Kundtjänstchef

Sök bland 25 lediga jobb som Kundtjänstchef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Customer Service Representative till Kungälv!
Framtiden i Sverige AB
Övriga administrations- och servicechefer

Vi söker dig som brinner för god service och trivs i en kundnära roll! Du sköter kundtjänst och har en koordinerande roll inom mellan kund, sälj och produktion. Lindström Group erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa både som person och i din yrkesroll! Om Lindström/Comforta Lindström Group är ett av Europas ledande textilserviceföretag med över 175 års erfarenhet. Med över 5 000 engagerade medarbetare i 24 länder erbjuder Lindström ansvarsfulla och lättanvända textiltjänster såsom arbetskläder, skyddskläder, mattor, hotelltextilier och industriprodukter till kunder inom olika branscher. Våra tjänster inkluderar allt från behovsanalys och inköp till tvätt, leverans och återvinning, med stort fokus på kundnöjdhet och miljö. Vår verksamhet präglas av våra värdeord: Lönsam tillväxt, Ansvarstagande, Långsiktiga kundsamarbeten och Entusiasm och kunskapsglädje. Mer information och personalförmåner ges vid intervjutillfälle. Om rollen I rollen som Customer Service Representative kommer du ingå i ett litet team där du jobbar nära produktionschef samt övriga säljteam. Du arbetar främst inne på kontoret och tar emot kundärende via telefon och mejl. Du fungerar som spindeln i nätet, du är länk mellan kund, sälj och produktion. Ditt fokus är att skapa hög kundnöjdhet genom lyhörd kundservice! Dina arbetsuppgifter består av: •Ta emot samtal och mejl från kunder, i vissa fall kontakta kunder för att delge information/ följa upp •Hanterar kundens frågor om exempelvis logistik, avtal, beställningar •Genomföra kundnöjdhetsundersökningen •Kundbesök vid behov, exempelvis för att kontrollera lager hos kund •Uppdatering av kundinformation i system •Hantera fakturering till kund, hantera följesedlar och övrig dokumentation Beroende på din bakgrund utformas upplärning, du kommer arbeta med nära stöd från Customer Service på företagets andra orter. I denna tjänst kommer du bli del av ett nybyggt kontor/ produktion i Kungälv. Din profil För att passa i rollen som Customer Service Representative ser vi att du är trivs i serviceyrket och har viss arbetserfarenhet inom service/ kundtjänst/ försäljning. Du är en positiv problemlösare med god kommunikativ förmåga. Ordning och reda kommer naturligt för dig. Du står stabilt och kan både vara inlyssnande mot kund samtidigt som du står på dig vid behov! Skallkrav •Minst två års arbetserfarenhet inom kundtjänst, serviceyrke •Körkort •Svenska och engelska flytande i tal och skrift Meriterande •Det är starkt meriterande om du tidigare arbetat i hotell/ restaurangbranschen •Systemkunskap inom lager/ orderhantering, CRM Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du bli anställd direkt hos Lindström Group AB. Rekryteringsprocess Låter tjänsten intressant? För att söka tjänsten skickar du in CV via länken. Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, intervju, referenstagning och två intervjuer tillsammans med chefer på Lindström. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Villkor Start: Hösten 2025/ enl. ö.k Placeringsort: Göteborg, Kungälv. Arbetstider: Kontorstid, flexibel arbetstid Omfattning: Heltid Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. På grund av semesterperiod kan återkoppling ta längre tid än vanligt. Vi återkommer så snart vi kan och tackar på förhand för ditt tålamod!

4 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Easyserv söker Operations Manager
Brapersonal Sverige AB
Övriga administrations- och servicechefer

