Business Controller till Modeföretag i Stockholm

Vår Kund Vår kund är ett av de större modebolagen i Sverige. Din Profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av controlling inom modebranschen och har jobbat ca. 4-8 år som business Controller. Detta gäller en rekrytering. Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer, Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Business controller

Är du en affärsmässig och driven business controller som söker en ny möjlighet? Vill du vara med på en resa där du får vara en del i att försöka lösa en av århundradets största hälsoutmaningar? Vill du utveckla lösningar som verkligen gör skillnad? Då är denna möjlighet för dig! För kunds räkning söker Jobway dig som Business controller Från arbetsgivarens kontor i Stockholm kommer du arbeta tillsammans med ledning och medarbetare och bli en viktig del mot att driva tillväxt och lönsamhet mot organisatoriska mål. Tjänsten är 100% och du blir anställd hos företaget. Arbetsuppgifter: Budgetering och prognosarbete Identifiera affärsmöjligheter och finansiella möjligheter Underhålla, förbättra och analysera mätvärden och nyckeltal Förbereda och skapa material för styrelsen och externa investerare vecko-, månads- och kvartalsvis Arbeta med data för att få insikter om hur man kan förbättra verksamhetens resultat Hantera löpande redovisning och fakturering tillsammans med en extern redovisningsbyrå Om dig Högskoleutbildning, gärna med något/några års relevant yrkeserfarenhet Erfarenhet av finansiell modellering, budgetering och P&L-prognoser, har du erfarenhet av BI är det meriterande Svenska & engelska i tal och skrift Företaget är ett entreprenörsinspirerat, medicintekniskt bolag med stark förankring i vetenskap och teknologi. Koncept och plattform har utvecklats tillsammans med ledande funktioner från Karolinska Institutet. Man är ca 10 medarbetare och står inför en kraftig tillväxtresa. Med starka finansiärer och en internationell arena kommer bolaget fortsätta sitt arbete mot att lösa en enorm hälsoutmaning. Arbetstider och kontorstid är generellt flexibla. Är du intresserad och vill veta mer? Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV! I denna rekryteringsprocess samarbetar företaget med Jobway AB. Eventuella frågor kan besvaras av rekryteringskonsult Nicklas Thorstenson, [email protected], 0735 16 52 40. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därför tillsättas inom sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Business Controller

About Carla At Carla we believe that more people should be able to drive electric. Therefore, we have set out to build the safest, most convenient and transparent way to sell, buy, or lease an electric car. Carla was founded in 2020 in Stockholm, with strong VC backing. We are now in an exciting growth phase and we're looking to hire people who have that magical mix of being great at what they do, show a strong drive, can obsess over consumer centricity, whilst being humble and eager to learn. About the Role: Carla is looking for an experienced Business Controller to join our finance team in Stockholm. In this role, you will report directly to our CFO and work closely with many internal stakeholders. Your role will center around cost controlling, forecasting and financial analysis to support our continuous growth. In addition, you will work proactively with our KPIs and develop financial models that enable us to make data-driven decisions. Key Responsibilities: - Responsible for short and long term business forecasting of P&L, balance sheet, and cash flow - Participate in the monthly close and reporting, and act as a driver of improvements - Drive revenue and cost efficiency through close collaboration with our Sales, Purchasing, Valuation and Marketing teams - Drive the list of improvement initiatives - Develop business cases for new business initiatives Concrete examples of work tasks: - Take hands-on ownership of company wide P&L-, cash- and balance sheet forecasting models, and impact of company initiatives - Update the market development and market share model - Ensure timely financial reporting processes, including thorough controlling of key metrics, in close collaboration with our Accounting team - Work closely with our Commercial teams for accurate Gross Margin and inventory forecasting/follow up - Develop and deliver presentations to communicate findings, recommendations, and financial insights to management and other stakeholders We believe that the ideal candidate has: - 6-8 years of experience in financial analysis, forecasting, and controlling roles - Experience from e-commerce, retail, or other industries with inventory and B2C exposure - A positive mindset and a demonstrated ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment e.g. in scale-up, roll-up or turn-around situations - An eye for details and accuracy, even when things move fast - Strong integrity, and self confidence speak up, challenge, and raise risks - Great communication skills, ability engage and influence stakeholders at all levels of the organization, and the drive to align priorities frequently - A natural aptness for financial modeling, financial metrics and no fear of numeric complexity - Fluency in Swedish and English What is in it for you? Most of all, this is a fantastic opportunity to work for a category-defining company, with great values, and a business model that doesn't talk about sustainability - but rather uses it as its foundation. Apart from that, we offer: - A career-defining role at an early-stage startup and an opportunity to grow and learn from knowledgeable co-workers - We’re a scale-up, which means we work smarter, not harder. Life-work balance still plays a vital role in creating long-lasting productivity and output - A workplace that believes strength is found in diversity. We hire people regardless of background, education, experience, or gender - A fully remote product team and remote first working culture - Access to our Stockholm office: if you prefer meeting up people in real life now and again - Market competitive salary and stock option program We’re fast, both in terms of car delivery and when it comes to growing our business. We have no plans to stop anytime soon; hopefully this is where you come in!

