Studenter till Pernod Ricard!

Pernod Ricard är ett av världens största företag inom vin- och spritbranschen och är verksamt i mer än 85 länder och har 100 produktionsanläggningar runt om i världen. Pernod Ricard Sweden AB tillhör Pernod Ricard och erbjuder ett komplett sortiment av välkända varumärken såsom ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, Havana Club, Martell och Jacob’s Creek. Pernod Ricard skapades 1975 genom en sammanslagning av de ledande franska anisproducenterna (Pernod och Ricard). Under 2008 förvärvades det statligt ägda Vin & Sprit. För mer information besök https://www.pernodricard.se/ Din roll: Vi letar nu efter två drivna och organiserade studenter för att hantera det dagliga orderflödet och för att ge exceptionell kundsupport. Som Customer Service Representative kommer du bland annat att ha övergripande ansvar för att övervaka EDI-orderflödet, registrera försäljningsordrar och hantera returer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - EDI-bevakning - Snabb problemlösning och beslutsfattning kopplat felkoder i iTrack som kan uppstå - Leveransbevakning - Returhantering och hantering av reklamationsärenden - Fakturahantering och kreditering - Koordinera och utföra direktleveransordrar vid behov - Rapportera leveransproblem och andra avvikelser till berörda parter - Externa såväl som interna kontaktytor Krav: - Minst 1 år kvar av dina akademiska studier, meriterande om du studerar inom området ekonomi och/eller logistik - Grundläggande kunskap i Officepaketet - Flytande i svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet av Orderhantering kopplat till EDI - Erfarenhet av ERP-systemet Navision/Microsoft Dynamics - Erfarenhet av arbete i Validoo - Erfarenhet av att arbete i ett eller flera ERP-system - Erfarenhet av ärendehanteringssystemet LOOP Personliga egenskaper: Vi söker nu dig som är orädd och bestämd i ditt handlande. Du är initiativtagande och hanterar utmaningar med självförtroende. Att våga fatta beslut är en del av din natur, och du är inte rädd för att göra misstag, för du vet att det är en del av läroprocessen. Din nyfikenhet är en drivkraft bakom ditt arbete utöver det är du driftig och energisk. Du trivs i en miljö där du får arbeta under tryck och ta dig an nya utmaningar. Att vara lösningsorienterad är en självklarhet för dig, och du är van vid att hitta kreativa lösningar på problem som uppstår. Dessutom är du lätt att lära och har en ständig vilja att ta till dig ny kunskap och färdigheter. Noggrannhet och struktur är viktiga för dig, och du lägger stor vikt vid att vara uppmärksam på detaljer. Din kommunikativa förmåga är en av dina starka sidor, och du har förmågan att tydligt och effektivt kommunicera internt såväl som externt. Start: Omgående Slut: 31/8-2024 med god chans till förlängning Omfattning: 16-20h/veckan under våren, heltid under juli och augusti månad Placering: Liljeholmen Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Pernod Ricard med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00. (Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester) Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljust och modernt kontorslandskap. Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen som Facilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet som består av 3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående. I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalerna städade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöst arbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: - Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempel ta bort muggar och glas) Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner - Förbereda och fylla på kaffe, läskkyl, frukt och frukost - Förbereda lunch och fika - Förbereda inför möten, konferenser och event - Tvätta och sköta handduksservicen och påfyllning av badrumsfaciliteter - Sophantering och återvinning - Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare - Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial - Kontakt med leverantörer vid behov - Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering - Ad hoc uppgifter från Facilities Manager - Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: - Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. - Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