Operations Manager Vill du vara med och forma kundresan i ett bolag som kombinerar teknik, klimatnytta och faktisk besparing för hushåll? Easyserv är ett svenskt techbolag med lösningar som gör villahushåll smartare och energisnålare. Efter flera års utveckling står vi nu redo för lansering – och söker dig som vill ta lead på allt från installation till support. Här kliver du inte in i en färdig organisation. Du är med och bygger den från grunden. Rollen Som Operations Manager blir du den som håller ihop vår leverans till kund – från onboarding och installation till support och uppföljning. Du är länken mellan teknik, sälj och kund och får stort ansvar för att skapa en smidig, skalbar och professionell kundupplevelse. Exempel på områden du ansvarar för: Kundsupport & onboarding – bygga upp processer, bemanning, verktyg och rutiner. Installatörsnätverk – etablera, utbilda och följa upp externa installatörer över hela Sverige. Logistik & tillverkning – koordinera beställningar till lager och leveranser till kund via våra tillverknings och leveranspartners. System & processer – Implementera och förbättra digitala verktyg och processer för ärendehantering och uppföljning. Driva förbättringar i kundresan – samla in feedback och arbeta nära sälj, produkt och teknikteamet. Vem vi söker Du är en erfaren och praktisk ledare som gillar att få saker att fungera och förbättras. Du har varit med i tillväxtbolag, och vet att struktur inte är något man får utan något man skapar. Du drivs av kundnytta, samarbete och tydliga processer. Vi tror att du har: Erfarenhet av operativt ansvar, gärna inom teknik, energi eller installation. Vana att arbeta både strategiskt och hands-on, från att sätta process till att ta supportärenden vid behov. God teknisk förståelse, och erfarenhet av att hantera externa partners (tillverkare, logistik, installatörer). Förmåga att prioritera, skala och bygga upp processer och verktyg från grunden. Stark kommunikativ förmåga, både internt och externt. Vad du får En nyckelroll i ett snabbväxande cleantechbolag med lansering hösten 2025. Möjlighet att påverka på riktigt. Det du bygger nu kommer bära oss i år framöver. Arbeta i ett engagerat team med hög teknisk kompetens och stark klimatambition. Flexibelt arbetssätt med kontor i Halmstad, men också öppet för hybrid. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med BraPersonal Sverige AB, men anställningen sker direkt på Easyserv Sverige AB. Urval sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-08-15.

4 juli 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kundansvarig - Eskilstuna eller Stockholm
Fortifikationsverket
Övriga administrations- och servicechefer

Fortifikationsverket söker kundansvarig till planeringsenheten vid ledningsstaben. Vi är en av Sveriges största fastighetsägare med fastigheter över hela landet. Planeringsenheten stödjer som fastighetsägare verkets kunder med lokalförsörjningsfrågor, hela vägen från planering till genomförande. Vill du växa med oss, bidra till ett robust samhälle och stärka Sveriges försvarsförmåga, ansök redan idag! Fortifikationsverket är i stark tillväxt, både som fastighetsägare och expertmyndighet inom fortifikation, det vill säga skydds- och anläggningsteknik. Vår tillväxt fortsätter då vi hanterar omfattande förvärv och nybyggnationer till försvarssektorn. Vårt huvuduppdrag är att bidra till ökad försvarsförmåga för ett tryggt och fritt Sverige. Din vardag – stärka Sveriges försvarsförmåga   Fortifikationsverket har regeringens uppdrag att se till att försvaret har väl fungerande anläggningar, mark och lokaler för sin verksamhet och vi är en viktig del av landets krisberedskap. Ledningsstaben stödjer generaldirektören genom att vara sammanhållande och samordnande av verkets olika verksamheter. Ledningsstaben består av fyra enheter. Planeringsenheten ansvarar  för den övergripande kunddialogen samt att samordna kundernas behov och fördela inkomna ärenden och uppgifter till producerande avdelningar inom Fortifikationsverket. Syftet är att säkerställa att kundernas behov omhändertas.  Enheten ansvarar även för hantering av investerings- och upplåtelseavtal. Som kundansvarig inom planeringsenheten utgör du en viktig länk mellan Fortifikationsverket och hyresgästen. Vår roll är att stödja totalförsvaret där vår största samarbetspartner är Försvarsmakten och då främst Försvarsmakten. Det innebär att tillsammans komma fram till så bra lösningar som möjligt inom området lokalförsörjning. För att göra detta ska du kunna stödja kunden med förslag till hur man kan lösa de behov som kunden har utifrån ett brukar- och fastighetsägar-perspektiv, där kundens behov är viktiga.  Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleutbildning eller YH-utbildning med inriktning mot förvaltning, bygg, teknik, ekonomi eller juridik. Alternativt har du förvärvat relevant kompetens genom yrkeslivserfarenhet. Du har erfarenhet av något eller flera av följande: fastighetsförvaltning, fastighetsekonomi eller kundrelationer. Du har erfarenhet av att med god framgång arbeta samordnande mellan olika enheter och/eller olika kunder, samt vana att se helheter utifrån ett taktiskt- och strategiskt perspektiv. Du har även vana att utarbeta planer för projekt utifrån givna förutsättningar. Det är viktigt att du har god administrativ förmåga och goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Svenskt medborgarskap och körkort klass B är ett krav. Det är meriterande om du har utbildning inom försvarssektorn eller erfarenhet av strategisk planering inom försvaret. Erfarenhet av arbete att leda underlagsframtagande i byggprojekt är också meriterande. Har du kunskaper om skyddade anläggningar och i dessa förekommande installationer är det också fördelaktigt. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Att vara självständig och strukturerad kommer naturligt för dig även tidvis under tidspress och du har god förståelse för varför det är viktigt med en hög grad av ansvarstagande och integritet. Du är analytisk, tar egna initiativ och är drivande i ditt arbete för att nå goda resultat, samtidigt som du är prestigelös och stabil. Rollen innebär många kontaktytor både inom och utanför organisationen vilket gör att samarbetsförmåga och god kommunikationsförmåga är av stor vikt, särskilt din förmåga att upprätta goda relationer med våra kunder. Vi behöver dig som har högt säkerhetsmedvetande med hög integritet och gott omdöme samt en uttalad drivkraft att vara med och skydda Sveriges säkerhet. Vad erbjuder vi dig? Tillsammans med ca 1200 kollegor på Fortifikationsverket runt om i landet jobbar du med ett unikt fastighetsbestånd för att stärka totalförsvaret i Sverige. Vi är stolta över det samhällsviktiga uppdrag vi har där vi bygger, förvaltar, sköter driften och utvecklar avancerad teknologi i samhällsviktiga byggnader. Våra arbetsuppgifter är omväxlande, spännande och utmanande och kräver sin kompetens. Vi arbetar enligt den statliga värdegrunden och dess principer och här får du goda möjligheter till kompetensutveckling och ta del av bra förmåner. Vi jobbar också för att du ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid.  Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Anställningens placeringsort är Eskilstuna eller Stockholm. Resor förekommer frekvent i tjänsten, inom hela landet, och innebär ofta övernattningar. Svenskt medborgarskap är ett krav, eftersom anställningar vid Fortifikationsverket är säkerhetsklassade. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter, har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringsspecialist som finns namngiven så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Som tillsvidareanställd kommer du att krigsplaceras. Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast den 7 augusti 2025. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Genom din ansökan samtycker du till behandlingen. Din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör.  Frågor kring tjänsten? Välkommen att kontakta rekryterande enhetschef Christer B Andersson, tfn 010-44 44 786 eller rekryteringsspecialist Monica Landmark 010-44 44 690. Det går även bra

4 juli 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Spare Parts Manager, Backoffice After Sales
Jungheinrich Svenska AB
Övriga administrations- och servicechefer

We are now looking for a temporary replacement for our Spare Parts Manager, the position is 6 months with possibility of extension. The position is located in our head office in Arlöv with responsibility for both Sweden and Denmark The JobOur Spare Parts organization fulfills an important and central function in our business. As Spare Parts Manager, you lead and develop the team in a challenging environment with customer-oriented and fast support, with focus on continuous improvements. You coach, inspire and develop the employees into a strong team with energy and a proactive approach. You ensure an efficient way of working, both in daily operation and more tactically, to achieve the teams objectives. The Spare Parts team goals are: Satisfied customers, collaboration with the other parts of the local, and central organization, lean processes and high quality and of course, reaching the organizational goals. The Spare Parts Manager is both a managerial and operational position, so you need to learn the teams daily operational work to be able to run the organization effectively. You report directly to the After Sales Back Office Manager for Sweden and Denmark (located in Arlöv). Spare Parts daily or weekly tasks are (but not limited to): Support regarding spare parts issues via email and telephone Manage inquiries, handle orders for both external and internal customers Follow up on stock in local warehouse and replenishment Pricing and price simulation Create quotes for parts and rebuilds of forklift trucks Set up new parts in SAP Handle in / out deliveries (local spare parts warehouse) Create and check the department's error lists Booking of shipping Monthly or occasional tasks (but not limited to): Recurring follow-up of service engineers stock and automatic replenishment Planning and performing inventory of stock in service engineers vans. Perform final inventory when needed Maintain and update internal price lists Maintain and update internal documents and manuals Develop processes and quality routines to improve the Spare Parts work area Your background and our expectations You have at least 2 years' of experience as a line manager. If you have experience of leadership in an international context, it is meritorious. As Spare Parts Manager you will actively contribute to After Sales budget and forecasting, so experience in budget and forecasting are meritorious You have a track record that shows your ability to focus on the most value adding tasks and prioritizing of the teams efforts As a leader, you have focus on building adequate competence in the team You ensure flexibility and an even workload within the team You have at least 2 years’ experience of technical after-market from a company that sells technical equipment, service and spare parts Experience working with Lean and continuous improvements are meritorious You have a completed secondary education and an academic degree are meritorious Experience of SAP is meritorious The corporate language is English, so we expect a high level both verbal and written You speak and write either Swedish or Danish fluently, preferably experience in both You are meticulous, flexible and you have a structured way of working You will interact with both internal and external contacts, it requires patience and the ability to handle many different types of people This is a full-time position, working hours 08:00 - 16:30. Application Interviews take place on an ongoing basis, so feel free to apply for the position today! Apply by clicking "apply" below in the ad, attach your CV, possibly a cover letter where you clarify and sum up your main merits for the job, and starting date. The application deadline is 2025-08-29, but we apply continuous selection, which may mean that we fill the position before the application deadline. For questions about the position or the recruitment process, please contact Mikael Lundberg, After Sales Back Office Manager After Sales at [email protected] or +46 705 854203.   Jungheinrich AG is one of the world's largest suppliers of forklifts, racking and storage systems. The annual production is over 125.000 trucks. The company has a total of 21.000 employees and a turnover of more than 4 billion Euro. Jungheinrich Svenska AB and Jungheinrich Danmark AS are wholly owned by the German parent company and have approximately 300 employees and a turnover of SEK +1000 million. The head office is located in Malmö. We have branch offices in Stockholm and Gothenburg, Horsens and Bröndby in DK, as well as sales offices in Örebro. Our business consists of sales of new and used forklifts, logistics systems, forklift rental, forklift service and spare parts. We also offer complete storage solutions with racking and storage systems. www.jungheinrich.se Jungheinrich ended up in 171st place on Forbes World's Best Employers 2021! Jungheinrich Svenska AB and Jungheinrich Danmark A/S were both licensed by Onelab as "Healthy Place to Work" in 2022. Both country organizations were licensed in 2023 to be "Great Place to Work" and Jungheinrich has been named "Ecovadis Platinum top 1%" Sustainability Classification globally.

2 juli 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
DHL Freight söker: Supervisor Key Account Desk – Customer Service,
Dhl Freight (Sweden) AB
Övriga administrations- och servicechefer

På DHL arbetar vi med att få våra kunders vardag att fungera. Som ett av de ledande företagen i världen inom logistik, ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv.  Som medarbetare hos oss är du en viktig nyckelspelare.   Vilka är vi? DHL Freights Kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande våra inrikesprodukter. Vi är ca 130 medarbetare som arbetar på Arabygatan 80. Vi hanterar förfrågningar som avser både före, under och efter transporten. För oss är tillgänglighet och kundbemötande viktigt för att vi ska kunna leverera en positiv kundupplevelse. Därför är ditt kundfokus och engagemang oerhört viktigt för oss! Vi har en arbetsplats där du får möjlighet att växa tillsammans med din avdelning och hela vår kundservice. Vi har en hög teamkänsla där vi hjälper och stöttar varandra. Vi vill ha roligt tillsammans, nå våra mål, få våra kunder att växa tillsammans med oss och fira våra framgångar. För oss är ledarskapet & medarbetarengagemanget avgörande för att vi ska lyckas. Som Supervisor i Key Account desk har du ansvar för ett team med ca 15 st advisors som hanterar förfrågningar via telefon och mail. I din roll som Supervisor kommer du att planera, leda, utveckla och följa upp den dagliga driften av ditt team.   Arbetsuppgifter och ansvar * Genom ett modernt ledarskap utveckla och engagera medarbetare * Dagligen planera, leda, coacha och följa upp verksamheten i ditt team * Driva produktivitet och effektivitet samt regelbundet analysera och rapportera nyckeltal och mål * Dagligen analysera utmaningar och proaktivt möta dem * Se till att kunden står i centrum och leverera hög service med kvalitet * Identifiera möjliga förbättringsområden samt följa upp överenskomna aktiviteter * Ansvara för att arbetet som utförs inom funktionen sker enligt våra processer och rutiner * Upprätthålla och utveckla den goda arbetsmiljön i enlighet med lagar och föreskrifter   Profil och bakgrund * 3 års gymnasial utbildning eller liknande * Personlig och närvarande ledare med god kommunikation * Engagerad, inspirerande och ansvarsfull * Ödmjuk, lyhörd och visar uppskattning för andra * Strukturerad och målorienterad med förmåga att planera och genomföra * Kundorienterad * Minst 3 års erfarenhet av Kundservice * Goda kunskaper i DHLs processer, produkter och system * Goda kunskaper i Office-paketet och datorvana * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Tjänsten är en tillsvidare tjänst med 100 % tjänstgöringsgrad. Tjänsten är placerad i Växjö.   Vad erbjuder vi dig? Vi på DHL trivs och många av oss har jobbat här länge. Vi är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – vi vågar satsa på våra medarbetare! I det stora globala, och internationella bolaget som vi är, har vi en härlig teamkänsla med familjär stämning där vi respekterar varandra. Här finns mycket medarbetarengagemang samt humor och vi tycker om att fira våra framgångar. Vi är certifierade i Top Employer vilket innebär att vi är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för oss, vi arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. Vi tar ansvar och blev bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad.   Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan senast 25-08-30 Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor, vänligen kontakta Karin Sundkvist 0734470953 alt [email protected] Häng med oss bakom kulisserna, följ oss på Instagram Eller kika närmare på DHL - vårt varumärke, DHL Freight  - globalt eller DHL Freight Sverige    Enligt EU-direktiv (2009/52/EG) måste vi som arbetsgivare kunna påvisa våra medarbetares rättighet att arbeta inom EU. Vid en anställning på DHL måste du därför kunna uppvisa din rätt att arbeta inom EU genom medborgarskap (exempelvis pass) eller i annat fall uppvisa ditt arbetstillstånd. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. #LI-Freight

