ACCOUNT MANAGER TILL PACSON

PacsOn är inne i en expansiv fas och därför söker vi nu en Account Manager.Här kommer du attfå vara med på ett riktigt äventyr och en spännande resa mot nya möjligheter. Här händerdet något hela tiden men en sak står stabilt – vilken resa som än väntar, gör vi den ihop. Hososs är alla fantastiska medarbetare och deras kompetens högprioriterad. Att vårda varandra och vår kultur är en självklarhet – nu och framöver. Du får ta del av en varm kultur som präglas av ”tillsammans”. Det är så vi mår bra, har kul, växer och står starka mot både leverantör och kund. DIN VARDAG Som Account Manageransvarar du för hela försäljningsprocessen vad gäller både nya-och befintliga kunder inom hela PacsOns breda sortiment och erbjudande, med fokus på industriemballage. Ditt mål är att utveckla samarbeten, skapa fler möjligheter, affärer och relationer. Detta innebär att du arbetar med uppsökande försäljning och du bygger upp en egen kundbas i Skaraborg/Västra Götalandsregionen. Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag och träffar kunder för personliga införsäljningsmöten. Du harett eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer och du ansvarar för dina egna kunder på sikt. Vidare arbetar du aktivt med kunduppföljning och har ett nära samarbete med dina kollegor som är både innesäljare och utesäljare.Teamet består av 15 personer där ni tillsammans bollar idéer och hjälps åt i arbetet. Du får en gedigen introduktion och erbjuds de bästa förutsättningarna för att bli en ännu bättre säljare. I denna roll rapporterar du till Säljchefen. VEM ÄR DU? För att trivas och bli framgångsrik i den här rollen behöver du vara en person som brinner för att göra affärer och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer till andra människor. Du har stort engagemang med förmågan att driva dina processer framåt. Du är nyfiken för att förstå kundens behov, lyhörd och förtroendegivande. Då rollen innebär mycket kontaktytor, både internt och externt, är du en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Att arbeta i en roll där du får stort utrymme att vara självgående och driva ditt arbete och affärer framåt är något som du trivs med. Väsentligt för rollen blir också din känsla för kommunikation och samarbete, såväl internt som externt. Vi vet inte vem du är, än – men vi har en god idé om vad du har med dig sedan tidigare: Några års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning God dator-och systemvana Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Det är meriterande med tidigare branscherfarenhet VILL DU VETA MER? Känner du att ovanstående låter intressant och passar väl in med dina erfarenheter och ambitioner? Då är du varmt välkommen att höra av dig. I den här rekryteringen samarbetar PacsOn med Nexer Recruit. Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Stefan Larsson på 0730-846816 alt. [email protected] för mer information. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Dock senast 2024-04-24. Vi ser fram emot att höra från dig! OM PACSON PacsOn Väst är ett distributionsföretag som erbjuder kundanpassade försörjningslösningar till B2B-kunder, där industriföretagens emballagebehov är i fokus. PacsOn-gruppen, som PacsOn Väst är en del av, består av 9 olika bolag, som finns representerade på 15 orter runt om i Sverige. Alla med en stark lokal förankring och lokalt engagemang. Tillsammans omsätter gruppen ca 1,8 miljarder SEK och har ca 250 anställda. PacsOn är en del av OptiGroup, en ledande europeisk distributionskoncern som erbjuder kundanpassade försörjningslösningar till B2B-kunder. Bolagen inom OptiGroup specialiserar sig på att förse aktörer främst inom tillverkning & industri, städ & facility management, hotell & restaurang, hälso-och sjukvård och den grafiska sektorn med produkter och försörjningslösningar som förbättrar effektiviteten och bidrar till en mer framgångsrik verksamhetwww.optigroup.com.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Business Account Manager

