Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kifab "powered by Carepa" växer och söker säljare

Är du redo för en tjänst som säljare hos Kifab "powered by Carepa" i Göteborgsregionen. Vi är ett starkt växande företag med säljkontor och cash i Kungsbacka. Vill du bli en del av deras framgångsrika team? Läs mer och kanske drömjobbet väntar på dig! Kifab "powered by Carepa" söker säljare med passion, driv och affärsinsikt, som kommer utgå från företagets säljkontor och cash i Kungsbacka och du kommer verka i expansiva Göteborgsregionen. Din roll som säljare innebär att du kommer vara en viktig länk i företagets fortsatta framgång. Du kommer att ingå i ett team av säljare och tillsammans skapar ni hållbara affärsrelationer. Du som säljare kommer ha ansvar för befintliga kunder såväl som att du kommer genomföra kvalitativa möten med potentiellt nya kunder. Hos oss har du chans att vara del av en dynamisk och växande organisation som värdesätter innovation, kundnärhet och hållbarhet. Kifab "powered by Carepa" erbjuder konkurrenskraftiga förmåner, utvecklingsmöjligheter och en plattform för att växa både professionellt och personligt. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som passionerad och engagerad säljare inom vårt affärsområde Företag/Industri/Facility, kommer du att ha en central roll i att driva företagets tillväxt genom både nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kundrelationer. I denna dynamiska roll ansvarar du för att: • Planera och genomföra kvalitativa möten med potentiella och befintliga kunder. • Upprätta och följa en tydlig försäljningsplan i samarbete med din chef. • Aktivt bidra till företagets försäljningsmål genom effektiv rapportering och följa företagets försäljningsprocess. Vem är du? Du som söker har någon form av säljerfarenhet och du har förmågan att skapa både nya kundrelationer såväl som att utveckla långsiktiga affärsrelationer. För oss är det viktigt att du är driven, målinriktad och en sann och engagerad lagspelare. Har du branscherfarenhet är det en fördel, men personlighet och drivkraft värdesätts högst. Vi samarbetar och stöttar varandra som ett team – allt för att göra våra kunder nöjda, men du planerar dina dagar i stor utsträckning själv, varpå det är viktig att du har förmåga att arbeta självständig och strukturerat. Du har goda IT-kunskaper samt förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska. Om verksamheten Carepa är en ung och snabbväxande leverantör av förbrukningsmaterial. Bolaget satsar på ett smart utbud från välrenommerade varumärken och spännande utmanare inom exempelvis städ & hygien, kontorsmaterial, foodservice & engångs samt emballage. Carepa grundades 2017 genom en sammanslagning av KM Pack och Svenska Pappersgrossisten och har sedan dess vuxit kraftigt. I början av 2024 förvärvades Kifab i Kungsbacka, och vi omsätter idag c:a 350 mkr och är 70 anställda. Verksamheten bedrivs från huvudkontor och logistikcenter i E-City Varalöv, mitt emellan Helsingborg och Ängelholm, samt säljkontor/cash i Kungbacka, Halmstad och Malmö. Från logistikcentret med över 7 000 lagerlagda artiklar levererar vi till fler än 5 000 kunder över hela Sverige. Bland Carepas kunder finns små och stora företag, hotell & restaurang, dagligvaruhandel, städbolag samt odlare och blomstergrossister. Carepa brinner för att skapa en hållbar och bekymmersfri vardag för sina kunder. Detta åstadkoms genom ett brett erbjudande i kombination med en effektiv och modern marknadsmodell. Styrkan ligger också i företagskulturen där fokus ligger på närhet till kunderna både digitalt och personligt. Vi är marknadens utmanare genom att fokusera på våra tre kundlöften Alltid steget före, Rätt pris direkt och Bra Miljöval. Carepa ingår i Bjäre Invest, en del av Ekhaga Utveckling. Företaget är både kvalitetscertifierade (enligt ISO 9001) och miljöcertifierade (enligt ISO 14001) samt medlemmar i hållbarhetsnätverket FN Global Compact. Carepas samhällsengagemang har fokus på ungdomar. Den yngre generationen av nya kollegor, chefer och företagare. Varje år utses en Carepa Junior Management Board, en spegling av den ordinarie ledningsgruppen. Man arbetar med ett dubbelriktat mentorskap där man tar hjälp och utvecklar varandra. Kika gärna in på vår webb (www.carepa.se) samt våra sociala medier för att få en djupare bild av företaget. Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Sånga Hotell & Konferens söker en äkta Säljare

Sånga är mötesplatsen belägen vid Mälarens strand på Ekerö, 45 minuter från Stockholm city. Vår vision är att utveckla Sånga till en självklar destination för såväl företag som privatpersoner i alla åldrar med det moderna lantlivet i fokus. Här finns skogen, jorden, vattnet och djuren och i harmoni med dessa element vill vi skapa en oförglömlig upplevelse tillsammans med våra gäster. Våra värdeord är Äkta - Upplevelser - Tillsammans Nu söker vi dig som drivs av försäljning och där du arbetar med att att driva in affärer, initiera och bygga långsiktiga kundrelationer samt skapa intresse för Sångas erbjudanden. Som Säljare kommer du att vara ansvarig för att attrahera, söka upp och hitta affärsmöjligheter inom konferens- och event. Som person ser vi att du är hungrig, drivs av att göra affärer och med ditt positiva och engagerade sätt blir du en motor i teamet. Du kommer att spela en viktig och central roll för att Sånga ska nå sina tuffa omsättningsmål på både kort och lång sikt.    Dina ansvarsområden innefattar bl.a.: • Proaktivt och engagerat söka och hitta nya affärsmöjligheter  • Bygga och underhålla starka relationer med företag, föreningar, myndigheter, eventbolag och andra organisationer för att maximera intäkterna. • Ansvara för att uppnå försäljningsmål och budget • Delta i branschevenemang och nätverk samt skapa egna kundevent för att öka synligheten och skapa nya affärsmöjligheter. • Följa upp med befintliga kunder för att säkerställa deras nöjdhet och skapa möjligheter för nya affärer. Dina önskade kvalifikationer: • Gärna erfarenhet av uppsökande försäljning  inom hotell- och konferensbranschen. • Starkt eget nätverk inom konferens- och eventsegmentet. • Utmärkt förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder. • Resultatorienterad inställning med förmåga att uppnå försäljningsmål. • Utomordentlig kommunikations- och förhandlingsförmåga. • Organisatoriskt stark och självgående • Flexibilitet att arbeta kvällar och helger vid behov. • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Sånga erbjuder en fantastisk produkt med hög kvalitet i alla delar. Du kommer ha stort eget ansvar och frihet att utforma tjänsten med tydliga mål och förväntningar. Teamet på Sånga är dedikerade sin uppgift och du blir en viktig del av teamet som skapar framgång för anläggningen. Är du driven, brinner för försäljning och vill bli en del av ett dynamiskt team är du välkommen med din ansökan.  Du rapporterar till Försäljningsansvarig och tjänsten är tillsvidare med sex månaders provanställning. Sista ansökningsdag är 2024-04-15 men vi gör urval löpande och tjänsten kan tillsättas innan.   Kontakt   I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Growisit - Vi rekryterar för besöksnäringen Kontaktperson: Niclas Ingwall Tel: 0706-48 62 47 [email protected]   Välkommen med din ansökan!   Upplevelser för alla sinnen i en miljö som kombinerar landets lugn med stadens bekvämligheter. Unika mötesplatser, matupplevelser långt utöver det vanliga, och allt i harmoni med naturen. Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Jobba med fältförsäljning i Stockholm!

Vi öppnar nu upp för chansen att sommarjobba som fältförsäljare hos oss på Nordic Operation Center i Stockholmsområdet! Arbetsuppgifter I rollen som fältsäljare kommer du att arbeta med försäljning genom att åka runt i områden runt omkring Stockholm för att sälja produkter åt våra sammarbetspartners. Det är viktigt att du jobbar bra i grupp samt självständigt. Vi arbetar mot höga mål för att du ska kunna utvecklas både personligt men även yrkesmässigt, ditt arbete kommer att mätas genom kundnöjdhet och effektivitet. Tjänsten är en heltidsanställning på eftermiddagar och kvällar i Stockholm. Förmåner Hög konkurrenskraftig lön + 25 dagars betald semester/år. Möjligheten till en heltidstjänst eller endast ett sommarjobb. Möjligheten att utvecklas personligt och få en framgångsrik karriär inom arbetet. Betald meritgivande utbildning. Belöningar och roliga arbetserfarenheter. Ha möjligheten att arbeta från både vårt Sverigekontor men även Spanienkontoren. Tillgång till svenskt kollektivavtal. Vem är du? Tjänsten passar dig som är redo att ta nya kliv, utvecklas inom försäljning, samt lära känna nya människor. Du är positiv, målinriktad och arbetar effektivt mot uppsatta mål med hög kvalité. Den viktigaste pelaren på Nordic Operation Center är vår kultur, vår vision är att bygga ett andra hem för vårt team i en miljö som omrings av likasinnande personer. Vi vet vad en säljare söker och därför har vi sett till att utmärka oss inom löner och attraktiva tävlingar. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Är du vårt nästa stjärnskott eller har du det som krävs för att bli det? Vi söker efter nya stjärnor men vi är också med och skapar dem från grunden. Här får du möjligheten att vara en del av vårt första kontor i Sverige och bli en del av en oförglömlig resa. Ta och skicka in din ansökan redan idag!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vi söker Säljare till Sesol i Uppsala!

Din framtida utmaning Till vårt kontor i Uppsalasöker vi vår nästa säljstjärna. I denna roll kommer du att arbeta med försäljning av solpaneler, batterier och laddboxar till privatpersoner och lantbruk. Som säljare hos oss arbetar du med att besöka nya kunder på förbokade möten som bokats åt dig av våra mötesbokare samt i viss utsträckning även egen uppsökande försäljning. Vem är vår perfekta matchning? Vi letar efter dig som har en gedigen bakgrund inom fältförsäljning och ett driv utöver det vanliga. Du har tidigare arbetat som fältsäljare och har erfarenhet av att arbeta med kalla samtal där du själv har bokat dina möten. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi vill att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning har erfarenhet av att jobba mot budget är mycket bra på att bygga kundrelationer på kort tid har minst 3 års erfarenhet av försäljning behärskar svenska flytandei tal och skrift har B-körkort Det är extra bra om du även har erfarenhet inom B2C, bilhandeln, telemarketing eller larmbranschen erfarenhet av teknisk försäljning erfarenhet från solcellsbranschen arbetat i CRM system. Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en fast lön samt provision från första sälj. Du får en mycket bra introduktiontillsammans med våra utbildningsansvariga och kontinuerlig utbildning under din anställning.Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning över hela bolaget på regelbundna träffar för utbyte av erfarenheter och kompetenser. Som anställd på Sesol får du även möjlighet att delta i attraktiva tävlingar, på roliga after works och storslagna kick-offer. Vi erbjuder även alla våra anställda att vara med i vår Golden League - ett program med fokus på kompetensutveckling. Andra goda förmåner som bland annat förmånsbil finns även för dig som säljare. Bra att veta om anställningen Lön: Fast och rörlig Placering: Uppsala Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid. Vi tillämpar 6-månaders provanställning på samtliga av våra anställda. Vi förstår att du vill söka jobbet direkt, men detta är också braatt veta! Ansökan tas endast emot här på vår karriärsida. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakten finner du nedan. På Sesol blir alla arbetstimmar soliga. Gör som över 1000 andra och maxa dina soltimmar du också. Kliv in i värmen hos oss på Sesol – en solsäker arbetsplats! Om Sesol AB Vi älskar solen lite mer än andra – att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Vi är idag över 1000 medarbetare som tillsammans står för över 2 miljoner soltimmar om året. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med huvudkontor i Jönköping och etableringar på 13 andra orter i södra och mellersta Sverige är vi en arbetsgivare för alla som vill kliva ut ur skuggan och in i solen. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

26 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Auktionsmäklare till Klaravik

AUKTIONSMÄKLARE TILL KLARAVIK Vår befintliga auktionsmäklare i distriktet Göteborg (västra) går hem på föräldraledighet och därför behöver vi nu anställa en vikarierade auktionsmäklare på 9-12 månader till vårt team i Göteborg. Distriktet är Göteborg (västra), Mölndal, Härryda, Öckerö, Askim och Hovås där du också är bosatt. ARBETSUPPGIFTER Även om vår försäljningsarena är digital är det personliga mötet med våra säljande kunder hjärtat i vår affär. I ditt arbete kommer du dagligen att uppsöka, bearbeta, boka möten med och träffa våra säljande kunder. Du fotograferar, filmar samt dokumenterar objekt och sköter administration kring auktionerna. Våra ledord är hög service med kvalitet och vi jobbar långsiktigt med våra kundrelationer. För oss är medarbetarna väldigt viktiga, och trots att du kommer få stort eget ansvar kommer du vara del i ett gäng olika individer, med olika dialekter och bakgrund - men alla med samma passion för det vi gör. Läs mer om hur det är att jobba som auktionsmäklare. (https://jobb.klaravik.se/departments/forsaljning-sverige) PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Det viktigaste för oss är att du är prestigelös, nyfiken, social och energisk. Du kommer behöva en stor portion eget driv och struktur för att trivas i den här rollen, inte minst då du kommer att utgå från hemmet. Men vi kan lova dig ett sammansvetsat team och ett unikt och roligt arbete! Till skillnad från vår bransch i stort, är vi ett stort antal kvinnor på Klaravik och strävar alltid efter en jämn könsfördelning. B-körkort är ett krav, och du behöver förutom svenska behärska engelska som arbetsspråk. Vi kommer att förse dig med tjänstebil och alla de arbetsverktyg som behövs i jobbet. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Auktionsmäklare är en direktrekrytering där du blir anställd av Klaravik. Efter vikariatets slut finns det goda möjligheter till en tillsvidareanställning. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
TEKNISK SÄLJARE TILL STOROPACK

Är du en resultatinriktad säljare med förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer? Då kan rollen som Teknisk Säljare till Storopack vara en spännande möjlighet för dig! Storopack är en världsledande leverantör av innovativa och högkvalitativa förpackningslösningar och skyddande förpackningsmaterial och vi växer på den svenska marknaden. Låter det intressant?Varmt välkommen med din ansökan! DIN VARDAG I rollen som Teknisk Säljare kommer du att spela en central roll i att bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder och samarbetspartners. Du bör ha en mycket god förmåga i att förståkundernas behov och erbjuda skräddarsydda förpackningslösningar som överträffar deras förväntningar. På Storopack analyserar vi våra kunders befintliga förpacknings- och produktionsprocesser och kombinerar rådgivning, teknisk expertis och innovation för att hitta de optimala lösningarna.Uppgifterna är mycket varierande och stimulerande; du driver olika projekt, skräddarsyr affärer, utmanar och coachar för att hitta flexibla lösningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden: Ha detövergripande ansvaret för hela relationen och samarbetet med dina kunder, du ansvarar för budgetering och säkerställer löpande att försäljnings- och intäktsmål uppnås. Du håller dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrenssituationen för att kunna agera proaktivt och fatta strategiska beslut. Du arbetar med attutveckla befintliga kunder och genom proaktivt försäljningsarbete och starkt kundservicefokus etablerar du löpande nya samarbeten. I rollen som Teknisk Säljare arbetar du i nära samarbete med och rapporterar till Försäljningschefen i Sverige. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är proaktiv och framåtlutad och som trivs i rollen som innebär att ständigt hitta nya lösningar på nya problem.Du har en stor social förmåga kring att bygga både interna och externa nätverk, för att på det viset bli framgångsrik i din roll.För att lyckas i rollen behöver du ha ett genuint intresse förmänniskor, vara nyfiken och tycka om att skapa långsiktiga affärsrelationer.Utöver det så tycker du om att ta ansvar, har en egen stark drivkraft och ett tydligt resultatfokus. Du drivs av att kunna påverka och är duktig på att koordinera och kommunicera. En bra grund att stå på är en lämplig akademisk utbildning, ett stort tekniskt intresse och tidigare erfarenhet från en liknande roll med försäljning av tjänster eller lösningar inom förpackningsbranschen eller närliggande industri. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska samt innehar B-körkort. VILL DU VETA MER? Känner du att ovanstående låter intressant och passar väl in med dina erfarenheter och ambitioner framåt? Då är du varmt välkommen att höra av dig. I den här rekryteringen samarbetar Storopack med Nexer Recruit. Välkommen att kontakta Lema Naderipå +46 704 20 9621 alt. [email protected]. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM STOROPACK Storopack är specialiserade på skyddsförpackningar och tekniska formdelar och har etablerat oss som en pålitlig partner för företag över hela världen. Som globalt verksamt familjeföretag spelar tradition och innovation en viktig roll i allt vi gör. Vårt mål är att erbjuda våra kunder optimala skyddsförpackningslösningar och långsiktig support – en strävan som präglar vår dagliga verksamhet. Packaging division arbetar med flexibla skyddsförpackningar med luftkuddar, fyllnadspapper, PU-skumförpackningssystem, förpackningschips samt deras integration i befintliga förpackningsprocesser. Storopack grundades 1874 som familjeägt företag och har varit verksamt under namnet Storopack Hans Reichenecker GmbH sedan 1959. Huvudkontoret ligger i tyska Metzingen. Med certifierade produktionsanläggningar och kontor över hela världen har Storopack en decentraliserad struktur och är alltid nära kunden. Vi sysselsätter 2 490 anställda på 70 platser i 18 länder över hela världen och våra produkter distribueras i mer än 60 länder. Som globalt, familjeägt företag är vi medvetna om vårt ansvar gentemot samhället och näringslivet och vi vill inte bara påta oss det utan även aktivt vara med och utforma det. Familjeägt företag med global verksamhet | Storopack

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Distriktssäljare till DeLaval västra Jönköping

Nu söker vi dig som har ett genuint intresse av det svenska lantbruket och som vill arbeta med försäljning. Här får du möjlighet att arbeta för ett globalt företag där du bidrar till en mer hållbar livsmedelsproduktion. Låter det intressant? Ansök nu! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om rollen Som Distriktssäljare hos DeLaval arbetar du självständigt och ansvarsfullt i en bred roll med försäljning i distriktet västra Jönköping. Här fungerar du som ett stöd för dina kunder när det kommer till projektering av anläggningar och system för lantbrukare. Du är lösningsorienterad och uthållig i försäljningsprocessen där du koordinerar och projektleder arbetet för byggare, myndigheter och rådgivande instanser. Din profil Det här är rollen för dig som har ett genuint intresse för det svenska lantbruket och som brinner för försäljning och rådgivning. Du har skaffat dig kunskaper och god förståelse inom lantbruk genom arbetslivserfarenhet, studier eller kanske från att själv ha vuxit upp på eller drivit en lantgård. Du är kommunikativ och orädd i kundmötet. Du har ett ordningssinne och trivs med att skapa långsiktiga relationer och är uthållig under försäljningsprocessen. För att lyckas i rollen tror vi att du har du arbetslivserfarenhet inom försäljning eller rådgivning, gärna inom lantbrukssektorn. Din första tid på DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamragård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning där det bland annat ingår en utbildning inom CAD. Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning med 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har de utvecklat lösningar och service för effektiv mjölkproduktion. Deras forskning och utveckling syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Krav Fullgjord gymnasieutbildning Kunskap inom det svenska lantbruket Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning / rådgivning alt för tjänsten relevant kunskap Flytande i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Körkort B Meriterande Eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, till exempel på SLU eller som Agronom Försäljnings- / rådgivningserfarenhet inom lantbruk, djurhållning eller liknande Vana av projektledning Kunskap inom CAD Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos DeLaval Ort: Ditt distrikt är västra Jönköping. Optimal bostadsort är tex Jönköping, Vaggeryd eller närliggande ort Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Sista ansökningsdag är 2024-05-19, men vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller [email protected]. Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Distriktssäljare till DeLaval västra Jönköping

Nu söker vi dig som har ett genuint intresse av det svenska lantbruket och som vill arbeta med försäljning. Här får du möjlighet att arbeta för ett globalt företag där du bidrar till en mer hållbar livsmedelsproduktion. Låter det intressant? Ansök nu! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om rollen Som Distriktssäljare hos DeLaval arbetar du självständigt och ansvarsfullt i en bred roll med försäljning i distriktet västra Jönköping. Här fungerar du som ett stöd för dina kunder när det kommer till projektering av anläggningar och system för lantbrukare. Du är lösningsorienterad och uthållig i försäljningsprocessen där du koordinerar och projektleder arbetet för byggare, myndigheter och rådgivande instanser. Din profil Det här är rollen för dig som har ett genuint intresse för det svenska lantbruket och som brinner för försäljning och rådgivning. Du har skaffat dig kunskaper och god förståelse inom lantbruk genom arbetslivserfarenhet, studier eller kanske från att själv ha vuxit upp på eller drivit en lantgård. Du är kommunikativ och orädd i kundmötet. Du har ett ordningssinne och trivs med att skapa långsiktiga relationer och är uthållig under försäljningsprocessen. För att lyckas i rollen tror vi att du har du arbetslivserfarenhet inom försäljning eller rådgivning, gärna inom lantbrukssektorn. Din första tid på DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamragård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning där det bland annat ingår en utbildning inom CAD. Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning med 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har de utvecklat lösningar och service för effektiv mjölkproduktion. Deras forskning och utveckling syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Krav Fullgjord gymnasieutbildning Kunskap inom det svenska lantbruket Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning / rådgivning alt för tjänsten relevant kunskap Flytande i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Körkort B Meriterande Eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, till exempel på SLU eller som Agronom Försäljnings- / rådgivningserfarenhet inom lantbruk, djurhållning eller liknande Vana av projektledning Kunskap inom CAD Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos DeLaval Ort: Ditt distrikt är västra Jönköping. Optimal bostadsort är tex Jönköping, Vaggeryd eller närliggande ort Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Sista ansökningsdag är 2024-05-19, men vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller [email protected]. Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024