Kundmottagare, bilverkstad/Verkmästare, bilverkstad
Sök bland 239 lediga jobb som Kundmottagare, bilverkstad/Verkmästare, bilverkstad och börja ditt nya yrkesliv idag!
Om tjänsten Är du serviceinriktad och letar efter ett socialt heltidsjobb? Är du orädd och är initiativtagande? Gillar du att möta nya människor varje dag och leverera service i högklass? Då kan du bli vår kunds nya kundmottagare i Malmö! Detta är ett säsongsarbete för kommande uppdrag hos vår kund i Malmö. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som Kundmottagare kommer du arbeta ute hos vår kund, en stor bilkoncern. Du gör allt för att skapa goda kundrelationer, och det är din uppgift att se till att gästerna är nöjda med sitt besök samt lämnar med ett leende. I rollen ska du ta emot kunderna, se till så att processen går smidigt och sedan ta betalt, samt utforska om kunden har kompletterande behov. Dina dagliga arbetsuppgifter kan innebära: • Hantera fakturor • Administration i olika system • Bygga kundrelationer • Rekommendationer av däck • Ta emot bilar • Boka in tider för däckbyte via telefon och mejl • Merförsäljning Kvalifikationer Vi söker dig som är erfaren inom servicebranschen, har ett genuint intresse för människor och serviceyrket. Du har ett intresse för bilar, ett stort kundfokus, är handlingskraftig, ansvarstagande och gillar en omväxlande arbetsdag. Du bör vara utåtriktad, självgående och trivas i ett högt arbetstempo. Du trivs med att skapa goda relationer både internt och externt och är mån om att ta ansvar och alltid vårda dina relationer. Du värdesätter god sammanhållning och team-känsla. • Har B-körkort • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Orädd och socialt utåtriktad • Meriterande om du har erfarenhet av bilbranschen, administration och kundhantering Omfattning: Heltid, visstid (7 veckor). Start: vecka 41-48. Arbetstiderna är belagda måndag till fredag och varierar mellan morgon och kvällsarbete. Övrigt Vi tar inte emot ansökningar via mejl och telefon. För övriga frågor, kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin på [email protected] Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning Vi söker nu en servicerådgivare till kommande uppdrag i Stockholm. Är du en person som trivs med att vara den första kontakten för kunder som besöker verkstaden och har erfarenhet från fordonsbranschen? Då kan du vara den vi letar efter! Som servicerådgivare kommer du att välkomna kunder till anläggningen och ha ansvar för en rad administrativa och kundrelaterade uppgifter. Du kommer att fakturera, boka in kunder till verkstaden, svara i telefon samt hantera e-post. Rollen innebär även att planera arbetet för mekanikerna, ta betalt och göra beställningar. Stor vikt läggs vid att ge utmärkt service och säkerställa kundnöjdhet. Din Profil Vi söker dig som har ett starkt servicefokus och en naturlig förmåga att hålla ihop olika delar av verksamheten. Du är lösningsorienterad och tycker om att arbeta med människor. Det är ett plus om du har erfarenhet som servicerådgivare inom fordonsbranschen, till exempel på en verkstad eller hos en återförsäljare. Vi ser också att du har vana av att arbeta med olika system och datorer, samt att du behärskar svenska och engelska väl, både i tal och skrift. Om företaget Autorekrytering är ledande på att hitta specialistkompetens till fordonsindustrin. Vi är landets enda rekrytering- och konsultföretag med ett odelat fokus på att matcha rätt person med rätt jobb i motorbranschen, och detta har vi gjort sedan 2005. Under dessa två decennier har vi byggt upp ett omfattande nätverk och en djup förståelse för branschen, vilket gör oss unikt positionerade att bidra till dess utveckling med rätt kompetens. Fordonsindustrin är en av Sveriges viktigaste sektorer. Den spelar en central roll i vår ekonomi, genererar innovation och sysselsätter tusentals människor. Att hitta och behålla rätt kompetens är avgörande för branschens fortsatta framgång och tillväxt. Genom vårt långsiktiga engagemang och personliga service säkerställer vi att både våra kunder och kandidater får den bästa möjliga matchningen. Som kund eller medarbetare hos Autorekrytering kommer du snabbt att märka vårt personliga engagemang och vår långsiktighet. Våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping gör det möjligt för oss att täcka stora delar av Sverige samtidigt som vi håller oss uppdaterade på den lokala marknaden. Kontaktuppgifter Frågor kring denna tjänst besvaras av ansvarig rekryterare Elin Karlsson. Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Nu söker vi en engagerad och kunnig ordermottagare för att stärka vår kunds team i sin fortsätta tillväxtresa. Har du ett stort bilintresse och vill arbeta på ett framstående företag inom bilindustrin med specialisering på reservdelar? Tjänstebeskrivning Som ordermottagare kommer du att spela en nyckelroll i vår kundtjänst och ansvarar för att hantera och bearbeta kundorder. Du kommer att arbeta i ett snabbt tempo och vara en viktig länk mellan våra kunder och vårt produktsortiment. Ditt stora kunnande inom bilmekanik kommer vara avgörande för att ge våra kunder den bästa servicen och rådgivningen. Arbetsuppgifter: - Ta emot och registrera kundorder via telefon, e-post och andra kommunikationskanaler. - Ge teknisk rådgivning och support baserat på djup kunskap om bilmekanik och reservdelar. - Säkerställa korrekt och snabb hantering av order och leveranser. - Hantera kundförfrågningar och lösa eventuella problem eller klagomål. - Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa att kundens behov tillgodoses på bästa sätt. Kvalifikationer - Gedigen erfarenhet av kundtjänst och ordermottagning. - Omfattande kunskap och erfarenhet inom bilmekanik och bilreservdelar. - Utmärkt kommunikationsförmåga och en kundorienterad attityd. - Förmåga att arbeta självständigt och i ett team i en snabb miljö. - Goda dator- och administrations kunskaper. Vad erbjuder vi dig? - En heltidstjänst med omgående tillsättning. - En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas. - Konkurrenskraftig lön och förmåner. - En chans att bli en del av ett engagerat och professionellt team. Låter det intressant? Är du vår nästa ordermottagare som brinner för bilmekanik och kundservice? Skicka in din ansökan redan idag! Vänligen inkludera ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för denna tjänst. Vi ser fram emot din ansökan! Om NearYou ”NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se ”
Arbetsbeskrivning Vi söker nu en servicerådgivare till kommande uppdrag i Malmö. Är du en person som trivs med att vara den första kontakten för kunder som besöker verkstaden och har erfarenhet från fordonsbranschen? Då kan du vara den vi letar efter! Som servicerådgivare kommer du att välkomna kunder till anläggningen och ha ansvar för en rad administrativa och kundrelaterade uppgifter. Du kommer att fakturera, boka in kunder till verkstaden, svara i telefon samt hantera e-post. Rollen innebär även att planera arbetet för mekanikerna, ta betalt och göra beställningar. Stor vikt läggs vid att ge utmärkt service och säkerställa kundnöjdhet. Din Profil Vi söker dig som har ett starkt servicefokus och en naturlig förmåga att hålla ihop olika delar av verksamheten. Du är lösningsorienterad och tycker om att arbeta med människor. Det är ett plus om du har erfarenhet som servicerådgivare inom fordonsbranschen, till exempel på en verkstad eller hos en återförsäljare. Vi ser också att du har vana av att arbeta med olika system och datorer, samt att du behärskar svenska och engelska väl, både i tal och skrift. Om företaget Autorekrytering är ledande på att hitta specialistkompetens till fordonsindustrin. Vi är landets enda rekrytering- och konsultföretag med ett odelat fokus på att matcha rätt person med rätt jobb i motorbranschen, och detta har vi gjort sedan 2005. Under dessa två decennier har vi byggt upp ett omfattande nätverk och en djup förståelse för branschen, vilket gör oss unikt positionerade att bidra till dess utveckling med rätt kompetens. Fordonsindustrin är en av Sveriges viktigaste sektorer. Den spelar en central roll i vår ekonomi, genererar innovation och sysselsätter tusentals människor. Att hitta och behålla rätt kompetens är avgörande för branschens fortsatta framgång och tillväxt. Genom vårt långsiktiga engagemang och personliga service säkerställer vi att både våra kunder och kandidater får den bästa möjliga matchningen. Som kund eller medarbetare hos Autorekrytering kommer du snabbt att märka vårt personliga engagemang och vår långsiktighet. Våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping gör det möjligt för oss att täcka stora delar av Sverige samtidigt som vi håller oss uppdaterade på den lokala marknaden. Kontaktuppgifter Frågor kring denna tjänst besvaras av ansvarig rekryterare Teo Sandahl. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker nu en glad servicerådgivare till Europeiska Motor / Toyota Center i Rissne. ArbetsuppgifterDu blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande och din kunskap.Som servicerådgivare kommer du att ha kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen, samt att ge dem stöd och vägledning. En viktig del i ditt arbete är att alltid ge kunderna ett trevligt och professionellt bemötande, samtidigt som du säkerställer att deras önskemål uppfylls. Dina arbetsuppgifter innebär att boka in kunder för verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera. Du kommer att använda verkstadens datorsystem Kobra och arbeta via telefon och e-post. Du kommer också att jobba tillsammans med ett kompetent och erfaret team som har roligt tillsammans på jobbet. Kvalifikationer - Duhar en bakgrund inom serviceområdet samt har en dokumenterad arbetslivserfarenhet av bilbranschen helst som servicerådgivare/ kundmottagare.- Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om attdetta är ditt drömjobb.- Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift.- Krav är att du innehar B-körkort för manuell och automat.- Mycket meriterande är om du har erfarenhet av något av bilbranschens datorsystem Kobra, Automaster, Tacdis eller Winassist.- Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen som servicerådgivare är det viktigt att du har ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ och är flexibel i ditt arbete. Du behöver klara av ett högt arbetstempo och ha förmågan att hantera flera ärenden samtidigt. En brinnande passion för att ge god service och sträva efter att överträffa kundens förväntningar är avgörande. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Din positiva attityd smittar av sig till kollegor och kunder, vilket skapar en trivsam och produktiv arbetsmiljö. Du har förmågan att hantera utmaningar och olika situationer på ett kreativt sätt, och alltid hitta lösningar som gör kundens dag. Du är också lyhörd och anpassar dig efter varje individuell kunds personlighet och behov. Att skapa en personlig relation med kunden är en av dina styrkor. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder digSom anställd hos oss arbetar du på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Vi är stolta över vår trygga och stabil arbetsplats, som präglas av en öppen företagskultur och högt i tak. Hos oss kommer du att arbeta tillsammans med kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor, vilket skapar en trivsam och inkluderande arbetsmiljö. Vi är övertygade om "The Toyota Way", en filosofi som har hyllats världen över och är grundläggande för vårt arbete. Vi värnar om våra värderingar och arbetssätt som har bidragit till vår framgångsrika verksamhet. Som anställd hos oss har du möjlighet att växa och utvecklas med ett stort utbud av vidareutbildningar inom Toyota, både tekniska vidareutbildningar samt utbildningar inom affärsutveckling och ledarskap. Vi tror på att investera i våra medarbetare och vi stöttar dig i din personliga och professionella utveckling. Vi strävar efter att ha en hälsosam arbetsmiljö och erbjuder därför förmåner som friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Dessutom brukar vi göra resor tillsammans för att stärka vår gemenskap och ha kul på jobbet. Vi tror på en hållbar arbetsplats och strävar efter att skapa en balans mellan arbete och fritid. Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Observera att ansökningar endast tas emot via denna annons.Välkommen med din ansökan! Om företagetEuropeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad och Östermalm. Vår huvudanläggning i Rissne är vårt flaggskepp och här erbjuder vi försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har en modern fullserviceverkstad, där vi också säljer reservdelar.
Arbetsbeskrivning Autorekrytering samarbetar med de främsta återförsäljarna, generalagenterna och leverantörerna i fordonsbranschen. Vi har ett ständigt inflöde av förfrågningar från våra kunder som vill rekrytera duktiga servicerådgivare. Några av tjänsterna annonseras på vår hemsida, medan andra tillsätts direkt med kandidater från vårt nätverk. Därför vill vi komma i kontakt med dig som har erfarenhet som servicerådgivare och som antingen aktivt söker nytt arbete, eller som helt enkelt vill hålla dörrarna öppna för framtida jobbmöjligheter. Som servicerådgivare har du en central roll i verksamheten där du är företagets ansikte utåt och stor vikt läggs på service och kundbemötande. I rollen som Servicerådgivare kommer du att boka in kunder, ta emot bilar och ta betalt. Utöver ditt personliga kundbemötande är datorn och dess system dina främsta arbetsverktyg. Registrera ditt CV via denna annons så blir du en del av vårt nätverk och kommer att kontaktas när vi har en passande tjänst för dig. På så sätt missar du inte möjligheten att arbeta hos spännande arbetsgivare inom fordonsbranschen! Denna annons avser tjänster i Göteborgsområdet Din Profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som servicerådgivare eller liknande serviceyrken. Som person är du öppen, social och framåt. Självklart älskar du att ge kundservice i världsklass! För att trivas i denna roll bör du drivas av utmaningar och ha lätt för att skapa ett personligt möte med kunder. I denna tjänst lägger vi stort vikt vid din personlighet där vi värdesätter din sociala kompetens och energi samt din förmåga att lösa problem som kan uppstå. Om företaget Autorekrytering har funnits sedan 2005 och är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag i fordonsbranschen. Vi hittar snabbt rätt kompetens – från verkstadsgolv till ledande positioner. Vi finns när du behöver driven och kunnig personal. Oavsett om det gäller rekrytering eller tillfällig förstärkning hjälper vi dig att hitta rätt. Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi utför uppdrag i hela Sverige. Kontaktuppgifter Frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Kajsa Fyhr på [email protected].
Stadsmiljöförvaltningen har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet. Vi arbetar för att skapa tillgängliga, attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. Förvaltningen äger och förvaltar spårvagnsnätet i Göteborg. På förvaltningen arbetar cirka 900 personer. Stadsmiljöförvaltningen är en del av de stadsutvecklingsförvaltningar som finns i Göteborgs Stad. Gemensamt arbetar vi med att skapa förutsättningar för en fungerande infrastruktur, bostäder och lokaler med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv. ARBETSUPPGIFTER Till Stadsmiljöförvaltningens smidesverkstad söker vi nu svetsare. I tjänsten kommer du bland annat att arbeta med konstruktion, tillverkning och reparation av stålkonstruktioner, till viss del även träkonstruktioner, såsom räcken, handledare, stängsel, staket, broar, bänkar och hållplatsutrustning. Viss maskinreperation kan förekomma. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gymnasieutbildning, gärna med någon form av teknisk inriktning. Du ska ha erfarenhet av svetsning samt reparation av material i olika typer av stål. Körkort B är ett krav, svetslicenser är meriterande. I arbetet ingår kontakt med allmänhet och beställare varför det krävs god kommunikativ förmåga. Du behöver kunna arbeta självständigt med egna uppdrag men också tycka om att arbeta i grupp och ha en god samarbetsförmåga. Delar av arbetet utförs på hög höjd varför förmåga att arbeta under sådana förhållanden måste finnas. Förvaltningen anser att mångfald bland våra medarbetare bidrar till att utveckla såväl vår verksamhet som gemenskapen på arbetsplatsen. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vår arbetsplats är belägen i centrala Göteborg och vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid (undantag på vissa avdelningar), friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Om rekryteringsprocessen: För din kännedom arbetar vi med kompetensbaserade rekryteringsprocesser, en metod som innebär att vi fokuserar på kompetens för tjänsten samt personliga egenskaper. Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/stadsmiljo-goteborgs-stad/ Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.
