Servicerådgivare till kund i Göteborg!
Fordonsakademin Sverige AB
Övriga förmedlare

Vill du arbeta med kundservice inom fordonsbranschen och har erfarenhet av Winassist? Har du ett brinnande bilintresse och vill utvecklas i en rådgivande roll? Då kan detta vara tjänsten för dig – ansök redan idag! Arbetsuppgifter som Servicerådgivare i GöteborgSom servicerådgivare är du den viktiga länken mellan verkstad och kund. Du ansvarar för att ta emot kundens ärenden, boka tider, och säkerställa att hela serviceprocessen fungerar smidigt och professionellt. Du kommunicerar löpande med kunder, planerar arbetsorder och hanterar administrativa uppgifter i Winassist. Ta emot och vägleda kunder vid inlämning och utlämning av fordon Boka servicetider samt samordna med mekaniker och verkstad Hantera arbetsorder, fakturering och annan administration i Winassist Informera kunder om service, reparationer och ev. tilläggsarbeten Bidra till hög kundnöjdhet och effektiv serviceleverans Krav och kvalifikationer för Servicerådgivare Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Winassist Starkt bilintresse och god förståelse för fordonsbranschen Erfarenhet av liknande kundmötesroller är starkt meriterande Strukturerad och självgående med god förmåga att hålla många bollar i luften Svenska i tal och skrift samt god datorvana B-körkort är krav Personliga egenskaper – Kundfokus och engagemang Serviceinriktad och relationsskapande i kontakt med både kund och kollegor Flexibel, lösningsorienterad och ansvarstagande Trygg, professionell och tålmodig i alla typer av kundsamtal Intresse för och nyfikenhet kring fordonsutveckling Vi erbjuder dig som Servicerådgivare i Göteborg En utvecklande och varierande roll hos en attraktiv arbetsgivare i fordonsbranschen Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor med stark teamkänsla Löpande kompetensutveckling och chans att växa i företaget Konkurrenskraftiga anställningsvillkor Ansökan till tjänsten som Servicerådgivare i Göteborg Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om Fordonsakademin och uppdragetFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning i fordonsbranschen. Genom oss matchas du mot attraktiva arbetsgivare som prioriterar utveckling, kompetens och arbetsglädje. Denna tjänst är ett konsultuppdrag med möjlighet till förlängning.

14 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Kundmottagare sökes omgående till Gävle
Speedy Autoservice AB
Övriga förmedlare

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad• Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen• Ordningssinne• God datorvana• Goda kunskaper i engelska• B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Speedy är Sveriges mest omtyckta bilverkstadskedja. Speedy Bilservice erbjuder snabb och effektiv bilservice och kvalificerade bilreparationer. Bilverkstadskedjan har fått ett fantastiskt snittbetyg på 4,6 av 5 av sina kunder. Vi tror på bra bemötande, ärlighet och tillgänglighet. Du hör redan i namnet, att på Speedy går det fort. Vi genomför en bilservice eller reparation under tiden kunden väntar och kan erbjuda ett fast pris vid inlämning av bilen. Speedy Bilservice är en del av MEKO med Nordens ledande bilverkstadskedjor.

12 maj 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Servicerådgivare sökes omgående till Kalmar
Mekonomen Detaljist AB
Övriga förmedlare

Vi söker en erfaren, serviceminded och driven servicerådgivare till vår bilverkstad på södra i Kalmar. Arbetsuppgifterna består bland annat att boka in fordon på service och reparationer, ta fram reservdelar för planerad åtgärd, boka in rätt mängd jobb per mekanikerna för att effektivt utnyttja verkstadens kapacitet och ta betalt av kund. Du behöver ha god kunskap om bilar för att kunna boka in rätt åtgärd och delar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning och erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Om företaget Autocenter i Kalmar AB är ett privatägt företag startades i nuvarande form 2007 bestående av personal med gedigen erfarenhet av branschen. Vår leverantör Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Kundlöftet är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet. Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

12 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm
Starfinder AB
Övriga förmedlare

