Fältsäljare/Utesäljare

Sök bland 1544 lediga jobb som Fältsäljare/Utesäljare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Säljande Distributör Göteborg
Recruit Partner Nordic AB
Företagssäljare

Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan? Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden. Om tjänsten Som säljare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Göteborg med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Du ansvarar för ordertagning, påfyllnad och försäljning på dina butiker. Körkort B krävs då detta är en rörlig roll där du kör lätt lastbil mellan butikerna. Körkort C och YKB är meriterande. Vem är du? Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör! Anställning: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan via www.recruitpartner.se . Skicka gärna in din ansökan snarast då urval görs löpande, dock senast 2025-06-11. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Engdal, 0706-658448 eller [email protected] Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter över 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. Polfärskt Bröd AB ägs till 51 procent av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.

20 maj 2025
Sista ansökan:
12 juni 2025
Säljare inom DVH Luleå
Sales Support Sweden AB
Företagssäljare

Vi behöver förstärka vårt team med ytterligare säljare till distrikt Luleå. Om tjänsten Du kommer inom ditt distrikt att ansvara för att sälja in nyheter och informera om kampanjer till butiker inom dagligvaruhandeln. Ditt arbete innebär också ansvar för budget, uppföljning och resultat. Du förväntas bygga långsiktiga relationer för att främja tillväxt och lönsamhet för såväl Sales Support som våra kunder och uppdragsgivare. Rollen kommer även att innebära kategori- och utrymmesanalyser där din uppgift blir att analysera våra produktkategorier för att kunna utveckla Sales Support position på butiksnivå.   Din bakgrund För att lyckas i din roll som säljare hos Sales Support behöver du ha arbetat som etablerad säljare och ha erfarenhet från försäljning samt goda kunskaper om branschen i stort. Vi ser också att du har en god analytisk förmåga. Har du arbetserfarenhet från dagligvaruhandeln är det meriterande. Vi ser gärna att du har gymnasieexamen. Körkort för personbil (B) är ett krav då tjänsten innefattar resor med bil. Som person är du en utåtriktad visionär med stor social kompetens. Du är förtroendeingivande och pålitlig med en god förmåga att skapa långsiktiga win-win relationer. Du värdesätter god struktur och bra planering samt har en stark egen drivkraft och tävlingsinstinkt. Företaget genomsyras av en stark laganda och våra medarbetare är alla ansvarstagande personer som tycker om att bidra till gruppens framgång. Vidare har du goda kunskaper i svenska språket och god förmåga att kommunicera. Vi förutsätter att du behärskar MS Office-paketets olika delar. Lämplig bostadsort är Luleå med omnejd.    Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett fartfyllt och spännande arbete i en dynamisk miljö med många kontaktytor. Våra medarbetare är vårt varumärke – därför ställer vi höga krav på vår personal och ger i gengäld goda utvecklingsmöjligheter och chansen att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag med familjär stämning och stark gemenskap. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Övernattning kan vid enstaka tillfällen förekomma.   Låter detta intressant? För mer information eller frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig regionchef, Jakob Stenebrant, [email protected]   Sista ansökningsdag är 2025-06-01 Urval sker löpande. Ansökningar sker endast via vår karriärsida där du laddar upp din ansökan med ditt CV och personliga brev. Notera att ansökningar som kommer in via mejl inte kommer att hanteras eller registreras i vårt rekryteringssystem. Varmt välkommen med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar vi med ett externt rekryteringsföretag och avböjer kontakt från andra rekryteringsföretag.

20 maj 2025
Sista ansökan:
1 juni 2025
Försäljare med inriktning mot B2B till innovativt Parkeringsbolag i Helsing

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm. Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering! Söker du nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter inom försäljning med start till hösten? Se hit! Smart Parkering Sverige AB är ett framåtsträvande och innovativt parkeringsbolag som erbjuder moderna parkeringslösningar. Vi tror på att interaktionen mellan människor och teknik kan göra underverk! Tjänsten Vi söker nu en säljare som kan hjälpa oss nå ut till fler potentiella kunder och uppdragsgivare. Företaget befinner sig i en spännande tillväxtresa och vill därför hitta dig som har grymma säljförmågor. Fokusområdet kommer att vara södra och västra Sverige med Helsingborg som utgångspunkt. Det främsta du kommer att sälja är avtal för parkeringlösningar och laddboxar till företag, organisationer, fastighetsägare och samfälligheter. För att lyckas i rollen behöver du arbeta proaktivt för att kontinuerligt fylla på "pipen". I och med att vi jobbar med människor behöver du kunna se lösningar där andra ser problem för att mätta våra kundernas behov. Avtalsprocesserna kan vara långdragna vilket betyder att man behöver vara ihärdig och självständig för att ro avtalen i hamn. Tjänsten kommer att medföra resor i inom regionen och vid behov, till andra delar av landet. Till följd av våra ISO-certifikat inom miljö, arbetsmiljö och kvalité (14001, 9001 och 45001) behöver man vara skicklig på att administrera och dokumentera sitt egna arbete.I samband med anställning kan det förekomma att vi begär ett utdrag från belastningsregistret. För att trivas här tror vi att du är prestationsorienterad, målmedveten, självgående och grym på att prata. Kvalifikationer: • B-körkort • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Dokumenterad erfarenhet inom service och/eller sälj • Dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning är starkt meriterande • Dokumenterad erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande • Det är önskvärt, men inte ett krav, att du har erfarenhet av en liknande befattning inom parkeringsbranschen • Det är önskvärt, men inte ett krav, att du har kännedom om tillämpliga lagar och regler t.ex. LOU För att trivas tror vi att du är/har: • Självständig och strukturerad • Målmedveten, lösningsorienterad och resultatinriktad • Skicklig på att kommunicera i både tal och skrift • God samarbetsförmåga • Ansvarsfull • Lyhörd • Flexibel Urval: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? Kontakta ansvarig rekryterare, via [email protected] Ansökningar tas enbart emot via formuläret. Övrigt: Startdatum: omgående eller enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning. Tillämpning av 6 månaders provanställning kan förekomma. Placering: Helsingborg Övrigt: Resor i tjänsten förekommer Vi väljer att självständigt tillhandahålla denna rekryteringsprocess, rekryterare och annonssäljare undanbedes.

20 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Försäljare med inriktning B2B till innovativt Parkeringsbolag i Stockholm

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm. Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering! Söker du nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter inom försäljning med en omgående start? Se hit! Smart Parkering Sverige AB är ett framåtsträvande och innovativt parkeringsbolag som erbjuder moderna parkeringslösningar. Vi tror på att interaktionen mellan människor och teknik kan göra underverk! Tjänsten Vi söker nu en säljare som kan hjälpa oss nå ut till fler potentiella kunder och uppdragsgivare. Företaget befinner sig i en spännande tillväxtresa och vill därför hitta dig som har grymma säljförmågor. Fokusområdet kommer att vara Stockholm och mellersta Sverige med Stockholm som utgångspunkt. Det främsta du kommer att sälja är avtal för parkeringlösningar och laddboxar till företag, organisationer, fastighetsägare och samfälligheter. För att lyckas i rollen behöver du arbeta proaktivt för att kontinuerligt fylla på "pipen". I och med att vi jobbar med människor behöver du kunna se lösningar där andra ser problem för att mätta våra kundernas behov. Avtalsprocesserna kan vara långdragna vilket betyder att man behöver vara ihärdig och självständig för att ro avtalen i hamn. Tjänsten kommer att medföra resor i inom regionen och vid behov, till andra delar av landet. Till följd av våra ISO-certifikat inom miljö, arbetsmiljö och kvalité (14001, 9001 och 45001) behöver man vara skicklig på att administrera och dokumentera sitt egna arbete. I samband med anställning kan det förekomma att vi begär ett utdrag från belastningsregistret. För att trivas här tror vi att du är prestationsorienterad, målmedveten, självgående och grym på att prata. Kvalifikationer: • B-körkort • Goda kunskaper i svenska och engelska • Dokumenterad erfarenhet inom service och/eller sälj • Dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning är starkt meriterande • Dokumenterad erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande • Det är önskvärt, men inte ett krav, att du har erfarenhet av en liknande befattning inom parkeringsbranschen • Det är önskvärt, men inte ett krav, att du har kännedom om tillämpliga lagar och regler t.ex. LOU För att trivas tror vi att du är/har: • Självständig och strukturerad • Målmedveten, lösningsorienterad och resultatinriktad • Skicklig på att kommunicera i både tal och skrift • God samarbetsförmåga • Ansvarsfull • Lyhörd • Flexibel Urval: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? Kontakta ansvarig rekryterare, [email protected] Ansökningar tas enbart emot via formuläret. Övrigt: Startdatum: omgående eller enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning. Tillämpning av 6 månaders provanställning kan förekomma. Placering: Stockholm Övrigt: Resor i tjänsten förekommer Vi väljer att självständigt tillhandahålla denna rekryteringsprocess, rekryterare och annonssäljare undanbedes

