Teknisk B2B Säljare till Carlsson & Möller i Helsingborg

Carlsson & Möller är en ledande leverantör av bearbetade detaljer och material i konstruktionsplast. Företaget har en heltäckande service och hjälper kunden från idé till färdig produkt. Verksamheten bygger på effektiv förädling, unika material och heltäckande tjänster och företaget har sedan 1948 utvecklat spetskompetens inom CNC-bearbetning av konstruktionsplaster för att möta och tillgodose alla olika kunders och branschers behov. Carlsson & Möller arbetar med kunder inom ex. energi & miljö, infrastruktur, medicinteknik, trä, papper och massa, livsmedelsteknik, försvar, rymd och flyg, forskning och industri. Om rollen Som Teknisk B2B Säljare har du en ansvarsfull roll där du behöver förstå varje kunds specifika behov. Det är därför viktigt att du är tekniskt intresserad och har förmåga att förstå en komplex teknisk verksamhet. Vår kompetens är vårt signum och här är du bärare av företagets samlade kompetens. Du kommer till ett team med 6 skickliga och kunniga säljare, och rapporterar till företagets försäljningschef. Rollen utgår från huvudkontoret i Helsingborg. Du ska hantera komplex teknisk försäljning och till din hjälp har du många engagerade kollegor inom olika funktioner. Ansvar och huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla relationer och långsiktiga affärer med nya kunder Upprätthålla försäljning och långsiktiga relationer med befintliga kunder Självständigt planera och genomföra kundkontakter (besök, telefon, digitalt, etc) Producera, förmedla och följa upp offerter enligt rutin Prissättning och prisuppdateringar Hålla ERP-system uppdaterat enligt rutiner Bevaka, förhandla samt hantera priser, avtal och överenskommelser Vara uppdaterad på trender och utveckling i marknad och ekonomi Vara uppdaterad och aktivt bidra kring omvärldsbevakning Bistå med teknisk kunskap och support Aktivt driva projekt i dialog med kunder Kompetenser och erfarenhet Erfarenhet av uppsökande B2B försäljning (minst 5 år) Erfarenhet av att sälja tekniska och kundanpassade lösningar Rollen kräver att du vill sätta dig in i, och skaffa dig, hög produktsortimentskunskap Van användare av office-paket God kunskap inom svenska och engelska i tal och skrift Teknisk utbildning är meriterande Personliga egenskaper Som Teknisk B2B säljare hos oss behöver du kunna arbeta med långsiktiga processer och kundrelationer. Det är viktigt att du är strukturerad och trivs med att dokumentera och följa kundresan i företagets CRM system. Vi tror att du är driven, resultatorienterad, orädd och självgående. Du vill och vågar leta dig fram i kundernas strukturer, tar dialog med såväl personer ur produktionen som företagsledningen och tänker ”affärsmöjlighet” i varje möte. Du uppskattar att jobba i en producerande verksamhet där vi trivs och jobbar bra tillsammans och tror på att laget är större än jaget. Om Carlsson & Möller Carlsson & Möller grundades 1948 i Bjärnum. Sedan dess har vi etablerat oss som en av Sveriges mest välrenommerade leverantörer av kundspecifika produkter i konstruktionsplast. Från start har kundfokus, kvalitet och tillförlitlighet varit våra ledstjärnor, vilket har gett oss en stark position på vår marknad. Verksamheten har sitt huvudkontor i Helsingborg. Vi är ca 80 anställda och omsätter en bit över 200 miljoner. Carlsson & Möller är sedan början av 1980-talet en del av Indutrade-koncernen. Indutrade-koncernen omfattar över 250 dotterbolag i mer än 30 länder och sex världsdelar. Indutrade är noterad på Stockholmsbörsen. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdag är den 30/3. Carlsson & Möller samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Pia-Karin Åkesson på [email protected] eller 070-215 83 98 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Säljare till Sesol i Nyköping
Sesol AB
Företagssäljare

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigen utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet att utbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Norrköping men mestadels arbete i Nyköpingsområdet Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Säljare Gästrikland (Gävle)
Isolerab AB
Företagssäljare

Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro och Norra Stockholm är vi mycket stolta över våra första 13 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader. Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Gävle. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet. Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.

4 mars 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Regionsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

3 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sales Representative / Sales Manager till MANN+HUMMEL
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Vill du ha en självständig och affärsdriven roll i ett världsledande företag? Som Sales Representative / Sales Manager på MANN+HUMMEL får du ansvaret för att utveckla försäljningen av reservdelar på eftermarknaden i Skandinavien. Här får du möjligheten att arbeta med flera varumärken, bygga starka kundrelationer och ta ägarskap över din marknad. Om du trivs med frihet, affärsutveckling och strategisk försäljning är detta rollen för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos MANN+HUMMEL. Om företaget MANN+HUMMEL är en del av en global pionjär inom avancerad filtreringsteknik som utvecklar och tillverkar högpresterande filtreringslösningar för fordons- och industribranschen. Deras expertis sträcker sig över en bred produktportfölj som omfattar allt från luft- och oljefilter för personbilar till avancerade filtreringssystem för tunga fordon och industriella applikationer. Nu söker MANN+HUMMEL en Sales Representative / Sales Manager till sitt säljkontor i Göteborg där du erbjuds möjlighet att bygga långsiktiga kundrelationer, identifiera kunders behov och driva affärer framåt. Arbetsuppgifter Som Sales Representative / Manager på MANN+HUMMEL får du en nyckelroll i att utveckla och stärka deras position på eftermarknaden i Skandinavien. Du ansvarar för försäljningen av reservdelar och arbetar med flera varumärken inom olika prissegment, där din uppgift är att förstå kundernas behov och guida dem till rätt produkt – oavsett om det handlar om premiumlösningar eller mer kostnadseffektiva alternativ. Du arbetar självständigt med att prioritera kunder, planera resor och identifiera affärsmöjligheter. Eftersom en majoritet av kunderna redan handlar från MANN+HUMMEL handlar mycket av ditt arbete om att utveckla dessa relationer och säkerställa att de väljer rätt varumärke ur deras produktportfölj. Resterande del av kundkontakterna innebär att testa marknaden och identifiera nya affärsmöjligheter. Du har ett stort eget ansvar i att försvara och utveckla marknadsandelarna i Sverige, Norge, Danmark och Island, där du besöker kunderna på plats efter behov liksom deltar vid mässor. I din roll samarbetar du med marknad, produktledning och ekonomi för att optimera erbjudandet och driva försäljningen genom återkommande och nya order. Du har därtill dialog med linjechefer och det europeiska säljteamet, vilket ger möjlighet till erfarenhetsutbyte och samarbete. I rollen har du också möjlighet att ge input till marknadsstrategier för att driva försäljning, ta fram kampanjaktiviteter och arrangera kundevent. Eftersom du är ensam i din roll inom Skandinavien ges du ett stort ägandeskap och frihet att utveckla affären. Utveckla och stärka multibrand-försäljning genom MANN+HUMMELS kunder Ansvarar för försäljning av reservdelar guidar kunden genom olika varumärken i varierade prissegment Självständigt arbete med att prioritera kunder, planera resor och identifiera affärsmöjligheter Utveckla befintliga kundrelationer som utgör en majoritet av kunderna samt testar marknaden och identifierar nya affärsmöjligheter Möjlighet att ge input marknadsstrategier för att driva försäljning, ta fram kampanjaktiviteter och arrangera kundevent Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Akademisk examen, gärna examen i ekonomi eller en ingenjörsexamen Erfarenhet från automotivebranschen Några års erfarenhet av försäljning inom eftermarknad Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort För att trivas och lyckas i den här rollen behöver du ha en stark affärsförståelse och en nyfikenhet för att vägleda kunder i valet mellan olika varumärken och prissegment. Du gillar att bygga långsiktiga relationer och ser värdet i att erbjuda rådgivning som skapar både förtroende och återkommande affärer. Eftersom du är ensam i din roll i Skandinavien får du stort eget ansvar och frihet att styra ditt arbete, vilket passar dig som är självständig, initiativrik och trivs med att driva dina processer framåt. Har du dessutom ett strukturerat arbetssätt och motiveras av att utveckla en marknad med stor potential? Då kan detta vara din nästa utmaning! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg med ansvarsområde för Sverige, Norge, Danmark och Island Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Konsulterande utesäljare inom VVS till Bevent Rasch
