Account Manager B2B med 30% provision (remote)

Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Account Manager B2B med 30% provision (remote)

Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Account Manager B2B med 30% provision (remote)

Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Account Manager B2B med 30% provision (remote)

Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Junior B2B säljare sökes - Digital annonsering i Hemköp

Är du en relationsbyggare som gillar att ta första steget, skapa kontakt och få affärer att hända? Bra – då kan du bli vår nästa Account Manager! Hos oss får du en viktig roll i att hjälpa lokala företag nå ut till tusentals kunder varje dag – direkt inne i de lokala Hemköp-butikerna! De digitala skärmarna är strategiskt placerade vid kassaområdet, där annonserna varvas med butikens veckoerbjudanden. På så sätt fångas uppmärksamheten hos butiksbesökarna samtidigt som ett begränsat antal lokala företag får möjlighet till exponering, en win-win lösning helt enkelt! Din roll Som Account Manager hos oss jobbar du med hela säljresan – från första kontakt till uppföljning och långsiktiga samarbeten. Dina dagar innehåller bland annat: ✅ Prospektering och kalla samtal ✅ Mejlkontakt och digitala kundmöten ✅ Presentation av våra annonslösningar, främst över telefon ✅ Offert- och orderhantering ✅ Uppföljning och förvaltning av dina kundrelationer Du kommer att bygga din egen kundstock över tid – och vi finns med dig längs vägen med coaching, stöd och pepp. Vem söker vi? Vi söker dig som: Är social, målmedveten och trivs med telefonen som främsta verktyg Har en positiv inställning och gillar utmaningar Vill utvecklas inom försäljning och bygga en karriär Talar och skriver svenska obehindrat Tidigare erfarenhet av försäljning är ett plus – men inget krav. Det viktigaste är att du har viljan och engagemanget att lyckas. Vad vi erbjuder 🚀 En gedigen introduktion och löpande coachning. 💰 Garantimånadslön med provisionsmöjligheter utan tak. 🏆 Tävlingar, teamaktiviteter och laganda. 📈 Karriärmöjligheter i en växande koncern. Övrig information 🕗 Arbetstider: Måndag–torsdag 8.00–17.00, fredagar 7.30–16.30 (heltid). 📄 Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Tillträde i augusti 2025. Låter det som något för dig? Vi intervjuar löpande – så skicka in din ansökan redan idag! 🙌

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
B2B Account Manager - Digital annonsering i ICA

Är du en relationsbyggare med vinnarinstinkt? Brinner du för försäljning och vill jobba i en framtidssäker bransch med Sveriges starkaste varumärke? Då är det dig vi söker! Om oss ButiksDisplay är en del av koncernen Lifestyle Mediapartner som är ett nordiskt medie- och säljorganisation med specialisering inom digital annonsering. Genom våra digitala skärmar i ICA ger vi företag möjligheten att synas där kunderna är som mest köpbenägna – i butik! Vårt mål är att hjälpa företag att nå rätt kunder, på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi på ButiksDisplay erbjuder dig en unik chans att bli en del av ett framgångsrikt team som jobbar i hjärtat av svensk dagligvaruhandel. Som Account Manager hos oss får du sälja kraftfull synlighet till lokala företag via våra digitala skärma som är strategiskt placerade vid kassalinjerna i över 170 ICA-butiker runt om i Sverige. Varför ButiksDisplay? 🛒 Vi är officiell annons- och avtalspartner till ICA Sverige 📍 Vi erbjuder lokal närvaro med stor räckvidd 📈 Vi befinner oss i en växande bransch där dina insatser gör skillnad 🎯 Du får sälja ett konkret, synligt och efterfrågat produkt Vad innebär rollen? Hos oss är du spindeln i nätet – du identifierar affärsmöjligheter, bygger starka kundrelationer och guidar företag till smart exponering som når kunder precis när det räknas som mest. Ditt arbete är målinriktat, varierande och bär direkt resultat. 🔍 Identifiera potentiella företagskunder – prospektera i olika prospekterings kanaler för att hitta potentiella kunder att kontakta. 📞 Kontakta företag – nå ut till potentiella kunder genom kalla samtal, digitala möten kan även förekomma. 💡Värdebaserad försäljning – presentera vår digitala annonslösning och hur det kan hjälpa företag att nå sin målgrupp. 🧾Efterarbete – skicka offerter, orderbekräftelser och följa upp affärer för att säkerställa långsiktiga samarbeten. 🔁 Långsiktigt arbete – håll kontakten med befintliga kunder och arbeta för att förlänga deras annonseringsperiod. 🏆 Målinriktad arbete – ha tydliga mål och resultat att jobba mot, alltid med stöd av ett team som peppar och utvecklar dig. Är du den vi letar efter? Vi söker dig som inte ger upp i första taget, som drivs av att nå resultat och älskar att skapa kontakt med nya människor. Du är nyfiken, kommunikativ och ser varje kundsamtal som en chans att göra skillnad. För att lyckas i rollen tror vi att du: 🔥 Har ett starkt inre driv och motivation att prestera 💪 Är uthållig och ger inte upp även när det tar emot 🗣️ Är en vass kommunikatör som får andra att lyssna 📈 Har viljan att ständigt lära dig nytt och utvecklas tillsammans med oss Det viktigaste är inte vad du gjort tidigare, utan vad du vill framåt. Vi tror på potential och ger dig rätt verktyg för att lyckas. Vad vi erbjuder 🚀 En gedigen introduktion och kontinuerlig coachning – vi ser till att du får alla verktygen för att lyckas! 💰 Garantilön med provision utan tal – din prestation avgör din inkomst. 🏆 Tävlingar och teamaktiviteter – Vi firar framgång tillsammans! 📈 Goda utvecklingsmöjligheter – hos oss kan du växa och ta nästa steg i karriären. 🏅 En arbetsplats certifierad som Great Place to Work Övrig information 🕗 Arbetstider: Måndag–torsdag 8.00–17.00, fredagar 7.30–16.30 (heltid). 📄 Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Tillträde augusti 2025.

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
B2B Account Manager - Digital annonsering i ICA

Är du en relationsbyggare med vinnarinstinkt? Brinner du för försäljning och vill jobba i en framtidssäker bransch med Sveriges starkaste varumärke? Då är det dig vi söker! Om oss ButiksDisplay är en del av koncernen Lifestyle Mediapartner som är ett nordiskt medie- och säljorganisation med specialisering inom digital annonsering. Genom våra digitala skärmar i ICA ger vi företag möjligheten att synas där kunderna är som mest köpbenägna – i butik! Vårt mål är att hjälpa företag att nå rätt kunder, på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi på ButiksDisplay erbjuder dig en unik chans att bli en del av ett framgångsrikt team som jobbar i hjärtat av svensk dagligvaruhandel. Som Account Manager hos oss får du sälja kraftfull synlighet till lokala företag via våra digitala skärma som är strategiskt placerade vid kassalinjerna i över 170 ICA-butiker runt om i Sverige. Varför ButiksDisplay? 🛒 Vi är officiell annons- och avtalspartner till ICA Sverige 📍 Vi erbjuder lokal närvaro med stor räckvidd 📈 Vi befinner oss i en växande bransch där dina insatser gör skillnad 🎯 Du får sälja ett konkret, synligt och efterfrågat produkt Vad innebär rollen? Hos oss är du spindeln i nätet – du identifierar affärsmöjligheter, bygger starka kundrelationer och guidar företag till smart exponering som når kunder precis när det räknas som mest. Ditt arbete är målinriktat, varierande och bär direkt resultat. 🔍 Identifiera potentiella företagskunder – prospektera i olika prospekterings kanaler för att hitta potentiella kunder att kontakta. 📞 Kontakta företag – nå ut till potentiella kunder genom kalla samtal, digitala möten kan även förekomma. 💡Värdebaserad försäljning – presentera vår digitala annonslösning och hur det kan hjälpa företag att nå sin målgrupp. 🧾Efterarbete – skicka offerter, orderbekräftelser och följa upp affärer för att säkerställa långsiktiga samarbeten. 🔁 Långsiktigt arbete – håll kontakten med befintliga kunder och arbeta för att förlänga deras annonseringsperiod. 🏆 Målinriktad arbete – ha tydliga mål och resultat att jobba mot, alltid med stöd av ett team som peppar och utvecklar dig. Är du den vi letar efter? Vi söker dig som inte ger upp i första taget, som drivs av att nå resultat och älskar att skapa kontakt med nya människor. Du är nyfiken, kommunikativ och ser varje kundsamtal som en chans att göra skillnad. För att lyckas i rollen tror vi att du: 🔥 Har ett starkt inre driv och motivation att prestera 💪 Är uthållig och ger inte upp även när det tar emot 🗣️ Är en vass kommunikatör som får andra att lyssna 📈 Har viljan att ständigt lära dig nytt och utvecklas tillsammans med oss Det viktigaste är inte vad du gjort tidigare, utan vad du vill framåt. Vi tror på potential och ger dig rätt verktyg för att lyckas. Vad vi erbjuder 🚀 En gedigen introduktion och kontinuerlig coachning – vi ser till att du får alla verktygen för att lyckas! 💰 Garantilön med provision utan tal – din prestation avgör din inkomst. 🏆 Tävlingar och teamaktiviteter – Vi firar framgång tillsammans! 📈 Goda utvecklingsmöjligheter – hos oss kan du växa och ta nästa steg i karriären. 🏅 En arbetsplats certifierad som Great Place to Work Övrig information 🕗 Arbetstider: Måndag–torsdag 8.00–17.00, fredagar 7.30–16.30 (heltid). 📄 Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Tillträde augusti 2025.

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Join Us as Our Finnish-Speaking Account Manager!
VKDB Sverige AB
Företagssäljare

Do you live in Stockholm and wish you could use your Finnish language skills at work? Are you passionate about cars? Do you have experience in sales or customer service? Are you skilled at building strong relationships with a diverse range of clients? If so, you might be the Account Manager we’re looking for! About AUTO1 Group We are Europe’s leading and fastest-growing marketplace for used cars. With a presence in over 30 countries and more than 5,000 employees worldwide, we are transforming the way people buy and sell cars. On our unique digital platform, we have an open and secure negotiation and purchase process for used cars. As we continue our rapid expansion—especially in the Nordics—we invite you to join us on this exciting journey! Your role We are currently strengthening collaboration within our Nordic sales teams and are now looking for Finnish-speaking colleagues to join us at our head office in Stockholm, Sweden. In this role, you will work with our unique business model that is changing the automotive industry for car dealers, with a particular focus on the Finnish market. While your main responsibility will be the Finnish market, you will also gain insight into our broader Nordic activities. Your role includes tasks such as: Identifying and researching new potential customers who might be interested in using AUTO1.com Pitching and selling our unique product through telephone contact with potential customers Advising and servicing already existing customers Keeping yourself updated on the car market and the needs of the individual customer/dealer Your profile We believe you are someone who is genuinely interested in working with people and building relationships. You are eager to work and motivated to develop yourself. An interest in cars is necessary, but you don’t need to be an expert—curiosity and a willingness to learn are what matter most. Perhaps you have some experience from sales, customer service, or another role where you have worked with people, or maybe you are simply hungry to learn something new. We will provide you with the training you need to get started. You need to be fluent in Finnish and comfortable communicating in English, as English is our corporate language As a person you are: Good at talking to different people and confident over the phone Performance-oriented and proactive Outgoing by nature and skilled at building relationships A good team player We offer: If you become our new Account Manager, we will give you the opportunity to become part of an exciting, dynamic and international enterprise which is growing rapidly. You are offered an independent and responsible role in a working environment that is open, positive and motivating with a flat organizational structure and short decision-making paths. This is a full-time position with a fixed base salary, plus commission. Application If you can see yourself in the role and want to become part of a highly motivated and dedicated team, we look forward to receiving your CV and application via the link. We will regularly hold interviews, and will hire when the right candidate has been found. Therefore, apply for the position as soon as possible if you see yourself in the role of Account Manager. At AUTO1 Group, we have an open-minded culture that values ​​diversity and open dialogue. We encourage all qualified persons to apply, regardless of gender, ethnic background, sexual orientation, disability, religion, age or other factor that has no basis in suitability for the role. (Due to GDPR, we do not receive applications or CVs via email, everyone must apply for the job via the link) Are we a match? If you see challenges as opportunities, this is the place for you. We challenge the highly fragmented market of used cars in Europe and push ourselves to master the daily challenge of offering our customers the best way to sell and buy cars online. Tackling real challenges is our sustainable way to personal development. Moreover, we are a fast paced environment. We ensure fast processes towards our customers, while internally the dynamic spirit from early start-up days lives on. We never settle, we challenge and question everything, constantly looking for improvement and new opportunities. As an international team, flat hierarchies and fast decisions are our key ingredients. Last but not least, something that our employees at AUTO1 know very well is that growth brings constant change - which means that new challenges arise. From starting in 2012 to today, AUTO1 Group is a rare success story of tremendous growth and we don’t plan on stopping anytime soon. You will experience a steep learning curve by working on projects at scale and thus having real impact, all while benefiting from the stability of our proven business model.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Senior Konsultchef Mjukvara - ALTEN Göteborg
Alten Sverige AB
Företagssäljare

Är du en affärsdriven ledare med teknisk förståelse inom mjukvaruutveckling? Har du dessutom insyn i fordonsindustrins utmaningar och möjligheter? Då har vi en roll där du får kombinera teknik, affärer och ledarskap i ett internationellt tillväxtbolag.   ALTEN är ett av Europas största teknik- och IT-konsultbolag. Nu söker vi en Business Manager till vårt kontor i Göteborg – med fokus på mjukvarurelaterade affärer, kunder och konsulter. Här får du möjlighet att påverka och driva ett eget affärsområde i en miljö med stark entreprenörsanda. Om rollen Som Business Manager ansvarar du för att bygga upp och utveckla en kund- och konsultverksamhet inom mjukvaruområdet. Du arbetar nära kunder, identifierar affärsmöjligheter och bygger långsiktiga samarbeten. Samtidigt är du en närvarande ledare med ansvar för att rekrytera och leda ett eget konsultteam.   Dina ansvarsområden: Etablera och utveckla kundrelationer inom mjukvaru- och teknikområdet Driva försäljningsprocesser och affärsutveckling, inklusive offerter och förhandlingar Rekrytera konsulter med rätt kompetens till pågående och framtida uppdrag Vara personalansvarig för ditt team – följa upp prestation, trivsel och utveckling Arbeta nära övriga chefer och affärsområden för att stärka ALTENs position i regionen   Din profil Vi söker dig med teknisk förståelse, affärssinne och erfarenhet av att arbeta i eller nära teknikintensiva miljöer. Du har lätt för att skapa förtroende, bygga nätverk och agera med både helhetssyn och driv.   Vi ser gärna att du har: Teknisk högskoleutbildning – exempelvis inom datateknik, inbyggda system eller elektronik Arbetslivserfarenhet inom mjukvaruutveckling eller tekniskt projektarbete God förståelse för fordonsbranschen och dess tekniska krav Tidigare erfarenhet av försäljning, rekrytering eller ledarskap God kommunikativ förmåga på svenska och engelska B-körkort   Vi erbjuder Ett etablerat och internationellt bolag med lokal entreprenörsanda Stort mandat att bygga upp och forma din affär Tydligt bonussystem kopplat till prestation Interna utbildningar och utvecklingsmöjligheter Kollegor med hög teknisk kompetens och ett starkt samarbete   Ansök idag och bli en del av ALTENs tillväxtresa – vi ser fram emot att höra från dig!

25 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Account Manager till Canon Eskilstuna
A Hub AB
Företagssäljare

Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Mälardalen har varit verksamt i Västerås och Eskilstuna i över 40 år. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Mälardalen söker en nyfiken och driven säljare till sitt team i Eskilstuna! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Gillbergavägen 4, Eskilstuna Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Love Fransson, [email protected].  Rekryterande chef: Martin Persson - Platschef/Försäljningschef Västerås, Eskilstuna & Linköping, [email protected]

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025