Diversearbetare
Sök bland 39 lediga jobb som Diversearbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Om oss Bemanningspoolen i Karlskrona är en viktig del av område service i Region Blekinge. Vårt uppdrag är att säkerställa kontinuitet och kvalitet genom att ersätta ordinarie personal vid frånvaro inom flera verksamhetsområden, såsom lokalvård, kök och restaurang, café och butik, transport och vaktmästeri samt centrallager. Vi är ett engagerat team på 12 medarbetare som tillsammans utgör en del av enheten för lednings- och verksamhetsstöd. Hos oss får du möjlighet att bidra till en välfungerande service och stödfunktion för verksamheter inom Region Blekinge. Om jobbet Vill du ha ett omväxlande och meningsfullt jobb där du får chansen att arbeta inom flera olika verksamhetsområden? Vi letar efter en flexibel och ansvarstagande kollega som kan hoppa in där det behövs och bidra där verksamheten har störst behov. Eftersom lokalvården är en av våra största kunder, kan en stor del av arbetstiden förläggas inom detta område. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att täcka upp vid frånvaro för lokalvårdare, lagerarbetare, serveringsbiträden, servicepersonal och vaktmästare. Om du har relevant utbildning kan det vara aktuellt att täcka upp vid frånvaro för kockar och kallskänkor. Arbetsuppgifterna variera och vissa kan vara fysiskt krävande. Anställningen avser ett vikariat med tillträde snarast möjligt och löper till och med den 31 augusti 2025. Arbetstid: Vardagar kl. 07:00–15:30. Vi erbjuder dig: * Ett stimulerande och omväxlande arbete med stort eget ansvar * Möjlighet att möta och arbeta med många olika människor * Förmånliga semestervillkor * Friskvårdsbidrag och tillgång till gym * Möjlighet till flexibel arbetstid Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). Låter detta som något för dig? Urval, intervjuer och introduktion sker löpande, så ansök redan idag! Om dig Vi söker dig som har en godkänd gymnasieutbildning eller annan motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. B-körkort är ett krav. Erfarenhet inom våra verksamhetsområden samt arbete inom service är meriterande. Det är även en fördel om du har något av följande: truckkort D1, kock- eller kallskänksutbildning, utbildning till köksbiträde eller SRY-utbildning. Vi värdesätter flexibilitet, och för att trivas i rollen behöver du ha lätt för att anpassa dig till nya förutsättningar. Du är serviceinriktad, har god samarbetsförmåga och är noggrann och ansvarsfull. Din sociala förmåga och positiva attityd kommer att vara viktiga tillgångar på arbetsplatsen. Eftersom vårt koncernspråk är svenska behöver du behärska svenska i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi ser fram emot din ansökan med bifogade gymnasiebetyg/terminsbetyg/utbildningsintyg tillsammans med ditt CV och personliga brev. Om regionservice Region Blekinges organisation är indelad i sex ansvarsområden, ett av dem är regionservice. Här finns samlade resurser för regionfastigheter, fastighetsteknik, lokalvård, logistik, måltidsservice, centrallager och kundservice. Regionservice främsta uppdrag är äga, förvalta och utveckla Region Blekinges fastigheter och inhyrda lokaler. Området tillhandahåller och utvecklar också servicetjänster inom lokalvård, måltids-, material- och textilförsörjning. Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
Om företaget W&G Service Group är ett väletablerat företag som erbjuder industriservice till kunder inom process- och tillverkningsindustrin. Tack vare deras egna mekaniska verkstäder i Motala och Hammar, kan de säkerställa en tidseffektiv och resurssmart leverans utan mellanhänder till sina kunder. Företaget erbjuder kundanpassade lösningar och har en bred kompetens samt lång erfarenhet inom service och förbättringsarbeten. W&G Service Group behöver nu stärka upp sitt team i Motala med timanställda medarbetare, som kan hjälpa dem med industriservice hos en av deras kunder. Dina arbetsuppgifter Som timanställd på W&G Service Group kommer du arbeta med industriservice ute hos ett av deras kundföretag. Du kommer att ingå i ett team från W&G Service Group som är på uppdrag hos kundföretaget ett par dagar i veckan. I deras uppdrag ingår service och löpande underhåll av maskinparken. Arbetsuppgifterna som timanställd inkluderar bl.a. att rensa produktionsband och byta ut maskindelar. Arbetspassen kommer förläggas 1-2 gånger/vecka på vardagar. Arbetstiden är kl. 07:00-15:00. Din profil Till tjänsten som timanställd medarbetare till W&G Service Group söker vi dig som är arbetsvillig och trivs med ett praktiskt arbete. Du har med fördel ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet från industrin, men det är inget krav. För att vara aktuell för den här timanställningen krävs det att du; - Studerar på 100% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på 75%, med anledning av bestämmelser i vårt kollektivavtal - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Är tillgänglig för att jobba dagtid 1-2 gånger/vecka W&G Service Group lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att fungera i rollen som timanställda medarbetare krävs det att du är en lagspelare med god kommunikativ förmåga, som trivs med att jobba i team. Arbetet är fysiskt aktivt och vi söker dig som inte är rädd för att ”hugga i”. Ansökningsförfarande I denna process samarbetar W&G Service Group med oss på Skill. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs på Skill i en timanställning, men jobbar på uppdrag hos W&G Service Group och ute hos deras kund. Rekryteringsprocessen inkluderar en digital intervju med Skill, en fysisk intervju med W&G Service Group samt referenstagning. Vi bearbetar urvalet löpande och kommer att återkoppla till dig via mail eller telefon inom 14 dagar från mottagen ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida skill.se. Vid frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare Hedvig Högström på mail [email protected] Lycka till med din ansökan!
Notering: Angående rubricering "Diversearbetare" . Denna plattform har inte "Reparbetare" eller "Rope Access" som valbar yrkeskategori. Altitude Access Scandinavia AB poängterar att yrkesrollen är Reparbetare. LÖPANDE URVAL SKER! Sista ansökningsdag 17 juni 2025. Tjänster avser dagligt arbete, heltid. Vi är specialiserade på Rope Access (industriellt reparbete) gällande tjänster inom industri, bygg, fastighet och energi. Vi söker Dig som gillar höjder och att utmana Dig själv i arbetet, från mindre enkla uppdrag till komplexa utföranden i industrimiljö. Rope Access är en unik yrkeskategori som erbjuder variation, upplevelser och spännande utmaningar där säkerhet går före allt annat. Som reparbetare blir Du en del i vårt team som hjälper våra kunder att lösa uppdrag professionellt på höga höjder, svåråtkomliga platser och på ett mer kostnadseffektivt och miljövänligare sätt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper då vi arbetar i små team och nära varandra. Kvalifikationer/Krav: Yrkesbevis inom bygg- och hantverksbranschen samt certifierad reparbetare. Notering: Har Du inte certifikat för reparbete ombesörjer vi utbildning. Har Du inte yrkesbevis men erfarenhet från bygg/industri är det också meriterande. För att lyckas och trivas i rollen hos oss behöver Du: - Vara ansvarstagande - Uppskatta att arbeta i team och har lätt för att samarbeta - Ha god fysik - Känner dig trygg i Dig själv och har god självkännedom - Uppskattar omväxlande miljöer och arbete - Har grundläggande datorvana Bra att veta: - Tjänsten är placerad i Linköping och våra uppdrag är i Östergötland och övriga Sverige. - Normal arbetstid 07.00-16.00. Viss övertid kan förekomma. - Resor och helgarbete förekommer. - Tjänsten är heltid Meriterande: - IRATA certifikat - SPRAT-certifikat Körkort krav: B BE – meriterande Språk krav: Svenska Skandinaviska - meriterande Om oss: Altitude Access Scandinavia AB är specialiserade på reparbeten på hög höjd och svåråtkomliga platser inom industri, bygg, fastighet och energi. Vi tar fram lösningar och erbjuder tjänster med repteknik samt utför inspektioner, besiktningar och branschutbildningar. Med lång erfarenhet och hög kompetens utför vi uppdragen med fokus på säkerhet. Våra effektiva lösningar och med reducerad miljöbelastning har lett till ökad efterfrågan och långsiktiga samarbeten. Altitude Access Scandinavia AB:s styrka och renommé är viljan och förmågan att lösa problem. Karriär & utveckling: Hos oss finns det många möjligheter att utvecklas. Utifrån Din ambition, drivkraft och nyfikenhet kan Din framtida inriktning exempelvis vara; Instruktör, Besiktning fallskydd (yrkeskunnig och kompetent), Montageledare med mera. Trygghet Utveckling Flexibilitet: Vi värnar starkt vår personal där trygghet, utveckling och flexibilitet är ledande ord för individen, likväl som för företagets tillväxtresa. Vi är anslutna till kollektivavtal via Installationsföretagen.
Vill du ha en central roll i ett högteknologiskt företag där du är spindeln i nätet mellan leverantörer, ingenjörer, ekonomi och inköp? Har du god datavana, ett öga för struktur – och trivs med att kombinera praktiskt arbete med administrativa uppgifter? Då kan detta vara något för dig! Om företaget Permanova konstruerar och bygger laserbaserad produktionsutrustning för tillverkning av flygmotorkomponenter med additiv tillverkning och svetsning. Våra lösningar bidrar tydligt till miljömässigt fördelaktiga produktionslösningar jämfört med traditionella metoder (energi, arbetsmiljö, kvalitet). Vi är det mindre företaget med fördelarna av vår starka ägare GKN Aerospace och har funnits på marknaden i snart 40 år. Här trivs du som vill arbeta på en prestigelös arbetsplats präglad av hjälpsamhet. Du arbetar nära dina kollegor i team som präglas av respekt och laganda. För oss är det viktigt att alla medarbetare har en sund arbetsmiljö och att det finns goda utvecklingsmöjligheter – vi vill vara ett företag där du kan arbeta och utvecklas under en längre tid. Dina arbetsuppgifter I denna roll är du ansvarig för Permanovas internservice, där du stöttar verksamheten både praktiskt och administrativt. Rollen är bred och varierande där du fungerar som en viktig länk i det dagliga arbetet. Du hanterar både praktiska och administrativa uppgifter med fokus på struktur och service. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Hantera inkommande gods och administrera dessa i affärssystemet Pyramid Utföra ankomstkontroller samt följa upp leveranser och transporter Boka frakter och ha löpande kontakt med leverantörer och transportörer Samverka med kollegor inom ekonomi, eftermarknad, inköp och teknik Sköta kemikalieregister och bidra till säker materialhantering Hålla ordning i ankomsthall, förråd och verkstadsytor Utföra praktiska ärenden, till exempel hämta material hos leverantörer Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och trivs med struktur. Du har god datorvana och arbetar obehindrat i Office 365. Har du tidigare erfarenhet av affärssystem och administrativa arbetsuppgifter inom logistik eller lager är det ett stort plus. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet och inställning – vi söker dig som är ansvarstagande, serviceinriktad och trivs med att ha en varierad roll där du samarbetar med många olika funktioner. Du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor och ser värdet i att skapa goda relationer. För att lyckas i rollen behöver du ha B-körkort, då externa ärenden och transporter förekommer som en del av arbetsdagen. Har du dessutom truckkort är detta meriterande. Då du har kontakt med både kollegor och externa leverantörer, ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där GKN:s kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, detta medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande I den här rekryteringsprocessen samarbetar Permanova med Skill. Start enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om du har frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Olivia Rogö på mail [email protected] / 031-304 68 24 eller Christian Andersson-Gran på mail [email protected] / 031-380 33 25.
I Timrå finns blandningen av allt du tycker om att fylla livet med; från äventyrliga aktiviteter till storslagen natur. Det bästa av två världar helt enkelt – där pulsen också får möta lugn och ro. Här finns tid att leva – här är tillvaron okrånglig. Hos oss har du chansen att göra skillnad, skapa mervärde och utvecklas professionellt samtidigt som du är med på en stor utvecklingsresa för hela regionen. Vi erbjuder dig en arbetsplats med korta beslutsvägar där vi lär oss medan vi arbetar och tar nya vägar när vi behöver. Vi arbetar för att göra det enklare att leva, växa och mötas med visionen - Timrå en stark kommun i en växande region! Beskrivning. Kultur- och Teknikförvaltning söker nu personal till våran anläggning Bergeforsens IP. Är du en driven person som gillar att arbeta utomhus med idrott både under vintertid och sommartid så är det här jobbet för dig. Bergeforsens IP är en av de idrottsanläggningar som finns här i Timrå kommun. Du kommer utföra din arbetsdag där eller på någon av kommunens andra anläggningar, men alltid utgå här ifrån. Arbetsuppgifter Arbetet består av att sköta: - fotbollsplaner - hockeyrink - skidspår - Städa lokaler Du kommer behöva kunna köra pistmaskin och traktor och gräsklippare samt diverse andra praktiska arbetsuppgifter som röjsåg, motorsåg osv. Kvalifikationer Vi ser helst att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du ska kunna jobba på egen hand men även i grupp. Praktiskt kunnande är viktigt Har du ett intresse för skidor och idrott så är det meriterande. Stor vikt kommer att läggas på din personlighet I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare. Timrå kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Vi söker en allsidig och pålitlig handyman för varierande uppdrag! Är du en praktiskt lagd person som gillar att lösa problem och ta itu med allt från mindre reparationer till enklare snickeriarbeten? Då kan du vara den vi söker! Som handyman arbetar du med en rad olika uppgifter – inget uppdrag är det andra likt. Till skillnad från traditionella hantverkare har du en bred kompetens och är van att ta dig an mindre projekt med stort engagemang. Du är händig, lösningsorienterad och trivs med att hjälpa andra. Exempel på arbetsuppgifter: Mindre reparationer och underhåll Enklare snickeri- och monteringstjänster Hjälp med fix och färdiga lösningar i hem, butik eller kontor Vi söker dig som: Har god praktisk erfarenhet och en bred verktygslåda (bildligt och bokstavligt!) Är flexibel, noggrann och självständig Har ett trevligt bemötande och tycker om att arbeta med människor Låter det som något för dig? Hör av dig – vi ser fram emot att välkomna en ny stjärna till vårt team!
Är du en tekniskt intresserad person med erfarenhet av säkerhetssystem? Vill du arbeta med installations-, service- och driftsättningsuppdrag inom säkerhetsteknik? Då kan du vara den vi söker! Om företaget Assemblin El AB är ett ledande företag inom säkerhetslösningar och arbetar med att skapa trygga miljöer för våra kunder. Med en stark och stabil position på marknaden levererar de högkvalitativa produkter och tjänster inom inbrottslarm, passagesystem, kameraövervakning och brandlarm. Hos Assemblin EL blir du en del av ett engagerat team som brinner för att skydda människor och verksamheter. Om tjänsten Som Säkerhetstekniker kommer du att bidra till att skapa trygghet för deras kunder genom att installera och underhålla säkerhetssystem. I denna roll kommer du att arbeta med olika typer av säkerhetsanläggningar, inklusive inbrottslarm, brandlarm, passersystem och CCTV. Du kommer även att; Installation och programmering av säkerhetssystem Service och underhåll av säkerhetsanläggningar Driftsättning och felsökning Support och rådgivning till kunder om säkerhetslösningar Vi söker dig som Har erfarenhet av säkerhetssystem Är tekniskt intresserad och vill utvecklas inom området Är noggrann, ansvarstagande och har hög servicekänsla Har B-körkort Trivs med kundkontakt och att arbeta både självständigt och i team Vi ser att du har erfarenhet inom säkerhetsteknik, gärna med kunskap om system som RCO, Assa Arx, SPC, Galaxy eller CCTV. Har du dessutom erfarenhet av brandlarm eller är elektriker i grunden, är det meriterande. B-körkort är ett krav. Du ska vara självgående, lösningsorienterad och ha en stark känsla för service. Du trivs i en tekniskt utmanande miljö och är van vid att arbeta både självständigt och i team. Övrigt Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]. I denna rekrytering samarbetar Assemblin EL AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Välkommen med din ansökan!
Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Välkommen till Förebyggandeenheten! Vi är en verksamhet med uppdraget att utveckla det förebyggande och hälsofrämjande arbetet inom huvuduppdrag Hälsa. I teamet arbetar följande: anhörigstöd, aktivitetssamordnare, volontärsamordnare, hälsovägledare, där vi i enheten arbetar med att minska den ofrivilliga ensamheten. Inför den kommande nya socialtjänstlagen står Förebyggandeenheten inför ett gemensamt utvecklingsarbete för att ännu bättre kunna möta de behov som identifieras hos vuxna och äldre. Vårt gemensamma mål är att skapa en trygg och meningsfull miljö där individer får det stöd de behöver, genom aktivt deltagande i aktiviteter och genom att bygga sociala nätverk för att främja både psykisk och fysik hälsa. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill bli Förebyggandeenhetens förlängda operativa arm. Dessutom är du en viktig lots i vårt arbete för att minska ofrivillig ensamhet. I denna spännande roll arbetar du uppsökande både strategiskt och praktiskt med två viktiga områden: IT-vägledning - hjälper människor att bli mer självständiga med stöd av digitala verktyg. Du kommer att arbeta både i grupp och individuellt med att: • Hålla i kurser och IT-träffar inom områden som smartphones, appar, internet, e-tjänst. • Erbjuda individuell handledning för seniorer och andra grupper som behöver stöd i sin digitala resa. • Skapa användarvänliga guider och instruktioner som målgruppen kan ta med sig hem. Fixaruppdrag - bidra till att förebygga fallolyckor och skapa en säkrare vardag genom att hjälpa senioren med enklare vardagssysslor: • Du genomför praktiska sysslor såsom att montera brandvarnare, byta glödlampor, hänga upp gardiner, fästa lösa sladdar, sätta upp lättare tavlor, hämta eller ställa saker i vinds- och källarförråd och andra enklare uppgifter. Rollen kommer även innefatta andra delar som: • Samarbeta med föreningar, andra funktioner i kommunen och kollegor i teamet för att utveckla lösningar i det förebyggande arbetet. • Utveckla digitala mötesplatser • Arbeta till viss del med sociala medier och digital kommunikation. KVALIFIKATIONER Du har ett hälsofrämjande perspektiv och en god digital kompetens. Du har erfarenhet att möta människor i olika livssituationer och har en empatisk och pedagogisk förmåga samt ett coachande förhållningsätt. Du skall ha en vilja att lära ut och vara intresserad av enklare praktiska uppdrag i hemmiljö. Du är ansvarsfull, kan arbeta självständigt och att du kan ta egna initiativ. Du har gymnasiekompetens med vidareutbildning lämplig för tjänsten som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi söker dig som har tekniskt kompetens och känner dig hemma i digitala verktyg och plattformar. Du har erfarenhet av att hålla kurser och är dig trygg med att tala i större grupper. Erfarenhet inom pedagogik, socialt arbete eller liknande är meriterande. B-körkort är ett krav. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. Du är nytänkande, flexibel och räds inte för att anpassa dig efter både de enskildas och verksamhetens behov genom att förändra ditt arbetssätt över tid. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Känns det som uppdraget för dig? Välkommen med din ansökan redan idag då urval kommer ske löpande! ÖVRIGT Intervjuer för denna tjänst är planerade: Tisdag 6/5 och Torsdag 8/5. Inför erbjudande om anställning kommer vi att efterfråga utdrag från polismyndighetens belastningsregister. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Ängelholms kommun ska vara en organisation där medarbetarna trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Vi strävar efter att erbjuda heltid för ökad jämställdhet och attraktiva arbeten. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och kunna kommunicera snabbt och enkelt med dig som sökande, ber vi dig ansöka via länk i annonsen. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi har inför denna rekrytering tagit ställning till vilka rekryteringskanaler vi önskar använda. Därför undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Huvudsakliga arbetsuppgifter - Arbetsleda Entréteamet för att säkerställa en välfungerande drift - Dagligen coacha och stötta medarbetare i bland annat merförsäljning, gästbemötande och arbetssätt - Dagligen arbeta i driften - Aktivt arbeta för att medarbetare känner sig trygga och säkra i sin roll - I samråd med Parkchef optimera bemanningen efter behov - Säkerställa att aktuella rutiner och riktlinjer följs - Kontinuerliga avstämningar med Parkchef - Genomföra avslutningssamtal med medarbetare i teamet Din profil För att lyckas i rollen som Teamleader hos oss är du en stjärna på gästbemötande och har förmågan att visa vägen och leda andra i deras arbete. Du är ansvarstagande, strukturerad, initiativtagande och kan engagera och motivera dina medarbetare. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och motiveras av att utveckla andra. Du är effektiv och har tidigare erfarenhet av arbetsledande roller inom aktuell branch. Du är minst 18 år, kopplat till ansvaret tjänsten medför, samt talar obehindrad svenska och engelska. Vad kan vi erbjuda? Ett roligt och givande sommarjobb där du får möjlighet att bidra till att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster, dina kollegor och dig själv. I rollen som Teamleader är du avgörande för att arbetet i parken flyter på bästa sätt och att ditt team trivs, utvecklas och känner sig trygga i sina roller. Arbetstider varierar efter Sommarlands öppettider vilket innebär arbete dagtid och kvällstid veckans alla dagar. Anställningen är en säsongsanställning på 80-100%, sommarsäsongen pågår juni-augusti. Lönesättning enligt intern lönestege för arbetsledare, övriga villkor enligt kollektivavtal med Visita-HRF. Möjlighet till personalboende. Om oss Nöjesparken Leksand Sommarland i Dalarna är ett riktigt äventyr för barnfamiljer under sommaren. Innanför grindarna väntar ett stort utbud aktiviteter och attraktioner. Några av våra populäraste attraktioner är Wipeoutbanan i Siljan, Lasertag, Höghöjdsbanor för stora och små, och så förstås vårt Vattenland med tempererade pooler och vindlande vattenrutschkanor. Visste du att vi var nominerade till årets arbetsgivare i Dalarna 2024? Kom och bli en del av vårt fantastiska team 2025! Du kan söka jobbet direkt från mobilen genom att svara på några frågor, inget CV eller dokument behövs i ett första läge. Allt går snabbt och smidigt på några minuter. Återkoppling på din ansökan och inbjudan till eventuell intervju kommer till din mejladress. Se till att även kolla skäpposten. Hoppas vi ses!
Sommarjobba med serviceteknik? Trivs du med arbeten som felsökning, reparation och installation men samtidigt vill ha ett socialt arbete där du får chansen att bemöta olika mäniskor? Ta då nästa steg i karriären. Bli en del av ett företag som värderar kvalitet och kundfokus - Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som servicetekniker kommer du att spela en central roll i vårt team genom att ansvara för installation, underhåll och driftsättning av larmkomponenter. Du arbetar främst ute hos kunder, vilket innebär att din insats bidrar till att säkerställa att kunderna får den högsta kvaliteten och tryggheten i sina säkerhetssystem. Arbetet är varierande och utmanande, där du möter olika typer av tekniska system och kundbehov. Det ställer krav på teknisk problemlösning, noggrannhet och ett kundorienterat arbetssätt. Vi söker dig som trivs med ett praktiskt och självständigt arbete, där du får chansen att använda din tekniska kunskap i kombination med ett professionellt bemötande. I rollen som servicetekniker är du en nyckelperson i att skapa långsiktiga kundrelationer och bidra till vår gemensamma framgång. Kvalifikationer * Manuellt b-körkort * Flytande svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har ESA, HLR, och annan tidigare erfarenhet av arbete som larminstallatör eller med liknande installationer inom säkerhetssystem. Vi söker en engagerad person som värdesätter precision och kvalitet, och som trivs med att arbeta i en roll med varierande uppgifter och trivs med att en stor del av arbetet cirkulerar kring kundbemötande. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vi erbjuder * Spännande och varierande arbetsuppgifter * Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget * Konkurrenskraftig lön och förmåner * Möjlighet att arbeta i ett dynamiskt och erfaret team Sök tjänsten idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Josua Jakobsson via e-post [email protected] Observera att vi endast accepterar ansökningar via vår webbplats. Ansök med din registrerade profil via ansökningslänken i annonsen. Vi genomför urval löpande och tillsätter tjänsten så snart vi hittar rätt person. Så tveka inte, skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 39 jobb