Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Är du en ambitiös, välorganiserad och systemorienterad individ som är i starten av din yrkeskarriär och letar efter möjligheter att växa i ett dynamiskt Entitlement Executive-team? Då kan rollen som Backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet vara det du söker! Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. - Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. - Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. - Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. - Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. - Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Praktisk information Start: Omgående, senast 15/4 Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:00-17:00 Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning) I den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreet med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] (mailto:[email protected])e eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Är du en ambitiös, välorganiserad och systemorienterad individ som är i starten av din yrkeskarriär och letar efter möjligheter att växa i ett dynamiskt Entitlement Executive-team? Då kan rollen som Backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet vara det du söker! Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. - Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. - Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. - Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. - Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. - Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Praktisk information Start: Omgående, senast 15/4 Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:00-17:00 Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning) I den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreet med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] (mailto:[email protected])e eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Cash management till mindre Bank

Till vår kund som är en mindre bank i Stockholm söker vi efter dig med erfarenhet från bankkontor, cash management eller backoffice. Hur lång alternativt hur kort erfarenhet du har spelar mindre roll, vi söker efter dig som kan axla nedanstående uppgifter och som inte räds för att stötta övriga kollegor inom avdelningen med ad-hoc uppgifter när så behövs. Du kommer vara en del av ett team på 6 personer. Teamet arbetar med BO/CM och Treasury-relaterade arbetsuppgifter. Arbetsbeskrivning Hantering av bankens betalningar, behörighetshantering, kontoöppning- och stängning samt agera stöd till verksamheten i betalning/ cash management relaterade frågor Sammanställa och analysera bankens likviditetsplanering och kassaflödesprognoser Garantihantering och stöd åt projektledare med riskbedömningar vid utfärdande av garantier Kontinuerligt driva utvecklandet av funktionen med fokus på kassahantering och effektivisering av processer och rutiner. Stöd vid hantering av valutaexponeringar och andra finansiella risker (såsom utlandsöverföringar/ derivattransaktioner/valutaväxlingar) Utföra betalningar i RIX dataclearing samt utföra löpande kontinuitetstester Kontaktperson till Riksbanken, samarbetsbanker och bankgirot Kompetenskrav & erfarenhet Vi söker efter dig med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som är tillgänglig för detta konsultuppdrag inom någon månad. Längd på uppdrag Konsultuppdraget är tilltänkt att påbörjas så snart som möjligt, för rätt person kan banken vänta på 1 månads uppsägning om så är fallet. Konsultuppdraget blir långt och förväntas pågå i minst nio månader. Låter detta som en tjänst för dig, tveka inte att ansöka per omgående. Vid eventuella frågor, vv kontakta affärskonsult Åsa Ollert på [email protected] / 070-752 48 16. Välkommen med din Ansökan! Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på www.capega.se (http://www.capega.se/)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Backoffice / Koordinator till PC Addon

PC AddOn AB grundades 1992 och företaget är idag en väl etablerad leverantör av IT-infrastruktur till företag och myndigheter. Vi har en hör kunskap inom detta område och har goda referenser från såväl mindre som börsnoterade företag. Vår affärsidé är att erbjuda kundupplevelse med förstklassig service och långa relationer. Lönsamheten ligger i att vara en helhetsleverantör av IT och att anpassa detta efter kundens förutsättningar. Vi levererar hårdvara, mjukvara, hostade tjänster och serviceavtal. Vårt åtagande är att hjälpa kunden att få en IT-miljö som ger högsta möjliga tillgänglighet utifrån förutsättningar och ekonomi. Nu söker vi en Backoffice / Koordinator som kommer att ingå i en sammansvetsad arbetsgrupp med snabba beslutsvägar och som kommer kunna påverka både arbetsuppgifter och effektiviseringar inom IT-området. Du kommer få en bra förståelse för grunden inom IT och möjlighet att utvecklas inom exempelvis hårdvara eller mjukvara, sälj eller support. Hemsida: PC AddOn - En Smartare IT-partner (https://www.pcaddon.se/) Dina arbetsuppgifter består bland annat av att: - Stötta säljavdelningen med att svara i telefon, konvertera offerter till order, offerera samt övrigt säljarbete - Administrera webbshoppen i samråd med försäljningsavdelningen - Hantering av ordrar och inkommande och utgående leveranser - Ha löpande dialoger med både kund, leverantör/distributörer - Bevaka avtal och sköta uppföljning av befintliga avtal - Vara beredd att hämta/lämna produkter i närområdet - Inventera lagret och hålla ordning och reda. Krav: - B-körkort - Tillgång till egen bil - God svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som: - Har ett brinnande intresse för service - Har ett intresse för IT - Är ordningsam - Är prestigelös och en doer som gärna "hugger in" - Ser vad som behöver göras och gör det - Har viljan att utvecklas Vi tror att du din bostadsort är Upplands Väsby eller i dess närhet. Övrigt: Start: Omgående efter överenskommelse Arbetstider: 08.00-17.00 (vid inventering kan helgarbete förekomma) Placering: Företagets lokaler på Johanneslundsvägen 2 i Upplands Väsby Anställningsform: Heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning Sista ansökningsdag: 2024-04-28 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxt Väsbys partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.

21 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Studenter till Pernod Ricard!

Pernod Ricard är ett av världens största företag inom vin- och spritbranschen och är verksamt i mer än 85 länder och har 100 produktionsanläggningar runt om i världen. Pernod Ricard Sweden AB tillhör Pernod Ricard och erbjuder ett komplett sortiment av välkända varumärken såsom ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, Havana Club, Martell och Jacob’s Creek. Pernod Ricard skapades 1975 genom en sammanslagning av de ledande franska anisproducenterna (Pernod och Ricard). Under 2008 förvärvades det statligt ägda Vin & Sprit. För mer information besök https://www.pernodricard.se/ Din roll: Vi letar nu efter två drivna och organiserade studenter för att hantera det dagliga orderflödet och för att ge exceptionell kundsupport. Som Customer Service Representative kommer du bland annat att ha övergripande ansvar för att övervaka EDI-orderflödet, registrera försäljningsordrar och hantera returer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - EDI-bevakning - Snabb problemlösning och beslutsfattning kopplat felkoder i iTrack som kan uppstå - Leveransbevakning - Returhantering och hantering av reklamationsärenden - Fakturahantering och kreditering - Koordinera och utföra direktleveransordrar vid behov - Rapportera leveransproblem och andra avvikelser till berörda parter - Externa såväl som interna kontaktytor Krav: - Minst 1 år kvar av dina akademiska studier, meriterande om du studerar inom området ekonomi och/eller logistik - Grundläggande kunskap i Officepaketet - Flytande i svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet av Orderhantering kopplat till EDI - Erfarenhet av ERP-systemet Navision/Microsoft Dynamics - Erfarenhet av arbete i Validoo - Erfarenhet av att arbete i ett eller flera ERP-system - Erfarenhet av ärendehanteringssystemet LOOP Personliga egenskaper: Vi söker nu dig som är orädd och bestämd i ditt handlande. Du är initiativtagande och hanterar utmaningar med självförtroende. Att våga fatta beslut är en del av din natur, och du är inte rädd för att göra misstag, för du vet att det är en del av läroprocessen. Din nyfikenhet är en drivkraft bakom ditt arbete utöver det är du driftig och energisk. Du trivs i en miljö där du får arbeta under tryck och ta dig an nya utmaningar. Att vara lösningsorienterad är en självklarhet för dig, och du är van vid att hitta kreativa lösningar på problem som uppstår. Dessutom är du lätt att lära och har en ständig vilja att ta till dig ny kunskap och färdigheter. Noggrannhet och struktur är viktiga för dig, och du lägger stor vikt vid att vara uppmärksam på detaljer. Din kommunikativa förmåga är en av dina starka sidor, och du har förmågan att tydligt och effektivt kommunicera internt såväl som externt. Start: Omgående Slut: 31/8-2024 med god chans till förlängning Omfattning: 16-20h/veckan under våren, heltid under juli och augusti månad Placering: Liljeholmen Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Pernod Ricard med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00. (Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester) Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljust och modernt kontorslandskap. Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen som Facilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet som består av 3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående. I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalerna städade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöst arbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: - Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempel ta bort muggar och glas) Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner - Förbereda och fylla på kaffe, läskkyl, frukt och frukost - Förbereda lunch och fika - Förbereda inför möten, konferenser och event - Tvätta och sköta handduksservicen och påfyllning av badrumsfaciliteter - Sophantering och återvinning - Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare - Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial - Kontakt med leverantörer vid behov - Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering - Ad hoc uppgifter från Facilities Manager - Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: - Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. - Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

21 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Technical Writer

Your role Join our clientsteam as a Documentation Engineer/Technical Writer! Are you passionate about IT and technology-related projects? Do you thrive on delivering high-quality technical information to support business operations? If so, we have the perfect opportunity for you! As a Documentation Engineer/Technical Writer, you will play a crucial role in ensuring the seamless delivery of customer turnover packages and providing essential technical documentation. Your responsibilities will include: - Conducting quality control checks on all documentation to ensure compliance with industry regulations. - Ensuring turnover packages adhere to GMP/GDocP standards. - Coordinating with factories and stakeholders to expedite documentation supply. - Collaborating with cross-functional teams, including Design, Automation, Electrical Engineers, Project Managers, and the Product Supply team. - Engaging with customers to understand turnover package requirements and deliverables. Key Qualities We're Looking For: - Detail-oriented and perseverant individuals with strong communication skills. - Ability to work effectively within a team environment. - Previous experience in documentation management within the pharmaceutical or biotechnology sectors is highly desirable. - Proficiency in English is essential, and knowledge of Swedish is advantageous. This position is primarily based at our clients office in Tumba, with occasional visits to their factory in Jordbro. The initial commitment is for 50% of the time during the first two weeks of June, increasing to 100% thereafter until April 2025. This role offers an excellent opportunity for junior professionals, especially those with prior experience in the pharmaceutical industry. However, we prioritize soft skills such as teamwork, communication, and attention to detail. If you're ready to take on this exciting challenge and contribute to our dynamic team, apply now! About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry thinks your soft skills are as important as your hard skills. Do you want to know more about your soft skills and how to optimize them? As you apply for this position you have the possibility to answer a questionnaire from us about your soft skills. The questionnaire takes approximately 10 minutes to fill out and generates a feedback report (in Swedish) that highlights your soft skills. This report can be used for both personal and professional purposes. We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Backoffice / Koordinator till PC Addon

PC AddOn AB grundades 1992 och företaget är idag en väl etablerad leverantör av IT-infrastruktur till företag och myndigheter. Vi har en hör kunskap inom detta område och har goda referenser från såväl mindre som börsnoterade företag. Vår affärsidé är att erbjuda kundupplevelse med förstklassig service och långa relationer. Lönsamheten ligger i att vara en helhetsleverantör av IT och att anpassa detta efter kundens förutsättningar. Vi levererar hårdvara, mjukvara, hostade tjänster och serviceavtal. Vårt åtagande är att hjälpa kunden att få en IT-miljö som ger högsta möjliga tillgänglighet utifrån förutsättningar och ekonomi. Nu söker vi en Backoffice / Koordinator som kommer att ingå i en sammansvetsad arbetsgrupp med snabba beslutsvägar och som kommer kunna påverka både arbetsuppgifter och effektiviseringar inom IT-området. Du kommer få en bra förståelse för grunden inom IT och möjlighet att utvecklas inom exempelvis hårdvara eller mjukvara, sälj eller support. Hemsida: PC AddOn - En Smartare IT-partner (https://www.pcaddon.se/) Dina arbetsuppgifter består bland annat av att: - Stötta säljavdelningen med att svara i telefon, konvertera offerter till order, offerera samt övrigt säljarbete - Administrera webbshoppen i samråd med försäljningsavdelningen - Hantering av ordrar och inkommande och utgående leveranser - Ha löpande dialoger med både kund, leverantör/distributörer - Bevaka avtal och sköta uppföljning av befintliga avtal - Vara beredd att hämta/lämna produkter i närområdet - Inventera lagret och hålla ordning och reda. Krav: - B-körkort - Tillgång till egen bil - God svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som: - Har ett brinnande intresse för service - Har ett intresse för IT - Är ordningsam - Är prestigelös och en doer som gärna "hugger in" - Ser vad som behöver göras och gör det - Har viljan att utvecklas Vi tror att du din bostadsort är Upplands Väsby eller i dess närhet. Övrigt: Start: Omgående efter överenskommelse Arbetstider: 08.00-17.00 (vid inventering kan helgarbete förekomma) Placering: Företagets lokaler på Johanneslundsvägen 2 i Upplands Väsby Anställningsform: Heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning Sista ansökningsdag: 2024-04-28 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxt Väsbys partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.

20 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Customer Support & Stock Management to Exertis Ztorm

Are you a junior professional with an interest in gaming? Are you also a highly motivated individual who is passionate about service and stock management, who enjoys working in a fast-paced environment? We're looking for a dedicated and reliable team player who is eager to learn more to join our team in Stockholm! About Exertis Ztorm Exertis Ztorm is a leading digital games distributor, providing a digital distribution solution to video game publishers and retailers worldwide. Our vision is to provide a one-stop-shop for digital distribution, and we want to surround ourselves with driven, collaborative people with a growth mindset who can contribute to our continuous development and innovation. We work alongside some of the best content providers in video games, such as Microsoft XBOX, SEGA, Rockstar Games, 2K, Capcom and many, many more. About the role As a Customer Support & Stock Management agent, you work closely with our publisher and retailer partners to manage our product catalogue and stock. You will manage campaigns, digital key stock and ensure all products are up to date in the Ztorm platform. In addition, you will act as 2nd line support to our retailer partners as well as onboard new publishers in our tools/systems. You are a key part of the organisation and will join our 6 persons Operations Team. You will work in the Stock Management & Support division with 2 others and will work closely with internal stakeholders, such as our commercial team, and external stakeholders, such as our retailer and publisher partners. You will be based out of our Hornstull office and report to our Operations Manager Kim Wanoa. Tasks and responsibilities - Stock and campaign management; ensure we have sufficient key stock for each product and products on campaign. - Catalogue management; Meta data updates, delist end of life products. - Pricing updates. - 2nd line support; respond to support tickets from our retailer partners using Zendesk. - Liaise with publishers via email, Skype and telephone regarding support, key stock, pricing etc. - Publisher onboarding - Training new partners on our bespoke tools/systems. - Bespoke sales reports. - General administrative tasks and process documentation. - Manage Jira tickets; create new and update existing tickets as well as assign tasks to other team members. - Support our continuous improvement through your own development and by providing feedback on our platform & processes. Your skills and experience Fluent in English, written and verbal, with experience in working in English. 1-2 years of working experience, preferably in customer service and support. Professional and positive can-do attitude. Proficient skills in Microsoft Office. Preferably experienced in using Zendesk, Mailchimp, Jira, and Photoshop. Preferably interested in games and the gaming industry. Preferably fluent in Swedish, written and verbal; additional languages are beneficial. Your personal skills As a person, you are detail oriented, thorough and service minded with excellent communication skills. You have a professional and positive can-do attitude as you liaise with key stakeholders, both internally and externally. You are a natural problem solver and team player who thrives when working closely in a team with shared team responsibilities in a fast-paced environment. Application Sounds like a good match? Welcome to apply! Tell us a bit about yourself and why you see Exertis Ztorm as your future workplace. Please attach your resume or Linkedin profile. Please submit your application in English. Our recruitment partner UrbanUrban manages our recruitments and will handle all applications for this process. If you have any questions, please contact Frida Kask Rosén ([email protected]).

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Customer Support & Stock Management

Are you a junior professional with an interest in gaming? Are you also a highly motivated individual who is passionate about service and stock management, who enjoys working in a fast-paced environment? We're looking for a dedicated and reliable team player who is eager to learn more to join our team in Stockholm! About Exertis Ztorm Exertis Ztorm is a leading digital games distributor, providing a digital distribution solution to video game publishers and retailers worldwide. Our vision is to provide a one-stop-shop for digital distribution, and we want to surround ourselves with driven, collaborative people with a growth mindset who can contribute to our continuous development and innovation. We work alongside some of the best content providers in video games, such as Microsoft XBOX, SEGA, Rockstar Games, 2K, Capcom and many, many more. About the role As a Customer Support & Stock Management agent, you work closely with our publisher and retailer partners to manage our product catalogue and stock. You will manage campaigns, digital key stock and ensure all products are up to date in the Ztorm platform. In addition, you will act as 2nd line support to our retailer partners as well as onboard new publishers in our tools/systems. You are a key part of the organisation and will join our 6 persons Operations Team. You will work in the Stock Management & Support division with 2 others and will work closely with internal stakeholders, such as our commercial team, and external stakeholders, such as our retailer and publisher partners. You will be based out of our Hornstull office and report to our Operations Manager Kim Wanoa. Tasks and responsibilities Stock and campaign management; ensure we have sufficient key stock for each product and products on campaign. Catalogue management; Meta data updates, delist end of life products. Pricing updates. 2nd line support; respond to support tickets from our retailer partners using Zendesk. Liaise with publishers via email, Skype and telephone regarding support, key stock, pricing etc. Publisher onboarding - Training new partners on our bespoke tools/systems. Bespoke sales reports. General administrative tasks and process documentation. Manage Jira tickets; create new and update existing tickets as well as assign tasks to other team members. Support our continuous improvement through your own development and by providing feedback on our platform & processes. Your skills and experience Fluent in English, written and verbal, with experience in working in English. 1-2 years of working experience, preferably in customer service and support. Professional and positive can-do attitude. Proficient skills in Microsoft Office. Preferably experienced in using Zendesk, Mailchimp, Jira, and Photoshop. Preferably interested in games and the gaming industry. Preferably fluent in Swedish, written and verbal; additional languages are beneficial. Your personal skills As a person, you are detail oriented, thorough and service minded with excellent communication skills. You have a professional and positive can-do attitude as you liaise with key stakeholders, both internally and externally. You are a natural problem solver and team player who thrives when working closely in a team with shared team responsibilities in a fast-paced environment. Application Sounds like a good match? Welcome to apply! Tell us a bit about yourself and why you see Exertis Ztorm as your future workplace. Please attach your resume or Linkedin profile. Please submit your application in English. Our recruitment partner UrbanUrban manages our recruitments and will handle all applications for this process. If you have any questions, please contact Frida Kask Rosén ([email protected]).

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024