Vill du jobba med digital försäljning – på riktigt? Plats: Halmstad Tjänst: Heltid Roll: Account Manager – Digital marknadsföring & industriell annonsering Det här är Industritorget Sweden AB Industritorget har i över 20 år varit en naturlig knutpunkt för industriföretag i Sverige. Vår plattform, industritorget.se, är idag landets mest besökta industrisajt – en etablerad sajt där företag syns, söker och gör affärer. Men för några år sedan såg vi ett behov vi inte längre kunde ignorera. Våra kunder efterfrågade mer än bara synlighet på vår plattform – de ville ha hjälp med sin digitala närvaro i stort. Det var startskottet för vår webbyrå. Sedan dess har vi byggt upp ett komplett erbjudande inom SEO, Google Ads, webbproduktion, företagsfilm och sociala medier – särskilt anpassat för industriföretag. Tillväxten har varit kraftig, men aldrig på bekostnad av kvalitet eller människorna bakom den. Nu söker vi nästa kollega till vårt team i Halmstad – en viktig nyckelspelare i vår fortsatta expansion. En roll med både djup och bredd Som Account Manager hos oss blir du en del av både vår webbyrå och vårt utbud via industritorget.se. Det ger dig en sällsynt möjlighet att arbeta med helhetslösningar – i en bransch där digitalisering ofta är ett nytt område för kunden. Du kommer att: - Ta kontakt med nya potentiella kunder och bygga din egen portfölj - Arbeta rådgivande för att hitta rätt digital strategi för varje företag - Följa kunderna genom hela affären – från behovsanalys till uppföljning - Ansvara och utveckla din kundportfölj - Samarbeta tätt med vårt tekniska team bestående av SEO- & Google Ads-Specialister, webbdesigners och contentproducenter - Ha en tydlig och stödjande onboarding – vi vill att du ska lyckas Det här är inte ett jobb för dig som söker nästa transaktion. Det är för dig som vill bygga något varaktigt – både med kunder och i din karriär. Vem tror vi att du är? Du behöver inte kunna allt från start. Men du bör ha en känsla för affärer, en lyhördhet i samtal och en vilja att göra det lilla extra. Vi tror att du: - Har arbetat med försäljning (gärna inom digitala tjänster eller B2B) - Är nyfiken på hur företag växer digitalt – och vill vara en del av den resan - Trivs med eget ansvar men vet värdet av samarbete - Har ett professionellt och empatiskt bemötande – både internt och externt För oss är personlighet och inställning viktigare än perfekta meriter. Det viktigaste är att du vill framåt – och att du trivs i ett företag där det händer saker. Därför ska du välja oss Vi tror att människor presterar bäst när de får påverka sin vardag. Därför får du hos oss: - Tre lönemodeller att välja mellan, beroende på hur du vill balansera trygghet och resultat - En tydlig struktur, bra verktyg och ett starkt varumärke i ryggen - En kultur där tillväxt inte bara mäts i siffror – utan i teamkänsla och utveckling - Ett kontor där man skrattar mycket, jobbar hårt och firar tillsammans med resor och AW - Friskvårdsbidrag och träning på arbetstid – allt för att du ska må bra Vi finns i Halmstad, Göteborg, Stockholm och Spanien. Tjänsten utgår från vårt kontor i Halmstad. Låter det som något för dig? Skicka ditt CV och ett par rader om dig själv till: [email protected] Märk ämnet med “Ansökan Account Manager – Halmstad” Vi intervjuar löpande och är nyfikna på vem du är – oavsett bakgrund. Vill du jobba med digital försäljning på ett bolag där du får både påverka, växa och trivas? Välkommen till Industritorget.
Are you looking for a new challenge where you get to use your expertise and knowledge as a key account manager in an extremely stimulating role with the opportunity to lead a strategic customer portfolio with great importance for the entire company? Not only that, but you will also get to work with a dedicated prestige less and senior team! Then you should read more below. We offer a working environment where we aim high, own it, and do it right. We embrace diversity, collaborate, and operate globally on a daily base. Business Line Renewable Fibers has a key role in the journey to strengthening Nouryon as a leading solution provider in specialty chemicals and this role would highly contribute to realizing our ambitions. About the job The business line is well-positioned in the global transformation to renewable materials in packaging and solutions for a more sustainable future. In the role as Key Account Manager EMEA, you report to the Sales Director EMEA and work closely with the rest of the Sales Team and in close collaboration with Product Management, Supply Chain, and Customer Service. You will join a dynamic business focused on sustainable solutions for the pulp industry serving end markets like packaging, hygiene products, and textile. In your future role as Key Account Manager, you will * Manage a portfolio of strategic key accounts, generating target levels of revenue, volume, margins, and days outstanding from customer base. * Negotiate multimillion-USD’s commercial deals including terms and conditions. * Develop strong relationship with key decision makers and buyers and create multi-level connections within the customer organization. * Understand and assess customers’ needs, business objectives, strategies alongside competitive landscape and build compelling customer value propositions. * Define and develop opportunities for new business as part of detailed account planning and sales forecasting. * Provide insights in CRM regarding quantitative and qualitative developments through periodic and ad hoc reports and/or analyses. * Execute business strategies and assist management in setting strategic initiatives and programs to achieve corporate strategies. * In this position you will be traveling approximately 20%-30%. Placement for this position can be discussed depending on different circumstances but preferably in our Nordic Business Centre in Gothenburg, Sweden. We believe you bring * Extensive experience in Key Account Management in a business-to-business environment. * Strong negotiation expertise from tender environment with record of winning business. * Multiple years in chemical sales, preferably from bleaching chemicals or pulp and paper. * Bachelor’s degree, preferably in Chemical Engineering or Business Administration or similar field * Excellent English language skills, oral and in writing. * Knowledge of CRM, SAP, and MS Office Great if you have Excellent Swedish, Finnish or Spanish language skills, oral and in writing. We believe you are a person with excellent communication skills where you easily engage verbally and in writing that is timely, direct, concise, relevant, and delivered with appropriate style and tone. You get energy from social contexts and finds it easy to create new relationships. You are result oriented and take ownership and responsibility for achieving the desired outcome. You have a businesslike approach and understands and applies business principles, focuses on costs, profits, markets and return of investments. At the same time, you work according to a clear process, organizes, and plans your work well, completes what has been started and meets deadlines. We offer you At Nouryon, we provide a great job and friendly coworkers, plus benefits in addition to salary. Our collective agreement is with IKEM. Plus, we offer unilateral perks, such as bonus, reduced hours, health care allowance, lunch allowance, and more. Good to know This is a permanent position on a full-time basis, reporting to Elsayed Badawi, Sales Director Renewable Fibers EMEA. Please apply via our online recruitment system. We will not accept applications via e-mail. Once it's with us we will review to see if we have a match between your skills and the role! For more information about our hiring process, visit nouryon.com/careers/how-we-hire/ We look forward to receiving your application! We kindly ask our internal candidates to apply with your Nouryon email via Success Factors. About Nouryon We’re looking for tomorrow’s Changemakers, today. If you’re looking for your next