Vi söker en Kundservicechef med ett leende som slår allt!

Älskar du att skapa fantastiska kundupplevelser? Är du passionerad när det gäller att utveckla processer och förbättra kundvården? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi på Tryggsam är ett entreprenörsdrivet bolag som är enledande aktör inom vår branschoch vi söker nu en engagerad och erfaren Kundservicechef som vill vara en del av vårt team och driva vår kundservice till nya höjder. Krav: Ett leende som slår allt och en positiv inställning till kundvård och försäljning. Erfarenhet av att arbeta med kundservice (Krav!). Arbetat i ledande position med personalansvar. Erfarenhet av att arbeta med försäkring är meriterande. Förmåga att arbeta med utveckling och förbättring av kundservicetjänster och processer. Stark kommunikationsförmåga och förmåga att leda och inspirera ett mindre team om 5-6 personer. Söker inte ett jobb som är remote. Som chef och ledare behöver du vara på plats med din personal. Ansvarsområden: Ledning och utveckling av kundserviceteamet för att säkerställa enastående kundupplevelser. Implementering av effektiva processer för att förbättra kundvården och öka kundnöjdheten. Utveckling och genomförande av träningsprogram för att stödja teamet i att leverera högklassig service. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa enhetlig och effektiv kommunikation med kunderna. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Helt nyrenoverat kontor vid Hammarbysjöstad Lön enligt erfarenhet och ansvar. Årlig lönestyrning Förmånliga anställningsvillkor. Tjänstepension ITP1 med tillhörande försäkringar Friskvårdsbidrag samt två friskvårdstimmar varje vecka. Möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och innovativt team. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har det som krävs för att bli vår nya Kundservicechef, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Tjänsten är ledig från och med den siste mars men senast den siste maj. Du kan läsa mer om oss på vår karriärportal viahttps://karriar.tryggsam.se/ välkommen...

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Customer Service Manager till Fibio

Customer Service Manager Vår nuvarandeCustomer Service Manager ska ta nästa steg i sin karriärinom bolaget och vi söker därför hennes ersättare! Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld. Om rollen Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar. Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö. Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: Bygga upp och leda kundcenterteamet Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare med stöttning av kontorschef Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön Vi söker dig som Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning Erfarenhet / kunskap av ledarskap Talar och skriver obehindrat på Svenska Det är meriterande om du har Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager Relevant eftergymnasial utbildning Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd. Vår rekryteringsprocessVi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Vi söker en Kundservicechef med ett leende som slår allt!

Älskar du att skapa fantastiska kundupplevelser? Är du passionerad när det gäller att utveckla processer och förbättra kundvården? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi på Tryggsam är en ledande aktör inom vår bransch och vi söker nu en engagerad och erfaren Kundservicechef som vill vara en del av vårt team och driva vår kundservice till nya höjder. Krav: Ett leende som slår allt och en positiv inställning till kundvård och försäljning. Erfarenhet av att arbeta med kundservice (Krav) Erfarenhet av att arbeta med försäkring är meriterande. Förmåga att arbeta med utveckling och förbättring av kundservicetjänster och processer. Stark kommunikationsförmåga och förmåga att leda och inspirera ett team om 5-6 personer. Ansvarsområden: Ledning och utveckling av kundserviceteamet för att säkerställa enastående kundupplevelser. Implementering av effektiva processer för att förbättra kundvården och öka kundnöjdheten. Utveckling och genomförande av träningsprogram för att stödja teamet i att leverera högklassig service. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa enhetlig och effektiv kommunikation med kunderna. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor. Olika typer av förmåner så som tillexempel Tjänstepension, friskvårdsbidrag, två friskvårdstimmar/ vecka och olika försäkringar. Möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och innovativt team inom försäkringsbranschen. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har det som krävs för att bli vår nya Kundservicechef, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Tjänsten är ledig från och med den siste mars men senast den siste maj. Du kan läsa mer om oss på vår karriärportal viahttps://karriar.tryggsam.se/ välkommen...

28 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Vi söker en Kundservicechef med ett leende som slår allt!

