B2B-säljare till El

Vi söker erfarna säljare till vårt B2B-projekt inom El. Tillsammans med ditt nya team kommer du sitta på vårt kontor beläget i Alvik. Du kommer via telefon jobba med relationsbyggande affärer där du hjälper stora företag med revisioner och samköp av el. För att lyckas i din roll som säljare bör du vara energisk och motiveras av att påverka din lön. För att passa in i vårt team bör du vara en positiv och driven person som alltid strävar framåt. Med oss får du: Arbeta med en lön du själv påverkar - du får procent av de affärer du stänger Jobba med en av marknadens mest aktuella produkter & tjänster Ett kontor med bra atmosfär och familjärt team Skräddarsydda utbildningar Daglig coachning Löpande mentorskap som inkluderar målsättning, uppföljning, säljteknik och prestation Vi söker dig som: Är flytande i svenska, både tal & skrift Kan arbeta heltid, mån-fre Vill utvecklas och alltid strävar efter att bli bättre Om oss: På Movére jobbar vi med försäljning där vi alltid ser till att leverera gentemot våra leverantörer. Vi bibehåller vår familjära känsla i vårt team genom att alltid se till att alla är så delaktiga som möjligt, det är för oss något som alltid får oss att växa som företag. Vår vision kommer alltid vara tydlig - vara den bästa arbetsplatsen där alla utvecklas ständigt.

9 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Account Manager inom finanssektorn

Fortsätt din spännande karriär inom försäljning som Account Manager! Här kommer du sitta i härliga lokaler i Stockholm - Globen. Du kommer identifiera och utforska nya affärsmöjligheter med diverse företag som kan vara intresserade av företagsvärderingar. Du ansvarar för att prospektera och etablera en kontakt med nya kunder samt bibehålla en god affärsrelation med befintliga kunder. Som anställd får du.. Garantilön 20.000 kr / månaden Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Tävlingar och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet av service-och eller försäljning. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

9 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Account Manager

Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning i rollen som Account Manager. Vår kund är en marknadsföringsbyrå med kontor i centrala Stockholm - Fridhemsplan. Som Account Manager kommer du ansvara för att prospektera och etablera en kontakt med nya kunder samt bygga långsiktiga relationer med de befintliga kunderna. Du får hjälp av erfarna coacher som hjälper och stöttar dig under hela vägen i din försäljningsprocess. Vi söker dig som: Har minst 1 års erfarenhet av försäljning Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Är initiativtagande och resultatorienterad Älskar att ta dig an nya utmaningar Besitter hög socialkompetens Meriterande med tidigare erfarenhet av företagsförsäljning. Vad du som anställd får: Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget AWs och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Anställningsform: Anställningen inleds med en provanställning på 6 månader och går därefter över till en tillsvidareanställning. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

9 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Account Manager - Utbildas på plats!

Starta din tjänst som Account manager! Här får du i början på anställningen en gedigen utbildning inom säljteknik som ger dig rätt förutsättningar för att lyckas i ditt uppdrag som Account Manager.Du har även dedikerade coacher som ständigt hjälper till under anställningen för att du ska lyckas nå dina mål och öka dina resultat. I rollen som Account manager kommer du.. Arbeta med prospektering Boka och hålla möten med potentiella kunder Bygga och vårda personlig portfölj av företagskunder Arbeta med relationsbaserade affärer med fokus på kundnöjdhet Du får hjälp av erfarna coacher som hjälper och stöttar dig under hela vägen i din försäljningsprocess. Som anställd får du.. Garantilön 20.000 kr / månaden Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Tävlingar och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag, välj att arbeta mellan kl 08.00 - 16.00 eller 09.00 - 17.00 Här kommer du hitta på härliga kontor i Stockholm - Globen. Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom försäljning. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

9 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Account manager

Vi söker dig som vill fortsätta din karriär inom försäljning i rollen som Account Manager. Som Account Manager kommer du ansvara för att prospektera och etablera en kontakt med nya kunder samt bygga långsiktiga relationer med de befintliga kunderna. Du får hjälp av erfarna coacher som hjälper och stöttar dig under hela vägen i din försäljningsprocess. Här kommer du sitta på härliga kontor i Stockholm - Globen. Som anställd får du.. Garantilön 20.000 kr / månaden Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Tävlingar och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag, välj att arbeta mellan kl 08.00 - 16.00 eller 09.00 - 17.00 Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Vi ser gärna att du arbetat med försäljning i minst 6 månader för denna tjänsten. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

