Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.
Säljande Konsultchef till Northcon – Leda och Bygg Relationer för framtiden Om oss: Northcon är ett bemannings- och rekryteringsföretag som stöttar sina kunder med konsulter främst inom Inköp, Logistik och SCM. För att fortsätta vår expansiva resa söker vi nu en Säljande Konsultchef som har en passion för att bygga starka kundrelationer och vill leda ett team av kompetenta konsulter. Rollen: Som Säljande Konsultchef på Northcon kommer du att spela en nyckelroll i att både leda och utveckla vårt konsultteam, samt identifiera och bearbeta affärsmöjligheter för att driva försäljningen framåt. Du kommer att vara den viktigaste länken mellan vårt team och våra kunder, och säkerställa att vi levererar på högsta nivå. Arbetsuppgifter: Leda och utveckla ett team av konsulter och utveckla försäljningen Bygga och bibehålla långsiktiga och värdefulla kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och aktivt arbeta med att prospektera nya kunder Ansvara för hela säljprocessen, från första kontakt till avslut Säkerställa hög kvalitet på leveranser och kundnöjdhet Utveckla och implementera strategier för att driva tillväxt och öka vår marknadsnärvaro Skapa och hålla i presentationer för potentiella kunder och leda förhandlingar vid kontraktskrivning Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet från försäljning och affärsutveckling, gärna inom konsultbranschen Erfarenhet av att leda och utveckla team Starka kommunikativa och relationella färdigheter En lösningsorienterad och resultatinriktad inställning Förmåga att identifiera och utnyttja nya affärsmöjligheter Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder: En ledande roll med möjlighet att påverka och utveckla vår affärsstrategi Ett engagerat och professionellt team som stöttar och inspirerar varandra En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att ta egna initiativ Möjlighet till flexibla arbetstider och distansarbete Varför Northcon? På Northcon tillvaratar vi och värdesätter olika kompetenser, erfarenheter och perspektiv. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och ditt perspektiv. Vi ser fram emot att få din ansökan! Observera: Vi tar inte emot samtal från säljare och rekryterare i denna process.
Arbetsuppgifter För affärsenheten inom Immunologi i Sverige söker vi nu en Key Account Manager för att täcka den västra regionen av Sverige. Immunologi-verksamheten är en betydande del av det svenska bolaget, vilket även återspeglas i de resurser som teamet arbetar med. Under de senaste åren har de lanserat produkter inom nya terapeutiska områden och snabbt utvecklat sina produkter inom befintliga områden. De planerar att fortsätta med framtida lanseringar och nya behandlingar under de kommande åren. I denna roll kommer du att arbeta med deras innovativa immunologiportfölj för att stödja befintliga och framtida lanseringar inom immunologi, med fokus på dermatologi och reumatologi. Som Key Account Manager blir du en del av ett dynamiskt team med många spännande uppgifter för att skapa maximalt värde för både kunder och företaget. Du rapporterar till Head of Sales i Solna. Ansvarsområden: Samarbeta med ett dynamiskt tvärfunktionellt team för att hitta innovativa lösningar för deras samarbetspartners. Prioritera resurser, exempelvis budget och/eller tid, mellan intressenter baserat på segmentering och målgruppsanalys. Använda dina insikter och erfarenheter för att initiera och driva utvecklingen av en 12–18 månaders rullande plan för din region, inklusive kundprojekt där det är lämpligt. Identifiera insikter, ouppfyllda behov och potentiella värdeområden för att utveckla tjänster och lösningar. Etablera ett nätverk av samarbetspartners och externa kontakter för att identifiera gemensamma affärsmöjligheter. Analysera och tolka strategier/planer från partners samt data från CRM och andra relevanta källor. Analysera försäljningsdata och kundinsikter för att utveckla och genomföra kontoplaner i linje med den nationella strategin. Hög efterlevnad av företagets policyer och lokala regler. Interaktion genom en omnikanalsstrategi (kanaler utöver fysiska möten). Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av läkemedelsförsäljning inom dermatologi, reumatologi eller gastroenterologi. Du har en akademisk examen inom relevant område. Du innehar B-körkort. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet. Du är LIF-certifierad eller på annat sätt behörig att sälja läkemedel, exempelvis genom utbildning som apotekare, biomedicinare, sjuksköterska, tandläkare, läkare etc. Personliga egenskaper Vi söker dig som motiveras av att arbeta i ett tvärfunktionellt och högpresterande team. Detta är en dynamisk arbetsmiljö där drivkraft, passion och innovation är nyckelfaktorer för framgång. Som teammedlem är du engagerad och arbetar aktivt för att hitta nya sätt att utveckla verksamheten. Du är relationsorienterad och förstår vikten av partnerskap för att nå regionala mål. För att driva affärsresultat har du en dokumenterad erfarenhet av att nå uppsatta mål, både lokalt och regionalt. Du har en förmåga att nå ambitiösa mål och arbetar proaktivt för att uppfylla förväntningarna på prestation. Företagspresentation Vår kund är ett multinationelt bolag från USA som är verksam inom läkemedel, hälsovård och medicinsk utrustning. I Sverige finns kontoren i Uppsala, Stockholm och Helsingborg. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i april och uppdraget förväntas löpa i ca 9 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi önskar CV på engelska.
