Kundtjänstchef

Sök bland 31 lediga jobb som Kundtjänstchef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Servicechef till gymnasieområde Lindholmen

Vår vision är att Göteborg ska vara en internationellt ledande utbildnings- och kunskapsstad. Utbildningsförvaltningen i Göteborg bedriver verksamhet inom kommunal gymnasieskola, vuxenutbildning, yrkeshögskola, anpassad gymnasieskola, komvux som anpassad utbildning, studie- och yrkesvägledning, modersmål samt skolutveckling. I vårt arbete har vi ett tydligt elevfokus som sätter kunskap och färdigheter i ett sammanhang där inre motivation, medskapande och lust att lära är viktiga ingredienser. Vi arbetar utifrån alla människors lika värde och rättigheter. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där både elever och medarbetare är delaktiga och verkar för varandras framgång. ARBETSUPPGIFTER Serviceorganisationen för område Lindholmen ansvarar för lokal- och fastighetsfrågor, miljö, säkerhet, inventarier, lokalvård och vaktmästeri på områdets skolor. Områdesservicechefen leder serviceledningsgruppen där du ingår tillsammans med servicecheferna på Bräckegymnasiet, Center för språkintroduktion, Ester Mosessons gymnasium och Lindholmens Tekniska gymnasium. I gruppen ingår också en administrativ enhetschef och en kökschef. Servicecheferna inom serviceorganisationen har ett delat ansvar för områdets gymnasieskolor och övriga verksamheter. I denna tjänst ingår ansvar för Polhemsgymnasiet och områdets skolbibliotek. Polhemsgymnasiet, som är en av Göteborgs populäraste gymnasieskolor, har sin verksamhet i två byggnader. Vi har ett skolmatsavtal med Restaurang Äran som ligger i en av byggnaderna. På skolan studerar idag cirka 1400 elever. För att möjliggöra för fler elever att kunna studera och växa på Polhemsgymnasiet har vi utökat och renoverat våra lokaler och tog höstterminen 2023 in ytterligare 200 elever till skolan. Fullt utbyggd kommer skolan att ha cirka 1800 elever. Läs mer om skolan på; https://goteborg.se/wps/portal/enhetssida/polhemsgymnasiet Lindholmens gymnasiebibliotek ligger nära Polhemsgymnasiets lokaler och stödjer gymnasieområdets fem skolor genom välutrustade lokaler och kompetent personal. Serviceorganisation på skolan bedriver även en del uthyrning till externa hyresgäster under verksamhetsåret. Tjänsten innebär även många externa kontakter där bland annat Stadsfastighetsförvaltningen i Göteborgs Stad samt Älvstranden Utveckling är två viktiga samarbetspartners. Som Servicechef är det ditt uppdrag att upprätthålla, utveckla och följa upp verksamheten utifrån riktlinjer och uppsatta mål. Du jobbar nära skolledningen och bibliotekschefen och du ingår i Polhemsgymnasiets ledningsgrupp. I din organisation har du två anställda vaktmästare, varav en är servicetekniker och sju lokalvårdare varav en samordnare som tillsammans med dig utför uppdraget på skolan och i biblioteket. Du har Inom din del av serviceorganisationen bland annat ansvar för personal, ekonomi, systematiskt arbetsmiljöarbete och systematiskt brandskyddsarbete. KVALIFIKATIONER Du har en för tjänsten adekvat högskoleutbildning och har erfarenhet av arbete i ledande befattning med personal- och resultatansvar samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har hög digital kompetens och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har god erfarenhet av att arbeta med lokalfrågor omfattande alltifrån tekniska frågor till avtalsfrågor. Du har god förmåga att organisera och skapa struktur i verksamheten. Du har en hög servicekänsla och förståelse för begreppet service. Du har erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete med ständiga förbättringar som bärande idé. Med resultatinriktat ledarskap entusiasmerar du dina medarbetare genom att sätta mål, delegera, samordna och följa upp resultat. Du är trygg i din ledarroll, är en god lyssnare och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du uppskattar olikheter hos dina medarbetare och är en förebild för andra. Du har ett demokratiskt förhållningssätt där samverkan är en viktig del. Som person kännetecknas du av engagemang, gott omdöme, uthållighet och god samarbetsförmåga med såväl medarbetare, personal, elever och övriga interna och externa samverkansparter. Utbildningsförvaltningen erbjuder både friskvårdsersättning, cykelförmån och för bättre hälsa har vi rökfri arbetstid. ÖVRIGT Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt id och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Med hänvisning till lagarna som reglerar registerkontroll så måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas.

23 februari 2024
Sista ansökan:
8 mars 2024
Department Lead Nordics

Det flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt. Nu söker vi en inspirerande och engagerad ledare till en av våra kundserviceavdelningar inom Customer Care. I rollen som Department Lead för team Nordics kommer du bidra till att skapa världens bästa kundupplevelse. Om rollen; Som Department Lead för Nordics är ditt främsta uppdrag att leda teamet för att vi tillsammans ska skapa en kundnöjdhet i världsklass. Du leder ett team på mellan 17-40 personer (beroende på säsong) genom att ha ett helhetsansvar för den operativa driften på din avdelning. Ditt team arbetar med att hjälpa våra kunder via telefon, mail och chatt och ditt uppdrag är att se till att de dagliga samt långsiktiga målen uppnås. I din roll som Department Lead rapporterar du till Head of Customer Care. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar innefattar; - Personalansvar för din avdelning. - Säkerställa kundnöjdheten i varje moment på avdelningen. - Schemaläggning och tidsattestering. - Utvecklingssamtal och uppföljningssamtal. - Leda, engagera och motivera ditt team. - Bidra till utveckling och förbättring av verksamheten genom att testa nya idéer. - Säkerställa effektivisering och automatisering av våra processer. - Bidra till förbättringar av verksamheten genom att ge och ta konstruktiv feedback. - Arbeta efter uppsatta KPIer. Vi på Nordic Nest Group ser att ett ledarskap som är nära verksamheten, som stöttar, coachar och utvecklar teamet är en självklarhet. Vi förväntar oss att du kommer arbeta med att ständigt förbättra verksamheten och att utveckla det dagliga arbetet, både på din avdelning såväl som att bidra till förbättringsarbete inom Customer Care som helhet. Om dig; Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och ser att du är en naturlig och inspirerande ledare som har mycket energi och driv. Genom engagemang och ansvar har du i dina tidigare arbeten nått goda resultat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att leda andra, samt har ett genuint intresse för affärer och e-handel. Ditt hjärta ligger i att skapa en kundupplevelse i världsklass, vilket förutsätter att du har ett synsätt att alltid se lösningar till alla problem samt en mycket skicklig kommunikationsförmåga. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har mycket god förmåga att prioritera och organisera i ditt dagliga arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då kommunikation både internt och externt sker på båda språken. Då vi arbetar i en organisation med hög förändringstakt är det viktigt att du vågar fatta beslut likväl som du är flexibel med det faktum att förutsättningarna kan ändras. För att lyckas i rollen behöver du älska att jobba i ett högt tempo, hela tiden se möjligheterna att utvecklas och viktigast av allt, förstå att teamet är nyckeln till vår framgång. Välkommen hem! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Placering är på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror på en kombination mellan personliga egenskaper och tidigare erfarenheter till denna roll, därför använder vi personlighetstester och kunskapstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum, så vänta inte med din ansökan! För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Heinebäck, Head of Customer Care, på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Gruppchef privatkundtjänst - Umeå