9 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? ⭐ Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige 🇸🇪 - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet 🚀 - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap 📲 - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige 🤝 - Bidra till lagkänslan på kontoret 🎉 Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare🥇 Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan! Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

9 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Service Account Manager

Ta ditt nästa karriärsteg tillsammans med vårt globala team på ABB. Vi driver på omvandlingen av både samhället och industrin för en mer produktiv och hållbar framtid. Inom ABB har vi som uttalat mål att främja alla aspekter av mångfald och inkludering: kön, HBTQ+, funktionsnedsättningar, etnisk bakgrund och ålder. Tillsammans befinner vi oss på en resa där vi alla, som individer och som kollektiv, välkomnar och värdesätter individuella olikheter. Divisionen Process Industries levererar kompletta elektrifierings- och automationslösningar, branschspecifika produkter och livscykeltjänster för många branscher. Genom att vi konstruerar och levererar automationslösningar från enhet till övervakning och styrning får våra kunder ut mer av sin investering. Digitaliseringslösningar inklusive samarbetsprojekt och förstärkt verklighet (AR) bidrar till att förbättra anläggningars och företags produktivitet och minska underhålls- och energikostnader. Vårt erbjudande med teknik, projektledning, tjänster och lösningar omfattar många olika branscher som gruvor, massa och papper, metallindustri, aluminium och cement, datacentra och livsmedel. Som Service Account Manager kommer du att projektleda och ansvara för vår avtalsleverans på befintliga avtal, såväl som vidareutveckla och växa affären i befintliga och nya avtal. Dina ansvarsområden Du kommer vara ansvarig för en del i vår affärsutveckling, vilket innebär underhållsutveckling för kund och tillväxt av service- och avtalsverksamheten. Du arbetar nära, och blir en viktig länk mellan våra kunder och serviceingenjörer där du utvecklar nya hållbara underhållslösningar anpassade efter kundens behov. Du säkerställer kundnöjdhet och lönsamhet kopplade till avtalsaffären i nära relation med våra kunder och säljare. Genom effektiv projektledning agerar du som spindeln i nätet internt och externt för våra serviceavtalsleveranser. Du ansvarar för att upprätthålla, vidareutveckla och kommunicera avtalsledningsprocesser och metoder för bästa effektivitet, kundnöjdhet och kontinuitet. Rollen omfattar avtalsledning till ca 50% och resterande del kommer du arbeta mot antingen en sälj- eller teknisk inriktning inom service, beroende på ditt intresse och din bakgrund. Din bakgrund Du som söker har en teknisk högskoleingenjörs/civilingenjörsexamen, meriterande arbetslivserfarenhet eller en projektledarbakgrund med intresse för teknik och affärsutveckling. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med service och underhåll inom industrin. Du har ett intresse för verksamhets- och säljutveckling. Som person trivs du med att arbeta i team och agera i ledarrollen. Du är lyhörd och kommunikativ i möten med kunder och medarbetare. Du tar rollen som en naturlig lagledare och lagspelare i vår sälj- och leveransorganisation genom ett starkt eget driv, affärssinne och lyhördhet för kundernas behov. Du har lätt för att utrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Mer om oss Rekryterande chef Per Hellstrom, +46 724 64 41 30, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga representanter - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till Talent Partner Sara Vestin, +46 724 64 46 88. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan och uppskattar om ansökan är i PDF format. Om du vill läsa mer om ABB kan du gå till vår webbplats www.abb.com.