Är du en person som brinner för service och är redo att ta en bilåterförsäljares viktigaste roll? Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning och utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda, då du kommer att vara verkstadsdelens ansikte utåt.  Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av ett service krävande yrke sedan tidigare. Du har en känsla för vad god service och kundbemötande innebär. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är att du har ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ samt vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Samt att du är en person som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Krav på B- körkort. Kan uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen. Detta är en tjänst på heltid, där arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag-fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket goda chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076-009 77 46. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Arbetande Servicerådgivare (bilmekaniker) - Mekonomen
Torpavallen Bilservice AB
Övriga förmedlare

Vi söker en serviceminded och driven mekaniker / arbetande servicerådgivare till kundmottagningen på vår bilverkstad. Omgående anställning. Du måste ha en god kunskap om bilar och körkort är ett krav. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Arbetsuppgifter: * Jobba med bilservice och kundbemötande * Svara i telefon och boka in kunder på service och reparationer. * Administrera, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. * Hjälpa till i verkstaden vid behov Stort fokus ligger på service och kundnöjdhet. Profil: * Brinnande intresse för bilar och bilservice. * Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen är ett måste * Van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system. Erfarenhet av arbete i något av branschsystemen datorprogram som t.ex. MekoCat, PBS eller Winassist är meriterande men inget måste. Vi söker dig som har en mycket god känsla för service. Vi vill att du är en person som brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du är en kundmottagare, receptionist eller mekaniker. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Vi erbjuder: * Ett arbete med stort ansvar * Varierande arbetsuppgifter * Möjlighet till utveckling inom fordonsbranschen * Bra lön och arbetsvillkor enligt vårt kollektivavtal Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

9 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servicerådgivare till kund i Göteborg!
Fordonsakademin Sverige AB
Övriga förmedlare

Vill du arbeta med kundservice inom fordonsbranschen och har erfarenhet av Winassist? Har du ett brinnande bilintresse och vill utvecklas i en rådgivande roll? Då kan detta vara tjänsten för dig – ansök redan idag! Arbetsuppgifter som Servicerådgivare i GöteborgSom servicerådgivare är du den viktiga länken mellan verkstad och kund. Du ansvarar för att ta emot kundens ärenden, boka tider, och säkerställa att hela serviceprocessen fungerar smidigt och professionellt. Du kommunicerar löpande med kunder, planerar arbetsorder och hanterar administrativa uppgifter i Winassist. Ta emot och vägleda kunder vid inlämning och utlämning av fordon Boka servicetider samt samordna med mekaniker och verkstad Hantera arbetsorder, fakturering och annan administration i Winassist Informera kunder om service, reparationer och ev. tilläggsarbeten Bidra till hög kundnöjdhet och effektiv serviceleverans Krav och kvalifikationer för Servicerådgivare Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Winassist Starkt bilintresse och god förståelse för fordonsbranschen Erfarenhet av liknande kundmötesroller är starkt meriterande Strukturerad och självgående med god förmåga att hålla många bollar i luften Svenska i tal och skrift samt god datorvana B-körkort är krav Personliga egenskaper – Kundfokus och engagemang Serviceinriktad och relationsskapande i kontakt med både kund och kollegor Flexibel, lösningsorienterad och ansvarstagande Trygg, professionell och tålmodig i alla typer av kundsamtal Intresse för och nyfikenhet kring fordonsutveckling Vi erbjuder dig som Servicerådgivare i Göteborg En utvecklande och varierande roll hos en attraktiv arbetsgivare i fordonsbranschen Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor med stark teamkänsla Löpande kompetensutveckling och chans att växa i företaget Konkurrenskraftiga anställningsvillkor Ansökan till tjänsten som Servicerådgivare i Göteborg Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om Fordonsakademin och uppdragetFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning i fordonsbranschen. Genom oss matchas du mot attraktiva arbetsgivare som prioriterar utveckling, kompetens och arbetsglädje. Denna tjänst är ett konsultuppdrag med möjlighet till förlängning.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Servicerådgivare till Bilia Lexus - Malmö
Fordonsakademin Sverige AB
Övriga förmedlare

