Lärare åk F-3 till Ekensbergsskolan, Solna stad

Om Ekensbergsskolan Ekensbergsskolan är en liten välfungerande skola med ca 400 elever från förskoleklass till och med årskurs 6. Skolan är trevligt byggd med sin runda huskropp och med klassrum som löper ut från en stor ljushall i mitten. Det gör att det är lätt att se alla barn och vuxna under skoldagen. Berget med sin ekskog, som skolan ligger på, bjuder på en stimulerande utemiljö. Skolan jobbar digitalt i stor utsträckning. Alla elever för årskurs 1–3 har egen Ipad och årskurs 4-6 har egna datorer. Måluppfyllelsen är hög bland eleverna och vi har ett aktivt och välfungerande arbete med värdegrund och etik. Vi söker dig som: Är legitimerad lärare med grundlärarexamen för årskurs 1-3.  Är väl insatt i läroplanens alla delar och övriga relevanta styrdokument. Är väl förtrogen med digitala verktyg som du använder på ett kreativt sätt i undervisningen samt för egen planering, uppföljning och dokumentation. Har erfarenhet av arbete med barn årskurs F-3 Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Är väl förtrogen med och lever upp till de yrkesetiska principerna för lärare samt har förmågan att verka för demokratiska värderingar och utgår från att alla elever är lika värda. Ditt ledarskap bottnar sig i tron om att alla barn kan och vill utvecklas. Din undervisning utgår från vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet som gör att du lyckas skapa goda lärmiljöer. Som person är du lyhörd för elevernas behov, tydlig, respektfull och har stor förmåga till samverkan med såväl elever, vårdnadshavare och kollegor. Vidare kommer du att planera, organisera och prioritera på ett effektivt sätt och säkerställer att alla processer fullföljs med god kvalitet. Du är intresserad av att driva skolans och elevernas utveckling framåt, du kan fånga elevernas uppmärksamhet och skapa delaktighet och motivation i olika aktiviteter. Du är relationsskapande och en trygg person som klarar att leda grupper eller individer.  Vad innebär arbetet? Vi söker nu en lärare som till hösten kan undervisa åk 1. I vår skolutveckling fokuserar vi på differentiering och ett formativt förhållningssätt i vår undervisning. Vi tror att samarbete är nyckeln både till ett kollegialt lärare och en förbättrad arbetssituation får våra pedagoger. Arbetet innebär fullt mentorskap i en åk 1, planeringsansvar för undervisning och samverkan med skolans övriga personal. Du jobbar nära fritidshemmet och verkar för sammanhållning med dess personal. Mer information och ansökan Tjänsten är tillsvidare på 100% med tillträde enligt överenskommelse. Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till rektor [email protected]. Sista ansökningsdag är 31/5-2024. OBS! Om du inte har ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret rekommenderar vi att du beställer ett sådant så snart som möjligt då vi behöver se detta innan du kan börja din anställning inom skolan I Solna arbetar engagerade medarbetare med uppdraget att utveckla staden och välfärden med solnaborna i fokus. Detta gör oss till en spännande och utvecklande organisation att arbeta inom. Barn- och utbildningsförvaltningen svarar för omsorg och utbildning av barn och ungdomar. I verksamheten ingår förskola och öppna förskolan, fritidshem, grundskola, gymnasium, anpassad skola och anpassad gymnasieskola. Solna är en framtidsstad i tillväxt, unikt belägen mellan kungliga nationalstadsparkens lugn och storstadens puls. Vår vision är att Solna ska vara en levande och trygg stad, som förenar hållbar utveckling med en god ekonomisk hushållning för att trygga framtidens välfärd. Här finns attraktiva bostäder, framgångsrika företag, utmärkta kommunikationer, förstklassig samhällsservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Solna stad är nu inne i en spännande utvecklingsfas, befolkningen växer och många företag söker sig hit.

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Städare

Vi söker en städare på heltid. Arbetsuppgifterna går ut på att gå ut till olika kunder runt om i Stockholm. Du kommer att ansvara över 3 av våra kunder där du kommer att jobba enligt schemat här. Om jobbet Städa kontor Rengöring av vårdcentral Dammsugning Våttorkning av golv Tvättning i anvisad tvättmaskin. Arbetet kräver att du kan passa tider och arbeta självständigt. Schemalagd arbetstid: Måndag: 12:00 - 23:00 Tisdag: 13:30 - 20:00 Onsdag: 17:00 - 00.00 Torsdag: 15:00 -21:00 Fredag: 12:00 - 21:30 Körkort + egen bil är meriterande men inget krav. Lön enl. kollektivavtal. Nystartsjobb är meriterande

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
ASIC/FPGA Verification

Role Systemize ASIC/FPGAs and their blocks and subsystems Support design team during development, verification, and validation of the design Continuously improve and optimize ways of working Generate appropriate documentation Requirements Master's Degree or PhD in Electronic Engineering or equivalent education is preferred. Proven experience in advanced SoC development – 5+ years Good knowledge of ASIC technology, ASIC design environment and design methodology Knowledge of radio access system and their components Knowledge of embedded CPUs and their IPs. Knowledge of high speed interfaces,e.i. PCIe, CPRI, JESD204, DDR, Ethernet Knowledge in VHDL and/or System Verilog Successful cross-team and cross-site experience Required skills: Experience in SoC Development Knowledge of ASIC technology Knowledge of Radio Access system and their components Embedded CPU's & their IPs VHDL System Verilog High Speed interfaces knowledge

15 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Kock dagtid vardagar till Villa Wera, Solna

Vi söker dig som ledsnat på att arbeta kvällar och helger. Vi är sex kockar och en bagare som tillsammans med övrig personal lagar lunch, catering och frukost till ca 700 personer varje dag. Nybyggt kök, fin utrustning. Du är kreativ, vill laga god mat, lägga upp tallrikar framför gästerna, känner dig stark, glatt humör och är bra med elever. Du hjälper till att beställa varor ibland och vi skriver menyer ihop. Vi har kollektivavtal. Du kan svenska och engelska bra. 100 meter från T-bana Solna Strand, nära till bussar och tvärbanan. Vi har stängt fyra veckor på sommaren och över jul och nyår. Stängt alla röda dagar. Friskvårdsbidrag och internutbildningar.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Säkerhetsspecialist till PostNord Sverige

PostNord hanterar 1,1 miljarder brev och 245 miljoner paket varje år. Med 20 000 medarbetare bara i Sverige och ett ständigt förändringsarbete är vår säkerhetsagenda av högsta prioritet för oss. PostNord har länge arbetat förebyggande och proaktivt med säkerhet i nära samarbete med polisen, säkerhetsansvariga hos kunder och kollegor i branschen. Nu söker vi dig som vill jobba proaktivt tillsammans med oss för att fortsätta skapa trygghet för våra kunder, anställda och besökare! Bli en del av vårt team Huvuduppdraget för vår säkerhetsavdelning är att skydda anställda, besökare, våra tillgångar och våra kunders gods. Mycket fokus och resurser läggs på kundsidan och då handlar det oftast om förebyggande arbete, helt enkelt se till att inget händer med godset. Naturligtvis finns det även funktioner som aktiveras när något har inträffat. I denna roll ingår du i ett team tillsammans med sex andra säkerhetsspecialister som är första kontakten till verksamheten i säkerhetsfrågor. Du har Storstockholm som ditt ansvarsområde medan övriga kollegor sitter i och stöttar andra delar av Sverige. Rollen är placerad på PostNords huvudkontor Arken i Solna och du rapporterar till Chef Säkerhetsskydd. Arbetsuppgifter Du får en nyckelroll i att identifiera, utvärdera och implementera säkerhetsåtgärder för att bland annat skydda människor, egendom, information och tillgångar från skador, olyckor, sabotage eller obehörig åtkomst. Du kommer bland annat att arbeta med följande: * Driva, koordinera, inrikta, utveckla och följa upp det förebyggande säkerhetsarbetet i PostNord Sverige. I säkerhetsarbetet inkluderas verksamhetsskydd, brandskydd, personskydd, informationsskydd och försäkringsskydd. * Genomföra riskbedömningar för att identifiera hot, sårbarheter och risker inom en organisation eller på en plats. Du utvecklar och implementerar säkerhetsplaner för att minimera dessa risker. * Utforma och rekommendera säkerhetsåtgärder, protokoll och teknik, såsom övervakningssystem, åtkomstkontroll, inbrottslarm och brandlarm, för att skydda människor och tillgångar. * Utveckla och implementera förebyggande åtgärder för att minska riskerna för brott, sabotage eller olyckor genom att genomföra säkerhetsrevisioner och utvärdera säkerhetsprocesser. * Stötta verksamheten vid säkerhetsincidenter, utbildningar, arbetsplatsträffar och krisledning för att öka medvetenheten om säkerhetspraxis och främja säkerhetskulturen inom verksamheten. * Bistå utredningsverksamheten när behov uppstår. Vi söker dig med * Gymnasieexamen och YH-utbildning inom säkerhet/verksamhetsskydd eller bibehållen certifiering motsvarande ASIS, CPP eller PCP. Alternativt har du motsvarande kompetens inhämtad på annat sätt. * Meriterande är bakgrund inom Försvarsmakten eller genomförd värnplikt. * Dokumenterad specialist-/konsulterande kompetens inom verksamhetsskyddsområdet. * Kännedom om säkerhetsstandarder (t ex SSF; TAPA FSR, TAPA TSR, ISO/IEC 27000, CWA14641). * God förmåga att genomföra riskbedömning och revision. * Goda IT-kunskaper att kunna hantera de vanligaste Microsoft-applikationerna. * God förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. * B-körkort Vi söker dig med god förmåga att analysera problem som på ett pragmatiskt sätt kan omsätta dessa i konkreta lösningar. Du har god förmåga och erfarenhet av att arbeta nätverksbaserat och processorienterat. Du behöver också kunna driva förändring med förmågan att skapa förändringsvilja ute i verksamheten. Viktigt för tjänsten är också att strukturera, utmana och att självständigt skapa handlingsplaner för att driva uppgifter vidare. Rollen innebär ett tätt samarbete med olika intressenter för att säkerställa att säkerhetsåtgärder är väl integrerade och uppfyller de rättsliga och regulatoriska kraven. Därför söker vi dig som har ett stort engagemang och passion för din uppgift och som trivs med att nå mål i samarbete med andra. Vi erbjuder dig Vi är ett modernt kundorienterat företag som tänker lika mycket på våra anställda som på våra kunder. Vi erbjuder en flexibel hybridarbetsplats. PostNord är en av Sveriges största arbetsplatser och erbjuder schyssta arbets- och tjänstepensionsvillkor, friskvårdsbidrag och personalförmåner genom vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Hos oss finns det goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Anställning sker enligt kollektivavtal. Vi gör vardagen enklare PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag. Att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord - ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Ansök I den här rekryteringen samarbetar PostNord med Jefferson Wells. Har du någon fråga eller fundering är du varmt välkommen att kontakta Therese Thunström på [email protected]. Vi genomför urval löpande och vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt. För fackliga kontaktpersoner se Fackliga kontakter. Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Yrkeslärare fastighetsskötare