Vi söker nu en engagerad och flexibel servicerådgivare till vår nya avdelning på Din Bil / Stockholm. Om du är intresserad av att arbeta i en roll med utvecklingspotential och vill vara en del av ett stort, växande företag, är detta din chans! Vi erbjuder dig:I rollen kommer du få en omfattande onboarding och utbildning både via Workz och interna utbildningar hos Din Bil, så att du får en stödjande och utvecklande arbetsmiljö. Det finns goda möjligheter till karriärutveckling och där framgången för hela teamet belönas gemensamt. Utöver detta erbjuds goda förmåner. Om rollen:Som servicerådgivare hos Din Bil kommer du att ha en varierande roll som inkluderar: Hantering av onlinebokningar: Både service och felsökning/reparationer. Kontrollera och säkerställ att bokningar följer våra serviceavtal och regler samt ta korrekt och relevant information av kunden gällande eventuella anmärkningar kunden har. Kundrådgivning: Ge professionell rådgivning och support till kunder angående deras bilar och servicebehov via telefon, mejl och chatt. Kommunicera med kunder för att samla in nödvändig information via behovsanalyser. Leadshantering: Följ upp leads och serviceförfrågningar proaktivt via telefon och mejl Administrativt arbete: Skapa och hantera ärenden, följa upp på serviceordrar och hålla systemet uppdaterat. Arbete sker alla dagar i veckan, inklusive kvällar och helger. Exakta arbetstider kan variera och fastställs enligt överenskommelse. Flexibilitet är därför viktigt för denna tjänst Vem är du? Vi söker dig som är flexibel och trivs med att växla mellan olika arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo. Din förmåga att snabbt ställa om och hantera varierande uppgifter är viktigt för denna roll. Du är kommunikativ, noggrann och ordningsam, och ser till att slutföra dina arbetsuppgifter med hög kvalitet. Att vara en positiv lagspelare som bidrar till en bra stämning i teamet är viktigt för dig. Vi värderar din förmåga att följa verksamhetens rutiner och regler. Vi ser också att du Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Talar och skriver flytande på svenska och engelska Har erfarenhet och/eller ett intresse för bilbranschen Körkort är önskvärt men ej krav Vi ser fram emot att höra hur du kan bidra till teamet! Praktisk information: Uppdragsgivare: Din Bil / Stockholm (Online Sales Support) Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Bromma Omfattning: Heltid tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras för att bli en aktuell kandidat.
Vill du arbeta och utvecklas inom ett marknadsledande företag med Volvos starka varumärke inom anläggningsmaskiner? Då kan du vara den vi söker! Då en av våra fantastiska medarbetare nu går på föräldraledighet har vi ett behov av ett vikariat under dennes frånvaro. Vi söker en kundmottagare med teknisk kompetens och god administrativ förmåga till vår anläggning i Södertälje. Du kommer att vara vårt ansikte ut mot våra kunder och att fungera som länk till vår egen servicepersonal på anläggningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift är att planera och fördela verkstadens arbete samt se till att kontakten med kunder och leverantörer sker på ett fullgott sätt. Tillsammans med verkmästare ser du till att serviceteknikerna får det stöd och ledning som krävs för att kunna utföra service- och reparationsarbeten. I rollen ingår även verkstadsadministration, fakturering, hantering reklamationer mot leverantörer, tidsrapportering och hantera leverantörsfakturor. Du tar även emot kunder via telefon och i verkstad. För att lyckas och trivas i rollen Har du: - relevant bakgrund och förmodligen flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - god datorvana - körkort B - god administrativ förmåga Tidigare erfarenhet inom fordonsinriktad verksamhet och goda fordonstekniska kunskaper är mycket meriterande. Är du: - en person som gillar utmaningar och stimuleras av ett varierat arbete med högt tempo - serviceinriktad och ordningsam - stresstålig och flexibel - strukturerad och noggrann med förmåga att prioritera bland dina uppgifter - en positiv person som har lätt för att samarbeta Vi erbjuder dig Hos oss får du ett spännande, utvecklande och fartfyllt arbete som ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. Du har många kontaktytor, både externt och internt och tas emot av ett härligt gäng nya kollegor. Så här ansöker du Du ansöker till tjänsten online. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast 2024-09-29 Kontaktuppgifter Jerry Forsman, platschef, 010-5560393 Monica Strömberg, fackligt kontaktombud Unionen, 010-556 34 66 Swecon Anläggningsmaskiner AB ägs av Lantmännen och är exklusiv återförsäljare av Volvo Construction Equipment samt Volvo Pentas industrisegment i Sverige. Vi marknadsför, säljer och servar Volvos entreprenadmaskiner samt erbjuder ett flertal olika tjänster och kompletterande produkter. Sweconkoncernen finns även representerad i Estland, Lettland och Litauen samt delar av Tyskland. Med drygt 665 anställda och 34 serviceplatser i landet kan Swecon erbjuda dig ett tryggt och spännande arbetsliv som kännetecknas av kreativitet samt frihet under ansvar. Swecon Anläggningsmaskiner AB omsätter cirka 5,2 miljarder kronor.
Sedan 2011 är Nav1rekrytering den totala leverantören av personallösningar helt inriktade mot motorbranschen. Som skadeberäknare/kundmottagare har du en central roll i vår verksamhet och du blir företagets ansikte utåt och är kundens första kontakt när hen besöker verkstaden. Service och kundnöjdhet är ledord för verksamheten och med personalens engagemang och bemötande strävar vi alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Ditt arbete består av många olika arbetsuppgifter vilket kräver att du kan planera och prioritera din arbetsdag. Vidare krävs att du har vana att arbeta med telefon och dator samt med både interna och externa kontaktytor. Erfarenhet av affärssystemet Cabas är ett krav. Det är mycket meriterande om du har en fordonstekniks utbildning och har arbetat som bilskadereparatör, lackerare eller i en roll som verkmästare. Dina dagliga arbetsuppgifter består av att bistå kunden och våra tekniker i processen när bilen är inne på verkstad. Som skadeberäknare/kundmottagare skapar du bland annat arbetsorder för våra tekniker, hanterar försäkrings och garantiärenden, prissätter och tar emot betalningar för utfört arbete. Jobbet utförts under vissa perioder under högt tempo och stress vilket ställer krav på dig som person att kunna hantera många olika arbetsuppgifter, människor och situationer. Intresserad? För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Jens Ström via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0708380369. Det första steget i den här rekryteringsprocessen för dig som kandidat är att bli uppringd för en telefonintervju. Därefter kommer du att bli kallad till en intervju på plats hos oss. Till sist väntar också referenstagning. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot din ansökan! Övrigt Placeringsort: Täby/Danderyd Typ av anställning: Rekrytering Om Nav1rekrytering AB ”Med mångårig erfarenhet är Nav1rekrytering den totala leverantören av personallösningar helt inriktade mot motorbranschen. Oavsett om du söker en permanent eller tillfällig lösning av ditt personalbehov finner vi lösningen för dig. Våra rekryteringskonsulter har många års erfarenhet från fordonsbranschens största aktörer och vi kan med gott samvete säga att vi kan branschen!”
Visar 1 till 10 av 239 jobb