Nu söker vi en stjärna till rollen som servicerådgivare med förmågan att sätta kunden i fokus till vår kund Bilia Lexus i Malmö. Ta chansen och sök idag!  Letar du efter en karriär som ger dig möjligheten att arbeta med ett premium bilvarumärke? Just nu söker vi en Servicerådgivare till Bilia Lexus-anläggning i Malmö. Om du har en passion för kundvård i toppklass där kunden istället ses som en gäst, då kan detta vara rollen för dig! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia. Om Bilia Lexus Malmö Bilia är en ledande aktör inom bilindustrin i Sverige och erbjuder skräddarsydda lösningar för bilförsäljning och service. Lexus-anläggningen i Malmö är känd för sin toppkvalitet och utmärkt kundvård. Som medarbetare hos oss får du arbeta i ett inspirerande och modernt arbetsklimat där innovation och hög standard är i fokus. Arbetsuppgifter I rollen som Servicerådgivare kommer du att fungera som den primära kontakten för våra kunder, från första mötet till avslutad fordonsservice. Du kommer att ansvara för att boka servicetider, hantera kundfrågor, ta betalt och säkerställa att hela kundupplevelsen är av högsta kvalitet. Dina kunskaper i fordonsteknik hjälper dig att ge rådgivning och skapa skräddarsydda serviceplaner för våra värdefulla kunder. Krav för tjänsten Erfarenhet av kundhantering, gärna inom bilbranschen Starka kommunikativa färdigheter och intresse för tekniska detaljer Förmåga att växla snabbt mellan olika arbetsuppgifter och behålla servicefokus B-körkort (Manuell växellåda) Kunskaper inom Kobra Meriterande Erfarenhet av arbete med premium- eller lyxbilmärken Kännedom om Lexus speciella serviceprotokoll och standarder Kunskap om bilunderhåll och tekniska uppdateringar Personlig profil Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och entusiasmerad av att ge kunder en exceptionell bilupplevelse. Du är självgående, har ett gott öga för detaljer och trivs i en dynamisk miljö där dina insatser värdesätts. Din förmåga att hantera flera uppgifter och samtidigt behålla en positiv inställning är nyckeln till framgång i denna roll. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Bilia Bilia är en av de största bilkedjorna i Norden och erbjuder ett omfattande sortiment av tjänster och produkter. Vårt mål är att alltid leverera högkvalitativa lösningar som förbättrar bilägares upplevelser. Hos Bilia arbetar vi med både nytänkande och tradition för att möta våra kunders behov över hela Sverige.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Sök tjänster hos- Volvo Cars
Aura Personal AB
Övriga förmedlare

?? Aura Personal söker mekaniker, servicerådgivare och reservdelsman – Bli en del av vårt eftermarknadsteam Vill du arbeta med några av bilvärldens mest innovativa produkter i ett företag där kvalitet, säkerhet och hållbarhet står i fokus? Nu söker vi fler engagerade medarbetare till vår serviceverksamhet – vi söker mekaniker, servicerådgivare och reservdelsmän som vill vara med och ge våra kunder en förstklassig upplevelse varje dag. Vi söker till följande roller: ?? Mekaniker / Servicetekniker Du utför service, felsökning och reparationer av Volvo-personbilar enligt tillverkarens riktlinjer. Du arbetar i moderna verktygssystem och håller dig uppdaterad med ny teknik, inklusive el- och hybridfordon. Vi söker dig som har: Fordonsteknisk utbildning och erfarenhet som bilmekaniker God vana av felsökning och diagnostik Noggrannhet och ansvarskänsla B-körkort ?? Servicerådgivare Du är länken mellan kund och verkstad – tar emot kunder, planerar arbeten och ser till att servicen håller högsta klass. Du är professionell, lyhörd och duktig på att skapa långsiktiga relationer. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av kundmottagning inom bilbranschen God kommunikationsförmåga och ett stort kundfokus Strukturerad och lösningsorienterad arbetssätt God systemvana och B-körkort ??? Reservdelsman Du ansvarar för beställning, lagerhållning och hantering av reservdelar. Du arbetar nära både tekniker och kundmottagning, och ser till att rätt delar finns på plats i tid. Vi söker dig som har: Erfarenhet från reservdelshantering, gärna inom bilbranschen God datorvana och erfarenhet av reservdelssystem Strukturerad, ordningsam och serviceinriktad Svenska i tal och skrift samt B-körkort Vi erbjuder: Ett stabilt företag med ett av bilvärldens starkaste varumärken Moderna lokaler, utrustning och system Stora möjligheter till vidareutbildning genom Volvo Kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag Ett engagerat team där arbetsglädje och utveckling står i fokus

8 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Servicerådgivare sökes till Mekonomen Bilverkstad Tornby i Linköping
Mekonomen Detaljist AB
Övriga förmedlare

Vi söker nu en serviceminded och driven servicerådgivare till vår anläggning i Tornby Linköping. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till fordonsteknikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: - Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad - Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen - Ordningssinne - God datorvana - Goda kunskaper i engelska - B-körkort Tjänsten är en tillsvidareanställning med individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Vi erbjuder Som en ledande aktör i branschen erbjuds du ett spännande arbete i en innovativ koncern som värdesätter hög kvalitet. Med en effektiv logistikkedja kan vi erbjuda både konsumenter och företag lösningar för ett enklare och mer prisvärt billiv. Verkstaden tillhör koncernen FT Verkstad Group som har bilverkstäder anslutna till Mekonomen i Linköping, Mjölby & Motala. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

7 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servicesäljare Porsche
Hedin Performance Cars AB
Övriga förmedlare

Vill du bli en del av Porsche Center Halmstad? Hedin Performance Cars AB är Sveriges största Porsche-återförsäljare och är en del av Hedin Automotive-koncernen. Att arbeta på Hedin Performance Cars AB innebär att vara en del av vår tillväxtresa, och vi vill att du ska vara med på den. Du ska känna att du har inflytande och möjlighet att påverka både din egen framgång och våra kunders upplevelse. På Porsche Center Halmstad ser vi din potential och vill att du ska utvecklas tillsammans med oss. Vi värdesätter högt i tak, en stark vinnarmentalitet och kanske viktigast av allt - att ha kul på jobbet. Arbetsuppgifter Som Servicesäljare på Porsche ansvarar du för att planera, fördela och boka in jobb i verkstaden. Du kommer även att följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet, från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund. I rollen som Servicesäljare är du en nyckelperson i att säkerställa en effektiv och produktiv verkstad samtidigt som du skapar en förstklassig kundupplevelse. Du ansvarar för att hålla våra kunder löpande informerade genom hela serviceprocessen. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat att ta emot kunder både vid kundbesök och via telefon, samt att upprätta tydliga och korrekta kostnadsförslag för reparationer och servicearbeten. På Porsche arbetar vi alltid utifrån ett starkt kundfokus och prioriterar kundens upplevelse. Därför ser vi att du är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du rapporterar direkt till Servicechefen på Porsche Center Halmstad. Vidare ser vi att gärna: Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så att effektivitet, lönsamhet och kvalitet uppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans av utfört arbete. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativ utifrån kundens behov. Aktivt jobba med behovsförsäljning kopplat till kundnytta. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för Porsche Center Halmstads kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Tidigare erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter är meriterande. Varför jobba med oss? Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av våra värderingar trygghet, trovärdighet och tillgänglighet. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottssemester, extra föräldralön och ett friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Utöver det så jobbar du i lokaler som är enligt Porsches nya designkoncept tillsammans med motiverade och engagerade kollegor och representerar ett av världens starkaste varumärken, Porsche. Hedin Performance Cars AB är en del av Hedin Mobility Group koncernen och vi har idag etablerade anläggningar i Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Halmstad och Umeå. Med fokus på att leverera helhetslösningar för Porsche arbetar Hedin Performance Cars ständigt för att få Sveriges nöjdaste Porscheägare. Oavsett vilken Porsche du äger eller planerar att köpa, vill vi att du ska uppleva mycket körglädje, och det är vi här för att hjälpa till med. Vi är specialiserade på Porsche, och kommer guida dig rätt. Läs mer på vår karriärssida career.hedinperformancecars.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025