Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsföretag specialiserat inom bygg, anläggning och infrastruktur. Vi strävar efter långsiktiga samarbeten med nöjda och återkommande kunder. Vår affärsidé vilar på våra kärnvärden ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans och Anpassningsbar) och vi lägger stor vikt vid kvalitet i allt vi gör. Det är en av anledningarna till att vi är ett snabbväxande företag med en stadig ström av nya uppdrag inom spännande projekt. För att fortsätta växa och utvecklas söker vi nu dig som vill bli en del av vår prestigelösa och familjära arbetskultur. För en kunds räkning söker vi en driven arbetsledare inom mark och anläggning med erfarenhet av infrastrukturprojekt, som blir en viktig del av ett engagerat projektteam. Vem är du? Tillsammans med platschefen leder du mark- och anläggningsprojekt från planering till färdigställande. I rollen ansvarar du för att strukturera och följa upp produktionen för både egen personal som för underentreprenörer. Du kommer även att bidra i anbudsarbete och prissättning av tilläggsarbeten under pågående projekt. Kontaktytorna är många och såväl egna kunder som leverantörer ingår i din vardag. Vidare kan resor inom Sverige förekomma. Vi söker dig som: • har minst tre (3) års erfarenhet i rollen som arbetsledare • erfarenhet av infrastrukturprojekt inom mark och anläggning • minst gymnasieutbildning • är van att arbeta självständigt • kan läsa ritningar och behärskar AMA-koder • har även grundläggande kunskap i entreprenadjuridik • en god kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift • körkort B Det är meriterande om du har erfarenhet av el-arbeten. Dina egenskaper Vi tror att du är en lösningsorienterad och ansvarstagande person som trivs både i grupp och på egen hand. Du är strukturerad, tar egna initiativ och har lätt för att skapa engagemang i teamet. Med tydlig kommunikation och ett inkluderande arbetssätt leder du gruppen framåt. Du har lätt för att hantera varierande arbetsuppgifter och kan prestera även under press. God ordning, uppföljning och dokumentation är en självklarhet för dig – du vet att det är grunden för framgång i projekt! Ytterligare informationUppdraget är en tillsvidareanställning och provanställning tillämpas. Placering är kundens kontor i Västberga i Stockholm men projekt kommer att kunna äga rum från Gävle i norr till Jönköping i söder. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder digHos Bustos Konsulttjänster blir du inte bara en i mängden. Du får en trygg anställning med friskvårdsbidrag, kontinuerliga utvecklingssamtal, en lyhörd konsultchef och roliga personalaktiviteter. Vi jobbar tätt tillsammans och sätter kvalitet och långsiktighet i främsta rummet. Ansökan Vi önskar tillsätta rollen omgående. Intervjuer och urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Kajsa Bornmo, konsultchef, på 070-769 40 90 eller [email protected] (mailto:[email protected])
Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom bygg, anläggning och infrastruktur. Målet är att ha långsiktiga samarbeten med nöjda och återkommande kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad kärnvärdena ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag. Vi får hela tiden in nya förfrågningar inför olika typer av uppdrag inom spännande projekt. För att kunna möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur. Vem är du? Vi söker nu dig som har minst fem års erfarenhet av arbetsledning i infrastruktur-/anläggningsbranschen. För att du ska finna dig väl tillrätta i rollen är det grundläggande att du är självgående och snabbt kan sätta dig in i nya projekt. Din karaktär kännetecknas av att du är lösningsorienterad, resultatorienterad, driven, strukturerad och stresstålig. Dessutom arbetar du med ett stort engagemang och klarar mycket väl av att arbeta i grupp såväl som att arbeta på självständigt. Vi söker dig som: • Minst har fem års erfarenhet av att leda en produktion som arbetsledare. • Erfarenhet inom mark, anläggning och/eller infrastruktur • Dina kunskaper inom företagets regelverk AMA är goda. • Du kommunicerar väl på svenska och engelska, både i tal och skrift, och har god förmåga att vara tydlig. • Körkort B är ett krav Övrigt är det även meriterande om du har: • Erfarenhet som handläggande BAS-P eller BAS-U och/eller god vana med BIM-modell-hantering. • Erfarenhet av program som exempel Auto CAD civil 3D eller Novapoint • Du har god kunskap om bygg- och anläggningsbranschens allmänna bestämmelser AB/ABT, ABK, AMA systemet. Anställningsform: Projektanställning Tillsvidareanställning Underkonsult Vi erbjuder dig: En trygg anställning där du har en engagerad konsultchef, utvecklingssamtal och friskvårdbidrag mm. Vi satsar även mycket på vår personal och ordnar gemensamma aktiviteter så som frukostar, julmiddagar och konferenser. Ansökan Intervjuer och urval sker löpande – så vänta inte med att skicka in din ansökan! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsult-/rekryteringschef, Paola Bustos, på 08 – 505 687 10 eller rekryterare Elisabeth Alazar på 072-878 43 32. Ansökan kan också skickas till [email protected] (mailto:[email protected]) eller [email protected] (mailto:[email protected]) Vi tar också emot ansökningar från underkonsulter (även F-skatt)
Vill du bli en del av ett företag i framkant inom sin nisch och var med och påverka både utveckling samt teamet ute på site? Då kan det vara just dig vi vill komma i kontakt med. Vad erbjuder vi? Utvecklingsmöjligheter Engagerade ledare Ett företag i framkant i sin del av byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas, där du får möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med bolaget. I din roll kommer du att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt, främst i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi lägger stort fokus på personlig potential men för att lyckas i rollen har du: Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av arbetsledning inom byggprojekt Erfarenhet av att arbeta med flera multidisciplinära projekt God dator- och systemvana Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort. Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom relevant område Erfarenhet av att arbetsleda byggprojekt i sjukhusmiljö och/ eller laboratoriemiljö Erfarenhet av kalkylarbete. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom byggbranschen och att leda personal ute på projekt, med förmågan att hantera flera projekt parallellt. För att lyckas i denna roll har du tidigare haft ansvar för arbetsmiljö och regelbunden kundkontakt. Du är lojal och van vid att hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt, samtidigt som du är proaktiv och tar egna initiativ. Rollen kräver många interna och externa kontaktytor, vilket innebär att du behöver vara lyhörd, kommunikativ och strukturerad. Du har en god förmåga att anpassa dig till förändrade förutsättningar och snabbt skifta fokus när det behövs. Du är van att arbeta målinriktat, och har förmågan att driva och följa upp projekt tills de är slutförda inom uppsatta tidsramar. I denna roll erbjuds du stor frihet under ansvar, och vi ser gärna att du söker en långsiktig position där du kan utvecklas. Som person är du ansvarsfull, driven och engagerad. Vad innebär rollen? Leda och planera arbetet i multidisciplinära projekt. Kommunicera regelbundet med lagbasen. Leda och övervaka våra egna arbetsinsatser. Säkerställa att tidsplan och budget hålls. Utföra egenkontroller och hantera avvikelser. Säkerställa att rutiner, mål och policyer följs. Följa upp tidsplaner och andra disciplinära riktlinjer. Arbeta nära produktionen och projektet med fokus på kvalitet, miljö och säkerhet. Säkerställa efterlevnad av säkerhetsföreskrifter. Vidare innebär rollen att du följer upp tidsplaner och riktlinjer som styr projektens framdrift och arbetar nära produktionen, med ett starkt fokus på kvalitet, miljö och säkerhet. Du ser också till att alla säkerhetsföreskrifter efterföljs och bidrar aktivt till att upprätthålla och förbättra trivseln inom företaget. Arbetstiden är förlagd till 40 timmar per vecka, måndag till fredag kl. 07:00-16:00, med möjlighet till övertid, för vilken övertidsersättning utgår. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest.