29 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Koordinator
Randstad AB
Övriga administrations- och servicechefer

Arbetsbeskrivning Är du en initiativtagande och strukturerad person med ett stort intresse för system och processer? Vill du vara en nyckelspelare i vår resa mot att implementera ett nytt, modernt affärssystem? Vår kund behöver förstärka sitt team med en koordinator som kommer att ha en central roll i införandet av deras nya system. Du kommer att arbeta nära organisationen för att säkerställa en smidig övergång och maximal nytta av det nya systemet. Vi söker dig som är självgående och har en stark drivkraft att ta dig an nya utmaningar. Du är pedagogisk, tålmodig och trivs med att dela med dig av din kunskap. Att ta eget ansvar för din upplärning ser du som en självklarhet, och du är inte rädd för att ställa nyfikna frågor för att förstå hur saker fungerar. Du blir anställd av Randstad och jobbar på uppdrag ute hos vår kund med start 1 september. Randstad Operational är karriärpartnern som hjälper dig att säkra ett jobb som kompletterar din kompetens, främjar god balans mellan jobb och fritid och bidrar till dina mål. Som konsult hos Randstad Operational är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra många spännande kunder. Du får konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Med oss som karriärpartner får du tillgång till en mängd olika karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och bygga ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som bryr sig om dig, ditt arbetsliv och ditt välmående, och erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-07-13. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Madeleine Scherling, [email protected].  För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.  Ansvarsområden Ta eget ansvar för att lära dig det nya systemet från grunden och bli vår interna expert. Utbilda och coacha kollegor i systemets funktioner och arbetssätt. Fungera som primär support och stötta medarbetare vid frågor och problem relaterade till systemet. Proaktivt kalla till och leda möten för att samla in behov, informera om framsteg och lösa utmaningar. Bidra till att utveckla och dokumentera interna processer kopplade till systemet. Identifiera förbättringsområden och komma med förslag på effektiviseringar. Kvalifikationer God systemvana och ett intresse för digitalisering Förmåga att självständigt sätta dig in i nya program och system Mycket god kommunikationsförmåga på engelska och svenska i både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av att utbilda eller stötta kollegor är meriterande Meriterande: Bakgrund och förståelse för processer inom tillverkningsindustrin Projektledning Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

27 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till Hemfint Group
Standby Workteam AB
Övriga administrations- och servicechefer

År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till Hemfint Group
Standby Workteam AB
Övriga administrations- och servicechefer

År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till Hemfint Group
Standby Workteam AB
Övriga administrations- och servicechefer

År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till Hemfint Group
Standby Workteam AB
Övriga administrations- och servicechefer

År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025