Älskar du att skapa fantastiska kundupplevelser? Är du passionerad när det gäller att utveckla processer och förbättra kundvården? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi på Tryggsam är en ledande aktör inom vår bransch och vi söker nu en engagerad och erfaren Kundservicechef som vill vara en del av vårt team och driva vår kundservice till nya höjder. Krav: - Ett leende som slår allt och en positiv inställning till kundvård och försäljning. - Erfarenhet av att arbeta med kundservice (Krav) - Erfarenhet av att arbeta med försäkring är meriterande. - Förmåga att arbeta med utveckling och förbättring av kundservicetjänster och processer. - Stark kommunikationsförmåga och förmåga att leda och inspirera ett team om 5-6 personer. Ansvarsområden: - Ledning och utveckling av kundserviceteamet för att säkerställa enastående kundupplevelser. - Implementering av effektiva processer för att förbättra kundvården och öka kundnöjdheten. - Utveckling och genomförande av träningsprogram för att stödja teamet i att leverera högklassig service. - Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa enhetlig och effektiv kommunikation med kunderna. Vi erbjuder: - En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. - Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor. - Olika typer av förmåner så som tillexempel Tjänstepension, friskvårdsbidrag, två friskvårdstimmar/ vecka och olika försäkringar. - Möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och innovativt team inom försäkringsbranschen. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har det som krävs för att bli vår nya Kundservicechef, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Tjänsten är ledig från och med den siste mars men senast den siste maj. Du kan läsa mer om oss på vår karriärportal via https://karriar.tryggsam.se/ välkommen...

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Department Lead Nordics

Det flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt. Nu söker vi en inspirerande och engagerad ledare till en av våra kundserviceavdelningar inom Customer Care. I rollen som Department Lead för team Nordics kommer du bidra till att skapa världens bästa kundupplevelse. Om rollen; Som Department Lead för Nordics är ditt främsta uppdrag att leda teamet för att vi tillsammans ska skapa en kundnöjdhet i världsklass. Du leder ett team på mellan 17-40 personer (beroende på säsong) genom att ha ett helhetsansvar för den operativa driften på din avdelning. Ditt team arbetar med att hjälpa våra kunder via telefon, mail och chatt och ditt uppdrag är att se till att de dagliga samt långsiktiga målen uppnås. I din roll som Department Lead rapporterar du till Head of Customer Care. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar innefattar; - Personalansvar för din avdelning. - Säkerställa kundnöjdheten i varje moment på avdelningen. - Schemaläggning och tidsattestering. - Utvecklingssamtal och uppföljningssamtal. - Leda, engagera och motivera ditt team. - Bidra till utveckling och förbättring av verksamheten genom att testa nya idéer. - Säkerställa effektivisering och automatisering av våra processer. - Bidra till förbättringar av verksamheten genom att ge och ta konstruktiv feedback. - Arbeta efter uppsatta KPIer. Vi på Nordic Nest Group ser att ett ledarskap som är nära verksamheten, som stöttar, coachar och utvecklar teamet är en självklarhet. Vi förväntar oss att du kommer arbeta med att ständigt förbättra verksamheten och att utveckla det dagliga arbetet, både på din avdelning såväl som att bidra till förbättringsarbete inom Customer Care som helhet. Om dig; Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och ser att du är en naturlig och inspirerande ledare som har mycket energi och driv. Genom engagemang och ansvar har du i dina tidigare arbeten nått goda resultat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att leda andra, samt har ett genuint intresse för affärer och e-handel. Ditt hjärta ligger i att skapa en kundupplevelse i världsklass, vilket förutsätter att du har ett synsätt att alltid se lösningar till alla problem samt en mycket skicklig kommunikationsförmåga. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har mycket god förmåga att prioritera och organisera i ditt dagliga arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då kommunikation både internt och externt sker på båda språken. Då vi arbetar i en organisation med hög förändringstakt är det viktigt att du vågar fatta beslut likväl som du är flexibel med det faktum att förutsättningarna kan ändras. För att lyckas i rollen behöver du älska att jobba i ett högt tempo, hela tiden se möjligheterna att utvecklas och viktigast av allt, förstå att teamet är nyckeln till vår framgång. Välkommen hem! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Placering är på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror på en kombination mellan personliga egenskaper och tidigare erfarenheter till denna roll, därför använder vi personlighetstester och kunskapstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum, så vänta inte med din ansökan! För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Heinebäck, Head of Customer Care, på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

