Jobbeskrivning Är du student med en termin kvar av dina studier och ivrig att börja samla på dig erfarenhet redan nu? Eller vill du börja arbeta heltid inom försäljning, lära dig grunderna och ta sikte mot en rådgivarroll riktad mot företag? Om svaret är ja, är din plats hos Advisera, tillsammans med branschens toppsäljare! Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Din roll / Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela försäljningsprocessen; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Strukturerad, målinriktad och affärsdriven. Vi ser gärna att du: Har tidigare erfarenhet av försäljning. Innehar B-körkort. Studerar relevant utbildning och har en temin kvar av dina studier alternativ har avslutat studierna inom t.ex. ekonomi eller försäljning. Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan! Sökord: B2B, Account manager, rådgivning, företagsförsäljning, B2B säljare, sälj
Account Manager till expansionsbolag! Cloudo är en innovativ leverantör av moln, IT och telefonitjänster inom B2B. Vi befinner oss mitt i en otrolig tillväxtresa där vi expanderar snabbt och söker nu en passionerad Account Manager. Som Account Manager hos oss kommer du bygga och underhålla starka kundrelationer, identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, genomföra kundmöten, förhandla avtal och stänga affärer. Du kommer även spela en nyckelroll i att bygga upp vårt nya Stockholmskontor och ha en unik möjlighet att påverka och forma företagets framtida utveckling! Vad kommer du att göra? Bygga relationer – Du kommer att arbeta nära våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa att de får bästa möjliga service Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter Du kommer att aktivt söka efter nya kunder och marknader där våra tjänster kan göra skillnad. Genom att analysera marknaden och nätverka identifierar du potentiella affärsmöjligheter och utvecklar strategier för att nå dem. Genomföra kundmöten – Du kommer både boka egna kundmöten samt utföra kundmöten bokade av dina kollegor. Förhandla och anpassa kundlösningar – Du kommer att leda förhandlingar med kunder för att nå fram till fördelaktiga avtal för båda parter. Din förmåga att förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar hjälper dig att stänga affärer effektivt Analysera marknadstrender och kundbehov - Du kommer att hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna inom branschen och analysera hur dessa påverkar våra kunder. Genom att förstå marknadens utveckling kan du proaktivt anpassa våra erbjudanden och strategier. Vem är du? Vi letar efter dig som: Har erfarenhet av försäljning och och kundrelationer inom B2B. Tidigare erfarenhet inom IT, molntjänster, cybersäkerhet, telefoni eller hårdvaruförsäljning. Orädd och prestigelös! Van att arbeta med telefon och dator i högsta hugg! Medveten om vad det innebär att jobba inom ett expansionsbolag - och älskar att vara en del av team som växer! Det praktiska: Start: Vi vill ha dig ombord så snart som möjligt! Omfattning: Heltid Placering: Stockholm city Rapporterar till: Försäljningschef Känner du dig träffad? Då ser vi fram emot att höra från dig! På Cloudo väntar en spännande roll med massor av utvecklingsmöjligheter, och vi kan knappt vänta på att få dig med i vårt team.
Volumental is the footwear industry's leading FitTech company, using 3D scans and a one-of-a-kind, AI-powered recommendations engine (with 60 million scanned feet) to match everyone with the footwear styles and sizes that fit them best whether you are shopping in-store or online. Our vision is “a world without sizes, where every body fits”. With top brand and retail partners worldwide, including New Balance, Red Wing Shoes, The Athlete's Foot, Fleet Feet, Intersport, Sun & Sand Sports, and XXL, our footprint spans 3000+ stores across 58 countries, and growing! The role We’re looking for a Account Executive who enjoys building strong relationships and is excited about driving growth in the retail and e-commerce space. If you thrive on both prospecting new opportunities and guiding customers toward success, we’d love to hear from you! What you'll do Own the full sales cycle – From the first conversation to large-scale global rollouts, you’ll lead the process, ensuring our customers find value in our solutions. Proactively prospect and expand our network – In addition to handling inbound leads, you’ll seek out new brands and retailers, engaging with decision-makers and uncovering opportunities in e-commerce and retail. Learn and adapt – Our deals involve multiple teams, from retail operations to marketing and R&D. You’ll continuously apply insights, refine your approach, and drive improvements. Be flexible and hands-on – One week, you might be strategizing with senior executives; the next, you could be fine-tuning prospecting strategies or collaborating with our product team. We’re in an exciting scale-up phase, and every day brings new opportunities. You’ll be great in this role if you... Thrive in a dynamic, fast-moving environment and take ownership of your personal and professional growth Are comfortable with prospecting and have the persistence to break into new accounts. Have experience in e-commerce and/or retail, understanding the opportunities within these industries. Have at least 3 years of experience in SaaS within Enterprise B2B, working with complex sales cycles and large deals. Are a collaborative, team-oriented professional who values strong partnerships and communication. Are organized, analytical, and strategic—able to balance big-picture thinking with attention to detail. Adapt easily to change and see challenges as opportunities to learn and improve. Have experience in B2B sales and/or project management, ideally handling globally scalable products. Are open to international travel to meet customers and partners. Are fluent in English—our diverse team includes colleagues from over 20 countries! Bonus - Not required, but nice to have: Experience selling to footwear retailers or brands. A passion for sports and outdoor activities. This is a full-time position based at our Stockholm headquarters, reporting to our Chief Commercial Officer. We welcome applicants from all backgrounds! If this role excites you but you don’t meet every qualification, we encourage you to apply—we’d love to hear from you.
Har du erfarenhet av B2B-försäljning och brinner för att bygga starka kundrelationer? Är du redo för nästa steg i din karriär på ett internationellt och innovativt SaaS-bolag? Nu finns en spännande möjlighet att bli en del av ett dynamiskt team som hjälper företag att öka sin digitala närvaro och förbättra kundupplevelsen. Om rollenI denna roll kommer du att ansvara för hela försäljningsprocessen från första kontakt med kunden till avtalsskrivning och vidareutveckling av relationen. Genom att arbeta med prospektering, mötesbokning och kundanalyser fokuserar du på att skapa mervärde för dina kunder med fokus på långsiktiga relationer! Arbetsuppgifter: Ansvara för nykundsbearbetning och bygga upp en egen kundportfölj. Boka och genomföra både fysiska och digitala möten med företag. Skapa och utveckla långsiktiga affärsrelationer. Utföra marknadsanalyser för att hitta nya affärsmöjligheter. Dela kundinsikter och feedback med teamet för att förbättra interna processer. Är du den vi söker? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning på den svenska marknaden och som är van vid att självständigt boka och genomföra kundmöten. Du trivs i en snabbväxande och dynamisk miljö där snabba beslut och anpassningsförmåga är en del av vardagen. Med ett starkt driv efter att utvecklas och anta nya utmaningar, ser du till att ständigt förbättra dig själv och ditt arbete. För att lyckas i denna roll talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska, och du har en lagspelande attityd där du gärna delar med dig av idéer och kunskap till ditt team. Om företagetFöretaget är ett snabbt växande SaaS-startup som arbetar med att modernisera kommunikationen mellan företag och deras kunder. Med konverteringsverktyg i världsklass hjälper de företag inom olika branscher, såsom fastigheter, bilindustrin och e-handel, att öka sin försäljning online och förbättra kundupplevelsen. Företaget har ett internationellt team och en kultur som präglas av öppenhet, innovation och samarbete. Företaget erbjuder: Konkurrenskraftigt lönepaket med grundlön och prestationsbaserad bonus. 30 dagars semester och friskvårdsbidrag. Flexibel arbetsmiljö med möjlighet till hybridarbete från ett centralt beläget kontor i Stockholm. Möjlighet att arbeta internationellt med kontor i Åbo, Barcelona och Colombo. Chansen att vara en del av ett snabbt växande företag med stora karriärmöjligheter. En omfattande introduktion till rollen samt kontinuerlig utbildning för att säkerställa din framgång. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz. Och på önskemål av vår kund hanterar vi ansökningar och eventuella frågor. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Start sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid
Xamera söker Account Manager – Är du vår nästa talang? Är du en passionerad och resultatinriktad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och är redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Account Manager hos oss på Xamera! Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential. Om rollen som Account Manager Som Account Manager hos Xamera kommer du att ansvara för att utveckla och underhålla starka och långsiktiga relationer med våra kunder, inklusive både små och medelstora företag. Din roll innebär att bearbeta kunder för att möta deras behov och skapa värde. Du kommer att ha ansvar för hela försäljningscykeln, från prospektering till avtal och uppföljning. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande och delta i olika marknadsaktiviteter. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning alternativt utbildning inom motsvarande område. Kan svenska och engelska, i både tal och skrift. Har en stark drivkraft och motiveras av att nå resultat och utvecklas i din karriär. Är en passionerad säljare med en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla affärsrelationer. Det är meriterande om du har 1-2 års tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Vad erbjuder vi? En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher. En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer. Ansökan Är du vår nästa Account Manager? Skicka in din ansökan samt där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Start: Våren 2025. Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!