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Business Controller - Stockholm

PrimeComp är det mångsidiga konsultbolaget inom teknik och ekonomi. Med vår unika kombination av erfarenhet och expertis erbjuder vi en rad varierande tjänster för att skapa lönsamma, innovativa och hållbara lösningar. Arbetsbeskrivning: Är du en erfaren Business Controller som nu skulle vilja ta nästa steg i din karriär? Då är det kanske just dig vi söker! Vi på PrimeComp söker just nu en mycket skicklig och driven Business Controller till vår konsultverksamhet för uppdrag hos en av våra kunder i Stockholm. Som Business Controller i detta uppdrag är ditt huvudsakliga fokus att driva utvecklingen och styrningen av affärsverksamheten. I din dagliga rutin ansvarar du för att noggrant följa och analysera intäkter, kostnader, resultat samt mål och nyckeltal enligt affärsplanen. Sök idag och bli en del av vårt team som strävar efter finansiell framgång och tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: - Assistera vid skapandet av finansiella rapporter och delta i affärsplanering och budgetprocesser. - Ta fram statistik och löpande rapportering av ekonomiska nyckeltal och trender. - Analysera företagets resultat och lönsamhet. Utvärdera kostnadsstrukturer och marginaler samt följa upp kassaflödesutvecklingen. - Delta i verksamhets- och utvecklingsprojekt för att säkerställa att ekonomiska aspekter beaktas och bidra med finansiell expertis och analytiskt stöd. - Utföra kvalitetskontroller av finansiella rapporteringsdata. - Delta i förbättringsinitiativ för finansiell redovisning. - Ansvara för att aktivt ta fram och delta i granskning av diverse business case. Kompetens: För att vara framgångsrik i rollen som Business Controller i detta uppdrag bör du ha följande kompetenser: - Magisterexamen och/eller kandidatexamen i finans/ekonomi. - Flera års erfarenhet av att arbeta i rollen som Business controller. - Erfarenhet av framställande av olika designer i form av affärsmodeller, lönsamhetsmodeller och strategier m.m. - Bekväm att arbeta i olika affärs- och ekonomisystem. - Behärskar det svenska och engelska språket mycket bra, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: - Du har en hög integritet och analytisk förmåga. - Stark kommunikations- och interpersonell förmåga. - Kan arbeta självständigt och driva eget arbete framåt. - Ser samband mellan siffror och verksamhet. - Kan hantera stor mängd data och van vid analysarbete. - God förmåga att kommunicera och arbeta tillsammans med andra. - Viljan och drivet att lära sig nya saker och ständigt utvecklas. - Förmåga att skapa förtroende gentemot kollegor och kunder. - Förmåga att vara lyhörd - lyssna och läsa mellan raderna. - Förmågan att vara förändringsbenägen - kunna anpassa sig, acceptera tvära kast och nya förutsättningar.

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Business controller till Försäkringsbolag

