Customer Success Manager
Assessio Psychometrics AB
Företagssäljare

Vi söker en ny kollega till vårt team av fantastiska Customer Success Managers på Assessio. Assessio hjälper företag att rekrytera och utveckla exceptionella medarbetare baserat på objektiv data istället för CV eller magkänsla. På så sätt säkerställer vi att rätt personer hamnar på rätt plats. Organisationer sparar tid i rekryteringsprocessen, ökar kvaliteten på anställningar och får nöjdare medarbetare som stannar längre. Med decennier av erfarenhet, expertis inom HR, teknik och psykologi, är vi det ledande assessmentföretaget i Norden. Idag är vi ett snabbt växande SaaS-företag med en modern plattform för urval och utveckling. En entreprenörsdriven och ambitiös organisation med målet att bli nummer ett i Europa. Med kontor i Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Estland och i Nederländerna, hjälper vi över 2000 kunder i olika branscher inom såväl privat- som offentlig sektor. Din roll I rollen som Customer Success Manager (CSM) på Assessio agerar du rådgivare åt våra kunder och hjälper dem att få ut mesta möjliga värde av våra tester och vår plattform. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hjälpa våra kunder designa och förbättra rekryterings- och utvecklingsprocesser, en förutsättning för det är att du är nyfiken och arbetar för att verkligen förstå kundens behov och vilket värde vi kan realisera hos dem. Vi arbetar med våra kunder under hela kundresan från onboarding till förnyelse och expansion som konsultativa experter och betrodda rådgivare. Vår dialog är driven av affärsmässighet, vi vill gärna bidra med vår kunskap kring både rättvis rekrytering, arbetspsykologi och ROI inom rekryteringsprocesser. Du genomför workshops, finns som stöd vid frågor och analyserar kunddata för bästa produktanvändning och kundnöjdhet. Du arbetar aktivt med att introducera nya produkter, förnya kundavtal och sälja in utbildningar och tilläggsprodukter där du ser att kunden skulle ha ett värde av dem. Du ansvarar själv för en portfölj av kunder - vissa arbetar du ensam med, andra i samarbete med en kollega. Vi söker dig som Vi vill att du brinner för att skapa en rättvisare arbetsmarknad och gillar att stötta och hjälpa rekryterare och HR avdelningar att vässa sina rekryterings- och utvecklingsprocesser. Du behöver vara affärsmässig, en duktig projektledare och tycka om att lära känna våra kunder på djupet. Du kan komma från en mängd olika bakgrunder, som till exempel rekrytering, HR eller Customer Succes/Key Account Manager på någon liknande bolag, men om du arbetat med evidensbaserad rekrytering och har ett starkt intresse för arbetspsykologiska tester är det meriterande! För att få rätt förutsättningar att lyckas i rollen tror vi att du har: Akademisk utbildning (eller motsvarande) inom personal och arbetsliv, beteendevetenskap eller annat relevant ämnesområde. Obehindrade kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska. Relevant erfarenhet och intresse för rekrytering, HR eller Customer Success Management. I den här rollen kommer du hantera komplexa kundrelationer och förväntas vara självgående relativt snabbt. Därför tror vi att en trygghet i HR- processer & i rollen som kundansvarig hjälper dig att snabbt bli framgångsrik och trivas i rollen. Vi vill att du är affärsmässig, en duktig projektledare och en skicklig relationsbyggare. Att genom kunskap, professionalism och lyhördhet för kundens behov bygga och utveckla relationer är en förutsättning för framgång. Liksom att med kundens bästa för ögonen våga utmana, driva på och påverka kunden positivt för att nå uppsatta mål och KPI:er. Vi erbjuder - En stimulerande tjänst i gränslandet mellan rekrytering, talangutveckling, tech, affärsutveckling och kundhantering - Fantastisk gemenskap och kultur karaktäriserad av lärande, samarbete och passion - Investering i din personliga utveckling genom en möjlighet att växa och lära dig av talangfulla kollegor och våra ämnesexperter - Ett trevligt och centralt beläget kontor och möjlighet att arbeta hemifrån tre dagar i veckan - Internationell företagsmiljö med många möjligheter till samarbeten med kollegorna i våra andra länder - Möjlighet att jobba för en rättvisare arbetsmarknad genom fokus på vårt uppdrag "Zero Talent Waste" Varmt välkommen med din ansökan!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Säljspecialist SAAS