Affärsutvecklare – Skapa tillväxt och möjligheter Affärsutvecklare – Skapa tillväxt och möjligheter Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med att etablera och utveckla långsiktiga kundrelationer genom affärsutveckling. Du möter verksamheter med olika behov och samarbetar för att skapa tillväxtplaner. Rekrytering är ofta en central del av företagens expansion, och du kommer att fungera som både strategiskt bollplank och operativt stöd i rekryteringsprocesser. Ditt arbete syftar till att hjälpa företag att växa genom att identifiera och undanröja hinder, vilket i slutändan leder till fler jobbtillfällen. Vi erbjuder Ett varierande arbete där varje projekt är unikt. Möjlighet att skapa direkt värde för företag och entreprenörer. En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och tydliga mål. Chansen att bidra till samhällsutveckling genom ökad integration och tillväxt. Arbetsuppgifter Ansvara för befintliga och potentiella kundrelationer. Uppsökande försäljning och affärsutveckling. Skapa affärsmål och handlingsplaner tillsammans med kunder. Stödja företag i utvecklingen av affärsmodeller, säljstrategier och rekryteringsprocesser. Identifiera nya kunder och genomföra både kall och varm försäljning. Delta i gemensamma säljaktiviteter och interna utvecklingsprojekt. Vi söker dig som har Erfarenhet av affärsutveckling och kundansvar. Bakgrund inom försäljning och rekrytering. God digital kompetens och lätt för att lära nya verktyg. Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil. Meriterande Lokalkännedom och etablerat nätverk. Erfarenhet av ledarskap, företagande eller strategiskt arbete. Kunskap inom marknadsföring och digital kommunikation. Erfarenhet av att arbeta med system som Hubspot, Miro och Team Tailor. Din profil Du är en prestigelös och driven person som trivs i en dynamisk och värderingsstyrd miljö. Du har ett coachande förhållningssätt och förmåga att anpassa dig efter kundens behov. Du gillar att arbeta med flera projekt samtidigt och har en praktisk "doer"-attityd. Övrigt Start: Så snart som möjligt Placering: Nyköping Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Om IT-bemanning IT-bemanning är ett Stockholmsbaserat IT-konsultbolag, specialiserat på att leverera kvalitativ, social och engagerad kompetens inom områdena IT-support, IT-drift samt IT-rekrytering. Vi är ett socialt IT-konsultbolag som tycker om att lösa problem och kommunicera. Självklart inom IT -självklart utanför IT. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur. Vi sitter tillsammans med våra två systerföretag Xperta, Captica och Eclipse i moderna lokaler invid Biblioteksgatan i Stockholm. Nu söker vi en säljande konsultchef, med fokus på det förstnämnda -försäljning, som vill ansluta till vårt härliga team på Stockholms mest sociala IT-konsultbolag! Är du en driven och engagerad person med passion för försäljning och att bygga relationer? Vi söker dig som vill ta ansvar för både försäljning och samtidigt leda våra kompetenta konsulter. Som säljande konsultchef hos oss kommer du att spela en stor roll i vår fortsatta tillväxt och framgång. Om rollen Som säljande konsultchef är du ansvarig för hela säljprocessen, från prospektering, nykundsbearbetning och försäljning av IT-konsulter till att coacha och utveckla våra fantastiska konsulter. I rollen kommer ditt fokus vara sälj – att bygga och utveckla förtroendefulla relationer med potentiella kunder samt underhålla existerande relationer. Du blir en viktig del i ett litet team av fyra personer och rapporterar direkt till VD. Tjänsten innebär att du kan arbeta självständigt och samtidigt ha möjlighet att skapa och forma din arbetsroll. Din profil Vi söker dig som är social, driven, framåt, mål -och tävlingsinriktad och som drivs av att skapa och utveckla affärer samt är duktig på att bygga relationer. Du har en förmåga att få saker att hända och är initiativrik samtidigt som du är flexibel och prestigelös samt älskar utmaningar. Som säljande konsultchef kommer du att: Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Driva och ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer genom aktiv uppföljning och behovsanalys Ansvara för de konsulter du säljer till kunderna och se till att de trivs, presterar på topp och utvecklas. Vi söker dig som har: Näsa för affärer och en social framtoning Förmåga att arbeta självständigt och driva affärer från start till mål Erfarenhet av konsultförsäljning och / eller konsultförmedling inom IT-branschen Talang för att bygga strategiska affärsrelationer och nätverk inom branschen. Ett stort intresse i att finna nya och utveckla befintliga relationer En god förståelse för IT-lösningar och tekniska system Utmärkta kommunikations- och relationsbyggande färdigheter Goda egenskaper för att planera, prioritera, samt att arbeta effektivt och lösningsorienterat Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift Ett stort nätverk inom IT-branschen Vill du haka på vårt fantastiska team på vår fortsatta spännande resa så skicka in din ansökan direkt, vi intervjuar löpande. Vid frågor kontakta [email protected]
