C&I Säljare till 1KOMMA5 Sverige – Energi för en hållbar framtid Vill du vara med och driva energiomställningen och samtidigt forma framtidens affärer? På 1KOMMA5 Sverige söker vi nu en affärsdriven och engagerad C&I Säljare (Commercial & Industrial) till vårt växande team. I denna roll blir du en nyckelperson i vår tillväxtresa – du leder försäljningsprojekt i stor skala från första kontakt till överlämning projektavdelning. Du är länken mellan kundens behov och kravställning, till våra lösningar inom klimatteknik och energi. Du arbetar nära både kunder och interna team för att säkerställa kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Om rollen: Som C&I Säljare kommer du att: Driva storskaliga försäljningsaktiviteter inom C&I/B2B med fokus på klimatsmarta energilösningar. Leda och koordinera försäljningsprojekt från kontakt till offert vidare till överlämning. Identifiera nya affärsmöjligheter och bygga långsiktiga kundrelationer. Samarbeta tätt med våra tekniska och operativa team. Bidra med struktur, affärsdriv och engagemang i ett växande bolag. Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom exempelvis teknik, ekonomi, energi, försäljning eller projektledning. Minst 2–3 års erfarenhet av C&I/B2B-försäljning. Erfarenhet av projektleveranser eller samordnande roller. God datorvana samt erfarenhet av CRM- och projekthanteringssystem. B-körkort. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande om du också har: Erfarenhet från energi-, bygg-, el- eller solcellsbranschen. Kunskap inom solenergi, batterilagring eller laddinfrastruktur. Erfarenhet från scale-up, startup eller snabbföränderlig miljö. Erfarenhet av LOU (Lagen om offentlig upphandling). Vem är du? Vi söker dig som är: Affärsdriven och målinriktad – du gillar att skapa och driva affärer. Strukturerad och lösningsorienterad – du planerar, prioriterar och får saker att hända. Relationsskapande – du kommunicerar tydligt och bygger förtroende. Flexibel och självgående – du trivs i ett självständigt ansvar och med många kontaktytor. Engagerad i klimatfrågan och motiveras av att göra verklig skillnad. Placering och ansökan Tjänsten är placerad på vårt kontor i Linköping eller Stockholm. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om 1KOMMA5 1KOMMA5 är CleanTech-startupen som fokuserar på koldioxidneutral energi, värme och mobilitet. Företaget grundades i Hamburg, Tyskland, och är idag verksamma på cirka 80 platser och 7 olika marknader världen över. Som en one-stop-shop erbjuder de intelligenta, integrerade energilösningar som solceller, energilagring, värmepumpar och elbilsladdning. 1KOMMA5 har redan installerat över 300 000 decentraliserade och styrbara energisystem. Företagets mål är att fram till 2030 konvertera fler än 1,5 miljoner byggnader till klimatvänliga energisystem och därigenom bidra till att uppnå Parisavtalets klimatmål. 1KOMMA5 är ett av Europas snabbast växande och mest lönsamma startupföretag. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons.
L-J Produkter i Gnosjö AB ingår i Midaq Light AB som är en del i Midaq koncernen. Midaq Light AB har fokus på belysning och har genom varumärken som By Rydéns, Cottex och Belyso etablerat en tydlig position på belysningsmarknaden. Inom L-J Produkter i Gnosjö AB finns varumärket Belyso med ett bra utbud av LED-belysning för främst industri och retail. Teamet består i dagsläget av 10-tal personer och omsättningen är ca 45 MSEK. Midaq Light AB:s verksamhet bedrivs genom bolag i Sverige, Norge, Tyskland och Kina. Läs mer om oss på www.belyso.se. Läs mer om koncernen www.midaq.se En roll i en spännande framtidsbransch där du tillsammans med teamet verkligen kan göra skillnad! L-J Produkter med Belyso som starkt varumärke är en innovativ aktör inom hållbar belysning. Övergången till energieffektiv LED-belysning ger oss en enorm potential när äldre lysrörslösningar fasas ut från marknaden. Vi står inför en spännande tillväxtresa och stärker nu upp vårt säljteam. Som TEKNISK SÄLJARE hos oss får du en nyckelposition med stort eget ansvar och stark uppbackning från vår säljnriktade VD som tillsammans med övriga teamet besitter gedigen kunskap och erfarenhet från branschen. Du driver hela säljprocessen – från första kontakt och behovsanalys till ljusplanering, offert, affär och uppföljning. Du jobbar nära både elinstallatörer, projektledare och slutanvändare och tar fram lösningar till allt från industrilokaler till mer komplexa kontraktsprojekt. Här är du inte bara säljare – du är rådgivare, problemlösare och kundens främsta partner! Vi erbjuder dig en fri och självständig roll där du i hög grad styr din egen vardag och dina affärer. Du får ett stort förtroende och möjlighet att påverka – både den enskilda affären och hur vi som bolag utvecklas framåt. I grunden har du ett produktsortiment av hög teknisk nivå och stark kvalitet inom LED-belysning, som gör att du kan stå stadigt i dialogen med såväl tekniska experter som beslutsfattare. Vi är ett mindre, familjärt team där alla hjälps åt, firar framgångar tillsammans och värdesätter gemenskap. Samtidigt har du tryggheten och resurserna som kommer med att vara en del av en större, långsiktig koncern. Du deltar i mässor & branschevent och vill du vidareutveckla din kompetens finns alla möjligheter att göra det hos oss – och vi uppmuntrar till tillväxt både i ansvar och i kunskap. Våra värdeord – Affärsmässig, Passionerad, Prestigelös (APP) – genomsyrar allt vi gör. DIN PROFIL Vi letar efter dig som har en gedigen erfarenhet från belysningsbranschen – gärna med fokus mot industri eller större projekt och som trivs i en självständig roll där du tar helhetsansvar för kundrelationen. Du är trygg i dialogen med både elinstallatörer och slutanvändare samt har en god teknisk förståelse som gör att du kan diskutera lösningar på djupet. Du har med fördel erfarenhet av ljusberäkningar i DIALux EVO eller liknande beräkningsprogram och drivs av att skapa resultat och värde för kunden. Samtidigt är du prestigelös, pålitlig och en lagspelare som gärna bidrar till helheten. Erfarenhet av att arbeta med ljusdesigners, arkitekter och elkonsulter är meriterande, likaså om du har kunskaper i AutoCAD eller en teknisk utbildning inom el eller ljusdesign – men det är inget krav. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning, en nyfikenhet på att skapa och en vilja att göra skillnad. Du utgår antingen från Gnosjö eller bor någonstans inom en 8–10 mils radie. Ditt geografiska område anpassar vi gärna efter dig, men det är viktigt att du trivs med att resa, möta människor och vara där det händer. KONTAKT I denna rekrytering samarbetar L-J Produkter med FindMood. Du ansöker till tjänsten på www.findmood.se. Ansvarig rekryterare är Anna Andersson och hör gärna av dig med frågor under hela processens gång till 0708-941101. Urval med intervjuer påbörjas först under vecka 33. Önskar glad sommar så länge och hoppas vi hörs!
Vi expanderar och söker nu en auktionsmäklare med placering i Nyköping med omnejd. Läs mer om rollen nedan. Om Blinto och vår tjänst Att arbeta mot hållbarhetsmål har blivit en allt viktigare del för många företag i vårt samhälle och att fortsatt kunna återbruka funktionsduglig utrustning. Nätauktion har blivit det självklara valet för företag vid försäljning/avyttring av maskiner/utrustning som inte längre används i deras verksamhet av olika anledningar. Marknaden förutspås ha en fin tillväxt kommande år! Med en omsättning på drygt 1 miljard i bruttoomsättning per år är Blinto är en av de största nätauktionsaktörerna på den Svenska marknaden och samarbetar med tusentals företag över hela landet. Vi är idag ett 50-tal mäklare och vi är nu i behov av att utöka vår mäklarkår med fler medarbetare! (Våra mäklares bakgrund är ex. maskinsäljare, bil-/lastbilssäljare, säljare/ & fältsäljare, maskinförare, .....) Mer om rollen Rollen som auktionsmäklare innebär att sälja in vår tjänst genom att etablera och utveckla samarbeten med partners inom ditt försäljningsdistrikt. Vi riktar oss främst mot företag, men storleken på bolag och även typer av branscher kan variera mycket. En av de bästa delarna med rollen är variationen och friheten. Nedan ger vi exempel på vilka arbetsuppgifter som ryms i rollen. Du arbetar självständigt men ingår i ett team med aktivt stöd från våra olika roller på Blinto. Det är tillsammans vi lyckas! Du kommer dagligen vara på resande fot inom ditt distrikt med såväl inbokade som spontana kundbesök. När du får in ett uppdrag är det du som gör objektdokumentationen, där du tydligt beskriver objektet genom text, foto och film. Under auktionens gång jobbar både du som mäklare men även teamet på kontoret för att våra säljare och budgivare ska få en så bra upplevelse som möjligt. Vid de fall en auktion inte når det satta reservationspriset är det din uppgift att få till en affär som alla parter är nöjda med. Detta görs genom en förhandling mellan säljaren och högsta budgivaren. Sammanfattande kan man säga att du följer dina kunder genom hela auktionsprocessen, från start till mål. Din profil Vi söker dig som har jobbat med någon form av försäljning tidigare där du är van vid att bearbeta kunder via telefon, spontanbesök och genom befintligt nätverk. Du behöver ha B-körkort samt tala och skriva svenska flytande. Du behöver också ha goda kunskaper i engelska då vi har många utländska köpare. Det är meriterande om du har ett befintligt kontaktnät inom fordons-, åkeri- eller entreprenadbranschen. För att trivas på Blinto tror vi att du har ett driv och disciplin för att kunna genomföra det antal kundbesök som behövs för att nå dina och Blintos mål. Utöver det är du ansvarstagande, engagerad, positiv och har en förmåga att bygga och behålla trygga kundrelationer. Vi gillar att utvecklas, dels genom att bli större men även genom att bli bättre på det vi gör. Det är viktigt att du delar denna nyfikenhet, det vill säga att du gillar att utvecklas och att testa dig fram. Vi är ett modernt företag som använder flera olika tekniska lösningar och hjälpmedel för att kunna genomföra, men framförallt underlätta vårt arbete. Det är därför av stor vikt att du inte har några problem med att jobba i olika tekniska system. Mer info Tjänsten utgår från hemmet Du kommer få tillgång till tjänstebil Lönen är en fast lön med provision Vi kommer att ha en semesterpaus under veckorna 27-32 och vill därför informera om att vi inte kan garantera någon återkoppling förrän i mitten av augusti/början på september. Välkommen med din ansökan!
Utesäljare för affärsområde byggplåt till Region Syd! Söker nu efter en ny säljare - är det dig vi letar efter? Arbetsuppgifter Självständigt planera eget försäljningsarbete och arbeta aktivt med egen kundportfölj Driva och utveckla kundaktiviteter Utveckla relationer med befintliga kunder Aktivt söka nya kunder, skriva offerter och avtal Samverka med innesäljare och andra kollegor inom företaget Kvalifikationer Du som söker har minst gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning eller orienterad till försäljning inom teknikorienterad verksamhet. Du har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning samt av CRM-system eller motsvarande, och använder det som ett naturligt verktyg i ditt arbete. Har du dessutom jobbat inom branschen och har kunskaper inom plåt/ventilation/isolering sedan tidigare är det ett stort plus. Du trivs i mötet med andra människor och är tydligt orienterad till service och försöker hitta lösningar där andra kanske ser problem. Du är en person som vill engagera dig i regionens framgång och aktivt bidra till en positiv utveckling av arbetet och relationer inom och utanför bolaget. Du har en egen ”motor” och gillar när det är mycket på gång. Att vara självgående, flexibel samt mål- och resultatinriktad är därför viktiga personliga förmågor för tjänsten. Det är också värdefullt att du har en god samarbetsförmåga, samtidigt som arbetet kräver att du är duktig på att uttrycka dig på svenska och gärna engelska. Arbetsområdet är region syd, främst norra delen av regionen, med utgångspunkt från vår filial i Helsingborg eller Kristianstad. Du tillbringar 4 dagar i veckan ute på fältet och är direkt underställd regionchef. Körkort är ett krav för tjänsten. Övrigt Ansök snarast, då urvalet sker löpande. Upplysningar lämnas av Regionchef Anders Bäckström, på telefon: 0706-27 77 61
Vill du göra raketkarriär och utvecklas inom försäljning? Nu öppnar vi upp fler platser i Göteborg! Är du vår nästa stjärna? Vilka är Key Solutions? - Årets #1 Partner enligt Telia, Eon och Global Connect - Team på +200 människor från ~35 nationaliteter, fördelade på 5 kontor i Norden - Utsedda till en av Sveriges och Europas Bästa Arbetsplatser 13 år i rad (av Great Place to Work) - Ett av Sveriges största företag på Tiktok med +30 000 följare Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi runt omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har väldigt roligt tillsammans på jobbet! Vad erbjuder vi? Fast timlön + marknadens bästa bonusar Kontor i världsklass (kika på vår Instagram) Goda chanser att klättra och göra karriär inom företaget Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika Prisbelönt säljutbildning i Key Business School Tjänstebil och andra förmåner Vi ser gärna att du som söker.. - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med sin positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Pratar svenska obehindrat Har du ingen tidigare erfarenhet? Ingen fara! Då vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande, samt erbjuder säljutbildning i Key Business School, så har vi inget krav på tidigare säljerfarenhet. Vi tar ansvaret för att ge dig de bästa verktygen för att lyckas inom din karriär.
Flowsys AB grundades 2007 och omsätter ca 50 milj SEK. Vi är Flowserves distributör för deras program av mekaniska axeltätningar, supportsystem och lagerskydd. Tillsammans med vår långa industriella erfarenhet, har vi byggt upp ett gediget och starkt erbjudande för den svenska och danska processindustrin. Läs mer på www.flowsys.se Flowsys expanderar och söker nu dig som vill komma till ett ödmjukt och familjärt företag som har en gedigen kunskap inom branschen. Vi söker dig som vill få vara delaktig i att utveckla affären och du får en nyckelroll i vår framtida utveckling och expansion? ARBETSBESKRIVNING Flowsys söker en driven, självgående och förtroendeingivande säljare till region västra Sverige. I din roll ansvarar du primärt för att sälja våra lösningar och koncept inom mekaniska axeltätningar och lagerskydd som innefattar både standardapplikationer som unika koncept/lösningar. Du arbetar både med nyförsäljning av våra produkter tillika säljer du in våra tjänster inom eftermarknad och service och utbildning. Våra kunder återfinns framför allt inom processindustrin. Ditt uppdrag blir att skapa fortsatt tillväxt inom ditt distrikt genom proaktiv och rådgivande försäljning där du arbetar nära dina kunder. Du är ansvarig för tillväxt/utveckling och lönsamhet för ditt distrikt vilket inkluderar budget, försäljning och offertunderstöd. Du ingår i ett försäljningsteam som består av fyra personer och du har ett nära samarbete med övriga funktioner såsom teknik, service och installation/verkstad. Tjänsten är placerad på Flowsys huvudkontor i Åbro industriområde i Mölndal och du rapporterar till VD tillika ägare. VEM ÄR DU? Som person uppfattas du som energisk och driven med en stark personlig utstrålning som sprider en positiv stämning runt omkring dig. Du har lätt för att ta till dig ny kunskap, är tekniskt intresserad och har ett genuint intresse för att utveckla relationer. För att lyckas i rollen som säljare hos oss har du förmåga att omvandla tekniska premiumprodukter till värdeskapande och hållbara lösningar för dina kunders verksamheter. Som person är du självgående och välstrukturerad och en utpräglad tävlingsmänniska – du brinner för affären och relationen. Din känsla för teamet är väl utvecklad och du gläds med dina egna såväl som teamets framgångar. KVALIFIKATIONER • Väl dokumenterad erfarenhet av försäljning, minimum 3 års erfarenhet av för tjänsten en relevant roll • Du har en teknisk bakgrund och är teknikintresserad. Erfarenhet av lösningsförsäljning är en merit • Har du erfarenhet av försäljning mot processindustrin så är detta meriterande • Eftergymnasial teknisk utbildning från Högskola, KY utbildning är meriterande • Erfarenhet av att arbeta i CRM-system • Goda kunskaper i Officepaketet • Flytande svenska och god affärsengelska i tal och skrift . VI ERBJUDER Vi på Flowsys erbjuder dig en varierande roll med eget ansvar i en flexibel organisation, där du får möjligheten att utvecklas tillsammans med trevliga och duktiga kollegor. Som nyanställd erbjuds du en grundlig introduktion med både teoretiska och praktiska moment, innefattande bland annat besök hos våra olika kunder och samarbetspartners. ANSÖKAN Vi samarbetar med Your Talent i denna rekrytering, ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information vänligen kontakta rekryteringskonsult Johan Sjöberg på 0761-709851 [email protected] Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Vill du driva utvecklingen av hållbara mobilitetslösningar och vara en del av omställningen mot en grönare framtid? Aimo Charge - en del av Aimo Park – fortsätter sin snabba tillväxt och söker nu två eMobility Sales Representatives som vill sälja framtidens lösningar inom eMobility och göra skillnad på riktigt. Vill du vara med på en spännande resa i en framtidsbransch där efterfrågan på våra lösningar växer snabbt? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om rollen Som eMobility Sales Representative hos oss kommer du att spela en central roll i vår fortsatta expansion. Du ansvarar för att bygga och utveckla långsiktiga kundsamarbeten, både från befintliga kunder men även genom att identifiera nya affärsmöjligheter för Aimo Charge. Du arbetar självständigt med att sälja elbils-laddningslösningar till fastighetsägare, kommersiella aktörer och föreningar från prospektering till avslut. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att sälja tekniska produkter eller tjänster samt att du har en naturlig förmåga att skapa förtroende hos beslutsfattare. Tjänsten är placerad antingen på vårt huvudkontor i Stockholm eller på något av våra kontor i Malmö eller Göteborg och innebär en hel del resor inom Sverige. Det här är en möjlighet för dig som vill utvecklas inom eMobility i en snabbt växande organisation och ett väletablerat företag! Dina huvudsakliga ansvarsområden i rollen: Bidra till Aimos utveckling som CPO (Charge Point Operator) och EMSP (eMobility Service Provider) genom att identifiera marknadstrender och kundbehov. Sälja Aimos laddningslösning Aimo Charge, genom att identifiera, kontakta och engagera nya potentiella kunder. Möjlighet att agera som avtalsansvarig för utvalda kunder. Stötta och jobba tillsammans med vår existerande försäljningsorganisation och vid behov utbilda interna kollegor om elbilsladdning och våra lösningar. Om dig: Vi söker dig som har ett affärsmässigt driv men samtidigt är analytisk och strukturerad. Du ska kunna arbeta självständigt och ha förmågan att prioritera och leverera högkvalitativa resultat i tid. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och kan effektivt dela kunskap med andra. Vi tror att du har: Minst två års erfarenhet av B2B försäljning, helst inom eMobility eller närliggande område. Förmåga att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer. Utbildning på gymnasienivå eller högre, teknisk inriktning är meriterande Erfarenhet av att jobba inom CRM-system B-körkort Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi erbjuder dig: Hos oss blir du en del av en snabbväxande organisation där innovation och hållbarhet står i fokus. En central roll inom en klar framtidsbransch där du får frihet att påverka ditt arbete och möjligheten att bidra till en grönare framtid via omställningen. Dessutom blir du delaktig i ett team som delar din passion för eMobility, utveckling och resultat! Aimo Park har kollektivavtal med villkor som ger dig en trygg anställning. Utöver kollektivavtalets lediga dagar tillämpar Aimo Park ett flertal halvdagar innan röda dagar. I denna tjänst kommer du ha förtroendearbetstid vilket ger dig större flexibilitet och balans mellan jobb och vardag. Vidare har Aimo Park ett friskvårdsbidrag på 4000 kr som du kan använda till massage, gymkort eller andra aktiviteter. Om Aimo Charge Aimo Charge är en del av Aimo och fokuserar på att leverera smarta och framtidssäkra laddlösningar för våra existerande och nya kunder. Med vår helhetslösning stöttar vi kunder genom hela laddningsresan – från installation till den dagliga driften. Vi strävar efter att vara en ledande aktör inom eMobility och att göra verklig skillnad i omställningen mot ett mer hållbart samhälle. Är du redo för nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Aimo Charge! I och med semestertider kommer rekryteringsprocessen ta lite längre tid. Vi kommer gå igenom alla ansökningar när vi är tillbaka från ledighet!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du jobba i en platt, trygg och familjär organisation där du får stort eget ansvar, frihet att påverka och dessutom tävla tillsammans med kollegorna i allt från armhävningar till Midnattsloppet? Då är XL-BYGG Lebe rätt byggplats för dig! Som säljare hos oss blir du en nyckelperson i ett sammansvetsat team med lång erfarenhet och mycket hjärta. Du arbetar nära dina kunder – proffsbyggare, entreprenörer, snickare och fastighetsbolag – och bygger relationer som håller. Vår styrka är personlig service, hög tillgänglighet och riktigt bra logistik. Du har ansvar för hela säljprocessen: från rådgivning och offert till order och uppföljning. Du sitter både i butiken och är ute hos kund. Hos oss är det högt i tak, korta beslutsvägar och alla idéer välkomnas – det är faktiskt så vi utvecklas. Vill du ha hybridmöjlighet? Inga problem. Här pusslar vi ihop vardagen. Vi litar på att du levererar – och du får stort förtroende tillbaka. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer • Rådgivning och försäljning av byggvaror och lösningar • Offertarbete, orderhantering och uppföljning • Lagerkoll och logistikkoordinering • Aktiv merförsäljning och kampanjdriv • Samarbeta med säljchef, kalkylator, lager och inköp Personprofil Du är en relationsbyggare som gillar affärer – men också ordning, ansvar och tydlig struktur. Du trivs i ett högt tempo och med mycket kundkontakt. Har du erfarenhet från branschen eller byggmaterialförsäljning är det ett stort plus, men viktigast är att du har drivet, viljan att lära och rätt inställning. Vi söker dig som är: • Social och serviceinriktad • Självständig med hög arbetsmoral • Noggrann, strukturerad och lösningsorienterad • Initiativrik och orädd för att ta egna beslut • En lagspelare – som gillar att tävla tillsammans! Vi värdesätter också dina personliga egenskaper högt – särskilt om du är prestigelös, kommunikativ och har ett eget driv. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 7-16 med möjlighet till flexibilitet Plats: Vendelsövägen 37 i Tyresö Lön: Fast lön + generöst bonussystem Förmåner: • 30 semesterdagar • Friskvårdsbidrag (5000 kr) • Möjlighet att påverka din roll och utveckling PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på [email protected]. Observera att ansvarig rekryterare är på semester och urval påbörjas den 4 augusti. Välkommen in med din ansökan!
MidSale Consulting växer och vi söker ambitiösa personer som vill utvecklas inom försäljning och bli en del av ett av marknadens främsta säljbolag. Vi satsar stort på kvalitet, personlig utveckling och resultat – och nu letar vi efter dig som vill vara med på vår resa. Vem vi söker: -Tävlingsinriktad och motiverad av att nå höga mål -God social förmåga och gillar att skapa relationer med kunder -Självdriven och trivs med att arbeta i en resultatinriktad miljö -Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav -Öppen för att lära och utvecklas - vi erbjuder en gedigen utbildning Vad vi erbjuder: -En spännande och utmanande karriär inom försäljning -En professionell och stöttande arbetsmiljö med erfarna ledare och kollegor -Konkurrenskraftig lön och ett attraktivt bonussystem -Möjlighet att tävla om priser, från resor till den senaste tekniken -Tydliga karriärmöjligheter och chans att avancera internt -En grundlig utbildning i både produkt och försäljning Om tjänsten: -Omfattning: Heltid -Placering: Stockholm, du utgår från vårt kontor i Stockholm -Start: Enligt överenskommelse Rekrytering pågår löpande - ansök redan idag Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi ser framemot att höra från dig! Skicka in din ansökan via länken nedan: https://app.qwiojobs.com/#/job/MidSale-saljare-stockholm
MidSale Consulting växer och vi söker ambitiösa personer som vill utvecklas inom försäljning och bli en del av ett av marknadens främsta säljbolag. Vi satsar stort på kvalitet, personlig utveckling och resultat – och nu letar vi efter dig som vill vara med på vår resa. Vem vi söker: -Tävlingsinriktad och motiverad av att nå höga mål -God social förmåga och gillar att skapa relationer med kunder -Självdriven och trivs med att arbeta i en resultatinriktad miljö -Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav -Öppen för att lära och utvecklas - vi erbjuder en gedigen utbildning Vad vi erbjuder: -En spännande och utmanande karriär inom försäljning -En professionell och stöttande arbetsmiljö med erfarna ledare och kollegor -Konkurrenskraftig lön och ett attraktivt bonussystem -Möjlighet att tävla om priser, från resor till den senaste tekniken -Tydliga karriärmöjligheter och chans att avancera internt -En grundlig utbildning i både produkt och försäljning Om tjänsten: -Omfattning: Heltid -Placering: Stockholm, du utgår från vårt kontor i Stockholm -Start: Enligt överenskommelse Rekrytering pågår löpande - ansök redan idag Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi ser framemot att höra från dig! Skicka in din ansökan via länken nedan: https://app.qwiojobs.com/#/job/MidSale-saljare-stockholm
Välj ett jobb för att visa detaljer