För kunds räkning söker vi nu efter en säljspecialist inom SAAS. Vår kunds kunder består av serviceverkstäder – en bransch som står inför stora utmaningar. När försäljningen av elbilar ökar, minskar behovet av service, och de befintliga kunderna blir viktigare än någonsin. Det placerar bolaget mitt i omställningen. Kundens smidiga och intuitiva SaaS kundhanteringssystem har samlat alla verktyg som krävs för att öka försäljningen, få koll på marknaden och skapa nöjda, återkommande kunder. Med deras intelligenta AI, integrationer mot viktiga datakällor och automatiserade flöden maximerar de kundflödet och minskar tiden för administrationen. Mer än ettor och nollor Medan andra nöjer sig med att leverera en teknisk lösning ser de sig som en strategisk partner och vår kund tar stort ansvar för resultatet. Med kunskap, erfarenhet och ett pro-aktivt förhållningssätt ser de till att deras kunder får utdelning på sin investering. Det gör vår kunds arbetsplas till en levande arbetsplats där goda relationer alltid står i centrum. Hos vår kund arbetas det för att stärka relationer, starka relationer skapar nöjdare och mer lojala kunder – och mer framgångsrika företag. Hos vår kund arbetar du i en inspirerande miljö och i en tight och platt organisation där nyfikenhet och omsorgsfullhet står i centrum. Tjänsten: Säljare Är du resultatinriktad, trivs i ett högt tempo och har förmågan att skapa nya relationer och affärer kan du vara rätt person. Vi tror att du vill ha • möjligheten att få driva, ansvara och göra affärer med nya kunder och samtidigt utveckla befintliga långsiktiga kundrelationer och avtal • frihet under ansvar • stora utvecklingsmöjligheter samt att vara en del av företagets spännande expansionsresa • en attraktiv lönemodell utan tak, fast hög grundlön + bonus Vi vill att du har • helst tidigare erfarenhet inom uppsökande försäljning inom B2B SaaS tjänster • även arbetat med Account Management • erfarenhet av att jobba med budgetansvar • behärskar flytande svenska i tal och skrift • B-körkort Meriterande om du har • erfarenhet av försäljning mot fordonsverkstäder och/eller • av fordonsrelaterade IT-lösningar

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Area Sales - Stockholm syd
Kvdbil AB
Företagssäljare

Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi en Area Sales till distrikt Stockholm Syd Om jobbet Som Area Sales kommer du att ansvara för företagskunder i tilldelat distrikt. Dessa kunder består av allt från företag med mellanstor vagnpark till stat, kommun och region. Du kommer även arbeta med att bearbeta nya kunder i samma segment. För all bearbetning gäller att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Som en av bolagets åtta fältsäljare blir du en viktig nyckelspelare. Du kommer ingå i ett härligt, engagerat och glatt team där vi tillsammans jobbar mot gemensamma mål. För att du ska lyckas uppnå dina mål kommer du arbeta tätt tillsammans med flera avdelningar inom Kvdbil. Din profil Vi söker en person som är väl insatt i fordonsbranschen och som inte är rädd för att kasta sig ut i det okända. Nyfikenhet, envishet och en vinnarmentalitet är troligtvis dina nycklar till framgång. Självklart har du även ett genuint intresse och erfarenhet av fordonsbranschen. Eftersom du äger hela säljprocessen från första samtal, trivs du med att vinna nya kunder och att fortsätta utveckla kundrelationer över tid. Du är skicklig på att bygga affärsrelationer och har lätt för att navigera genom organisationer på både avdelnings- och individnivå. Att bygga relationer är något du trivs med och ser som en naturlig del av arbetet. Du är van att planera ditt arbete och din tid effektivt. Dina dagar kommer att variera och det är viktigt att du ser förändring som något utvecklande och att du är öppen för att testa nya tillvägagångssätt. Du trivs i en fartfylld miljö och är beredd att anpassa dig efter nya utmaningar. Vidare ser vi gärna att du har • Tidigare erfarenhet som fältsäljare • Kunskap om fordon, allt från personbil till tung lastbil och maskiner • Ett brett kontaktnät • Goda kunskaper i både svenska och engelska • B-körkort Egenskaper: • Självgående, driftig och engagerad • God samarbetsförmåga med kollegor och kunder • Kundfokuserad och serviceminded • Förtroendeingivande med stor social förmåga Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten utgår från hemmet, men du har även tillgång till vårt kontor i centrala Stockholm vid behov. Vi ser gärna att du bor inom den tilldelade regionen för att effektivt kunna arbeta med våra kunder. Förmånsbil ingår i tjänsten. För frågor om tjänsten kontakta Manager Business Sales Anna Lycke, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Account Executive till Nion, A visionary tech partner
Switch Game AB
Företagssäljare