Som säljare hos oss kommer du att: Arbeta med försäljning av mobilabonnemang från Sveriges största operatörer. Bygga och hela tiden utveckla din egen kundportfölj med företagskunder. Påverka din egen inkomst genom en attraktiv och generös provisionsmodell. Varför jobba hos oss? Attraktiv och generös provisionmodell:Vi erbjuder en stark provisionsmodell Marknadens bästa produkter – jobba med starka varumärken och eftertraktade lösningar. Familjär arbetsmiljö: Vi är ett nära team där vi stöttar och lyfter varandra. Vi arbetar tillsammans för att nå framgång. Gedigen säljutbildning: Vi ger dig de verktyg och kunskaper du behöver för att lyckas och nå dina mål. En inspirerande arbetsplats: Jobba från vårt moderna kontor i Helsingborg. Självständighet och frihet – du styr din egen framgång. Utveckling och coachning – Daglig coaching , vi ser till att du fortsätter att växa och bli ännu bättre. Arbetstider: Måndag–fredag: 08:00–17:00 Vem är du? Har 6-12 månaders erfarenhet inom försäljning med goda resultat Positiv och energisk med en stark attityd Drivs av att nå högt ställda mål och motiveras av resultat Har en stark vilja att utvecklas och lära inom försäljning Meriterande: Erfarenhet av försäljning från liknande B2B-projekt inom telekom Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum:Enligt överenskommelse
We are now looking for a Product Manager to Samsung in Stockholm,responsible for their Nordics' PC category! In this role, you will develop and drive the PC Product Strategy and set up the structure for how to succeed in the PC market landscape, while leveraging the rest of Samsung's Galaxy Ecosystem of products to maximize results. You will be part of the Nordic Product Management team, reporting to Nordic PM Manager. The team is based in the Nordic HQ office in Kista. About the role: As part of the Nordic Product Management team, you will be a key component in creating, driving and curating our Product- and Business strategy for the PC business. You will need to be analytical with a clear business acumen to convey insight-driven guidance to the Nordic Sales organization. The PC business is a clear focus area for Samsung Nordic, and we look forward to hiring our next Product Management star. As a Product manager at Samsung, you have a lot of touch points with key stakeholders, including senior management both internally and externally. What will be the job scope? Create the product Go-to-Market plan for new PC launches with target to increase market share and sales Optimize investment strategy and set a sustainable business strategy for Nordic PC Sales business Understand financial KPI:s and maintain healthy Profit&Loss on model- and total product group level. Analyze sales performance to continuously improve and optimize the PC and Galaxy Ecosystem business. What do we need for this role? Need to have: Experience from analytical and strategic roles, preferably within tech and/or consumer goods Exceptional communication and presentation skills, and comfortable presenting strategy and insights to senior management. High level of business acumen and efficient way of working and prioritizing. Proficient in MS Excel and MS PowerPoint. Bachelor’s degree in business or technology. Excellent communication skills in English Meriting: Experience within the Nordic PC market Experience from a high-paced, dynamic environment Personal attributes: We are looking for a person who has experience from an analytical and strategic role preferably within the PC business. To thrive in this role, you need great analytical skills and an organized way of working and prioritizing tasks. You will need to be able to present and communicate your analysis and findings clearly and effectively to top management. Samsung is a dynamic company in a fast-moving industry, there are many opportunities to grow and develop! To enjoy working with us you must be a person who appreciates tempo, change and to take own initiatives. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
