Frukost Supervisor Vikariat 80%
Winn Hotel Group AB
Hovmästare och servitörer

Nu söker vi en Frukost Supervisor till vårt härligt morgonpigga frukostteam! Vi letar efter dig som är positiv, har glimten i ögat och älskar att ge god service. Radisson Blu Riverside Hotel, Lindholmen är en arbetsplats där vi gillar att ha ordning och reda med en stor dos glädje. Vi älskar att ge service i världsklass så att vi kan ge våra gäster härliga upplevelser. Vi söker nu dig som har flera års erfarenhet av frukostarbete eller restaurangverksamhet, du ska vara ansvarstagande och leda teamet på bästa sätt, vill jobba tidiga morgonpass där vi välkomnar våra gäster med ett stort leende och glatt humör. Sök redan idag, intervjuer sker löpande. Tjänsten är 80% vikariat. Vi söker dig som leder frukostteamet och ser till att vi erbjuder bästa kvalitet och service till våra gäster. Arbetstiden är vardagar som helger. Lön enligt kollektivavtal. Arbetet kräver att du talar flytande svenska och engelska. Du skall ha fyllt 18år. Hotellet ingår i Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur och dina utvecklingsmöjligheter här.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Restaurangchef till JINX EMPIRE📍
M Dryck & Konsult AB
Hovmästare och servitörer

Yes, du läste helt rätt. Eller så fick du gnuggade ögonen. Jinx går i tillväxttakt och expanderar till ytterligare en plats för att få fart på ytterligare stadsdelar i Göteborg. Som många gånger tidigare har vi gjort Magasinsgatan och Victoriapassagen till välbesökta platser från rätt tråkiga platser. Under oktober år 2025 öppnar vi upp Jinx Empire på Folkungagatan, precis vid Ullevi. Det i en helt ny restaurangsatsning som vi nu håller på att bygga upp. Konceptet är välkänt och välbesökt bland Göteborgare med Bastardize Asian Streetfood som skulle kunna ligga vart som helst i världen. Nu letar vi efter dig som Restaurangchef, som är duktig på att skapa gästupplevelser i världsklass, skapa långsiktiga relationer samtidigt som du vill driva restaurangen framåt med duktiga kollegor. Låter det som du? Då ska du läsa vidare. Filmen nedan berättar hur vi en gång startade ROLLEN SOM RESTAURANGCHEF Du kommer ha övergripande ansvar för restaurangen, som du tillsammans driver med dina kollegor framåt. Ditt fokus kommer att vara på planering likväl inköp samt schema och dess rekrytering, struktur kring processer, utbildning och driva försäljningen framåt. Du är ansiktet utåt och kommer arbeta aktivt i den dagliga driften. Det då vi är övertygade om att gästerna kommer skapa starka band med dig. Vi är ett litet team, där det handlar om att jobbat tillsammans och framåt. Arbetet innefattar, tror vi. Dagar, kvällar och helger. DET HÄR TROR VI ÄR DU - Strukturerad och planerad - Kreativt skapande i utveckling av dryckesmenyer, öppningsrutiner och stängningsrutiner. - Duktig på försäljning och utbilda dina kollegor - Hjärtat på rätt ställe - Go attityd och ambitioner framåt DET HÄR FÅR VI - Positiv och energirik kollega - Dig som vill byta erfarenheter och lära dig/oss mer inom Asiatiska köket - Tar ansvar för restaurangen och får människorna att trivas - Har en social kompetens och en gästvänlighet. Enkelt sagt. Du gillar att tjöta med andra människor. DET HÄR FÅR DU Förutom att arbeta på ett av Göteborgs hetaste och trendigaste Streetfood häng de senaste tio åren och kunna lära dig enorm mycket inom matlagning, gästservice och kvalitet så är det dessa med formella saker som gäller - Vi tillämpar personlig lönesättning efter kunskap, erfarenhet och ansvarsområde - Vi har kollektivavtal - Försäkringar på arbetsplatsen - Pensionsspar via FORA Frågor kring tjänsten Sms till John: 073-7770016 [email protected] Tjänsten är en tillsvidareanställning där det tillämpas 6 månades provanställning. 100%. Dagar, kvällar och helger. Vi kommer att stänga 22.00. Tillträde under oktober 2025 Förutom Jinx Empire driver vi även Jinx Dynasty, Jinx Foodtruck på Magasinsgatan som är Same same, but diffrent. #kock #asianfusion #jinxdynasty #merkorianderänpercelander