Xamera söker Account Manager – Är du vår nästa talang? Är du en passionerad och resultatinriktad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och är redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Account Manager hos oss på Xamera! Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential. Om rollen som Account Manager Som Account Manager hos Xamera kommer du att ansvara för att utveckla och underhålla starka och långsiktiga relationer med våra kunder, inklusive både små och medelstora företag. Din roll innebär att bearbeta kunder för att möta deras behov och skapa värde. Du kommer att ha ansvar för hela försäljningscykeln, från prospektering till avtal och uppföljning. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande och delta i olika marknadsaktiviteter. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning alternativt utbildning inom motsvarande område. Kan svenska och engelska, i både tal och skrift. Har en stark drivkraft och motiveras av att nå resultat och utvecklas i din karriär. Är en passionerad säljare med en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla affärsrelationer. Det är meriterande om du har 1-2 års tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Vad erbjuder vi? En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher. En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer. Ansökan Är du vår nästa Account Manager? Skicka in din ansökan samt där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Start: Våren 2025. Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!
Xamera söker Account Manager – Är du vår nästa talang? Är du en passionerad och resultatinriktad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och är redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Account Manager hos oss på Xamera! Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential. Om rollen som Account Manager Som Account Manager hos Xamera kommer du att ansvara för att utveckla och underhålla starka och långsiktiga relationer med våra kunder, inklusive både små och medelstora företag. Din roll innebär att bearbeta kunder för att möta deras behov och skapa värde. Du kommer att ha ansvar för hela försäljningscykeln, från prospektering till avtal och uppföljning. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande och delta i olika marknadsaktiviteter. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning alternativt utbildning inom motsvarande område. Kan svenska och engelska, i både tal och skrift. Har en stark drivkraft och motiveras av att nå resultat och utvecklas i din karriär. Är en passionerad säljare med en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla affärsrelationer. Det är meriterande om du har 1-2 års tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Vad erbjuder vi? En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher. En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer. Ansökan Är du vår nästa Account Manager? Skicka in din ansökan samt där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Start: Våren 2025. Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!
Wells Recruitment & Customer Success sköter rekryteringen för Fenix Projects och nu söker vi drivna Account Managers som vill jobba med mediaförsäljning. Är du – eller vill du växa och bli – en säljare i världsklass? Fenix Projects söker Account Managers till vårt kontor vid Stureplan i Stockholm. Vi ser på försäljning som vilken elitidrott som helst och är du redo att satsa seriöst lovar vi att hjälpa till att utveckla dig till en av mediebranschens främsta säljare. Framtidsmedia grundades 2013 och är i dag ett av Nordens ledande bolag inom affärsutveckling och försäljning av media.Vår affärsidé är att ständigt utveckla, förbättra och introducera nya marknadsföringskoncept tillsammans med stora publicister som Dagens Nyheter och Dagens industri. Vad vi förväntar oss av dig Som Account Manager hos oss förväntas du inte bara göra snabba affärer utan också skapa långsiktiga hållbara samarbeten. Vi sätter kundens bästa i fokus och strävar alltid efter att erbjuda de mest attraktiva produkterna på marknaden. Vi erbjuder dig Generös provisionsmodell: Vi erbjuder en fast marknadsmässig lön i kombination med en generös provisionsmodell. Vi tror på att premiera hög prestation och hårt arbete. Försäljning: Du kommer att erbjuda de mest innovativa medielösningarna som marknaden har att erbjuda. Vår produktportfölj består i dagsläget av innovativa och nytänkande lösningar inom digital native advertising och print. Teamet: Du får möjligheter att arbeta i ett team med några av Sveriges bästa mediesäljare, där vissa har över tio års erfarenhet inom framgångsrik försäljning och affärsutveckling inom media. Du är en teamplayer! En rolig arbetsplats: Vi värderar glädje på jobbet och arrangerar regelbundet olika aktiviteter, resor, tävlingar, after works, konferenser och temadagar. You name it. Personlig utveckling: Vi investerar i våra medarbetare och erbjuder flera utbildningsprogram samt regelbundna gästföreläsningar av Sveriges främsta experter inom försäljning, entreprenörskap och ledarskap. Spännande arbete i en växande organisation: Vi strävar efter att bli bäst inom varje område och erbjuder en platt organisation där du har möjlighet att bidra, växa och påverka bolagets utveckling. Karriärmöjligheter: Vi tror på individuell tillväxt och erbjuder dig möjligheter att forma din egen framtid hos oss. Det är du som bestämmer hur långt du vill gå, tex alla våra Sales Managers har börjat som Account Manager. Läs om Stinas resa på Fenix https://fenixmedia.group/news/stina-fann-sitt-ovantade-dromjobb-som-saljare-det-var-nagot-jag-inte-r... Läs om Axels resa på Fenix https://fenixmedia.group/news/axel-enegrens-resa-fran-norges-skolbankar-till-stockholm-och-fmg-vill-... Vi tycker det är ett plus om du har erfarenhet inom försäljning sedan tidigare men det är inget krav från vår sida. För oss är det viktigast att hitta dig som har talang och rätt attityd för att snabbt utvecklas i en högpresterande organisation. Vi söker dig som - Är topp-presterare: Du ser dig själv som en topp-presterande individ, oavsett om det är inom arbetslivet, studier, idrott eller på annat sätt. - Är resultatorienterad: Du är tävlingsinriktad och älskar att arbeta med tempo mot högt uppsatta mål. - Är strukturerad: Du är punktlig och har självdisciplin. Det är avgörande för att navigera i en dynamisk säljmiljö. - Är kommunikativ: Du kommer dagligen att interagera med beslutsfattare inom näringslivet. Det är viktigt att du kan uttrycka dig på ett välformulerat sätt, både i tal och skrift. Vill du bli bäst inom medieförsäljning och samtidigt forma din egen karriär, tveka inte att kontakta oss. Vi letar efter dig! Lär känna oss! Vill du lära känna oss ännu bättre eller få svar på dina frågor ring Linda Wells tel 0704103304, följ oss gärna @fenix_swedenpå Instagram. Vi ser fram emot att höra från dig!
Wells Recruitment & Customer Success sköter rekryteringen för Fenix Campaigns och nu söker vi drivna Account Managers som vill jobba med digital marknadsföring.Har du vad som krävs för att bli Fenix Campaigns nästa stjärnsäljare? Vi söker en Account Manager till vårt kontor på Stureplan. Är du redo att satsa på din karriär? Då är vi redo att investera i dig och utveckla dig till en skicklig affärskvinna/affärsman! Vi söker dig som har vad det krävs för att bli en topp-presterande medieförsäljare. Fenix Campaigns arbetar med Sveriges ledande medieplattformar, som Expressen.se, Di.se, DN.se och Preglife - Nordens främsta gravidapp. Vad vi förväntar oss av dig Som Account Manager hos oss förväntas du inte bara göra snabba affärer utan också skapa långsiktiga hållbara samarbeten. Vi sätter kundens bästa i fokus och strävar alltid efter att erbjuda de mest attraktiva produkterna på marknaden. Vi erbjuder dig Generös provisionsmodell: Vi erbjuder en fast marknadsmässig lön i kombination med en generös provisionsmodell. Vi tror på att premiera hög prestation och hårt arbete. Försäljning: Du kommer att erbjuda de mest innovativa digitala medielösningarna som marknaden har att erbjuda. Vi stärker våra kunders varumärken genom skräddarsydda annonslösningar i kombination med redaktionellt innehåll. Teamet: Du får möjligheter att arbeta i ett team med några av Sveriges bästa mediesäljare, där vissa har över tio års erfarenhet inom framgångsrik försäljning och affärsutveckling inom media. Du är en teamplayer! En rolig arbetsplats: Vi värderar glädje på jobbet och arrangerar regelbundet olika aktiviteter, resor, tävlingar, after works, konferenser och temadagar. You name it. Personlig utveckling: Vi investerar i våra medarbetare och erbjuder flera utbildningsprogram samt regelbundna gästföreläsningar av Sveriges främsta experter inom försäljning, entreprenörskap och ledarskap. Spännande arbete i en växande organisation: Vi strävar efter att bli bäst inom varje område och erbjuder en platt organisation där du har möjlighet att bidra, växa och påverka bolagets utveckling. Karriärmöjligheter: Vi tror på individuell tillväxt och erbjuder dig möjligheter att forma din egen framtid hos oss. Det är du som bestämmer hur långt du vill gå. Vi tycker det är ett plus om du har erfarenhet inom försäljning sedan tidigare men det är inget krav från vår sida. För oss är det viktigast att hitta dig som har talang och rätt attityd för att snabbt utvecklas i en högpresterande organisation. Vi söker dig som Är topp-presterare: Du ser dig själv som en topp-presterande individ, oavsett om det är inom arbetslivet, studier, idrott eller på annat sätt. Är resultatorienterad: Du är tävlingsinriktad och älskar att arbeta med tempo mot högt uppsatta mål. Är strukturerad: Du är punktlig och har självdisciplin. Det är avgörande för att navigera i en dynamisk säljmiljö. Är kommunikativ: Du kommer dagligen att interagera med beslutsfattare inom näringslivet. Det är viktigt att du kan uttrycka dig på ett välformulerat sätt, både i tal och skrift. Vill du bli bäst inom medieförsäljning och samtidigt forma din egen karriär, tveka inte att kontakta oss. Vi letar efter dig! Vill du veta mer? Ring Linda Wells 070 410 33 04. Annars sök redan idag då vi anställer så fort vi hittar rätt!
Är du intresserad av att arbeta på ett spännande scale-up-företag i en expansiv och entreprenöriell miljö? Vill du driva B2B-försäljning och sälja språkträning och interkulturell affärsträning som förbättrar kommunikationen och samarbetet för internationella team? Då har du hittat din nya arbetsplats hos oss på SpeakCharlie! Vi erbjuder en energisk och stimulerande arbetsplats där varje individ spelar en viktig roll. Genom att kombinera högt engagemang med humor och tävlingar skapar vi en kultur där vi samarbetar tätt på kontoret och genererar maximal impact. Kom och bli en del av vårt fantastiska säljteam som Account Manager! Vilka är SpeakCharlie? SpeakCharlie AB grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, tyska, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännande expansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver det går vi från att vara en språkleverantör till en globaliseringspartner till företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu är det en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vi strävar efter att vara en modern och inspirerande arbetsplats, och satsar mycket på teamet genom bland annat gemensamma utbildningar, och teamutveckling såsom utbildningskonferenser utomlands, senaste två åren på Teneriffa och i Málaga. Som Account Manager i vårt försäljningsteam får du en fast lön kombinerat med en konkurrenskraftig provisionsmodell utan övre gräns, där du tjänar provision från första affären. Utöver det erbjuder vi även teambonus och tjänstepension. Hos oss blir idéer snabbt verklighet, och det ger dig stora möjligheter att utvecklas. Perfekt för dig som brinner för att lära och utmana dig själv! Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Account Manager: I rollen som Account Manager kommer du att ansvara för utgående försäljning genom att identifiera, attrahera och utveckla samarbeten med visionära företag. Du kommer att ha en central roll i hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Vi kallar rollen Program Advisor eftersom vi ser försäljning som en möjlighet att hjälpa våra företagskunder att hitta de bästa lösningarna för sina globala team. Det här är en utmanande och varierande roll som ger dig möjlighet att utvecklas inom försäljning. Vi har ambitiösa planer för framtiden och du kommer att tillsammans med vårt briljanta säljteam utgöra en viktig nyckel till bolagets framgång. Account Manager-rollen är en heltidstjänst med tillträde så snart som möjligt, eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Vi söker en driven person med en stark ”can do”-mentalitet som är en skicklig nätverkare och som trivs med att utmana sig själv för att uppnå goda resultat. Du har en utmärkt känsla för människor och relationer som gör att du har lätt för att knyta nya kontakter och trivs i sociala sammanhang. Att bygga långsiktiga kundrelationer är en drivkraft för dig och du ser, precis som oss, lyhördhet mot våra kunder och partners som högsta prioritet! Vi tror att du: • är en driven person som trivs med att arbeta mot mål och deadlines • är skicklig på och engagerad i att bygga relationer • kan arbeta självgående och på ett strukturerat sätt • har avslutat en eftergymnasial utbildning eller har praktisk erfarenhet inom B2B-försäljning • kan kommunicera utmärkt på både svenska och engelska, både i tal och skrift Om du tror att Account Manager-rollen passar dig och vill ta nästa steg i din karriär är du varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi arbetar med urval av kandidater löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer