Brinner du för försäljning?
More Than Love AB
Företagssäljare

Vår ambition är att ta More Than Love till nya höjder, och för att lyckas med det så söker vi nu drivna säljare som är redo att ta sig an nya utmaningar. Är du orädd, resultatorienterad och älskar att prata med människor? Vi arbetar i en miljö där kollegor och ledning stöttar varandra. Vill du utvecklas och få möjligheten att öka dina färdigheter? Vi rustar dig med trygghet och kunskap från första dagen. Tycker du om att arbeta kvällar och helger? Då kommer du att passa in som säljare hos oss på More Than Love. Din roll hos oss innebär att du kommer att hålla partyn hemma hos människor som tillsammans med sina vänner förväntar sig en lustfylld kväll där du som vårt ansikte utåt säljer våra vuxenleksaker och skapar en lång och personlig relation med kunden. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling. Enda kravet vi har på dig som säljare är att du är över 18 år. Om oss More Than Love startade mer eller mindre i ett garage i Västerlanda i slutet av 2005. Grundaren Åsa jobbade då till största del som homepartysäljare men kände ett kall för att göra mer och kunna hjälpa fler. More Than Love har i snart 20 år byggt upp ett rykte som en pålitlig och tillförlitlig vuxen leksaksaffär, både i den fysiska butiken i Trollhättan, på webben samt via våra uppskattade homepartyn. Vi ser fram emot att höra ifrån just dig!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Elon Group söker Nordanro Sälj- och retailcoach
ELON Group AB
Företagssäljare

Vill du jobba nordiskt och i ett team med ambitiösa kollegor? Har du dessutom ett glatt sinne, en sprudlande energi och en stor portion ödmjukhet är du kollegan vi söker. Om Elon Group Elon Group vill vara en attraktiv arbetsplats. Hos oss präglas arbetsklimatet av omtanke för dig som individ. All verksamhet hos Elon Group ska byggas på mångfald, inkluderande och respekt för alla människors lika värde. Detta leder till engagemang, innovation och affärsutveckling. Tillsammans med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter gör detta Elon Group till en spännande arbetsplats. Att vara en attraktiv arbetsgivare säkerställer vi genom kompetensutveckling, löpande uppföljning, bra ledarskap samt bra kommunikation.   Om rollen Vi söker en driven och entusiastisk sälj- och retailcoach som ska ta Elons egna köksvarumärke Nordanro till nya säljrekord och fler butiker i Norden. Du kommer arbeta nära Nordanro centrala köksteam med att utveckla koncept samt utbilda våra Elon-butiker inom hemmets alla rum som Nordanro kan erbjuda. Du kommer ha ca 50 resdagar per år och arbeta från hemmet samt Elon Groups kontor i Örebro.       Arbetsuppgifter och ansvarsområden Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Tillsammans med köksteamet planera och genomföra kökssaktiviteter med butikerna - Coacha samt utbilda kökssäljarna i säljprocessens alla delar inom kök - Utbilda i Winner och Planner rit och designverktyg - Stötta våra avtalspartners aktiviteter ihop med butikerna - Projektledning och bistå vid ny-öppningar av Nordanro köksutställningar - Säkerhetsställa Nordanro konceptet efterlevs i butikerna - Stödja inom Nordanro B2B-försäljningen - Återkoppla och bidra med idéer till Nordanro framtida utveckling   Din bakgrund och kompetens Vi ser att du har gymnasieexamen. Du har arbetat med försäljning, gärna i olika roller såsom projektförsäljning eller direktförsäljning. Har du även en estetisk ådra så är det till din fördel i arbetsuppgifterna. För rollen behöver du ha kunskap inom kök och vitvaror samt kunskap inom Winner- och Planner ritsystem som används inom Nordanro. Erfarenhet inom projektförsäljning inom konsument och B2B är en fördel. Du kommer ha mycket kontakter med butiker, kökssäljare samt centrala kontakter för att kunna driva projekt framåt. För rollen behöver du även ha grundläggande ekonomiska kunskaper. Som person är det viktigt att du är en kommunikativ lagspelare och tycker om att skapa relationer och nätverk. Du är lösningsfokuserad, strukturerad och ordningsam. Vi ser också att du har en drivkraft att utvecklas i din roll och du har förmågan att identifiera och utveckla koncept med fokus på att nå ökande försäljningssiffror.   Är vi rätt för varandra? Inom Elon Group är vi övertygade om att olikheter bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande utmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad.   Ansökan I din ansökan vill vi att du bifogar personligt brev och CV. Vänta inte med din ansökan då urval och intervjuer sker löpande.   Välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Work as a street fundraiser for Red Cross in Malmö and save lives!