Vi söker för kunds räkning en Affärs/Business controller inom affärsområde Liv att täcka upp i samband med en stundande föräldraledighet. Som affärscontroller arbetar du i huvudsak med att utveckla, följa upp och styra affärsverksamheten. I din vardag följer och analyserar du intäkter, kostnader, resultat samt affärsplanens mål och mätetal. Utöver det arbetar du med olika typer av affärsanalyser och uppdrag ofta på uppdrag av affärschef eller dotterbolags VD. Du bidrar även till att etablera, bibehålla och utveckla en god kultur för arbetet med ekonomisk planering, uppföljning och analys. Om kunden Vår kund är ett Försäkringsbolag med huvudkontor i Stockholm city. Affärsområde Liv har ansvaret för bolagets affär som avser pension, långsiktigt sparande och livförsäkring. Affärsområdet utvecklar och förvaltar erbjudanden som möter kollektivavtalsparters, privat- och företagskunders samt fackliga samarbetspartners behov av liv- och personriskförsäkring, pension och annat långsiktigt sparande. Som affärscontroller ingår du i avdelningen Affärscontroller, en grupp med fem erfarna controllers som arbetar nära ledning och andra intressenter. Arbetsbeskrivning Arbeta med planeringsprocesser så som budget och prognos samt bokslut. Följa upp, analysera och utvärdera bestånd, försäljning och kostnadsallokering. Ta fram statistik och löpande rapportering. Medverka vid utveckling av modeller för att följa lönsamhet. Medverka vid framtagning av affärsplaner och finansiella planer. Delta i verksamhets- och utvecklingsprojekt. Ta fram och delta i granskning av business case. Samverka med och stödja affärschefer, andra controllers, erbjudandeansvariga och andra uppdragsgivare inom affären. Ta fram och presentera beslutsunderlag för beslutsfattare/ledning. Kompetenskrav & erfarenhet Vi söker dig som har utbildning från universitet/högskola med inriktning ekonomi eller med annan jämförbar erfarenhet som säkerställer relevant faktakunskap för verksamhetsområdet. Du har god kunskap och erfarenhet av ekonomiska samband och processer till följd av några års erfarenhet av arbete med affärscontrolling och affärsanalys. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i försäkringsbolag och kännedom om sparande- och riskförsäkring. Som person har du hög integritet och analytisk förmåga. Du trivs med många kontaktytor och kan se på utmaningar och möjligheter utifrån flera perspektiv. Arbetet är periodvis intensivt och för att lyckas krävs det att du är stabil och handlingskraftig samt angriper ditt arbete på ett strategiskt och strukturerat sätt. Längd på uppdrag Konsultuppdraget ska påbörjas under april 2024 och pågår t om feb/mars 2025. Omfattning: 100 % / 40 h/v Plats: Kundens kontor i Stockholm Låter det som en passande tjänst? Tveka inte att ansöka per omgående. Vid eventuella frågor, kontakta Åsa Ollert på [email protected] alt. 070-752 48 16. Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på www.capega.se (http://www.capega.se/)

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Senior Associate, CFO Office 

We are seeking a Senior Associate, eager to spearhead the advancement of operational efficiency at SeenThis. Our mission is to elevate SeenThis' internal operations to best-in-class status by applying new cutting-edge technology and superior ways of working. In this role you will be part of the CFO office and report directly to the CFO at SeenThis. Together with the rest of the CFO office team you will work on some of the highest priority items on SeenThis’ agenda. About SeenThis Since 2017, SeenThis has been evolving screen experiences for everyone, everywhere. With our groundbreaking adaptive streaming technology, we are transforming the distribution of digital content, to maximize performance and minimize emissions. With billions of streams served for more than 1,000 brands in over 40 countries, we are on a journey to reshape the internet - for good. And the X factor to this success is our people. We are a tight-knit team of 100+ employees working across the globe from our offices in Stockholm, Oslo, London, Paris, Singapore, New York, and Sydney. We’re growing at a rapid pace, across all business areas, and are constantly looking for new colleagues to join our team. We hire the best people and believe in their ability to create success and grow at the same time. We are global, yet close to heart - and we have ambitious goals, yet down-to-earth people. Do you want to be part of our expansion journey and have a lot of fun along the ride? Join SeenThis!   About the role The Senior Associate’s responsibility will include, but not be limited to: - Lead projects with the goal of improving operational efficiency at SeenThis, with focus on the finance domain. - Support the CFO with day-to-day tasks (e.g., conduct ad-hoc analyses, prepare presentation material). - Proactively identify improvement areas within and beyond the finance organization. - Support in developing the long-term strategy for the finance organization. - Develop processes for tracking and analyzing business critical KPIs. - Support on various ad-hoc tasks across the whole organization. Qualifications Required: - Bachelor’s degree or equivalent in business or engineering. - Minimum of 3 years in business consulting, with a proven track record of successful project deliveries. - Ability to lead projects independently with limited guidance. - Proficient in Microsoft excel and powerpoint. - Fluent in Swedish and English. - Independent, driven, solution oriented, and takes pride in delivering with very high quality. Preferred: - Master’s degree or equivalent in business or engineering. - Experience implementing back-office systems in a finance organization. Application As we review applications and interview on a continuous basis, please apply as soon as possible. We do background checks on all SeenThis-hires - to be compliant with our customers and to protect business-critical information. If you have any questions please, contact Malin Rydbeck, Talent Acquisition Specialist at [email protected]. We look forward to welcoming you to SeenThis!

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Business Controller - Västerås

PrimeComp är det mångsidiga konsultbolaget inom teknik och ekonomi. Med vår unika kombination av erfarenhet och expertis erbjuder vi en rad varierande tjänster för att skapa lönsamma, innovativa och hållbara lösningar. Arbetsbeskrivning: Är du en erfaren Business Controller som nu skulle vilja ta nästa steg i din karriär? Då är det kanske just dig vi söker! Vi på PrimeComp söker just nu en mycket skicklig och driven Business Controller till vår konsultverksamhet för uppdrag hos en av våra kunder. Du kommer att agera affärspartner för affärschefen och leda lokala team för att optimera ekonomiska resultat. Analysera och tolka finansiella data samt stötta effektiva affärsbeslut och vidta lämpliga åtgärder. Du kommer också att bidrar till affärsstrategin, anpassa denna efter behov och samtidigt upprätthålla nära kommunikation med andra chefer. Sök idag och bli en del av vårt team som strävar efter finansiell framgång och tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: - Assistera vid skapandet av finansiella rapporter och delta i affärsplanering och budgetprocesser. - Upprätta prognoser på månads-, kvartals- och årsbasis. - Analysera företagets resultat och lönsamhet. Utvärdera kostnadsstrukturer och marginaler samt följa upp kassaflödesutvecklingen. - Genomföra månatlig kostnadsanalys och upprätthålla kostnadsställesrapporter. - Utföra kvalitetskontroller av finansiella rapporteringsdata. - Delta i förbättringsinitiativ för finansiell redovisning. - Arbeta med att förbättra användningen av verktyg som Power BI, SAP m.m. - Ansvar för uppgifter inom efterlevnad och SOX-kontroller. Kompetens: För att vara framgångsrik i rollen som Business Controller i detta uppdrag bör du ha följande kompetenser: - Magisterexamen och/eller kandidatexamen i finans/ekonomi. - Erfarenhet av att arbeta i rollen som Business controller. - Bekväm att arbeta i olika affärs- och ekonomisystem. God kunskaper i affärssystemen SAP och Excel är meriterande. - Behärskar det svenska och engelska språket mycket bra, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: - Noggrann och strukturerad i ditt arbete där ledarskap faller sig naturligt för dig. - Stark kommunikations- och interpersonell förmåga. - Kan arbeta självständigt och driva eget arbete framåt. - Ser samband mellan siffror och verksamhet. - Kan hantera stor mängd data och van vid analysarbete. - God förmåga att kommunicera och arbeta tillsammans med andra. - Viljan och drivet att lära sig nya saker och ständigt utvecklas. - Förmåga att skapa förtroende gentemot kollegor och kunder. - Förmåga att vara lyhörd - lyssna och läsa mellan raderna. - Förmågan att vara förändringsbenägen - kunna anpassa sig, acceptera tvära kast och nya förutsättningar.

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Junior Business Developer

About the company Presis Konsult is an IT Consultancy delivering and supporting our clients' operations on their developing projects. We now need to expand our workforce with more employees who want to be involved in driving our development forward. Job description We are now looking for a Junior Business Developer who would support and assist in the growth and development of Presis Konsult AB. You will have an opportunity to support the development and identification of new business opportunities, develop strategies to pursue these opportunities, and execute plans to meet business growth objectives. Responsibilities Conducting market research to identify potential customers, competitors, and market trends. Assisting in the development of marketing and sales materials, such as presentations, proposals, and sales collateral. Supporting senior business development staff in lead generation and lead qualification activities. Assisting in the preparation of business plans and financial models to evaluate new opportunities. Helping to analyze sales data to identify trends and opportunities for improvement. Collaborating with cross-functional teams, such as product development and marketing, to execute business development strategies. Requirement Bachelor's degree in business, finance, accounting, economics, or related field. 1-3 years' experience in business analysis, corporate strategy, or related. You have strong analytical skills, excellent communication and interpersonal skills, and the ability to work independently as well as part of a team. You are comfortable working in a fast-paced and dynamic environment and be able to prioritize and manage multiple projects simultaneously. Familiar with processes such as collecting, organizing, analyzing, and disseminating significant. amounts of information with attention to detail and accuracy. Experience with MS office. Good English and Swedish skills. Additional skill Familiar with SQL, Tableau, and/or other data visualization tools Experience in the technology industry. Familiar working in Agile/Scrum environment. Are you our next Junior Business Developer, kindly submit your resume. We look forward to your application.

21 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Business Controller

Arbetsbeskrivning Är du Controller som längtar efter en ny utmaning? Önskar du att vidareutveckla dina kunskaper inom Business Control eller kanske utforska möjligheten att applicera dem inom en helt ny bransch? Oavsett vilken typ av utveckling du söker så kan vi garantera att en konsultanställning hos Randstad Finance kan möjliggöra detta. Detta är en proaktiv annons för kommande konsultuppdrag i Stockholm, då vi löpande får in förfrågningar inom området. Därför kommer vi att bearbeta ansökningar i mån av tid. Vi riktar oss särskilt till individer med kort uppsägningstid, som kan påbörja uppdrag med snabb tillgänglighet. Observera att nya uppdrag kontinuerligt tillkommer. Om du redan har ett pågående konsultuppdrag med ett förutbestämt slutdatum längre fram, är du välkommen att proaktivt ansöka för att utforska möjligheter till framtida uppdrag.  Som konsult på Randstad Finance kommer du att arbeta på olika bolag med olika förutsättningar. Du behöver därför vara flexibel och besitta en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du ser med spänning på en variation av uppdrag både gällande ansvarsområden och geografiskt läge.  I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest inom redovisning som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du besitter. Detta som komplement till vår intervju för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Som Business Controller hos våra kunder kan arbetsuppgifterna variera beroende på bolag och bransch, men i regel förekommer alla eller många av ovannämnda ansvarsområden. Kvalifikationer Minst 2 års arbetslivserfarenhet som Business Controller  Ansvarat för Budget- och forecast processen Översatt strategiska mål till mätbara nyckeltal, KPI:er Analyserat och rapporterat KPI:er för att stödja beslutsfattare, såsom Budgetavvikelse, Brutto - och Nettomarginal, Försäljningstillväxt  Gjort kommersiella analyser och tagit fram finansiella scenarioanalyser Analyserat finansiella data för att identifiera trender, förbättringsmöjligheter och risker Prognostiserat framtida behov av investeringar eller resurser Initierat förbättringsprocesser inom ekonomi- och verksamhetsstyrningen och upprätta kontroll och mätning av implementeringen Kan enkelt kommunicera ekonomi med interna medarbetare och externa intressenter Avancerade kunskaper inom Excel och PowerBi Erfarenhet av att arbeta med olika rapporteringsverktyg Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift En kandidatexamen inom ekonomi, företagsekonomi eller relaterat område. En masterexamen är en fördel Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

8 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Consultant assignment for Business Controller!

Our client is looking for a Business Controller Consultant. The assignment scope is a full-time employment and is expected to start on February 26 2024 until September 27 2024. The location for this assignment will be in Västerås. About the assignment: You willl act as a business partner to the relevant business manager. Lead local Controlling teams to optimize financial performance within an assigned Division/Business Unit/Product Group/factory/site. Support effective business decisions by monitoring, analyzing, and interpreting financial data in order to evaluate various business alternatives and recommend the most appropriate business solutions. Contributes to the definition of the strategy for the business unit. Serves as the key partner for the relevant business leader in determining strategy for area of responsibility, aligning with wider strategy, implementing, and making adjustments in implementation as needed. You will also maintain constant contact with other relevant managers and Controllers regarding financial, market and customer situation and outlook. Necessary skills: Knowledge of SAP About you: Experience in business controlling, minimum 5 years. Experience in project controlling, minimum 2 years. Languages, Swedish and English Knowledge of SAP and ABB is preferred, but not a prerequisite. Other: Seniority lever: Seinor Location: Västerås (SE) Assignment period: 26 feb 2024 - 27 sep 2024 Scope: Full-time Language: Swedish (Expert) and English (Expert) Onsite is preferred, more during onboarding first 2 months. After that possible to work from home 2 days/week. Application: Does the assignment seem interesting to you? Submit your application as soon as possible as the selection work and interviews will take place continuously and the position way be filled before the applications deadline. You apply simply by sending in your CV and answering a few questions. The candidates who best match the role will be interviewed by phone and then called in for an interview with us at Devotum. The nest step is an interview with our client. Reference checking on final candidates is part of the process. If you have any questions about the assignment, please contact Corazon Wiksell at 070 586 93 11. Thank you and we look forward to seeing your application!

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024