Projektledare till bolag inom byggbranschen
2Complete AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Är du en erfaren projektledare som vill vara med och leda spännande byggprojekt i framkant? Vi söker nu en engagerad projektledare som vill växa med ett företag som befinner sig i en expansiv fas. Här får du möjlighet att vara en nyckelspelare i utvecklingen av byggprojekt i södra Stockholm och skapa långvariga framgångar tillsammans med ett engagerat team. Vad erbjuder vi? Utvecklingsmöjligheter i ett växande företag Engagerade ledare som prioriterar medarbetarnas utveckling Ett företag i framkant inom byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Här får du chansen att utvecklas och växa tillsammans med bolaget, där du kommer att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har en bakgrund inom byggledning, projektledning eller har erfarenhet från liknande roller. Du har stor förståelse för entreprenadjuridik och erfarenhet av att hantera projekt från start till mål. Krav och kvalifikationer:Minst 5 års erfarenhet av projektledning Erfarenhet av att implementera och följa upp KMA (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö) Högskole-/universitetsutbildning inom bygg, teknik, ekonomi eller relevant område B-körkort Meriterande: BAS U/P och certifieringar som BAS-U/BAS-P, PMP, PRINCE2, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 eller motsvarande Flytande svenska och engelska (både i tal och skrift). Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har ett sinne för detaljer. Du är strukturerad och har god förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Din starka förhandlingsförmåga och intresse för entreprenadjuridik gör att du trivs i rollen som projektledare. Du är också en kommunikatör med ledaregenskaper, och har en vilja att inspirera och leda ditt team mot gemensamma mål. Vad innebär rollen? Som Projektledare kommer du att leda och ansvara för projekt från start till slut, säkerställa att projekten håller budget, tidsramar och kvalitet enligt avtalade villkor. Du kommer att kommunicera med interna och externa intressenter, inklusive hantering av avtal och juridiska frågor. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:Skapa projektplaner, tidslinjer och budgetar Säkerställa att KMA-krav, kalkylunderlag och juridiska aspekter inkluderas i projektets planeringsfas Hantera och tolka entreprenadavtal samt säkerställa att projekten bedrivs enligt avtalsvillkor Implementera och följa upp företagets KMA-policy i alla projekt Fungera som kontaktpunkt mellan olika funktioner och externa parter. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen-vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

19 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Arbetsledare till bolag inom byggbranschen
2Complete AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du bli en del av ett företag i framkant inom sin nisch och var med och påverka både utveckling samt teamet ute på site? Då kan det vara just dig vi vill komma i kontakt med. Vad erbjuder vi?  Utvecklingsmöjligheter Engagerade ledare Ett företag i framkant i sin del av byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas, där du får möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med bolaget. I din roll kommer du att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt, främst i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi lägger stort fokus på personlig potential men för att lyckas i rollen har du: Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av arbetsledning inom byggprojekt Erfarenhet av att arbeta med flera multidisciplinära projekt God dator- och systemvana Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort. Meriterande:  Eftergymnasial utbildning inom relevant område Erfarenhet av att arbetsleda byggprojekt i sjukhusmiljö och/ eller laboratoriemiljö Erfarenhet av kalkylarbete. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom byggbranschen och att leda personal ute på projekt, med förmågan att hantera flera projekt parallellt. För att lyckas i denna roll har du tidigare haft ansvar för arbetsmiljö och regelbunden kundkontakt. Du är lojal och van vid att hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt, samtidigt som du är proaktiv och tar egna initiativ. Rollen kräver många interna och externa kontaktytor, vilket innebär att du behöver vara lyhörd, kommunikativ och strukturerad. Du har en god förmåga att anpassa dig till förändrade förutsättningar och snabbt skifta fokus när det behövs. Du är van att arbeta målinriktat, och har förmågan att driva och följa upp projekt tills de är slutförda inom uppsatta tidsramar. I denna roll erbjuds du stor frihet under ansvar, och vi ser gärna att du söker en långsiktig position där du kan utvecklas. Som person är du ansvarsfull, driven och engagerad. Vad innebär rollen?  Leda och planera arbetet i multidisciplinära projekt. Kommunicera regelbundet med lagbasen. Leda och övervaka våra egna arbetsinsatser. Säkerställa att tidsplan och budget hålls. Utföra egenkontroller och hantera avvikelser. Säkerställa att rutiner, mål och policyer följs. Följa upp tidsplaner och andra disciplinära riktlinjer. Arbeta nära produktionen och projektet med fokus på kvalitet, miljö och säkerhet. Säkerställa efterlevnad av säkerhetsföreskrifter. Vidare innebär rollen att du följer upp tidsplaner och riktlinjer som styr projektens framdrift och arbetar nära produktionen, med ett starkt fokus på kvalitet, miljö och säkerhet. Du ser också till att alla säkerhetsföreskrifter efterföljs och bidrar aktivt till att upprätthålla och förbättra trivseln inom företaget. Arbetstiden är förlagd till 40 timmar per vecka, måndag till fredag kl. 07:00-16:00, med möjlighet till övertid, för vilken övertidsersättning utgår. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest.

19 juni 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025
Projektledare Entreprenad
Trollhättans kommun
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Om verksamheten Serviceförvaltningen består av två verksamheter, Produktion och Service samt Måltid och Lokalvård med cirka 400 medarbetare. Uppdraget för Måltid och Lokalvårdsverksamheten är att tillgodose kärnverksamheternas behov av måltider och lokalvård till barn, elever, brukare och anställda i stadens lokaler. Kontoret Produktion och Service uppdrag är att tillhandahålla tjänster så som fastighetsförvaltning, entreprenad, nyanläggning, snöröjning, underhåll av vägar och parker med mera till Trollhättans Stads förvaltningar och kommunalt ägda bolag. Vi arbetar proaktivt och serviceinriktat gentemot kollegor, kunder och invånare i Trollhättan. Vi jobbar ständigt för att förbättra kvalitén och effektiviteten i våra egna och stadens verksamheter, för att kunna möta dagens och framtidens krav. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär projektledning/arbetsledning för anläggningsarbeten såsom gatubyggnad, fjärrvärmearbeten, exploateringsområden och va-sanering. Du kommer att arbeta med arbetsledning, planering,  avrop av material och maskiner, fakturahantering och kostnadsuppföljning samt framtagning av TA - planer. Du kommer även delta i beredskapsorganisationen för vår väghållning. Kvalifikationer Vi söker dig med relevant teknisk utbildning eller motsvarande dokumenterad erfarenhet. Vi ser att du har god erfarenhet inom projekt- och arbetsledning. Du är trygg i dig själv och stimuleras av samarbete med duktiga och drivna kollegor. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt samtidigt som det är viktigt att du kan anpassa dig till förändringar i arbetet när sådana situationer uppstår. Vi söker dig som är noggrann, självgående, resultatinriktad och förstår nyttan med ett gott ledarskap. Erfarenhet från åkeriverksamhet är meriterande. Du talar och skriver svenska obehindrat.  Anställningsinformation Tillsvidare 100% med tillträde enligt överenskommelse. Lön enligt överenskommelse. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.

19 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Platschef Anläggning Västernorrland
NCC AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du vara med och driva samhällsutveckling genom spännande och utmanande projekt? Nu söker vi en engagerad platschef till vår anläggningsverksamhet i Västernorrland.  Om oss  Civil North är en del av NCC:s anläggningsverksamhet och arbetar med mark-, anläggnings- och infrastrukturprojekt. Vi är cirka 500 medarbetare fördelade på nio produktionschefsgrupper inom Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Jämtland och Värmland. Tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtidens samhälle.  Din roll som platschef  Som platschef hos oss har du det övergripande ansvaret för projektets genomförande – från kontraktsskrivning till överlämnande. Du leder planering, genomförande och uppföljning med fokus på kvalitet, tid, arbetsmiljö och ekonomi. I rollen ingår att:  Leda och samordna projektets resurser och aktiviteter  Säkerställa att projektet drivs enligt uppsatta mål och NCC:s riktlinjer  Bygga och vårda relationer med kunder, medarbetare, underentreprenörer och leverantörer  Arbeta nära projektchef, projektingenjör, arbetsmiljöingenjör, inköpare, anbudsingenjör och HR  Vi arbetar systematiskt med säkerhet och har en nollvision för arbetsplatsolyckor – en självklar del av vårt hållbarhetsarbete. Här kan du läsa mer om att jobba som Platschef | NCC  Din profil  Vi söker dig som har:  Byggteknisk utbildning eller motsvarande flerårig erfarenhet inom anläggning  Dokumenterad erfarenhet inom anläggningsprojekt, meriterande om du har betongkompetens  Goda kunskaper inom arbetsmiljö, säkerhet, produktionsteknik och entreprenadjuridik  Ekonomisk förståelse och god planeringsförmåga  Förmåga att leda, motivera och skapa goda relationer  Du är affärsmässig, lösningsorienterad och trivs med att driva effektiv och lönsam produktion. Du är van att arbeta digitalt och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit och Respekt.  NCC erbjuder Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Läs mer om NCCs förmåner Länk till Karriär och utveckling  Övrig information  Anställningsform: Heltid, tillsvidare med sex månaders provanställning  Placeringsort: Du utgår från närmaste NCC-kontor i Västernorrland, med fördel Sundsvall eller Örnsköldsvik  Flexibilitet krävs då projekten varierar inom hela regionen  B-körkort är krav samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift  Bakgrundskontroll genomförs enligt vår säkerhetskultur  Ansökan och kontakt  Urval sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-08-17. Vid frågor, kontakta gärna Jonas Hed, projektchef, på 070-425 37 46. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontakta gärna Denise Jäger, HR Business Partner, 079-072 84 35. Varmt välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!  Bygg med oss och få branschens bästa kollegor  På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Platschef Anläggning Västernorrland
NCC AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du vara med och driva samhällsutveckling genom spännande och utmanande projekt? Nu söker vi en engagerad platschef till vår anläggningsverksamhet i Västernorrland.  Om oss  Civil North är en del av NCC:s anläggningsverksamhet och arbetar med mark-, anläggnings- och infrastrukturprojekt. Vi är cirka 500 medarbetare fördelade på nio produktionschefsgrupper inom Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Jämtland och Värmland. Tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtidens samhälle.  Din roll som platschef  Som platschef hos oss har du det övergripande ansvaret för projektets genomförande – från kontraktsskrivning till överlämnande. Du leder planering, genomförande och uppföljning med fokus på kvalitet, tid, arbetsmiljö och ekonomi. I rollen ingår att:  Leda och samordna projektets resurser och aktiviteter  Säkerställa att projektet drivs enligt uppsatta mål och NCC:s riktlinjer  Bygga och vårda relationer med kunder, medarbetare, underentreprenörer och leverantörer  Arbeta nära projektchef, projektingenjör, arbetsmiljöingenjör, inköpare, anbudsingenjör och HR  Vi arbetar systematiskt med säkerhet och har en nollvision för arbetsplatsolyckor – en självklar del av vårt hållbarhetsarbete. Här kan du läsa mer om att jobba som Platschef | NCC  Din profil  Vi söker dig som har:  Byggteknisk utbildning eller motsvarande flerårig erfarenhet inom anläggning  Dokumenterad erfarenhet inom anläggningsprojekt, meriterande om du har betongkompetens  Goda kunskaper inom arbetsmiljö, säkerhet, produktionsteknik och entreprenadjuridik  Ekonomisk förståelse och god planeringsförmåga  Förmåga att leda, motivera och skapa goda relationer  Du är affärsmässig, lösningsorienterad och trivs med att driva effektiv och lönsam produktion. Du är van att arbeta digitalt och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit och Respekt.  NCC erbjuder Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Läs mer om NCCs förmåner Länk till Karriär och utveckling  Övrig information  Anställningsform: Heltid, tillsvidare med sex månaders provanställning  Placeringsort: Du utgår från närmaste NCC-kontor i Västernorrland, med fördel Sundsvall eller Örnsköldsvik  Flexibilitet krävs då projekten varierar inom hela regionen  B-körkort är krav samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift  Bakgrundskontroll genomförs enligt vår säkerhetskultur  Ansökan och kontakt  Urval sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-08-17. Vid frågor, kontakta gärna Jonas Hed, projektchef, på 070-425 37 46. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontakta gärna Denise Jäger, HR Business Partner, 079-072 84 35. Varmt välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!  Bygg med oss och få branschens bästa kollegor  På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Arbetsledare
Hirely AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Företagspresentation Nator Entreprenad är ett passionerat och engagerat företag inom bygg & anläggning. Nu letar vi efter en arbetsledare med inriktning Betong som vill vara med på deras spännande tillväxtresa. Nator Entreprenads projekt utförs mestadels i Storstockholm och deras huvudkontor ligger på smidigt gångavstånd från Helenelunds station i Sollentuna. Om tjänsten Som arbetsledare kommer du få möjligheten att ansvara för att leda, fördela arbetsuppgifter och samordna resurser inom deras Betong projekt. När så krävs kommer du själv arbeta operativt som utförare vilket kommer ge dig en bra variation i din vardag. Utöver att ibland arbeta operativt kommer du överse 5-10 medarbetare/UEs och koordinera den dagliga produktionen. Dina arbetsuppgifter Du är bryggan mellan kunden och dina kollegor ute på projekten. Du vägleder och coachar dina medarbetare. Vid behov arbetar du själv operativt i utförandet. I samråd med ledningen kan du vid behov ansvara för inköp av tjänster och varor Du gör kontinuerliga avstämningar med kunden och är behjälplig med att lösa problem som uppstår. Du tar ansvar för att projektet håller tidsplan och har en förståelse för hur eventuella avvikelser bör hanteras. Vem är du: För att trivas som arbetsledare hos Nator Entreprenad behöver du vara affärsdriven och lösningsorienterad. Du är trygg i din roll som ledare och gillar att leda dina medarbetare mot gemensamma mål. Du är även en tydlig ledare som förstår hur alla delar i ett projekt operativt utförs. Med ditt engagemang får du personalen motiverad att utföra arbetet i tid med högsta kvalité utefter kundens önskemål. Du har även minst 5 års erfarenhet av praktiskt arbete från Betong arbeten. Du behöver känna dig trygg i din roll som utförare och det är meriterande om du kan hänvisa till en varierad yrkeserfarenhet då projekten kan variera i karaktär. Vi erbjuder Du kommer få möjligheten att ingå i Nator Entreprenads lag där din personliga utveckling blir en del av företagets utveckling Marknadsmässiga lönevillkor och förmåner Möjlighet att vara med och påverka företagets framtid En anställning hos ett respekterat och tryggt företag med ett bra rykte i branschen För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter i företaget Ansökan Känns detta som nästa steg? Sök idag! Denna rekrytering görs i samarbete med Nator Personal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens sista publiceringsdatum. Alla frågor kring denna rekrytering hänvisas till [email protected]. Notera att vi endast tar emot frågor, alla ansökningar görs via vår karriärsida.

17 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Depåchef
Framtiden i Sverige AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Drivande Depåchef till Toolpal – Framtidens uthyrningsbolag som digitaliserar byggbranschen Vill du leda den dagliga driften i en miljö där teknik, kundservice och team work möts? Toolpal söker en engagerad Depåchef som vill ta ett operativt ledarskap över uthyrningsdepån i Stockholm. Här får du chansen att kombinera maskinkunskap med kundkontakt, försäljning, administration och arbetsledning i en framtidsbransch som präglas av utveckling och innovation. Hos Toolpal blir du en nyckelperson i det dagliga arbetet och får stort inflytande över hur bolaget tillsammans skapar en smidig, professionell och kundnära verksamhet. Om rollenI rollen som Depåchef ansvarar du för att leda det dagliga arbetet på depån. Ditt fokus ligger på arbetsledning, kundservice och effektiv drift – du skapar struktur, planerar resurser och ser till att rätt maskin är på rätt plats i rätt tid. Du arbetar nära kunder, kollegor och leverantörer och får en varierad arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du leder teamet i det dagliga arbetet, utan formellt personalansvar. Ditt ansvar handlar om att planera, koordinera och se till att arbetet på depån flyter på enligt plan. Du är också ett stöd i administrativa delar och fungerar som en viktig kontaktperson både internt och externt. Exempel på arbetsuppgifter: •Arbetsledning och personalplanering för uthyrningsdepå •Kundmottagning via butik, telefon och e-post •Bearbetning, försäljning och uppföljning av nya och befintliga kunder •Fakturaadministration – både inkommande och utgående •Hantering av maskinreturer, inklusive bedömning av skick och kundkontakt •Försäljning av äldre/ej aktuella maskiner samt stöd i nyinvesteringsprocesser •Utkörning av maskiner till kund vid behov •Tvätt av maskiner och andra verksamhetsnära uppgifter •Ansvara för butiksdriften på depån Du arbetar i en miljö där serviceanda, kvalitet och noggrannhet värderas högt. Du får stort eget ansvar och möjlighet att påverka och effektivisera depåns arbete. Vi söker dig medDu är en tillmötesgående och lösningsorienterad person med stort driv och vilja att jobba tillsammans med kollegor och kunder. Du gillar att kombinera operativt arbete med kundkontakt och arbetsledning. Du har ett intresse för teknik och maskiner samt förstår vikten av god service och kommunikation. Krav för tjänsten: •Gymnasieexamen •Erfarenhet från maskinuthyrning och/eller maskinförsäljning •Svenska och engelska i både tal och skrift •B-körkort Du erbjuds Hos Toolpal får du möjlighet att arbeta i ett växande och framtidsorienterat företag som har kul tillsammans och jobbar mot gemensamma mål. Toolpal erbjuder: •Friskvårdsbidrag •Kollektivavtal (Handels tjänstemannaavtal) •En familjär och stödjande arbetsmiljö •Möjlighet att påverka arbetssätt och rutiner •En arbetsplats med starkt fokus på digitalisering och framtidens byggbransch Om vår kundToolpal är en innovativ aktör inom maskinuthyrning med fokus på att skapa framtidens lösningar för byggbranschen. Genom att kombinera ett digitalt arbetssätt med stark kundfokus vill Toolpal göra uthyrning enklare, smartare och mer hållbar. Företaget präglas av entreprenörsanda, nära kundrelationer och en passion för maskiner och teknik. Toolpal befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu dig som vill vara med och ta nästa steg i utvecklingen. Om Framtiden ABVi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige. För denna tjänst kommer du bli anställd direkt hos Toolpal. RekryteringsprocessVi arbetar med en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa bästa möjliga matchning mellan kandidat och företag. Steg i processen: •Intervjuer med Framtiden •Tester •Referenstagning •Slutintervju hos Toolpal Vi ger dig löpande återkoppling och strävar efter en snabb och smidig process. VillkorAnställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, dagar på depån i Uppsala kan även förekomma. Arbetstider: Måndag-torsdag 06:30-16, Fredag 06:30-14:00 Lön: Fast lön enligt överenskommelse

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Vi söker Arbetsledare EL
eLinked AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Arbetsledare EL –Ta klivet in i ett av branschens mest välkända företag! Vill du arbeta i en ledande roll i ett av Sveriges mest respekterade företag inom el- och infrastrukturtjänster? Vi söker nu en Arbetsledare EL med fokus på lågspänning, en roll för dig som är driven, strukturerad och trygg i din tekniska kompetens.  Om tjänsten Som Arbetsledare EL är du den dagliga ledaren ute på projekt. Du leder ett team av elektriker och samarbetar tätt med projektledare, kunder och underentreprenörer. Du planerar och koordinerar montörernas arbete, säkerställer att material finns på plats och att arbetet sker enligt plan, lagar och säkerhetskrav. Du är nyckeln till att våra uppdrag utförs säkert, effektivt och med hög kvalitet.  Dina arbetsuppgifter: Leda och koordinera montörer, fokus lågspänningsprojekt Planera det dagliga arbetet och säkerställa att rätt resurser finns på plats Följa upp tidplaner, materialleveranser och säkerhetsrutiner Delta i byggmöten och fungera som länk mellan fältet och projektledningen Säkerställa att installationer uppfyller gällande normer och kundkrav  Vi söker dig som har: Yrkesutbildning som elektriker, gärna med ECY-certifikat Flerårig erfarenhet av elinstallation, gärna inom lågspänning Tidigare ledarerfarenhet är starkt meriterande Strukturerad, lösningsorienterad och kommunikativ Förmåga att planera, engagera och driva arbetet framåt God svenska i tal och skrift B-körkort   eLinked erbjuder: God lön efter bakgrund/erfarenhet Kollektivavtal: Installationsavtalet med tillhörande förmåner som reseersättning/restid mm. Arbetstelefon med fria samtal och surf Dator eller surfplatta - till projekt/ansvarsroller som kräver tydlig dokumentation Fora: Olycksfalls försäkring - Tjänstepension Friskvårdsbidrag via Nordic Wellness, Sats, 24/7. Ett stort kontaktnät i el-branschen Trevliga aktiviteter med firman God uppföljning och kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar & Kurser Din profil För att vara en attraktiv arbetsledare på eLinked ser vi gärna att du värdesätter yrkesstolthet, en vilja att göra ett snyggt och bra jobb samtidigt som du är en schysst arbetskollega. Ansökan Välkommen med att registrera din ansökan via länken med ett uppdaterat CV. Löpande urval tillämpas, därmed kan tjänsterna komma att tillsättas innan annonsen löper ut.

17 juni 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Arbetsledare Industri - Etablera ditt nya team
Hirely AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vår kund är ett väletablerat industriföretag med egen verkstad, certifierade processer och drygt 100 engagerade medarbetare. De fortsätter växa och söker nu en Arbetsledare som vill driva projekt inom ytskydd för betong och metall – från planering till färdig leverans – och samtidigt utveckla ett starkt team. Ditt uppdrag Planera och bereda projekt ute hos kund och i verkstad (material, utrustning, resurser och arbetsmiljö). Leda och coacha cirka tio medarbetare så att projekten levereras säkert, effektivt och med hög kvalitet. Delta operativt vid behov, exempelvis vid beläggningsarbeten. Upprätta kalkyler, offerter och projektdokumentation samt ta fram faktureringsunderlag. Säkerställa rätt kompetens i teamet och ett nära samarbete med kunder under hela projektcykeln. Resor med övernattning kan förekomma. Vi tror att du har Erfarenhet av arbetsledning och kundrelationer. Bakgrund inom bygg eller betong, gärna i ledande roll. Vana vid kalkyl, offert- och fakturahantering och god datorvana. Flytande svenska i tal och skrift samt B-körkort. För att trivas tror vi att du Inspirerar, engagerar och får människor att växa. Tar ansvar och fattar egna beslut. Har starkt kundfokus och hög servicenivå. Håller huvudet kallt när tempot går upp och flera projekt pågår samtidigt. Lockas av entreprenörsanda och vill vara med och utveckla verksamheten. Vi erbjuder Stort eget ansvar i en varierad roll där du ser resultatet av ditt ledarskap. Möjlighet till personlig utveckling och vidareutbildning; kompetenslyft prioriteras högt. Säker arbetsmiljö, god sammanhållning och ett företag som satsar på att medarbetare ska må bra och ha roligt på jobbet. Arbets­tid måndag–torsdag 07.00–16.00, fredag 07.00–14.30 (ATF). Placering i Norrköping. Ansökan Låter det som nästa steg i din karriär? Skicka in CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt – urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

14 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Arbetsledare Mark & Anläggning
Bustos Konsulttjänster AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom bygg-, anläggnings- och infrastrukturområdet. Vårt mål är att ha långsiktiga samarbeten med nöjda och återkommande kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad på våra kärnvärden ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag med nya spännande förfrågningar.  För att möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig, som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur. För en kunds räkning söker vi en driven arbetsledare inom mark och anläggning med erfarenhet av infrastrukturprojekt, som blir en viktig del av ett engagerat projektteam.  Vem är du? Tillsammans med platschefen leder du mark- och anläggningsprojekt från planering till färdigställande. I rollen ansvarar du för att strukturera och följa upp produktionen för både  egen personal som för underentreprenörer. Du kommer även att bidra i anbudsarbete och prissättning av tilläggsarbeten under pågående projekt. Kontaktytorna är många och såväl egna kunder som leverantörer ingår i din vardag. Vidare kan resor inom Sverige förekomma. Vi söker dig som:  • har minst tre (3) års erfarenhet i rollen som arbetsledare  • erfarenhet av infrastrukturprojekt inom mark och anläggning  • minst gymnasieutbildning • är van att arbeta självständigt • kan läsa ritningar och behärskar AMA-systemet • har även grundläggande kunskap i entreprenadjuridik • en god kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift • körkort B Det är meriterande om du har erfarenhet av el-arbeten.  Dina egenskaper Vi tror att du är en lösningsorienterad och ansvarstagande person som trivs både i grupp och på egen hand. Du är strukturerad, tar egna initiativ och har lätt för att skapa engagemang i teamet. Med tydlig kommunikation och ett inkluderande arbetssätt leder du gruppen framåt. Du har lätt för att hantera varierande arbetsuppgifter och kan prestera även under press. God ordning, uppföljning och dokumentation är en självklarhet för dig – du vet att det är grunden för framgång i projekt! Ytterligare informationUppdraget är en tillsvidareanställning och provanställning tillämpas. Placering är kundens kontor i Halmstad men projekt kommer att kunna äga rum från Jönköping i norr till Ystad i söder.  Tillträde sker enligt överenskommelse.  Vi erbjuder digHos Bustos Konsulttjänster blir du inte bara en i mängden. Du får en trygg anställning med friskvårdsbidrag, kontinuerliga utvecklingssamtal, en lyhörd konsultchef och roliga personalaktiviteter. Vi jobbar tätt tillsammans och sätter kvalitet och långsiktighet i främsta rummet. Ansökan  Vi önskar tillsätta rollen omgående. Intervjuer och urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Kajsa Bornmo, konsultchef, på 070-769 40 90 eller [email protected] (mailto:[email protected])

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025