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Har du en bakgrund inom VVS och lockas av att kombinera din tekniska kompetens med en rådgivande och konsulterande roll där du guidar kunder inom VVS-lösningar? Trivs du dessutom med att styra din egen tid i hög grad och att arbeta självständigt? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bevent Rasch. Om företaget Bevent Rasch är ett svenskt företag med snart 100 års erfarenhet av att utveckla och tillverka energieffektiva ventilationsprodukter. Som en del av den familjeägda Hydria Group kombinerar de teknisk expertis med innovation för att skapa säkra och hållbara lösningar. I produktionslokalerna i Motala utvecklar och tillverkar de ventilationsprodukter som används över hela Sverige. De har en gedigen ingenjörstradition men drivs samtidigt av nytänkande och utveckling. Hos Bevent Rasch är beslutsvägarna korta, idéer välkomnas och möjligheterna att växa inom företaget är stora. Nu söker de efter en konsulterande utesäljare vilket är en central roll i att guida och utbilda VVS-konsulter och VVS-entreprenörer i valet av rätt ventilationslösningar. Du blir deras självklara stöd när byggnader ritas, projekteras och byggs – här handlar det inte om nykundsbearbetning, utan om att underhålla och utveckla relationer med deras återkommande kunder. Arbetsuppgifter Som konsulterande utesäljare blir du en viktig partner för VVS-konsulter och VVS-entreprenörer och fungerar som stöd när byggnader ritas, projekteras och byggs. Du hjälper dem att välja rätt produkter, säkerställer att de har den kunskap de behöver och ser till att projekten löper smidigt från start till färdig leverans. Det handlar inte om nykundsbearbetning utan om att utveckla och underhålla relationer med befintliga kunder, vilket gör relationsbyggande och teknisk expertis till nyckelfaktorer. Arbetet innebär också att du planerar och genomför kundbesök, följer upp offerter, håller utbildningar och deltar i mässor och kundevent. Ibland arrangeras även webinar där ni samlar branschexperter och fokuserar på olika produktområden. Du har ett nära samarbete med kollegor såsom andra utesäljare, innesälj och produktspecialister med det gemensamma fokuset att stötta kunderna. Av den anledningen har du ingen budget du arbetar mot att uppnå, utan du och dina kollegor arbetar tillsammans för att skapa resultat. Detta för att fokus är på den konsultativa delen snarare än ren försäljning. Rollen är självständig och du har stort eget ansvar för att styra din tid och planera dina resor, som omfattar cirka 20-30 övernattningar per år. Du erbjuds förmånsbil i tjänsten. Partner för VVS-konsulter och VVS-entreprenörer när byggnader ska ritas, projekteras och byggas Guidar befintliga kunder i att välja rätt produkter, säkerställer kunskap och säkerställer att projektet flyter på till leverans Planera och genomföra kundbesök, följa upp offerter, hålla utbildningar och delta i mässor och kundevent Nära samarbete med kollegor i andra funktioner med fokus på att stötta kunderna Gemensam budget att uppnå med kollegor för mer fokus på konsultativ försäljning Cirka 20-30 övernattningar per år är du planerar dina resor i hög grad Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från ventilationsbranschen, gärna i en roll som projektledare eller tekniker där du arbetat mot ventilationsentreprenader Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift B-körkort Vi tror att du som söker är en person som har ett starkt tekniskt intresse som visar sig genom att du har en väl utvecklad problemlösningsförmåga och en lösningorienterad inställning. Vidare är du tränad i att komma med olika infallsvinklar i arbetsrelaterade frågor för att driva problem eller lösningar vidare. Då rollen innebär ett nära och långsiktigt samarbete med kunder tror vi också du har intresse och förmåga att samarbeta med andra. Då rollen innefattar olika typer av relationer och yrkespersoner ser vi också att du trivs i ett sammanhang där du driver olika dialoger och att du trivs med att initiera samtal och driva dem. Då du arbetar självständigt i hög grad tror du också du är en person som trivs med att ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter och att du har ett strukturerat arbetssätt för att driva dina processer vidare. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Remote, där du utgår hemifrån och erbjuds kontorshotell baserat på var du bor Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Sista ansökningsdatum är 2025-03-23. Välkommen med din ansökan! #Specialist

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Utmana dig själv och förändra din vardag
Säkra Larm i Sverige AB
Företagssäljare

Vill du ta nästa steg i karriären men känner att du inte har rätt erfarenheter? Ansök isåfall till oss! Vi utbildar och coachar dig från start. Om tjänsten: Ditt uppdrag kommer vara att besöka privatpersoner för kostnadsfri rådgivning gällande säkerhet, larm och smarta hemlösningar och således sälja våra produkter. Du ansvarar för hela säljprocessen, från bokning av möte till genomförande av kundbesök och avtalsskrivning. En del av besöken består av leads och tilldelas dig, några sker efter tips från befintliga kunder och en större del är genom uppsökande försäljning F2F. För oss är kvalité A&O och för att kunna utföra en korrekt projektering och behovsanalys sker kundbesöken i kundens bostad. Arbetstiderna varierar mellan orter men du kommer ha möjligheten att lägga upp och planera din arbetstid tillsammans med din närmsta chef. Se dig själv som egenföretagare med tryggheten som en anställd. SÄKRA LARM har funnits på marknaden sedan 2003. Vi levererar smarta och moderna larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus. Våra kunder äger alltid sin utrustning och väljer själva hur larmet ska kopplas. Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Säkra Larm ingår sedan 2021 i den börsnoterade Secits-koncernen. Om dig Du vill ta ett nytt kliv i karriären och söker efter utmaningar. Det du har gjort tidigare i arbetslivet har gett dig värdefulla erfarenheter som du kommer ha stor nytta av som säljare och i ditt arbete hos oss. Majoriteten av våra säljare hade aldrig jobbat med försäljning innan de började hos oss. Är du driven och målmedveten så hjälper vi dig att skapa en karriär inom försäljning. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, är socialt kompetent och klarar av ett självständigt arbete. Du är ansvarsfull och sätter kunden i centrum. Vi värdesätter din kompetens och erfarenhet, men dina personliga karaktärsdrag och egenskaper är lika viktiga. Är du en person som inte ger upp i första taget och som besitter egenskaperna envis och nyfiken? Då tror vi att du har rätt förutsättningar för att lyckas hos oss. Vi erbjuder dig • Säkra Säljakademi: en betald säljutbildning i Säkra Säljakademi, en utbildning där du lär dig alla grunderna i försäljning både teoretiskt och praktiskt. Utbildningen pågår parallellt med ditt heltidsjobb under hela ditt första år som anställd. • Ett jobb med stor frihet, inga stämpelklockor. Budget=arbetstid. • Karriär: Goda möjligheter att utvecklas inom företaget, majoriteten av våra chefer började som säljare. • Kontinuerlig coaching och kompetensutveckling. • Fast lön + Möjligheten att påverka din inkomst genom provisionsbaserad lön utan tak. • Flertalet säljtävlingar och andra roliga företagsaktiviteter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Kickstarta din säljkarriär hos SÄKRA LARM – Ingen erfarenhet? Inga problem!
Säkra Larm i Sverige AB
Företagssäljare