Är du en erfaren projektledare som vill vara med och leda spännande byggprojekt i framkant? Vi söker nu en engagerad projektledare som vill växa med ett företag som befinner sig i en expansiv fas. Här får du möjlighet att vara en nyckelspelare i utvecklingen av byggprojekt i södra Stockholm och skapa långvariga framgångar tillsammans med ett engagerat team. Vad erbjuder vi? Utvecklingsmöjligheter i ett växande företag Engagerade ledare som prioriterar medarbetarnas utveckling Ett företag i framkant inom byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Här får du chansen att utvecklas och växa tillsammans med bolaget, där du kommer att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har en bakgrund inom byggledning, projektledning eller har erfarenhet från liknande roller. Du har stor förståelse för entreprenadjuridik och erfarenhet av att hantera projekt från start till mål. Krav och kvalifikationer:Minst 5 års erfarenhet av projektledning Erfarenhet av att implementera och följa upp KMA (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö) Högskole-/universitetsutbildning inom bygg, teknik, ekonomi eller relevant område B-körkort Meriterande: BAS U/P och certifieringar som BAS-U/BAS-P, PMP, PRINCE2, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 eller motsvarande Flytande svenska och engelska (både i tal och skrift). Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har ett sinne för detaljer. Du är strukturerad och har god förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Din starka förhandlingsförmåga och intresse för entreprenadjuridik gör att du trivs i rollen som projektledare. Du är också en kommunikatör med ledaregenskaper, och har en vilja att inspirera och leda ditt team mot gemensamma mål. Vad innebär rollen? Som Projektledare kommer du att leda och ansvara för projekt från start till slut, säkerställa att projekten håller budget, tidsramar och kvalitet enligt avtalade villkor. Du kommer att kommunicera med interna och externa intressenter, inklusive hantering av avtal och juridiska frågor. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:Skapa projektplaner, tidslinjer och budgetar Säkerställa att KMA-krav, kalkylunderlag och juridiska aspekter inkluderas i projektets planeringsfas Hantera och tolka entreprenadavtal samt säkerställa att projekten bedrivs enligt avtalsvillkor Implementera och följa upp företagets KMA-policy i alla projekt Fungera som kontaktpunkt mellan olika funktioner och externa parter. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen-vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vill du vara med och samordna tekniska installationer i projekt som gör skillnad? Söker du en roll där du får arbeta nära engagerade kollegor i ett företag som verkligen ser och satsar på sina medarbetare? Då kan detta vara din nästa utmaning. Vad erbjuder vi? Möjlighet att vara med på en tillväxtresa i ett företag i framkant inom byggbranschen Starka utvecklingsmöjligheter tillsammans med engagerade och närvarande ledare En nyckelroll i spännande och utmanande projekt i södra Stockholm En inkluderande och lösningsorienterad arbetsmiljö där varje medarbetare ses och värderas Delaktighet i ett öppet klimat där allas idéer tas till vara – du är med och påverkar! Du blir en del av ett växande företag där kulturen präglas av hög ambitionsnivå, tydliga förväntningar och frihet under ansvar. Här får du möjlighet att växa med bolaget, bidra till framgångsrika projekt och bli en viktig kugge i ett sammansvetsat team. Företaget har sitt kontor i Rönninge, men arbetet sker främst ute på projekt i södra Stockholm.Mer information om företaget ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig med gedigen erfarenhet av installationssamordning i byggprojekt, som har lätt för att se helheten och drivs av att säkerställa kvalitet i varje steg. Du är van att arbeta i multidisciplinära miljöer och ser vikten av tydlig kommunikation och noggrann planering. Krav och kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom bygg, teknik eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet av bygginstallation och samordning Tidigare arbete i multidisciplinära projekt God vana av teknisk dokumentation och granskning God teknisk kunskap om byggstödsystem Flytande svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi tror att du är kommunikativ, strukturerad och detaljfokuserad, du tummar inte på kvalitet och är mån om att följa upp och säkerställa att allt går enligt plan. Du har ett positivt synsätt och uppskattar vikten av samarbete, där alla yrkesgruppers insatser värdesätts. Dessutom värnar du om kollegors arbetsmiljö och bidrar till en god stämning i teamet. Vad innebär rollen? Planering av installationer och resurser Samordning mellan olika tekniska discipliner (el, VVS, ventilation, styrsystem) Deltagande i projektmöten och uppföljning av status Granskning av ritningar och tekniska lösningar Inspektion och testning av installationer Dokumentation av avvikelser, lösningar och åtgärder Löpande kommunikation med entreprenörer och underleverantörer. Som bygginstallationssamordnare får du en central roll i att driva och samordna tekniska installationer i byggprojekt, med ansvar för att säkerställa att installationer genomförs korrekt, effektivt och i enlighet med gällande standarder. Du fungerar som länken mellan olika discipliner, entreprenörer och projektledare – alltid med målet att hitta de bästa lösningarna. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Sesol erbjuder dig möjlighet att utvecklas i ditt ledarskap genom ett gediget utbildningsprogram och kompetenta kollegor som du kan bolla med. Vi erbjuder en familjär organisation där alla jobbar engagerat för att ta gruppen och hela bolaget till nästa steg. Är du en stabil ledare med stor kunskap inom byggbranschen och hjärtat på rätta stället så vill vi prata med dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. I Södra Stockholm sitter vi i området Weda som ligger i Södertälje. På kontoret arbetar montörer, elektriker, projektansvariga och säljare vilket ger en härlig mix av människor och mycket bra förutsättningar för att lyckas. Din framtida utmaning Platschefsrollen hos oss innebär ett totalansvar för installationsavdelningen d v s montörer, elektriker och projektansvariga. Det betyder att du har ansvar för Södra Stockholms prestation och effektivitet och förväntas utveckla och stötta dina medarbetare så att ni tillsammans når de mål som är satta. Förutom personalansvar för de i din grupp har du som platschef också ett arbetsmiljöansvar som innefattar den fysiska arbetsmiljön på kontoret, gemensamma utrymmen och lagret samt ansvaret för att arbetsmiljökraven efterlevs vid våra installationer. Genom ett aktivt ledarskap arbetar du främjande och förebyggande med säkerhet, hälsa och trivsel för att identifiera och åtgärda eventuella arbetsmiljöutmaningar. Som platschef ansvarar du också för budget, planering, rekrytering och att kontoret når de uppsatta målen Du rapporterar direkt till vår COO och samarbetar tätt med våra kompetenta platschefer på övriga kontor. I rollen ingår säkerställande av en mycket god kvalitet och kundnöjdhet genom uppföljning och ett ständigt förbättringsarbete. En god sammanhållning på kontoret skapar du tillsammans med vår försäljningschef och självfallet alla övriga kollegor på kontoret i Södra Stockholm. Vem är vår perfekta matchning? Vi letar efter dig som brinner för ledarskap och har en gedigen erfarenhet av att framgångsrikt leda personal. Sesol är ett bolag som agerar på en snabbrörlig marknad och som ledare betyder det att du behöver vara extremt duktig på att kommunicera och inge trygghet, hela tiden med människan i fokus. Vi vill att du har Flera års erfarenhet av liknande roll inom Bygg- eller elinstallationsbranschen. Mycket god erfarenhet av att arbeta med säkerhet inom bygg eller liknande. Mycket goda ledaregenskaper Körkort Svenska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Relevant eftergymnasial utbildning, t ex byggingenjör Erfarenhet från solcellsbranschen BAS P/U BAM-utbildning Allmän behörighet el Bra att veta om anställningenLön: fast lön Placering: Södra Stockholm Tillträde: Enligt överenskommelse Ansvarig rekryterare: Anna Henebäck 0735 236398, [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flera andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Vi söker nu efter en erfaren Arbetsledare inom drift och underhåll av kommunal utemiljö till Sollentuna. Vår kund är ett modernt och nytänkande bolag som lägger sin fokus på att vara bäst i branschen. Du kommer vara med och driva produktionen framåt och ser till att projektet går enligt tidplan och kalkyl. Du kommer planera och arbeta tätt ihop med produktionschefen och ha en daglig dialog med beställare, personal och underentreprenörer. Krav Minst 3 års arbetsledarerfarenhet i liknande entreprenad, dvs Gatudrift och underhåll i kommunalt uppdrag. Alt 5 års erfarenhet av praktiskt arbete i liknande entreprenad. APV. God datorvana och vana av Office-paketet. B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har Erfarenhet av utförande/arbetsledning av jourhavande beredskapstjänstgöring. Kunskap om entreprenadjuridik. Förmåga att arbeta med prognos och budget. Logistik och tidplan. BAS-U & BAS-P. Kunskaper i AB, ABFF samt AB04/ABT06. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande, flexibel och kan arbeta både självständigt och i team. Du har en positiv attityd och ett driv att ta projekten i mål. Du vet vad god service innebär och strävar alltid efter att vara steget före. Du förväntas ha förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter självständigt. Att vara ordningsam och strukturerad är en självklarhet för dig. Vår kund Vår kund är ett profilerat bolag inom vård och skötsel av utemiljön. De skapar och underhåller välskötta utemiljöer som bidrar till trivsel, trygghet och hälsa för de som bor och verkar i dem. De utför alla typer av tjänster inom vård och skötsel av utemiljön, från planering och utformning till skötsel och förvaltning. De utvecklar branschen genom att vara innovativa, kvalitetsmedvetna och hållbara i sitt arbete. Följer de senaste trenderna och forskningarna inom utemiljöområdet, de använder moderna verktyg och metoder för att optimera processer och resultat, och de tar ansvar för miljöpåverkan genom att välja miljövänliga material och metoder. Medarbetarna ses som den viktigaste resursen. De har höga krav och söker de bästa kandidaterna som har kompetens, erfarenhet och engagemang för att kunna leverera hög servicenivå till kunder och samarbetspartners. Ansök nu! Ansvarig rekryterare är Talent Manager Sanna Vestin. Kontakta Sanna vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med din ansökan på 073-506 68 39. Ansök till tjänsten via länken och inte via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!
Region Drift och Underhåll består av ca 550 medarbetare och tillhör Affärsområde Anläggning. Regionen arbetar övergripande med hur vi ska bidra till att Peab blir branschens bästa företag kopplat till våra fyra målområden: nöjdaste kunderna, bästa arbetsplatserna, bästa lönsamhet och att vi ska vara ledande inom samhällsansvar. Regionen har stabil position, goda framtidsutsikter och vi arbetar hållbart med miljötänk i fokus. Tillsammans underhåller vi och sköter om Sveriges vägar och anläggningar. Vi på Peab Drift & Underhåll Nord söker en erfaren och driven arbetsledare till Driftområde Malung. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss och samtidigt själv utvecklas som ledare och medarbetare? Då är du välkommen att söka tjänsten. Din roll: Som Arbetsledare bistår du Platschefen, planerar, leder och fördelar arbetet. Du ansvarar för delar i projektet, vilket bl.a. innefattar kvalitetssäkring, arbetsmiljö, kundkontakt, ekonomisk uppföljning, planering av personal och maskiner, fakturering samt delaktighet vid budgetarbete. Ditt ledarskap bedrivs både ute i fält samt genom hantering av alla våra digitala system. Våra medarbetare utför drift och underhållsarbete samt anläggningsarbete på det statliga vägnätet exempelvis skyltmontage, räckesmontage, beläggningsarbete, avvattningsarbeten, slåtter och röjning, sandupptagning, TMA-körning och vinterväghållning med mera. Rollen som Arbetsledare innebär att du får känna dig som en bidragande del av samhällsnyttan. Peab-koncernen är även mån om alla sina anställda medarbetare och det är viktigt för oss att du känner dig som en del av gemenskapen i bolaget. Hos oss får du också möjlighet att utvecklas som medarbetare genom Peabs interna utbildningar riktat till alla våra anställda. Kvalifikationer: Du bör ha utbildning inom relevant område och/eller några års dokumenterad erfarenhet som arbetsledare inom branschen. Körkort för personbil är ett krav. Du har erfarenhet av att arbeta med digitala system. Då det dagliga arbetet innebär mycket kontakt med olika aktörer har du en hög social kompetens och lätt för att samarbeta. Du inger ett professionellt intryck och har lätt för att skapa förtroende. Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Du ser möjligheter och gillar entreprenörskap. I tjänsten ingår beredskapstjänstgöring både vinter och sommar. Tjänsten är en tillsvidareanställning (provanställning tillämpas) med placeringsort Malung. Tillsättning sker enligt överenskommelse. Urval till tjänsten sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Kontaktuppgifter: Azad Miro, Arbetschef, 073-384 84 66 Ann-Christin Säärelä, HR Partner, 073-337 19 90 Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Isaksson Byggbemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom bygg- och fastighetsbranschen. Isaksson Byggbemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen. Är du en erfaren arbetsledare som söker jobb? Isaksson Byggbemanning samarbetar med de största byggföretagen i Sverige och söker nu efter duktiga arbetsledare som vill anta nya utmaningar! Du kommer att bli anställd hos oss på Isaksson Byggbemanning och hyras ut till ett ledande byggföretag. Huvudsakliga ansvarsområden: Hantera underentreprenörer och personal Schemaläggning Delta i byggmöten Se till att projektet följer tidsplanen och budgeten Säkerställa att projektet håller högsta kvalitet Samarbeta med avdelningen för hälsa och säkerhet för att säkerställa en säker byggprocess vid alla tillfällen Kunden önskar att du som arbetsledare kan komma att bidra till att skapa en kultur där säkerhet är en gemensam värdering och en högsta prioritet för alla intressenter i projektet. Som medlem i projektledningsgruppen har du möjlighet att påverka säkerheten på arbetsplatsen genom att visa personligt engagemang, sätta tydliga förväntningar och effektivt kommunicera ut våra säkerhetspolicys. Genom att konsekvent visa upp säkert beteende, prioritera säkerhet över produktivitet och säkerställa att alla arbetare får rätt utbildning och resurser, kan du skapa en miljö där säkerhet är en integrerad del av hela byggprocessen. Starka färdigheter i tidshantering och kommunikation är avgörande för denna roll, liksom datorvana och förmågan att förbereda rapporter och administrera nödvändig dokumentation. Uppmärksamhet på detaljer tillsammans med en praktisk kunskap om systemväggar, gipssystem, MF-tak samt alla brandklassningskrav gör att du lätt kommer att passa in i rollen som arbetsledare hos vår kund. Kvalifikationer: Svenska eller Engelska i tal och skrift Minst 2 års erfarenhet som arbetsledare inom bygg Bil och B-körkort Ansökan: Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vid frågor kontakta Pontus Gustafsson på Isaksson Byggbemanning, 0736003198. Vi ser fram emot din ansökan!
Isaksson Byggbemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom bygg- och fastighetsbranschen. Isaksson Byggbemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen. Är du en erfaren arbetsledare som söker jobb? Isaksson Byggbemanning samarbetar med de största byggföretagen i Sverige och söker nu efter duktiga arbetsledare som vill anta nya utmaningar! Du kommer att bli anställd hos oss på Isaksson Byggbemanning och hyras ut till ett ledande byggföretag. Huvudsakliga ansvarsområden: Hantera underentreprenörer och personal Schemaläggning Delta i byggmöten Se till att projektet följer tidsplanen och budgeten Säkerställa att projektet håller högsta kvalitet Samarbeta med avdelningen för hälsa och säkerhet för att säkerställa en säker byggprocess vid alla tillfällen Kunden önskar att du som arbetsledare kan komma att bidra till att skapa en kultur där säkerhet är en gemensam värdering och en högsta prioritet för alla intressenter i projektet. Som medlem i projektledningsgruppen har du möjlighet att påverka säkerheten på arbetsplatsen genom att visa personligt engagemang, sätta tydliga förväntningar och effektivt kommunicera ut våra säkerhetspolicys. Genom att konsekvent visa upp säkert beteende, prioritera säkerhet över produktivitet och säkerställa att alla arbetare får rätt utbildning och resurser, kan du skapa en miljö där säkerhet är en integrerad del av hela byggprocessen. Starka färdigheter i tidshantering och kommunikation är avgörande för denna roll, liksom datorvana och förmågan att förbereda rapporter och administrera nödvändig dokumentation. Uppmärksamhet på detaljer tillsammans med en praktisk kunskap om systemväggar, gipssystem, MF-tak samt alla brandklassningskrav gör att du lätt kommer att passa in i rollen som arbetsledare hos vår kund. Kvalifikationer: Svenska eller Engelska i tal och skrift Minst 2 års erfarenhet som arbetsledare inom bygg Bil och B-körkort Ansökan: Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vid frågor kontakta Pontus Gustafsson på Isaksson Byggbemanning, 0736003198. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer