Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Key Account Manager

Det nybildade livsmedelsföretaget Protos är en sammanslagning mellan Svenskt butikskött och Gotlands Slagteri. Bolaget har cirka 160 anställda och omsätter 1 015 miljoner kronor. Verksamheten bedrivs i Visby och i Solna. Företaget är känt bland annat för sitt regionala varumärke ”Smak av Gotland” och är även störst i Sverige på KRAV-kött. Protos bedriver nu ett flertal utvecklingsprojekt med målet att fortsätta vara Sveriges intressantaste livsmedelsföretag med hållbarhet i fokus. Detta bland annat genom investeringar i metanreducerat kött, utveckling av ett växtbaserat affärsområde och satsning på nya varumärken.  Om tjänsten: Vi letar efter en engagerad Key Account Manager som kommer att vara en central del av vårt försäljningsteam med ansvar för att vårda och utveckla långsiktiga kundrelationer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar försäljning och förhandling med nyckelkunder, samarbete med produktutvecklingsavdelningen, budget- och resultatansvar samt rapportering och analys av försäljningsdata. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Solna och du rapporterar till försäljningschefen. Ansvarsområden: Utveckla och stärka vår position inom dagligvaruhandeln och food service i hela Sverige. Vårda och utveckla kundrelationer. Säkerställa en lönsam tillväxt för våra produkter och vårt företag. Kravställa/driva internt förbättringsarbete för att säkerställa smidig försäljningsprocess mot kund. Budget och resultatansvar / Rapportering & analys. Försäljning & förhandling. Arbeta strategiskt med centrala avtal för att säkerställa långsiktiga och fördelaktiga relationer med nyckelkunder. Samarbeta med produktutvecklingsavdelningen för att förstå kundernas behov och översätta dem till produktförbättringar eller nya produktidéer. Vi erbjuder En attraktiv roll med nationellt fokus inom dagligvaruhandeln och food service. Goda förutsättningar för framgång i hela Sverige. Lokalt producerade produkter med tydligt ursprung och korta transportvägar. En fast heltidsanställning med tjänstebil. Möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö med motiverade kollegor. En företagskultur präglad av hållbarhet och inkludering. Om dig: Vi söker dig som har: Erfarenhet av kundinriktat arbete med dokumenterad framgång inom utveckling av kundrelationer och kommersiella resultat. Starka förhandlingsegenskaper och förmåga att förstå och tillgodose kundbehov. En eftergymnasial utbildning inom försäljning, marknadsföring, ekonomi eller liknande område. Fördelaktigt med erfarenhet från livsmedelsbranschen, både inom foodservice och dagligvaruhandeln. Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom dagligvaruhandeln/food service och en dokumenterad förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du är van vid att självständigt planera och genomföra dina arbetsdagar och har kunskaper i Officepaketet och affärssystem. Vi letar efter en person som är nyfiken, lösningsorienterad och serviceinriktad. Du bör ha en stark drivkraft för att uppnå resultat och en vilja att kontinuerligt utvecklas och förbättra dig själv och ditt arbete. Du har en stark förmåga att bygga och underhålla affärsmässiga relationer, både internt och externt. Som lagspelare är du samarbetsvillig och engagerad i att bidra till teamets framgång. Din tävlingsinriktning och förmåga att arbeta i ett högt tempo gör dig lämpad för rollen. Du är kommunikativ, serviceinriktad och har en passion för mat. Ansökan: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringens slut. Så skicka in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Per Sävje och Maggie Klingenstierna på Wise Group. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvariga rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Wise Group får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Per på [email protected] eller Maggie på [email protected].

