Produktionsledare till terminal Natt

Har du tidigare erfarenhet av personalansvar i terminal/lagermiljö? Och dessutom har erfarenhet av och är duktig på logistik och logistikflöden? Då kan du vara perfekt för denna tjänst! Du kommer jobba som produktionsledare under nattskiftet och där ha ansvar över 15 stycken medarbetare. Utöver det kommer du ha ansvar för rangering, utvecklingsarbete och personalplanering. Dessutom kommer du behöva steppa in i produktionen och hjälpa till då och då. För att lyckas i den här rollen ser vi att du är en trygg och stabil person med vana av att hantera personal och logistikflöden. Det är start omgående och du kommer till att börja med jobba augusti ut. Efter det finns stor chans till förlängning förutsatt man gjort ett bra jobb och skött sig väl. Din profil Du har: - Erfarenhet av ledarroll - Erfarenhet av logistik - Truckkort - Vilja att jobba natt Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

19 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Arbetsledare till kund i Göteborg

Om tjänsten Vi på Pokayoke söker nu dig som vill ta nästa kliv i din tjänst som Arbetsledare. Som Arbetsledare stöttar du Lagerchefen med att se till att avdelningen når de målsättningar som är satta genom att dagligen organisera, leda och fördela arbetet för gruppen. Tillsammans med ditt team kommer du bland annat arbeta med in-utleverans, plock och pack och andra förekommande lageruppgifter. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med goda chanser att bli övertagen av kund. Dina arbetsuppgifter - Leda och fördela arbetet - Uppföljning av KPI:er - Personalplanering - Utveckla verksamheten/driva projekt - Ta fram rutiner och strukturera som optimera effektiva arbetsprocesser - Du säkerställer att produktiviteten håller de mål som finns på bolaget och kvalitén på de arbetsprocesser som finns. -Jobba i dagliga driften tillsammans med ditt team Vad vi söker Bli vår nästa Stjärn-Arbetsledare! Rollen innefattar personalansvar och därför söker vi dig som brinner för att coacha och leda samt utveckla dina medarbetare. Vi söker dig som har ett positivt engagemang som gärna smittar av sig till kollegorna. Struktur, ordning och reda är något som faller dig naturligt. Du gillar högt tempo med att ha flera bollar i luften med en god kommunikativ förmåga mot andra. Vi ser gärna att du har ett högt intresse av flöden, effektiviseringsprocesser och att implementera nya processer. Till oss tar du med dig: - Arbetsledande erfarenhet och kommunikativ i tal och skrift - Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift - Rätt inställning med en stark vilja att utvecklas - All din kunskap inom logistik och ledarskap. Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Operations Coordinator (m/f/d) Stockholm

THE ROLE AND YOUR IMPACT AT TIER Coordinate and assign tasks to a team of (Lead) Operations & Maintenance and Repair Associates in your city. Support the Operations Manager to engage with and handle day to day business with our network of external logistics providers. Monitor and maintain the health of TIER’s fleet of eVehicles to optimise the consumer experience. Supervise Associates on shift and be the point of contact for any issues or support they require during a shift. Train new Associates, ensuring they are able to use our apps, follow our working procedures, processes, and get the most out of their job. Provide general administrative support to the team and occasional customer care duties, including, but not limited to: addressing requests from cities about the eVehicle fleet, occasional support with invoices, communication with external vendors, and other administrative tasks ). Problem-solve on a day-to-day basis and support the Operations team in your city to improve operational processes and ensure operational diligence. YOU’LL FIT GREAT WITH THESE SKILLS AND QUALIFICATIONS Good experience and comfort working on the computer, smartphone and using apps in general. G-suite experience and knowledge preferred. Flexibility to support and directly address tasks inside and outside of the warehouse, collect, redistribute, and swap the batteries of our vehicles, check and document any damage or repairs needed). English and local language skills are mandatory . Ability to work conscientiously and with a focus on safety. Flexibility to work on a shift schedule. Prior experience in delivery, warehousing, logistics, repair, or back office roles is valuable (including internships). Knowledge of performing administrative tasks is valuable. Prior experience in maintenance and repair is valuable. A valid driver’s licence (type B).

19 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Teamledare till terminal i Eskilstuna!