27 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Team Manager Support

Din roll som Team Manager Support Då vår nuvarande supportchef snart ska gå på föräldraledighet söker vi nu en vikarierande chef till vår Support. Vikariatet är på 1,5 år men då Caspeco är i en ständig tillväxt finns goda möjligheter att vikariatet kan övergå i en tillsvidareanställning. Supportchefen är operativt ansvarig för all supportverksamhet och har till sin hjälp bl.a. teamleaders. Support ligger som en enhet under Operations och som supportchef ingår du i Operations egen ledningsgrupp tillsammans med övriga enhetschefer. Huvuduppgifter: - Personalansvar som bl.a innebär planering, årliga lönesamtal och utvecklingssamtal samt kontinuerliga 1-to-1 samtal, rekrytering och onboarding av ny personal, attesteringsansvar - Ansvarig för det operativa i den dagliga supportdriften (inkluderar 1st-line, 2nd-line och 3rd-line support) samt beredskap (jour) - Du analyserar och förbättrar flöden och processer, automatiserar manuella rutiner - Huvudansvar för att säkerställa korrekt eskalering av ärenden till andra delar i organisationen, till leverantörer eller partners, agerar vid behov major incident lead - Planerar interna utbildningar och genomgångar på nyheter eller problemområden - Administratör för ärendehanteringssystem, chat och telefonilösning - Ansvarar för att SLA:er och interna KPI:er hålls och sätter vid behov upp nya Dina kvalifikationer Caspeco är välkända för sin support och har mycket bra svars- och lösningstider. Vi är uppskattade av såväl kunder som internt och det är verkligen en USP som vi lyfter fram i kundresan. Vi är under ständig tillväxt och vill att du är med och utvecklar hela vår supportleverans för att ta emot framtidens behov såväl i Sverige som vid en internationalisering. - Du ska ha arbetat i en ansvarigroll på en supportavdelning, antingen som mer erfaren supportchef eller i annan ansvarigroll där du är redo att ta nästa kliv - Erfarenhet av olika supportverktyg som ärendehanteringssystem och telefonilösningar - Ha god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system och plattformar - Talar och skriver flytande svenska samt goda kunskaper i engelska språket då vi har internationella kunder - Meriterande med relevant utbildning för rollen såsom supportmetodik, ITIL eller motsvarande - Meriterande om du arbetat med liknande system och produkter som Caspeco levererar eller har erfarenhet av branschen som vi verkar inom - Meriterande om du arbetat med automatiseringar/RPA eller AI-stöd - Har personliga egenskaper såsom strukturerad, samarbetsvillig, kommunikativ, beslutsfattande och initiativtagande Låter rollen som supportchef intressant? Urvalet sker löpande, tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Vi söker en Site Lead till Kalmar!

Är du redo för en ny spännande utmaning? Nu har du en fantastisk möjlighet att söka tjänsten som Site Lead till vårt kontor i Kalmar! Concentrix + Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 440 000 medarbetare globalt. I Sverige har vi idag 9 kontor och på kontoret i Kalmar sitter fyra uppdrag samt ca 200 medarbetare. I takt med att Concentrix + Webhelp växer tillsammans med kontoret i Kalmar har behovet av en Site Lead tillkommit. I denna roll kommer du arbeta i en dynamisk bransch med krav på högt tempo och ett stort fokus på kundupplevelsen. Site Lead är tjänsten för dig som vill arbeta i en operativ roll nära verksamheten i en ständigt föränderlig miljö. Är du ledare i liknande verksamhet idag och känner dig redo för nästa steg? Eller har du en liknande position men känner dig redo för en ny miljö och utmaning i en världsledande organisation? Då är den här tjänsten för dig. För att lyckas samt trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad och inspirerande ledare med kompetens, mod och vilja. Du är van vid att arbeta proaktivt, är kreativ och flexibel. Vidare är du en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad samt drivs av att bygga team och leverera resultat. Vi ser att du är en flexibel, anpassningsbar doer som inte dras för att ta beslut och ställa krav. Exempel på konkreta arbetsuppgifter - Personalansvar för våra Operations Managers, vilket innebär bl.a medarbetarsamtal och lönesättning, men även coaching och ledarskapsutveckling. - Ansvar över hela siten i Kalmar vad gäller resultaträkning, operativa nyckeltal och uppföljning. - Kontinuerligt arbete, koordinering och ekonomisk uppföljning av uppdrag knutna till siten. - Att tillsammans med ledningen kontinuerligt arbeta för att bibehålla och utveckla relationen till uppdragsgivare. Kvalifikationer för tjänsten - En mycket god social och verbal förmåga. - God datorvana är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office. - Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntliga som skriftliga. - Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap. - God analytisk förmåga Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. START: Enligt överenskommelse ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning heltid, förtroendearbetstid ARBETSTIDER: Kontorstider PLACERINGSORT: På vårt kontor i Kalmar SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-03-05 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Matilda Olsson, [email protected] We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024