career move, apply today and join Nouryon’s worldwide team of Changemakers in providing essential solutions that our customers use to manufacture everyday products such as personal care, cleaning, paints and coatings, agriculture and food, pharmaceuticals, and building products. Our employees are driven by the wish to make an impact and actively drive positive change. If that describes you, we will gladly make way for your ambitions. Contact For additional information about the vacancy please contact hiring manager Elsayed Badawi, Sales Director Renewable Fibers EMEA at [email protected] If you have any questions about the recruitment process or your application or need assistance, please contact: [email protected] Union related contacts included here: Akademikerklubben: Katarina Risö +46709577427 Unionen: Helene Rosenlund, +46 708 21 18 39 Ledarna: Sanna Backman, +46 709 57 71 03
Bli en del av Kinnarps framtid – vi söker en Key Account Säljare som vill bära ut marknadens bästa erbjudande för hållbara arbetsmiljöer Marknaden efterfrågar mer hållbara lösningar. Inredningsbranschen måste förändras och vi på Kinnarps tar ledningen. Vill du arbeta i en dynamisk och internationell miljö där hållbarhet och innovation är i fokus? Vi söker en driven och passionerad Key Account Säljare som vill vara med och bära ut marknadens bästa erbjudande för framtidens arbetsmiljöer. Hos oss på Kinnarps får du möjlighet att utvecklas och växa i en framgångsrik, global inredningskoncern. Vi erbjuder Som Key Account Säljare arbetar du med utveckling och försäljning mot våra nationella storkunder. Genom en god marknads- och konkurrentkännedom skapar Key Account teamet värdeskapande aktiviteter för att stärka Kinnarps position på den svenska marknaden. Teamet säkerställer att de nationella kundavtalen genererar god lönsamhet både på kort och lång sikt. Detta med fokus på försäljning av våra kundvärden. Stort fokus kommer att läggas på att utveckla samt teckna nya kundavtal inom såväl privat som offentlig sektor. Dina arbetsuppgifter Som Key Account Säljare blir du den strategiska länken mellan våra nyckelkunder och den egna säljorganisationen. Du har en mycket väl utvecklad affärsmässig förmåga och besitter ett högt affärsmannaskap med goda projektledaregenskaper. Du har ett starkt kundfokus och är kommunikativ och relationsskapande – du har en naturlig förmåga att bygga, utveckla och vårda relationer inom alla beslutsled. För att lyckas i rollen som Key Account Manager behöver du jobba strategiskt och långsiktigt. Du har förmågan att hantera långsiktiga kundprojekt, skapa förtroende och håller en hög servicegrad. Du är bildad, nyfiken och kunskapstörstande samt håller dig uppdaterad om omvärlden och affärstrender. Din profil • Erfarenhet från en liknande roll och stort affärssinne • Självgående, driven, strukturerad och noggrann • God IT- vana, främst inom Officepaketet • B-körkort Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och är van vid att anpassa ditt budskap efter målgruppen. Du är en strukturerad och stabil person med ett starkt affärsdriv, god relationsförmåga och ett genuint engagemang för att skapa värde för kund. Du trivs i en vardag där du får kombinera självständigt arbete med samarbete i team och ser resor i tjänsten som en naturlig del av din roll. Är det här din nästa utmaning? Hos Kinnarps får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att påverka på riktigt. Här förenas värme och professionalism, innovation och hållbarhet. Du blir en del av en meningsfull resa där varje projekt bidrar till att förbättra människors arbetsvardag. Vi erbjuder en kultur präglad av trygghet, ansvar och omtanke, där du får arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en miljö som uppmuntrar både personlig och professionell utveckling. Samtidigt är du med och skapar framtidens inspirerande arbetsmiljöer för våra kunder. Placeringsort: Stockholm, Göteborg, Kinnarp eller något av våra övriga kontor i Sverige. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan. Annonsen kommer att vara publicead över sommaren med sista ansökningsdatum 27 juli 2025. Vi hanterar ansökningarna därefter och kommer återkomma till dig i augusti. Om Kinnarps Kinnarps är en av Europas ledande helhetsleverantörer av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, utbildning och omsorg. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Kinnarps är representerade i delegationen för cirkulär ekonomi, det rådgivande organet till regeringen som ska bidra till näringslivets omställning till en cirkulär ekonomi.
Vi söker en teknisk säljare till Compomill i Upplands Väsby. Compomill utvecklar och säljer elektronikkomponenter och testsystem till framförallt tillverkande företag inom nordisk elektronikindustri. Med sin kundnära produktutveckling och sitt professionella tjänsteutbud levererar Compomill lösningar som möter högt ställda krav på tekniska prestanda och design. Compomills kunder återfinns bland stora varumärken och industrier framförallt inom telekom, försvar, forskning och laboratorier samt inom mät- och testområdet. Compomill är ett branschledande företag med huvudkontor i Stockholm samt tre försäljningskontor i Norden och representerar ett 60-tal leverantörer från olika delar av världen. Teknisk säljare Tjänsten är en stor möjlighet för dig som trivs med teknikhandel och elektronikprodukter. Om du är kundfokuserad och tycker att det är spännande med många kontaktytor inom import och export, är detta rätt säljroll för dig. Compomill erbjuder dig kompetensutveckling i ett företagsunikt utbildningsprogram. Arbetsuppgifter Som teknisk säljare kommer du att genomföra försäljning till nya och befintliga kunder. Du har en egen budget och ansvarar för försäljning till kunderna i ditt område. Nära samarbete sker med Compomills supportgrupp och övriga säljare i den nordiska organisation. I rollen ingår det att ha kontinuerlig kontakt med kunder och leverantörer, boka kundbesök, genomföra säljbesök, sköta offerthantering och uppföljning. Arbetet innefattar täta leverantörskontakter för att kunna sköta försäljning av komponenter hos både nya och befintliga kunder. Compomills kunder och leverantörer finns inom elektronik-, försvars- och tillverkande industri, samt laboratorier och universitet. Vi erbjuder välkända material, komponenter, produkter och system inom RF-Mikrovåg, elektromekanik samt kraftelektronik. Vi söker dig som... har några års säljerfarenhet och vill utvecklas i din karriär som säljare. har erfarenhet av besöksbokning och genomförande av kundbesök. gillar att spendera tid hos kund. har grundläggande tekniska kunskaper och intresse som passar Compomills produktsortiment. kan kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. är van datoranvändare och behärskar Microsofts programvaror. Det är meriterande om du… har arbetat med elektronikhandel och har erfarenhet av den nordiska marknaden. har erfarenhet av arbete i ett mindre företag, där kundbesök och uppsökande försäljning är ett stort inslag. är engagerad och trivs med att driva försäljning till avslut. Övrig information Tjänsten är heltid och innebär med planerade resrutter att arbeta utanför kontoret. Det innefattar även resor med övernattning. Huvudkontoret är beläget i Upplands Väsby och du behöver ha körkort. Mer om Compomill Compomill är ett entreprenörsdrivet företag med familjär stämning. Compomill ställer höga krav på kvalitet och service samt de tekniska lösningarna företaget erbjuder. Kvalitetssystem och policys styr alla beslut och hur Compomill hanterar sin verksamhet och de tillämpas i hela organisationen. Compomill har kontor i Upplands Väsby, Göteborg, Malmö och Helsingfors. På kontoret i Upplands Väsby arbetar 7 medarbetare. Compomill sitter i ett öppet kontorslandskap i trevliga lokaler. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: enligt överenskommelse Placering: Upplands Väsby Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Kundansvarig Strateg – med fokus på långsiktiga relationer och tillväxt Är du en relationsbyggare med affärssinne och erfarenhet av att utveckla kundsamarbeten? Vi söker dig som vill spela en nyckelroll i att stärka befintliga kundrelationer, skapa mervärde genom kreativa lösningar och bidra till ökad affärspotential. I rollen som Kundansvarig Strateg har du ett helhetsansvar för några av våra viktigaste kundrelationer. Ditt arbete bygger på att förstå varje kunds affär i grunden – för att säkerställa relevans, skapa engagemang och driva resultat. Du fungerar som både rådgivare och projektledare, med ett tydligt mål: att bygga starka partnerskap över tid. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga, vårda och utveckla långsiktiga relationer med befintliga kunder Förstå kundens affär, behov och utmaningar – och omvandla det till mervärde Identifiera och driva nya affärsmöjligheter inom ramen för pågående samarbeten Skapa och följa upp strategier för att maximera kundens utveckling och potential Leda kundmöten, presentationer och förhandlingar Samarbeta med interna team för att säkerställa kvalitet, leverans och resultat Följa upp försäljning och affärsmål enligt uppsatta KPI:er Vi tror att du har: Erfarenhet av kundansvar, försäljning eller affärsutveckling – gärna inom marknadsföring, media eller digitala lösningar Förmåga att bygga förtroendefulla relationer med både strategisk och operativ höjd En strukturerad och lösningsorienterad arbetsstil Stark kommunikativ förmåga, både i tal och skrift Ett analytiskt tänk kombinerat med kreativt driv Ett stort intresse för medielandskapet och digital kommunikation Därför kommer du trivas Hos oss får du arbeta i ett värderingsdrivet och dynamiskt bolag där idéer uppmuntras, och där du har möjlighet att påverka på riktigt. Du kommer till en arbetsmiljö som kombinerar det lokala med det internationella – med högt i tak, tydliga ambitioner och engagerade kollegor. Vi erbjuder attraktiva förmåner, flexibla arbetssätt och fina möjligheter till utveckling – både i Sverige och utomlands. Ansökan Denna rekrytering sker i samarbete med Talent&Partner. Urval och intervjuer sker löpande – skicka därför din ansökan (CV och gärna personligt brev) så snart som möjligt till [email protected]. Genom att skicka in din ansökan godkänner du att dina uppgifter hanteras enligt Talent&Partners GDPR-policy. Vid frågor om detta, kontakta gärna [email protected].
Är du en affärsdriven relationsbyggare med tekniskt intresse som vill arbeta med kvalitetsprodukter och långsiktiga kundsamarbeten inom industrin? Har du tidigare erfarenhet av försäljning och söker en roll med stor frihet och goda utvecklingsmöjligheter? Då kan rollen som säljare hos Maskinab Teknik AB vara nästa steg för dig. Maskinab Teknik AB är en stabil och växande leverantör till plåtindustrin med bas i Alingsås. Företaget erbjuder maskiner för kantpressning, avgradning och montering av fästelement, samt verktyg och tillbehör som effektiviserar hela plåtbearbetningsprocessen. Maskinab representerar ledande tillverkare från Europa och USA, och ingår sedan 2023 i Bergman & Beving-koncernen – en tillhörighet som ger både resurser och trygghet för långsiktig tillväxt. Med rötter från 1991 kännetecknas verksamheten av god lönsamhet, snabba beslutsvägar och ett drivet team. Kunder finns över hela Sverige, och nu söker företaget en ny kollega som vill vara med på deras fortsatta resa. Om rollen Som säljare på Maskinab ansvarar du för hela säljprocessen – från att bygga relationer till att driva affärer med både nya och befintliga kunder. Du planerar själv din agenda, gör regelbundna kundbesök och guidar industriföretag i investeringar som skapar långsiktigt värde. Du arbetar nära en stark kundbas med stort behov av maskiner och verktyg, och representerar Maskinab både i fält och på mässor – såväl i Sverige som utomlands, främst i Tyskland. Du kommer vara en central del i att bygga upp Maskinabs framtida säljorganisation och ha möjlighet att växa med ökat ansvar över tid. Geografiskt arbetar du i södra Sverige och utgår troligtvis från området Växjö-Värnamo–Markaryd med upp till 2–3 övernattningar per vecka beroende på bostadsort. Om dig Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du är en driven person som triggas av att göra affärer och se verksamheten växa. Du trivs med att arbeta självständigt under stort eget ansvar och är trygg i att driva långsiktiga säljprocesser. Rollen kräver tidigare erfarenhet av teknisk försäljning, gärna mot industrin men vi värderar personlighet och engagemang högt. Har du rätt inställning och vilja får du lära dig resten! Ansökan Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected]
Om tjänsten I denna roll arbetar du enbart med kunder som redan har uttryckt intresse för våra tjänster och ett specifikt erbjudande som vi har marknadsfört. Din uppgift är inte att sälja in företaget eller dess tjänster från grunden, utan att identifiera kundens behov och vägleda dem till rätt behandling och anläggning. Om oss Ecoshine är Sveriges ledande företag inom miljövänlig bilvård. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive biltvätt, bilrekonditionering och däckbyte, och har anläggningar över hela landet. Om rollen Vi söker en engagerad och resultatinriktad person som förstår vad det innebär att arbeta som säljare. Trots att våra kontakter enbart är med kunder som redan visat intresse, krävs en hög energinivå och en stark förmåga att leverera förstklassig service. Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas och växa inom bolaget med mer avancerade säljroller vid intresse. En garantilön kompletterad med provision. En dynamisk och växande startup-miljö där ditt bidrag gör verklig skillnad. Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning (erfarenhet av B2B är meriterande, men inget krav). Flytande svenska i både tal och skrift. Intresse för bilar är ett plus, men inget krav. Plats Du utgår från vårt kontor i Kungens Kurva i södra Stockholm. Har du frågor om tjänsten? Maila [email protected] eller ring 0729048540
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Är du en erfaren och affärsdriven säljare som vill ansvara för att skapa och utveckla starka kundrelationer? Vi söker en Senior Key Account Manager med förmåga att leverera skräddarsydda marknadsföringslösningar som gör skillnad för stora kunder. Om rollen Som Senior Key Account Manager ansvarar du för hela säljprocessen, från att identifiera möjligheter till att förhandla och leverera kompletta lösningar. Rollen innebär att du utvecklar och vårdar din kundportfölj med målsättningen att skapa långsiktig tillväxt och hög kundnöjdhet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för strategisk och operativ försäljning av marknadsföringslösningar, både digitala och traditionella. Utveckla och bygga starka kundavtal kopplade till annonsering, event, nyhetsbrev och andra kanaler. Segmentera, identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter samtidigt som du vårdar befintliga kunder. Utföra behovsanalyser för att skapa lösningar som matchar kundernas affärsmål. Skapa och vårda långsiktiga relationer med beslutsfattare inom näringslivet, nationellt och internationellt. Bidra till att utveckla och implementera försäljningsstrategier som driver tillväxt. Vad vi erbjuder dig Möjlighet att arbeta med ledande kunder och lösningar inom media och marknadsföring. Ett ansvarsfyllt arbete där du har frihet att påverka din portfölj och kundstrategi. En dynamisk och professionell arbetsmiljö som erbjuder stöd för din utveckling. Konkurrenskraftiga villkor och möjligheter att påverka företagets tillväxtresa. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Du har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom medielösningar eller komplexa tjänster. En förmåga att kombinera strategisk och operativ försäljning för att leverera resultat. Erfarenhet av att skapa långsiktiga relationer med kunder och identifiera deras behov. Stark affärsförståelse och förmåga att hantera både uppsökande och relationsbyggande försäljning. Eftergymnasial utbildning och ett organiserat arbetssätt. Ett stort driv och en vilja att skapa tillväxt och lönsamhet i din portfölj. Meriterande: Erfarenhet av internationella kunder och försäljning över landsgränser. Kännedom om specifika branscher, till exempel industrisektorn, är ett plus. Om dig Du är en person som drivs av att skapa värde för kunder och har ett naturligt affärssinne. Med ett strategiskt förhållningssätt och en metodisk arbetsstil tar du initiativ och säkerställer att dina kunder alltid får lösningar som möter deras behov. Ansök nu! Vill du bli en del av ett team som hjälper företag att nå sina mål genom effektiva och kreativa marknadsföringslösningar? Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Client Relationship Manager – Fördjupa Kundrelationer inom Influencer Marketing Vi söker, för kunds räkning, en driven och engagerad medarbetare som brinner för kundrelationer och digital marknadsföring. Vår kund är en ledande aktör inom den digitala branschen och hjälper företag att växa genom strategiska och skräddarsydda marknadsföringslösningar. Vill du vara med och göra skillnad för deras kunder? Läs vidare! Om företaget Företagskulturen kännetecknas av innovation, samarbete och en passion för att överträffa förväntningar. Här erbjuds du möjligheten att arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Kunden har en stark lokal närvaro i Sverige men är även en del av en större internationell koncern, vilket skapar möjligheter till både karriärutveckling och kunskapsutbyte över gränserna. Företaget värdesätter sina medarbetares välbefinnande och erbjuder en rad förmåner, såsom flexibla arbetstider, utbildningsmöjligheter och sociala aktiviteter som stärker gemenskapen på arbetsplatsen. Här får du chansen att göra karriär och samtidigt bidra till kunders framgång genom kreativa och datadrivna lösningar. Vill du vara med och stärka våra kunders digitala närvaro? Vi söker en Client Relationship Manager som kan skapa förtroende och leverera förstklassig service. Arbetsbeskrivning Hålla i kunddialogen, ta över kunden och vara med i hela processen Bygga långvariga relationer genom kontinuerlig dialog och proaktiv problemlösning. Introducera nya tjänster och lösningar som möter kundens växande behov. Vem vi söker Någon med tidigare erfarenhet av försäljning, gärna inom influencer marketing och projektledning. En person med god organisationsförmåga och stark kommunikativ kompetens. Någon som är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Senior Sales Executive Vi söker en erfaren och strategisk Senior Sales Executive som vill spela en nyckelroll i att driva tillväxt och hjälpa företag att effektivisera sina affärsprocesser genom innovativa affärssystem. Om rollen Som Senior Sales Executive kommer du att ha det övergripande ansvaret för att identifiera, utveckla och stänga affärsavtal med nya kunder inom ERP- och affärssystemsområdet. Du kommer att arbeta med komplexa lösningar och bygga långsiktiga relationer med beslutsfattare på ledningsnivå. Huvudsakliga ansvarsområden: ✅ Utveckla och implementera strategiska säljplaner för att nå och överträffa försäljningsmål. ✅ Identifiera och prospektera nya kunder och branscher där våra lösningar kan skapa värde. ✅ Bygga och upprätthålla starka relationer med beslutsfattare, inklusive CFO:er, Finance Managers, Accounting Managers, Controllers och verksamhetsledare. ✅ Leda komplexa försäljningsprocesser, inklusive behovsanalys, skräddarsydda presentationer, förhandlingar och avtalsslut. ✅ Samarbeta med interna team inom produktutveckling, konsulttjänster och kundsupport för att säkerställa att kundens behov uppfylls. ✅ Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrensförhållanden för att kunna erbjuda rådgivning och strategiska insikter till kunder. Vi söker dig som: 🔹 Har flerårig erfarenhet av framgångsrik försäljning av SaaS, ERP-system eller andra komplexa affärssystem. 🔹 Har dokumenterad erfarenhet av att driva och stänga stora affärsavtal med ledningsnivå i organisationer. 🔹 Är skicklig på att bygga förtroende och långsiktiga relationer med beslutsfattare. 🔹 Besitter en stark förståelse för affärsprocesser och hur affärssystem kan bidra till att optimera verksamheten. 🔹 Har utmärkta förmågor inom kommunikation, presentation och förhandling. 🔹 Arbetar proaktivt, resultatorienterat och trivs i en dynamisk och föränderlig miljö. 🔹 Har erfarenhet av att arbeta i en internationell kontext och känner dig bekväm med att leda dialoger på engelska och svenska. Vi erbjuder: ✔ En strategisk roll med stort ansvar och möjlighet att påverka företagets tillväxt och framgång. ✔ Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. ✔ Förmånen att arbeta med marknadsledande produkter och engagerade kollegor i ett innovativt team. ✔ Möjlighet att utvecklas och avancera inom organisationen. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi hanterar rekryteringen i samarbete med Talent&Partner. Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer