Butiksansvarig
Sök bland 32 lediga jobb som Butiksansvarig och börja ditt nya yrkesliv idag!
Är du en naturlig ledare som älskar att få både människor och resultat att växa? Som butikschef på Glitter kliver du in i en roll där du inte bara driver butik – du leder, inspirerar och bygger ett starkt team med fokus på säljglädje, gemenskap och utveckling. Du har fullt ansvar för både personal och resultat, och din vardag handlar om att skapa en energifylld butik där ni tillsammans jobbar mot högt uppsatta mål och har kul på vägen. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Vad kommer du att göra hos oss? Som butikschef på Glitter kommer du att ha en varierad och ansvarsfull roll med fokus på både försäljning och personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Arbeta aktivt med försäljning genom att erbjuda marknadens bästa kundupplevelse Ansvara för den dagliga driften av butiken Leda, coacha och utveckla butiksteamet Säkerställa att försäljningsmål och nyckeltal uppnås Planera och schemalägga personal utifrån verksamhetens behov Ansvara för att följa riktlinjer för varuhantering, exponering och kampanjer i butik Är det här du? Du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service Du har ledarerfarenhet Du är en engagerad säljare som älskar kundmötet och drivs av att uppnå resultat Du har ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode och trender Du har ett affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Du leder och entusiasmerar dina medarbetare Du har en positiv inställning som smittar av sig på omgivningen Som person är du självständig, arbetar strukturerat och målinriktat Vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Vi söker dig som vill jobba heltid med tillträde 1/9 eller enligt ök. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Glitter tillämpar 6 månader provanställning. Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se, ansökan görs via länken nedan senast 31 juli. Vi kan tyvärr inte ta emot förfrågningar på telefon. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Observera att Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.
Är du en naturlig ledare som älskar att få både människor och resultat att växa? Som butikschef på Glitter kliver du in i en roll där du inte bara driver butik – du leder, inspirerar och bygger ett starkt team med fokus på säljglädje, gemenskap och utveckling. Du har fullt ansvar för både personal och resultat, och din vardag handlar om att skapa en energifylld butik där ni tillsammans jobbar mot högt uppsatta mål och har kul på vägen. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Vad kommer du att göra hos oss? Som butikschef på Glitter kommer du att ha en varierad och ansvarsfull roll med fokus på både försäljning och personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Arbeta aktivt med försäljning genom att erbjuda marknadens bästa kundupplevelse Ansvara för den dagliga driften av butiken Leda, coacha och utveckla butiksteamet Säkerställa att försäljningsmål och nyckeltal uppnås Planera och schemalägga personal utifrån verksamhetens behov Ansvara för att följa riktlinjer för varuhantering, exponering och kampanjer i butik Är det här du? Du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service Du har ledarerfarenhet Du är en engagerad säljare som älskar kundmötet och drivs av att uppnå resultat Du har ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode och trender Du har ett affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Du leder och entusiasmerar dina medarbetare Du har en positiv inställning som smittar av sig på omgivningen Som person är du självständig, arbetar strukturerat och målinriktat Vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Vi söker dig som vill jobba 80 % med tillträde 1 september eller enligt ök. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Glitter tillämpar 6 månader provanställning. Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se, ansökan görs via länken nedan senast 31 juli. Vi kan tyvärr inte ta emot förfrågningar på telefon. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Observera att Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.
Är du en naturlig ledare som älskar att få både människor och resultat att växa? Som vikarierande butikschef på Glitter kliver du in i en roll där du inte bara driver butik – du leder, inspirerar och bygger ett starkt team med fokus på säljglädje, gemenskap och utveckling. Du har fullt ansvar för både personal och resultat, och din vardag handlar om att skapa en energifylld butik där ni tillsammans jobbar mot högt uppsatta mål och har kul på vägen. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Vad kommer du att göra hos oss? Som vikarierande butikschef på Glitter kommer du att ha en varierad och ansvarsfull roll med fokus på både försäljning och personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Arbeta aktivt med försäljning genom att erbjuda marknadens bästa kundupplevelse Ansvara för den dagliga driften av butiken Leda, coacha och utveckla butiksteamet Säkerställa att försäljningsmål och nyckeltal uppnås Planera och schemalägga personal utifrån verksamhetens behov Ansvara för att följa riktlinjer för varuhantering, exponering och kampanjer i butik Är det här du? Du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service Du har ledarerfarenhet Du är en engagerad säljare som älskar kundmötet och drivs av att uppnå resultat Du har ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode och trender Du har ett affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Du leder och entusiasmerar dina medarbetare Du har en positiv inställning som smittar av sig på omgivningen Som person är du självständig, arbetar strukturerat och målinriktat Vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Vi söker dig som vill jobba deltid 75 % med tillträde 25 augusti. Tjänsten är ett vikariat fram till 31 januari 2026. Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se, ansökan görs via länken nedan senast 31 juli. Vi kan tyvärr inte ta emot förfrågningar på telefon. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Observera att Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.
