Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp. Är du en person som brinner för försäljning? Vill du arbeta med nordens starkaste och bredaste sortiment inom produkter för hemmet? Då är du personen vi söker! Vi söker nu en driven och engagerad Säljare på deltid till vår visningsbutik i Mölndal! Vi är en e-handel som tar steget längre genom att satsa på fysiska visningsbutiker. Majoriteten av våra kunder handlar online, men vissa behöver extra hjälp, rådgivning eller inspiration. Därför har vi visningsbutiker runt om i landet där kunderna kan få personlig service och stöd i sina projekt. Om tjänsten Som Säljare hos oss på Bygghemma spelar du en central roll i att vägleda våra kunder genom deras projekt med hjälp av ett av Nordens starkaste och bredaste sortiment inom produkter för hemmet. För oss är kundnöjdhet lika viktig som den service vi erbjuder. Genom att skapa positiva upplevelser bygger vi långsiktiga relationer och återkommande kunder. I din roll guidar du kunden genom hela köpresan och säkerställer ett tryggt och välgrundat köp, anpassat efter deras behov och önskemål. Du har stöd av engagerade kollegor, en välfungerande supportstruktur och våra leverantörer, som du regelbundet samarbetar med för att säkerställa bästa möjliga service och rådgivning. Lönen är fast, med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Om dig Vi söker dig med en passion för försäljning och en konstant fokus på affären, där du ständigt letar efter möjligheter att utveckla den. Du trivs med tanken på att kombinera försäljning, service och kundfokus på ett framgångsrikt sätt. Erfarenhet från försäljning är meriterande, men ännu viktigare är ett starkt intresse för våra produkter och en vilja att ständigt lära dig mer. Att knyta kontakter, bygga relationer och vårda dem är något du ser värde i. Du är kommunikativ och social i mötet med kunden och trivs i en miljö med högt tempo. Som person är du ambitiös och tar alltid personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Vi erbjuder Du kommer få vara med på en spännande resa och arbeta tillsammans med en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Vi erbjuder en egen grundläggande internutbildning i produkter, sortiment och orderhandläggning. Vi värdesätter ett trevligt arbetsklimat, att du mår bra och trivs. Du kommer arbeta med härliga kollegor som kan stötta dig i din utveckling. Tillsammans brinner vi för att ge den bästa köpupplevelsen för våra kunder. Bygghemmas värderingar är; Ansvar, Enkelhet, Utmana och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad 15% (helger) Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 50% i vår butik i Uppsala, goda möjligheter till fler timmar finns! Den här tjänsten förutsätter att du är flexibel och kan arbeta såväl dagtid som kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, P&C Partner, Kjell & Company
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. På Skid- och cykelavdelningen säljer vi produkter och utrustning till cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster såsom till exempel skidvalla och montering av extrautrustning till cykel. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en fin kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål Trivs med att jobba i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Linköping! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. XXL söker en verkstadsansvarig som brinner för att leverera högsta kvalitet till våra kunder. Vi letar efter dig som är självgående, energisk och en riktig teamplayer. Du har erfarenhet av försäljning och förstår vikten av exceptionell kundservice. Som verkstadsansvarig hos oss får du en nyckelroll i att säkerställa att vår verkstad fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att arbeta nära både kunder och kollegor för att hitta de bästa lösningarna – alltid med ett leende på läpparna. Vi erbjuder en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Sök idag! Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att vara: Hantera fakturor och materialbeställningar i verkstaden Resultat-, försäljning- och serviceöversikt Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter och identifiera behov av montering och service Montering av skidor och cyklar Service av skidor och cyklar Säkerställa att verkstadens redskap och verktyg används på ett säkert sätt utifrån ett arbetsmiljöperspektiv. Hålla verkstaden ren och snygg För att lyckas i tjänsten tror vi att du: Har relevant erfarenhet från en liknande position Har ett intresse för produkterna och tjänsterna vi säljer Motiveras av att skapa goda kundupplevelser i samarbete med ditt team Är beslutsam, du kan ta och genomföra beslut Har god samarbetsförmåga Är effektiv, lösningsorienterad och har förmågan att snabbt anpassa dig till förändringar Är strukturerad och ordningsam Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ca 6h /vecka i vår butik i Visby. Tjänsten passar dig som studerar då vi under sommar och högsäsong vill att du har möjlighet att jobba mer! En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin, People & Culture Partner, Kjell & Company
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ungefär 6 timmar i veckan i våra butiker i Växjö. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Kjell & Company
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS Field Representative vara rätt för dig! Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och bolagets omställning mot en rökfri framtid. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Läs mer om produktkategorin IQOS www.iqos.com Dina arbetsuppgifter Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har fält representanter över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Swedish Match. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat. Vi erbjuder dig Produktutbildning och produktkännedom Säljträning Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare Personliga egenskaper Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig. Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen. Kvalifikationer och erfarenhet Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av försäljning (i butik är meriterande) Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika orter mellan Borås och Alingsås med omnejd. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta självständigt. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd i NRG Sweden men utföra arbetet åt kunden, Swedish Match i din ort/distrikt. Förväntad start är början av mars. Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Seger på: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Nu söker vi flera säljare till våra butiker i Kalmar! Vi söker nu dig som vill jobba 50% med goda chanser till fler timmar och dig som vill jobba ungefär 6 timmar i veckan, kanske vid sidan av studier. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar XXXX, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company
Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du varva försäljning med reparations- och underhållsuppgifter på ett växande familjeföretag, där du hjälper oss att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Sollefteå söker nu en butikssäljare/tekniker! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/tekniker kommer du att arbeta med personlig försäljning över disk, varvat med enklare reparationer och underhåll av hydrauliska och pneumatiska applikationer. Ditt jobb blir i båda fall att på ett ödmjukt och professionellt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande/avgående gods, materialanskaffning, orderhantering samt monterings- och produktionsarbete på plats i butiken. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från industri eller tekniska roller. Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. B-körkort är ett krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang och är lösningsfokuserad. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Tobias Hallström (Regionchef) tel.nr 026-101601 Sista ansökningsdag är den 21 april 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6h /veckan i vår butik i Helsingborg. Den här tjänsten passar bra för sig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin, People and Culture Partner Kjell & Company
Välj ett jobb för att visa detaljer