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Hovmästare
Gränsö Slott AB
Hovmästare och servitörer

Som Hovmästare på Gränsö slott levererar du service, gästupplevelser och ett gästmottagande på hög nivå. Du älskar service och mötet med människor. Som hovmästare har du en spännande och ledande roll på Gränsö slott. Du ansvarar för restaurangens a la carte och för de medarbetarna som arbetar under kvällen. Du tar emot våra gäster och ser till att de får förstklassig service. Du gör bordsplacering, du hanterar bokningar och en del inköp. Du styr och dirigerar kvällen och ser till att din personal har de kunskaper de behöver och att de är trygga i sina roller under service. Det är viktigt att du gillar upplevelsebranschen och de villkor som gäller för oss – vi jobbar när andra har ledigt. I gengäld är vår belöning den uppskattning vi direkt får av våra gäster. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom hotell & restaurang, specifikt inom matsal och det är meriterande om du haft ledande positioner inom branschen. Du ska vara en strukturerad ledare med stort intresse för mat och dryck. Du är mycket serviceinriktad och bra på att läsa av och känna in människor. Du är en lösningsorienterad person och gillar att arbeta i högt tempo. Du bör vara en positiv och entusiasmerande person som får med dig dina kollegor mot uppsatta mål. Gränsö slott är ett fyrstjärnigt superior-hotell med restaurang, spa, konferens och festvåning. Vår ambition är att alltid ha förstklassig service och personligt bemötande. Vi är en familjeägd anläggning som växer varje år och vi satsar mycket på vår personal med utveckling och lärande. Du kommer ha en nyckelroll i vår verksamhet och är med och driver och utvecklar den vidare, vi har snabba beslutsvägar och vi satsar hela tiden på att utveckla verksamheten, där har personalen en mycket viktig roll.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Hovmästare till Grand Soleil - Sommar & Extraanställning
AB Nya Grand Hotel
Hovmästare och servitörer

Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. Under sommaren 2023 öppnade Grand Hôtel en ny restaurang: Grand Soleil, med Stockholms bästa solläge på Blasieholmen i Stockholm. Grand Soleil är en året runt restaurang som under sommarperioden blommar ut lite extra. Köket har influenser från franska och italienska Rivieran och serverar brunch, lunch och middag. Vi söker efter en Hovmästare som vill arbeta under sommaren men även löpande under resterande del av året samt ytterligare en hovmästare som vill arbeta extra löpande under året men framförallt under sommarmånaderna. För rätt personer kommer det även finnas goda möjligheter till en fast anställning efter sommarsäsongens slut. OM ROLLEN I tjänsten som Hovmästare kommer du ansvara för kassa, schemaläggning samt se till att den dagliga driften följer våra Leading standards om att leverera femstjärnig service. Vidare ansvarar du för att säkerställa att driften genomförs med högsta möjliga kvalitet, effektivitet, gästnöjdhet och lönsamhet. Du är gästernas främsta kontakt under deras besök och en självklar ledare för vårt team av servispersonal. För att passa in i denna roll behöver du därför vara en stark ledare som både delegerar och tar stort eget ansvar. Vidare behöver du ha förmågan att kunna överblicka restaurangen i sin helhet samtidigt som du snabbt kan växla mellan arbetsuppgifter för att finnas på plats där du behövs. I rollen som Hovmästare är du operativt ansvarig och deltar aktivt i arbetet kring att göra alla våra gästers besök fantastiska från start till slut. Vidare ingår följande arbetsuppgifter: Ha översikt på kommande bokningar Ansvara för att personalens uppträdande, stil och kunnande överensstämmer med Grand Hôtels fastställda mål Medverka till god kommunikation med övriga avdelningar. Ansvara för att gällande lagar och avtal efterlevs. Övriga arbetsuppgifter föranledda från närmaste chef. När behov finns kunna tala inför en större grupp människor på svenska och engelska. Arbetstiderna varierar och fördelas på såväl morgnar, dagar, kvällar och helger. VEM ÄR DU? Vi söker efter dig som vill och kan leverera en absolut femstjärnig service till våra gäster samt leda och utveckla ett team av servispersonal. Vidare söker vi någon som är genuint intresserad av mat och dryck, som besitter kunskaper att guida våra gäster till en minnesvärd upplevelse. Vi söker därför efter dig som är: Positiv, strukturerad och passionerad. Du har flera års yrkesvana från restaurangbranschen. - gärna med internationell erfarenhet. Du har dokumenterad utbildning inom yrket alternativt motsvarande dokumenterad erfarenhet. Flexibel med arbetstider och kan arbeta under hela sommaren Alla som arbetar hos oss måste ha fyllt 18 år samt tala och skriva god svenska och engelska. Fler språk i denna internationella miljö är naturligtvis ett plus. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Tjänst 1: Heltidsanställning mellan 2025-04-01 till 2025-09-30 med möjlighet att arbeta extra både innan och efter. Tjänst 2: Behovsanställning med omgående start Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. Lön enligt och tillträde enligt överenskommelse. Vi genomför bakgrundskontroller som del av vår rekryteringsprocess. Vi motser din ansökan senast den 31/3 - 2025. Intervjuer och urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan senaste ansökningsdag. Värdesätter Du hög service och kvalitet är Du välkommen med Din ansökan. Du som går vidare i processen kommer att bli kallad till intervju inom kort.

25 februari 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Restaurangchef till Sjömagasinet i Göteborg
M Dryck & Konsult AB
Hovmästare och servitörer

Vill du arbetar med högkvalitativa råvaror och drycker på en plats som blir nedsprungen av gäster från världens alla hörn. Har du ett kommersiellt driv, gillar mötet med människor och kan leda medarbetarna mot högt satta mål? Sjömagasinet är vackert beläget vid Göteborgs hamninlopp och har ett förflutet sedan 1775 som Ostindiska Kompaniets lagerhus. Magasinet har sedan varit tagits i anspråk av både tulltjänstemän och lotsar. Men mest känt har Sjömagasinet blivit för den fantastiska kokkonsten signerat av flera välkända krögare med Leif Mannerström, Ulf Wagner & Gustav Trädgård och sedan 2021 med krögarna Mats Sjölander och Jennie Selin. Jennie & Mats vision är att skapa en modern gastronomisk totalupplevelse med utgångspunkt i de bästa råvarorna från havet tillsammans med noggrant utvalda drycker. Allt i en mer stimmig och varm atmosfär med hjärtlig servering. ROLLEN För att lyckas som Restaurangchef på Sjömagasinet är vi övertygade om att din närvaro och ditt engagemang i verksamheten är avgörande. Vi ser dig som en coachande och inspirerande ledare som motiverar dina kollegor att nå våra högt uppsatta mål. Du har ett kommersiellt driv och trivs i en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i en anrik och vacker restaurang vid havet. Vi vet att ständiga förbättringar i leverans och utförande för gästupplevelser kräver att du kan leda medarbetare med spetskompetenser och styra verksamheten i enlighet med företagets värderingar och framtidsvisioner. För att passa i rollen har du erfarenhet av att leda en restaurang eller liknande verksamhet. Du har förmågan att arbeta strukturerat och organisera både dig själv och ditt team effektivt. Dessutom har du ett starkt fokus på att skapa en fantastisk upplevelse för gästerna genom högkvalitativ service och mat. Vi erbjuder möjligheten att vara en del av och leda ett engagerat och professionellt team, samt en arbetsplats där du kan vara med och forma framtiden för en av Göteborgs mest prestigefyllda restauranger. DET HÄR ÄR DU Har kunskap och erfarenhet inom mat och dryck på hög nivå Du gillar mötet med människor Du gillar att lära och lära ut Kreativ ådra när det kommer till försäljning Ekonomiska kunskaper Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor & schemaläggning DET HÄR FÅR DU - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Utvecklingsmöjligheter - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Jobba på den högsta nivån DET HÄR FÅR VI - Är duktig på att leda, inspirera och coacha andra människor - Noggrann i ditt arbete - Jobbar transparent och konsekvent - Coachande och inspirerande i ditt ledarskap TJÄNSTEN 100% tillsvidare (6 månader provanställning) Tillträde: omgående SISTA ANSÖKNINGSDAG 7 mars 2025 Urvalet sker löpande. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN KONTAKTA Magnus Olsson 0708-402940 [email protected] OM PROGRESSIO Progressio är ett närvarande och engagerat rekryteringsföretag som ser saker och ting lite annorlunda. För oss räcker det inte med att tillsätta rätt person på rätt plats; vi vill skapa förutsättningar för att helheten ska bli så bra som möjligt. Vi älskar människor, ledarskap och marknadsföring. Vi skräddarsyr alla våra lösningar för våra samarbetspartners med innovativa och kreativa metoder. Med en gedigen bakgrund inom hotell- och restaurangbranschen, och över 600+ lyckade rekryteringar de senaste åren, har vi den erfarenhet som krävs för att skapa långsiktig framgång. Vi hjälper er att bygga förutsättningar för att lyckas på lång sikt och är övertygade om att attityd, ambitioner och ett growth mindset är de viktigaste delarna idag. Vi erbjuder alltid mentorskap från våra experter för de tillsatta rollerna. Behöver du hjälp framåt? Besök oss på www.progressioswe.se.

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Hovmästare till Pinchos Umeå
Pincho Nation AB
Hovmästare och servitörer

Vi söker en glädjespridande Hovmästare! (Extra & deltid) Älskar du att möta nya människor, jobba i ett fartfyllt tempo och vara den som skapar magiska kvällar för gäster? Då kan det här vara ditt nästa äventyr! Vi på Pinchos söker nu en hovmästare som vill vara med och göra skillnad i vårt team. Vi letar efter dig som har energi, driv och en vilja att utvecklas – oavsett om du har erfarenhet eller inte. För oss är din personlighet och inställning det viktigaste! Vi rekryterar nu främst inför sommaren, men vi vill också hitta personer som ser en framtid hos oss och som vill vara med på en längre resa. Om du trivs och gör ett bra jobb finns det goda möjligheter att fortsätta även efter sommaren! Vad gör en hovmästare på Pinchos? Du är den första våra gäster möter – och den som sätter tonen för hela besöket Du håller ihop kvällen genom att kommunicera med kök, bar och servis Du ser till att allt flyter på smidigt och att våra gäster har en grym upplevelse Du förklarar vårt unika app-baserade koncept och guidar gästerna genom kvällen Du bidrar till en härlig stämning, både i restaurangen och bakom kulisserna Vem är du? Du är social, utåtriktad och älskar att få andra att trivas Du har energi och driv – tempofyllda kvällar får dig att prestera på topp Du gillar att samarbeta och ser laget före jaget Du är flexibel och lösningsorienterad – inget stoppar dig från att hitta den bästa vägen framåt Du vill ha ett jobb där du kan utvecklas och växa Vad får du hos oss? Ett roligt och sammansvetsat team där vi alltid har varandras rygg En fartfylld arbetsplats där ingen dag är den andra lik Möjlighet att utvecklas och få en långsiktig roll i teamet En arbetsmiljö där din personlighet och energi är din största styrka En plats där vi firar livets bästa stunder – tillsammans med våra gäster! Vi söker personligheter – inte bara erfarenhet! Vill du vara med och skapa oförglömliga kvällar hos oss i sommar, och kanske ännu längre? Sök nu och bli en del av Pinchos-familjen!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Skiftledare hos O’Learys Ystad
O'learys Trademark AB
Hovmästare och servitörer