8 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Key Account Executive

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Kognic is on a mission to make everything that moves autonomous. We help AI product teams better understand their data by providing the best dataset management platform for sensor-fusion datasets. We are an ambitious team, building a global company together. We are now looking for our new Key Account Executive, want to join us? The Role As our Key Account Executive, you'll be the driving force behind enhancing our relationships with existing customers. This role requires proactive engagement, a deep understanding of client needs, and the ability to devise innovative solutions. We believe you will become the trusted advisor to our customers’ decision makers and other important stakeholders. You will not only manage the account, but also strategize and execute account-related plans. By leading an account team and involving company experts when needed, you will handle intricate software sales and service processes. Your role ensures software delivery and adoption for sustained account growth. Working closely with our internal teams, you'll ensure exceptional service delivery and actively seek opportunities for upselling. If you thrive in a results-driven setting, value autonomy, and enjoy collaborating with teams and stakeholders, then this role is tailored for you! We are looking for you! We believe that you are a great communication and networking professional with a sense for structure and details. You value the concept of autonomous work, exhibit an initiative-taking and proactive attitude, and regularly spot chances for account growth and product expansion. A genuine technology interest, to be able to always be up-to-date with the latest industry trends, is a big advantage to thrive in this role. Our main office is in Gothenburg and while we prefer a candidate that is located in the Gothenburg area, we are open to you being located somewhere else in Sweden or Germany since some of our customers are located there. We believe you have: Experience from from managing accounts in a B2B/Enterprise sales environment Experience from selling or delivering complex services and IT solutions Ability to travel to conferences and visit customers in Europe and North America regularly Fluency in English. Speaking German too? Even better! If you also have some of the following it is a great plus: Experience from the AD/ADAS field, or experience from Machine Learning/AI in general Experience from the automotive or robotics industries Experience from working in start-up/scale-up companies Experience managing or leading teams Why Kognic? We are in it to win, and have a lot of fun while doing it! To be part of Kognic is to be part of a purpose-driven company with strong values where we, together, create what Kognic will be tomorrow. Besides working with around 120 talented and humble people, from many different nationalities, in a fun and creative environment, we also have many other great benefits! Working in the exciting field of AI and playing an important part in the world’s next great technological leap A hybrid work model and an employer that prioritises life-work balance Lots of team and office events, coming to the office is something you should want to do Competitive salary and benefits such as, parental pay, salary exchange, great health benefits, order your own computer, place your own pension—to name a few From our early days as a pure start-up to our current life as a scale-up, we work in a dynamic environment, which means that every day might be different from the next, but that is exactly how we want it. Kognicians all have a strong desire to explore uncharted territory and a willingness to constantly be learning. Join us! We recommend that you submit your application as soon as possible. We select and perform interviews continuously. If you have any questions regarding the position, please contact our Hiring Manager Anton Nilsson at [email protected]. About Kognic Kognic was conceived in the curious minds of Daniel Langkilde and Oscar Petersson, two engineering students, who dared to dream big and help machines make sense of our messy, chaotic, and unstructured world. Kognic's pioneering dataset management solution helps companies accelerate the development of high-performing and trusted AI products, focusing on bringing the most advanced driver-assistance systems (ADAS) and autonomous driving (AD) to market.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Channel Manager Nordic

