Arbetsledare, husbyggnad

Sök bland 24 lediga jobb som Arbetsledare, husbyggnad och börja ditt nya yrkesliv idag!

Arbetsledare

Vi söker en arbetsledare inom Byggservice till Jönköping.   Peab Byggservice AB är ett väl etablerat företag i Jönköping. Vi som är ett eget bolag inom Peabkoncernen behöver just nu ytterligare medarbetare för att möta marknaden och våra kunders behov. Nu behöver vi bland annat förstärka vårt kontor i Jönköping med en erfaren arbetsledare. Tjänsten innebär daglig arbetsledning av yrkesarbetare i den löpande byggserviceverksamheten. Du rapporterar till din platschef som finns på samma kontor.    Du kan idag arbeta som arbetsledare eller också är du träarbetare med stor dokumenterad erfarenhet av byggservicearbeten som har intresse och förutsättningar i form av ledaregenskaper att utvecklas mot en ny yrkesroll.   Exempel på arbeten kan vara reparations- och underhållsarbeten, renoveringar, köksmontage, tak- och fönsterbyten samt om- och tillbyggnader. Vi erbjuder en trygg anställning och mycket eget ansvar. Du behöver ha körkort för personbil.   Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Är du en jordnära och pålitlig person med dokumenterad erfarenhet inom byggservice? Då ska du söka tjänsten hos oss. Frågor angående tjänsten besvaras av: Arbetschef Tomas Fogman 0733-84 74 40 HR Anneli Nådin 0725-33 79 76   Urval sker löpande så tillsättande kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!               Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 16 000 medarbetare och en omsättning på 63 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

10 juni 2024
Sista ansökan:
7 juli 2024
Arbetsledare för Intransporter - Karlskrona

Som Arbetsledare för intransporter har du en central roll i att säkerställa att materialleveranser sker smidigt och säkert på vår arbetsplats. Du kommer att leda och koordinera arbetet med intransporter, säkerställa att rätt material levereras till rätt plats och vid rätt tidpunkt, samt se till att säkerhetsrutiner följs strikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Vara på plats innan övrig personal och material ankommer för att säkerställa framkomlighet och säkerhet på lossningsplatserna. - Säkerställa att rätt information om lossningsrutiner finns tillgänglig och att vägleda chaufförer så att material lossas korrekt och kontrolleras för skador samt korrekt märkning. - Transportera in material och kontrollera att märkning och storlek stämmer med den avsatta ytan samt att materialet kan hanteras säkert. - Hantera avfallskärl och säkerställa korrekt sortering samt transportera dessa till avsedda tömnings- eller hämtplatser. - Dokumentera eventuella avvikelser i leveransplaneringssystemet. - Efter avslutat arbete kontrollera att materialet är korrekt placerat och att området är säkert och framkomligt. - Återställa skyddsanordningar och säkerställa att obehöriga inte kan nyttja arbetsredskap som hissar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av arbetsledning, gärna inom logistik eller byggindustri. - God organisatorisk förmåga och vana att arbeta strukturerat. - Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. - Hög säkerhetsmedvetenhet och noggrannhet. - God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja. - Körkort och möjlighet att arbeta varierande arbetstider (dag, kväll, natt). Vi erbjuder: - En dynamisk och varierande arbetsmiljö. - Möjlighet att vara en del av ett engagerat team och arbeta i ett framstående företag. - Utmanande arbetsuppgifter med stort eget ansvar. - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor. Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00 Plats: Karlskrona Tjänsten tillsätts löpande, välkommen med din ansökan snarast. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

5 juni 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Arbetsledare till NA Bygg

Arbetsledare till NA Bygg NA Bygg står starka med många spännande projekt framåt och därav söker vi nu dig som vill arbeta som arbetsledare i deras härliga team. Drivs du av att vara med och driva projekt mot ständig förbättring? Då har vi en spännande roll för dig! Om NA Bygg Affärsidén för NA Bygg är att vara det lokala företaget som genomför byggprojekt i samverkan med professionella kunder som delar bolagets värderingar:  Engagemang, Långsiktighet och Tillit – värderingar som genomsyrar hela organisationen! Idag har bolaget ca 70 medarbetare. Målsättningen är att omsätta 550 miljoner SEK år 2024 – därför behöver vi dig som kommer att vara en viktig spelare för att nå våra mål! Om tjänsten Som arbetsledare hos NA Bygg har du ett varierande arbete med ett stort eget ansvar i en för företaget viktig roll. Du har ett tätt samarbete tillsammans med platschef där ni planerar och leder era byggprojekt framåt, från start till slutfört projekt. Det innebär att du är aktiv i såväl projektets tekniska samt ekonomiska genomförande. Du leder även det löpande arbetet och säkerställer att uppsatta mål efterlevs, såväl för gällande tidsplaner, resurser som kvalité. Som arbetsledare ansvarar du över att arbetet ute på arbetsplatserna efterlevs och utförs på ett tryggt och säkert sätt i enighet med projektets specifika krav och bolagets verksamhetssystem. Dessutom är du en viktig del i de anställdas fortsatta utveckling. Utöver detta arbetar du dagligen med kundvård och uppbyggande av goda kundrelationer i dina projekt. I din roll som arbetsledare har du stora utvecklingsmöjligheter, där vi ser att du med tiden kan växa och ta större ansvar. Din profil För att trivas i rollen som arbetsledare hos NA Bygg ser vi att du delar våra värderingar; engagemang, långsiktighet och tillit. Du som söker har en teknisk examen på gymnasial eller eftergymnasial nivå där vi ser det är meriterande ifall du har tidigare arbetserfarenhet från byggbranschen i en liknande roll. Du har goda kunskaper i svenska såväl i tal som skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i den här rekryteringen och tror att du är en stark lagspelare som trivs i en ledande roll med ambitionen att bidra till utveckling för såväl dig själv, dina kollegor som för företaget. Som person är du ordningsam och strukturerad. Du har kännedom om gällande regelverk och ser till att dessa efterlevs. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Oak Consulting. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av våra HR konsulter Helena Fiedler på telefon 070-591 90 33, eller Jennifer Jonsson på 073-059 31 91. Då urval sker löpande önskar vi få in din ansökan snarast, dock senast den 17/8. Vi ser fram emot din ansökan!

3 juni 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Arbetsledare för Intransporter - Karlskrona

Som Arbetsledare för intransporter har du en central roll i att säkerställa att materialleveranser sker smidigt och säkert på vår arbetsplats. Du kommer att leda och koordinera arbetet med intransporter, säkerställa att rätt material levereras till rätt plats och vid rätt tidpunkt, samt se till att säkerhetsrutiner följs strikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Vara på plats innan övrig personal och material ankommer för att säkerställa framkomlighet och säkerhet på lossningsplatserna. - Säkerställa att rätt information om lossningsrutiner finns tillgänglig och att vägleda chaufförer så att material lossas korrekt och kontrolleras för skador samt korrekt märkning. - Transportera in material och kontrollera att märkning och storlek stämmer med den avsatta ytan samt att materialet kan hanteras säkert. - Hantera avfallskärl och säkerställa korrekt sortering samt transportera dessa till avsedda tömnings- eller hämtplatser. - Dokumentera eventuella avvikelser i leveransplaneringssystemet. - Efter avslutat arbete kontrollera att materialet är korrekt placerat och att området är säkert och framkomligt. - Återställa skyddsanordningar och säkerställa att obehöriga inte kan nyttja arbetsredskap som hissar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av arbetsledning, gärna inom logistik eller byggindustri. - God organisatorisk förmåga och vana att arbeta strukturerat. - Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. - Hög säkerhetsmedvetenhet och noggrannhet. - God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja. - Körkort och möjlighet att arbeta varierande arbetstider (dag, kväll, natt). Vi erbjuder: - En dynamisk och varierande arbetsmiljö. - Möjlighet att vara en del av ett engagerat team och arbeta i ett framstående företag. - Utmanande arbetsuppgifter med stort eget ansvar. - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor. Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00 Plats: Karlskrona Tjänsten tillsätts löpande, välkommen med din ansökan snarast. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Erfaren Arbetsledare

