Bil Lackerare/plåtslagare

Skarpnäcks Skadecenter plåt & lack AB är en verkstad med möjligheter. Vi arbetar med alla slags märken och kan göra alla möjliga reparationer . Nu söker vi på Skarpnäcks Skadecenter Plåt & Lack AB två lackerare/plåtslagare. Vi söker dig som är själv gående ,För oss i Skarpnäck skadecenter är kundnöjdhet samt kvalité på våra tjänster den mest centrala i verksamheten. Du förväntas därför vara noggrant och ansvarsfull i dina arbetsuppgifter samt vara flexibel och lätt att samarbeta med. Du kommer att arbeta både självständigt och i team, därför är det viktigt att du klarar av enmansarbete samt att arbeta i team med kollegor. Arbetet omfattar både lättare plåtarbete/grundarbete och slutlackering. Meriterande om du har erfarenhet av arbete med större fordon såsom buss och lastbil. Önskvärt om du tidigare arbetat med . Ansökningar eller frågor om tjänsten sker via mejl till: [email protected] Fraktflygargatan 6B 12830 Skarpnäck Arbetsgivaren Skarpnäcks Skadecenter Plåt och Lack AB Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 mars 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Teamleader till Europeiska Motor i Rissne

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team mot framgång? Vi söker en passionerad och motiverad individ för rollen som Teamleder till kundmottagningen hos Europeiska Motor / Toyota Center i Rissne. Arbetsuppgifter I rollen som teamleader fungerar du som arbetsledare för ca 5-6 servicerådgivare. Du leder och inspirerar ditt team mot företagets gemensamma mål och resultat. Du hanterar onboarding och introduktion av ny personal samt säkerställer att ni som team arbetar enligt företagets riktlinjer. Du stöttar, coachar och motiverar dina kollegor samt säkerställer kundmottagningens bemanning. Du kommer även fungera som servicerådgivare och kommer att ha kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen, hantera garantier och upprätta skadekalkyler samt sköta övrig administration. Här används verkstadens datorsystem Kobra och arbetet sker över disk samt genom telefon och e-post. Du kommer att jobba tillsammans med ett glatt och kompetent team som har roligt tillsammans på jobbet. Kvalifikationer - Du har tidigare arbetslivserfarenhet ifrån kundservice och ifrån en arbetsledande roll. - Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. - Krav är att du innehar B-körkort för manuell bil. - Mycket goda datorkunskaper och erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system. - Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som teamleader är det viktigt att du är kommunikativ och har förmågan att kunna inspirera och coacha ditt team i ett stundtals intensivt arbetsklimat. Du har en fallenhet för struktur och koordinering av arbetsuppgifter samt kan hitta lösningar på utmaningar som uppstår plötsligt. Du har förståelse för hur ni bör prioritera uppgifter och kan delegera på ett effektivt sätt. Du har en mycket god förståelse för kundservice och har en hög ambition och målsättning att ert team ska överträffa kundernas förväntningar. Vi ser gärna att du är en person med ambitioner att växa och så småningom anta ännu större ansvar och roller inom företaget. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Varför välja oss? - Erfarenhet och stabilitet: Med över 50 år i branschen har vi byggt upp en stark grund av erfarenhet och stabilitet. - Framstående företagskultur: Vår arbetsplats präglas av en öppen och inkluderande företagskultur, där varje medarbetares åsikter värderas högt. - Engagerade ledare och härliga kollegor: Arbeta sida vid sida med kompetenta ledare och stöttande kollegor som strävar efter gemensam framgång. - The Toyota Way filosofin: Vi omfamnar "The Toyota Way", en hyllad filosofi som genomsyrar vårt arbete och bidrar till vår framgång. - Möjligheter till utveckling: Vi tror på din potential och erbjuder ett brett utbud av vidareutbildningar samt karriärutveckling inom bolaget. - Hälsosam arbetsmiljö: Vi värnar om ditt välmående och erbjuder förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi har även ett heltäckande miljöledningssystem och är certifierade enligt ISO 14001. Ansökan och tillträde Tjänsten är på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Anställningen blir direkt hos Europeiska Motor i Rissne. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Catrin Fjellström, 070-0744018. Gör ditt nästa karriärsteg hos oss - där du inte bara är anställd, utan en viktig del av en lång och framgångsrik historia. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vår växande och inspirerande arbetsgemenskap! Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad samt en fullserviceverkstad på Östermalm. Vår huvudanläggning i Rissne är vårt flaggskepp och här erbjuder vi försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har en modern fullserviceverkstad, där vi också säljer reservdelar.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Servicerådgivare till auktoriserad bilåterförsäljare i Bromma

Är du en person som brinner för att träffa kunder och ge dem ett professionellt bemötande? I rollen som servicerådgivare blir du ansiktet utåt till en av branschens ledande bilåterförsäljare genom att stötta kunder under hela serviceprocessen. Arbetsuppgifter Som servicerådgivare kommer du hantera bokningar på telefon och mejl, ta emot kunder för verkstadsbesök, besvara frågor samt ta betalt och fakturera. När du fått mer erfarenhet i rollen kommer du dessutom få hantera garantier och kundreklamationer samt ansvara för verkstadens produktivitet och drift. Du kommer att arbeta hos en auktoriserad bilåterförsäljare i Bromma. Kvalifikationer Vi söker dig som har en bakgrund inom service och där arbetslivserfarenhet av bilbranschen är meriterande. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och tycker det är intressant med bilbranschen. I övrigt är du en van systemanvändare, behärskar svenska och engelska flytande samt innehar B-körkort. Personliga egenskaper Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du är lyhörd och anpassar dig efter olika människor för att ge bra service som överträffar kundens förväntningar. Vidare bör du kunna hantera ett högt arbetstempo med flera ärenden samtidigt. Vi lägger stor vikt vid din personlighet i detta urval. Tillträde och ansökan Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida och stöttar dig längs vägen. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Servicerådgivare till södra Stockholm

I rollen som kundmottagare blir du ansiktet utåt för denna bilåterförsäljares verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande. Arbetsuppgifter Som kundmottagare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning/utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profil Vi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start omgående. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 0760096502. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Servicerådgivare till auktoriserad återförsäljare

Vi letar just nu efter dig med erfarenhet av administration, reception eller service för spännande uppdrag hos en av våra kunder i Norrort. Dina arbetsuppgifter: I den här viktiga rollen kommer du att vara ansiktet utåt för företaget, och du kommer att ha en avgörande roll när det kommer till att ge enastående kundservice. Du kommer att arbeta med ärendehanteringssystem, CRM-system och Excel, och dina främsta arbetsredskap kommer att vara telefon och dator, där du kommunicerar via chatt, e-post och samtal. Dina kvalifikationer: För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad, snabb att lära och ha en förmåga att hitta lösningar. Du bör vara positiv, energisk och kunna prestera på toppnivå även under hög arbetsbelastning och olika säsonger. Tålamod och förmågan att hantera stress är viktigt. Noggrannhet, struktur och förmåga att återkoppla till kunder och kollegor är avgörande. Vi ser också gärna att du är effektiv och kan hantera flera uppgifter samtidigt i ett högt tempo. - Vi ser gärna att du har en gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet. - God system och datorvana. - Mycket god kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift. - Innehar B- körkort. Ansökan och tillträde: Det här är en heltidsanställning med start omgående och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18 beroende på uppdrag. Du kommer att få en trygg anställning hos Starfinder med en konsultchef som finns där för att stötta dig. Det finns även stora möjligheter att bli rekryterad till våra kundföretag. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Amanda Svenberg 076 009 77 46. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Kundmottagare sökes omgående till Huddinge

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Vi kommer att flytta verkstaden till nya fräscha lokaler på Huddingevägen 305. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

5 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Kundmottagare sökes omgående till Säter

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana/gärna kunskaper i cabas • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf MECA med huvudkontor i Stockholm och Malmö omsätter 1 miljard. Vi på MECA differentierar oss genom att vara hela Sveriges mest förstående bilexpert. Vi ingår i börsnoterade MEKO och agerar på den svenska eftermarknaden för bilar. Genom störst förståelse för våra konsumenters och kunders vardag skapar vi helhetslösningar som ska göra oss till förstahandsvalet. Det sker dels genom vår fristående verkstadskedja, MECA Bilservice med ca. 400 verkstäder, där vi vill skapa den bästa konsumentresan. Dels genom att vi som grossist säljer och distribuerar verkstadsutrustning, reservdelar och biltillbehör via våra 60 lokala Expresslager till alla Sveriges verkstäder. Inom vår verkstadskedja hanteras det varje år 450 000 bilar. Vi ska alltid vara Professionella, Innovativa, Kompetenta och Engagerade. Vi arbetar aktivt med ständigt lärande och CSR, och i Sverige arbetar 1300 personer under varumärket MECA. Vi skapar förutsättningar för alla att ta sig dit de vill. Alltid. Läs mer om oss på meca.se Personuppgiftshantering MECA Sweden AB, org.nr. 556356-5612, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf

4 mars 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Kundmottagare sökes till Mekonomen, Lilla Edet

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

4 mars 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Servicerådgivare / tidsbokare till Länna

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigaste roll? Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande och din kunskap. Arbetsuppgifter Som servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att svara i telefon och boka in kunder på verkstadsbesök, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem Kobra samt via telefon och mail. Din profil Vi söker dig som har en bakgrund inom serviceområdet samt har en dokumenterad arbetslivserfarenhet av bilbranschen gärna som servicerådgivare/ kundmottagare. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om att detta är ditt drömjobb. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. - Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. - Krav är att du innehar B-körkort. - Mycket meriterande är om du har erfarenhet av bilbranschens datorsystem Kobra. - Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaper Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Tillträde och ansökan Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Malin Dunder, 076-7776762 eller Amanda Svenberg, 076-0097746. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Servicerådgivare till Hammarby

Du blir i rollen som kundmottagare ansiktet utåt för denna bilåterförsäljares verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande. Arbetsuppgifter Som kundmottagare har du kontakt med verkstadens kunder vid inlämning/utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profil Vi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag mellan 7-16/9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076 009 77 46. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024