out to our recruiter Ebba at [email protected]. We look forward to receiving your application! Welcome to Telia Finance – Join us and make better happen!

7 maj 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Product Manager AML

Product Manager AML We’re looking for a talented and open-minded product manager to lead our joint product and IT department in driving and supporting our company’s efforts towards preventing money laundry and financing or terrorism. Telia Finance is a licensed credit market company providing financial services for Telia, and as such we have great opportunities for developing financial products that our customers love. At the same time, we have a responsibility towards society as well as legal requirements to stay compliant. We prioritize people over processes and are transitioning towards an empowered, autonomous cross functional team structure. Our focus is on addressing company challenges, not just ticking off feature lists. Team members are encouraged to be inquisitive, learn about customer issues, and actively participate in product discovery. In your day to day work you will work closely with our group of talented product managers, suppliers, and various subject matter expert within the AML domain as well as risk, legal, compliance and data to solve problems in ways that our users love yet work for our business. You need to have several years of experience within product management and at least a few years specifically within the AML domain. While not being a specialist, you need to have both a drive to stay on top of trends and legislation within your area and the ability to discuss technical solutions with engineers, on a high level. You need to speak English fluently. We are passionate about fostering a diverse and inclusive workplace. We actively welcome and encourage candidates from all backgrounds, regardless of gender, age, ethnicity, religion, or any other aspect that makes you unique. We want diversity to be our strength, and we believe it enhances our team's creativity and effectiveness. What happens next? If you find this interesting, don’t hesitate to apply! Selection will take place on an ongoing basis and this position might be filled before the application deadline. In the last steps of the recruitment process, required controls will be performed. If you have any questions or just want to hear more, reach out to our recruiter Ebba at [email protected]. We look forward to receiving your application! Welcome to Telia Finance – Join us and make better happen!

7 maj 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Resbar projektledare till norra Sverige

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY växer i takt med våra kunder och söker just nu en ambitiös ledare med erfarenhet och intresse av investeringsprojekt inom industrin. I strävan efter att skapa en säkrare och mer hållbar värld pågår just nu många stora investeringar i fabriker och produkter. Vill du arbeta hos ett företag där du ges chansen att bidra och vara med och leda dessa? Du kommer tillhöra en grupp som ständigt och aktivt arbetar med att bli bättre och ha roligare tillsammans. Ta chansen att bli en del av AFRY! Project, Control & management består idag av projektledare med 0 till 25 års erfarenhet från ledande roller inom industrin och de flesta av oss är certifierade enligt PMI eller PRINCE2. Vi är alla är ingenjörer med genuint teknikintresse i grunden, men vår gemensamma drivkraft är viljan att utvecklas inom ledarskap och projektledning. I din roll som konsult och Projektledare kommer du bli en del av en organisation som är specialiserade inom tekniska lösningar till industrin. Vi som stöttar rekryteringen är affärsområdet Project, Control & Management, som är specialiserade inom projektledning och arbetar med olika roller inom projektledning, projekt- och programstyrning samt projektkoordinering. Vår kompetens ligger främst inom produktion- och produktutveckling. I huvudsak sker uppdragen hos våra kunder alternativt i våra egna lokaler. Vi ser just nu behov hos vår nära kund som levererar avancerade, tekniska lösningar inom försvar, flyg och säkerhet med fokus på utveckling, tillverkning och support för världsmarknaden. Varför jobba med mig? – Rekryterande chef Linnéa: ”Jag är en ledare som tycker om struktur, ambition och gemenskap. Jag drivs av utvecklande och spännande uppgifter med tydliga mål. Jag anser att teamwork utnyttjar individers olika styrkor och färdigheter, vilket leder till mer innovativa idéer och kreativa problemlösningar. Jag tror på att varje enskild individ har obegränsad potential så länge drivkraften finns. Att vara ett bra team som stöttar och hjälper varandra gör att arbetsplatsen känns roligare och mer trivsam”. Kravspecifikation Vi söker dig med minst 3-5 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom industri, gärna från produktion eller produktutveckling. Du är ingenjör och det är meriterande om du har erfarenhet av projekt inom olika branscher, t.ex. fordon, försvar, papper & massa, energi eller liknande. Som person är du noggrann och driven med stort tekniskt intresse. Du vill skapa framgångsrika team, drivs av att lösa utmaningar tillsammans med andra och du bidrar alltid med det där lilla extra. Din förmåga att kommunicera med många olika intressenter på ett professionellt och effektivt sätt är viktigt. Du som söker skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. För vissa av våra kunder är det obligatoriskt med säkerhetskontroll och drogtest, vilket du måste vara bekväm med. Till den här rollen söker vi dig som är resbar och kan tänka dig konsultuppdrag som innehåller veckopendling. Ytterligare information Vi är ett stort globalt företag som erbjuder framtida intern karriärutveckling, som givetvis supporteras. Den individuella utvecklingen är central, och du kommer växa som person. Våra kunder ligger i framkant när det gäller både teknisk utveckling och hållbarhet, så projekten du kommer bli en del av karaktäriseras av just de områdena. AFRY som företag har som målsättning att vara ledande inom hållbarhet och som projektledare hos oss kommer du vara starkt bidragande till en mer hållbar framtid. Något av det vi erbjuder dig: Fast lön och kollektivtal – Trygga komponenter som är en självklarhet för oss Utfyllnad av lön vid föräldraledighet Vidareutveckling i form av utbildningar och våra uppdrag samt genom att nätverka med våra duktiga konsulter Club AFRY – Vår personalklubb med möjlighet till kultur och sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, skidresor m.m. För frågor gällande tjänsten, kontakta Group Manager Linnéa Björkman [email protected] För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta Rekryteringspartner Fanny Sjödell, [email protected] Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan, senast den 3 juni! Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Diskare med nystartsjobb

Nystartsjobb: Erfaren diskare sökes för heltidsarbete i Solna! Vi letar efter en erfarna diskare för heltidsarbete i Solna. Arbetsdagarna och tiderna är mest dagtid för lunchtid men kan förekomma kväller och helger. Arbetsuppgifterna inkluderar transport av disk, själva diskningen och återställning av material. Som berättigad till nystartsjobb förväntas du ha tidigare erfarenhet av diskning och vara redo för fysiskt krävande arbete. Det är viktigt att du kan kommunicera på svenska. Om du inte talar svenska måste du vara flytande på engelska. För att ansöka, vänligen skicka din ansökan via e-post. Vi kommer endast besvara ansökan till dig som uppfyller krav: nystartsjobb - skriv det i din ansökan Har du några frågor eller behöver ytterligare information, är du välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot din ansökan! OBS! Vi tar ej emot ansökan på telefon, endast mail.

7 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024