Butiksansvarig Säljare P.O.R.T Kungshamn-Smögen

Om jobbet P.O.R.T säljer kläder och skor med klassisk marin stil i egna butiker samt genom webshop. Vi gör det under egna varumärken REDGREEN och Sea Ranch. Vi representerar även andra märken som BOATBOOT och North Sails. Idag har vi butiker på populära turistorter i Sverige - Strömstad, Smögen, Marstrand, Kungsbacka, Båstad, Borgholm, Söderköping och Trosa. Vi kommer under våren att öppna ytterligare en butik i Kungshamn. Vi vill erbjuda våra kunder unika produkter med hög kvalité och en positiv upplevelse. Vi vill arbeta med trevlig, kunnig och serviceminded personal. Du kommer att arbeta som butiksansvarig i vår butik i Kungshamn men även för butiken på Smögenbryggan under sommarsäsongen. Mer om dig: *Du kan arbeta självständigt, är ansvarsfull, serviceinriktad och lösningsfokuserad. *Det är en fördel om du trivs i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter och du får gärna motiveras av möjligheten att utvecklas som ledare och att få jobba med människor. *Du har en förståelse för att kundbemötandet är avgörande för att överträffa kundens förväntningar. *Du sprider glädje och trivsel omkring dig både mot kunder likväl som dina arbetskamrater. *Du är flexibel, ansvarsfull, lojal och positiv I rollen som butiksansvarig säljare kommer du att ansvara för att driva och utveckla butikernas försäljning av vårat sortiment där du bistår med expertkunskap. Du kommer att ansvara för driften i butiken, schemaläggning, personal samt försäljningsresultat. Vår butik på Smögen har öppet från April- Oktober. Vår butik i Kungshamn kommer att ha öppet året runt. Skicka gärna in ditt CV tillsammans med ett personligt brev per mail till [email protected] så snart som möjligt. Märk din ansökan med vilken ort och tjänst det gäller då vi har fler annonser ute. Intervjuer sker löpande.

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Butiksansvarig säljare REDGREEN Hede Fashion Outlet

Om jobbet Om jobbet P.O.R.T säljer kläder och skor med klassisk marin stil i egna butiker samt genom webshop. Vi gör det under egna varumärken REDGREEN och Sea Ranch. Idag har vi butiker på populära turistorter i Sverige - Strömstad, Smögen, Kungshamn, Marstrand, Kungsbacka, Båstad, Borgholm, Söderköping och Trosa. Under våren kommer vi att öppna en REDGREEN butik på Hede Fashion Outlet. Vi vill erbjuda våra kunder unika produkter med hög kvalité och en positiv upplevelse. Vi vill arbeta med trevlig, kunnig och serviceminded personal. Du kommer att arbeta som butiksansvarig i vår pop up butik på Hede fashion outlet under perioden April-Dec (eventuellt förlängning). Mer om dig: *Du kan arbeta självständigt, är ansvarsfull, serviceinriktad och lösningsfokuserad. *Det är en fördel om du trivs i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter och du får gärna motiveras av möjligheten att utvecklas som ledare och att få jobba med människor. *Du har en förståelse för att kundbemötandet är avgörande för att överträffa kundens förväntningar. *Du sprider glädje och trivsel omkring dig både mot kunder likväl som dina arbetskamrater. *Du är flexibel, ansvarsfull, lojal och positiv I rollen som butiksansvarig säljare kommer du att ansvara för att driva butikens försäljning av vårat sortiment där du bistår med expertkunskap. Du kommer att ansvara för driften i butiken, schemaläggning, personal samt försäljningsresultat. Skicka gärna in ditt CV tillsammans med ett personligt brev per mail till [email protected] så snart som möjligt. Märk din ansökan med vilken ort och tjänst det gäller då vi har fler annonser ute. Intervjuer sker löpande.