Är du beredd att ta din försäljningskarriär till nästa nivå med oss på Sentrytech? Vi utökar vårt team och är på jakt efter en engagerad Business Account Manager som brinner för innovation och kvalitet inom säkerhetsbranschen. Vilka möjligheter erbjuder vi? Möjligheten att vara en del av ett dedikerat och progressivt team. Chansen att jobba med banbrytande och anpassade säkerhetslösningar i en miljö som värdesätter personliga relationer. En position där din utveckling, utmaningar och bidrag hjälper oss att stanna i framkant av branschen. För mer detaljer, välkommen att ta kontakt personligen. Vem är den ideala kandidaten? Du har en bakgrund inom försäljning, företrädesvis inom säkerhetslösningar eller relaterade fält. Du prioriterar kvalitet och service och motiveras av att skapa och underhålla långvariga relationer med kunder. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska och är van vid att använda datorer och MS Office. Vad innefattar rollen? Proaktivt arbete för att förstärka och förbättra Sentrytechs närvaro på marknaden. Aktivt skapa och underhålla kontakter med nya samt nuvarande kunder. Identifiera och förverkliga möjligheter att möta kundbehov med våra tjänster och produkter. Om du delar Sentrytechs engagemang för att erbjuda betydelsefulla lösningar och önskar vara en del av ett team som kontinuerligt siktar på att uppnå och överträffa kundernas förväntningar, då är du den vi söker. Intresserad? Skicka din ansökan omgående eftersom vi genomför urval löpande. Vid frågor om tjänsten, var god kontakta rekryteringsansvarig, Michael Hanna.

5 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
AREA SALES MANAGER SVERIGE - EASY-LASER

Easy-Laser är världens ledande tillverkare och leverantör av laserbaserade mät- och uppriktningssystem. Vi utvecklar lättbegripliga produkter gjorda för att snabbt och enkelt kunna utföra exakta mätningar och rikta upp alla typer av maskiner med högsta precision. Easy-Laser AB söker en Area Sales Manager till den svenska marknaden inom service- och underhållsindustrin - En nationell säljroll med möjlighet att arbeta med ett nischat produktsortiment och tillsammans med slutkunder från olika industrier. OM TJÄNSTEN På kontoret i Mölndal arbetar idag runt 85 personer i olika roller, och som Area Sales Manager kommer du ingå i ett säljteam på totalt sju personer. Easy-Laser jobbar i övriga världen med ett distributörsnätverk, men i din roll kommer du vara den viktiga länken mellan bolaget och våra slutanvändare på den svenska marknaden. I rollen ingår att ha eget kundansvar, bygga starka relationer och att vara Easy-Lasers ansikte utåt. Du är driven och den som öppnar dörrar till nya, spännande affärsmöjligheter. Tjänsten innefattar resor inrikes och ibland utrikes vilket innebär att du som person behöver vara flexibel och kunna lösa uppgifter både från kontoret samt ute på fältet. Du förväntas ha god förståelse för olika industrier, och vara nyfiken så du snabbt kan lära dig nya saker. DINA ARBETSUPPGIFTER: Identifiera nya och vårda befintliga kundrelationer. Offerera, demonstrera och sälja Easy-Lasers kompletta produktsortiment. Analysera och utvärdera potentialen för bredare försäljningskanaler tillsammans med övrig säljfunktion. Representera företaget på branschrelaterade mässor och konferenser. Ge tekniskt stöd i användningen av Easy-Lasers produkter. Hålla teknisk produktutbildning. Aktivt bidra till utveckling av säljprocesser och rutiner som kan leda till ökad affärsmässighet. Resor över hela Sverige för att säkerställa lönsamhet. DINA KVALIFIKATIONER & ERFARENHETER Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, såsom att du är lyhörd, engagerad och en fena på att skapa kontakt och bygga relationer. För att bli lyckosam i rollen, behöver du trivas med att resa i tjänsten samt ha förmåga att finna och driva nya affärsmöjligheter. Du motiveras av att inspirera andra och har en naturlig fallenhet för att anpassa dig till olika personer.  Din tekniska kompetens och förmåga att bygga och underhålla långsiktiga relationer kommer vara avgörande för Easy-Lasers fortsatta framgång i Sverige. Vidare ser vi gärna att du har: Minst fem års relevant erfarenhet inom industriell och teknisk B2B-försäljning, gärna från service- och underhållsindustrin. Teknisk eftergymnasial utbildningsbakgrund. Kunskap om roterande maskiner är meriterande. God kommunikationsförmåga, samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Ett strukturerat arbetssätt samt förmåga att planera och prioritera ditt arbete självständigt och effektivt. Vilja och möjlighet att arbeta agilt och flexibelt, för att kunna lösa uppgifter både från kontoret samt ute på fältet. B-körkort och trivs med att resa inrikes och ibland utrikes.  Tekniskt intresse, exemplifiera gärna i din ansökan. EASY-LASER ERBJUDER Som anställd på Easy-Laser blir du en del av ett expansivt bolag. Du ges stora möjligheter att växa tillsammans med oss och utöka vår verksamhet inom olika marknadsområden. Vi prioriterar arbetsmiljö, jämställdhet och mångfald högt, och vi strävar efter att varje medarbetare ska kunna utnyttja sin fulla potential. En trygg anställning och en del av den stabila och framgångsrika Indutradekoncernen. Trivsamma lokaler i Mölndal, där drygt 80 dedikerade personer arbetar. Marknadsmässig lön. Kollektivavtal (Teknikavtalet), tjänstepension, friskvårdsbidrag och friskvårdstid, flextid, subventionerad massage mm. Låter detta intressant samt matchar dina erfarenheter och ambitioner?  ANSÖKAN I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Kajsa Sandén. Önskas ytterligare information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kajsa via mejl alt sms: [email protected] / +46 735 216 531. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande och intervjuer sker under vecka 16-18. Varmt välkommen! OM EASY-LASER  https://youtu.be/5ZXyXIfbbyM Easy-Laser AB är ett innovativt företag som utvecklar, tillverkar och säljer laserbaserade mätinstrument för industriellt bruk. Vi hanterar hela kedjan från idé till färdig produkt internt. Tillsammans med våra återförsäljare löser vi mät- och uppriktningsproblem för användare i mer än 80 länder runt om i världen. På Easy-Laser AB ger vi arbetsmiljö-, jämställdhets- och mångfaldsfrågor hög prioritet och vi strävar efter att alla medarbetare skall få utnyttja sin potential. Vi finns i trevliga lokaler i ett expansivt område i Mölndal och vi är idag drygt 80 medarbetare. Företaget ingår i den stabila och framgångsrika Indutradekoncernen.

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Affärsutvecklare inom B2B till Aimo Share

Om Aimo:Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag. Om Rollen:I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet. Vem är du? För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget.Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt. Kvalifikationer och erfarenheter: • Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning• Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder• Vana vid att använda CRM-system• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift• Körkort • Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är starkt meriterande. För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlings benägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Account Manager Copyprint till Cloudgruppen Malmö

Vi söker just nu en vass CopyprintAccount Manager till teamet i Malmö! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Sundsvall, Skellefteå och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom området copyprint och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösnings orienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer Du är orädd, driven och tävlingsinriktad En karismatisk och säljande personlighet Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning mot företag. Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll Gymnasial utbildning Meriterande: Tidigare arbetat med Copyprint försäljning Erfarenhet av CRM-system. Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: Fastlön + provision Sälj och resetävlingar Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling En rolig arbetsplats med glädje och energi Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Sales & Growth Lead

Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker! Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar. Vilka är vi? Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp. Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor. Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Sales & Growth Lead: Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera: Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter. Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder. Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål. Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer. Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen. Vi tror att du: • är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång. • har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål. • är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra. •har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring. • kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift. • har relevant akademisk bakgrund. • har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation. Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via [email protected] Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Junior Account Manager

NetJobs Group AB är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digitala jobb, annonserings- och employer branding lösningar i syfte att attrahera, engagera och rekrytera rätt kandidater. Läs mer på www.netjobsgroup.com Vi söker nästa stjärna till oss. Är du en positiv och driven person som vill ta ett första steg i karriären som junior account manager? Då är det dig vi söker! Som junior account manager hos oss kommer du att arbeta med telefon som främsta verktyg och kontakta arbetsgivare i syfte att sälja in våra lösningar inom jobbannonsering och Employer Branding. Till en början kommer du att arbeta med nya kunder för att bygga upp din egen kundstock och bygga långsiktiga relationer. Du erbjuds: - Karriärmöjligheter med kontinuerlig produkt- och säljutbildning - En arbetsvecka full med arbetsglädje och energi - Säljtävlingar - Roliga företagsaktiviteter - En arbetsplats i fräscha lokaler vid Östermalmstorg Vi söker dig som: - Är orädd, målmedveten, motiverad och positiv - Är socialt bekväm och har lätt för att bygga relationer - Vill tjäna pengar och samtidigt utvecklas inom försäljning. Ta chansen och bli en del av vårt framgångsrika team och ansök till tjänsten idag! Intervjuer sker löpande. Vid frågor kontakta: Lilyana Alsamawi [email protected]

5 april 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Norsktalande kundsupport

Arbetsbeskrivning Är du en flexibel teamspelare som söker en arbetsplats med god sammanhållning? Vill du ha ett arbete där fokus är på högklassig service i kombination med administrativa uppgifter? Har du tidigare arbetat med kundservice? Då har vi rätt tjänst för dig!   Vi på Randstad söker nu norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund för rollen som vågoperatör. Du arbetar och hanterar både norska och svenska kunder. I rollen som vågoperatör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundservice där du tar emot samtal från våg och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer att ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom Servicecentret vid behov. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice i exempelvis en shared serviceenhet eller typ av annan kundservice. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter såsom försäljning eller liknande.   Som person söker vi dig som är ansvarstagande, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att möta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datorvana och är van vid att arbeta i flera affärssystem samtidigt. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet. Uppdraget som anställd konsult via Randstad är på heltid och långsiktigt. Arbetet är förlagt i olika pass måndag-fredag dagtid med start tidigast 05.30 och slutar senast 18:15. Start för uppdraget kommer att vara omgående/ enligt överenskommelse där du till en början blir anställd av oss på Randstad. För rätt person så kan anställning hos kund bli aktuell. Urval sker löpande, vilket innebär att uppdraget kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Välkommen med din ansökan redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Emma Eriksson på [email protected]   Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Vi på Randstad erbjuder kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort redan från första dagen på din anställning! Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Ta emot inkommande samtal från kunder Väga ankommande och utgående fordon Administration av statistik och rapportering Kvalifikationer Genomförd gymnasieutbildning Flytande norska och svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av kundservice eller andra serviceyrken där du jobbat med kundkontakt så som försäljning eller liknande God datorvana Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

5 april 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Är du en driven och resultatinriktad säljare som trivs med att arbeta med f

Som Regionssäljare kommer du att ansvara för försäljningen inom din region och arbeta med både nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kunder. Du kommer att vara en del av ett tätt samarbetande team av säljare som täcker in hela Sverige. Vi arbetar med välkända märken inom branschen såsom Hunter, AutopStenhoj och Giuliano. För att trivas i rollen tror vi att du är trygg i en försäljningsroll, gillar högt tempo, har en stark inre drivkraft och trivs med att sätta upp och överträffa mål. Du bör också vara van vid att arbeta självständigt, strukturera din vardag och ha fokus på kundnöjdhet och leveranskvalitet. Erfarenhet från att arbeta som resande säljare och ett tekniskt intresse är fördelaktigt. Svenska behärskar du i tal och skrift och andra språkkunskaper är meriterande. Har du erfarenhet från branschen är detta meriterande, men det viktigaste är du som person - vi kan lära dig om produkterna! Du har minst B-körkort och att resa i tjänst är inga problem, utan något du trivs med. Lämplig bostadsort är Stockholm. Om du tror att du är rätt person för tjänsten och är intresserad av att bli en del av vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! J & B Maskinteknik AB erbjuder unika helhetslösningar för hela fordonsindustrin med rätt produktportfölj, bred expertis och tillgänglig serviceorganisation i hela landet utförs installation, underhåll och kalibrering av verkstadsutrustning. Historian i bolaget sträcker sig ända sedan 1933 och huvudkontor, egen serviceverkstad, med stort tillhörande produkt- & reservdelslager finns idag i Mölndal, strax söder om Göteborg. Med hela fordonsindustrin som kunder: bilprovningar, OE, övrig verkstad, stat, kommun, tunga fordonssidan & däckfackhandel så är vi en trygg ackrediterad och kvalitetssäkrad partner av helhetslösningar optimerade för den specifika verksamhetens behov. Från projektering och utrustning till logistik, installation, underhåll & kalibrering - ett självklart val från start till mål. J & B Maskinteknik AB ingår sedan 2015 i Meko AB.

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

5 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024