Uppdraget Libera söker teamledare till en av våra kunder i Eskilstuna.Som teamledare på vår kundsterminalkommer du att vara ett stöd till dina medarbetare och gruppchefer för att den dagliga driften ska fungera smidigt.Du kommer bland annatatt vara superuser i deras lagerhanteringssystem,stödja i frågor om den dagliga driften och finnas tillgänglig videventuella problem som uppstår i produktionen. Förutom ovan innebär rollen även nedan ansvarsområden och arbetsuppgifter: Arbeta nära dina medarbetare och vara operativ i driften Identifiera var utbildningsbehov finns och att utbilda medarbetarna inom ditt område Rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall och arbetsskador Delta i förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelningen Följa arbetssätt & mål samt dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer. Anställningen är på heltid och kommer att vara förlagd på 2-skift. Vem du är För att lyckas i rollen tror vi att du är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Du ska vara ett gott exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats och vi ser därför att du som person är rättvis, målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla god kvalité samt nå uppsatta mål.Du har god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Vi ser att du har haft en liknande roll tidigare och gärna inom logistik- eller produktionsområdet. Även andratidigare ansvarstaganden som är fördelaktiga för tjänsten ses som meriterande, exempelvis mentor ellersuperuser.Vi ser att du som söker har minst en gymnasial utbildning, du har god IT-vana och är trygg i att använda system. Du behöver kommunicera väl på både svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande. Detta är en uthyrning genom Libera med god möjlighet til överanställning till kunden efter 6 månader.Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

17 april 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Team Lead Warehouse - Umeå (43913)

Do you have experience in people management and are looking for a new and exciting opportunity protecting the environment? Are you a team-oriented person with great interpersonal and customer service skills? We are looking for you to join our Service Team at Vestas. Region NCE > SBU NCE Service > North & West Warehouse & Logistics We are a Warehouse Team of 3 employees located in Umeå. We function as the primary and key interface for Service technicians. In this team our priority is to support our internal customers and make things happen. We value being accessible for our internal customers with scope for delivering on time and with high quality. Vestas in an ongoing and everchanging organization and so are we, thus it is important to be service-minded and open to changes and the challenges that follow. In our team we value being a great colleague, and it is important that we meet each other with a smile and an open mind. We are a solid and diverse team with focus on inclusiveness and an open dialog. We collaborate with other warehouses across Sweden, Finland, Norway, Denmark, and the UK, with whom we share knowledge. Responsibilities As a Team Leader for our warehouse, you can expect to hold the following main responsibilities: Supervising the team and ensuring a safe warehouse and work environment for all employees Maintain a high delivery performance by ensuring that best methods and practices are followed Ensure a lean, effective, and productive warehouse that operates according to established processes in order to ensure a high quality Be an involved part of the team and at times participate in operational tasks and improvement projects Qualifications We hope that you can identify with the following professional criteria to sufficiently undertake abovementioned responsibilities: Previous Team Leader experience A good understanding of Supply Chain and Logistics from a warehouse perspective SAP knowledge, expertise in Microsoft Office, and hands-on experience with warehousing is highly desired Solid spoken and written communication skills in Swedish and English Working with and setting KPI's for the warehouse and team Competencies On a more personal note, we hope that you can identify yourself with the following soft skills: High degree of Safety Awareness Focused, good work ethic. Good organizational, coordinating, planning, and time management skills Understanding of cultural differences, collaborative, and solution oriented Capable of developing, guiding, and directing a diverse team Methodical and structured approach to working practices and procedures Proficient with priorities and handling your own and your team's workload in an efficient manner with eye for high quality to meet operational deadlines Be interested in continuous improvement and effectively handle changes What We Offer We offer an exciting job with excellent opportunities for professional and personal development in an inspiring environment with the energy industry's global partner on sustainable energy solutions. We value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will become part of a highly professional environment with a high technical commitment. By working in Vestas, you will be part of an organization where we value Passion, Accountability, Simplicity, and Collaboration. This you will witness at first hand in different ways. Additional information Location: You will be based in our warehouse in Umeå, Sweden. If all the above matches your interest and qualifications, please apply no later than 19.5.2024. Please note: We do amend or withdraw our jobs and reserve the right to do so at any time, including prior to the advertised closing date. For further questions about the opportunity, please contact the hiring manager [email protected]

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Lagsamordnare FMLOG Försörjning Förråd i Växjö eller Karlskrona

Vill du vara med att driva försvarets logistik i framkant och skapa en robust verksamhet där du erbjuds möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare? Om enheten FMLOG Försörjning anskaffar, lagerhåller, vidmakthåller och avvecklar förnödenheter åt Försvarsmakten. Logistiken ska vara effektiv och innebära en hög tillgänglighet för alla typer av förnödenheter runtom i hela Sverige. Det innebär att planering och kundsupport också är viktiga delar i vårt arbete. Förråd är en del av FMLOG Försörjning och som skapar nytta för Försvarsmakten (FM) genom att ta emot och leverera materiel i tid, till rätt kostnad och med rätt kvalitet. Genom kunskap om hur materielen ska tas emot, lagras, förrådsunderhållas, levereras och även avvecklas är vi delaktiga i att göra FM verksamhet möjlig. Våra attityder och arbetssätt präglas av ömsesidigt förtroende för att kunna leverera försvarslogistik när och där den behövs. Förråd verkar över hela landet och innehåller ett brett sortiment av FM materiel och vi verkar i flera flöden. Hos oss värdesätter vi ömsesidigt förtroende som innebär att som medarbetare har du ett eget ansvar och där det ges goda möjligheter att kompetensutvecklas. Eftersom våra medarbetare är viktiga för oss kommer du ha möjlighet att förena det professionella och det privata. Friskvård är en naturlig del av vår vardag och du har 3 timmars träning på arbetstid i veckan att nyttja. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som lagsamordnare innebär det varierande arbetsuppgifter som syftar till att skapa goda förutsättningar, förbättra och stödja den dagliga och långsiktiga verksamheten. Du kommer arbeta såväl ute som inne året runt. Arbetsdagens utformning är du själv med att planerar utefter de behov som kommer in. Arbetet är varierat från kontorsarbete till rent fältarbete tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär att samordna, leda, coacha och fördela det dagliga arbetet inom arbetslaget utifrån styrningar från närmaste chef och material ledare. Du planerar, stödjer och följer upp produktionen på förråden och att ingå i den dagliga driften tillsammans med arbetsgruppen. Arbetet innebär att vi reser periodvis och övernattningar förekommer. Du kommer periodvis arbeta utomhus oavsett årstid. KRAV Kvalifikationer • C/CE körkort, truckkort och truckvana • Körkort B, manuell växel • Goda datakunskaper • Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift Personliga egenskaper För att lyckas i denna tjänst ser vi att du är serviceinriktad och självständig i din roll samt arbetar mot fattade beslut och verksamhetens mål. Vidare har du förmåga att planera, analysera, organisera och prioritera ditt arbete. Du drivs av att samarbeta, är inkluderade i ditt arbetssätt och kan möta olika förändringar och omständigheter. Du har ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt och kan genomföra dina åtaganden så de ger resultat. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Stor kännedom om försvarsmaktens materiel • Aktuell IFTEX utbildning • Lägst gymnasieutbildning • Kunskaper i affärssystem LIFT • Erfarenhet av att arbeta och leda projekt • Minst 5 års erfarenhet av försvarsmaktens verksamhet För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tjänsten är tillsvidareanställning med sex månaders provanställning för dig som inte redan är anställd i Försvarsmakten. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Växjö eller Karlskrona. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse. Tjänsteresor vanligt förekommande. Upplysningar om befattningen samt rekryteringsprocessen Ellinor Wassermann, 070-918 39 77 Fackliga företrädare Ola AnderssonSEKO Pernilla Kjellgren SACO Håkan Antonsson OFR/S Samtliga nås via växeln på 0589-40 400. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2024-04-20. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

17 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Libera söker Team Manager till Ceva Logistics

Uppdraget Vi på Libera söker för vår kund Ceva Logisticsräkning en eller fleraTeam Managers till deras logistikcenter i Brunna. Företaget expanderar i alla led och behöver härmed stärka upp i sina chefsled. Du kommer att jobba antingen dag ellerkvällstid, även helgarbete kan förekomma enligt schema vid vissa avdelningar. Du rapporterar till Shift Manager. Som Team Manager ansvarar du för en avdelning inom logistiken där du leder och fördelar arbetet för att se till att den dagliga driften flyter på. Du samarbetar löpande med andra Team Managers och planerar driften dagligen samt veckovis. Som Team Manager arbetar du tillsammans med avdelningens Shift Manager med att leda gruppen mot uppsatta mål för avdelningen utifrån företagets policys och strategier. Förutom detta innebär rollen även nedan ansvarsområden: Ansvara för den dagliga kommunikationen och informationen till medarbetare Coachning av medarbetare för att nå mål och utvecklingsplaner, detta bland annat genom regelbundna feedbacksamtal Arbetsmiljöansvar i form av att rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall och arbetsskador samtmeddela händelser och allvarliga risker samt avvikelser till Shift Manager och andra ansvariga. Ansvara för leveranskvalitet och resultat kopplat till avdelningens nyckeltal Förmedla företagets strategier och bryta ned dessa till individuella mål Arbeta nära dina medarbetare och stötta dem i det vardagliga arbetet Tjänsten innebär även att du deltar i att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelning. Vem du är För att lyckas i rollen tror vi att du är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Du ska vara ett gott exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats och vi ser därför att du som person är rättvis, målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser att du är en erfaren ledare med intresse för att utvecklas. Vidare är du positiv och sprider härlig energi omkring dig. Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av ledarskap och besitter mycket goda ledaregenskaper, har detta genomförts inom logistik är det starkt meriterande. Du har god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du harhög integritet i din yrkesroll och flexibilitet i att ta dig an de ärenden som kan uppstå.Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga att anpassa tempo och att hantera stress. Vi ser att du som söker har minst en gymnasial utbildning, du har god IT-vana och är trygg i att använda Excel som dagligt verktyg. Du behöver kommunicera väl på både svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande. Detta är en direktrekrytering där Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Tillsättning sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Cassels söker en arbetande förman till vårt lager i Kungsbacka

Cassels är ett familjeägt företag inom detaljhandeln. Företaget startade 1973 i Kungsbacka. Vi har idag 34 butiker från Malmö i söder till Gävle i norr. Vårt huvudkontor ligger i Kungsbacka och där ligger även vårt lager. Om tjänsten Att vara arbetande förman hos Cassels innebär att leda och fördela arbetet så att det utförs enligt uppsatta mål och krav och säkerställa att leverans kommer ut till våra butiker på ett kostnadseffektivt sätt. Du är ytterst delaktig i den dagliga driften och ansvarar för en arbetsgrupp som idag består av 6 personer. Rollen innebär även personalansvar där ingår sjukanmälan, semester ,föräldraledighet. Arbetsuppgifter -Leda, fördela samt ingå i det dagliga arbetet -Ansvara för: Optimera flödena. -Företräda arbetsgivaren och verka för ett gott samarbete mellan dig och din närmaste chef samt mellan dig och dina kolleger -Föregå med gott exempel -Koordinera och besluta prioriteringsordning av arbetsuppgifter med hänsyn tagen till tidsplanering och leveranser Din profil Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och lösningsfokuserad. Du har en positiv inställning och ser hellre möjligheter än svårigheter. Du ser vad som behöver prioriteras. Arbetet som arbetande förman innefattar alla vanligt förekommande arbetsuppgifter på ett lager och kan därmed vara både fysiskt krävande och präglas av ett högt arbetstempo med snabba förändringar. Därför är det viktigt att du har en god fysik, är stresstålig och flexibel samt har en förmåga att arbeta metodiskt. Du har en naturlig förmåga att skapa förtroende hos dina kolleger och är trygg i din arbetsledande roll. Kvalifikationer Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet inom lager och logistik. Tjänsten är en tills vidare anställning på heltid med inledande provanställning på 6 månader. Arbetstid: mån-fre, dagtid. Start: enligt överenskommelse. Maila intresseanmälan till: [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Teamledare till Gate Gourmet!

Uppdraget Som Teamleader hos Gate Gourmet kommer du med dinateamleader-kollegor att säkerställa arbetet på deras Assembly-avdelning. På avdelningen produceras och paketeras måltider till deras flygbolagskunder, samt diskar inkommande gods. Du kommer att ha ansvar för en grupp om ca.6 personer där du har fullt ansvar vad gäller attcoacha, utbilda och följa upp medarbetarna, kvalitet och effektivitet enligt målplan. Dina arbetsuppgifter innebär att säkerställa att matleveranserna sker i tid och i enlighet med de gällande regler och lagar för verksamheten. Du kommer hantera tidrapportering och viss administration. Utöver detta förväntas du även vara närvarande i verksamheten och hålla i utbildning av ny personal samt samverka med övriga avdelningar. Anställningen är tillsvidare, med 6 månaders provanställning, direkt hos Gate Gourmet och du blir anställd som tjänsteman, med Ledarna som kollektivavtal. Tjänsten är förlagd på vardagarunder två skift,5:00-14:30 /9:30-20:00, samt rullande helgpass. Vem du är Hos Gate Gourmet är personligheten av stor betydelse och du behöver vara flexibel, nyfiken och resultatinriktad för att trivas i rollen som teamleader. Vi ser att du är en junior ledare, med 1-2 års erfarenhet i ledande befattning som är intresserad av att utvecklas tillsammans med Gate Gourmet. Som person är du ansvarsfull och inspirerande och du tycker om att få team lyckas med sitt uppdrag. Har du tidigare erfarenhet av att coacha och följa upp medarbetares prestation utifrån tydliga KPI:er ser vi detta som meriterande. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av liknande bransch men framförallt att du är intresserad av att lära dig och kunna dra nytta av tidigare erfarenheter. Verksamheten kan svänga snabbt vilket ställer krav på din förmåga att anpassa planeringen samt att vara tydlig och trygg i dina beslut. Då det är en mångkulturell arbetsplats är det önskvärt att du har goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift. Du behöver även ha god datorvana sedan tidigare. Gate Gourmet Det är världens största oberoende cateringföretag som producerar, paketerar och levererar catering för flygbolag och järnvägar. Årligen levereras över tvåhundra miljoner måltider till företagets kunder världen över. Företaget har tjugotusen anställda globalt. Cirka 250 personer arbetar i Sverige, varav cirka 200 personer i Stockholm i anslutning till Arlanda flygplats. Att arbeta hos Gate Gourmet innebär att bli del av en händelserik arbetsmiljö där det finns stor möjlighet att påverka. Rekryteringsprocessen Stockholm-Arlanda flygplats är ett säkerhetsklassat område och därför kommer vi att behöva göra en registerkontroll på dig enligt transportstyrelsens bestämmelser. Detta innebär att du behöver kunna styrka vad du gjort de senaste fem åren via olika dokument och intyg. Detta är en direktrekrytering där Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Välkommen med din ansökan redan idag!

16 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lageransvarig till Bravilor Bonamat, Täby

Vill du vara en viktig kugge i vår organisation? Är du en organiserad och ansvarstagande person med erfarenhet av lagerhantering? Då tycker vi att du skall skall läsa vidare:vi söker just nu en Lageransvarig till vårt dynamiska team i Täby! Bravilor Bonamat är en ledande leverantör av kaffelösningar till kontor och HoReCa. Då vår nuvarande medarbetare går efter lång och trogen tjänst i pension så söker vi nu hans ersättare. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera inleveranser från vårt moderbolag i Holland Hantera orderplock och utleveranser Genomföra löpande inventering av lagret Ansvara för månatligt data till SCB Dagliga beställningar samt hantera specialbeställningar Hantera returer Administrera inköp avseende frakter samt hantera fraktkostnader Övervaka lagersaldo och lagerpositioner Genomföra årlig inventering Personliga egenskaper: Strukturerad och noggrann Ansvarstagande och drivande i ditt arbetssätt Erfarenhet från liknande roller Lösningsorienterad och serviceinriktad Du är dessutom självgående och har ordning och reda i ditt DNA. Då vi är en liten och informell organisation är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och gillar att hålla en hög servicenivå såväl internt som externt. Du är van att ta ansvar och att hugga i där du ser att det behövs. Du har erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare med goda vitsord. Du har en adekvat gymnasieutbildning och har goda kunskaper i MS Office samt relevant erfarenhet inom lagerhantering. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Körkort är inget krav men meriterande.Vi erbjuder ett arbete i en trevlig organisation där rätt person kommer att vara en viktig kugge i teamet i våra trevliga lokaler i Täby. Du kommer att få verka i en spännande bransch där kaffet anses som en av de viktigaste delarna i såväl vardag och fest. Om du känner igen dig i denna beskrivning, skicka då din ansökan till oss! Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare som kan bidra till vår fortsatta framgång. Ansöker gör du snarast via hemsida www.rubino.se. I detta uppdrag samarbetar vi med Rubino Rekrytering.För ytterligare info är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino på tel. 0739 015 911Välkommen med din ansökan!Bravilor Bonamat är ett familjeföretag som grundades för 70 år sedan. Innovativa idéer, avancerad teknik, kvalitet och intern produktion har alltid varit viktiga aspekter för oss och har bidragit till vår framgång idag.Idag utvecklar, producerar och levererar Bravilor Bonamat ett omfattande sortiment av beredningssystem för dryck, med fokus på kaffespecialiteter och hett vatten. Utöver maskinerna av märket Bravilor Bonamat utvecklar och tillverkar vi dessutom som Original Equipment Manufacturer (OEM) till tredje part.Vår mission: att vara en inspirerande och innovativ strategisk partner för våra återförsäljare och samarbetspartners världen över.Idag har vi över 350 hängivna anställda över hela världen som alla är engagerade i vårt huvudmål att utveckla och tillverka kommersiella system för drycker. Med filialer i Europa och USA och ett internationellt nätverk av återförsäljare i mer än 100 länder är Bravilor Bonamat idag ett välkänt märke över hela världen. Alla huvudsakliga aspekter i verksamheten är baserade i Nederländerna. På så vis kan vi snabbt möta våra kunders specifika behov. Vi inser vikten av att snabbt kunna anpassa oss till nya utvecklingar inom marknaden. Så kan vi skapa mervärde och bidra till våra kunders framgångar över hela världen. Läs mer på www.bonamat.se

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024