Become part of the world's largest humanitarian movement Work as a face-to-face fundraiser for Swedish Red Cross (Svenska Röda Korset) in our Malmö team where you convince people to become monthly donors to Red Cross and thereby help us to spread hope around the world! Swedish Red Cross is looking for committed people for one of the most rewarding jobs available. If you want to work with humanitarian issues, then you have come to the right place! We are looking for individuals, who have a passion for making a difference by debating and engaging others to draw attention to wars, crises, and disasters around the world. In your job as a fundraiser for Swedish Red Cross, you get the opportunity to make a change. As part of a fundraising team, you will represent our movement and ensure that more people hear about and support our work. Here is your chance to talk about something you are passionate about. We offer you to • Develop and make a difference within one of the largest humanitarian organizations • Earn a fixed hourly wage with secure combined with stable working conditions • Work together with fantastic colleagues who are committed to their work • Get the opportunity to talk to our Swedish Red Cross experts and field workers • Receive a full and thorough introduction with follow-up training (including first aid) • Develop your sales technique, communication skills and recruitment methods • Take your first steps into Swedish employment in a supportive environment, knowing that as you do so you are helping people around the world • A flexible job (full- or part-time) with the possibility of permanent employment after six months If you are: • Good at engaging and convincing people • Enjoying working outdoors in all weathers • Open, social, and positive • Performance-minded • Passionate about humanitarian issues and share Red Cross values • Open to traveling to places near Malmö • Have reached the age of 18 years Then you are welcome to apply for Red Cross fundraising team. Practical information • Scope: 3-5 days per week (according to your wishes) • Working days and hours: Tuesday-Saturday, 10.45am - 5.15pm • Place of work: Malmö and its surroundings • Desired start: July 2025 • Salary: 136 kr per hour • Form of employment: Probationary period with possibility of permanent employment after six months Recruitment is ongoing, so apply as soon as possible. Please answer the mandatory questions that follow since we will base our evaluation on your answers. Submission of a CV is voluntary. You can make a difference daily through your work both in Sweden and in the rest of the world! Become part of the world's largest humanitarian network and apply today!

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Säljare Norrköping
Isolerab AB
Företagssäljare

Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro, Karlstad, Norrköping och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader.  Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Norrköping. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet.  Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.

18 juni 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Sommarjobba som blomleverantör hos Spira Blommor i Norrköping!

Är du en person med öga för färg och form samt en känsla för service? Har du dessutom erfarenhet eller ett intresse av att arbeta med blommor? Då kan det vara dig vi söker! Vår kund är en av Sveriges största blomsteraktörer och levererar blommor till de flesta kedjor inom svensk dagligvaruhandel. Idag säljs deras blommor i närmare 700 butiker runtom i landet. Nu söker de sommarpersonal till rollen som blomleverantör i Norrköping med omnejd! I arbetsuppgifterna ingår det att förse företagets befintliga kunder med blommor i butik. Du ser till att blomsteravdelningarna sköts med kvalitet och effektivitet i uppdragets alla delar. Du kommer att ansvara för bland annat att plocka upp blommorna i avdelningen, rensa bort dåliga blommor, vattna, sätta upp priser och ansvara för krediteringar vid varje besök. Arbetet innebär en hög grad av service och kundkontakt. Tjänsten innebär att du med egen bil kommer att förflytta dig mellan kundens butiker där leveransorterna innefattar både Norrköping med omnejd samt Linköping och Nyköping. Milersättning utgår och restiden är inräknad i arbetstiden. Tjänsten är ett sommarvikariat som sträcker sig från v29-32 och inleds med introduktion innan start. Tjänsten är på deltid och omfattar ungefär 14 timmar per vecka med arbetspass som varierar mellan 4-7 timmars längd. Vi söker därför dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men jobbar hos vår kund. DETTA SÖKER VI Vi söker en engagerad och kreativ blomleverantör som brinner för färg, form och försäljning. För att trivas i rollen som blomleverantör ser vi att du som söker är är självgående och ansvarstagande med en naturlig förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du sätter alltid kunden i fokus och ser lösningar där andra ser utmaningar. Ett intresse för, eller erfarenhet av att arbeta med blommor är mycket meriterande. Krav för tjänsten: - B-körkort och tillgång till egen bil. - Goda kunskaper i svenska och engelska. - Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av arbete eller studier För att vara aktuell för tjänsten ser även att du är tillgänglig för arbete under perioden v29-32. Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter är detta meriterande men inget krav. På Spira Blommor får du en inspirerande arbetsmiljö där din kreativitet och ditt engagemang uppskattas. Här får du möjlighet att arbeta med vackra produkter och bidra till att sprida glädje till kunder. Låter detta som din nästa utmaning? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Vi söker utvecklingsinriktade teknisk säljare till Umeå
Systemair AB
Företagssäljare

Systemair är en världsledande koncern inom ventilation med verksamhet i 54 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Mellanöstern, Asien, Australien och Afrika. Sedan grundandet av Systemair 1974 har bolaget uppvisat positiva rörelseresultat. Under de senaste 15 åren har den genomsnittliga tillväxten uppgått till cirka 10 procent. Företaget tillverkar och marknadsför energieffektiva och hållbara produkter som bidrar till ett förbättrat inomhusklimat och minskade koldioxidutsläpp. Vi ser till att det finns ren luft som gör att vi människor kan leva och verka tillsammans.Systemair Sverige AB är ett dotterbolag inom koncernen med egen tillverkning och försäljning. Huvudkontoret är beläget i Skinnskatteberg med två fabriker, ett tekniskt center och laboratorium. Försäljningen sker via en export- respektive en svensk försäljningsorganisation. Systemair har 12 säljkontor runtom i Sverige Ventilationsbranschen är i fokus och det finns ett stort behov av att skapa rätt inomhus​klimat med hjälp av energioptimering och tekniska lösningar. I ditt dagliga arbete jobbar du med kundanpassade ventilationslösningar och drivs av att erbjuda kunden den bästa lösningen. Som teknisk säljare med utgångspunkt Umeå, är du en del av ett team med stort tekniskt kunnande och erfarenhet. Vi erbjuder dig stora möjligheter att i ett internationellt företag, under stort eget ansvar utveckla och bygga din del av regionen. Hela tiden i samarbete med och stöttad av kollegor i regionen och övriga Sverige. Som person har du ett stort eget driv och är van att bygga relationer, är lyhörd och anpassar ditt sätt att möta olika typer av människor. Du kommer representera hela Systemairs produktportfölj varför teknikfrågor och god kommunikationsförmåga är något som motiverar dig. Du är van att arbeta självständigt och samtidigt en lagspelare som ser det som en självklarhet att bidra till ditt teams gemensamma framgång. Du motiveras av att identifiera nya affärsmöjligheter samtidigt som du drivs av att följa upp pågående projekt och aktiviteter. Vi ser gärna att du har en teknisk utbildningsbakgrund med erfarenhet inom till exempel Ventilation, VS eller närliggande branscher. Det är meriterande om du också har kunskap inom styr-och reglerteknik, och kanske arbetar du redan idag med försäljning av liknande produkter. Är du självgående, lösningsorienterad, uppskattar högt tempo och motiveras av komplexa och långsiktiga affärer så är det här rätt tjänst för dig. Har du frågor om tjänsten eller arbetsplatsen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef, Anna-Karin Wallon på [email protected] telefon 0703–147 793. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HRBP, Henrik Nilsson på [email protected] eller telefon 076-100 44 53. Vi motser din ansökan senast 2025-08-08. Vi arbetar med löpande intervjuer så vänta inte med din ansökan.  Varmt välkommen att skicka in din ansökan! - Systemair stävar efter jämställdhet och mångfald och arbetar aktivt med dessa frågor. - Systemair har tagit ställning till rekryteringskanaler och tackar nej till annonsförsäljning och rekryteringstjänster.

18 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vi söker utvecklingsinriktade Konsultbearbetare till region Stockholm
Systemair AB
Företagssäljare

Systemair är en världsledande koncern inom ventilation med verksamhet i 54 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Mellanöstern, Asien, Australien och Afrika. Sedan grundandet av Systemair 1974 har bolaget uppvisat positiva rörelseresultat. Under de senaste 15 åren har den genomsnittliga tillväxten uppgått till cirka 10 procent. Företaget tillverkar och marknadsför energieffektiva och hållbara produkter som bidrar till ett förbättrat inomhusklimat och minskade koldioxidutsläpp. Vi ser till att det finns ren luft som gör att vi människor kan leva och verka tillsammans.Systemair Sverige AB är ett dotterbolag inom koncernen med egen tillverkning och försäljning. Huvudkontoret är beläget i Skinnskatteberg med två fabriker, ett tekniskt center och laboratorium. Försäljningen sker via en export- respektive en svensk försäljningsorganisation. Systemair har 12 säljkontor runtom i Sverige Ventilationsbranschen är i fokus och det finns ett stort behov av att skapa rätt inomhus​klimat med hjälp av energioptimering och tekniska lösningar. I ditt dagliga arbete jobbar du med kundanpassade ventilationslösningar och drivs av att erbjuda kunden den bästa lösningen. Som Konsultbearbetare i region Stockholm är du främst inriktad mot bearbetning av konsulter.  Du är en del av ett team med stort tekniskt kunnande och erfarenhet. Vi erbjuder dig stora möjligheter, att i ett internationellt företag, under stort eget ansvar utveckla och bygga din del av regionen. Hela tiden i samarbete med och stöttad av kollegor i regionen och övriga Sverige.  Som person har du ett stort eget driv och är van att bygga relationer, är lyhörd och anpassar ditt sätt att möta olika typer av människor. Du kommer representera hela Systemairs produktportfölj varför teknikfrågor och god kommunikationsförmåga är något som motiverar dig. Du är van att arbeta självständigt och samtidigt en lagspelare som ser det som en självklarhet att bidra till ditt teams gemensamma framgång. Du motiveras av att identifiera nya affärsmöjligheter samtidigt som du drivs av att följa upp pågående projekt och aktiviteter. Vi ser gärna att du har en teknisk utbildningsbakgrund med erfarenhet inom till exempel Ventilation, VVS eller närliggande branscher. Det är meriterande om du också har kunskap inom styr-och reglerteknik och kanske arbetar du redan idag med försäljning av liknande produkter. Vårt koncernspråk är engelska, du behöver därför behärska både svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav då tjänsteresor ingår i rollen. Om du är självgående, lösningsorienterad, uppskattar högt tempo och motiveras av komplexa och långsiktiga affärer så är det här en tjänst för dig. Du ingår i region Stockholm och tillhör vårt kontor i Kista. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser därför gärna ansökningar från kvinnor! Har du frågor om tjänsten eller arbetsplatsen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef, Jörgen Lapuhs på [email protected] telefon 0768-305 700. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HRBP, Henrik Nilsson på [email protected] eller telefon 076-100 44 53. Vi motser din ansökan senast 2025-08-08. Vi arbetar med löpande intervjuer så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen att skicka din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Utvecklingsinriktade teknisk säljare till region Stockholm
Systemair AB
Företagssäljare

Systemair är en världsledande koncern inom ventilation med verksamhet i 54 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Mellanöstern, Asien, Australien och Afrika. Sedan grundandet av Systemair 1974 har bolaget uppvisat positiva rörelseresultat. Under de senaste 15 åren har den genomsnittliga tillväxten uppgått till cirka 10 procent. Företaget tillverkar och marknadsför energieffektiva och hållbara produkter som bidrar till ett förbättrat inomhusklimat och minskade koldioxidutsläpp. Vi ser till att det finns ren luft som gör att vi människor kan leva och verka tillsammans.Systemair Sverige AB är ett dotterbolag inom koncernen med egen tillverkning och försäljning. Huvudkontoret är beläget i Skinnskatteberg med två fabriker, ett tekniskt center och laboratorium. Försäljningen sker via en export- respektive en svensk försäljningsorganisation. Systemair har 12 säljkontor runtom i Sverige Ventilationsbranschen är i fokus och det finns ett stort behov av att skapa rätt inomhus​klimat med hjälp av energioptimering och tekniska lösningar. I ditt dagliga arbete jobbar du med kundanpassade ventilationslösningar och drivs av att erbjuda kunden den bästa lösningen. Som teknisk säljare i region Stockholm är du en del av ett team med stort tekniskt kunnande och erfarenhet. Vi erbjuder dig stora möjligheter att i ett internationellt företag, under stort eget ansvar utveckla och bygga din del av regionen. Hela tiden i samarbete med och stöttad av kollegor i regionen och övriga Sverige.  Som person har du ett stort eget driv och är van att bygga relationer, är lyhörd och anpassar ditt sätt att möta olika typer av människor. Du kommer representera hela Systemairs produktportfölj varför teknikfrågor och god kommunikationsförmåga är något som motiverar dig. Du är van att arbeta självständigt och samtidigt en lagspelare som ser det som en självklarhet att bidra till ditt teams gemensamma framgång. Du motiveras av att identifiera nya affärsmöjligheter samtidigt som du drivs av att följa upp pågående projekt och aktiviteter. Vi ser gärna att du har en teknisk utbildningsbakgrund med erfarenhet inom till exempel Ventilation, VVS eller närliggande branscher. Det är meriterande om du också har kunskap inom styr-och reglerteknik, och kanske arbetar du redan idag med försäljning av liknande produkter. Vårt koncernspråk är engelska så du behöver behärska både svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav då tjänsteresor ingår i rollen. Om du är självgående, lösningsorienterad, uppskattar högt tempo och motiveras av komplexa och långsiktiga affärer så är det här en tjänst för dig. Du ingår i region Stockholm och tillhör vårt kontor i Kista. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser därför gärna ansökningar från kvinnor! Har du frågor om tjänsten eller arbetsplatsen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef, Jörgen Lapuhs på [email protected] telefon 0768-305 700. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HRBP, Henrik Nilsson på [email protected] eller telefon 076-100 44 53. Vi motser din ansökan senast 2025-08-08. Vi arbetar med löpande intervjuer så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen att skicka din ansökan! - Systemair stävar efter jämställdhet och mångfald och arbetar aktivt med dessa frågor. - Systemair har tagit ställning till rekryteringskanaler och tackar nej till annonsförsäljning och rekryteringstjänster.

18 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Växjö!

Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Växjö. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats! Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal. Vi ser fram emot att höra från dig! Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Växjö".

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Account Manager / Utesäljare
Swedron Sverige AB
Företagssäljare

Plats: Göteborg – resor över hela Sverige Kort om rollen Som Account Manager på Swedron planerar och driver du aktiviteter som stärker kundrelationer och skapar nya affärer inom drönarteknik. Huvudsakliga ansvarsområden Prospektera nya kunder, boka och genomföra möten, demonstrationer och installationer. Installera avancerade system (bl.a. DJI Dock 3) och utbilda kunden på plats. Driva försäljning och identifiera affärsmöjligheter som ramavtal och paketlösningar. Dokumentera i CRM, följa upp offerter och order. Bygga långsiktiga relationer och ge rådgivning till nya och befintliga kunder. Vi tror att du Har flera års B2B-säljerfarenhet, gärna inom teknik/IT/industri. Hanterar hela säljcykeln självständigt och drivs av resultat. Har B-körkort och trivs med frekventa kundbesök. Har teknisk nyfikenhet; erfarenhet av drönare, systeminstallation eller mätteknik är meriterande. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Vi erbjuder Central roll i ett växande bolag i framkant av drönarbranschen. Fast lön och tjänstebil. Kompetensutveckling och certifieringar inom drönarteknik. Modern arbetsmiljö i Göteborg och möjlighet att resa direkt till kund. Engagerade kollegor inom teknik, marknad och support. Arbetstid & upplägg Ordinarie tid 08.00–17.00 (alternativt 09.00–18.00) med viss flexibilitet. Ansökan Skicka CV och kort motivering till [email protected]. Vid frågor, kontakta försäljningschef Erik Warg på [email protected]. Välkommen med din ansökan och bli en del av Swedrons resa framåt!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025