Regionsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Technical Sales Manager till WireFlow i Göteborg

WireFlow är företaget som startades 2011 utifrån fyra ingenjörers passion och vilja att skapa produkter "av ingenjörer för ingenjörer". Idag utvecklar, tillverkar och säljer företaget avancerad elektronik och mjukvarukomponenter till kunder över hela världen. WireFlow erbjuder kundspecifika lösningar inom framför allt: Produktionstester (PCB-test): Testsystem för elektronik Batterilösningar: Främst inom eftermarknaden - repair, refurbishment, remanufacturing, repurposing och recycling Loggersystem: För insamling av stora mängder data WireFlow har flera integrationstjänster och djup kompetens inom National Instruments (NI)-plattformar, inklusive LabVIEW, TestStand och CompactRIO. WireFlow söker nu en Technical Sales Manager som vill driva försäljningen av framför allt produktionstester och batterilösningar. I denna roll ansvarar du för att identifiera kundbehov, generera leads, presentera skräddarsydda lösningar och skapa långsiktiga kundrelationer. Du rapporterar till VD, Johan Sandquist. WireFlow är ett företag som tror på samarbete och att varje person bidrar med sin specialkompetens till teamets arbete. Huvudkontoret ligger i Krokslätts Fabriker i Göteborg och företaget har idag 12 medarbetare. Hos WireFlow får du möjlighet att arbeta med avancerad teknik till spännande kunder och vara en nyckelspelare i vår tillväxt! Ansvarsområden Du kommer framförallt vara ansvarig för följande delar: Generera och kvalificera leads för att driva nya affärsmöjligheter Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter inom teknisk försäljning Hantera hela försäljningsprocessen – från första kundkontakt till offert, förhandling och avslut Presentera och demonstrera tekniska lösningar för kunder Samarbeta med ingenjörsteam för att säkerställa att lösningarna matchar kundens behov Bygga och upprätthålla starka kundrelationer Använda och uppdatera CRM-system för att hantera kundrelationer och försäljningspipeline Arbeta KPI-drivet och resultatorienterat för att säkerställa försäljningsmål och affärstillväxt Hålla sig uppdaterad om branschtrender och konkurrenslandskap Representera WireFlow vid kundmöten, mässor och branschevenemang Ta fram försäljningsprognoser och rapporter Kvalifikationer & Kompetenser Professionella erfarenheter: Eftergymnasial utbildning, ex. ingenjörsutbildning eller utbildning inom business/ekonomi Erfarenhet av teknisk försäljning Dokumenterad erfarenhet av leadsgenerering och prospektering Erfarenhet av att arbeta med CRM-system för försäljningsuppföljning och kundhantering KPI-drivet och resultatorienterat arbetssätt, med fokus på att nå och överträffa försäljningsmål Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Förmåga att förklara komplexa tekniska lösningar på ett tydligt och kundanpassat sätt Erfarenhet av test- och mätlösningar eller inbyggda system Personlig profil: Resultatorienterad Driven, självgående och proaktiv Relationsorienterad - både internt och externt Kreativ - kommer med nya idéer, kan bygga en kundportfölj från grunden Strukturerad - trivs med att jobba långsiktigt och med hjälp av vårt CRM-system Tekniskt intresserad Möjlighet att resa vid behov Vad vi kan erbjuda Hos oss kommer du bli en del av ett kompetent och engagerat team med stora möjligheter att påverka. Vi trivs med att jobba tillsammans då vi är bra på olika saker och trivs med att använda varandras kompetenser. Du får möjlighet till både personlig och professionell utveckling och får arbeta med riktig spjutspetsteknik i en innovativ bransch. I denna roll kommer du att bli en nyckelperson i WireFlows fortsatta tillväxtresa. Placeringsort Rollen utgår från huvudkontoret vid Krokslätts Fabriker i Mölndal/Göteborg. Du behöver trivas med uppsökande försäljning i hela Sverige och även internationellt. Om WireFlow År 2011 bestämde sig fyra ingenjörer i Göteborg för att starta det företag de själva hade velat arbeta för. Alla fyra hade lång erfarenhet av att designa avancerade test- och mätsystem baserade på National Instruments produkter och verktyg. Som LabVIEW-programmerare, hårdvarudesigners, integratörer, systemarkitekter och instruktörer hade de lärt sig att uppskatta den intuitiva användbarheten i NI-plattformen. Visionen var att bygga ett företag som skulle förstärka kraften i NI-ekosystemet. Detta ville de göra genom att erbjuda konsulttjänster, avancerade lösningar och genom att komplettera det befintliga utbudet av hårdvara och mjukvara på marknaden med egna produkter. Idag, flera år senare, har företaget vuxit till att bli en av de ledande aktörerna i Europa inom sin nisch. Läs gärna mer om WireFlow på wireflow.com. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är fredagen den 4/4. WireFlow samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 1 Gustav Strandberg på [email protected] eller 0760-49 53 31 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Junior säljare
DM TAK AB
Företagssäljare

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa våra framtida kunder att hitta rätt lösningar för deras tak och därför söker vi dig som vill anta rollen som SERVICEINRIKTAD JUNIORSÄLJARE Vad innebär den här rollen? Som säljare på DM-TAK så representerar du ett av Sveriges mest kvalificerade takföretag. Du representerar kvalité, professionalism och en leveransavdelning som gör allt för att kunden skall bli helt nöjd. Du kommer jobba med många kunder parallellt både per telefon och via personliga möten på plats hos kunden. Vissa affärer kan du avsluta väldigt snabbt medan andra kan ta från veckor till månader och ibland kan det ta ännu längre tid. Du kommer löpande få prospekts att kontakta och det rör sig normalt om privatkunder, representanter för bostadsrättsföreningar och fastighetsskötare. Vad krävs av dig? Du gillar att hjälpa människor och vet att du har en god kapacitet och stort intresse att hjälpa kunder ta bra beslut. Så även om du inte arbetar som säljare idag så har du visat att du är produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Vi ser det som självklart att du behärskar svenska väl i både tal och skrift samt har datorvana och körkort. Vad erbjuder vi? Du kommer få intressanta utmaningar och med tiden kan du växa in i rollen som en fullt etablerad och kunnig toppsäljare genom att skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att sälja och i takt med att du producerar så ser vi till att du får mer träning så att du kan fortsätter att växa och ta dig an större säljuppdrag. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. I tillägg till en fast lön kommer du ha provision. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss

14 mars 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Junior säljare till Skellefteå
Andara Group AB
Företagssäljare

Är du en ambitiös och målfokuserad person som brinner för att skapa kundrelationer och driva försäljning framåt? Vi söker nu en junior säljare till vår kund i Skellefteå. Vår kund är en marknadsledande aktör inom sin bransch och vill nu bygga upp en starkare säljnärvaro i norra Sverige. Tjänsten är deltid ca 3 dagar i veckan och du utgår hemifrån. Du kommer främst att sälja på norra Sverige och fokusera på städerna Skellefteå, Umeå och Luleå. Resor kommer att förekomma. Primära ansvarsområden Aktivt prospektera och bearbeta nya kundsegment inom regionen. Genomföra fysiska och digitala möten med potentiella och existerande kunder. Analysera kundens behov för att leverera skräddarsydda lösningar. Erbjuda och lämna konkurrenskraftiga offerter. Delta i utvecklings- och uppföljningsmöten för att säkerställa kundnöjdhet. Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande. Du får gärna vara i början av din säljkarriär. Starkt kommunikations- och presentationsförmåga på både svenska och engelska. Möjlighet att bygga och upprätthålla relationer med kunder. Resultatdriven och lösningsorienterad med en positiv attityd. Körkort B är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en självgående och resultatorienterad individ med en god känsla för service. Du är flexibel och kan snabbt anpassa dig till förändringar, och du trivs med att arbeta både självständigt och i samarbete med kollegor. Mer om tjänsten Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid 3 dagar i veckan med möjlighet till flexibla arbetstider. Placering: Skellefteå, där du utgår hemifrån Vi erbjuder konkurrenskraftig lön + provision samt möjligheter till personlig och professionell utveckling. Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår rekryteringsansvariga på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Dörrakuten söker Ute/Innesäljare

Sälja samt projektleda våra säkerhetsprodukter & tjänster till privatpersoner & företag vilket innebär att du ansvarar för hela uppdraget, från nykundsbearbetning, offert till färdigt montage. Som affärsprojektledare säljer du säkerhetsprodukter och tjänster till nya och återkommande kunder. Arbetet innebär att du hjälper och vägleder kunden till den produkt eller tjänst som bäst uppfyller kundens behov. Att ge god kundvård är inte bara viktigt vid köp, utan även före och efter köp. Att kunden är nöjd med sin köpupplevelse är av yttersta vikt för oss och en förutsättning för att kunden ska rekommendera oss till andra. För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Du ska kunna lösa de problem som uppstår på ett effektivt sätt. Du har ett brinnande intresse och håller dig uppdaterad gällande företagets produkter. Du är en tävlingsmänniska med affärssinne som vill bidra till positiva resultat för företaget. Du skapar resultat både individuellt och i grupp. Du arbetar därför hårt och tar dig an dina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ då du är engagerad, ambitiös och målinriktad. Kvälls & helgarbete kan förekomma. Vi erbjuder: - Ett spännande och fritt arbete under mycket stort ansvar. - En bra karriärstege för rätt person. - En avtalsenlig lön & pension. - Möjlighet till bonus & provisioner. - Möjlighet till egen tjänstebil. - Eget modernt kontor. - Högt i tak och roliga kollegor. - Trygg heltidstjänst. - All den vägledning & hjälp du behöver för att lyckas! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

12 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
New Account Managers till Amazon!🌎
Wrknest AB
Företagssäljare

Om tjänsten Wrknest söker nu talangfulla personer till rollen som New Account Manager till Amazon. De är en internationell koncern inom e-handel som under några år etablerat sig stadigt på den svenska marknaden. Du kommer att vara en del av ett litet internationellt team med kompetenta och högt kvalificerade medarbetare inom en större koncern där det finns stora möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med företaget. Amazon är ett globalt ledande företag som är verksamt inom många länder i Europa samt USA, Japan, Kina, Indien, Canada, Mexico och Brasilien. Du kommer därmed att få möjligheten att arbeta i en internationell arbetsmiljö hos en av de mest innovativa och framgångsrika e-handelsleverantörerna i världen. Då Amazon expanderar inom Norden kommer mycket fokus ligga på att attrahera kunder med anpassade och attraktiva produkter för den nordiska marknaden. Detta innebär att du kommer få möjligheten att samarbeta med framgångsrika online-återförsäljare från olika branscher. Rollen innebär ett stort ansvar för att uppnå affärsmässiga och finansiella mål i en snabbföränderlig miljö. Detta ger dig utmärkta tillväxtmöjligheter och möjligheter till att utöka din egna kompetens inom området. Detta är en direktrekrytering till företaget där Wrknest håller i den inledande rekryteringen och finns med hela vägen av rekryteringsprocessen. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen kommer du att kontakta nya kunder och hjälpa dem med deras expansion och få deras företag att växa genom att inleda ett partnerskap. Du kommer att ansvara för att leverera ny affärstillväxt och maximera intäktsgenerering för utvalda produktfamiljer. Du onboardar kunden och genom ett aktivt samarbete identifierar och utvecklar du affärsmöjligheter samt stöttar kunden i processen för att uppnå gemensamma mål. Som en del av rollen kommer du även att analysera försäljnings- och trafikdata för att identifiera möjligheter att hjälpa existerande kunder, både nationella och internationella. Du ger konkurrenskraftig kunskap mot generering av leads för att skapa nya kundsamarbeten. Här kommer du dessutom arbeta med olika interna intressenter både inom och utanför landet för att stödja konsolideringen av befintliga och utveckling av nya tjänster. Att samarbeta nära chefer inom detaljhandeln för att identifiera långsiktiga och kortsiktiga tillväxtmöjligheter för varje kategori kommer vara av stor vikt. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att: Uppnå affärsmässiga och ekonomiska mål och driva tillväxten av företagets tredjepartsverksamhet i utvalda kategorier Identifiera möjligheter att förbättra Marketplace-affären för alla säljare genom skalbara lösningar och hantera lanseringen av dessa lösningar Dela lärdomar med dina globala motsvarigheter (EU, USA och Asien-team) för att driva bästa praxis och för att identifiera nya möjligheter Genomföra djupa analyser för att förstå grundorsakerna till säljarprestanda och åtgärder för att påskynda tillväxten Arbeta nära olika kategoriteam för att identifiera kategorispecifika tillväxtmöjligheter Identifiera och hantera projekt för att förbättra kund- och säljarupplevelsen genom att arbeta nära med interna och externa team Vi söker dig som har En ingenjörsutbildning, ekonomiutbildning eller liknande utbildning 1-3 års arbetslivserfarenhet inom liknande områden såsom försäljning, e-handel eller Customer Success Grundläggande kunskap inom Excel samt erfarenhet av att lösa analytiska problem En förmåga att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska En förmåga att förklara komplexa koncept enkelt Vi ser det som meriterande med Språkkunskaper inom ett annat nordiskt språk, dvs. finska, danska eller norska En masterexamen inom en toppskola, samt hög akademisk prestation Erfarenhet av detaljhandel, teknikföretag, samt e-handelsföretag Erfarenhet av att använda Salesforce eller annat CRM-verktyg Erfarenhet av att arbeta med juridiska, produkt- och interna företagsägare för att nå avtal som är ömsesidigt fördelaktiga Erfarenhet av eget företagande Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är självgående, driven och resultatinriktad. Som person är du även kreativ och initiativtagande i ditt arbete. Du är driven och affärsmässig i din kontakt med kunder och kollegor och kan influera andra och kan konstruktivt ge rekommendationer å kundernas vägnar. Då företaget befinner sig i en snabbföränderlig och hög presterande miljö är det viktigt att du är högt organiserad, resultatorienterad och har en förmåga att snabbt byta fokus. Övrig information Start: Omgående Anställningsform: Heltid (40h/vecka) Placering: Stockholm Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Utesäljare
S:T Eriks AB
Företagssäljare

Om tjänsten: Vi söker en engagerad och målinriktad Utesäljare som kan bidra till vår fortsatta tillväxt i norra Sverige, med placering i Umeå. I den här rollen kommer du att vara en viktig del av försäljningsteamet Region Norr bestående av Innesäljare, Tekniska rådgivare och Utesäljare. Din regionala Försäljningschef och resten av försäljningsteamet utgår från Uppsala och är därför tillgängliga på distans. I rollen som Utesäljare är din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för att utveckla relationerna med både nya och befintliga kunder mellan Sundsvall och Kiruna. Du kommer att arbeta självständigt med affärer av varierande storlek, där långsiktiga kundrelationer är avgörande för framgång. I rollen utgår du från hemmet. Arbetsuppgifter: Genomföra kundbesök hos entreprenörer, föreskrivare och kommuner. Utveckla och driva affärer med både nya och befintliga kunder. Arbeta med aktuell budget och nå uppsatta mål. Aktivt deltagande i försäljningsaktiviteter och skapa affärsmöjligheter. Samarbeta med kollegor inom olika delar av företaget. Representera S:t Eriks vid mässor och andra evenemang. Hålla dig uppdaterad om marknaden och rapportera om potentiella affärsmöjligheter. Upprätta projektavtal. Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Utesäljare hos oss krävs en naturlig känsla för försäljning och hållbara affärer. Du drivs av att träffa kunder och hitta lösningar på deras utmaningar och problem. Nyckeln till framgång är ett starkt självledarskap, en lyhördhet för kundens behov samt förmågan att uppnå uppsatta mål och budget. Eftersom vissa kundprojekt kan pågå under en längre period är det en fördel att vara ihärdig och målmedveten. Vi söker dig som: Har god kommunikationsförmåga och trivs med att bygga relationer. Har erfarenhet av försäljning inom bygg- eller industriföretag, gärna inom B2B. Är affärsinriktad, självgående och van att arbeta mot uppsatta mål. Trivs med att resa inom ditt försäljningsdistrikt och förstår värdet av att åka ut snabbt till kunder vid behov. Trivs med att arbeta med digitala hjälpmedel som exempelvis CRM-system. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med offentlig upphandling. B-körkort är ett krav. Tjänstebil ingår i tjänsten. Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Umeå med omnejd. Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Som en del av S:t Eriks rekryteringsprocess kan bakgrundskontroll bli aktuellt. Om oss: S:t Eriks är en ledande svensk tillverkare och leverantör av betong- och naturstensprodukter till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden för infrastruktur, bygg och landskapsarkitektur. Vi är cirka 550 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige och koncernen har en årsomsättning om cirka 1,5 miljarder kronor. S:t Eriks är en del av Volati.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Säljare till Sesol i Malmö
Sesol AB
Företagssäljare

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigen utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet att utbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Malmö Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Säljare garantilön + hög provision
J38 Entreprenad AB
Företagssäljare

Vi på HKS Tak & Fasad AB söker nu engagerade och resultatinriktade takinspektörer/säljare som vill utvecklas inom försäljning och arbeta med en av marknadens mest eftertraktade tjänster inom takbesiktning och renovering. Hos oss får du möjlighet att styra din egen framgång i en dynamisk och stödjande arbetsmiljö. Om tjänsten Som takinspektör/säljare hos HKS Tak & Fasad AB kommer du att besöka villaägare för att genomföra professionella takbesiktningar. Du kommer att vara en central del i vårt team och hjälpa våra kunder att förstå takets skick och behov av eventuella förbättringar. Tidigare erfarenhet av takarbete eller besiktning är meriterande, men inget krav, då vi erbjuder omfattande utbildning och support för att du ska lyckas i din roll. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Genomföra takbesiktningar hos potentiella kunder. Identifiera och dokumentera takets skick samt föreslå lämpliga åtgärder. Presentera våra tjänster och erbjuda skräddarsydda lösningar för varje kund. Arbeta självständigt på fältet, men samtidigt vara en del av ett starkt och stödjande team. Bidra till att vi gemensamt når våra mål och skapar nöjda kunder. Vi erbjuder: Garantilön + konkurrenskraftig provisionsmodell – stora möjligheter att påverka din inkomst. En positiv och energifylld teamkultur – du blir en del av ett ambitiöst team där vi har roligt tillsammans. Säljträning och coachning – fullständig utbildning för att säkerställa att du har de verktyg som krävs för att lyckas. Resor och aktiviteter – regelbundna teamaktiviteter och gemensamma firanden av våra framgångar. Vi söker dig som: Är social och trivs med att samtala med nya människor. Har en tävlingsinriktad inställning och drivs av att uppnå resultat. Vill arbeta i en utvecklingsorienterad miljö och har ambitioner att avancera i karriären. Är positiv och tycker om att arbeta i team. Tidigare erfarenhet av takarbete, besiktning eller försäljning är meriterande, men inte ett krav. Övrig information: Placering: Stockholm Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsform: Heltid Lön: Fast lön + provision & bonus Ansök idag! Är du redo att ta steget in i en spännande och lukrativ karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Kontaktpersoner: Edvin Sjunnesson, 070 821 1719 Leo Sjunnesson, 076 010 1919 Välkommen till HKS Tak & Fasad AB – där din framgång är vår framgång!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025