Lageransvarig till Bravilor Bonamat, Täby

Vill du vara en viktig kugge i vår organisation? Är du en organiserad och ansvarstagande person med erfarenhet av lagerhantering? Då tycker vi att du skall skall läsa vidare:vi söker just nu en Lageransvarig till vårt dynamiska team i Täby! Bravilor Bonamat är en ledande leverantör av kaffelösningar till kontor och HoReCa. Då vår nuvarande medarbetare går efter lång och trogen tjänst i pension så söker vi nu hans ersättare. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera inleveranser från vårt moderbolag i Holland Hantera orderplock och utleveranser Genomföra löpande inventering av lagret Ansvara för månatligt data till SCB Dagliga beställningar samt hantera specialbeställningar Hantera returer Administrera inköp avseende frakter samt hantera fraktkostnader Övervaka lagersaldo och lagerpositioner Genomföra årlig inventering Personliga egenskaper: Strukturerad och noggrann Ansvarstagande och drivande i ditt arbetssätt Erfarenhet från liknande roller Lösningsorienterad och serviceinriktad Du är dessutom självgående och har ordning och reda i ditt DNA. Då vi är en liten och informell organisation är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och gillar att hålla en hög servicenivå såväl internt som externt. Du är van att ta ansvar och att hugga i där du ser att det behövs. Du har erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare med goda vitsord. Du har en adekvat gymnasieutbildning och har goda kunskaper i MS Office samt relevant erfarenhet inom lagerhantering. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Körkort är inget krav men meriterande.Vi erbjuder ett arbete i en trevlig organisation där rätt person kommer att vara en viktig kugge i teamet i våra trevliga lokaler i Täby. Du kommer att få verka i en spännande bransch där kaffet anses som en av de viktigaste delarna i såväl vardag och fest. Om du känner igen dig i denna beskrivning, skicka då din ansökan till oss! Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare som kan bidra till vår fortsatta framgång. Ansöker gör du snarast via hemsida www.rubino.se. I detta uppdrag samarbetar vi med Rubino Rekrytering.För ytterligare info är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino på tel. 0739 015 911Välkommen med din ansökan!Bravilor Bonamat är ett familjeföretag som grundades för 70 år sedan. Innovativa idéer, avancerad teknik, kvalitet och intern produktion har alltid varit viktiga aspekter för oss och har bidragit till vår framgång idag.Idag utvecklar, producerar och levererar Bravilor Bonamat ett omfattande sortiment av beredningssystem för dryck, med fokus på kaffespecialiteter och hett vatten. Utöver maskinerna av märket Bravilor Bonamat utvecklar och tillverkar vi dessutom som Original Equipment Manufacturer (OEM) till tredje part.Vår mission: att vara en inspirerande och innovativ strategisk partner för våra återförsäljare och samarbetspartners världen över.Idag har vi över 350 hängivna anställda över hela världen som alla är engagerade i vårt huvudmål att utveckla och tillverka kommersiella system för drycker. Med filialer i Europa och USA och ett internationellt nätverk av återförsäljare i mer än 100 länder är Bravilor Bonamat idag ett välkänt märke över hela världen. Alla huvudsakliga aspekter i verksamheten är baserade i Nederländerna. På så vis kan vi snabbt möta våra kunders specifika behov. Vi inser vikten av att snabbt kunna anpassa oss till nya utvecklingar inom marknaden. Så kan vi skapa mervärde och bidra till våra kunders framgångar över hela världen. Läs mer på www.bonamat.se

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Arbetsledare för lagerhantering - Södertälje

Har du kunskap/erfarenhet från montering av hallar och tält, ställningsbygge, arbete med scenkonstruktioner eller liknande? Är du dessutom en naturlig ledare som söker efter en arbetsplats att stanna på? Då har du kanske hittat din nästa arbetsplats, läs gärna vidare! Om tjänsten Perido söker en arbetsledare inom lager till vår kund, en av Europas största leverantörer av hallar och tält, samt en totalentreprenör inom byggprojekt. Denna tjänst är placerad på deras lager i Södertälje. Dina arbetsuppgifter I rollen som arbetsledare blir du en nyckelspelare hos vår kunds verksamhet. Du kommer att arbeta nära lagerchefen och ha det operativa ansvaret för att leda och fördela arbetet till den befintliga lagerpersonalen. Din roll innefattar att tillsammans med lagerchefen och övriga medarbetare säkerställa effektiva arbetsflöden och upprätthålla höga standarder i deras lagerprocesser. Exempel på ansvarområden: Operativ ledning av den dagliga driften Orderhantering och plockning Lagerkontroll och inventering Samarbete med företagets övriga avdelningar Enklare underhåll av utrustning och lokaler Dina egenskaper Vi söker dig som är social och har en naturlig förmåga att samarbeta och leda människor. Vidare är du flexibel och kommer in med en positiv attityd varje dag till arbetet. För att trivas och lyckas i rollen är det avgörande att du har erfarenhet och kunskap som är relevant för kundens verksamhetsområden. Detta för att du behöver en djup förståelse för de produkter och lösningar som kunden tillhandahåller. Liknande branscher som är besläktade med kundens verksamhet kan vara: Bygg- och konstruktionsbranschen: Erfarenhet från byggprojekt och konstruktionsarbete kan ge dig värdefull insikt i arbete med material, konstruktion och säkerhetskrav. Evenemangsbranschen: Arbetserfarenhet från evenemang och scenproduktion kan vara mycket relevant, särskilt när det gäller logistik, planering och samordning av resurser. Mäss- och utställningsbranschen: Erfarenhet från planering och genomförande av mässor och utställningar kan ge dig kunskap om logistik, hantering av material och montering av temporära strukturer. Logistik- och distributionsbranschen: Erfarenhet från logistik och distributionsverksamhet kan vara till nytta när det gäller att organisera och hantera lagerflöden samt säkerställa effektiva leveranser. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Branscherfarenhet och/eller arbete inom liknande verksamhet B-körkort och förarbevis för truck Förstå och göra dig förstådd på svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av lagerarbete och orderplockning Omfattning och tillträde Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kund. Start omgående. Ansökan Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34514 i ämnesraden. Om Perido Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Lageransvarig

Vi på TopWork söker nu en erfaren truckförare/administratör till kund i Ullared!   Vi söker dig som vill arbeta i en varierande roll och med övergripande ansvaret på lager. Du kommer att arbeta operativt i den dagliga driften där du tar emot ankommande gods, kör fram utgående gods, samt kör inleveranser till och från produktion med hjälp av truck. Du kommer att vara ansvarig för att boka transporter och administrera transportdokument. Du kommer aktivt att driva förbättrings- och effektivitetsarbetet samt upprätthålla processer och rutiner. Du ansvarar för löpande inventering, optimering och ordning och reda, FIFO.. Vi tror att du har god erfarenhet av truckkörning och trivs med att jobba både självständigt och i grupp. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med administration inom industri. Vidare är du en pigg och engagerad person som bidrar till en god stämning på arbetsplatsen. För att vidare passa in hos vår kund tror vi att du:   - Är ansvarstagande och ordningsam  - Trivs med att jobba med kroppen - Jobbar i ett bra tempo - Är säkerhetsmedveten - Är noggrann  - Behärskar svenska i både tal och skrift.  Krav för dig som söker är truckkort A och B   Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du får gärna ha arbetat inom industrin men viktigast av allt är att du är pigg, kvalitetsmedveten, ansvarstagande och pålitlig. Du ska vara en lagspelare och tycka om att flexibelt arbeta med andra och att du alltid vill bidra till ett bra resultat. Kort och gott, du ska vara en person som kavlar upp ärmarna och vill göra rätt för sig!  Hör gärna av dig till mig om du har frågor kring tjänsten, vi ser fram emot din ansökan!  Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

12 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Lageransvarig

Vi på TopWork söker nu en erfaren truckförare/administratör till kund i Ullared!   Vi söker dig som vill arbeta i en varierande roll och med övergripande ansvaret på lager. Du kommer att arbeta operativt i den dagliga driften där du tar emot ankommande gods, kör fram utgående gods, samt kör inleveranser till och från produktion med hjälp av truck. Du kommer att vara ansvarig för att boka transporter och administrera transportdokument. Du kommer aktivt att driva förbättrings- och effektivitetsarbetet samt upprätthålla processer och rutiner. Du ansvarar för löpande inventering, optimering och ordning och reda, FIFO.. Vi tror att du har god erfarenhet av truckkörning och trivs med att jobba både självständigt och i grupp. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med administration inom industri. Vidare är du en pigg och engagerad person som bidrar till en god stämning på arbetsplatsen. För att vidare passa in hos vår kund tror vi att du:   - Är ansvarstagande och ordningsam  - Trivs med att jobba med kroppen - Jobbar i ett bra tempo - Är säkerhetsmedveten - Är noggrann  - Behärskar svenska i både tal och skrift.  Krav för dig som söker är truckkort A och B   Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du får gärna ha arbetat inom industrin men viktigast av allt är att du är pigg, kvalitetsmedveten, ansvarstagande och pålitlig. Du ska vara en lagspelare och tycka om att flexibelt arbeta med andra och att du alltid vill bidra till ett bra resultat. Kort och gott, du ska vara en person som kavlar upp ärmarna och vill göra rätt för sig!  Hör gärna av dig till mig om du har frågor kring tjänsten, vi ser fram emot din ansökan!  Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

11 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Ta- Plansritare inom trafiksäkerhet

Kunden skapar säkra arbetsplatser längs vägarbeten, byggnationer, anläggningar, järnvägar och andra infrastrukturprojekt. Vi erbjuder anpassade lösningar med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare i säkra arbetsplatser. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den.Vi söker nu en TA-plansritare till vår kunds verksamhet i södra stockholm.OM TJÄNSTENSom TA-plansritare stöttar du verksamheten med administrativa uppgifter och förvaltar våra kundkontakter för att skapa goda affärsrelationer. Du arbetsleder och hjälper till att planera och fördela arbetsuppgifter och resurser i kundens digitala planeringsverktyg, såsom fordon, personal, bemanning och underentreprenörer tillsammans med platschef. Du kommer även att rita specifika TA-planer, upprätta arbetsberedningar och riskbedömningar utefter kundens specifika behov.Tillsammans med dina kollegor hjälper du våra kunder med deras behov av trafiklösningar via personliga möten, telefon- och mejlkontakt. Med hög serviceförmåga säkerställer du att kunden får rätt material och att allt faktureras. Du arbetar dagligen med vårt ordersystem, digitala rapporter och fakturering. Arbete med hantering av återlämnat material samt övrig lagerhantering kan förekomma.Tjänsten är heltid, dagtid med placering i södra Stockholm. Vi arbetar som ett team där vi värdesätter flexibilitet, initiativtagande och noggrannhet.

9 april 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Team Manager

Är du en driven, ansvarstagande och serviceinriktad person som har förmåga och erfarenhet av att leda och fördela arbete och som vill vara med på vår kunds resa mot framtidens detaljhandel?Arbetsuppgifter Tillsammans med andra Team Managers ansvarar du för en av avdelningarna i produktionen och arbetar med den dagliga driften samt planering på veckobasis. Som Team Manager skall du leda gruppen mot uppsatta mål och övergripande strategi för avdelningen. Du ska vara ett exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats. Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i gruppen i samarbete med avdelningens Shift Manager och bolagets policies. Du kommer att coacha medarbetare att nå sina mål och utvecklingsplaner. Tjänsten innebär att du också kommer att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelningen. Förutom ovan innebär rollen ansvar, kontroll och åtgärd av dagliga ärenden, såsom Personalansvar och genomförande av regelbundna feedbacksamtal Arbetsmiljöansvar, rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall, arbetsskador som rör avdelningen och siten Eskalera händelser och allvarliga risker samt avvikelser till Shift Manager och andra ansvariga Ansvarig för leveranskvalitet och resultat kopplat till avdelningens nyckeltal Kommunicera övergripande strategier och bryta ner dessa till individuella mål Ansvara för den dagliga kommunikationen och informationen till medarbetare Arbeta nära dina medarbetare och stötta dem i det vardagliga arbetet Vi söker dig som Är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Har tidigare erfarenhet av logistik och mycket goda ledaregenskaper, god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du bör också vara mål- och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress. Som person är du ansvarsfull, noggrann och sprider härlig energi omkring dig och har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet i din yrkesroll. Vidare är du en flexibel person som har förmågan att lösa varje unikt ärende på bästa sätt. Du förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag med intresse för att utvecklas. Har följande kompetenser Lyhörd Strukturerad Ansvarstagande Kommunikativ Kvalifikationer Gymnasiekompetens eller motsvarande, samt meriterande med någon gymnasial påbyggnad God IT-vana (Officepaketet), främst Excel. 1-2 års erfarenhet av att leda och utveckla andra, meriterande inom lager/ logisk. Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, samt andra språk är meriterande Låter detta som din nästa utmaning? Start omgående Omfattning- Heltid (dagtid) Placering- Brunna Avtal: Kollektivavtal med Transport för medarbetarna i produktion och Tjänstemannaavtal med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna Vi tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

4 april 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Team Manager

Är du en driven, ansvarstagande och serviceinriktad person som har förmåga och erfarenhet av att leda och fördela arbete och som vill vara med på vår kunds resa mot framtidens detaljhandel?Arbetsuppgifter Tillsammans med andra Team Managers ansvarar du för en av avdelningarna i produktionen och arbetar med den dagliga driften samt planering på veckobasis. Som Team Manager skall du leda gruppen mot uppsatta mål och övergripande strategi för avdelningen. Du ska vara ett exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats. Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i gruppen i samarbete med avdelningens Shift Manager och bolagets policies. Du kommer att coacha medarbetare att nå sina mål och utvecklingsplaner. Tjänsten innebär att du också kommer att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelningen. Förutom ovan innebär rollen ansvar, kontroll och åtgärd av dagliga ärenden, såsom Personalansvar och genomförande av regelbundna feedbacksamtal Arbetsmiljöansvar, rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall, arbetsskador som rör avdelningen och siten Eskalera händelser och allvarliga risker samt avvikelser till Shift Manager och andra ansvariga Ansvarig för leveranskvalitet och resultat kopplat till avdelningens nyckeltal Kommunicera övergripande strategier och bryta ner dessa till individuella mål Ansvara för den dagliga kommunikationen och informationen till medarbetare Arbeta nära dina medarbetare och stötta dem i det vardagliga arbetet Vi söker dig som Är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Har tidigare erfarenhet av logistik och mycket goda ledaregenskaper, god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du bör också vara mål- och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress. Som person är du ansvarsfull, noggrann och sprider härlig energi omkring dig och har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet i din yrkesroll. Vidare är du en flexibel person som har förmågan att lösa varje unikt ärende på bästa sätt. Du förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag med intresse för att utvecklas. Har följande kompetenser Lyhörd Strukturerad Ansvarstagande Kommunikativ Kvalifikationer Gymnasiekompetens eller motsvarande, samt meriterande med någon gymnasial påbyggnad God IT-vana (Officepaketet), främst Excel. 1-2 års erfarenhet av att leda och utveckla andra, meriterande inom lager/ logisk. Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, samt andra språk är meriterande Låter detta som din nästa utmaning? Start omgående Omfattning- Heltid (dagtid) Placering- Brunna Avtal: Kollektivavtal med Transport för medarbetarna i produktion och Tjänstemannaavtal med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna Vi tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Jobba extra som truckförare i Södertälje