Är du en nyfiken, innovativ och resultatorienterad person med erfarenhet av att driva säljprocesser inom IT-konsultbranschen, med fokus på IT-teams och värdebaserad försäljning? Lockas du av möjligheten att vara en del av en nybildad koncern med stor potential att bli en kraftfull aktör på IT-konsultmarknaden i Europa? Då kan rollen som Account Executive vara nästa steg för dig. Om Nion Nion – en visionär tech-partner, grundades 2024 genom sammanslagningen av tre IT-partners: Nordicstation, One Agency och Polarcape. Med samlad expertis, gedigen erfarenhet och djup kunskap inom en mängd olika teknologier kan de bygga skalbara lösningar anpassade efter varje kunds unika behov och strävar efter att vara en pålitlig partner som möjliggör kundernas digitala resa. Nion har idag en omsättning på över 300 MSEK och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo, Skopje, Bitola och Sofia. Om rollen Med den nya koncernens mix av konsulter i Sverige och ett near-shore-team i utlandet har leveranskapaciteten och skalbarheten ökat avsevärt och nu finns en ännu bättre plattform för att accelerera kundernas digitala förändring. Som Account Executive har du en central roll i arbetet att lansera det samlade erbjudandet mot marknaderna samt är delaktig i att utveckla och implementera säljstrategier i samarbete med ledningen. Som Account Executive kommer du bland annat att: Arbeta aktivt med att driva och realisera en säljpipe för primärt team leveranser i Sverige och/eller near shore center Driva utvecklingen av säljstrategier för nion avseende såväl teamaffären, TM/Resursaffären som partnerverksamhet och produkter Bistå vid TM/resursförsäljning Om dig Vi söker dig som är nyfiken, innovativ och resultatorienterad. Du har en god kommunikationsförmåga och dina kollegor skulle beskriva dig som en positiv och engagerad lagspelare med en bra balans mellan ödmjukhet och beslutsamhet. Du arbetar proaktivt samt har en god affärsförståelse och en passion för att skapa unika affärer och se verksamheten växa. Från tidigare roller är du van att driva komplexa säljprocesser inom IT-konsultbranschen. Du har dokumenterad erfarenhet av försäljning av IT-lösningar eller IT-teams med fokus på värdebaserad försäljning och har en teknisk förståelse för agil mjukvaru- och produktutveckling. Ansökan Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
B2B-Säljare | Telemarketing

Nu startar vi upp nytt sälj-team som ska förvalta ett samarbete med ett av Sveriges mest välkända bolag. Vår samarbetspartner arbetar med digitala tjänster inom kredit- och marknadsinformation, och dina kunder är främst chefer inom ekonomi, marknadsföring och försäljning VAD INNEBÄR DIN ROLL? I rollen som Junior Account Manager kommer du ha ditt fokus på att identifiera affärsmöjligheter och driva nyförsäljning. Du ansvarar även för den affärsmässiga relationen med kunderna i din kundportfölj vilken är en mix av små och medelstora kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du tidigare arbetat i en roll med stort kundfokus och har erfarenhet inom B2B försäljning. Du har en drivkraft som få andra och vill ta ditt nästa steg inom försäljning. Förutsättningar: Du har erfarenhet av att driva hela säljprocessen Erfarenhet inom B2B-försäljning Arbetat med att bygga upp egen kundportfölj Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. VAD ERBJUDER VI? Fast lön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17. Möjlighet till personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärmöjligheter inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012. Vi arbetar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. Impressive Relations ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga utbildningar inom försäljning. Vi ger våra medarbetare möjligheten att växa inom företaget oavsett tidigare erfarenhet. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på en stadig tillväxt och pålitliga relationer som nyckeln till framgång. De affärsområden vi arbetar inom - Event, Bemanning och Försäljning - ger våra medarbetare en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Felicia Rullander | Head of Recruitment 076 425 35 70 | [email protected]