Vill du vara en nyckelperson i ett växande företag där ingen dag är den andra lik? Vi söker dig som vill ha ett varierande jobb med både fysiska och administrativa uppgifter. Här får du vara spindeln i nätet mellan butik, lager, säljteam och våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer främst att vara: Hålla koll på och beställa reservdelar, produktprover, kontorsmaterial, butikspåsar, kaffe, godis m.m. Säkerställa att butik och lager är organiserade Ta emot och hantera leveranser Sortera och avisera inkommande gods till rätt säljare Sköta infomailen: hantera enklare kundärenden och orderbekräftelser Ta hand om enklare kundtjänstfrågor via telefon Arbetstider kl. 10.00 - 18.00 Vem söker vi? Vi letar efter dig som: Gillar att ta eget ansvar och få saker gjorda Trivs med att röra på dig och arbeta praktiskt Har en positiv attityd mot kunder och kollegor Är noggrann och gillar att ha ordning och reda Vågar ställa frågor och är nyfiken på att lära dig nytt Tidigare erfarenhet inom kök eller försäljning behövs inte – du lär dig allt på plats. Det viktigaste är att du vill utvecklas och växa med oss. På sikt finns möjlighet att bli projektledare eller kökssäljare hos oss. Vi erbjuder: En trygg och lärorik introduktion Arbete i ett engagerat team med högt i tak Möjlighet till utveckling inom företaget Varierade arbetsdagar där du får både arbeta fysiskt och med kundkontakt
Bli en del av Kinnarps framtid – vi söker en Operativ säljledare till vår verksamhet i Borås, som vill bära ut marknadens bästa erbjudande för hållbara arbetsmiljöer Marknaden efterfrågar mer hållbara lösningar. Inredningsbranschen måste förändras och vi på Kinnarps tar ledningen. Vill du starta din karriär i en dynamisk och internationell miljö där hållbarhet och innovation är i fokus? Vi söker en driven och passionerad Säljledare som operativt vill vara med och bära ut marknadens bästa erbjudande för framtidens arbetsmiljöer. Hos oss på Kinnarps får du möjlighet att utvecklas och växa i en framgångsrik, global inredningskoncern. Arbetsbeskrivning Som Operativ säljledare hos oss kommer du att: • Sälja hållbar arbetsplatsdesign och helhetslösningar som bidrar till bättre arbetsmiljöer för människor inom kontor, utbildning och omsorg. • Utveckla vår lokala verksamhet i Borås och säkerställa att vi växer och tar marknadsandelar. • Aktivt bearbeta beslutsfattare inom offentlig och privat sektor. • Ansvara för fortlöpande analys, prognoser och budgetering. • Bygga och leda ett högpresterande lokalt team. Kvalifikationer För att lyckas i rollen söker vi dig som: • Har en akademisk utbildning (t.ex. civilingenjör eller civilekonom). • Har ett starkt affärsmannaskap och är resultatinriktad med mycket god ekonomisk förståelse. • Är strukturerad och strategisk – du arbetar metodiskt och har en förmåga att tänka både kort- och långsiktigt. • Är en ambassadör och inspiratör – du är en förebild som inspirerar andra. • Är bildad, nyfiken och kunskapstörstande – du håller dig uppdaterad om omvärlden och affärstrender. • Har förmågan att driva förändringsledning och är inte rädd för att utmana. • Är kommunikativ och relationsskapande – du har en naturlig förmåga att bygga, utveckla och vårda relationer. • Har goda kunskaper i Office-paketet, behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt innehar B-körkort. Vad vi erbjuder Förutom en välkomnande kultur, passionerade kollegor och ett spännande arbete där ditt ledarskap gör skillnad erbjuder vi: • Chans att vara en del av en internationellt framgångsrik inredningskoncern. • Möjlighet att utvecklas och växa inom organisationen. • Kontinuerlig kunskapsutveckling och träning i värdeskapande försäljning. • Nätverkande med andra, både internt och externt, i liknande roller. • En inspirerande arbetsmiljö i vårt showroom. Vi ser detta som en perfekt möjlighet för dig som har några års arbetslivserfarenhet efter din examen och nu vill ta ditt nästa steg i karriären. Är du redo att anta utmaningen och vara med på vår resa mot framtidens hållbara arbetsmiljöer? Välkommen med din ansökan till en roll där du kommer göra skillnad – varje dag. Ansök nu! Annonsen kommer att vara publicerad över sommaren med sista ansökningsdatum 3 augusti 2025. Vi hanterar ansökningarna därefter och kommer återkomma till dig i augusti. Placeringskort Borås. Upptäck Kinnarps värld på kinnarps.se. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Kinnarps Kinnarps är en av Europas ledande helhetsleverantörer av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, utbildning och omsorg. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Kinnarps är representerade i delegationen för cirkulär ekonomi, det rådgivande organet till regeringen som ska bidra till näringslivets omställning till en cirkulär ekonomi.
Din Personalavdelning i Väst erbjuder företag tjänster inom HR. Vi söker för kunds räkning en. Butiksansvarig. Kunden är ett detaljhandelsföretag som är inriktat på att erbjuda kvalitetsprodukter för matlagning, bakning, det dukade bordet och heminredning. Verksamheten är baserad på fysiska butiker och vi strävar efter att skapa en unik shoppingsupplevelse för våra kunder. Målet är att bygga starka relationer med våra kunder genom att erbjuda produkter av hög kvalitet till överkomliga priser. Kunden kommer öppna en butik i Asecs shopplingscenter 2025-08-23 Du älskar att driva butik och tycker om att ständigt utvecklas. Du arbetar operativt tillsammans med medarbetarna i butiken och trivs med att leda i en vardag med varierande arbetsuppgifter. Du är en lagspelare och tar alltid emot kunder och medarbetare med ett leende. Känner du igen dig i beskrivningen? Då är du välkommen att söka! Arbetsuppgifter Som butiksansvarig har du totalansvar för butikens drift, personal, kunder samt budget- och resultatuppfyllelse. Du har en operativ roll och du drivs av att få vara ansvarig för sälj - och kundbemötandet. Som butikansvarig kommer du att få leda butikens medarbetare samt delta i den dagliga driften Med glädje och inspiration bjuder du på dig själv och skapar en butiksupplevelse utöver det vanliga. Du ger tips och inspirerar våra besökare samt hjälper och stöttar ditt team i det dagliga arbetet Vidare arbetar du för att butiken når sina mål genom att ha en god och effektiv drift. Du erbjuds en varierad roll med högt tempo där en av din viktigaste uppgift är att ge kunderna det allra bästa intrycket och upplevelsen. Kvalifikationer För att lyckas i rollen som butiksansvarig tror vi att du har: - Tidigare erfarenhet av effektiv och optimerad butiksdrift. - Du har förståelse för, samt förmågan att se och skruva på de små detaljerna som gör den stora skillnaden. - Du har dokumenterad tidigare erfarenhet av att leda andra mot framgång, gärna inom detaljhandeln. - Du har en relevant utbildning, exempelvis inom sälj, ledarskap, logistik alternativt förskaffad relevant arbetslivserfarenhet. - God ekonomisk förståelse samt goda datakunskaper. - Flytande svenska och engelska i tal ock skrift. Din ansökan skickar du så snart som möjligt dock senast 8 juli. I denna rekrytering jobbar vi med löpande urval. Anställningsform: Provanställning på 75–100 % Antalet tjänster: 1 Vill du veta mera om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-konsult Johan Norrbin på telefon 0510-722 44
Har du länge drömt om en egen godisbutik? Vill du arbeta i en miljö med glada färger och känna doften av sött och salt? Gillar du försäljning och kundservice? Kandyzkedjan växer och fler butiker skall öppnas! En Kandyzbutik är något utöver det vanliga. Ett besök hos Kandyz är en sann godisupplevelse med ett sortiment på upp till 1000 olika sorter lösgodis i stora fina butiker. I vissa butiker ingår även glasscafé med kulglass, mjukglass, milkshakes m.m. Flera butiker har också Delicato Outlet med bakverk till bra priser. Gott va? Kandyz är en kedja där butikerna drivs av franchisetagare/egna företagare. Det finns över 40 butiker i Sverige, från Östersund i norr till Malmö i söder. Kedjan expanderar med flera butiker varje år. Som franchisetagare får du tillgång till Kandyz välbeprövade affärskoncept, färdiga samarbetsavtal med leverantörer, affärssystem, utbildning, marknadsföring och löpande support. Kandyz stöttar och hjälper dig hela vägen och du har också kontakt med de andra franchisetagarna inom kedjan som delar med sig av kunskap och erfarenheter. Vi söker dig som: Vill arbeta operativt i butik med uppgifter som att ta emot varor, fylla på godislådor, driva försäljning och ta hand om kunder på bästa sätt. Har ledarförmåga och god social kompetens samt grundläggande ekonomiska och administrativa kunskaper. Är driftig och företagsam med stabil ekonomi och har ett startkapital för att komma igång med butiken. Erfarenhet från service- eller dagligvaruhandel är meriterande. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som egen företagare/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Ta chansen till denna unika möjlighet och bli en del av Kandyz! Skicka in din intresseanmälan redan idag! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig för att berätta mer om franchise som företagsform och om franchise inom Kandyz. Kandyz - En god affär!
Har du länge drömt om en egen godisbutik? Vill du arbeta i en miljö med glada färger och känna doften av sött och salt? Gillar du försäljning och kundservice? Kandyzkedjan växer och fler butiker skall öppna i Västra Götaland. En Kandyzbutik är något utöver det vanliga. Ett besök hos Kandyz är en sann godisupplevelse med ett sortiment på upp till 1000 olika sorter lösgodis i stora fina butiker. I vissa butiker ingår även glasscafé med kulglass, mjukglass, milkshakes m.m. Flera butiker har också Delicato Outlet med bakverk till bra priser. Gott va? Kandyz är en kedja där butikerna drivs av franchisetagare/egna företagare. Det finns över 40 butiker i Sverige, från Östersund i norr till Malmö i söder. Kedjan expanderar med flera butiker varje år. Som franchisetagare får du tillgång till Kandyz välbeprövade affärskoncept, färdiga samarbetsavtal med leverantörer, affärssystem, utbildning, marknadsföring och löpande support. Kandyz stöttar och hjälper dig hela vägen och du har också kontakt med de andra franchisetagarna inom kedjan som delar med sig av kunskap och erfarenheter. Vi söker dig som: Vill arbeta operativt i butik med uppgifter som att ta emot varor, fylla på godislådor, driva försäljning och ta hand om kunder på bästa sätt. Har ledarförmåga och god social kompetens samt grundläggande ekonomiska och administrativa kunskaper. Är driftig och företagsam med stabil ekonomi och har ett startkapital för att komma igång med butiken. Erfarenhet från service- eller dagligvaruhandel är meriterande. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som egen företagare/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Ta chansen till denna unika möjlighet och bli en del av Kandyz! Skicka in din intresseanmälan redan idag! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig för att berätta mer om franchise som företagsform och om franchise inom Kandyz. Kandyz - En god affär!
Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i 45 egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Ansvar och arbetsuppgifter Som Butikschef hos oss erbjuder vi dig en spännande utmaning där du driver en butik så att försäljningsmålen nås. Du jobbar aktivt med att leda försäljning, alltifrån kassa till golv, merförsäljning samt supporterar det kommersiella uttrycket i butiken tillsammans med ditt team. Du har resultat-, budget- och personalansvar och leder och coachar dina medarbetare mot butikens mål, samtidigt som du är en nyckelperson i den dagliga driften och ett stort föredöme i mötet med våra kunder. Ansvara och driva butiken mot uppsatta måltal och KPIer såsom resultat, försäljning, personalkostnad, kundnöjdhet, snittkvitto och medarbetarnöjdhet Identifiera och agera på försäljningsmöjligheter och säkra att butikens mål är tydliga för alla medarbetare Säkra rätt kompetens i butiken genom rekrytering, upplärning och utveckling av personal Genom ett coachande arbetssätt motivera och inspirera medarbetarna Arbetsmiljö: arbeta proaktivt med arbetet kring hälsa och säkerhet i butiken … självklart med kunden i fokus! Vi söker dig som är: En naturlig säljledare för ditt team med stor passion för sälj och service med siktet inställt på resultat Tävlingsinriktad med mycket energi och drivs av utmaningen att göra det omöjliga möjligt En tydlig kommunikatör som arbetar aktivt med feedback och coaching av ditt team Motiverad av att arbeta i högt tempo och leda i förändring – skapa engagemang och delaktighet samt snabbt kunna ändra prioriteringar och arbetssätt Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Ledande i utveckling och förändring mot nya utmaningar, genom att vara det goda exemplet och motivera ditt team i det dagliga arbetet Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av en ledande roll inom detaljhandeln – gärna inom mode t.ex. som visual merchandiser eller liknande Eftergymnasial utbildning inom handel, ekonomi eller ledarskap är meriterande. Goda kunskaper om såväl visuell säljdrift som det personliga kundbemötandet Förmåga att bygga en varm atmosfär och stark kundrelation Hög social kompetens med förmåga att skapa förtroende med olika typer av människor Låter det här som en utmaning för dig? Ditt personliga brev ska besvara frågorna: Varför Indiska? Varför söker du rollen? Vad kan du bidra med? Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde så snart som möjligt. Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Inom hela Stores pågår ett arbete med att sätta kunder, medarbetare och försäljning i främsta rummet. Stores är och kommer vara en av Telenors absolut viktigaste säljkanal tillsammans med kundservice, externa partners och digitala kanaler. Som Store Manager ansvarar du för allt som sker i butiken, från resultatfokuserad försäljning till starkt fokus på medarbetarnas utveckling och lärande. Vilka är vi? Stores i Telenor är en av våra viktigaste säljkanaler som utgör cirka 40 % av all försäljning. Uppdraget för en Store Manager är att tillsammans med kollegorna skapa en välfungerande butik. För att trivas i denna roll brinner du för ledarskap och försäljning som däri innefattar totalansvar inom Stores på en lokal marknad. Om du brinner för att bli Telenors lokala hub för både konsumenter och företagare samt älskar försäljning, människor och ledarskap - då är detta rollen för dig! Vad gör en Store Manager? * Du har fullt ansvar för butiken, vilket innebär all försäljning, rekrytering, medarbetarutveckling samt att samtliga kampanjer och nya produkter förs ut på bästa sätt * Eget försäljningsansvar samtidigt som du leder och säkerställer att medarbetarna i butiken når sina och butikens mål * Du blir en av våra primära Telenor ambassadörer mot såväl konsument som företagskunder * Du utvecklar och bygger teamet lokalt i nära samarbete med Learning Lab * Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att rutiner och kvalitet följs i enlighet med policys, vad gäller exempelvis inventering, lagerhållning och säkerhet * Du utvecklar och skapar kontakter med kollegor inom Stores samtidigt som du säkerställer en gruppdynamik inom din butik som är framgångsrik * Du ansvarar även för schemaläggning, kostnadsmål, drift och kundklagomål i butiken. Är du vår nya Store Manager? Vi söker dig som fullkomligt brinner för ledarskap och försäljning. Du stimuleras av att coacha andra och bidrar gärna med din erfarenhet till dina kollegor. Du är duktig på att hantera olika typer av personligheter och du är en teamspelare av rang. Vidare är du en god organisatör med en problemlösningsförmåga och inställning att allt är möjligt. Vi ser att du har ett genuint intresse när det gäller försäljning och tillväxt såväl mot konsument som mot företag. För att trivas med jobbet måste du tycka om att vara nära medarbetarna, bidra med egen försäljning och även vilja vara en del av bemanningen i butiken. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande bransch sedan tidigare samt om du haft en ledande position. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning på heltid Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Axel Ljungar på [email protected] Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på personlighet och färdigheter. Syftet är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 32 jobb