Om oss Clockwork skolrekrytering rekryterar och bemannar all skolpersonal över hela Sverige. Med stora upparbetade nätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Vi är inte ytterligare ett bemanningsföretag, vi är Clockwork - och vi kan skola! Vi har själva bakgrund som lärare, så när ni samarbetar med oss får ni all vår kompetens på köpet. Läs mer hur vi avlastar huvudmän i hela landet: www.clockworkpeople.se/skolbemanningochrekrytering Om företaget Astar vuxenutbildning bedriver utbildning inom yrkesvux och arbetsmarknadsutbildning och söker nu lärare till sin utbildning inom fastighetsskötsel med placering i Solna. Dina arbetsuppgifter Tjänsten omfattar 100% tillsvidare med 6 månaders provanställning. Som lärare på arbetsmarknadsprogrammet Fastighetsskötare ansvarar du för undervisning och handledning av elever inom ämnesområdena. Du kommer att genomföra- och utveckla undervisningen utifrån läroplanen samt utvärdera elevernas framsteg och skapa inspirerande inlärningsmiljöer. Din profil För att vara aktuell för tjänsten måste nedan kompetenskrav uppfyllas: Yrkeslärare Fastighetsskötare - Ha arbetat som yrkeslärare för utbildningar till fastighetsvärd, fastighetsskötare eller fastighetstekniker i minst 3 år på heltid eller motsvarande på deltid - Minst ett års praktisk yrkeserfarenhet från fastighetsbranschen. Som person tror vi att du har en god kommunikationsförmåga och besitter förmågan att skapa en positiv och inkluderande lärandemiljö. Ansökan Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb I denna tillsättning samarbetar skolan med Clockwork Skolbemanning & Rekrytering som sköter hela processen. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Följ oss: www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning www.facebook.com/skolbemanning Få förslag på tjänster som passar dig. www.pedagogjobb.nu

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Servicevärd logistik

Vi söker nu fler stjärnor till vår logistikleverans på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna! Först och främst hjälper du dem som jobbar inom vården att göra det som de gör allra bäst - rädda liv. En typisk medarbetare hos oss är stolt över detta och känner att det bidrar till ett bättre samhälle och en bra känsla inför och efter en arbetsdag. Om rollen De nya byggnaderna på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna är ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. För servicelogistik innebär det bland annat att arbetssättet utgår från samma försörjningsprinciper som vårdverksamheten arbetar efter - Just-in-time-leveranser, minimal lagerhållning och korta ledtider. Rätt sak ska finnas på rätt plats, i rätt tid och i rätt mängd. Teamet inom servicelogistik består totalt av ett 30-tal medarbetare. Du kommer att arbeta i en engagerad, trevlig och tätt sammansvetsad grupp där du tillsammans med dina kollegor arbetar med att leverera service i stjärnklass till ett sjukhus i världsklass. Arbetsuppgifternas karaktär gör att man rör sig mycket under en arbetsdag, ofta uppemot 25 000-27 000 steg/dag, så för att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du har mycket god kondition. Exempel på arbetsuppgifter: • Delta i avstämningsmöten  • Hantera beställningar • Ta emot och leverera varor och gods • Fylla på Just-In-Time förråd • Hantera textilflödet och farligt avfall • Utföra akuta leveranser • Arbeta aktivt och proaktivt med förbättringsarbete • Identifiera och säkerställa samverkan mellan olika uppdrag och tjänster Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid med en provanställning på 6 månader med placering i Solna. Logistikteamet arbetar dygnet runt med olika sorters scheman. För den tjänsten som vi önskar tillsätta är arbetstiden primärt förlagd mellan kl. 06.00-18.00. Helgarbete i olika omfattning förekommer i samtliga scheman.   Vem vi söker Detta är en spännande roll för dig som har avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, samt tidigare arbetslivserfarenhet av ett serviceyrke, t ex inom restaurang, butik eller som väktare. Du har god datorvana och känner dig bekväm med office-paketet. Din svenska och engelska är god i tal och skrift. Vi lägger stor vikt på din förmåga att visa följsamhet och förståelse för att det är vården vi hjälper. Du har även förmågan och viljan till att enkelt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö med högt tempo. Du är trygg i dig själv, trivs i samarbete med andra och har en naturlig känsla för god och professionell service. Vi ser även att du är en person som planerar och organiserar ditt arbete noggrant, arbetar metodiskt samt att du har en god prioriteringsförmåga. Vad vi erbjuder Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivt med att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som är nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten.  Kontakt och övrig information Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Läs gärna här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/   Önskar du mer information är du välkommen att kontakta rekryterande chef Pia Segerros via, [email protected]. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Administratör till myndighet via Manpower

