Teamchef färskvaror, Willys Stockholm Vinsta
Willy:S AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-08-18 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Färskvaruavdelningen är en mycket viktig del av vår butik och som teamchef Färsk har du en nyckelroll i butiken. Våra teamchefer är en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i färskvaruteamet. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Du har personalansvar för medarbetarna i färskvaruteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Då färskvaruavdelningen är en så viktig del av vår butik är det viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Maya Maroki, 010-474 22 73 eller [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-13. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Teamchef färskvaror dagsfärskt, Willys Värmdö Köpcentrum
Willy:S AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas Tillträde: 2025-08-01 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Färskvaruavdelningen är en mycket viktig del av vår butik och som teamchef Färsk har du en nyckelroll i butiken. Våra teamchefer är en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i färskvaruteamet. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Du har personalansvar för medarbetarna i färskvaruteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Då färskvaruavdelningen är en så viktig del av vår butik är det viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Daniel Jivefalk Jonze, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-13. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Teamchef kolonial, Willys Sundbyberg Rissne
Willy:S AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Du har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Annette Ärlig, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-13. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kjell & Company söker en driven Regional Manager
Kjell & Co Elektronik AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Kjell & Company är en av de största omnichannel-återförsäljarna av hemelektronik i Norden, med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Kina. Inom retail och inte minst hos oss på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt. Vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders behov, alltid med service i världsklass som given målsättning. Vi lever efter vår vision att förbättra människors liv genom teknologi och inspirerar dem att använda teknik på sätt de inte trodde var möjligt. Detta gör vi med stöd av våra mycket kunniga och engagerade kollegor i våra butiker och kontor, samt ett koncept som kombinerar närhet till kunden med en unik serviceupplevelse.  Kjell & Company grundades 1988, har sitt huvudkontor i Malmö och är sedan 2021 noterade på Nasdaq First North Growth Market. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en nyckelspelare i vår fortsatta framgång? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team på Kjell & Company! Tillsammans skapar vi framtidens detaljhandel. I region öst kommer du att ansvara för: Att optimera lönsamheten och säkerställa hållbar ekonomisk tillväxt, där du planerar och övervakar budgetar för att maximera resultat. Du främjar en positiv och säker arbetsmiljö för alla medarbetare samt genomför strategiska planer för att optimera butikernas drift.  Genom att fokusera på teamen och implementera tydliga utvecklingsplaner, säkerställer du att vi alltid har de bästa medarbetarna på plats, vilket bidrar till vår framgång och tillväxt. Du driver kommersiell tillväxt och förbättrar kundupplevelsen i regionen, samtidigt som du strävar efter höga betyg i kund- och medarbetarupplevelse. Du ser till att företagets värderingar och uppförandekod följs och arbetar nära våra kollegor inom hela bolaget för bästa effekt i alla områden. Genom god kommunikation säkerställer du en engagerad region som har rätt förutsättningar att leverera service i världsklass.  Utöver regionansvaret kommer du att: Samarbeta nära med tvärfunktionella team för att effektivt genomföra optimeringsinitiativ Ha ett särskilt områdesansvar i hela landet Deltaga aktivt i möten inom regionen och detaljhandelsgruppen för att vidareutveckla ditt områdesansvar Vi söker dig som har: Dokumenterad erfarenhet av, och utvecklat ledarskap inom, detaljhandelsledning Starka analytiska färdigheter och kompetens inom dataanalys Kunskap om detaljhandelsbranschens trender, kundbeteende och merchandisestrategier Förmåga att driva initiativ från koncept till genomförande Utmärkta kommunikations- och samarbetsfärdigheter för effektivt tvärfunktionellt samarbete Förmåga att anpassa sig till en snabbföränderlig detaljhandelsmiljö Laganda och förmåga att hålla sig själv och andra ansvariga Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får chansen att göra verklig skillnad. Du utgår från hemmet och har ansvar för region öst vilket innebär att vi förväntar oss att du är boende inom regionen. Upptagningsområdet sträcker sig mellan Katrineholm i norr till Karlskrona i syd.  Vi önskar din ansökan senast den 30 juni.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Vi söker en ny härlig medarbetare
Effkå Livsmedel AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vi söker en engagerad medarbetare till vårt härliga gäng! Är du redo för nästa steg i din butikskarriär? Välkommen till vår lilla, mysiga ICA Nära-butik där vi brinner för kundmöten, matglädje och att ha kul tillsammans på jobbet! Vi söker nu dig som vill ta en ansvarsfull roll på heltid, med start i slutet av augusti. Du kommer att få en viktig roll i det dagliga arbetet – både i butiken och bakom kulisserna. Här finns möjlighet att utvecklas, ta ansvar och påverka – samtidigt som du blir en del av ett engagerat team där vi stöttar varandra och har nära till skratt. Vi söker dig som: - Har erfarenhet från dagligvaruhandeln eller liknande serviceyrken - Är ansvarstagande, noggrann och gillar att ta egna initiativ - Trivs i ett högt tempo och har en positiv inställning Tidigare erfarenhet av ansvarspositioner i butik är meriterande, men det viktigaste är att du har rätt inställning och vill växa med oss! Vi erbjuder: - En heltidstjänst med start i slutet av augusti - Möjlighet till utveckling och utökat ansvar - Ett nära samarbete med ett glatt, hjälpsamt och erfaret team - En trygg arbetsplats med familjär känsla Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Department Manager Stockholm
ITX Sverige AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

ZARA Department Manager Stockholm Our department manager are self-aware leaders that are working for an inclusive environment. They are managing the department on a day to day basis whilst balancing strategic goals of the Company. About us Zara offers the latest trends within fashion. An international brand with stores in the main cities of the world and online. Our business model is centered on our customers, constantly adapting to their needs. We love what we do. Teamwork, passion, curiosity, diversity, sustainability, creativity, and humbleness are our daily motivations. Does it sound like you? Maybe you are a Zara person. How we imagine you A passion for fashion and knowledge of the market, competitors and trends. Good knowledge of the company, the brand and the store. Team management experience. Has experience working for fast fashion companies. You are passionate, curious, motivated, and dynamic, with something different to contribute. You are detail-oriented, creative, and proactive and are looking for a challenging yet rewarding career in Interior design. You can multitask between your key responsibilities. What we expect from you Manages the store and the team in coordination with the Store Manager. Their goal is to maximise sales and build customer loyalty. Is completely oriented towards achieving sales objectives, focusing on product management and operational functions. Some of your main responsibilities will be: Manages people: recruitment, absenteeism, feedback, conflict resolution, motivation. Has a daily effective communication with the sales team and the product manager. Is in charge of following up on the training plan for new hires and manages team development, store succession planning and performance. Makes sure that Visual Merchandising reflects current trends and enhances best sellers. Is completely Customer Experience focused, ensuring that the team is trained to always maintain a high standard in Customer Service. Performs the rest of the store manager's functions in their absence. What we offer: Our internal talent is our greatest asset and we are proud of offering internal promotion programs where you will find opportunities to grow, e-learning and training programs - we never stop learning! You will be rewarded with a competitive compensation package and you will also receive 25% discount to buy the latest trends in any of our Inditex brands available in your market. We are committed to ensure that our recruitment processes are barrier free and as inclusive as possible to everyone. This includes making adjustments for people with disability or long-term conditions. If you are interested in this position and believe that you match the required profile, please apply no later than 03.07.25. Looking forward to you application!

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Store Manager till Skärholmen
Telenor Sverige AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?    Butikerna är en av våra viktigaste säljkanaler som utgör cirka 40 % av all försäljning. Uppdraget för en Store Manager är att tillsammans med kollegorna skapa en välfungerande butik. För att trivas i denna roll brinner du för ledarskap och försäljning som däri innefattar totalansvar inom Stores på en lokal marknad. Om du brinner för att bli Telenors lokala hub för både konsumenter och företagare samt älskar försäljning, människor och ledarskap - då är detta rollen för dig!     Vad gör en Store Manager?   * Du har fullt ansvar för butiken, vilket innebär all försäljning, rekrytering, medarbetarutveckling samt att samtliga kampanjer och nya produkter förs ut på bästa sätt     * Eget försäljningsansvar samtidigt som du leder och säkerställer att medarbetarna i butiken når sina och butikens mål    * Du blir en av våra primära Telenor ambassadörer mot såväl konsument som företagskunder     * Du utvecklar och bygger teamet lokalt i nära samarbete med Learning Lab    * Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att rutiner och kvalitet följs i enlighet med policys, vad gäller exempelvis inventering, lagerhållning och säkerhet     * Du utvecklar och skapar kontakter med kollegor inom Stores samtidigt som du säkerställer en gruppdynamik inom din butik som är framgångsrik    * Du ansvarar även för schemaläggning, kostnadsmål, drift och kundklagomål i butiken.      Är du vår nya Store Manager?     Vi söker dig som fullkomligt brinner för ledarskap och försäljning. Du stimuleras av att coacha andra och bidrar gärna med din erfarenhet till dina kollegor. Du är duktig på att hantera olika typer av personligheter och du är en teamspelare av rang. Vidare är du en god organisatör med en problemlösningsförmåga och inställning att allt är möjligt. Vi ser att du har ett genuint intresse när det gäller försäljning och tillväxt såväl mot konsument som mot företag. För att trivas med jobbet måste du tycka om att vara nära medarbetarna, bidra med egen försäljning och även vilja vara en del av bemanningen i butiken. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande bransch sedan tidigare samt om du haft en ledande position.       Våra löften till dig    Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.       Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.      Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.      Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.       Sök till oss idag            Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.       Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning på heltid       Frågor? Kontakta Merhawi Haile på +46766476033 eller merh...

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Teamleader till Tellsome.
Msapp AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vi söker en Teamleader  till vårt B2C uppdrag mot operatören Tre.  Vill du ta nästa steg i din karriär inom telemarketing och vara en del av ett expansivt företag med stora ambitioner? Då kan detta vara rollen för dig! Om Tellsome Tellsome är en etablerad återförsäljare för operatören Tre och har funnits i över 5 år. Med ett engagerat team på 10–15 anställda och ett modernt kontor på Lilla Torg i Malmö, strävar vi efter att alltid leverera hög kvalitet och bästa möjliga service till våra kunder. Nu är vi redo att växa och söker därför en driven Teamleader till vårt projekt inom Tre B2C. Om rollen Som Teamleader på Tellsome ansvarar du för att leda, motivera och utveckla ett team av säljare som arbetar med Tre:s produkter och tjänster för privatpersoner. Ditt fokus kommer att vara att maximera prestation och resultat samtidigt som du säkerställer en positiv arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Daglig coachning och uppföljning av säljteamet. Sätta och följa upp försäljningsmål samt säkerställa att teamet når sina KPI:er. Rekrytering, introduktion och utbildning av nya medarbetare. Analysera försäljningsresultat och föreslå förbättringar för att optimera prestationen. Samordning med ledningen för att säkerställa projektets framgång. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av telemarketing, gärna som Teamleader eller i en liknande ledande roll. Kan uppvisa goda referenser och dokumenterade resultat inom försäljning. Är en naturlig ledare som brinner för att motivera och inspirera andra. Har stark kommunikationsförmåga och är lösningsorienterad. Är strukturerad, målmedveten och trivs i en snabbföränderlig miljö. Vi erbjuder: Möjligheten att vara en nyckelperson i vår expansionsresa. En modern arbetsplats med ett centralt läge på Lilla Torg i Malmö. Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. Ett dynamiskt och engagerat team med högt i tak. Utvecklingsmöjligheter i en spännande bransch. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan och CV. Vi ser fram emot att höra från dig! Tveka inte att kontakta oss om du har frågor om tjänsten. Bli en del av Tellsome – där vi tillsammans skapar framgång!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Säljledare - Sport, löpning och träning
Xxl Sport & Vildmark AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL i Sickla! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. I avdelningen för Sport, löpning och träning har vi allt för boll- och racketsporter, ishockey, vattensporter, löpning och träningsutrustning. Som säljledare är du ansvarig för avdelningens drift och resultat. Du ska som ledare motivera, stötta och inspirera teamet så att de har bästa möjliga förutsättningar att prestera sitt bästa. Tjänsten ingår i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till varuhuschefen. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att vara: Leda enligt XXL:s ledarskapsprinciper, vara ett föredöme för de anställda och följa XXL:s kultur och värderingar Uppföljning och utveckling av teamet Utbildning av nya anställda Sörja för att kampanjer genomförs enligt plan Delegera arbetsuppgifter och ansvar till avdelningens anställda Följa upp och bidra aktivt med att ordna avdelningens arbetsmiljöarbete För att lyckas i tjänsten tror vi att du: Har ett intresse för sport och/eller friluftsliv, och för produkterna vi säljer Motiveras av att skapa goda kundupplevelser i samarbete med ditt team Trivs med personalansvar Är beslutsam, du kan ta och genomföra beslut Har god samarbetsförmåga Har en engagerande och tydlig ledarstil Är effektiv och lösningsorienterad, och kan snabbt anpassa dig till förändringar Är strukturerad och ordningsam Kvalifikationer: Relevant erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandel Goda resultat från försäljning och kundservice Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga löne- och bonusupplägg och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com) Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Avdelningschef till mode Dam på Åhléns City Malmö
Åhléns AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi tror på den fysiska handeln och service med extra omtanke. Vårt mål är att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, bli inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Vi erbjuder dig Som Avdelningschef på Åhléns är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet på din avdelning. Du arbetar operativt med försäljning och coachar säljare i hur vi bemöter våra gäster på bästa sätt. Utöver det samarbetar du inom hela varuhuset med Varuhuschef, Avdelningschefer, Säljare, och Visual Merchandisers och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Avdelningschef ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen på din avdelning och i hela varuhuset - Genom att vara en ambassadör för vårt servicekoncept coachar du ditt team genom ett närvarande ledarskap - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Se till att drift och försäljning fungerar i enlighet med Åhléns övergripande strategier, värderingar och mål. - Ansvara för att utveckla ett team som brinner för Åhléns och försäljning genom att säkerställa att kundmötet överensstämmer med vårt servicekoncept - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom avdelningen gentemot medarbetarna - Säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet - Bidra till säkerhet och i arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och assisterar varuhuschef vid arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Du rapporterar till Varuhuschef. Vill du vara med och utveckla vår modeavdelning till att bli Malmös bästa shoppingupplevelse. Ansök redan idag! Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig: - Minst 5 års erfarenhet från ledande befattning i försäljning, gärna inom detaljhandeln - Gärna kunskaper inom retail med försäljning och produktkunskap - Dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Avdelningschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Tjänsten är ett vikariat på heltid med start den 1:a maj 2025 till och med slutet på juli 2026. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

10 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025