Kassa-, Kundservice- & Caféansvarig till Biltema Oskarshamn
Biltema Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Vad du kan förvänta dig av tjänsten Som Kassa-, Kundservice- och Caféansvarig har du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av kassa, kundservice och café. I dina uppgifter ingår bland annat planering av personal till avdelningarna och resultatuppföljning. Du coachar och leder avdelningens medarbetare genom din närvaro på avdelningarna så att samtliga kunder får ett optimalt kundbemötande och en positiv upplevelse av Biltema. I rollen ingår även att säkerställa att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring service, kundbemötande, rutiner kring reklamations- och kontanthantering. Du ansvarar även för att livsmedelshygienskraven efterlevs i vårt café. För att klara av och trivas i den här rollen behöver du vara en tydlig förebild som föregår med gott exempel. Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service. Som Kassa-, Kundservice och Caféansvarig ingår du i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschef. Vad du kan förvänta dig av Biltema Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter! Våra värdeord Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet genomsyrar hela vår verksamhet. Vi ser positivt på intern rörlighet och rekryterar därför gärna vår egen personal till lediga befattningar. Vad vi förväntar oss av dig För att lyckas i den här tjänsten ser vi att du har erfaranhet från ledande bafattning inom restaurang eller detaljhandeln. Det är även meriterande om du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering. Vi söker dig som alltid har kunden och service i fokus och som trivs i ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du leder genom att själv visa vägen och har lätt både för att lära och för att lära ut. Som person är du nyfiken och arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö, ser positivt på nya uppgifter och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig. Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum Sista ansökningsdag: 2025.08.31 Arbetsplats/placering: Biltema Oskarshamn Anställningsform: Tillsvidareanställning (6 mån provanställning) Sysselsättningsgrad: Heltid, 40h/v Lön: Individuell lönesättning Arbetstider: Arbetstiderna varierar över veckan, innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten: Varuhuschef, Jennie Klase, [email protected] För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning, kreditupplysning och bakgrundskontroller. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller e-post. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Butikspersonal till Fladen Store i Charlottenberg Shoppingcenter
Fladen Fishing AB
Butikssäljare, fackhandel

Fladen Fishing söker butikspersonal till Fladen Store i Charlottenberg Shoppingcenter, Värmland. Fladen Fishing är Sveriges största svenskägda grossist inom sportfiskeredskap. Vi omsätter cirka 100 miljoner kronor och säljer enbart våra egna produkter, som tillverkas av världens ledande fabriker. Vårt sortiment omfattar över 5000 artiklar för olika typer av fiske. Vi har fyra Fladen Store-butiker, belägna i Helsingborg, Göteborg, Nordby och Charlottenberg, vars uppgift är att visa upp vårt sortiment och sprida varumärket Fladen på ett fördelaktigt sätt. Läs mer om oss på www.fladenfishing.se. Vi söker både fast anställd butikspersonal och sommarpersonal till Fladen Store i Charlottenberg. Jobbet innebär att du träffar många människor. Våra kunder är allt från nybörjare som behöver mycket hjälp, till fiskeproffs som vet vad de vill ha, och du behöver kunna hjälpa alla på deras nivå. Vissa perioder kommer du även att fokusera på att förbereda butiken för kommande säljperioder. Andra perioder är mer försäljningsintensiva och kräver att du hjälper så många kunder som möjligt på kort tid. Säsongsvariationerna kommer att göra arbetet omväxlande och varierande. På Fladen kommer du att ha direktkontakt både med kunderna och med de som arbetar med sortimentet, vilket ger dig möjligheten att påverka vårt framtida utbud. Arbetstider: Vardagar: 10–20 Lördagar och söndagar: 10–19 Tjänsterna tillsätts löpande och vi ser gärna att du bor i området. Vi söker dig som: Har passion för fiske Är duktig på att sälja Är arbetsam Kan hålla ordning Skicka din ansökan så snart som möjligt till: [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare till bygghandeln Norrköping
Stenbolaget Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du bli en i vårt team? Stenbolaget säljer och producerar marksten, murar, plattor, natursten och mycket mer. Våra kunder är både privatpersoner och proffskunder. Vi är störst i Sverige inom vårt segment. Om tjänsten: Som säljare på Stenbolaget består arbetsuppgifterna främst utav att hjälpa och guida våra kunder med rätt sten till rätt projekt. Det är ditt ansvar att vårda varje kund, följa upp dina offerter och se till att köpupplevelsen blir till en succé. Hos oss jobbar vi med tydliga försäljningsmål, det är ett arbetssätt som bör tilltala för att lyckas hos oss. Som arbetsplats fungerar Stenbolaget likt ett fotbollslag, där alla positioner är viktiga. Vi coachar varandra och ser till att ha kul tillsammans. Vi är innovativa i vår spelteknik och håller ett högt tempo, det är nyckeln till vår framgång och just det som gör att vi leder ligan. Våra butikers öppettider är måndag-fredag 07-18 & helg 10-15, arbetstiden är varierande inom dessa tider. Vem tror vi att du är? Vi tror att du kan ha en bakgrund från bygghandel eller liknande säljroll. Du kan ha erfarenheter från entreprenad eller ännu bättre, att du har jobbat med försäljning inom bygghandeln. Det viktigaste är din personlighet och att du gillar försäljning, resten lär du dig hos oss. Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig så tveka inte att skicka din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
SÄLJARE TILL JYSK KIRUNA
Jysk AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du peppad på försäljning? Och vill du erbjuda JYSK Sveriges bästa kundservice tillsammans med ditt team? Gillar du variation och en fartfylld miljö? 💪 Då kan du vara den säljare vi söker! 🙋 VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: En tillsvidareanställning på heltid 100% Möjligheter till egen utveckling och ansvar ‎– vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida ledare internt. Ditt nästa steg i karriären kan vara Talent Academy. Läs mer här. Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Sociala aktiviteter och en rolig arbetsplats ‎ Ett flexibelt arbetsschema VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Du ansvarar för försäljning i butiken: du erbjuder våra kunder toppservice med ett leende! Säkerställa en butik som är 100% välfylld med våra produkter Du kavlar gärna upp ärmarna och hjälper till med att ta emot, packa upp och leverera in varorna, både på lagret och i butiken Ha den spännande möjligheten att få ditt eget ansvarsområde i butiken Möt en av våra säljare och lär dig mer om hur JYSK är som arbetsgivare här. VAD DU SKA BIDRA MED Du är utåtriktad, tar initiativ och ger våra kunder den bästa kundupplevelsen de kan tänka sig Du har en smittande entusiasm och tycker om att prata med kunder Du är en bra kollega för ditt team – tillsammans gör ni det lilla extra för att uppnå fantastiska resultat Du älskar variationen och är flexibel: både vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider Du jobbar gärna någon helg i månaden så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Rekryteringsprocessen innehåller alltid intervjuer. I nästa steg kommer du få ett mail från oss och vår samarbetspartner HireVue där vi ber dig att genomföra en videointervju genom att svara på fyra frågor. Efter det kommer du att få genomföra två tester som du gör genom att spela två olika spel. Vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet! OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.

17 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Rusta Nordby söker säljare med ansvar för varumottagning!
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Till vårt varuhus i Nordby söker vi nu en säljare med ansvar för vår varumottagning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid (30 t/v) med inledande provanställning på sex månader och start 1 september. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll I rollen som säljare med ansvar för varumottagningen ingår man i varuhusets ledningsgrupp tillsammans med varuhuschef och ställföreträdande varuhuschef. Du ansvarar för samtliga arbetsmoment och rutiner som innefattar varumottagning, påfyll och varuflöde. Du kommer leda och delegera arbetsuppgifter till medarbetare. I övrigt kommer du vara delaktig i allt övrigt varuhusarbete. Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Du gillar att skapa ordning och reda och har ett strukturerat arbetssätt. Du har lätt för att ta till dig och förmedla information och har ett coachande förhållningssätt till dina kollegor. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Rusta med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller Välkommen att registrera CV och personligt brev!

17 juni 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025
Rusta i Örebro söker sommarpersonal
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi sommarpersonal som kan arbeta när vår ordinarie personal har semester. Vi söker dig som kan starta omgående och arbeta under hela sommaren. Arbetstiden kommer vara ca. 15 timmar/vecka. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål. att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda. Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.

17 juni 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025
Butikssäljare Öjebyn
Skoogs Bränsle AB
Butikssäljare, fackhandel

Skoogs Bränsle är ett energiföretag som arbetar med distribution och försäljning av bränsleprodukter från Sundsvall i söder till Riksgränsen i norr. Skoogs Bränsle säljer och distribuerar flytande drivmedel, både bensin, diesel och alternativa bränslen. Vi är ett lokalt alternativ till de stora oljebolagen och vårt stationsnät i koncernen består idag av ca. 150st tankstationer. Vi levererar även bränsle via bulkleveranser direkt till kund, både till företag och privatpersoner. Vi bedriver också försäljning av smörjmedel, kemprodukter och tillbehör i våra fem butiker. Vi är inte bara ett fossilt bränslebolag, vi är också på en resa mot framtidens drivmedelslösningar. Här får du vara med och forma utvecklingen inom bränslebranschen och göra en verklig skillnad. Välkommen till Skoogs Bränsle – där vi inte bara fyller tanken, utan även bränslet för din karriär! Butikssäljare I din roll som Butikssäljare hos Skoogs Bränsle kommer dina arbetsuppgifter bestå av kassaarbete, inventering av lager och butik samt pack och plock. Vi erbjuder våra kunder ledande kompetens, stort engagemang och produkter av högsta kvalitet. Vidare kommer du att ha ett roligt och omväxlande jobb i en positiv miljö där du erbjuder kunden bästa tänkbara service! Vi söker dig som drivs av kontakt med människor, är kommunikativ och lyhörd. Du har erfarenhet av att jobba med service eller i butik. Vidare ser vi att du har god datorvana och kassavana. Har du truckkort och traktorkort är det meriterande. Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt är ett krav. Fysiskt arbete förekommer. Som person är du social, brinner för god service och trivs med att prata med kunder och kollegor. Drivs du av att jobba i team och sätta kunden i fokus är detta rollen för dig! Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid efter 6mån provanställning, arbetsplatsen ligger i Öjebyn utanför Piteå. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi ser fram emot din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare till OKQ8 ARVIKA, Vikariat deltid
OK Värmland Ek För
Butikssäljare, fackhandel

OK Värmland- Ett hållbart ägande OK Värmland är ett unikt företag med en stark känsla för Värmland. Vi är medlemsägt och drivs på demokratisk grund. En medlem en röst. Vi är idag ca 64 000 medlemmar runt om i hela Värmland och idag har vi 13 bemannade stationer och 12 automatstationer. Samtliga stationer samarbetar under varumärket OKQ8. OK Värmland har ett hjärta för både glesbygd och stad och vill fortsätta att göra det möjligt att leva i hela länet. Det är viktigt för oss att gemensamt ta ansvar och åstadkomma förändringar och förbättringar för alla. Tillsammans med våra dotterbolag OK Värmland Fastighets AB och Reload i Värmland AB är vi ett lokalt, nytänkande och hållbart alternativ. Som medarbetare och medlem gör vi tillsammans gott för Värmland. Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena sekunden hyr du ut en bil för att snabbt skifta till att förbereda och servera mat. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder och deras önskemål. Nu söker vi en ny kollega till OKQ8 ARVIKA. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling av oss själva. Det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du skifttjänstgöring. Denna tjänst är ett vikariat på 25 timmar per vecka i 6 månader från augusti 2025 med möjlighet till förlängning ytterligare 6 månader. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 21:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! Rekrytering sker löpande OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid! Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.

17 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Säljare till butik
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

Säljare till våra butiker i Nacka, Slagsta och Tyresö! Vi söker passionerade och engagerade säljare till våra butiker i Stockholm. I denna roll kommer du ha ett högt fokus på butiksbesök och att ge våra kunder en enastående serviceupplevelse. Vi letar efter individer med tidigare erfarenhet inom försäljning med mycket kundkontakt. Arbetsuppgifter: Ansvara för att välkomna och hjälpa kunder i butiken Aktivt arbeta med försäljning och att uppnå uppsatta mål Ge professionell rådgivning och service till kunder Säkerställa att butikens presentation och varulager upprätthålls på en hög nivå Erfarenhet och kvalifikationer: Vi letar efter dig som är lyhörd, har förmåga att uttrycka dig väl i tal och som brinner för kundbemötande. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning Förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder En positiv attityd och en serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Hög konsultativ förmåga Personliga egenskaper: Utmärkt kommunikationsförmåga Entusiastisk och positiv Serviceinriktad och flexibel Förmåga att arbeta under tryck och hantera olika situationer Om du tror att du har rätt erfarenhet och personliga egenskaper för denna roll, och vill vara en del av ett dynamiskt team ser vi fram emot din ansökan. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande! Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Säljare till våra butiker i Stockholms-området
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

För kunds räkning söker vi säljare! Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Vi är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Säljare till våra butiker i Stockholms-området Vi söker passionerade och engagerade säljare till våra butiker i Stockholm. I denna roll kommer du ha ett högt fokus på butiksbesök och att ge våra kunder en enastående serviceupplevelse. Vi letar efter individer med tidigare erfarenhet inom försäljning med mycket kundkontakt. Arbetsuppgifter Ansvara för att välkomna och hjälpa kunder i butiken Aktivt arbeta med försäljning och att uppnå uppsatta mål Ge professionell rådgivning och service till kunder Säkerställa att butikens presentation och varulager upprätthålls på en hög nivå Erfarenhet och kvalifikationer Vi letar efter dig som är lyhörd, har förmåga att uttrycka dig väl i tal och som brinner för kundbemötande. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning Förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder En positiv attityd och en serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Hög konsultativ förmåga Personliga egenskaper Utmärkt kommunikationsförmåga Entusiastisk och positiv Serviceinriktad och flexibel Förmåga att arbeta under tryck och hantera olika situationer Om du tror att du har rätt erfarenhet och personliga egenskaper för denna roll, och vill vara en del av ett dynamiskt team ser vi fram emot din ansökan. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande! Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025