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Junior Företagsrådgivare
Advisera AB
Företagssäljare

Jobbeskrivning Är du student med en termin kvar av dina studier och ivrig att börja samla på dig erfarenhet redan nu? Eller vill du börja arbeta heltid inom försäljning, lära dig grunderna och ta sikte mot en rådgivarroll riktad mot företag? Om svaret är ja, är din plats hos Advisera, tillsammans med branschens toppsäljare! Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Din roll / Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela försäljningsprocessen; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning. Serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Strukturerad, målinriktad och affärsdriven. Innehar B-körkort. Studerar relevant utbildning och har en temin kvar av dina studier alternativ har avslutat studierna inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning. Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan! Sökord: B2B, Account manager, rådgivning, företagsförsäljning, B2B säljare, sälj

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Sales Development Representative
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Sales Development Representative till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Sales Development Representative hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Sales Development Representative blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

28 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Junior Företagsrådgivare
Advisera AB
Företagssäljare

Jobbeskrivning Är du student med en termin kvar av dina studier och ivrig att börja samla på dig erfarenhet redan nu? Eller vill du börja arbeta heltid inom försäljning, lära dig grunderna och ta sikte mot en rådgivarroll riktad mot företag? Om svaret är ja, är din plats hos Advisera, tillsammans med branschens toppsäljare! Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Din roll / Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela försäljningsprocessen; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning. Serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Strukturerad, målinriktad och affärsdriven. Innehar B-körkort. Studerar relevant utbildning och har en temin kvar av dina studier alternativ har avslutat studierna inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning. Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan! Sökord: B2B, Account manager, rådgivning, företagsförsäljning, B2B säljare, sälj

27 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Säljande IT-Konsultchef
Deploja AB
Företagssäljare

Vi söker en person med en stark och passion för sälj, ledarskap och IT. Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. I den här rollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter. Du har en mångsidig arbetsroll som omfattar rekrytering, försäljning, konsultansvar och långsiktiga kundrelationer. Genom att attrahera och rekrytera nya konsulter till oss, kommer du även att bidra till fortsatt tillväxt, vilket ingår i din roll. Våra konsulter är självständiga och erfarna konsulter med hög kompetens. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års relevant erfarenhet. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska. Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Junior Account Manager – För dig som älskar att ta initiativ och skapa f...
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Är du nyfiken på att bygga en karriär inom försäljning? Hos Cloudo söker vi en Junior Account Manager som är intresserad av att utvecklas inom försäljning och vill vara med på en spännande resa i en växande organisation. Om Cloudo Cloudo är ett företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag och vi är just nu i en expansiv fas. Vi söker nu dig som vill vara med och bidra till vår tillväxt och utveckling. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager kommer du att vara en viktig del av vårt team. Ditt arbete kommer att innebära att skapa nya kundkontakter och bygga långsiktiga relationer. Du kommer också att få möjlighet att identifiera affärsmöjligheter och arbeta med att utveckla lösningar för våra kunder. I rollen ingår bland annat att: Ta kontakt med potentiella kunder och öppna nya affärsmöjligheter. Bygga och utveckla relationer med kunder för att skapa långsiktiga samarbeten. Identifiera nya behov hos kunder och hjälpa dem hitta lösningar. Delta i förhandlingar och bidra till att stänga affärer. Vem är du? Vi söker dig som är i början av din karriär och vill lära dig mer om försäljning. Du har en naturlig nyfikenhet, ett driv att utvecklas och en vilja att nå uppsatta mål. Att använda telefonen som arbetsverktyg känns naturligt för dig. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en tydlig väg för din karriärutveckling i en växande organisation. Du får stöd och verktyg för att lyckas, och en arbetsmiljö där engagemang och samarbete är viktigt. Är du intresserad av att lära dig mer om försäljning och ta första steget i din karriär? Ansök gärna och hör av dig om du har några frågor.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025