At Alfa Laval, we always go that extra mile to overcome the toughest challenges. Our driving force is to accelerate success for our customers, people, and planet. You can only achieve that by having dedicated people with a curious mind. Curiosity is the spark behind great ideas, and great ideas drive progress. As a member of our team, you thrive in a truly diverse and inclusive workplace based on care and empowerment. You are here to make a difference. Constantly building bridges to the future with sustainable solutions that have an impact on our planet's most urgent problems. Making the world a better place. Every day. About the Job: As our Channel Manager for the Nordic countries, you'll steer the ship towards business success and strategic growth. With your keen eye for opportunities, you're not afraid to implement changes that optimize results. Channel sales forms an integral part of our business in each market unit, with technical and operational support provided by the Market Area Sales teams and technical people as well. Your role demands close collaboration with each market unit. We warmly welcome the right candidate to begin their journey with us, starting on September 1st and this position is based in our office in Lund, Sweden. As Channel Manager, you'll oversee all processes related to strategic channel sales, including: * Crafting and validating business plans for new areas or revised approaches * Making quotes to customers and following up in OneCRM * Keep track of opportunities within OneCRM, ensuring a structured approach to monitoring and follow-up. * Collaborating with channels to validate business plans. * Driving lead generation and positioning efforts for new applications * Transforming business plans into actionable sales materials * Ensuring successful execution of new business initiatives * Providing support for related sales activities and participating in claims * You'll also participate in essential meetings at Alfa Laval focusing on channel related areas, fostering networking opportunities and the exchange of best practices. Who You Are You're a visionary with a knack for spotting business opportunities. Driven by success, you possess the business acumen and determination to craft strategies that seize these opportunities. Networking comes naturally to you, and your strong communication skills enhance your ability to connect with others. What You Know Your experience in channel sales is a requirement for this role, and while a background in engineering is beneficial, it's not mandatory. Your proven strategic approach and expertise in channel sales will be invaluable additions to our team You're well-versed in the Nordic market and experienced in engaging with stakeholders across Norway, Finland, Sweden, and Denmark. What's in It for You? Joining us means stepping into a challenging role within a dynamic environment where collaboration and value creation thrive. Equipped with top-notch tools, support, and training, you'll engage customers with technical prowess and professionalism. Enjoy the freedom to operate and take ownership, all while being part of an inspiring team with an unbeatable spirit. For more information regarding the position, please contact: Tina Masini Tarp, Market Area Manager, Food & Water Nordic, +4544576209 Anna Åhlin, Talent Acquisition Partner, Union information: Johan Ranhög, Akademikerföreningen +46 730 576 410 Bror Garcia Lantz, Unionen +46 709 366 985 Please send your application no later than 26th of May 2024. We do not accept applications sent directly via email. We care about diversity, inclusion, and equity in our recruitment processes. We also believe behavioral traits can provide important insights into a candidate's fit to a role. To help us achieve this we apply Pymetrics assessments, and upon application you will be invited to play the assessment games. #LI-AA1

8 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Key Account Manager till Nordic Brass Gusum!

Drivs du av affärer och nöjda kunder? Nordic Brass Gusum är ett av Sveriges äldsta bruksföretag med specialkompetens och över 360 års erfarenhet när det gäller mässing. Till vårt kontor i Gusum söker vi nu ytterligare en Key Account Manager! Hos oss kommer du få en stimulerande och utvecklande roll där den ena dagen inte är den andra lik! Din roll Som Key Account Manager hos oss marknadsför du våra produkter med optimal lönsamhet på ett serviceinriktat sätt i enlighet med vår affärsidé och policy. Du representerar oss gentemot kunder, myndigheter och andra intressenter på ett förtroendefullt sätt så att företagets bästa tas tillvara. I din roll hanterar du kunddialoger och är den naturliga kommunikationslänken mellan kunder och företag och du sätter försäljningsbudget med volym, priser och marginaler samt planerar och genomför kundbesök. Du skapar försäljningsmaterial, samlar in data, uppdaterar prognoser och upprättar försäljningsavtal. Vidare är du lyhörd för marknadstrender och kundbehov och du föreslår nya produkter och lösningar till dina kunder. I samarbete med logistikavdelningen tar du emot och registrerar beställningar och du är alltid öppen för bättre effektivitet och utveckling av verksamheten inom ditt område. Du rapporterar till Marknad-, och försäljningschef. Om dig Vi söker dig som är affärsinriktad och har en god förmåga att skapa och underhålla relationer! Du har några års erfarenhet av att arbeta med försäljning och har du dessutom erfarenhet av metallsektorn samt förhandla priser och avtal ser vi det som lockande. Har du en teknisk eftergymnasial utbildning eller en högskoleutbildning inom ekonomi ser vi detta som mycket meriterande för tjänsten. För denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stort fokus på dina personliga egenskaper och vi tror därför att du är förtroendegivande och har ett tydligt kundfokus. Du är initiativtagande och handlingskraftigt och strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för Nordic Brass Gusum och kunden. Du är nyfiken och kan självständigt driva ditt arbete framåt för att skapa nya affärsmöjligheter. Vi ser att du är lösningsfokuserad, och kan hålla många bollar i luften. Du är flexibel och anpassningsbar och har möjlighet att resa i tjänsten där övernattningar förekommer. För att komma till din rätt i rollen har du en mycket god kommunikativ förmåga och behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten och tjänstebil ingår. Hos oss finns stora möjligheter att påverka och bidra med egna förbättringsförslag. Kom och var en del av vårt team där du kan forma arbetsmiljön och främja innovation, där du får vara proaktiv, kreativ och bli en del av vår engagerande och framåtsträvande arbetsplats! Om Nordic Brass Gusum Nordic Brass Gusum är ett av Sveriges äldsta bruksföretag med specialkompetens och över 360 års erfarenhet när det gäller mässing. Nordic Brass Gusum tillverkar varje år 25 000 ton mässing i form av stänger, tackor och mutter. Mässingen framställs i företagets egen fabrik, som är en av Europas främsta. Merparten av produkterna levereras till den nordiska marknaden där kunderna vidareförädlar mässingen till slutprodukter som VVS-tillbehör såsom kranar och duschhandtag, skruvar muttrar, låsdetaljer, elkomponenter och prydnadssaker med mera. Nordic Brass Gusum har en omsättning på en knapp miljard SEK och antalet anställda är ca 125 personer. Nordic Brass Gusum är väl etablerat på den nordiska marknaden och kan det mesta om kundernas krav på kvalitet, leveransprecision och flexibilitet. Nordic Brass Gusum kommer att, tillsammans med sina kunder, fortsätta att utvecklas som en stark och långsiktig partner. Är du intresserad? Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Lajla Dzebic på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Nordic Brass Gusum. Sista ansökningsdag är 8 juni 2024. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. EISS rekrytering och search EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Vi söker en Key Account Manager

AVTECH Sweden AB söker en medarbetare till tjänsten som säljare av våra mjukvarutjänster riktade mot flygbolag. Du blir en viktig del i vårt sälj- och marknadsteam där vi arbetar tillsammans för att sälja och marknadsföra mjukvarulösningar som ökar miljöeffektiviteten hos flygbolag runtom i världen. Om rollen Som Key Account Manager ansvarar du bland annat för att uppsöka och kontakta nya flygbolagskunder samt att vidareutveckla affärsrelationen med flygbolag som redan är kund till oss. Du är nyfiken och arbetar proaktivt för att bygga långsiktiga relationer med både nya och befintliga kunder. Rollen innebär både prospekterande och förvaltande försäljning men handlar initialt främst om att utveckla affärer hos nya kunder globalt. Kundmöten sker både digitalt och via fysiska möten vilket innebär en del resande. Vi tror att du som person är: · Självgående · Driven · Resultatorienterad · Social · En lagspelare Utöver ovanstående tror vi att du har erfarenhet av strategisk försäljning, gärna Challenger Sales. Du får gärna ha erfarenhet av att ha arbetat med försäljning till globala företag, och allra helst flygbolag. För att trivas och lyckas i rollen har du ett tekniskt intresse och en förmåga att beskriva tekniskt komplicerade produkter på ett pedagogiskt och enkelt sätt. Tjänsten innebär frihet under ansvar vilket sätter krav på att du är självgående, ansvarstagande och kan planera ditt arbete på ett strukturerat vis. Möjlighet att arbeta både hemifrån och från vårt kontor i Kista finns. Vad erbjuder vi dig? AVTECH är ett mindre börsnoterat företag med en kreativ och avslappnad arbetsmiljö som utvecklar och levererar digitala tjänster till flygbolag för en miljöeffektivare luftfart. Vi sitter i moderna kontorslokaler med en extraordinär panoramavy från 23:e våningen i Kista Science Tower. Du erbjuds en trygg arbetsplats med en positiv företagskultur där vi stöttar varandra och har roligt tillsammans. Vi tror på långsiktiga relationer där våra medarbetare har goda utvecklings- och påverkansmöjligheter. Låter detta intressant? Tveka då inte att sicka in din ansökan till [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan annonstiden har löpt ut. Frågor besvaras av Lars Wernblom, Interim Head of Sales & Marketing på mail [email protected] eller 0729 93 00 83.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Key Account Executive

Kognic is on a mission to make everything that moves autonomous. We help AI product teams better understand their data by providing the best dataset management platform for sensor-fusion datasets. We are an ambitious team, building a global company together. We are now looking for our new Key Account Executive, want to join us?The RoleAs our Key Account Executive, you'll be the driving force behind enhancing our relationships with existing customers. This role requires proactive engagement, a deep understanding of client needs, and the ability to devise innovative solutions. We believe you will become the trusted advisor to our customers’ decision makers and other important stakeholders. You will not only manage the account, but also strategize and execute account-related plans. By leading an account team and involving company experts when needed, you will handle intricate software sales and service processes. Your role ensures software delivery and adoption for sustained account growth. Working closely with our internal teams, you'll ensure exceptional service delivery and actively seek opportunities for upselling. If you thrive in a results-driven setting, value autonomy, and enjoy collaborating with teams and stakeholders, then this role is tailored for you!We are looking for you!We believe that you are a great communication and networking professional with a sense for structure and details. You value the concept of autonomous work, exhibit an initiative-taking and proactive attitude, and regularly spot chances for account growth and product expansion. A genuine technology interest, to be able to always be up-to-date with the latest industry trends, is a big advantage to thrive in this role. Our main office is in Gothenburg and while we prefer a candidate that is located in the Gothenburg area, we are open to you being located somewhere else in Sweden or Germany since some of our customers are located there. We believe you have: Experience from from managing accounts in a B2B/Enterprise sales environment Experience from selling or delivering complex services and IT solutions Ability to travel to conferences and visit customers in Europe and North America regularly Fluency in English. Speaking German too? Even better! If you also have some of the following it is a great plus: Experience from the AD/ADAS field, or experience from Machine Learning/AI in general Experience from the automotive or robotics industries Experience from working in start-up/scale-up companies Experience managing or leading teams Why Kognic?We are in it to win, and have a lot of fun while doing it! To be part of Kognic is to be part of a purpose-driven company with strong values where we, together, create what Kognic will be tomorrow. Besides working with around 120 talented and humble people, from many different nationalities, in a fun and creative environment, we also have many other great benefits! Working in the exciting field of AI and playing an important part in the world’s next great technological leap A hybrid work model and an employer that prioritises life-work balance Lots of team and office events, coming to the office is something you should want to do Competitive salary and benefits such as, parental pay, salary exchange, great health benefits, order your own computer, place your own pension—to name a few From our early days as a pure start-up to our current life as a scale-up, we work in a dynamic environment, which means that every day might be different from the next, but that is exactly how we want it. Kognicians all have a strong desire to explore uncharted territory and a willingness to constantly be learning.Join us!We recommend that you submit your application as soon as possible. We select and perform interviews continuously. If you have any questions regarding the position, please contact our Hiring Manager Anton Nilsson at [email protected]. About KognicKognic was conceived in the curious minds of Daniel Langkilde and Oscar Petersson, two engineering students, who dared to dream big and help machines make sense of our messy, chaotic, and unstructured world. Kognic's pioneering dataset management solution helps companies accelerate the development of high-performing and trusted AI products, focusing on bringing the most advanced driver-assistance systems (ADAS) and autonomous driving (AD) to market.

8 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024