21 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Technical Writer

Your role Join our clientsteam as a Documentation Engineer/Technical Writer! Are you passionate about IT and technology-related projects? Do you thrive on delivering high-quality technical information to support business operations? If so, we have the perfect opportunity for you! As a Documentation Engineer/Technical Writer, you will play a crucial role in ensuring the seamless delivery of customer turnover packages and providing essential technical documentation. Your responsibilities will include: - Conducting quality control checks on all documentation to ensure compliance with industry regulations. - Ensuring turnover packages adhere to GMP/GDocP standards. - Coordinating with factories and stakeholders to expedite documentation supply. - Collaborating with cross-functional teams, including Design, Automation, Electrical Engineers, Project Managers, and the Product Supply team. - Engaging with customers to understand turnover package requirements and deliverables. Key Qualities We're Looking For: - Detail-oriented and perseverant individuals with strong communication skills. - Ability to work effectively within a team environment. - Previous experience in documentation management within the pharmaceutical or biotechnology sectors is highly desirable. - Proficiency in English is essential, and knowledge of Swedish is advantageous. This position is primarily based at our clients office in Tumba, with occasional visits to their factory in Jordbro. The initial commitment is for 50% of the time during the first two weeks of June, increasing to 100% thereafter until April 2025. This role offers an excellent opportunity for junior professionals, especially those with prior experience in the pharmaceutical industry. However, we prioritize soft skills such as teamwork, communication, and attention to detail. If you're ready to take on this exciting challenge and contribute to our dynamic team, apply now! About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry thinks your soft skills are as important as your hard skills. Do you want to know more about your soft skills and how to optimize them? As you apply for this position you have the possibility to answer a questionnaire from us about your soft skills. The questionnaire takes approximately 10 minutes to fill out and generates a feedback report (in Swedish) that highlights your soft skills. This report can be used for both personal and professional purposes. We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Customer Support & Stock Management to Exertis Ztorm

Are you a junior professional with an interest in gaming? Are you also a highly motivated individual who is passionate about service and stock management, who enjoys working in a fast-paced environment? We're looking for a dedicated and reliable team player who is eager to learn more to join our team in Stockholm! About Exertis Ztorm Exertis Ztorm is a leading digital games distributor, providing a digital distribution solution to video game publishers and retailers worldwide. Our vision is to provide a one-stop-shop for digital distribution, and we want to surround ourselves with driven, collaborative people with a growth mindset who can contribute to our continuous development and innovation. We work alongside some of the best content providers in video games, such as Microsoft XBOX, SEGA, Rockstar Games, 2K, Capcom and many, many more. About the role As a Customer Support & Stock Management agent, you work closely with our publisher and retailer partners to manage our product catalogue and stock. You will manage campaigns, digital key stock and ensure all products are up to date in the Ztorm platform. In addition, you will act as 2nd line support to our retailer partners as well as onboard new publishers in our tools/systems. You are a key part of the organisation and will join our 6 persons Operations Team. You will work in the Stock Management & Support division with 2 others and will work closely with internal stakeholders, such as our commercial team, and external stakeholders, such as our retailer and publisher partners. You will be based out of our Hornstull office and report to our Operations Manager Kim Wanoa. Tasks and responsibilities - Stock and campaign management; ensure we have sufficient key stock for each product and products on campaign. - Catalogue management; Meta data updates, delist end of life products. - Pricing updates. - 2nd line support; respond to support tickets from our retailer partners using Zendesk. - Liaise with publishers via email, Skype and telephone regarding support, key stock, pricing etc. - Publisher onboarding - Training new partners on our bespoke tools/systems. - Bespoke sales reports. - General administrative tasks and process documentation. - Manage Jira tickets; create new and update existing tickets as well as assign tasks to other team members. - Support our continuous improvement through your own development and by providing feedback on our platform & processes. Your skills and experience Fluent in English, written and verbal, with experience in working in English. 1-2 years of working experience, preferably in customer service and support. Professional and positive can-do attitude. Proficient skills in Microsoft Office. Preferably experienced in using Zendesk, Mailchimp, Jira, and Photoshop. Preferably interested in games and the gaming industry. Preferably fluent in Swedish, written and verbal; additional languages are beneficial. Your personal skills As a person, you are detail oriented, thorough and service minded with excellent communication skills. You have a professional and positive can-do attitude as you liaise with key stakeholders, both internally and externally. You are a natural problem solver and team player who thrives when working closely in a team with shared team responsibilities in a fast-paced environment. Application Sounds like a good match? Welcome to apply! Tell us a bit about yourself and why you see Exertis Ztorm as your future workplace. Please attach your resume or Linkedin profile. Please submit your application in English. Our recruitment partner UrbanUrban manages our recruitments and will handle all applications for this process. If you have any questions, please contact Frida Kask Rosén ([email protected]).

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Customer Support & Stock Management

Are you a junior professional with an interest in gaming? Are you also a highly motivated individual who is passionate about service and stock management, who enjoys working in a fast-paced environment? We're looking for a dedicated and reliable team player who is eager to learn more to join our team in Stockholm! About Exertis Ztorm Exertis Ztorm is a leading digital games distributor, providing a digital distribution solution to video game publishers and retailers worldwide. Our vision is to provide a one-stop-shop for digital distribution, and we want to surround ourselves with driven, collaborative people with a growth mindset who can contribute to our continuous development and innovation. We work alongside some of the best content providers in video games, such as Microsoft XBOX, SEGA, Rockstar Games, 2K, Capcom and many, many more. About the role As a Customer Support & Stock Management agent, you work closely with our publisher and retailer partners to manage our product catalogue and stock. You will manage campaigns, digital key stock and ensure all products are up to date in the Ztorm platform. In addition, you will act as 2nd line support to our retailer partners as well as onboard new publishers in our tools/systems. You are a key part of the organisation and will join our 6 persons Operations Team. You will work in the Stock Management & Support division with 2 others and will work closely with internal stakeholders, such as our commercial team, and external stakeholders, such as our retailer and publisher partners. You will be based out of our Hornstull office and report to our Operations Manager Kim Wanoa. Tasks and responsibilities Stock and campaign management; ensure we have sufficient key stock for each product and products on campaign. Catalogue management; Meta data updates, delist end of life products. Pricing updates. 2nd line support; respond to support tickets from our retailer partners using Zendesk. Liaise with publishers via email, Skype and telephone regarding support, key stock, pricing etc. Publisher onboarding - Training new partners on our bespoke tools/systems. Bespoke sales reports. General administrative tasks and process documentation. Manage Jira tickets; create new and update existing tickets as well as assign tasks to other team members. Support our continuous improvement through your own development and by providing feedback on our platform & processes. Your skills and experience Fluent in English, written and verbal, with experience in working in English. 1-2 years of working experience, preferably in customer service and support. Professional and positive can-do attitude. Proficient skills in Microsoft Office. Preferably experienced in using Zendesk, Mailchimp, Jira, and Photoshop. Preferably interested in games and the gaming industry. Preferably fluent in Swedish, written and verbal; additional languages are beneficial. Your personal skills As a person, you are detail oriented, thorough and service minded with excellent communication skills. You have a professional and positive can-do attitude as you liaise with key stakeholders, both internally and externally. You are a natural problem solver and team player who thrives when working closely in a team with shared team responsibilities in a fast-paced environment. Application Sounds like a good match? Welcome to apply! Tell us a bit about yourself and why you see Exertis Ztorm as your future workplace. Please attach your resume or Linkedin profile. Please submit your application in English. Our recruitment partner UrbanUrban manages our recruitments and will handle all applications for this process. If you have any questions, please contact Frida Kask Rosén ([email protected]).

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna & Trygga. Nu letar vi efter en Backoffice Administratör som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang. Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: - Serviceminded och lösningsorienterad - Analytisk och har ett affärsmässigt tänk - Flexibel och prestigelös - Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: - Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande - God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system - Erfarenhet från telekombranschen är meriterande - Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: - Fast lön - Friskvårdsbidrag - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Vitvaruspecialist till LG Electronics

Rekryteringsgruppen söker efter en Vitvaruspecialst till vår kund, LG Electronics Nordic i Kista. Anställningen är på konsultbasis, med goda chanser till en fast anställning hos LG Electronics. Tjänsten är baserad på LG Electronics nordiska kontor i Stockholm. Arbetsbeskrivning I din roll är de huvudsakliga arbetsuppgifterna att agera teknisk support till vitvaruverkstäder. Med din gedigna tekniska bakgrund och förståelse av vitvaror kan du med hjälp av vår interna information guida verkstäder hur de på bästa sätt ska reparera en trasig produkt samt följa LG:s guidelines och rutiner. Den tekniska support du ger kommer i längden att främja verkstädernas effektivitet och därmed också slutkundens upplevelse av LG:s service. Den tekniska supporten kommer att ske främst via telefon och e-mail men det kan också förekomma verkstadsbesök i något av de Nordiska länder där LG har verksamhet. I övrigt kommer du även att vara behjälplig internt till dina kollegor för att på olika sätt stärka kundupplevelsen både direkt och indirekt. I rollen ingår också att vid behov se över kostnader, besparingsmöjligheter, förbättringar av processer m.m. Vem är du? Vi söker dig som: - Tycker om att ta ansvar, är noggrann och strukturerad - Gillar att arbeta självständigt och alltid gör ditt yttersta för att uppnå bästa resultat - Har flera års erfarenhet av vitvaruservice - Kan uttrycka dig flytande i tal och skrift på svenska och engelska - Har viss kunskap i Excel, Word och Power Point - Kunskaper i finska är meriterande Personliga egenskaper Du har på ett eller annat sätt arbetat med vitvaruservice, troligen med reparationer. Din tekniska kunskap är hög redan idag och du kan utan problem ta till dig teknisk information, utläsa sprängskisser, förstå reparationsguider och instruktioner. I rollen kommer du att ha ett stort eget ansvar över dina uppgifter och vi ser därför att du arbetar proaktivt och effektivt. Det läggs också stor vikt vid att du ger support till dina kollegor och din chef. Du är strukturerad och noggrann och har inga problem att arbeta mot deadlines. Tillträde: omgående Uppdragets omfattning: heltid Arbetstid: Helgfria vardagar, kl 08.00 - 17.00. Möjlighet till viss flex finns. Plats: Kista Ansökningar tas endast emot via Teamtailor Om företaget Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Våra kontor är belägna i Stockholm och Malmö. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/) Sökord: vitvaror

18 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna & Trygga. Nu letar vi efter en Backoffice Administratör som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang. Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: - Serviceminded och lösningsorienterad - Analytisk och har ett affärsmässigt tänk - Flexibel och prestigelös - Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: - Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande - God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system - Erfarenhet från telekombranschen är meriterande - Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: - Fast lön - Friskvårdsbidrag - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

18 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Medarbetare till Backoffice/Eftermarknad

Benderskoncernen är en av Nordens ledande tillverkare inom byggsektorn. Företagets huvudkontor finns i Edsvära i hjärtat av Västergötland och dotterbolag finns i 6 länder. Familjen Bender äger och leder företaget sedan 1960 och idag är vi ca 900 anställda och omsätter ca 3 miljarder per år. Till huvudkontoret i Edsvära söker nu vi nu en medarbetare inom Backoffice/Eftermarknad som ingår i vårt team på Kundtjänst. Kundtjänstavdelningen består idag av ett trettiotal medarbetare inom Ordermottagning, Projektkoordinering, Innesälj & Teknisk Support, Eftermarknad och Marknadskoordinering. På Backoffice kommer Du att arbeta i en stimulerande miljö med ett antal kollegor som arbetar med eftermarknadsservice. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: Eftermarknadsbearbetning – Reklamation/Avvikelsehantering, Support & Servicefrågor (internt/externt) för hela produktsortimentet inom Benders Sverige AB. Vidare ansvarar Du för dialog och kommunikation med kund, men också vid frågor kring Logistik och Transport. Utöver kontakt med kund kommer Du även att kommunicera med kollegor så som Ordermottagare, Projektkoordinator, Innesälj & Teknisk Support, Marknadskoordinator och våra Representanter på fältet.  Kvalifikationer Vi söker Dig som har gymnasieutbildning. Om Du har en eftergymnasial utbildning är det meriterande. Vi tror att Du har sälj- och/eller teknisk bakgrund. Har Du dessutom erfarenhet från branschen är det en fördel. Vidare söker vi Dig som tycker om att arbeta administrativt, är strukturerad, social och kommunikativ. Resor i tjänsten kan förekomma, vilket kräver att Du innehar körkort B. Vad erbjuder Benders Dig? Ett spännande uppdrag på en avdelning hos ett företag med kraftig tillväxt och stor entreprenörsanda. Att få jobba självständigt med frihet under ansvar, där Du blir en del av helheten. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad i Edsvära. Frågor om tjänsten besvaras av Chef för kundtjänst Maria Hällström, telefonnummer 010-888 02 36 eller Teamleader Anna Eriksson 010-888 08 60. Facklig kontaktperson är Lars-Eric Gustavsson, Unionen, telefonnummer 010-888 00 93. Sista ansökningsdag är 15:e maj. Vi tillämpar löpande urval så välkommen med Din ansökan så snart som möjligt. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete och för att säkerställa en säker arbetsmiljö, drogtestar vi alltid dig som kandidat innan anställningsavtal upprättas. Drogtest sker genom hårtest. ---------------------------------------------------------------------------------------- Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemanings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

18 mars 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Client Coordinator till Marsh

Om företaget Marsh är världens största försäkringsrådgivare. Bolaget hjälper några av Sveriges största företag att identifiera, analysera och hantera affärsrisker, vilket genererar en mer säker och förutsägbar vardag i en komplex och snabbföränderlig värld. På Marsh blir du en del av ett globalt företag med över 30 000 anställda. I mer än 130 länder, skapar och säkrar Marsh affärsmöjligheter för de största företagen genom råd om risker, riskhantering och försäkring. Din roll Rollen som Client Coordinator är på avdelningen Consumer & Commercial som arbetar med Affinitylösningar (gruppförsäkring) för kunder i Sverige och vidare ut i Europa. Tillsammans med dina kollegor i teamet som har marknadsledande kompetens inom segmentet blir du bolagets Client Coordinator, den viktiga länken mellan Marsh försäkringsförmedlare, kunder och försäkringsbolag. Ditt huvudfokus kommer vara att stötta förmedlarna och kunderna, där du jobbar administrativt såväl som kommunikativt. Du bygger upp och upprätthåller starka arbetsrelationer med interna och externa intressenter. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängning. Du blir därmed anställd av Clevry men arbetar för Marsh. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Koordinera och administrera kundernas försäkringsprogram i samband med placering, förnyelse och löpande under året - Ge snabb service och lösning på kundens frågor via mail och telefon - Bistå försäkringsförmedlare vid kundmöten - Vara delaktig och bidra i olika projekt på Marsh i syfte att effektivisera deras arbetsprocesser Din profil Krav för tjänsten är att du har en avslutad gymnasial utbildning, utöver det ska du ha arbetat med servicerelaterade arbetsuppgifter såväl som administrativa arbetsuppgifter. Vi ser det som mycket meriterande om du även besitter arbetslivserfarenhet av försäkringsbranschen sedan tidigare. Du har en god vana att arbeta i hela Officepaketet och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i diverse CRM-system, gärna Salesforce. Utöver det är du flytande i svenska men även god kunskap i engelska, både tal såväl som skrift. Marsh värdesätter struktur och ordning, om du har en förmåga att administrera och organisera kommer du att trivas i rollen. Service är en central del av företaget därav söker vi dig som alltid sätter kunden i fokus och strävar efter att överträffa deras förväntningar. Som person är du initiativtagande, service minded och är van att prioritera dina arbetsuppgifter. Du är noggrann samt strukturerad i ditt arbetssätt och uppskattar mycket eget ansvar i ditt arbete. Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning Placering: Centrala Stockholm Varför arbeta på Marsh? Marsh erbjuder dig möjligheten att bli en del av deras team som består av kompetenta kollegor där arbetsklimatet är positivt och stöttande. Du får en varierad roll med stor potential till att ta på dig mycket eget ansvar. Marsh värdesätter en öppen och kommunikativ kultur, vilket innebär att du kommer ha många olika kontaktytor, både inom företaget och gentemot externa partners. Marsh tror på att investera i deras medarbetare och för rätt person finns det därför stora möjligheter till personlig och professionell utveckling inom rollen. Du kommer ges chansen att växa och utvecklas tillsammans med bolaget. Om du söker en utmanande och stimulerande arbetsmiljö där du kan vara med och påverka samt växa som professionell, kan detta vara rätt plats för dig! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Marsh med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024