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Butikschef Individ Prestige Nordby

Individ Prestige är en högprofilerad klädesbutik belägen på Nordby Köpcenter i Strömstads Kommun. Individ Prestige etablerades 2009 och jobbar med starka varumärken som Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Jacob Cohen, Ganni, & Àvora. Vi söker nu en butikschef. I tjänsten ingår personalansvar, inköpsplanering och optimering av varulager. Du skall ha ett brinnande intresse för försäljning och service, då våra kunder förtjänar högsta servicegrad. Vi söker dig som är drivande och ambitiös, med stor vilja och stort engagemang. Vidare måste du vara positiv, stresstålig, ärlig, och ordningsam. Du brinner för att utveckla och effektivisera verksamheten och är duktig på att se möjligheter, motivera och skapa ett bra samarbetsklimat i gruppen. Erfarenhet inom personalansvar / ledarskap är meriterande. Tillträde enligt överenskommelse. Vi undanbeder oss all kontakt med rekryterings- och bemanningsföretag

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Huvudansvarig för Vasacenter

Vi söker dej som vill ta ett huvudansvar för Vasacenter. Förutom att du skall arbeta aktivt i verksamheten så skall du ha ett helhetsansvar för hela verksamhetens alla delar. Du skall brinna för att utveckla Vasacenter till en verksamhet där våra gäster/kunder trivs och känner sig välkomna. Genom din personlighet vill vi att du skapar en trivsam arbetsplats där både medarbetare och kunder trivs. I Transtrand/Sälen har vi sedan flera år vår anläggning Vasacenter. Vasacenter består av flera delar; Butik för kläder samt artiklar för ett aktivt uteliv både sommar och vinter Längdcenter där man kan hitta allt som behövs för att ta sig på skidor från Sälen till Mora eller bara en liten tur i skidspåren. Skiduthyrning, som i många år servat med utrustning både för alpin- och längd-skidåkning. Vi har en Outlet där lokalbefolkning och förbi-resande kan fynda sportkonfektion för så väl sommar som vinter. B&B med 15 rum som är är fullbelagt hela vinterhalvåret men även välbesökt under sommarsäsongen. Vill du vara med på resan och arbeta hos oss är varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande Har du frågor så ring och tala med Rolf Wänerstedt på 0708-551788.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Butik- och verkstadsarbetare till CERTEGO i Växjö

Ta chansen och bli en del av att bygga en tryggare värld genom att arbeta med kompletta säkerhetslösningar. Bli en del av ett team som gör din arbetsvardag rolig, utvecklande och intressant. Nu söker vi CERTEGOs nästa medarbetare till sin butik och verkstad i Växjö. Om rollenSom butik- och verkstadsarbetare hos CERTEGO kommer du vara en viktig del av teamet. Ditt övergripande uppdrag kommer att vara ge kunderna bästa möjliga upplevelse genom ett vänligt och professionellt bemötande. Kunderna utgörs främst av hantverkare och fastighetsskötare som regelbundet besöker butiken/verkstaden. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av utlämning och tillverkning av nycklar, cylinderläggning samt beställning av produkter från CERTEGOS sortiment. Arbetet innefattar även service och reparation av produkter som kommer in till butiken/verkstaden. För att vara aktuell för tjänsten har du:· Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. · Praktiska färdigheter samt intresse för teknik eller mekanik. · Svenskt medborgarskap samt godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Det är meriterande om du har: •Erfarenhet av en liknande roll ex. som fastighetsskötare eller motsvarande. •Gymnasial utbildning med inriktning mot el, teknik, mekanik eller annan relevant utbildning kopplat till tjänsten. Som person är du social och serviceinriktad. Du är lättlärd och har förmågan att snabbt ta till dig ny kunskap. Vidare är du en prestigelös lagspelare som är villig att hjälpa till där det behövs. Vi söker dig som trivs bäst i en roll där du får möta kunder och ge god service. För att lyckas i rollen behöver du ha ett intresse för teknik och mekanik. Arbetet är komplext och tar tid att lära sig därför är detta viktigt. Du kommer ingå i ett team tillsammans med två erfarna kollegor. Om CERTEGOCERTEGO är en ledande nordisk leverantör av säkerhetslösningar. Bolaget arbetar målmedvetet mot att bli norra Europas främsta expert på oberoende tillträdes- och övervakningslösningar. Målsättningen är att vara branschens främsta arbetsgivare. CERTEGO lägger stor vikt vid din personliga utveckling och erbjuder löpande internutbildningar, friskvårdsbidrag, möjlighet till vinstdelning samt en hög teamkänsla. Kollektivavtal finns mellan SVEMEK och IF METALL. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering. Vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos CERTEGO. RekryteringsprocessIntervju Framtiden AB Referenstagning Intervju CERTEGO Anställningsbeslut VillkorStartdatum: Aug. 2024, eventuellt tidigare Placeringsort: Växjö Arbetstider: Enligt schema (7-16 alt. 8-17) Omfattning: heltid Hybrid/onsite/remote: onsite