Skiftledare hos O’Learys Ystad Om tjänsten: Vi söker nu en erfaren och engagerad skiftledare som vill vara med och driva framgången för O’Learys Ystad. Rollen innebär att stötta restaurangchef genom att leda personalen under skift, hjälpa till efter behov och kvalitetssäkra verksamhetens samtliga delar innefattande service, bar, kök och aktiviteter. I rollen ingår även att säkerställa att alla rutiner och manualer följs för att garantera en positiv gästupplevelse. Du arbetar själv i driften, är flexibel och arbetar där det behövs såsom i servisen, som bartender eller som aktivitetsansvarig. Om dig Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Stötta Restaurangchef genom att leda personalen under ditt skift och se till att verksamheten fungerar effektivt innefattande servis, bar, kök, aktiviteter, lokaler, gäster m.m. Ansvara för att checklistor följs och kontrolleras under skift + signeras av dig som skiftledare Planera och förbereda lokalen och personalen för kommande bokningar, innefattande bordsuppställning och bemanningsplanering Coacha och kvalitetssäkra personalen inom alla verksamhetsområden under skift Ansvara för ljud, bild och musik i hela lokalen samt att rätt sportsändningar visas på skärmarna Arbeta aktivt i driften och är flexibel, utförande arbetsuppgifter som servis, bartender eller aktivitetsansvarig efter behov Säkerställa fungerande kassasystem, betalningsterminaler och annan teknik under drift Ansvara för att lösa och hantera eventuella problem som uppstår under drift och kopplar in relevanta parter vid behov Ansvara för gästnöjdhet och kompensation under skift Ansvara för öppnings- och stängningsrutiner följs om inte Restaurangchef är på plats Hantera telefon och bokningar samt säkerställa korrekta kassor och dagsavslut i frånvaro av Restaurangchef Rapportera avvikelser, genomföra utbildningar, ansvara för gästers välbefinnande, bestämma personalens raster och vid behov skicka hem personal om inte Restaurangchef är på plats Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet som skiftledare/områdesansvar i restaurang/bar och har god kassavana Arbetat som bartender och servis under flera år Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Naturlig ledare, problemlösare, relationsskapande och besitter starka projektledningsfärdigheter Utmärkta muntliga kommunikationsfärdigheter. Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 75-100% Arbetstider: Enligt överenskommelse. Plats: Ystad Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Hovmästare
Staff by Five Moments AB
Hovmästare och servitörer

Hovmästare sökes till Staff by Five Moments – Skapa oförglömliga upplevelser med oss! Vill du vara en del av ett professionellt team och leda servisen på exklusiva event och banketter? Staff by Five Moments söker nu en passionerad Hovmästare till vårt dynamiska team. Här får du möjlighet att arbeta på allt från eleganta galamiddagar till livliga företagsevenemang och privata fester. Om rollen Som Hovmästare hos oss har du en central roll i att säkerställa att varje evenemang håller högsta kvalitet. Du leder och inspirerar servis-teamet, koordinerar serveringen och ser till att varje gäst får en förstklassig upplevelse. Vad vi erbjuder: Möjlighet att leda servisen på några av de mest exklusiva evenemangen En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö Flexibla arbetstider och varierande uppdrag Möjlighet till personlig och professionell utveckling inom en växande organisation Ett engagerat team som brinner för service och kvalitet Vad vi söker: Erfarenhet som hovmästare eller i en ledande serviceroll inom event, bankett eller restaurang En naturlig känsla för värdskap och service i världsklass Förmåga att hantera ett högt tempo och leda ett team med energi och professionalism Ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt Vill du ta din karriär till nästa nivå och vara med och skapa magiska upplevelser? Läs mer och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se.Vi ser fram emot att höra från dig!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Spontanansökan
Astrid Lindgrens Vimmerby AB
Hovmästare och servitörer

Här kan du göra en spontanansökan om det inte finns lediga tjänster på hemsidan som passar dig.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Köksmästare som vill bli Enhetschef – vi har jobbet!
NR drift AB
Hovmästare och servitörer

Nu behöver vi en ledargestalt som vill bidra till positiv stämning, god struktur och självklart – ta sig an ett helhetsansvar för såväl personal som gäster. Beskriver vi dig? Tveka inte på att höra av dig, det här kan bli din framgångssaga!! Vi har sedan år 2017 drivit restaurang Pocket Arenastaden by Nordrest. En spännande enhet där grunden är lunchservering. Här serverar vi en vällagad expresslunch i snabb takt och vissa kvällar har vi även event i vår fantastiska närliggande ljusgård. Vi växlar även upp och öppnar enheten i samband med Friends Arenas olika evenemang. Kort om tjänsten Som enhetschef hos oss ansvarar du för personal, leverans, kund och ekonomi. Tillsammans med ditt team ansvarar du för den dagliga leveransen där vi ständigt siktar på att ge skyhög service till våra kunder enligt våra värderingar: sprida glädje, överraska positivt och vara tillgängliga. En vanlig dag kan du exempelvis pyssla med: Driva restaurangens service- och matutveckling framåt, planering av menyer, inköp, kostnadsberäkningar, upprätta mål samt löpande uppföljning av dessa Budget, prognos, ekonomiarbete och bokslutsarbete Löpande coaching, utveckling och uppföljning av dina medarbetare, rekrytering, schemaläggning, diverse personalfrågor Planera och genomföra roliga events Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen. Hur är stämningen på jobbet? ”Nordrest har en affärsidé som är lika genial som enkel – att servera en schysst måltidsupplevelse. Gör man det med hjälp av våra värderingar så har du ett vinnande koncept med gäster som återkommer gång på gång, på gång på… ” ”Varje år åker hela koncernen på en kick-off ihop där vi har chans att träffa medarbetare från andra delar av landet. Det brukar vara mycket skratt, mat och dans!” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Stort nätverk, med tillkommande Enhetschefs-träffar och samarbetspartners Möjlighet till kompetensutveckling, interna utbildningar och oändliga utvecklingsmöjligheter Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vårt nya stjärnskott? Vi tror att du är en driven person med kundfokus och positiv attityd inkodat i ditt DNA. Det faller sig lika naturligt för dig att skapa starka och välmående team som att slå en hollandaise till det pocherade ägget. När du får leda dina trupper i en händelserik miljö där ni på ett strukturerat sätt betar av dagens prioriteringar mår du som bäst. Vi vill att du har: Utbildning inom restaurang managementeller annan liknande utbildning/erfarenhet Goda kunskaper inom ekonomi och vad som ger en lönsam verksamhet Erfarenhet inom HACCP och utbildning inom livsmedelssäkerhet och hygien Flytande svenska i tal och skrift samt god datorvana Gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete, då restaurangen är/kommer att miljö- och kvalitetscertifieras enligt ISO 9001 samt ISO 14001. Om Nordrest Nordrest är Sveriges kaxiga uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Vi växer så det knakar och resan har bara börjat. Känner du dig redan som en i gänget? Vi ser med fjärilar i magen fram mot din ansökan! Anställningsform:100% (vi tillämpar 6 mån provanställning. Tillträde:Omgående Lön: Enligt överenskommelse

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025