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör som erbjuder bredbands- och molntjänster till både företag och privatpersoner. Vi är starkt engagerade i frågor som rör teknik och samhälle, och har vunnit flera priser för Sveriges nöjdaste bredbandskunder. Allt vi gör grundar sig i en vilja att värna privatliv och frihet på nätet samtidigt som vi utvecklar och levererar marknadens bästa tjänster. Just nu är Bahnhof i en expansiv fas, och vi letar därför efter en gruppchef till kundtjänsten i Umeå som älskar utmaningar och brinner för att ge bästa tänkbara service till Bahnhofs kunder! Om tjänsten Som gruppchef på Bahnhofs kundtjänst får du ett omväxlande arbete där du leder och fördelar arbete samt har personalansvar för ditt team. Ditt främsta uppdrag är att tillsammans med ditt team erbjuda bästa möjliga kundservice till våra kunder. För att trivas i rollen krävs det att du är flexibel, initiativtagande och tycker om att ha flera bollar i luften samtidigt. Om dig Du inspireras av att leda andra och ditt ledarskap präglas av prestigelöshet och helhetstänkande. Du är idérik och redo att utvecklas i din nya roll, vi tror nämligen inte att du är helt färdig när du kommer till oss – vi vill gärna ge dig chansen att växa. Det viktiga är att du kan få folk med dig och att du trivs med att tänka nytt. Du är van att arbeta strukturerat, med högt tempo i en föränderlig organisation. Du är självgående men har samtidigt lätt för att samarbeta med dina medarbetare. Omfattning Heltidstjänst, vardagar 8:00-17:00 - Provanställning 6 månader Placering Vid Bahnhofs kontor i centrala Umeå. Ansökan Skicka ett CV + personligt brev där du beskriver varför du skulle passa i rollen som gruppchef till [email protected] med mejlrubrik ”Gruppchef Umeå” senast 2024-03-10. Vi tillsätter tjänsten löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att få höra från dig!

20 februari 2024
Sista ansökan:
10 mars 2024
Arbetsledare

Arbetsbeskrivning El och Diesel söker en engagerad och kunnig arbetsledande fordonstekniker som kommer att vara ansvarig för att leda och organisera vårt team av tekniker. Du kommer att bemöta kunder och ansvara för att upprätthålla en hög standard av kundservice och etablera långsiktiga relationer med kunder. Vi söker någon som trivs i en dynamisk teknisk miljö, gillar att jobba med människor och är en naturlig ledare. Du kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa effektiviteten och framgången för vår bilverkstad. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning tillämpas. Har du frågor, vänligen kontakta Rekryteringskonsult [email protected] eller [email protected] För oss är det viktigt att all kompetens och kompetens på arbetsmarknaden tas tillvara. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald. Ansvarsområden I rollen som arbetsledande fordonstekniker kommer du att leda och fördela arbetet för våra servicetekniker och vara behjälplig i deras arbete samt vara ansiktet utåt för våra kunder. I rollen kommer du att ha ett tätt samarbete med platschef, servicetekniker samt säljare för reservdelar och maskiner. I arbetet ingår administrativa arbetsuppgifter. Du kommer utöver ditt arbete som fordonstekniker även själv arbeta som servicetekniker då behov uppstår. Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och kompetent arbetsledare till vårt team! Kvalifikationer För att lyckas och trivas i rollen ser vi gärna att du har: erfarenhet av personalledning teknikerutbildning och/eller praktisk erfarenhet inom tekniskt arbete teknisk förståelse god datorvana god förmåga att uttryck i svenska i tal och skrift körkort lägst B, högre behörighet är meriterande Vi ser gärna att du också har erfarenhet av liknande befattningar och är van att hantera kundkontakter. Meriterande är övergripande kunskaper i fordonsbranschen både inom entreprenad och personbil. Du trivs med prestigelöst arbete och brinner för lösningar samt tar ansvar för beslut och trivs i samarbete med kollegor. Din förmåga att kommunicera effektivt och erbjuda en förstklassig service till våra kunder är viktigt. Arbeta i ett team där öppenhet, lösningstänkande och ansvarstagande är nyckelorden för att skapa en positiv arbetsmiljö och leverera högsta kvalitet inom fordonsbranschen. Vid anställning får du möjlighet att gå utbildningar: ·        Utbildning i AC behörighet kat V ·        Utbildning för behörighet att släcka besiktnings 2:or Om företaget El & Diesel i Eskilstuna AB Vi är en kvalificerad all-bilverkstad inom Bosch Car Service. Hos oss jobbar vi med alla typer av bilreparationer och bilservice för dom flesta märken -bensin, diesel och eldrivna bilar. Vi utför diagnos och kontroll av bilens elektronik med Bosch avancerade testteknik. Vi använder bilreservdelar med Boschgaranterad kvalitet. Det innebär att vi jobbar med samma kvalitetskrav som hos märkesverkstäder med bibehållen nybilsgaranti. Vi har ackreditering för att släcka besiktnings 2:or.

15 februari 2024
Sista ansökan:
10 mars 2024
ANSVARIG SÄLJ- & MARKNADSKOORDINATOR - Gnosjö Konstsmide AB

Konstsmide grundades 1942. Bolaget ingår i den familjeägda koncernen Gunnar Johansson Gruppen. Konstsmide tillverkar och marknadsför konsumentprodukter inom jul- och dekorationsbelysning samt trädgårdsbelysning. Konstsmide omsätter ca 650 mkr, har drygt 200 anställda och är marknadsledande i Europa. Dotterbolag finns i Tyskland, England, Finland, Hong Kong, Ungern och Norge. Huvudkontoret är beläget i Gnosjö. Gnosjö Konstsmide AB är ett företag med passion för belysning och dekoration som sträcker sig över fyra generationer. Vi kombinerar tradition med innovation för att skapa högkvalitativa produkter som sprider glädje och skönhet till våra kunder. Nu söker vi en driven och målmedveten Ansvarig Sälj- och Marknadskoordinator som vill vara med och forma vår framtid. Som Ansvarig Sälj- och Marknadskoordinator kommer du att vara en central del av vårt team, där flexibilitet och beslutsfattande är nyckeln till framgång. Du blir ett viktigt stöd vår sälj- och marknadsorganisation i Sverige samt arbetar nära med kollegor i Norge, Finland och Danmark. Ditt ansvar omfattar koordinering mellan olika funktioner såsom marknad/sälj, inköp, lager/logistik och produktutveckling för att säkerställa optimal leveranssäkerhet och uppfylla våra kunders behov. Det innebär att du har mandat från andra avdelningar, när det gäller att prioritera projekt och diskutera resurser med ansvarig chef för bästa kundupplevelse och effektiv hantering. Dessutom kommer du att delta i ledningsgruppen för Skandinavien samt marknads- och lagergrupperna. Sammanfattning arbetsuppgifter: • Säljstöd genom varucertifikat, prislistor, kundportaler, och displaysammanställningar. • Projektledning och utveckling av sälj- och butiksdisplayer. • Övergripande ansvar för kundtjänst med personalansvar. • Samordning av veckovisa supportmöten för intern information. • Förbättrad leveranssäkerhet genom att vara länken mellan marknad och lager. • Planering och genomförande av mässor och utställningar enligt bolagets värderingar och mål. • Konstsmide byter till nytt affärssystem Dynamics 365, du blir en superuser för sälj i detta projekt. Vem är du? Du brinner för att driva resultat och har en naturlig förmåga att få saker att hända. Din höga flexibilitet och förmåga att fatta beslut blir avgörande i denna roll. Med erfarenhet av liknande roller där du haft kunden i fokus, trivs du med att vara den som samordnar och skapar en stark sammanhållning och effektivitet mellan olika avdelningar. Du är en lagkapten som inspirerar och samarbetar för att nå gemensamma mål. Vi arbetar i en internationell miljö som ställer krav på engelska i tal och skrift. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! I denna rekryteringen samarbetar Gnosjö Konstsmide med FSK People. Ansvarig rekryterare är Johan Sandahl. Vi vill ha din ansökan senast den 9 mars. Vi arbetar löpande med urvalet. Ansök på www.fskpeople.se

15 februari 2024
Sista ansökan:
9 mars 2024
Kundtjänstchef med ekonomiuppgifter hos Putsa Sweden AB

Om företaget Putsa Sweden AB är en ledande aktör inom fönsterputsning som stolt serverar kunder över Västra Götaland och delar av Halland. Med närmare 10 000 nöjda kunder och en snabbt växande kundstock, sätter vi en stark betoning på kvalitet och pålitlighet. Vi erbjuder en unik prenumerationstjänst på fönsterputs som garanterar en fläckfri utsikt året runt. Vårt mål är att skapa mer fritid, mindre konflikter och ett renare samvete för våra kunder genom våra fönsterputsprenumerationer. Vår verksamhet bygger på innovation, kundnöjdhet och en stark värdegrund där varje medarbetare spelar en nyckelroll. Genom att kontinuerligt sträva efter förbättringar och hållbarhet i allt vi gör, skapar vi ett arbetsklimat där våra anställda kan växa och utvecklas tillsammans med företaget. Tjänstebeskrivning Som kundtjänstchef med ekonomiuppgifter hos Putsa Sweden AB kommer du att leda vårt lilla, och mycket trevliga kundtjänstteam och bl.a. hantera viktiga ekonomiadministrativa uppgifter. Ditt ansvar inkluderar att optimera kundserviceprocesser, hantera leverantörs- och kundreskontra, säkerställa noggrann rapportering, utföra ruttplaneringar och leda internsupporten till våra putsare. Vi söker en ledare som kan driva förbättringar och effektivisera våra arbetsflöden. Kvalifikationer Vem du är: • Erfarenhet av ledarskap inom kundtjänst – gärna med ekonomiinslag i rollen. • Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att utveckla strategier. • Förmåga att inspirera och utveckla ett team. Vad erbjuder vi dig? En dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka och växa, både professionellt och personligt. Vi värdesätter vår företagskultur och du blir en del av ledningsgruppen. Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Moa Jarl tel: 073 509 03 95. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en föränderlig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

9 februari 2024
Sista ansökan:
8 mars 2024
Vafabmiljö söker kundservicechef

Vill du vara med och jobba i en organisation som ligger i framkant för vår miljö och framtid? Har du ett ledarskap som engagerar och skapar resultat? Bli en av oss och jobba i en organisation som räddar världen lite varje dag. På kundservice är vi idag ett tjugotal medarbetare. Tillsammans ansvarar vi för kontakten med våra kunder genom chatt, mejl och telefon. Det handlar till exempel om att svara på frågor, hantera reklamationer, bevaka kundärenden, uppdatera kundinformation i våra system och att hjälpa kunder att göra bra val för miljön. Vi hanterar även myndighetsbeslut inom det kommunala ansvaret för renhållning. Kundservice är en central och viktig funktion och vi har dagligen kontakt med andra enheter och avdelningar inom Vafabmiljö. Just nu befinner vi oss på en spännande förändringsresa på kundservice. Vi har anlitat en konsult som med hjälp av intervjuer, workshops och benchmarking tagit fram en rapport med ett antal aktiviteter för att skapa en hållbar, professionell och attraktiv kundservice. Nu gör vi rapporten till vår egen tillsammans med våra engagerade medarbetare - och du får vara med på resan. Om rollen Som kundservicechef har du det övergripande ansvaret för enhetens verksamhet, medarbetare, ekonomi och arbetsmiljö. Du spelar en nyckelroll i att skapa Sveriges bästa kundservice genom att vara drivande i utvecklings- och förändringsarbetet samt hålla hög servicegrad i alla kundmöten. I din roll inspirerar och motiverar du dina medarbetare genom att tydligt kommunicera mål, skapa en positiv arbetsmiljö och vara närvarande och aktiv. Samarbetet sträcker sig även över Vafabmiljös övriga enheter och avdelningar, både i utvecklingsarbetet och den löpande verksamheten. Vem är du? Vi söker dig som är motiverad att bidra till miljön och ett hållbart samhälle och som lever och omsätter våra värdeord Trovärdig, Omtanke, Nytänkande och Professionell till kulturen på enheten och i dina relationer. Din positiva attityd och starka kommunikationsförmåga gör dig till en inspirerande ledare och lagspelare. Du är drivande och har förmågan att entusiasmera och involvera människor. Som ledare är du tydlig, trygg och tar initiativ för att fatta kloka beslut och säkerställa att dina medarbetare når sina mål. Ditt strategiska tänkande och förmågan att omvandla vision till verklighet, med ett brett perspektiv på frågor är avgörande. Du bygger och behåller goda relationer internt och externt samt agerar som en positiv ambassadör för vår organisation. I den här rekryteringen kommer stor vikt att läggas vid personliga förmågor. Vi ser att du har: - Relevant akademisk utbildning alternativt annan utbildning i kombination med dokumenterad arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer lämplig. - Flerårig dokumenterad yrkeserfarenhet i en ledande roll som chef, arbetsledare, projektledare eller liknande. - Erfarenhet av att leda och utveckla kundservice- eller supportverksamhet genom processer, arbetssätt och digitala verktyg för att öka verksamhetens effektivitet och levererade kvalitet. - God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. - Intresse och erfarenhet av att driva och delta i förändringsarbete. - B-körkort Det är meriterande om du även har: - Erfarenhet från avfallsbranschen och/eller kommunal verksamhet. - Utbildning inom kundfrågor kopplat till miljö- och hållbarhetsområdet. Vad får du? Hos oss får du ett spännande arbete i en unik bransch på en arbetsplats som sätter miljön först. Vi erbjuder dig en intressant arbetsplats där vi vill att våra medarbetare utvecklas för att driva Vafabmiljös utveckling. Här bryr vi oss om varandra och vår arbetsmiljö. Till exempel arbetar vi aktivt för att stimulera och underlätta ökad fysisk aktivitet hos medarbetarna för att skapa en hållbar arbetsmiljö med friska, pigga och engagerade medarbetare. Vi vill spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Därför vill vi gärna anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det för med sig. Annat bra att veta: Tjänsten är tillsvidare på heltid med placering på Navet, Gasverksgatan 7, Västerås. Tillträde efter överenskommelse. Så här ansöker du: Låter det här som en tjänst för dig? Då är du välkommen att söka tjänsten redan idag. Sista ansökningsdag är den 1 mars 2024. Varmt välkommen med din ansökan! Om Vafabmiljö Vafabmiljö är ett kommunalförbund bildat av Heby, Enköping och alla kommuner i Västmanland. Vi arbetar med avfallshantering på ett sätt som är långsiktigt och hållbart. Våra mål är att avfallsmängderna ska minska och att avfallet ska ses som en resurs. Allt ska återanvändas eller återvinnas så långt det bara är möjligt. Genom att dela med oss av vår kunskap och erbjuda bra lösningar vill vi ge dig förutsättningar att vara med och skapa en hållbar framtid. Tillsammans kan vi rädda världen lite grann varje dag, brukar vi säga. Nyfiken på att veta mer om Vafabmiljö? Kika in Vafabmiljö karriärsida (cruitive.com) Eva Favaro Rekryterande chef Hållbarhet och Kommunikation [email protected] 021 39 92 58 Emelie Olsson HR-generalist [email protected] 0737028554 Anna Helsing Facklig representant Vision [email protected] 021 39 35 17

9 februari 2024
Sista ansökan:
29 februari 2024
Vi söker en Team Manager till SJ i Norrköping!

Är du målmedveten, ansvarstagande och motiverad till att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre? Är du dessutom en person som är glad och trevlig, drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra? Då är det dig vi söker! Concentrix + Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 440 000 medarbetare globalt. I Sverige har vi 9 kontor och över 2000 gamechangers. I takt med uppdragets tillväxt har behovet av ytterligare förstärkning till vår Team Manger-grupp tillkommit! Om tjänsten som Team Manager: I denna roll kommer du axla ansvaret över ett team på omkring 20 medarbetare där din främsta uppgift är att skapa förutsättningar för att ditt team ska lyckas genom att kontinuerligt stötta och coacha dina medarbetare mot fortsatt utveckling. Som Team Manager innehar du personalansvar och således blir medarbetarsamtal, uppföljning och utbildning naturliga arbetsuppgifter i din roll. Du säkerställer kontinuerligt att teamet arbetar i önskad riktning mot att prestera efter de målsättningar som finns. Resultatansvar och måluppfyllnad är självklara delar i denna roll och vi tror därför att du är en person som präglas av driv och engagemang. Vi söker alltså dig som är en motiverande och uppmuntrande ledare som arbetar för att främja en god arbetsmiljö som präglas av ett klimat där dina medarbetare mår bra. Du håller med oss i vår absoluta övertygelse att välmående medarbetare, som trivs på sitt jobb, genererar bättre resultat och prestationer. Du tillhör en arbetsgrupp om totalt 11 erfarna Team Managers vilka alla rapporterar till avdelningens Operations Manager. Vi söker dig som... Är en naturlig inspiratör och som karaktäriseras av ledaregenskaper så som hög social förmåga och professionalism. Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ledarskap, men det är inget krav. Du arbetar självständigt och strukturerat och trivs med att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål. För att lyckas i rollen behöver du vara lyhörd inför andras behov och ha ett öppet förhållningssätt gentemot din omgivning, såväl kunder som kollegor. Eftersom vi befinner oss i en uppstartsfas som kan kräva ett högt tempo och snabba förändringar behöver du vara flexibel, lösningsorienterad och duktig på att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du är en initiativrik person som bidrar med idéer och förbättringsförslag i syfte att påverka uppdragets utveckling i en positiv riktning. Du behöver också: - Godkänd gymnasieexamen - Flytande i svenska samt engelska i tal och skrift Meriterande: - Kunskap inom arbetsrätt - COPC kännedom - Erfarenhet av att coacha inom försäljning - Ledarutbildning Under rekryteringsprocessen kommer vi även utföra en bakgrundskontroll. Intervjuer kommer ske löpande, det kan eventuellt bli att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatumet. Vi uppmuntrar därför till att skicka ansökan så snart som möjligt. Vid frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]. START: Tillträde snarast enligt överenskommelse PLACERINGSORT: Norrköping, Sankt Persgatan 19 ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid ARBETSTIDER: Vardagar, 08-17 men med viss flexibilitet. SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-03-01 Vi rekryterar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Gruppchef till kontaktcenter på Coor

Är du en engagerad ledare med en stark servicekänsla och fokus på kundvård? Brinner du för att stärka och utveckla ditt team och leveransen till att överträffa kundens förväntningar? Lockas du av möjligheten att tillsammans med ditt team få göra verklig skillnad för många människor varje dag? Då kan du vara rätt person för oss! Om rollen I rollen som gruppchef kommer du arbeta tätt med dina medarbetare och stötta dem i vår leverans till Region Östergötland. Våra kundkommunikatörer/växeltelefonister hanterar inkommande samtal från såväl allmänheten som vårdpersonal och hjälper dem vidare. Rollen innebär ett direkt personalansvar för enhetens 23 kundkommunikatörer/växeltelefonister (inkl. timanställda) med placering på Universitetssjukhuset i Linköping. I den här rollen har du stora möjligheter och befogenheter att självständigt arbeta med utveckling av ditt team och leveransen till kund.  Exempel på dina arbetsuppgifter: • Personalansvar och utveckling av medarbetare • Leda och koordinera verksamhetens löpande arbete • Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund • Koordinering, styrning och samarbete med andra grupper inom Coor • Identifiera och nyttja synergier i arbetet • Kontakt med kund i dagliga driftfrågor såväl som löpande utvecklings- och förbättringsarbete • Ansvar för att driva din leverans enligt uppsatta ekonomiska mål och aktivt arbeta med detta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vår kandidat Detta är en spännande roll för dig som trivs i en händelserik, föränderlig och personalintensiv miljö. Du har tidigare erfarenhet från liknande chefsroll, gärna i en personalintensiv miljö, där du har fått arbeta självständigt. Har du dessutom tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller kundtjänst så ser vi det som meriterande.  Din svenska och engelska är mycket god i såväl tal som skrift och du har goda datorkunskaper och lätt för att sätta dig in i olika datorsystem.  Personliga egenskaper Det är avgörande att du har ett gediget intresse för och kunskap i att leda och utveckla människor och arbetssätt. Du är en trygg, närvarande och tydlig ledare med coachande förhållningssätt och du motiveras av att nå uppsatta mål. Du arbetar nära ditt team och det är viktigt att du har en hög grad av samarbetsvilja och förmågan att bygga förtroendefulla relationer. Vi befinner oss i en förändringsresa och du kommer vara en nyckelspelare som ser till att rutiner, strukturer och processer sätts och efterföljs. Du behöver därför ha ett sinne för struktur och ordning och reda.  Vi erbjuder Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en fast lön, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar, friskvårdsbidrag och föräldralön. Vår kultur kan beskrivas som öppen, tillåtande och utvecklingsorienterad där vi hjälper och stöttar varandra och delar med oss av våra kunskaper. På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då vi är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. Kontaktuppgifter och övrig information Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Maria Sjödin på [email protected]  Vi utför bakgrundskontroller på alla som anställs på Coor. Du kan läsa mer om det här Vi ser fram emot din ansökan!   Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

1 februari 2024
Sista ansökan:
1 mars 2024
Area Manager till Smartify

Gör Sverige Smartare som Area Manager hos Smartify! Är du redo för en spännande resa i hjärtat av en marknadsledande och entreprenörsdriven organisation? Smartify söker nu en engagerad och ambitiös Area Manager som vill vara med och forma framtidens digitalisering och teknik i Sverige! Vem är Smartify? Vi på Smartify är stolta över att vara ledande inom våra tjänster och har höga ambitioner för 2024. Vår mission är att demokratisera digitaliseringen och göra den nya tekniken tillgänglig för alla. Med vårt rikstäckande nätverk och servicekontor i Solna Business park hanterar vi dagligen hundratals installationer och supportuppdrag inom IT och teknik. Rollen som Area Manager: Som Area Manager är du navet i vårt bolag, med daglig kommunikation med både kunder och tekniker. Du blir den viktiga länken mellan våra uppdragsgivare och teknikerna. Ditt arbete innefattar att dagligen matcha rätt tekniker med rätt uppdrag och ge stöd för att säkerställa att varje uppdrag genomförs med hög kvalitet och service. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvarig för ett områdes tekniker och kunder. - Boka rätt tekniker med rätt kund enligt mål. - Hantera inkommande samtal via telefon och mail. - Var problemlösare för både kunder och tekniker. - Rekrytera och bygga ditt team av tekniker. - Säkerställa att vi når våra omsättningsmål inom ditt område. Din bakgrund: Vi ser gärna att du är i början av din karriär, har erfarenhet från en snabbrörlig roll med många arbetsmoment och gillar utmaningar. Erfarenhet från personalintensiva branscher och intresse för IT och teknik är meriterande. Vad erbjuder vi dig? Hos Smartify får du inte bara ett jobb, du får en glädjefylld arbetsplats med härliga kollegor. Vi ordnar AW:s och teamaktiviteter för att stärka vårt samarbete. Du har möjlighet till träning på arbetstid, kollektivavtal, tjänstepension och en marknadsmässig lön med bonusmöjligheter när vi når våra gemensamma mål. Är du redo att vara med och göra Sverige smartare? Ansök redan idag och bli en del av Smartify-familjen! Smartify #AreaManager #Digitalisering #Teknik #Karriär #Entreprenörskap #JoinUs Exempel på en arbetsdag: Välkommen till en typisk arbetsdag hos oss, där varje dag är fylld av energi, samarbete och spännande utmaningar! Dagen börjar strax innan 8 när du kliver in på kontoret och möts av en varm atmosfär. En av dina härliga kollegor hälsar dig välkommen och erbjuder dig en kopp kaffe för att sätta igång dagen på bästa sätt. Efter en snabb uppdatering om eventuell frånvaro och gårdagens imponerande resultat, samlas hela gänget för en kort morgonstund där vi planerar och sätter tonen för arbetsdagen. Under våra stand-ups diskuterar vi ansvarsområden för dagen - vem tar hand om inkommande telefoni för att ge våra kunder den bästa servicen, och vilken entusiastisk kollega tar på sig uppdraget att ringa ut till alla nya ärenden vi har fått in? Det är en fantastisk möjlighet att sätta strategin för dagen och stärka teamkänslan. Vid lunchtid slår vi oss samman och njuter av en gemensam måltid på kontoret. Det är inte bara tillfället att ladda om energin utan också en chans att knyta starkare band med kollegorna. Efter maten blir det action när vi tar oss an en pingismatch - ett perfekt sätt att skapa en avslappnad och rolig atmosfär på kontoret. Eftermiddagen är full av produktivitet när vi går igenom vilka lediga tider som återstår inför nästa dag. Vi strävar alltid efter att optimera schemat för våra tekniker och säkerställa att varje ärende blir hanterat på bästa sätt. De sista timmarna av dagen ägnar vi åt att maxa omsättningen och arbeta tillsammans för att uppnå våra gemensamma mål. Välkommen till ett team där vi inte bara arbetar tillsammans - vi trivs tillsammans!

30 januari 2024
Sista ansökan:
18 juli 2024