Är du redo att göra en skillnad i säkerhetsbranschen och skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Vi på SÄKRA LARM letar efter engagerade individer som är redo att lära sig och växa med oss. Oavsett om du är ny inom försäljning eller letar efter nästa steg i din karriär, vi har platsen för dig! Om tjänsten: Som vår säljrepresentant kommer du att vara ansiktet utåt för SÄKRA LARM, där du ger expertis och rådgivning till privatpersoner om säkerhet, larm och smarta hemlösningar. Du äger hela säljprocessen – från att boka kundbesök till avslutade affärer. Vad vi erbjuder: Säkra Säljakademi: En fullständig, betald säljutbildning som ger dig verktygen att lyckas. Flexibilitet: Du skapar ditt eget schema. Arbeta som om du vore din egen chef! Karriärmöjligheter: Vi stöttar din karriärutveckling och många av våra ledare började som säljare. Attraktiv ersättning: Fast lön + Provision utan övre gräns. Teamaktiviteter: Engagera dig i våra säljtävlingar och företagsevent. Om SÄKRA LARM: Vi har sedan 2003 varit en ledande aktör inom säkerhetslösningar. Vår framgång bygger på vårt engagerade team och en kultur som värdesätter personlig utveckling och gemenskap. Som en del av Secits-koncernen erbjuder vi en stabil och dynamisk arbetsmiljö. Om dig: Du är målinriktad, social och har en stark vilja att lära. Vi värderar din attityd och ditt engagemang högre än tidigare erfarenheter. Är du uthållig och nyfiken? Då har du allt som krävs för att lyckas hos oss! Ansök nu! Är du redo för denna spännande möjlighet? Skicka in din ansökan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Bli en del av vårt dynamiska team och påbörja din resa mot en framgångsrik karriär inom försäljning!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Field Trainer - Stockholm (vikariat)
NRG Sweden AB
Företagssäljare

Har du ett brinnande intresse för försäljning och förmågan att inspirera och coacha andra till framgång? Är du skicklig på att skapa nya relationer och nätverka? Då kan det vara dig vi söker till tjänsten som Field Trainer i Stockholm! Vi söker nu en engagerad och resultatinriktad person för ett vikariat med start omgående tills slutet av juli. I rollen som Field Trainer kommer du att arbeta nära återförsäljare i Stockholmsområdet och bidra till ökad försäljning samt stärkt varumärkeskännedom. Om kunden Kunden är en global aktör inom underhållningsteknologi, känd för sina innovativa lösningar inom TV-apparater. Företaget är en av de ledande tillverkarna på marknaden med ett brett utbud av produkter som förbättrar vardagen för konsumenter över hela världen. Om rollen Som field trainer kommer du att ansvara för att bygga och utveckla kundrelationer inom butik och retail, identifiera nya affärsmöjligheter och driva försäljningen framåt. Dessutom kommer du att utbilda och coacha butikspersonal för att säkerställa att de har den kunskap och de verktyg som krävs, samt säkerställa synligheten av produkterna i butik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Utbilda och coacha butikspersonal inom produkterna Genomföra kundmöten och produktdemonstrationer i butik Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrenter Genomföra träningsevent och mässor Vi söker dig som För att lyckas i rollen behöver du vara en social och relationsskapande person som trivs med att vara ansiktet utåt. Erfarenhet från detaljhandel, gärna inom hemelektronik. Bor I Stockholm, men vill och kan resa till olika städer vid behov Ett starkt intresse för teknik och försäljning. Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Förmåga att skapa och hantera långsiktiga relationer. Social kompetens och trygghet i att tala inför andra. B-körkort (krav). Personliga egenskaper Du är en problemlösare och ser utmaningar som något som är till för att lösas Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du är service minded och stresstålig Du är en lagspelare och gillar att träffa nya människor Är självgående, målinriktad och har en stark drivkraft att nå resultat Vi erbjuder: En spännande och utmanande roll i ett ledande globalt företag Möjlighet att arbeta med marknadsledande produkter och tjänster Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling Övrigt Anställningsform: Vikariat med start omgående till slutet av juli. Du kommer att vara antsälld av NRG Sweden AB men utföra arbetet för kunden. Arbetstid: Främst vardagar, men kvälls- och helgarbete kan förekomma. Tjänsten förväntas tillsättas snarast. Intervjuer pågår, så ansök så snart som möjligt! Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan skickas till: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder samt Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

26 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025