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker just nu duktiga lagermedarbetare som kan jobba extra hos våran kund i Södertälje. Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier på heltid alternativt ett annat jobb på minst 50%) och söker ett extrajobb inom lager. Vi tror du som söker vill ha ett aktivt extra jobb. Du motiveras av att arbeta mot tydligt uppsatta mål och är en lagspelare som ser laget för jaget. Arbetet går ut på att utföra sedvanliga arbetsuppgifter inom lager. Det kan vara sånt som truckkörning, packa och plocka, inleveranser, med mera. Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba minst 3 dagar i veckan och kan vara tillgänglig både dag-och kvällstid. Med start omgående. Arbetstider: 06:00-12:00 & 15:00-20:00 OBSERVERA ATT MAN MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING, ANTINGEN STUDIER på 100% ELLER ANNAT ARBETE PÅ MINST 50%. Vi erbjuder dig Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor - Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. - Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Välkommen Teamledare till lager i Eskilstuna

Om rollen Som Teamledare ska du axla rollen som Försteman till gruppcheferna, detta innefattar bland annat att vara utbildare till våra medarbetare samt leda i den dagliga driften. Ditt ansvar kommer vara att utbilda medarbetarna på området, samla användarfrågor, utbildningsbehov och nya krav eller önskemål om applikationen eller systemet. Du kommer medverka i arbetet med att ta fram en utbildningsplan, utbildningsmaterial samt medverka i att ta fram processkartläggningar och standarder. I rollen som Teamledare kommer du medverka vid analyser och komma med förbättringsförslag utifrån framtagna mål och verksamhetsprocesser. Du kommer vara en nyckelperson vid genomförandet av acceptanstester samt medverka vid kravställning för nya funktionalitet och ändringar. Som Teamledare kommer du även vara en arbetsledare som sköter den dagliga styrningen och fördelningen, frånvarohantering, personalplanering och avvikelsehantering. Möten med andra Teamledare samt möten med andra avdelningar kommer att förekomma. Tjänsten innefattar skiftarbete. Samt att Du vill vara med och skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen. Och att du vill utveckla din egen kompetens och ser lärande som en naturlig del av arbetet. Och att du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer. Vem är du? Vi tror att du är en person med god teknisk förståelse som gärna har erfarenhet från processtyrning. Vi ser även att du har en god pedagogisk förmåga samt är motiverad och ansvarsfull för att skapa de bästa förutsättningarna för medarbetarna. Vi tror att du är en förebild som inspirerar och motiverar medarbetare genom att vara närvarande, tillitsfull samt skapa engagemang hos medarbetarna. Vi ser gärna att du har erfarenhet och kompetens om: - Förbättrings- och utvecklingsarbete - Logistikflöden - Datorvana och kunskap om relevanta system Passar rollen som Teamledare dig? Tveka inte med att söka redan nu!

25 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Jobba extra som truckförare i Södertälje

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker just nu duktiga lagermedarbetare som kan jobba extra hos våran kund i Södertälje. Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier på heltid alternativt ett annat jobb på minst 50%) och söker ett extrajobb inom lager. Vi tror du som söker vill ha ett aktivt extra jobb. Du motiveras av att arbeta mot tydligt uppsatta mål och är en lagspelare som ser laget för jaget. Arbetet går ut på att utföra sedvanliga arbetsuppgifter inom lager. Det kan vara sånt som truckkörning, packa och plocka, inleveranser, med mera. Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba minst 3 dagar i veckan och kan vara tillgänglig både dag-och kvällstid. Med start omgående. Arbetstider: 06:00-12:00 & 15:00-20:00 OBSERVERA ATT MAN MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING, ANTINGEN STUDIER på 100% ELLER ANNAT ARBETE PÅ MINST 50%. Vi erbjuder dig Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor - Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. - Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

25 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024