20 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Teknisk säljare säkerhetssystem till Göthes Säkerhet AB

Om företaget Göthes-koncernen är en ledande aktör inom försäljning av lås-, beslags-, säkerhets- och teknikprodukter inom Skandinavien. Positionen som marknadsledare har inte nåtts över en natt Att lära sig lås och beslag tar tid. Vi har själva hållit på i över 160 år! Många av våra medarbetare har varit med länge och kan varje detalj i våra produkter både utan och innan. Historien har format det som vi och omgivningen idag upplever som företagets "själ". Vi känner en stolthet i vår historia och vårt Dala-ursprung. Ett samarbete med Göthes innebär att vara del av denna gemenskap. Med kunskap om historien bygger vi framtiden. På Göthes-koncernen tar vi vårt ansvar för miljön på största allvar och arbetar aktivt för att minska vår klimatpåverkan. Genom att implementera energieffektiva lösningar och miljövänliga material i våra projekt, strävar vi efter att göra skillnad både lokalt och globalt. Vi söker nu en affärsmässig och tekniskt kunnig säljare som vill stärka vårt team och bidra till vår fortsatta framgångsresa. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med familjär kultur och moderna arbetssätt, där vi värdesätter både tradition och framtidsvision. Dina arbetsuppgifter Som teknisk säljare hos oss kommer du att arbeta med att identifiera nya affärsmöjligheter inom säkerhetsteknik och driver försäljningsprocessen från första kundkontakt till tekniska demonstrationer och offertarbete. Arbetet innebär att hålla professionella presentationer och samarbeta nära med kollegor för att nå gemensamma mål. Din tekniska förståelse gör att du kan föra förtroendeskapande och rådgivande dialoger i mer komplexa affärer, där du tillsammans med kunden hittar rätt lösningar. Hos oss är det korta beslutsvägar och nära till både kollegor och chefer. Placeringsort Gävle alternativt Sandviken. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning, gärna inom teknik eller säkerhet. Har du dessutom arbetat med IT-säkerhet och systemintegration ser vi det som meriterande. Du trivs med att ta eget ansvar, är strukturerad och van vid att arbeta självständigt, men ser också värdet i att samarbeta med andra. För att lyckas i rollen behöver du ha god kommunikativ förmåga på svenska i både tal och skrift. Då tjänsten innebär resor är B-körkort ett krav. Hos Göthes Säkerhet får du ett varierande och utvecklande arbete i en växande bransch av stor samhällsvikt. Du blir del av ett team med god sammanhållning och engagemang för vårt arbete. Ansökan Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering & Bemanning. Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2025-06-11. Har du frågor eller funderingar kontakta gärna rekryteringskonsult Anna Andersson 0708-215 318. För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.

20 maj 2025
Sista ansökan:
11 juni 2025
Teamleader/ Säljare - Uppsala
Mh Enterprises AB
Företagssäljare

Har du en stark vilja att ta nästa kliv inom försäljning och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt! Som arbetsledare hos oss arbetar du med fältförsäljning, där du ansvarar för att etablera goda kundrelationer och presentera våra uppdragsgivares produkter och tjänster på ett engagerande sätt. Du ansvarar över ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång. Vad vi erbjuder: En attraktiv lönemodell med goda förtjänstmöjligheter. Motiverande tävlingar– vinn resor, teknikprylar och andra spännande priser. Snabba utvecklingsmöjligheter i ett företag som växer snabbt. Utbildning och coaching inom försäljning och personlig utveckling. En energifylld företagskultur med roliga aktiviteter och en stark teamkänsla. Vi söker dig som: Är ambitiös, social och målmedveten. Har ett positivt driv och gillar att träffa nya människor. Vill utvecklas och bygga erfarenhet inom försäljning. Uttrycker dig väl på svenska. Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt. Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål. Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor. Meriterande är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap eller kundservice. Praktisk information: Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Uppsala. Du utgår från vårt kontor i Uppsala. Om MH Enterprises: MH Enterprises är ett ungt och innovativt företag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken. Vi består idag av ca 70 medarbetare och fortsätter att växa. Kreativitet, kvalitet och passion för service är grunden till vår framgång. Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande! Krav: B-körkort Erfarenhet inom försäljning Lön: 30 000,00kr - 75 000,00kr per månad

20 maj 2025
Sista ansökan:
1 juni 2025
Teamleader/ Försäljare
Mh Enterprises AB
Företagssäljare

Har du en stark vilja att ta nästa kliv inom försäljning och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt! Som arbetsledare hos oss arbetar du med fältförsäljning, där du ansvarar för att etablera goda kundrelationer och presentera våra uppdragsgivares produkter och tjänster på ett engagerande sätt. Du ansvarar över ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång. Vad vi erbjuder: En attraktiv lönemodell med goda förtjänstmöjligheter. Motiverande tävlingar– vinn resor, teknikprylar och andra spännande priser. Snabba utvecklingsmöjligheter i ett företag som växer snabbt. Utbildning och coaching inom försäljning och personlig utveckling. En energifylld företagskultur med roliga aktiviteter och en stark teamkänsla. Vi söker dig som: Är ambitiös, social och målmedveten. Har ett positivt driv och gillar att träffa nya människor. Vill utvecklas och bygga erfarenhet inom försäljning. Uttrycker dig väl på svenska. Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt. Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål. Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor. Meriterande är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap eller kundservice. Praktisk information: Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Uppsala. Du utgår från vårt kontor i Uppsala. Om MH Enterprises: MH Enterprises är ett ungt och innovativt företag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken. Vi består idag av ca 70 medarbetare och fortsätter att växa. Kreativitet, kvalitet och passion för service är grunden till vår framgång. Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande! Krav: B-körkort Erfarenhet inom försäljning Lön: 30 000,00kr - 75 000,00kr per månad

20 maj 2025
Sista ansökan:
1 juni 2025
Börja din karriär som säljare direkt efter studenten
Key Solutions AB
Företagssäljare

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka Sverige tillsammans med ett energifyllt team – med fast lön, tjänstebil, boende och marknadens bästa bonusprogram. Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm och Göteborg samt expanderat verksamheten internationellt till Helsingfors. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker fler nya engagerade kollegor som vill växa tillsammans med oss. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa bonusar, alltid med trygg fast grundlön - Goda chanser att klättra inom företaget och göra karriär! - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
27 maj 2025
Teknisk Säljare till ACP Systems
NearYou Sverige AB
Företagssäljare

Om företaget I mer än 40 år har ACP Systems tillhandahållit en bred repertoar av tryckmaskiner för produktmärkning till tillverkningsindustrin och andra tryckverksamheter. Det gör oss till en erfaren leverantör som numera har en stark position inom bland annat industrimärkning och textiltryck. Oavsett vilka förutsättningar som just din verksamhet består av kan vi erbjuda skräddarsydda helhetslösningar som effektiviserar din produktion från grunden – och optimerar lönsamheten. Vi har verksamhet i Sverige och Polen och finns även representerade i Danmark och Finland. Läs mer på www.acpsystems.se Tjänstebeskrivning Har du erfarenhet från produktion- eller tryckbranschen och en naturlig känsla för att bygga relationer? Som ledande specialist på tryckmaskiner för produktmärkning till tillverkningsindustrin och andra tryckverksamheter erbjuder ACP Systems AB dig en möjlighet att kombinera din tekniska kunskap med ett affärsfokus. Huvudsakliga ansvarsområden: • Bearbeta och utveckla affärer med både nya och befintliga kunder. • Identifiera kundbehov och erbjuda skräddarsydda lösningar som gör skillnad – i nära samarbete med vårt produktionsteam. • Presentera våra tryckmaskiner och märkningsmetoder. • Representera ACP Systems på både nationella och internationella mässor. Kvalifikationer Vi söker dig som: • har erfarenhet av försäljning, inom tryck- eller automation är meriterande men inget krav. • har god förståelse för produktionsflöden, maskiner och tekniska lösningar, gärna inom efterbehandlingsprocesser för märkningsindustrin. • är kommunikativ och förhandlingsskicklig, med flytande svenska och engelska i tal och skrift. • har intresse och kunskap om marknadstrender och nya produkter och metoder inom märkning. • har ett skarpt affärssinne och är duktig på att hitta kreativa lösningar. • är engagerad och initiativrik medförmåga att arbeta självständigt med frihet under ansvar. ACP Systems erbjuder dig en nyckelroll i ett dynamiskt team där du är med och bidrar till vår fortsatta utveckling och framgång. Rekryteringen genomförs i samarbete med NearYou. Ansöker gör du via hemsida: www.nearyou.se Sista ansökningsdag: 2025-06-04 Varmt välkommen med din ansökan! Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. För frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Jessica Jönsson tel. 0707-27 90 99 Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

20 maj 2025
Sista ansökan:
4 juni 2025
Årets Glassigaste Jobb
JD Småland AB
Företagssäljare

Välkommen till din nya arbetsplats – Hemglass. Hos oss värdesätter vi upplevelsen du skapar i ditt kundmöte. Du kommer träffa dina kunder genom att säga: ”Hej! Vad roligt att du kommer ut till mig igen”, eller ”Vem får bestämma glassinköpet idag?” Att bjuda på en upplevelse för våra kunder kommer nämligen bli centralt i din nya roll. Vi och våra kunder vill att du: · Ansvarar för din Hemglassbil · Kör säkert · Håller tiden · Har en bil välfylld med glass · Ger glassig service med glatt humör, vänlighet och engagemang · Står i centrum och vägleder köpet Jobbet handlar mycket om att Kajsa 4 år, Erik 82 år och alla däremellan ska möta Hemglassbilen med ett leende. Vi brukar kalla det att vara en glädjespridare. Vi söker dig som är rapp, verkligen gillar människor och förstår värdet av kundfokus och engagemang, även om det skulle regna en tisdagskväll. Det är också viktigt att du gillar jobba självständigt eftersom du i praktiken driver en egen butik på hjul. Hos oss jobbar du eftermiddagar, kvällar och helger. B körkort är ett krav. Vi vill skapa en upplevelse för våra kunder oavsett ålder. En viktig del i jobbet är att både kunna göra sig förstådd och att förstå. God svenska är därför vårt andra krav. För oss på Hemglass är det viktigt att du gillar dina kunder, service och försäljning. Centralt för oss är att du är glad, vänlig och engagerad. Här får du möjlighet att visa din förmåga till initiativ, eget ansvar och social kompetens. Vi hoppas att detta överensstämmer med dig och dina förväntningar och säger återigen: välkommen till oss! Ansök direkt genom att klicka här och fylla i dina uppgifter https://hemglass.se/jobba-hos-oss/

20 maj 2025
Sista ansökan:
19 juni 2025