9 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Service Account Manager

Ta ditt nästa karriärsteg tillsammans med vårt globala team på ABB. Vi driver på omvandlingen av både samhället och industrin för en mer produktiv och hållbar framtid. Inom ABB har vi som uttalat mål att främja alla aspekter av mångfald och inkludering: kön, HBTQ+, funktionsnedsättningar, etnisk bakgrund och ålder. Tillsammans befinner vi oss på en resa där vi alla, som individer och som kollektiv, välkomnar och värdesätter individuella olikheter. Divisionen Process Industries levererar kompletta elektrifierings- och automationslösningar, branschspecifika produkter och livscykeltjänster för många branscher. Genom att vi konstruerar och levererar automationslösningar från enhet till övervakning och styrning får våra kunder ut mer av sin investering. Digitaliseringslösningar inklusive samarbetsprojekt och förstärkt verklighet (AR) bidrar till att förbättra anläggningars och företags produktivitet och minska underhålls- och energikostnader. Vårt erbjudande med teknik, projektledning, tjänster och lösningar omfattar många olika branscher som gruvor, massa och papper, metallindustri, aluminium och cement, datacentra och livsmedel. Som Service Account Manager kommer du att projektleda och ansvara för vår avtalsleverans på befintliga avtal, såväl som vidareutveckla och växa affären i befintliga och nya avtal. Dina ansvarsområden Du kommer vara ansvarig för en del i vår affärsutveckling, vilket innebär underhållsutveckling för kund och tillväxt av service- och avtalsverksamheten. Du arbetar nära, och blir en viktig länk mellan våra kunder och serviceingenjörer där du utvecklar nya hållbara underhållslösningar anpassade efter kundens behov. Du säkerställer kundnöjdhet och lönsamhet kopplade till avtalsaffären i nära relation med våra kunder och säljare. Genom effektiv projektledning agerar du som spindeln i nätet internt och externt för våra serviceavtalsleveranser. Du ansvarar för att upprätthålla, vidareutveckla och kommunicera avtalsledningsprocesser och metoder för bästa effektivitet, kundnöjdhet och kontinuitet. Rollen omfattar avtalsledning till ca 50% och resterande del kommer du arbeta mot antingen en sälj- eller teknisk inriktning inom service, beroende på ditt intresse och din bakgrund. Din bakgrund Du som söker har en teknisk högskoleingenjörs/civilingenjörsexamen, meriterande arbetslivserfarenhet eller en projektledarbakgrund med intresse för teknik och affärsutveckling. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med service och underhåll inom industrin. Du har ett intresse för verksamhets- och säljutveckling. Som person trivs du med att arbeta i team och agera i ledarrollen. Du är lyhörd och kommunikativ i möten med kunder och medarbetare. Du tar rollen som en naturlig lagledare och lagspelare i vår sälj- och leveransorganisation genom ett starkt eget driv, affärssinne och lyhördhet för kundernas behov. Du har lätt för att utrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Mer om oss Rekryterande chef Per Hellstrom, +46 724 64 41 30, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga representanter - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till Talent Partner Sara Vestin, +46 724 64 46 88. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan och uppskattar om ansökan är i PDF format. Om du vill läsa mer om ABB kan du gå till vår webbplats www.abb.com.

9 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Service Account Manager

Ta ditt nästa karriärsteg tillsammans med vårt globala team på ABB. Vi driver på omvandlingen av både samhället och industrin för en mer produktiv och hållbar framtid. Inom ABB har vi som uttalat mål att främja alla aspekter av mångfald och inkludering: kön, HBTQ+, funktionsnedsättningar, etnisk bakgrund och ålder. Tillsammans befinner vi oss på en resa där vi alla, som individer och som kollektiv, välkomnar och värdesätter individuella olikheter. Divisionen Process Industries levererar kompletta elektrifierings- och automationslösningar, branschspecifika produkter och livscykeltjänster för många branscher. Genom att vi konstruerar och levererar automationslösningar från enhet till övervakning och styrning får våra kunder ut mer av sin investering. Digitaliseringslösningar inklusive samarbetsprojekt och förstärkt verklighet (AR) bidrar till att förbättra anläggningars och företags produktivitet och minska underhålls- och energikostnader. Vårt erbjudande med teknik, projektledning, tjänster och lösningar omfattar många olika branscher som gruvor, massa och papper, metallindustri, aluminium och cement, datacentra och livsmedel. Som Service Account Manager kommer du att projektleda och ansvara för vår avtalsleverans på befintliga avtal, såväl som vidareutveckla och växa affären i befintliga och nya avtal. Dina ansvarsområden Du kommer vara ansvarig för en del i vår affärsutveckling, vilket innebär underhållsutveckling för kund och tillväxt av service- och avtalsverksamheten. Du arbetar nära, och blir en viktig länk mellan våra kunder och serviceingenjörer där du utvecklar nya hållbara underhållslösningar anpassade efter kundens behov. Du säkerställer kundnöjdhet och lönsamhet kopplade till avtalsaffären i nära relation med våra kunder och säljare. Genom effektiv projektledning agerar du som spindeln i nätet internt och externt för våra serviceavtalsleveranser. Du ansvarar för att upprätthålla, vidareutveckla och kommunicera avtalsledningsprocesser och metoder för bästa effektivitet, kundnöjdhet och kontinuitet. Rollen omfattar avtalsledning till ca 50% och resterande del kommer du arbeta mot antingen en sälj- eller teknisk inriktning inom service, beroende på ditt intresse och din bakgrund. Din bakgrund Du som söker har en teknisk högskoleingenjörs/civilingenjörsexamen, meriterande arbetslivserfarenhet eller en projektledarbakgrund med intresse för teknik och affärsutveckling. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med service och underhåll inom industrin. Du har ett intresse för verksamhets- och säljutveckling. Som person trivs du med att arbeta i team och agera i ledarrollen. Du är lyhörd och kommunikativ i möten med kunder och medarbetare. Du tar rollen som en naturlig lagledare och lagspelare i vår sälj- och leveransorganisation genom ett starkt eget driv, affärssinne och lyhördhet för kundernas behov. Du har lätt för att utrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Mer om oss Rekryterande chef Per Hellstrom, +46 724 64 41 30, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga representanter - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till Talent Partner Sara Vestin, +46 724 64 46 88. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan och uppskattar om ansökan är i PDF format. Om du vill läsa mer om ABB kan du gå till vår webbplats www.abb.com.

9 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Service Account Manager

Ta ditt nästa karriärsteg tillsammans med vårt globala team på ABB. Vi driver på omvandlingen av både samhället och industrin för en mer produktiv och hållbar framtid. Inom ABB har vi som uttalat mål att främja alla aspekter av mångfald och inkludering: kön, HBTQ+, funktionsnedsättningar, etnisk bakgrund och ålder. Tillsammans befinner vi oss på en resa där vi alla, som individer och som kollektiv, välkomnar och värdesätter individuella olikheter. Divisionen Process Industries levererar kompletta elektrifierings- och automationslösningar, branschspecifika produkter och livscykeltjänster för många branscher. Genom att vi konstruerar och levererar automationslösningar från enhet till övervakning och styrning får våra kunder ut mer av sin investering. Digitaliseringslösningar inklusive samarbetsprojekt och förstärkt verklighet (AR) bidrar till att förbättra anläggningars och företags produktivitet och minska underhålls- och energikostnader. Vårt erbjudande med teknik, projektledning, tjänster och lösningar omfattar många olika branscher som gruvor, massa och papper, metallindustri, aluminium och cement, datacentra och livsmedel. Som Service Account Manager kommer du att projektleda och ansvara för vår avtalsleverans på befintliga avtal, såväl som vidareutveckla och växa affären i befintliga och nya avtal. Dina ansvarsområden Du kommer vara ansvarig för en del i vår affärsutveckling, vilket innebär underhållsutveckling för kund och tillväxt av service- och avtalsverksamheten. Du arbetar nära, och blir en viktig länk mellan våra kunder och serviceingenjörer där du utvecklar nya hållbara underhållslösningar anpassade efter kundens behov. Du säkerställer kundnöjdhet och lönsamhet kopplade till avtalsaffären i nära relation med våra kunder och säljare. Genom effektiv projektledning agerar du som spindeln i nätet internt och externt för våra serviceavtalsleveranser. Du ansvarar för att upprätthålla, vidareutveckla och kommunicera avtalsledningsprocesser och metoder för bästa effektivitet, kundnöjdhet och kontinuitet. Rollen omfattar avtalsledning till ca 50% och resterande del kommer du arbeta mot antingen en sälj- eller teknisk inriktning inom service, beroende på ditt intresse och din bakgrund. Din bakgrund Du som söker har en teknisk högskoleingenjörs/civilingenjörsexamen, meriterande arbetslivserfarenhet eller en projektledarbakgrund med intresse för teknik och affärsutveckling. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med service och underhåll inom industrin. Du har ett intresse för verksamhets- och säljutveckling. Som person trivs du med att arbeta i team och agera i ledarrollen. Du är lyhörd och kommunikativ i möten med kunder och medarbetare. Du tar rollen som en naturlig lagledare och lagspelare i vår sälj- och leveransorganisation genom ett starkt eget driv, affärssinne och lyhördhet för kundernas behov. Du har lätt för att utrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Mer om oss Rekryterande chef Per Hellstrom, +46 724 64 41 30, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga representanter - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till Talent Partner Sara Vestin, +46 724 64 46 88. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan och uppskattar om ansökan är i PDF format. Om du vill läsa mer om ABB kan du gå till vår webbplats www.abb.com.

9 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024