As we continue our rapid expansion in Europe, we are looking for a dynamic Area Sales Manager – Nordics to strengthen our market presence in southern Sweden and Denmark. In this role, you will be responsible for promoting ELGi’s full product range to partners and dealers, driving growth and positioning us as the preferred compressed air solutions provider in the region. Be part of a Nordic team that values innovation, customer satisfaction, and manufacturing excellence. At ELGi, we don’t just build compressors—we build long-term value and lasting partnerships. Your Role – Make an Impact As Area Sales Manager – Nordics, you will be at the forefront of ELGi’s regional expansion. You will play a pivotal role in developing our market, building strong relationships with partners, and accelerating sales growth. You will be based from your home office and report directly to the Regional Manager for the Nordic operations. Your responsibilities include: Developing and expanding the business in southern Sweden and Denmark, actively promoting ELGi’s full product portfolio. Building and strengthening our partner network, ensuring long-term success for distributors and dealers. Achieving and exceeding sales targets across our complete range of air compressors. Conducting product and sales training to enhance dealer sales team capabilities. Ensuring exceptional partner satisfaction through timely and accurate responses. Implementing company strategies by driving yearly growth plans and performance targets. Collaborating with internal teams (technical, finance, audits) to effectively resolve partner issues and enhance operations. Who You Are We are looking for a results-driven sales professional with: At least five years of experience in air compressor sales or a related industrial equipment market. A technical background in mechanical, electrical, or industrial engineering. A proven track record of managing and expanding distributor networks, driving measurable business growth. Experience in industrial B2B sales, particularly in markets such as generators, vacuum technology, boilers, and rotating equipment. Fluency in Swedish and strong business-level English skills; Danish is a significant advantage. A self-motivated, independent work style, with a strong drive to succeed in an autonomous role that involves frequent travel. Want to Know More? We are partnering with Nexer Recruit for this recruitment. If you would like to learn more, please contact recruitment consultant: Björn Larsson at [email protected] or call +46-72-572 36 70. We are looking forward to hearing from you ! About ELGi Nordics ELGi Equipments is a world-leading manufacturer of innovative and technologically advanced compressed air systems. With over 60 years of experience, we deliver sustainable solutions that enhance productivity while minimizing ownership costs. The ELGi Compressors Europe journey began in 2012 through a partnership with ROTAIR S.P.A. in Italy. Since 2019, we have rapidly expanded across Europe, including the Nordic region, with a dedicated head office in Ängelholm, Sweden. Today, with around 160 employees and over 150 partners, our mission is clear: to become the preferred compressed air solutions provider in the region. Ready to Drive ELGi’s Growth in the Nordics? Join us and make a real impact! Learn more about us here: https://www.elgi.com/eu/sv/
Vi söker drivna och förtroendeingivande personer med en stark och passion för sälj, ledarskap och IT.Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. Företaget har höga ambitioner och din insats kommer att belönas i linje med det värde du skapar för kunderna. I den här rollen spelar du en viktig roll, både internt och externt – du är en drivande kraft som skapar framgång för både kunder och konsulter.Här får du möjligheten att vara en del av företagets tillväxt och bygga upp ett starkt team av toppkonsulter inom IT. I den härrollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års erfarenhet ifrån IT-konsultbolag, IT-Konsultförmedlingalt. IT-Bemanning. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska.Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.
Vi söker drivna och förtroendeingivande personer med en stark entreprenörsanda och passion för sälj, ledarskap och IT.Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. Företaget har höga ambitioner och din insats kommer att belönas i linje med det värde du skapar för kunderna. I den här rollen spelar du en viktig roll, både internt och externt – du är en drivande kraft som skapar framgång för både kunder och konsulter.Här får du möjligheten att vara en del av företagets tillväxt och bygga upp ett starkt team av toppkonsulter inom IT. Du får en flexibel anställningsform som innebäreget bolag inom bolaget, samtidigt som du får tillgång till vår infrastruktur, nätverk och stöd. Din ersättning är direkt kopplad till din prestation, vilket ger dig möjlighet att tjäna betydligt mer än i en traditionell anställning, samtidigt som du behåller friheten och entreprenörsandan. I den härrollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års erfarenhet ifrån IT-konsultbolag, IT-Konsultförmedlingalt. IT-Bemanning. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska.Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer