Servicerådgivare

Att arbeta som servicerådgivare krävs det att du har kunskaper om bilar, gärna utbildad servicetekniker eller liknade utbildning som vi finner likvärdig. Som servicerådgivare hos oss är du företagets ansikte utåt och spindeln i nätet. Du tar emot våra kunder, följer dem genom deras serviceprocess samt ger stöd och vägledning. En stor del i ditt arbete är att alltid få kunden att känna sig välkommen och att de är en positiv upplevelse rikare efter sitt besök hos oss. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att i våra system digitalt bygga service, reparationer samt boka in våra kunders bilar i verkstaden, ta emot och lämna ut bilar, prissätta jobb samt ringa kunder med prisförslag. Datorn och dess system är ditt främsta arbetsverktyg tillsammans med telefon. Vi söker dig som gärna har erfarenhet från ett serviceyrke och som trivs i en roll med mycket kundkontakt. Du är van att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt och du är lösningsorienterad. Är du en glad, positiv och social person så kommer du passa in bra hos oss!

16 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servicerådgivare till auktoriserad bilåterförsäljare i Bromma

Är du en person som brinner för att träffa kunder och ge dem ett professionellt bemötande? I rollen som servicerådgivare blir du ansiktet utåt till en av branschens ledande bilåterförsäljare genom att stötta kunder under hela serviceprocessen.ArbetsuppgifterSom servicerådgivare kommer du hantera bokningar på telefon och mejl, ta emot kunder för verkstadsbesök, besvara frågor samt ta betalt och fakturera. När du fått mer erfarenhet i rollen kommer du dessutom få hantera garantier och kundreklamationer samt ansvara för verkstadens produktivitet och drift. Du kommer att arbeta hos en auktoriserad bilåterförsäljare i Bromma.KvalifikationerVi söker dig som har en bakgrund inom service och där arbetslivserfarenhet av bilbranschen är meriterande. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och tycker det är intressant med bilbranschen. I övrigt är du en van systemanvändare, behärskar svenska och engelska flytande samt innehar B-körkort.Personliga egenskaperSom person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du är lyhörd och anpassar dig efter olika människor för att ge bra service som överträffar kundens förväntningar. Vidare bör du kunna hantera ett högt arbetstempo med flera ärenden samtidigt. Vi lägger stor vikt vid din personlighet i detta urval. Tillträde och ansökan Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida och stöttar dig längs vägen. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson,076-009 65 02.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Servicerådgivare till södra Stockholm

I rollensom kundmottagare blir duansiktet utåt för denna bilåterförsäljares verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande. Arbetsuppgifter Som kundmottagare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning/utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start omgående. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 0760096502.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Servicerådgivare till auktoriserad återförsäljare

Vi letar just nu efter digmed erfarenhet av administration, reception eller service för spännande uppdrag hos en av våra kunder i Norrort. Dina arbetsuppgifter: I den här viktiga rollen kommer du att vara ansiktet utåt för företaget, och du kommer att ha en avgörande roll när det kommer till att ge enastående kundservice. Du kommer att arbeta med ärendehanteringssystem, CRM-system och Excel, och dina främsta arbetsredskap kommer att vara telefon och dator, där du kommunicerar via chatt, e-post och samtal. Dina kvalifikationer: För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad, snabb att lära och ha en förmåga att hitta lösningar. Du bör vara positiv, energisk och kunna prestera på toppnivå även under hög arbetsbelastning och olika säsonger. Tålamod och förmågan att hantera stress är viktigt. Noggrannhet, struktur och förmåga att återkoppla till kunder och kollegor är avgörande. Vi ser också gärna att du är effektiv och kan hantera flera uppgifter samtidigt i ett högt tempo. Vi ser gärna att du har en gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet. God system och datorvana. Mycket god kunskaper ibåde svenska och engelska, i tal och skrift. Innehar B- körkort. Ansökan och tillträde: Det här är en heltidsanställning med start omgående och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18 beroende på uppdrag. Du kommer att få en trygg anställning hos Starfinder med en konsultchef som finns där för att stötta dig. Det finns även stora möjligheter att bli rekryterad till våra kundföretag. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Amanda Svenberg076 009 77 46. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Kundmottagare till Sollentuna och Spånga

Är du en serviceinriktad person som trivs i en kundnära roll? Uppskattar du eget ansvar och vill jobba administrativt? Då kan den här rollen vara något för dig! Vi söker just nu en Kundmottagare till oss på ViKöperDinBil i både Sollentuna och Spånga. Hur din roll kommer vara Detta är en bred roll där du i första hand arbetar som kundmottagare, men vid behov även som inköpare/testare av bilar där du får lära dig att hantera bilar av olika märken, modeller och skick. Du är kundens första kontakt med oss och ansvarar för kundnöjdheten och den operativa driften ute på stationen. Detta innebär arbetsuppgifter som: Säkerställa att standarden och kundnöjdheten på stationen är hög (mäter NPS via google och Trustpilot) Administrativt ansvar inklusive avtals- och kontraktsskrivning. Att vara kontaktperson mellan stationen, huvudkontoret och andra externa partners. Se till så att logistiken fungerar för ingående och utgående fordon Ringa och följa upp kunder Utvärdera, testa och fotografera fordon Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att inköpsprocesserna på din lokala test- och inköpsstation sköts och hanteras på ett ansvarsfullt sätt samtidigt som du är företagets ansikte gentemot kunderna. Rollen är en heltidstjänst på 40h/vecka, både vardagar och helger (ev kvällar vid behov) med en fast grundlön + provision. Vad vi vill att du har med dig Vi tror att du trivs i en kundnära roll och är serviceminded ut i fingerspetsarna. Du har något års erfarenhet inom servicebranschen med fördel mot reception/kundmottagning. Då rollen innebär mycket självständigt arbete sätter det krav på din förmåga att själv driva ditt arbete framåt. Som person är du positiv, sprider glädje och kan bjuda på dig själv. Du har datorvana och körkort B. Har du ett bilintresse är detta meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder dig En internationell arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter En öppen, positiv och motiverande miljö med platta hierarkier och korta beslutsvägar Stor möjlighet att påverka och sätta din egen prägel på arbetet En självständig och ansvarsfull roll i ett snabbväxande techbolag där du kan ha stor inverkan på vår fortsatta framgång Vilka vi är AUTO1 Group är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen. Vi bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Vårt lokala varumärke, viköperdinbil.se, erbjuder våra kunder det snabbaste och smidigaste sättet att sälja bil på. Vårt varumärke, AUTO1.com, är Europas största B2B-plattform för bilåterförsäljare. Genom vårt varumärke Autohero, använder vi våra erfarenheter till att bygga ett varumärke som erbjuder det den bästa kundupplevelsen när det gäller att köpa bil online. Vi finns just nu på över 30 marknader och hade en omsättning på över 6.5 miljarder euro under 2022. AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder. Ansökan Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon med hänsyn till dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor vänligen kontakta oss på [email protected]. Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt person. Are we a match? If you see challenges as opportunities, this is the place for you. We challenge the highly fragmented market of used cars in Europe and push ourselves to master the daily challenge of offering our customers the best way to sell and buy cars online. Tackling real challenges is our sustainable way to personal development. Moreover, we are a fast paced environment. We ensure fast processes towards our customers, while internally the dynamic spirit from early start-up days lives on. We never settle, we challenge and question everything, constantly looking for improvement and new opportunities. As an international team, flat hierarchies and fast decisions are our key ingredients. Last but not least, something that our employees at AUTO1 know very well is that growth brings constant change - which means that new challenges arise. From starting in 2012 to today, AUTO1 Group is a rare success story of tremendous growth and we don’t plan on stopping anytime soon. You will experience a steep learning curve by working on projects at scale and thus having real impact, all while benefiting from the stability of our proven business model.

12 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundmottagare till MECA i Gnesta

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i svenska, engelska och polska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Personuppgiftshantering Promeister Solutions AB org. nr. 559034-6929 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomen.com/site/uploads/2018/07/Integritetspolicy-rekrytering.pdf MECA med huvudkontor i Stockholm och Malmö omsätter 1 miljard. Vi på MECA differentierar oss genom att vara hela Sveriges mest förstående bilexpert. Vi ingår i börsnoterade MEKO och agerar på den svenska eftermarknaden för bilar. Genom störst förståelse för våra konsumenters och kunders vardag skapar vi helhetslösningar som ska göra oss till förstahandsvalet. Det sker dels genom vår fristående verkstadskedja, MECA Bilservice med ca. 400 verkstäder, där vi vill skapa den bästa konsumentresan. Dels genom att vi som grossist säljer och distribuerar verkstadsutrustning, reservdelar och biltillbehör via våra 60 lokala Expresslager till alla Sveriges verkstäder. Inom vår verkstadskedja hanteras det varje år 450 000 bilar. Vi ska alltid vara Professionella, Innovativa, Kompetenta och Engagerade. Vi arbetar aktivt med ständigt lärande och CSR, och i Sverige arbetar 1300 personer under varumärket MECA. Vi skapar förutsättningar för alla att ta sig dit de vill. Alltid. Läs mer om oss på meca.se

11 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Teamleader till Europeiska Motor i Rissne

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team mot framgång? Vi söker en passionerad och motiverad individ för rollen som Teamledertill kundmottagningenhos Europeiska Motor / Toyota Center i Rissne. ArbetsuppgifterI rollen somteamleader fungerar du somarbetsledareför ca 5-6 servicerådgivare.Du leder ochinspirerar ditt team mot företagets gemensamma mål och resultat.Du hanterar onboarding och introduktion av ny personal samtsäkerställer att ni som teamarbetar enligt företagets riktlinjer.Du stöttar, coachar och motiverar dina kollegor samt säkerställer kundmottagningens bemanning.Du kommer även fungera som servicerådgivare och kommer att ha kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen, hantera garantier och upprättaskadekalkyler samt sköta övrigadministration. Häranvänds verkstadens datorsystem Kobra och arbetet skeröver disk samt genomtelefon och e-post. Du kommer att jobba tillsammans med ett glatt ochkompetent team som har roligt tillsammans på jobbet. Kvalifikationer Duhar tidigare arbetslivserfarenhetifrån kundservice ochifrån en arbetsledande roll. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Krav är att du innehar B-körkort för manuell bil. Mycket goda datorkunskaper och erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system. Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen som teamleaderär det viktigt att duär kommunikativ och har förmåganatt kunna inspirera och coacha ditt team i ett stundtals intensivt arbetsklimat.Du har en fallenhet för struktur och koordinering av arbetsuppgifter samt kan hittalösningar på utmaningar som uppstår plötsligt. Du har förståelse för hur ni bör prioritera uppgifter och kan delegera på ett effektivt sätt.Du har en mycket god förståelse för kundservice och har en hög ambition ochmålsättning att ert team ska överträffakundernas förväntningar. Vi ser gärna att du är en person med ambitioner att växa och så småningom anta ännu större ansvar och roller inom företaget. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Varför välja oss? Erfarenhet och stabilitet: Med över 50 år i branschen har vi byggt upp en stark grund av erfarenhet och stabilitet. Framstående företagskultur: Vår arbetsplats präglas av en öppen och inkluderande företagskultur, där varje medarbetares åsikter värderas högt. Engagerade ledare och härliga kollegor: Arbeta sida vid sida med kompetenta ledare och stöttande kollegor som strävar efter gemensam framgång. The Toyota Way filosofin: Vi omfamnar "The Toyota Way", en hyllad filosofi som genomsyrar vårt arbete och bidrar till vår framgång. Möjligheter till utveckling: Vi tror på din potential och erbjuder ett brett utbud av vidareutbildningar samt karriärutveckling inom bolaget. Hälsosam arbetsmiljö: Vi värnar om ditt välmående och erbjuder förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi har även ettheltäckande miljöledningssystem och är certifierade enligtISO 14001. Ansökan och tillträdeTjänsten ärpå heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Anställningen blir direkt hos Europeiska Motor i Rissne.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder ochCatrin Fjellström, 070-0744018. Gör ditt nästa karriärsteg hos oss – där du inte bara är anställd, utan en viktig del av en lång och framgångsrik historia. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vår växande och inspirerande arbetsgemenskap! Om företagetEuropeiska Motor grundades 1960 och är en avSveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad samten fullserviceverkstad påÖstermalm. Vår huvudanläggning i Rissne är vårt flaggskepp och här erbjuder vi försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har en modern fullserviceverkstad, där vi också säljer reservdelar.

11 april 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Extra-personal till Sveriges största biltvätt i Uppsala!

Om jobbet Älskar du kunder och försäljning? Vill du få chansen att arbeta i en utvecklande, spännande och bred roll i ett snabbväxande bolag? Tjänsten som kundmottagare på Glimra är ett variationsrikt arbete med mycket eget ansvar där du ska säkerställa att våra kunder blir glimrande fans. Vi söker dig som är mån om att ha nöjda kunder i alla led. Du som vill göra det där lilla extra för att överträffa kundernas förväntningar. Vi ser gärna att du som söker har en säljande bakgrund där du arbetat inom Retail eller annan serviceverksamhet i kombination med ett tekniskt intresse. Om tjänsten Vi har stort fokus på service och när du jobbar hos oss blir du proffs på kundbemötande och rena bilar. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår bland annat: - Säkerställa att flödet för inkommande bilar fungerar felfritt. - Slussa in bilar och göra de redo för tvätten. - Merförsäljning till kunder som besöker tvätten. - Skötsel och underhåll av anläggningen. Meriterande om du är intresserad av teknik i kombination med biltvätt. Vi tror att du: - Är social och tycker om att ha kontakt med kunder - Behärskar det svenska språket i både tal och skrift Vi söker medarbetare som kan tänka sig att arbeta vid behov, mestadels kvällar och helger - Glimra Biltvätt är ett snabbväxande bilvårdsbolag med biltvättar på över 80 siter. Vår ambition är att våra kunder alltid ska ha en ren bil på ett enkelt, miljövänligt och prisvärt sätt. Vår anläggning i Uppsala är helt unik med en upp till 70 meter lång tvättgata där bilarna går igenom åtta olika delmoment för att få maximalt resultat som ofta överträffar kundernas förväntan. Är du ansvarstagande, initiativtagande och motiverad? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi erbjuder ett omväxlade arbete i en snabbväxande organisation som ständigt utvecklas. Känner du att detta stämmer in på dig är du välkommen att ansöka

9 april 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Kundmottagare/servicerådgivare till Vällingby

Du blir i rollen som kundmottagare ansiktet utåt för denna bilåterförsäljares verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande. ArbetsuppgifterSom kundmottagare har du kontakt med verkstadens kunder vid inlämning/utlämning av deras bilar.En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar samtta betalt.Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att gegod service och ett riktigt brakundbemötande.Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Som person är dusocial och har lätt för att samarbeta med andra. Du har enpositiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag.Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på attskapa en personlig relation med kunden.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag mellan 7-16/9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076 009 77 46.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

8 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Kundmottagare/reservdelsman till våran bilverkstad i Munkedal!

Vi söker nu en ytterligare kundmottagare/reservdelsman till våran bilverkstad i Munkedal! Denna tjänst innefattar arbete i våran kundmottagning samt hantering av reservdelar. För oss är det viktigaste att utföra service och reparationsarbeten av högsta kvalitet! Rollen innefattar även administrativa uppgifter, exempel på dessa är fakturering, garanti och reklamationsärenden mm. Vi söker dig med branscherfarenhet som brinner för att ge kunden bästa servicen. Vi ser gärna att du ha erfarenhet av både verkstadsarbete samt personalansvar. Du arbetar i ett tätt samarbete med vår verkstadschef. Vi söker dig som är stresstålig och har ett stort servicetänk. Eftersom tjänsten innebär många kontakter med både kunder och leverantörer, krävs det att du har en mycket god kommunikativ samt social förmåga. Du ska kunna hantera högt tempo, vara självgående, noggrann, ordningsam, en lagspelare, flexibel och ha stort kundfokus. Obligatoriska kvalifikationer: -B-Körkort - Behärskar svenska i tal och skrift utan problem -Behärskar grundläggande engelska i tal och skrift - Mycket god datorvana Tjänsten är en heltidtillsvidareanställning, vi tillämpar sex månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Malmgren Bil Malmgren Bil är ett familjeföretag i Munkedal som grundades år 2006. Vi är en fullskalig serviceanläggning som bedriver bilförsäljning, Mekonomen bilverkstad samt rekonditionering, allt under samma tak! Vårt lager består till stor del av nyare transportbilar där vi alltid har ett 100-tals bilar i lager för omgående leverans. Vi är återförsäljare för Dodge & Ram samt Chausson husbilar. Vi är ett företag som ständigt strävar efter utveckling! Hos oss arbetar alla anställda i ett tätt samarbete mellan de olika avdelningarna vilken resulterar i snabba beslut. För oss är hög trivselfaktor samt långvarig arbetsrelation väldigt viktigt. Välkommen med din ansökan! OBS! första kontakt endast via mail. Vi tar inte emot spontana platsbesök.

5 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024