Drift och underhållssupport sommarsäsong
Bilmånsson i Skåne AB
Fastighetsskötare

Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden Hjärta & Kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Som drift- och underhållssupport hos oss på Bilmånsson kommer du att arbeta med både inre och yttre skötsel av vår anläggning. Du kommer att arbeta med enklare underhåll och reparationer. En stor del av ditt arbete innefattar även daglig skötsel och underhåll av vår tank- och tvättstation. Kompetenskrav / Meriter Det är framför allt av stor vikt att duhar ett praktiskt handlag och kan tillgodose dig instruktioner digitalt eller muntligt. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är serviceinriktad, arbetsvilligochkvalitetsmedveten. Flexibilitet och förmåga att arbeta självständigt är viktiga egenskaper för att trivas i rollen. Information och kontaktperson För mer information eller frågor angående tjänsten kontakta Christian Dahlén, Drift och underhållschef på 0415-385773. Anställningsform, omfattning och placeringsort Detta är en säsongsanställning under perioden juni-augusti. Tjänsten är på heltid med placering i Hörby. Arbetstider måndag-fredag kl 07.00-16.00. Ansökan Sista ansökningsdag är den 30 april. Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte! Ansökningar tas endast emot via ansökningsformulär på hemsidan. Varmt välkommen till Bilmånsson-familjen!

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Ambulerande kvartersvärd till Väsbyhem
AB Väsbyhem
Fastighetsskötare

Letar du efter ett jobb där du får jobba med kundservice och samtidigt får vara räddaren i nöden? Då har du hittat helt rätt! Som ambulerande kvartersvärd får du vara med och bidra till att vi på Väsbyhem når vårt mål och blir Sveriges bästa hyresvärd samtidigt som du stöttar dina kollegor och hjälper till där det verkligen behövs. Vill du dessutom jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser, där du omges av härliga kollegor med en stark gemenskap? Ansök redan idag! Vad går jobbet ut på? Som ambulerande kvartersvärd blir du lite av en vardagshjälte. Du hoppar in där det behövs, hjälper kollegor och ser till att våra hyresgäster trivs. "Ambulerande" betyder helt enkelt att du får vara lite överallt i våra fastighetsbestånd. Ena dagen kan du vara ute och rondera ett bostadsområde, nästa dag kanske du hoppar in i stället för din kollega i ett annat område och fixar en droppande kran eller kanske ett trasigt dörrhandtag. Du gör de underhåll som krävs och ser till att allt i våra fastigheter fungerar som det ska. När våra hyresgäster flyttar är det du som sköter besiktningarna. Du lär helt enkelt känna hela vår verksamhet och får chans att utvecklas i en roll där ingen dag är den andra lik – perfekt för dig som gillar omväxling och att träffa nya människor! Vårt mål är att bli Sveriges bästa hyresvärd – och du är en viktig del av den resan! Som ambulerande kvartersvärd möter du hyresgäster över hela vårt fastighetsbestånd och du är den som de vänder sig till med frågor, funderingar och förbättringsförslag. Självklart gör du alltid ditt bästa för att skapa nöjdare kunder! Din kollega David (kvartersvärd) tycker att… ”Det bästa med Väsbyhem är samarbetet och öppenheten, vilket skapar en positiv arbetsmiljö där man känner sig delaktig. Kommunikationen är tydlig, och det finns en vilja att arbeta tillsammans för att hitta lösningar och utvecklas.” Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplats och bli vår vardagshjälte? Då tycker vi att du ska läsa vidare! Vem letar vi efter? Jo, vi letar efter dig som har… Tidigare erfarenhet av kundbemötande Goda datorkunskaper då du kommer att arbeta i fastighetsrelaterade system Du ska känna dig bekväm med att kommunicera i tal och i skrift på svenska B-körkort Meriterande om du också har: Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen, exempelvis som kvartersvärd, reparatör eller annan tjänst med hyresgästkontakt Goda kunskaper om hyreslagstiftningen Behärskar fler språk än svenska Vem är du? Vi tror att du gillar att ha koll på läget – du planerar, prioriterar och ser till att saker blir gjorda i tid. När ett problem dyker upp är du den som kavlar upp ärmarna och löser det, istället för att vänta på en mirakellösning. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa förtroende, vare sig det gäller till hyresgäster, entreprenörer eller kollegor. Förutom detta är du självklart hänsynstagande och lyhörd inför att alla hyresgäster har olika behov och livssituationer, och du anpassar ditt bemötande därefter. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart det är möjligt enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 23 april 2025 och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. För att vi enbart ska kunna fokusera på din kompetens vill vi inte ha något personligt brev från dig, utan vi vill endast ha ditt CV och svar på urvalsfrågorna. Så vad väntar du på? Skicka in din ansökan redan idag! Bästa hälsningar, Din blivande chef Daniel Aronson och HR-generalist Victoria Walldén

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Fastighetsskötare Event
Göteborgsfamiljen AB
Fastighetsskötare

I de historiska salongerna på Tredje Långgatan hittar du Auktionsverket Kulturarena, en eventlokal för allt från konferens, middag och fest till festival, bröllop och filminspelningar. Här skräddarsyr vi evenemangen helt utifrån kundens önskemål. Som Fastighetsskötare jobbar du med allt runtomkring själva utförandet av våra event. Före eventet är det du som skapar rätt förutsättningar för att ge våra kunder en bra upplevelse, efter ett event återställer du lokalen och ser till att allt hamnar på rätt plats och genom detta skapar en bra förutsättning för att vi ska kunna ta emot och planera nästa event. I ditt arbete ingår att besiktiga lokaler, teknik och förråd innan och efter event, där förebyggande underhåll är viktigt för att pressa ned underhållskostnaderna. Du beställer och följer upp de reparationsarbeten du själv inte är kvalificerad att utföra, där du har tätt samarbete med eventplanner, restaurangchef och fastighetsskötare. Inom dina ansvarsområden ligger även varumottagningsservice, tillsammans med fastighetsskötare för Auktionsverket ser ni till att varor ankommer i enlighet med order. Noggrannheten i hanteringen är viktig, där du i din roll ansvarar för att lager är i ordning och att lagersaldon är rätt. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare med ett stort plus om du har en god förståelse för teknik. Du kanske har jobbat som roddare, fastighetsskötare eller med event en del tidigare och har lust att utvecklas mer inom detta, då tror vi att denna roll är perfekt för dig. Du gillar att kommunicera, i rollen kommer du ha flera olika kontaktpunkter vilket gör att det blir viktigt att du kan fungera som spindeln i nätet i samband med event. Du söker en roll som erbjuder både självständigt arbete och tillsammans med andra. Vi tror även att du är en person som gillar att jobba strukturerat och som får en tillfredsställelse av att checka av uppgifter på din lista. Framförallt är du glad och positiv, hos oss är det människorna som gör skillnad, därför lägger vi stor vikt vid din personlighet. Omfattning: Deltid med möjlighet till heltid under sommaren Lön: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: Urval sker löpande Tillträde: Omgående Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning. www.AuktionsverketKulturarena.se

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Lexium söker Drifttekniker / Fastighetstekniker

Lexium är en snabbväxande entreprenörsdriven företagskoncern som erbjuder högkvalitativa och kostnadseffektiva tjänster och lösningar inom Integrerad Facility Management, Facility Management, Arbetsplatsservice, Fastighetsdrift- & förvaltning, för arbetsplatser, fastigheter och industrier Vårt koncept innebär en helhetslösning med ett avtal, en kontaktperson och i huvudsak en faktura per månad. Allt för att underlätta för våra kunder. Vi är ISO-certifierade enligt de senaste standarderna; för Kvalitet (ISO 9001), för Miljö (ISO 14001) och för Arbetsmiljö (ISO 45001). Lexium-koncernens bolag är medlemmar i Almega Tjänsteförbunden samt Almega Fastighetsarbetsgivarna och har därmed kollektivavtal med Unionen, Ledarna och Sveriges ingenjörer. Är du vår nästa stjärna och vill bli en del av detta fantastiska team med drivna och engagerade medarbetare? Lexium Service Management söker en fastighetstekniker/fastighetsskötare med erfarenhet inom hantverksyrket och som är bekant med värme och kylsystem. Är du certifierad och utbildad inom några av dessa områden är detta meriterande. Vi sätter stort värde vid erfarenhet inom dessa områden. Placering är i Stockholmsområdet. För att lyckas i denna tjänst, krävs det att du har en känsla för service och är självgående. Att se och framför allt förstå vad som skall göras och när det skall göras är en viktig egenskap i denna befattning. Rollen innebär också att du är flexibel och kan planera/prioritera dina uppgifter på ett strukturerat sätt. Att kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift är ett krav för att du skall kunna hantera rollen. Är du sedan intresserad av människor, har hög social kompetens och därtill är duktig på att hålla många bollar i luften är du stort sett den perfekta kandidaten. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden; Tillsyn, rondering, skötsel och felavhjälpande reparationer i tekniska installationer i fastighet såsom el, vatten, ventilation, värme och mindre snickerier Visst utemiljöunderhåll av gräs/hårda ytor Självständigt hantera administration/fakturering/leverantörsfakturor Hjalpa till vid internflyttar Vara kontaktperson för underleverantörer och ledsaga dem till plats för arbete/åtgärd Ta fram förslag på förebyggande åtgärder, underhåll, energioptimering Kvalifikationer och krav: Utbildning med inriktning fastighetsteknik (alternativt likvärdig erfarenhet) >3 års Erfarenhet som fastighetstekniker eller motsvarande Goda kunskaper i Svenska i både tal och skrift God datakunskap Drivs av att utföra ett kvalitativt arbete Körkort B Fördel med utbildning i Saxlift Anläggningsskötare Brandlarm Anläggningsskötare Gassläckningsanläggning Heta arbeten Elektriker Arbetsplats och tider: Tjänsterna är Heltidstjänster med en arbetstid mellan 07:00-16:00 på vardagar. Viss beredskap kan bli aktuellt. Vi frågor gällande tjänsten kontakta: Henrik Söderström, [email protected] Då flesta av våra uppdrag är säkerhetsklassade görs alltid registerkontroller på vår personal och vi har inte möjlighet att anställa personer som finns i belastningsregister. Vi tar kreditupplysning inför anställning och du får normalt inte ha betalningsanmärkningar. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vi tar endast emot skriftliga ansökningar via vårat rekryteringsverktyg av GDPR-skäl. Startdatum för tjänsterna är snarast efter överenskommelse Vi ser framemot din ansökan!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
2 st Instrumenttekniker som har el behörighet.

EMJ Installation & Bemanning AB söker söker nu två instrumenttekniker som har minst 2 års erfarenhet inom kalibrering av temperatur och tryck till vår kund, som är ett väletablerat konsultbolag inom energi- och industribranschen. Arbetsplatserna ligger centralt i Stockholm. OM TJÄNSTEN Som Instrumenttekniker kommer du vara en del av ett härligt team. Här möts du av ett varierande och självständigt arbete med frihet under ansvar. Naturligtvis är du också en lagspelare med god social kompetens som trivs med att arbeta både självständigt och i samverkan med deras kunder. i söker nu två instrumenttekniker inom kalibrering av temperatur och tryck. VI SÖKER DIG SOM - Har minst 2 års erfarenhet av kalibrering av temperatur och tryck, där du självständigt kan kalibrera och felsöka processinstrumentering, samt har god kunskap om relevanta standarder och regler för kalibrering och instrumentering. - Har el behörighet - Kan läsa och tyda kretsscheman och anläggningsdokumentation. - Har goda datorkunskaper. - Kommunicerar flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. - HLR och ESA utbildning Det är meriterande om du har - Har erfarenhet från industri- eller energianläggning med vana av underhåll och felsökning. - Har erfarenhet av styrsystem, motsvarande ABB 800xA, Siemens, PCS7, S7, T3000. - Har erfarenhet av UH-system (Underhållssystem) För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Ansvarstagande där du lösningsorienterad och agerar självständigt för att driva arbetet framåt. - Strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. - Kommunikativ och har god samarbetsförmåga. Vi erbjuder: En trygg anställning med bra villkor. Ett härligt team med kollegor som stöttar och hjälper varandra. Marknadsmässig lön CV skickas till [email protected] eller [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Teknisk Koordinator inom Felanmälan Malmö
Nabo Group AB
Fastighetsskötare

