Konsult för projektstödsfunktion till en kund i Stockholm!
Devotum AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult för projektstödsfunktion till en kund i Stockholm!. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 14-feb-2025 och pågå till och med 16-feb-2026. Om uppdragetVi söker en konsult för projektstödsfunktion till vår kund i Stockholm! Som konsult i denna roll ansvarar du för att samordna olika delar av projektet och ge stöd till projektledarna i planering, genomförande och uppföljning. Du genomför analyser av planerad projektprestation i förhållande till faktisk prestation, under ledning av projektledaren eller projektets planerings- och kontrollchef.I rollen ingår även att förbereda material och assistera vid projektgranskningar, uppdatera projektkostnadsjusteringar som godkänts av projektledaren och controllern i SAP eller andra projektkontrollsystem samt övervaka, kontrollera och hantera faktureringsförfrågningar i enlighet med instruktioner från projektledaren. Rollen kräver en strukturerad arbetsmetod, ett starkt administrativt fokus och en förmåga att samarbeta effektivt i projektmiljöer. Arbetsuppgifterna kan inkludera: Dokumenthantering Inköpsadministration/fakturering Projektuppföljningsuppgifter (t.ex. tidrapportering, tidsplanering) Stöd med att uppdatera instruktioner och mallar Övrigt:Start: 17-feb-2025Slut: 16-feb-2026Omfattning: heltidPlacering: StockholmAnställningsform:Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om digVi söker dig som har erfarenhet av stöd- och administrativa uppgifter, helst inom en producerande och/eller systemlevererande projektverksamhet. Vidare ser vi att du har erfarenhet av SAP och dokumenthanteringssystem. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00 Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Projektkoordinator med administrativ erfarenhet sökes till spännande upp...
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi söker en junior projektkoordinator som vill stödja projektledning och bidra till framgångsrika leveranser inom en innovativ och framåtblickande verksamhet. Uppdraget startar i februari 2025 och pågår under ett år med placering i Stockholm. Om rollenDu kommer att koordinera olika aspekter av projektet och stötta projektledare i både planering och genomförande. Rollen inkluderar både administrativa och operativa arbetsuppgifter för att säkerställa att projektet når sina mål. Exempel på arbetsuppgifter: Dokumenthantering och inköpsadministration. Fakturering och uppföljning av projekt. Uppdatering av instruktioner och mallar. Tidrapportering och projektplanering. Förbereda material för projektgranskningar. Din profil Vi söker dig som: Har erfarenhet av stödjande och administrativa arbetsuppgifter, gärna från projektleveranser inom produktions- eller systembranschen. Har kunskaper i SAP och dokumenthanteringssystem. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är noggrann, strukturerad och har förmåga att arbeta självständigt. Övrigt Placering: Stockholm (ej distansarbete). Arbetstid: 40 timmar per vecka. Startdatum: Så snart som möjligt, senast 17 februari 2025. Är du redo att ta dig an en viktig roll där din noggrannhet och samarbetsförmåga gör skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Line and Management Assistant to HVDC
Hitachi Energy Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

The opportunity ​Do you enjoy administration and wants to work in an organization that is characterized by exciting projects, successful deliveries, and great team spirit? Then this is your opportunity! Our Line & Management team is looking for you who wants to be part our energizing future and support our line managers at HVDC. This position refers to two roles, one based in Västerås and the other in Ludvika. We offer you a great team, a lot of own responsibilities, a company full of fantastic people and many opportunities to develop yourself, both personally and professionally. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. How you´ll make an impact Be a partner and have close collaboration with the line managers and their teams in the operational work to create conditions for efficiency and quality. Onboarding of new employees and consultants within the HVDC organization Communicate and collaborate with other line management assistants. Coordinate conferences and meetings with both internal and external stakeholders Summer work coordination and administration Management team support of reports, presentations, and personnel administration Work locally and globally with strategic initiatives to create even better employee- and customer experience. Your background Experience and interest in administration and service is an advantage in this position. Coordination and structured skills to handle different tasks at the same time. You have a proactive mindset to foresee both challenges and opportunities. Good communication skills and the wish to work in a dynamic and multicultural environment. You enjoy working independently and in collaboration with others. As you will be a part of a global business, fluency in English and Swedish is required, written and spoken alike. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Join Hitachi Energy and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Malin Sandberg, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Partner Eva Schölin, [email protected].

10 januari 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Administratör till bolag i centrala Stockholm
Rp Rekrytering Bemanning AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan med möjlighet till hybridarbete.Ort: Stockholm, SolnaStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med stor chans tillförlängning. Vi söker en administratör med erfarenhet av affärsystemetUnit4till vår kund i Stockholm som ärSkandinaviens ledande leverantör av totaltekniska lösningar! Som administratör kommer du att arbeta självständigt med administration av fakturor, serviceuppdrag och projekt. Du ingår i ett team med två ytterligare kollegor. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ekonomi: Bistå i hantering och uppföljning av fakturor och fordringar. Se till att timmar och material registreras korrekt och i tid. Utfor snabb och korrekt fakturering, samt bevaka och säkerställa att fakturor betalas i tid. Hantera kredit och reklamationer av fakturor, samt korrigera felaktiga fakturor i Symbrio. Lagga upp nya kunder och leverantörer i Symbrio/Entre (ror.) Arbeta med kundfordringar i samråd med kundreskontraansvarig (inneklimat.) Serviceuppdrag/ Projekt: Ansvara for administration kring serviceuppdrag och projekt. Uppstart, avslutsanmalan och administration av projekt/serviceuppdrag. Registrera avvikelser och administrera ATA i ratt system (PL.) Oppna jobb och skicka aktiviteter till montorer/tekniker som ar tillganglig & har ratt kompetens. Vid behov ha kontakt med montorer/tekniker gallande andringar, forseningar & omplanering. Administration av garantiservicehantering. Indexjusteringar pa avtal, samt upprakning av debiteringsnormer (inneklimat.) Hantera personalliggare Skatteverket. Hantera inkommande förfrågningar via mail och telefon. Personal- administrativt: Bista med personaladministrativa uppgifter. Falck, Bia, ID06, SSG, anmälan till utbildningar, hantverksdata portal, bilar, arbetsklader, utlägg, hälsoundersökningar. Vara uppdaterad gällande tillgängliga resurser (t.ex. sjukdom, semester.) Uppdatera eventuella personalförändringar i systemen, t.ex. kompetensregister. Bidra till utveckling samt ett gott samarbete. Vem är du? Vi ser att du är en nyfiken ochhungrig person.Du är analytisk, lösningsorienterad och ansvarstagande.Du är social, har lätt för att samarbeta med andra och delar kunskap samt erfarenheter. Du har lätt för att ta in ny information och har förmågan att arbeta struktuerat och planerat. Du uppfyller skallkrav nedan: Duhar tidigare erfarenhet av en administratör- och koordinatorroll eller liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av affärsystemet Unit4. Du har god skriftlig och muntlig förmåga i svenska språket och grundläggande kunskaper i engelska. God datorvana. Det är meriterandeom du har erfarenhet avhantverksservice-yrken eller jobbat med småordrar. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025