Just nu söker vi på Manpower efter en duktig administratör till en statlig myndighet i Stockholm. Det här är ett konsultuppdrag med start i juni tom sista december 2024. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare. Välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter: Stötta ekonomer med administrativa rutiner som att skriva ut mejl och lägga in handlingar i fysiska akter, hämta akter från arkivet, förbereda akter för arkivering m.m., diarieföra mejl och andra handlingar, enklare ärendehandläggning tex hantering av påminnelser via mejl eller telefonsamtal, arbeta utifrån fastlagda rutiner, vara ett operativt stöd för verksamheten, formulera brev, protokoll, dokumentation med mera hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis skanning, kopiering, sortering och posthantering), assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning), hantera många kontakter med anställda och allmänhet, göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram, göra kalenderbokningar, mötesbokningar. Erbjuden konsult ska uppfylla nedan kompetenskrav: * gymnasium eller likvärdig utbildning * goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt * minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete * kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. * minst sex månaders erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina * aktuell erfarenhet av arbete i Skype och Teams Personliga egenskaper: * kunna arbeta i team och självständigt * ha ett systematiskt arbetssätt och vara noggrann * vara flexibel * kunna hantera stora flöden av arbetsuppgifter * vara stresstålig och kunna hålla deadlines * inte vara främmande för att utföra rutinarbete och manuella "icke digitaliserade" arbetsuppgifter Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

15 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Innesäljare till Selecta

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du vara en del av vårt Remote Sales team som innesäljare? På Selecta har du chansen att jobba i ett marknadsledande företag med spännande kundkontakter och en produkt som skapar glädje. Om du är redo för en rolig säljutmaning, då är det kanske just dig vi söker! Som innesäljare kommer du att ha en nyckelroll i att både etablera kontakt med nya kunder och se till att våra befintliga kunder är mer än nöjda. Du kommer att sälja, förhandla, förnya och optimera avtal för små och medelstora kunder i olika segment. Ditt arbete sker från våra moderna och ljusa lokaler i Solna Strand. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Initiera kontakt med både nya och befintliga kunder via telefon, e-post och Teams. Hantera inkommande förfrågningar och affärer via telefon och e-post. Presentera och förhandla för att designa skräddarsydda lösningar för att uppfylla kundens behov. Samarbete med vårt säljteam och andra delar av organisationen. Vi erbjuder: Utöver möjligheten att arbeta inom en framstående organisation med en starkt eftertraktad produkt, så erbjuder vi en möjlighet till personlig och professionell utveckling. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe. Vi har ett stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar. Du har tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner och Friskvårdsbidrag. Personprofil Vi söker dig med en positiv inställning, utåtriktat tankesätt och passion för kundkontakt. Du drivs av att nå resultat och har en ständig vilja att lära och utvecklas. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom telefonförsäljning, fältförsäljning eller callcenter och en kommersiell utbildning är meriterande. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Grundläggande presentations och förhandlingsförmåga. Goda IT-kunskaper, särskilt inom Excel, Powerpoint, Microsoft Dynamics 365 och Teams. Förmågan att trivas i en arbetsmiljö med högt tempo och många bollar i luften. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 8–17 Plats: Solna Körkort: B PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Vi är Europas marknadsledande leverantör av smidiga lösningar för försäljning av mat och dryck via självservering. Varje dag förser vi fler än tio miljoner människor över hela Europa med goda drycker och snacks genom våra 425 000 försäljningsställen. Vi tillhandahåller mat- och dryckeskoncept av högsta kvalitet för alla typer av platser – från arbetsplatser till skolor, universitet och sjukhus och andra publika miljöer. Genom att erbjuda en bra produktmix med även hälsosammare alternativ är vi en föregångare inom branschen och låter våra kunder njuta av kaffe, mat och dryck precis som de vill ha det! Selecta har över 7 000 anställda i 16 länder och det är våra medarbetares fantastiska kompetens och engagemang vi har att tacka för en stor del av våra framgångar. Grundat 1956 Medarbetare Ca 400 Omsättning 950 M SEK

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024