25 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butiksansvarig

Ria Financial Services söker en dynamisk och erfaren individ för rollen som Butiksansvarig i Malmö. Vi är en ledande leverantör av finansiella tjänster, specialiserade inom penningöverföringar och valutaväxling med ett globalt nätverk av egna kontor och filialer. Som Butiksansvarig kommer du att vara ansiktet utåt för vår verksamhet och ansvara för att leda och utveckla ditt team till att uppnå och överträffa försäljningsmål samt säkerställa en förstklassig kundupplevelse. Vårt uppdrag Ria är ett företag vars mission är att vara den mest progressiva och inkluderande penningöverföringsverksamheten i världen och erbjuda tillförlitliga betalningstjänster till våra kunder. Vi öppnar vägar för en bättre vardag för våra kunder, våra uppdragsgivare och våra medarbetare.Med över 400 000 kontor i 165 länder är Ria en mångkulturell aktör som främjar en känsla av samhörighet och gemenskap bland teamet genom att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö oavsett vart man befinner oss. Ria erbjuder Dynamisk och internationell miljö Ett stimulerande och omväxlande jobb Vi ger dig kunskap och erfarenhet inom service och försäljning Internutbildning Fast lön och provision Lunchkort och friskvårdsbidrag Ansvarsområden Ledning och utveckling av butiksteamet för att maximera försäljning och servicekvalitet. Skapa och genomföra effektiva försäljningsstrategier för att öka intäkterna och expandera kundbasen. Ansvara för att upprätthålla höga standarder för kundservice och överensstämmelse med företagets riktlinjer och procedurer. Hantera dagliga operationer inklusive kassahantering, inventering och rapportering. Bygga och underhålla starka relationer med kunder och samarbetspartners för att främja lojalitet och upprepad affärsverksamhet. Aktivt delta i rekrytering, träning och utveckling av personal för att säkerställa kompetens och motivation. Det vi söker hos dig Viss erfarenhet av att leda och motivera ett team Karismatisk personlighet med förmåga att skapa positiva och långsiktiga relationer. Analytisk förmåga och förmåga att fatta strategiska beslut baserade på affärsdata och marknadstrender. Starkt fokus på kundservice och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt. Förmåga att arbeta flexibla scheman Viss datorkunskap med förmåga att använda MS Word och Excel Erfarenhet av kontanthantering är meriterande Bra kommunikationsförmåga på engelska och svenska samt ytterligare språkkunskaper är meriterande.. Om du är en ambitiös och engagerad person som trivs i en snabbt föränderlig miljö och har en passion för att leverera utmärkt service, då kan detta vara rätt roll för dig! Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmånsprogram samt möjligheter till karriärtillväxt inom vår globala organisation. Ansök genom att skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är lämplig för rollen som Butiksansvarig till oss. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar dig till vårt team på Ria Financial Services! Av säkerhetsskäl kommer vi att ta en kreditupplysning samt be om ett utdrag ur belasningsregistret innan anställning kan ske.

19 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vikariat platsansvarig 100 % Gävle

Som platsansvarig på Member 24 har du det övergripande ansvaret för ett av våra gym och försäljningen. Du arbetar mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Receptions arbete, kundservice, hålla ordning & reda på gymmet samt försäljning blir några av dina ansvarsområden. Du är driven, resultatinriktad och är beredd att lägga mycket tid på försäljning samt mycket energi i ditt arbete för att leverera mot budget och uppsatta mål. Du ingår i ett team av platsansvariga och en teamleader för din stad. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du bör vara målfokuserad och gilla försäljning samt kunna arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och budget. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi erbjuder dig: Ett vikariat på 100 % under 1 års tid, med goda möjligheter till förlängningar. En fast månadslön samt möjlighet till bonus till varje månad. Arbetstider enligt gymmens öppettider, måndag - torsdag 10:30-19:15 och fredag 09:30-17:15 Sista ansökningsdag är: 30/4-24 Tillträdesdatum är 17/6-24 Kvalifikationer: I rollen som platsansvarig behöver du vara: - Ha ett brinnande intresse att arbeta med försäljning. - Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. - Engagerad och driven som person med mycket energi. - Målinriktad med hög känsla för service. - Ordningsam, strukturerad och noggrann. - För att lyckas i rollen ska du ha: - Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. - Minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom försäljning, detaljhandel eller från gymbranschen. - Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. - Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades 2010 i Västerås och finns idag förutom i Västerås även i Eskilstuna, Stockholm, Gävle, Falun, Söderhamn och Sandviken. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. Alla våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning av högsta kvalitet, bland annat från Technogym och Eleiko. Vi hoppas att våra häftiga gym i skön retrostil skall inspirera till träning! Vi gillar ”back to basics” och vi älskar retro! Hos oss finns allt för gymälskaren, både maskiner och mängder av fria vikter och redskap. Vi har stora ytor för funktionell träning, lyftarpodier samt riggar. På vissa gym kör vi gruppträning, såväl egna koncept som träningsprogram från vår samarbetspartner Les Mills. Vi erbjuder även häftiga träningsrum såsom FIGHT SHACK™ för boxning och BEATS Circuit Zone för cirkelträning med pulsband. Utbudet varierar beroende på lokalernas yta och utformning. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Butikschef till Väla Köpcenter i Helsingborg

Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i 44 egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Ansvar och arbetsuppgifter Som Butikschef hos oss erbjuder vi dig en spännande utmaning där du driver en butik så att försäljningsmålen nås. Du jobbar aktivt med att leda försäljning, alltifrån kassa till golv, merförsäljning samt supporterar det kommersiella uttrycket i butiken tillsammans med ditt team. Du har resultat-, budget- och personalansvar och leder och coachar dina medarbetare mot butikens mål, samtidigt som du är en nyckelperson i den dagliga driften och ett stort föredöme i mötet med våra kunder. - Ansvara och driva butiken mot uppsatta måltal och KPIer såsom resultat, försäljning, personalkostnad, kundnöjdhet, snittkvitto och medarbetarnöjdhet - Identifiera och agera på försäljningsmöjligheter och säkra att butikens mål är tydliga för alla medarbetare - Säkra rätt kompetens i butiken genom rekrytering, upplärning och utveckling av personal - Genom ett coachande arbetssätt motivera och inspirera medarbetarna - Arbetsmiljö: arbeta proaktivt med arbetet kring hälsa och säkerhet i butiken självklart med kunden i fokus! Vi söker dig som är: - En naturlig säljledare för ditt team med stor passion för sälj och service med siktet inställt på resultat - Tävlingsinriktad med mycket energi och drivs av utmaningen att göra det omöjliga möjligt - En tydlig kommunikatör som arbetar aktivt med feedback och coaching av ditt team - Motiverad av att arbeta i högt tempo och leda i förändring - skapa engagemang och delaktighet samt snabbt kunna ändra prioriteringar och arbetssätt - Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs - Ledande i utveckling och förändring mot nya utmaningar, genom att vara det goda exemplet och motivera ditt team i det dagliga arbetet Vi söker dig som har: - Tidigare erfarenhet av en ledande roll inom detaljhandeln - gärna inom mode t.ex. som visual merchandiser eller liknande - Eftergymnasial utbildning inom handel, ekonomi eller ledarskap är meriterande. - Goda kunskaper om såväl visuell säljdrift som det personliga kundbemötandet - Förmåga att bygga en varm atmosfär och stark kundrelation - Hög social kompetens med förmåga att skapa förtroende med olika typer av människor Låter det här som en utmaning för dig? Ditt personliga brev ska besvara frågorna: - Varför Indiska? - Varför söker du rollen? - Vad kan du bidra med? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt. Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com (https://www.indiska.com/se).

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Varuhuschef till Motonet Västerås

Brinner du för försäljning, att utveckla personal och skapa goda resultat? Vill du vara med på en spännande resa och starta upp och driva Motonet Västerås framåt? Då är detta jobbet för dig! Vad söker vi i dig? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av att arbeta som varuhuschef eller butikschef, gärna med högt varuflöde och brett produktsortiment. Det är också meriterande om du har erfarenhet av B2B. Är du en person med ett intresse för ”gör det själv”, fordon och reservdelar är det ett plus. Som person är du: - Prestigelös och redo för att kavla upp ärmarna för att få jobbet gjort - Säker i din ledarroll och leder ett framgångsrikt varuhus genom ditt team - Lönsam och präglad av affärsmannaskap i ditt dagliga arbete - Medveten om vad som krävs för att skapa service som överträffar kundens förväntningar - Villig att ta dig an uppgifter utanför din arbetsbeskrivning för att skapa framgång I rollen som varuhuschef ska du: - Skapa och optimera försäljning - Sätta och följa upp mål på månads-, kvartals- och årsbasis utefter organisatoriska mål - Delta aktivt i varuhusets alla arbetsmoment och avdelningar - Säkerställa kundservice i världsklass - Analysera nyckeltal och ta fram och genomföra actions för att förbättra dessa tal - Coacha och stötta varuhusets avdelningsansvariga samt övriga medarbetare - Skapa god och trygg arbetsmiljö med motiverade medarbetare Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Det betyder att du kan vara trygg hos oss. Du kommer att bli anställd som tjänsteman och omfattas av Handelns kollektivavtal för tjänstemän. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: - Friskvårdsbidrag, tjänstepension och förtroendearbetstid - Resultatbaserad bonus - En möjlighet att påverka Motonets verksamhet och uppbyggnation i Sverige Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 14 april 2024 och vi kommer att hantera ansökningarna efter att sista ansökningsdatum. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Anna Hermansson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Titta på filmen nedan eller klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Butikschef till Karlstad

Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i 44 egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Ansvar och arbetsuppgifter Som Butikschef hos oss erbjuder vi dig en spännande utmaning där du driver en butik så att försäljningsmålen nås. Du jobbar aktivt med att leda försäljning, alltifrån kassa till golv, merförsäljning samt supporterar det kommersiella uttrycket i butiken tillsammans med ditt team. Du har resultat-, budget- och personalansvar och leder och coachar dina medarbetare mot butikens mål, samtidigt som du är en nyckelperson i den dagliga driften och ett stort föredöme i mötet med våra kunder. - Ansvara och driva butiken mot uppsatta måltal och KPIer såsom resultat, försäljning, personalkostnad, kundnöjdhet, snittkvitto och medarbetarnöjdhet - Identifiera och agera på försäljningsmöjligheter och säkra att butikens mål är tydliga för alla medarbetare - Säkra rätt kompetens i butiken genom rekrytering, upplärning och utveckling av personal - Genom ett coachande arbetssätt motivera och inspirera medarbetarna - Arbetsmiljö: arbeta proaktivt med arbetet kring hälsa och säkerhet i butiken självklart med kunden i fokus! Vi söker dig som är: - En naturlig säljledare för ditt team med stor passion för sälj och service med siktet inställt på resultat - Tävlingsinriktad med mycket energi och drivs av utmaningen att göra det omöjliga möjligt - En tydlig kommunikatör som arbetar aktivt med feedback och coaching av ditt team - Motiverad av att arbeta i högt tempo och leda i förändring - skapa engagemang och delaktighet samt snabbt kunna ändra prioriteringar och arbetssätt - Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs - Ledande i utveckling och förändring mot nya utmaningar, genom att vara det goda exemplet och motivera ditt team i det dagliga arbetet Vi söker dig som har: - Tidigare erfarenhet av en ledande roll inom detaljhandeln - gärna inom mode t.ex. som visual merchandiser eller liknande - Eftergymnasial utbildning inom handel, ekonomi eller ledarskap är meriterande. - Goda kunskaper om såväl visuell säljdrift som det personliga kundbemötandet - Förmåga att bygga en varm atmosfär och stark kundrelation - Hög social kompetens med förmåga att skapa förtroende med olika typer av människor Låter det här som en utmaning för dig? Ditt personliga brev ska besvara frågorna: - Varför Indiska? - Varför söker du rollen? - Vad kan du bidra med? Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde så snart som möjligt. Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com (https://www.indiska.com/se).

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024