Rollen som erfaren Arbetsledare Som arbetsledare har du ett självständigt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. I samarbete med blockchef och arbetsledare, planerar och leder du din del av projektet framåt, följer upp tidplaner, fördelar resurser och ser till att vi håller vad vi lovar. Du leder och fördelar det löpande arbetet ute i produktionen samt medverkar aktivt till projektets tekniska och ekonomiska genomförande. Du deltar vid framtagande av tidplaner, stämmer av egna aktiviteter och utför arbetsberedningar tillsammans med andra medarbetare i teamet. Vi jobbar i team där din roll i laget är att engagera och motivera genom delaktighet och på detta sätt nå de mål och deadlines som är uppsatta. Du kommer att vara en del av ett team där vi utmanar oss själva för att leverera de bästa hållbara lösningarna i en organisation med goda värderingar och en stark vilja att lyckas Vi söker dig som har minst tre års praktisk erfarenhet som Arbetsledare inom produktion byggbranschen och har relevant utbildning inom bygg och anläggningsteknik från yrkes- eller högskola. Ditt arbetssätt genomsyras av affärsmässighet och du strävar alltid efter att nå uppsatta mål och lönsamhet i dina projekt. Som person är du positiv, ansvarstagande och ordningsam och du brinner för arbetet ute i produktion. Du är engagerad i ditt arbete och förstår vikten av bra samarbete med alla inblandade; yrkesarbetare, underentreprenörer, stödfunktioner, kunder, övriga kollegor och chefer. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt projektkontor i Västerås, arbetstider är dagtid. I enlighet med NCC:s säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroll på våra slutkandidater. Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Läs mer om NCCs förmåner: Förmåner | NCC Länk till Karriär och utveckling: Karriär och utveckling | NCC Kontakt och ansökan Urval och tillsättning sker löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-08-02, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Projektchef Thomas Gustafsson 072-1424307, eller HR partner Eva Adermark 079-0610954. Varmt välkommen med din ansökan!  Arbetsledare produktion Stora Projekt – Västerås nya sjukhus NCC har fått uppdraget att bygga Västerås nya akutsjukhus. Detta är ett mycket stort projekt som kommer att ställa stora krav på planering och genomförande, med den komplexitet som byggandet av ett sjukhus innebär.

31 maj 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Entreprenadchef till K-Prefab i öst

Vi på Awexiasöker nu en Entreprenadcheftill K-Prefab i region Öst som kan vara med och bygga upp en ny avdelning, utveckla verksamheten och vara en stöttepelare i projekt och montage. Region Öst består av Konstruktion, Sälj och Projektavdelningar samt tre fabriker belägna i Katrineholm, Strängnäs och Hultsfred där prefabricerade stomentreprenader tillverkas. Det finnsäven en Montageavdelning som utgår från Stockholmskontoret med tre montagelag som monterar stommarna ute på byggprojekten. RollenSom Entreprenadchef ansvarar du för entreprenadverksamheten avseende framdrift, kvalitet, tid och ekonomi. Du leder, organiserar och motiverar dina medarbetare inom projekten samt säkerställer effektivt resursutnyttjande genom god planering. Du ansvarar för regionens projekt- och montageavdelning samt verkar för en god sammanhållning i teamet. I teamet rapporterar projektledare och montageledare direkt till dig som Entreprenadchef och sedan rapporterar montörerna till montageledarna. Totalt är det ca 30 personer i organisationen där du som Entreprenadchef är ansvarig. Som Entreprenadchef rapporterar du till Regionchef i regionen. Då detta är en nyinrättad roll har du möjlighet att skapa och forma rollen samt ditt team. Leda och fördela arbetet inom ditt ansvarsområde Personalansvar för underställd personal inom avdelningen Ingå i regionens ledningsgrupp Ansvara för arbetsmiljö- och miljöuppgifter enligt delegering Säkerställa projektens budget, kvalitet, planering och uppföljning Aktivt bidra till avdelningens och regionens utveckling K-Prefab erbjuder Möjlighet att forma och bygga upp sin egen roll och organisation Stort mandat med hög attestnivå Ansvar för att driva kärnan i verksamheten vilket är projekten En kultur som präglas av engagerade och omtänksamma kollegor Ett flexibelt arbete där du själv kan påverka din vardag Spännande projekt Möjligheten att skapa och förbättra arbetssätt med stöd av din Regionchef Gott samarbete i teamet och korta beslutsvägar Stödfunktioner som KMA, HR, Ekonomi och Juridik På K-Prefab är man långsiktig, omtänksam och nytänkande. Tillsammans skapar man förändring och en trivsam arbetsplats där alla har möjlighet att påverka. Vi söker dig som har: Erfarenhet av ledarskap och personalansvar Erfarenhet av att driva förändring Erfarenhet av entreprenader och prefabricering Erfarenhet av projektorienterad verksamhet inom bygg Förmåga att skapa gemenskap och främja sammanhållning i team Utbildning inom entreprenadjuridik och/eller minst 2 års relevant erfarenhet är meriterande Erfarenhet av projektledning, upphandling och förhandlingar B-körkort då resor i arbetet är en stor del i tjänsten Vem är du? För att trivas i rollen som Entreprenadchef på K-Prefab ser vi att du är en ledare som skapar engagemang och delaktighet. Du drivs av att skapa goda relationer och samarbeten såväl internt som externt och delar våra värderingar – nytänkande, omtänksam och långsiktig. Vi ser att du är affärs- och resultatinriktad med ett högt kundfokus och lägger vikt vid att affärsmässigt leverera det som avtalats. Kontakt K-Prefab har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Linnéa Nilsson som är ansvarig rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 76 774 36 06 eller Ida Edlund, som du når via mail [email protected] alternativt telefon +46 722 12 23 59

30 maj 2024
Sista ansökan:
16 november 2024
Arbetsledare för Intransporter - Karlskrona

Som Arbetsledare för intransporter har du en central roll i att säkerställa att materialleveranser sker smidigt och säkert på vår arbetsplats. Du kommer att leda och koordinera arbetet med intransporter, säkerställa att rätt material levereras till rätt plats och vid rätt tidpunkt, samt se till att säkerhetsrutiner följs strikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Vara på plats innan övrig personal och material ankommer för att säkerställa framkomlighet och säkerhet på lossningsplatserna. - Säkerställa att rätt information om lossningsrutiner finns tillgänglig och att vägleda chaufförer så att material lossas korrekt och kontrolleras för skador samt korrekt märkning. - Transportera in material och kontrollera att märkning och storlek stämmer med den avsatta ytan samt att materialet kan hanteras säkert. - Hantera avfallskärl och säkerställa korrekt sortering samt transportera dessa till avsedda tömnings- eller hämtplatser. - Dokumentera eventuella avvikelser i leveransplaneringssystemet. - Efter avslutat arbete kontrollera att materialet är korrekt placerat och att området är säkert och framkomligt. - Återställa skyddsanordningar och säkerställa att obehöriga inte kan nyttja arbetsredskap som hissar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av arbetsledning, gärna inom logistik eller byggindustri. - God organisatorisk förmåga och vana att arbeta strukturerat. - Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. - Hög säkerhetsmedvetenhet och noggrannhet. - God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja. - Körkort och möjlighet att arbeta varierande arbetstider (dag, kväll, natt). Vi erbjuder: - En dynamisk och varierande arbetsmiljö. - Möjlighet att vara en del av ett engagerat team och arbeta i ett framstående företag. - Utmanande arbetsuppgifter med stort eget ansvar. - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor. Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00 Plats: Karlskrona Tjänsten tillsätts löpande, välkommen med din ansökan snarast. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Arbetsledare bygg

Är du en erfaren arbetsledare inom bygg som har kunden i fokus? Vill du jobba på ett familjärt företag med en prestigelös företagskultur? Då kanske det är dig vi söker! Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom Bygg och projektledning. Målet är att ha långsiktiga samarbeten med återkommande och nöjda kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad kärnvärdena ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag. Vi får hela tiden in nya förfrågningar inför olika typer av uppdrag inom spännande projekt. För att kunna möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur.   Vem är du? För att trivas i rollen som arbetsledare är det fundamentalt att du har en fallenhet för ledarskap. Du är flexibel och har det enkelt att sätta dig in i nya projekt. Vi ser gärna att du som sökande har en bakgrund inom något av följande områden; underhåll - nybyggnation – tillbyggnation och att du även har några års erfarenhet av de typerna av tjänster. Din karaktär kännetecknas av att du är lösningsorienterad, resultatorienterad, driven, strukturerad och stresstålig. Dessutom arbetar du med ett stort engagemang och klarar mycket väl av att arbeta i grupp såväl som att arbeta på självständigt.   Vi söker dig som:   Har minst fem års erfarenhet från någon liknande roll eller en flerårig erfarenhet inom byggbranschen.  Har goda kunskaper inom företagets regelverk AMA.  Kommunicerar väl på svenska såväl som engelska, i både tal och skrift, samt har en god förmåga av att vara tydlig.  Har körkort B    Övrigt är det även meriterande om du har:   Erfarenhet som handläggande BAS-P eller BAS-U och/eller god vana med BIM-modell-hantering.  Erfarenhet av program som till exempel Auto CAD civil 3D eller Novapoint  En god kunskap om bygg- och anläggningsbranschens allmänna bestämmelser AB/ABT, ABK, AMA systemet.  Tidigare erfarenheter av att jobba som konsult      Anställningsform:   Projektanställning  Tillsvidareanställning  Underkonsult    Vi erbjuder dig:   En trygg anställning där du har en engagerad konsultchef, utvecklingssamtal och friskvårdbidrag mm. Vi satsar även mycket på vår personal och ordnar gemensamma aktiviteter så som frukostar, julmiddagar och konferenser.    Ansökan    Intervjuer och urval sker löpande – så vänta inte med att skicka in din ansökan! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsult-/rekryteringschef, Paola Bustos, på 08 – 505 687 10. Sista ansökningsdag är 2024-06-28. Ansökan kan också skickas till  [email protected] Vi tar också emot ansökningar från underkonsulter (även F-skatt)

20 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Produktionsledare

Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i en familjär arbetsmiljö med trevliga och engagerade kollegor? Då kan du vara vår nästa stjärnledare hos DM TAK AB! Vi är ett växande företag och letar nu efter fler produktionsledare som gillar att möta utmaningar och vill fortsätta utvecklas. Rollen som produktionsledare: Din huvudsakliga roll kommer att vara att leda flera lag och säkerställa att projektet fullföljs enligt tidsschemat och uppnår den önskade kvaliteten, för att skapa nöjda kunder. Du kommer att ha ansvaret för att driva produktionen framåt och kontinuerligt övervaka och upprätthålla en hållbar produktionsnivå med hög omsättning varje vecka. Du är löpande i kontakt med kunder, arbetare och underentreprenörer och kör regelbundet ut till de olika projekten där du kontrollerar, besiktar kvalitén på taken och korrigerar där det behövs för att slutligen lämna över tak med oöverträffad standard till nöjda kunder. De flesta administrativa uppgifter som jobbplanering samt dokumentation görs av vår produktionsplanerare på kontoret men du måste även kunna ta hand om administrativa uppgifter, som till exempel svara på mejl, ÄTA, egenkontroller, bilder, mm. På det här jobbet kommer man att behöva lära sig mycket tekniskt om takläggning, om du inte har någon erfarenhet av detta kommer vi utbilda dig inom tak, det viktigaste är dock att man är villig att lära sig och har förmågan att tillämpa våra standarder exakt. Vi söker dig som: Är villig att lära dig mer inom takomläggning. Gillar hårt arbete och som visat prov på att ha förmågan att nå mycket bra resultat i tidigare jobb. Är professionell och effektiv. Kan vägleda människor från start till mål. Är inte höjdrädd. Har normal till god datavana. Behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Har B-körkort. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och trivsel är i fokus. Med trevliga och stöttande kollegor skapar vi en familjär och rolig arbetsmiljö. Vi ser till att alla nya medarbetare får en bra introduktion och onboarding för att komma in i arbetet på bästa sätt. Dessutom har vi tydliga arbetsuppgifter och en tydlig struktur, vilket möjliggör ett effektivt arbete. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där framgångar firas. Skicka in din ansökan redan idag!

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Byggservicesamordnare

Tjänsten består av besiktning försäkringsskador, kundkontakter, skaderapportering, kalkylering samt fördelning arbetsuppgifter till våra hantverkare. Våra kunder består av försäkringsbolag, kommuner, privata företag samt privatpersoner. Vi söker dig som är digitalt kunnig och har god datorvana då en betydande del av arbetet innebär administration med digital teknik. Erfarenhet från kalkylprogrammet MEPS är en fördel men inget måste. Kundnöjdheten håller vi hårt på, därför krävs stor social kompetens och ett strukturerat och pedagogiskt arbetssätt. Grundläggande kunskap inom byggande är en förutsättning för tjänsten.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024