Jobba med backoffice support inom IT-infrastruktur

Söker du en roll som backoffice support där du kan använda din handlingskraft, lösningsorientering och kommunikationsförmåga? Då kan detta vara rätt jobb för dig! I rollen får du möjlighet till utveckling hos en ledande leverantör inom it-infrastruktur i Norden. Företaget är verksamt i sju länder och är en av de största it-infrastrukturleverantören i Europa. I Sverige finns det 2 500 medarbetare på ett trettiotal orter som hjälper sina kunder att utforma, implementera, driva och underhålla den it-infrastruktur som deras verksamhet behöver. I rollen som backoffice support kommer du att ha ansvar för ärenden och hålla i kommunikation både externt och internt. Du kommer att ha direktkontakt med kunder, kollegor och leverantörer där arbetet i huvudsak sker via telefon, chatt och mail. I rollen kommer du även att stötta säljare med administration kring leveransen mot tilldelade kunder, t.ex. prisuppgifter, offerter och utgående produkter. Du förväntas vara produktrådgivande och hålla dig uppdaterad om nyheter kring it-produkter. Du kommer att vara en del av ett värderingsstyrt bolag med en stark företagskultur där framåtanda, humor och kamratskap är helt naturligt. Du kommer att få en gedigen introduktion och en långsiktig utbildningsplan. Profilkrav Störst vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. För att lyckas i rollen bör du vara handlingskraftig, lösningsorienterad och orädd att ta dig an utmaningar. Du bör ha en god social förmåga och erfarenhet från en kundorienterad roll är meriterande. Vidare förväntas du vara teamorienterad, passionerad i det du gör och bidra med positivitet. Det är ett krav att du talar och skriver flytande på svenska och engelska. Utbildning inom IT eller erfarenhet från branschen är också meriterande. Tjänsten är placerad i Kista med arbetstider kl. 08-17 måndag till fredag och beräknas starta så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att ansöka redan idag om du tror att detta är rätt för dig!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Kvalificerat extrajobb som KYC/AML specialist på Svea Bank

Är du en noggrann och administrativt lagd person som drivs av att arbeta självständigt, med analytiskt och riskbaserat arbete? I rollen som KYC/AML specialist kommer du jobba med att motverka penningtvätt och annan finansiell brottslighet. Om rollen Rollen som KYC/AML specialist hos oss är i första hand en administrativ roll där du ansvarar för att inhämta och dokumentera information som är nödvändig för att Svea ska kunna tillhandahålla våra produkter och tjänster till marknaden i enlighet med rådande regler och riktlinjer avseende kundkännedom och penningtvätt. Ditt arbete innebär en omfattande kundkontakt, du kommer bl.a. skicka ut och ta emot blanketter och dokument, inhämta och analysera information som inhämtats från kund via interna och/eller externa källor och sammanställa detta för vidare bedömning. Exempel på arbetsuppgifter: - Kontakta kunder och begära in information - Paketera och sammanställa informationen för att presentera den för vidare bedömning - Föra en dialog med kollegor och kunder för att säkerställa att all information som krävs för en djupgående analys av kunder finns tillgänglig Arbetet sker på plats på Sveas kontor i Solna, heltid över sommaren och deltid under hösten, minst 2 halvdagar per vecka. Vem söker vi? Troligtvis studerar du på Universitet/Högskola, kanske med inriktning mot ekonomi eller juridik. I den här rollen är det viktigt att du är ansvarsfull samt har hög integritet och förståelse för vad det innebär att arbeta med sekretessbelagd information. Vidare är du noggrann, metodisk, ordningsam och har lätt för att sätta upp en struktur för ditt arbete. Att kunna analysera den information du har framför dig och förstå vad som saknas eller hur saker korrelerar är mycket positivt. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, och har en god kommunikativ förmåga. Om Svea Bank Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ber dig att söka via den här annonsen. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att höra av dig till Sanna Löfgren på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas så snart som möjligt, så skicka in din ansökan redan idag!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Sommarjobb Larmoperatör / Kundtjänst

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och ute efter ett spännande sommarjobb? Då är denna roll perfekt för dig! I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen anser dagtid mellan 06-18. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Omfattning: heltid mellan v25-v32 samt utbildning på 40h innan sommaruppdraget Kontor: Borås, 100% på kontoret Huvudsakliga arbetsuppgifter - Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. - Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. - Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. - Kontrollera installatörernas arbete vid installation. - Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. - Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. - Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete under sommaren. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Planerare till Återvinningsstation

Vi söker en dynamisk och engagerad planerare för att ansluta till vår kund under sommarmånaderna. Som planerare kommer du att spela en central roll i att organisera verksamheten, interagera med kunder och internt personal samt säkerställa en smidig och effektiv drift av anläggningen. Vi söker efter en individ som är socialt kompetent, trevlig och har en hög närvaro, med fokus på att leverera enastående service till vår kunds besökare. Arbetsuppgifter: - Organisera och planera dagliga aktiviteter på återvinningsstationen. - Ta emot samtal från kunder och internt personal för att tillhandahålla relevant information och support. - Ansvara för att väga bilar som anländer till gården och administrera nödvändig dokumentation. - Samarbeta nära med teamet för att säkerställa en smidig och effektiv drift av verksamheten. Krav och kvalifikationer: - Mogen och ansvarsfull individ med förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team. - Stark kommunikationsförmåga och förmåga att hantera olika typer av samtal med professionalism och empati. - Hög närvaro och förmåga att trivas i en miljö med varierande arbetsuppgifter. - Tidigare erfarenhet av kundservice eller administrativa uppgifter är meriterande. Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill få värdefull erfarenhet och vara en del av en viktig miljöinsats under sommaren. Om du är en serviceinriktad lagspelare med en positiv inställning, så ser vi fram emot din ansökan! Om oss Nordic Bemanning & Rekrytering är verksamma inom de flesta branscher, vi har över 14 års erfarenhet av personallösningar och vi är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet. Då vi är medlemmar och auktoriserade i branschorganisation kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som auktoriserat bemanningsföretag har. Välkommen till oss! Villkor Varaktighet : 10 veckor med start juni. Möjlighet till förlängning. Omfattning : Heltid eller deltid Arbetstider : Vardagar 7-16 med möjlighet till flex Placeringsort : Gävle Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän

25 mars 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna & Trygga. Nu letar vi efter en Backoffice Administratör som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang. Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: - Serviceminded och lösningsorienterad - Analytisk och har ett affärsmässigt tänk - Flexibel och prestigelös - Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: - Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande - God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system - Erfarenhet från telekombranschen är meriterande - Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: - Fast lön - Friskvårdsbidrag - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00. (Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester) Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljust och modernt kontorslandskap. Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen som Facilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet som består av 3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående. I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalerna städade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöst arbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: - Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempel ta bort muggar och glas) Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner - Förbereda och fylla på kaffe, läskkyl, frukt och frukost - Förbereda lunch och fika - Förbereda inför möten, konferenser och event - Tvätta och sköta handduksservicen och påfyllning av badrumsfaciliteter - Sophantering och återvinning - Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare - Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial - Kontakt med leverantörer vid behov - Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering - Ad hoc uppgifter från Facilities Manager - Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: - Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. - Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna & Trygga. Nu letar vi efter en Backoffice Administratör som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang. Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: - Serviceminded och lösningsorienterad - Analytisk och har ett affärsmässigt tänk - Flexibel och prestigelös - Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: - Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande - God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system - Erfarenhet från telekombranschen är meriterande - Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: - Fast lön - Friskvårdsbidrag - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Är du en ambitiös, välorganiserad och systemorienterad individ som är i starten av din yrkeskarriär och letar efter möjligheter att växa i ett dynamiskt Entitlement Executive-team? Då kan rollen som Backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet vara det du söker! Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. - Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. - Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. - Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. - Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. - Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Praktisk information Start: Omgående, senast 15/4 Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:00-17:00 Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning) I den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreet med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] (mailto:[email protected])e eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Är du en ambitiös, välorganiserad och systemorienterad individ som är i starten av din yrkeskarriär och letar efter möjligheter att växa i ett dynamiskt Entitlement Executive-team? Då kan rollen som Backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet vara det du söker! Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. - Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. - Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. - Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. - Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. - Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Praktisk information Start: Omgående, senast 15/4 Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:00-17:00 Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning) I den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreet med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] (mailto:[email protected])e eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Cash management till mindre Bank

Till vår kund som är en mindre bank i Stockholm söker vi efter dig med erfarenhet från bankkontor, cash management eller backoffice. Hur lång alternativt hur kort erfarenhet du har spelar mindre roll, vi söker efter dig som kan axla nedanstående uppgifter och som inte räds för att stötta övriga kollegor inom avdelningen med ad-hoc uppgifter när så behövs. Du kommer vara en del av ett team på 6 personer. Teamet arbetar med BO/CM och Treasury-relaterade arbetsuppgifter. Arbetsbeskrivning Hantering av bankens betalningar, behörighetshantering, kontoöppning- och stängning samt agera stöd till verksamheten i betalning/ cash management relaterade frågor Sammanställa och analysera bankens likviditetsplanering och kassaflödesprognoser Garantihantering och stöd åt projektledare med riskbedömningar vid utfärdande av garantier Kontinuerligt driva utvecklandet av funktionen med fokus på kassahantering och effektivisering av processer och rutiner. Stöd vid hantering av valutaexponeringar och andra finansiella risker (såsom utlandsöverföringar/ derivattransaktioner/valutaväxlingar) Utföra betalningar i RIX dataclearing samt utföra löpande kontinuitetstester Kontaktperson till Riksbanken, samarbetsbanker och bankgirot Kompetenskrav & erfarenhet Vi söker efter dig med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som är tillgänglig för detta konsultuppdrag inom någon månad. Längd på uppdrag Konsultuppdraget är tilltänkt att påbörjas så snart som möjligt, för rätt person kan banken vänta på 1 månads uppsägning om så är fallet. Konsultuppdraget blir långt och förväntas pågå i minst nio månader. Låter detta som en tjänst för dig, tveka inte att ansöka per omgående. Vid eventuella frågor, vv kontakta affärskonsult Åsa Ollert på [email protected] / 070-752 48 16. Välkommen med din Ansökan! Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på www.capega.se (http://www.capega.se/)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024