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om Rollen Vi växer och söker nu en teknisk koordinator till vårt kontor i Malmö. Som teknisk koordinator kommer du att spela en central roll i att hantera inkommande felanmälningar från fastighetsägare, styrelser och boende i de bostadsrättsföreningar som Nabo förvaltar, med fokus på Malmö, men du kommer även att stötta teamet som arbetar nationellt. I denna roll får du möjlighet att bidra till hög kundnöjdhet och säkerställa en kvalitativ leverans till Nabos kunder. Du kommer att fungera som spindeln i nätet genom att besvara inkommande samtal och mejl i olika fastighetsrelaterade frågor och ansvara för att koordinera dessa ärenden vidare, exempelvis om tekniker eller förvaltare behöver kopplas in för att lösa ärendet. Rollen kräver god kommunikativ och administrativ förmåga, där du får möjlighet att bidra till effektiva arbetsprocesser och samarbeten inom Nabos tekniska förvaltning. I rollen ingår även nyckelutlämning. Som teknisk koordinator får du arbeta i en spännande och kundnära roll med många kontaktytor, både externt och internt med andra medarbetare på Nabo. Din närmaste chef beskriver sitt ledarskap som öppet och att er relation kommer att präglas av tillit. Om du trivs med att arbeta med frihet under ansvar är detta en roll som kommer att passa dig. Din tidigare erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du behöver ha minst 1 års erfarenhet av att arbeta som fastighetstekniker eller fastighetsskötare. Alternativt med felanmälan för bostadsfastigheter, fastighetsjour eller motsvarande roll med liknande ansvarsområden. Har erfarenhet av kundsupport eller kundtjänst. Har en god IT- och systemvana. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då det är dessa språk du kommer kommunicera med våra kunder på. Meriterande Tidigare erfarenhet av att arbeta med fastigheter och bostadsrättsföreningar gärna i tekniska frågor. Tidigare erfarenhet av hantering av garanti-ärenden kopplat till fastigheter. Tidigare erfarenhet av att arbeta i servicesystemet Mobigo. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker denna roll har ett lösningsorienterat förhållningssätt, du är prestigelös och drivs av att ge ett professionellt och kundfokuserat bemötande. Vidare tror vi även du har en god samarbetsförmåga och med en social charm bidrar till ett gott kundbemötande. Bakgrundskontroll Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. FrågorVid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE. PlaceringsortMalmö

13 mars 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Drift- & Servicetekniker
Nabo Group AB
Fastighetsskötare

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om rollen Nabos fastighetsservice växer i Malmö, och vi söker nu en person för en delad roll som drift- och servicetekniker hos oss. Vi letar efter dig som har en stark drivkraft och motivation att både utvecklas inom branschen och dela med dig av din kunskap inom teamet. För denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du har tidigare erfarenhet som drifttekniker och/eller servicetekniker eller liknande roller. Du har ett gott affärssinne och lätt för att bygga kundrelationer. Du får möjlighet att självständigt planera ditt arbete och vi hoppas att du tycker det är spännande att bidra till utvecklingen av vårt tjänsteutbud. AnsvarsområdenI denna roll kommer du att arbeta nära våra fastighetstekniker och förvaltare för att säkerställa en högkvalitativ leverans till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Planera, samordna och utföra drift, underhållsservice, problemlösning och nyinstallationer. Koordinera dina uppdrag hos kunder samt hantera inköp av nödvändigt material. Ansvara för lägenhetsbesiktningar, överlåtelsesyner och radonmätningar, samt genomföra byten av pumpar och fläktar och utföra taksyner. Ta fram och presentera offerter till kunder samt sammanställa fakturaunderlag i våra affärssystem. B-körkort är ett krav för denna roll. Dina tidigare erfarenheter Tidigare erfarenhet av roller som drifttekniker eller servicetekniker eller bakgrund där du arbetat brett inom VVS, elektriker eller liknande. Tidigare erfarenhet av att jobba i roller med mycket kundkontakt. Vana att dokumentera ditt arbete digitalt. Meriterande Erfarenhet inom VVS och/eller SBA Personliga egenskaper Strukturerad Kommunikativ Lagspelare Lösningsorienterad Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. FrågorVid frågor kontakta Leon Olofsson, Talent Partner Odevo SE Placeringsort Malmö

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Fastighetstekniker inriktning vitvaror till Linköping
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Vill du göra skillnad i våra fastigheter? Nu söker vi en erfaren och driven fastighetstekniker med inriktning vitvaror till vårt team i Linköping. Det är vi som team som tillsammans som skapar värde för våra hyresgäster - kom och hjälp oss se till så att våra hyresgäster trivs! Om rollen Som fastighetstekniker hos oss blir du en viktig del av teamet och ansvarar för reparationer, underhåll och tillsyn av våra fastigheter. I den här rollen kommer du ha inriktning mot vitvaror, men även hantera mer generella felanmälningar också. Du arbetar nära våra hyresgäster och ser alltid till att säkerställa en så hög service och funktionalitet som möjligt. Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och organiserad. Du har lätt för att skapa goda relationer och håller ordning på uppdrag och dokumentation. Hos oss får du en varierande och viktig roll där din insats gör stor skillnad varje dag! Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Proaktivt arbete genom ronderingar, tillsyn och synlighet i området Service, reparationer och felavhjälpande underhåll med inriktning mot vitvaror Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete Deltagande i områdesaktiviteter tillsammans med resten av teamet och våra hyresgäster Din profil Arbetslivserfarenhet från en roll som fastighetstekniker eller reparatör Erfarenhet av reparationer av vitvaror Utbildning med inriktning fastighetsteknik, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig Manuellt körkort B Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande. I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas hos behöver du vara en lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande i alla delar av ditt arbete. Vi erbjuder Läs mer om oss som bolag, och vad vi erbjuder som arbetsgivare på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Linköping Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig förvaltare Alexander Jonsson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Fastighetstekniker till Varberg
Bemannia AB (Publ.)
Fastighetsskötare

Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som tycker om att arbeta med tekniska lösningar och att hantera problem snabbt och effektivt? Då kan detta vara tjänsten för dig. Om uppdraget Vi söker nu en fastighetstekniker till vår kund i Varberg. Uppdraget startar i början av april och pågår fram till 12 september 2025. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia och det är en heltidstjänst 100%. Arbete sker på plats måndag-fredag kl. 07:00-16:00. Då uppdraget pågår under sommarhalvåret finns endast begränsad möjlighet till semester under sommaren och ingen möjlighet till semester under veckorna 28-32. Dina arbetsuppgifter Som fastighetstekniker ansvarar du för att ta emot och åtgärda felanmälningar, utföra löpande tillsyn- och skötselåtgärder samt arbeta med fastigheternas underhåll. Du samarbetar tätt med kollegorna i såväl fastighetsteamet som bolaget med frågor som rör teknisk drift, energioptimering, underhåll och förbättringsarbete. Du är en nyckelperson för att överträffa våra hyresgästers förväntan. Dina kvalifikationer Utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete inom fastighetsdrift, gärna med erfarenhet av teknisk drift och underhåll av kommersiella och offentliga fastigheter. B-körkort är ett krav då tjänsten innebär resor mellan olika fastigheter. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i MS office eller liknande Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-07. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

5 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Drifttekniker till Fastpartner i Solna
Wrknest AB
Fastighetsskötare

Om tjänsten Fastpartner, ett svenskt börsnoterat fastighetsbolag, söker en drifttekniker för att ansvara för drift och underhåll av deras fastigheter i Solna, Stockholm. I rollen blir du en del av ett dynamiskt team med drifttekniker, tekniska förvaltare och förvaltare där du får möjlighet att styra och planera ditt arbete självständigt. I ditt arbete utgår du med servicebil från ditt hemmakontor, men du har även möjlighet att samlas på kontoret i Solna tillsammans med de andra teknikerna. Detta är en direktrekrytering till Fastpartner, där Wrknest ansvarar för rekryteringsprocessen. Dina framtida arbetsuppgifter Ansvara för den dagliga kontakten med hyresgäster och kunder. Sköta byggnadens löpande drift, skötsel, underhåll och reparationer. Hantera drifts- och mediastyrning samt optimera styr- och reglerteknik. Utföra löpande och planerade/oplanerade reparationer och underhåll. Leda och samordna reparationsarbeten. Biträda förvaltaren enligt givna direktiv. Vi söker dig som Har en driftteknikerutbildning eller likvärdig utbildning samt erfarenhet av drift och underhåll av kommersiella fastigheter. Du bör ha vana vid datoriserade styr- och övervakningssystem samt bred erfarenhet som drifttekniker. Som person är du serviceinriktad, pålitlig, kvalitetsmedveten, engagerad och självgående. Du är lyhörd och samarbetar lätt med kollegor, kunder och leverantörer. Körkort för personbil är ett krav. Övrig information: Start: Omgående Plats: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Fastpartner erbjuder En roll med mycket ansvar och stor frihet i en positiv företagskultur med goda utvecklingsmöjligheter då företaget växer. Du kommer att arbeta på en trygg och kreativ arbetsplats med kollektivavtal och ett förmånspaket inklusive tjänstepension och friskvårdsbidrag. Om kunden Fastpartner är ett svenskt börsnoterat fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar egna fastigheter. Med ett bestånd på över 1,5 miljoner kvm och fokus på kommersiella fastigheter, inkluderar deras bestånd produktion, lager, logistik, kontor, butiker och samhällsfastigheter som köpcentrum samt bostäder. Fastpartner skapar gemensamma fastighets- och lokallösningar med sina hyresgäster för långsiktig framgång. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025